Σελίδα 14 από 18

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 11 Μαρ 2023, 15:30
από Μπίστης
Δηλώνω χέητερ των αυτοκινητόκαβλων, μάλλον είμαι γκέης ... :102:
Το μέσο ως απλό κουτί με ρόδες είναι χρησιμότατο και ευχάριστο

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 18 Μαρ 2023, 10:23
από GoBzi
Είδα αυτό το βίντεο και θυμήθηκα το νήμα.



Τι τα θέλετε τα αυτοκίνητα μέσα στην Αθήνα ρε, πάρτε ΜΜΜ!

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 18 Μαρ 2023, 12:46
από vantono
GoBzi έγραψε:
18 Μαρ 2023, 10:23
Είδα αυτό το βίντεο και θυμήθηκα το νήμα.



Τι τα θέλετε τα αυτοκίνητα μέσα στην Αθήνα ρε, πάρτε ΜΜΜ!
Haters της αυτοκίνησης λέγεται το νήμα τύπε μου, όχι Lovers των ΜΜΜ.
Το να είσαι hater της αυτοκίνησης αλλά να αναγνωρίζεις και την παθογένεια των ΜΜΜ (ιδίως και μετά τα τελευταία που συνέβησαν) δεν ειναι κάτι που το ενα αναιρεί το άλλο.

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2023, 16:23
από Dwarven Blacksmith
Τι ωραία η τελευταία παράγραφος! Ποίηση!

Εικόνα

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2023, 16:55
από sys3x
Μπίστης έγραψε:
11 Μαρ 2023, 15:30
Δηλώνω χέητερ των αυτοκινητόκαβλων, μάλλον είμαι γκέης ... :102:
Το μέσο ως απλό κουτί με ρόδες είναι χρησιμότατο και ευχάριστο
Έμπαινες στην Μαργκό Ρόμπι;

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2023, 16:56
από sys3x

Feindflug, ανάλυσις.

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2023, 19:23
από Feindflug
sys3x έγραψε:
09 Ιουν 2023, 16:56
SpoilerShow
Feindflug, ανάλυσις.
Καλή η προσπάθεια, δικέ μου, αλλά δυστυχώς οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες είναι πολύ πίσω ακόμα. Για την ακρίβεια, είναι πολύ πιο πίσω από την αντίστοιχη ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα.

Ωραίος σχεδιασμός, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ έχει στήσιμο για naked καγκούρικη, είναι ντυμένη σαν sport bike. Ίσως για να προστατεύσει εκείνο το μονομπλόκ που έχει για μπαταρία.

Επίσης, από την πρώτη στιγμή που την είδα, θεώρησα τεράστιο λάθος το μονό δισκόφρενο εμπρός. Το επισήμανε και ο Βισνού των δίτροχων, παρακάτω στο βίντεο. Δεν ξέρω πόσο φρενάρει ηλεκτρικά το εργαλείο, αλλά το βρίσκω ψιλό εγκληματικό να βγαίνει έτσι, αναλογιζόμενος την ροπή των ηλεκτροκινητήρων.

Την βρίσκω επίσης αρκετά βαριά, νομίζω 206 κιλά είπε ο τύπος, για μηχανή προσόντων KTM 390 Duke.

Οθόνες και λοιπά μπλιμπλίκια μου φάνηκαν φτηνο-κινεζο-δουλειά.

Υποστηρίζω πάντως ηλεκτρισμό στις μοτοσυκλέτες. Μπορούν να προσφέρουν πολλές και πολύ καλύτερες συγκινήσεις, απ' ότι η αντίστοιχη τεχνολογία στο αυτοκίνητο. Θεωρώ τις μοτοσυκλέτες κάτι που μπορεί να απορροφήσει τον φουτουρισμό και την τεχνολογία πολύ πιο εύκολα από τα αυτοκίνητα. Καλό είναι να βγαίνουν τέτοια μοντέλα, αλλά προσωπικά τα βρίσκω ακόμα αχρείαστα στον μέσο καταναλωτή, αφού θα δώσεις έναν σκασμό λεφτά για 307 χλμ αυτονομία, στην καλύτερη.

Μπράβο τους για το εγχείρημα και ας προχωρήσουν σε ακόμα καλύτερα μοντέλα.

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιουν 2023, 19:43
από sys3x
Feindflug έγραψε:
09 Ιουν 2023, 19:23
sys3x έγραψε:
09 Ιουν 2023, 16:56
SpoilerShow
Feindflug, ανάλυσις.
Καλή η προσπάθεια, δικέ μου, αλλά δυστυχώς οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες είναι πολύ πίσω ακόμα. Για την ακρίβεια, είναι πολύ πιο πίσω από την αντίστοιχη ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα.

Ωραίος σχεδιασμός, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ έχει στήσιμο για naked καγκούρικη, είναι ντυμένη σαν sport bike. Ίσως για να προστατεύσει εκείνο το μονομπλόκ που έχει για μπαταρία.

Επίσης, από την πρώτη στιγμή που την είδα, θεώρησα τεράστιο λάθος το μονό δισκόφρενο εμπρός. Το επισήμανε και ο Βισνού των δίτροχων, παρακάτω στο βίντεο. Δεν ξέρω πόσο φρενάρει ηλεκτρικά το εργαλείο, αλλά το βρίσκω ψιλό εγκληματικό να βγαίνει έτσι, αναλογιζόμενος την ροπή των ηλεκτροκινητήρων.

Την βρίσκω επίσης αρκετά βαριά, νομίζω 206 κιλά είπε ο τύπος, για μηχανή προσόντων KTM 390 Duke.

Οθόνες και λοιπά μπλιμπλίκια μου φάνηκαν φτηνο-κινεζο*-δουλειά.

Υποστηρίζω πάντως ηλεκτρισμό στις μοτοσυκλέτες. Μπορούν να προσφέρουν πολλές και πολύ καλύτερες συγκινήσεις, απ' ότι η αντίστοιχη τεχνολογία στο αυτοκίνητο. Θεωρώ τις μοτοσυκλέτες κάτι που μπορεί να απορροφήσει τον φουτουρισμό και την τεχνολογία πολύ πιο εύκολα από τα αυτοκίνητα. Καλό είναι να βγαίνουν τέτοια μοντέλα, αλλά προσωπικά τα βρίσκω ακόμα αχρείαστα στον μέσο καταναλωτή, αφού θα δώσεις έναν σκασμό λεφτά** για 307 χλμ αυτονομία, στην καλύτερη.

Μπράβο τους για το εγχείρημα και ας προχωρήσουν σε ακόμα καλύτερα μοντέλα.
*φτηνό-Ινδό δικέ μου.
**κάτω από 4 χιλιάρικα θα πωλείται (στην Ινδία...)

Έχω και άλλες παρατηρήσεις δικέ μου αλλά τώρα παίζω λίγο με τα νουδουλικά του πχώρου (έξω δεν έχω βρει ακόμη κανένα, δυστυχώς, να παίξω), οπότε επιφυλάσσομαι. Καλούτσικα το σκέφτεσαι πάντως μέχρι στιγμής.

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2023, 10:12
από EKPLIKTIKOS
Feindflug έγραψε:
09 Ιουν 2023, 19:23
Καλό είναι να βγαίνουν τέτοια μοντέλα, αλλά προσωπικά τα βρίσκω ακόμα αχρείαστα στον μέσο καταναλωτή, αφού θα δώσεις έναν σκασμό λεφτά για 307 χλμ αυτονομία, στην καλύτερη.
Αν δεν είσαι για τουρισμό δε βρίσκω ιδιαίτερο θέμα. Πχ ένα superduke 990 πόση αυτονομία έχει; Ή θα το πάρεις να πας ταξίδι; Οι περισσότεροι να ξεκαυλωσουν θα το πάρουν. Κ εκεί είναι που πιστεύω υστερεί η ηλεκτροκινηση. Δε θα χάνεις στον κόσμο των αισθησεων αν δε νιώθεις τους 2-3-4 κυλίνδρους να λυσσανε, αν δεν ακούς την ακραπα να ουρλιάζει, κτλ; Δεν ξέρω, ερώτηση κάνω :102:

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2023, 10:21
από vantono
EKPLIKTIKOS έγραψε:
14 Ιουν 2023, 10:12
Feindflug έγραψε:
09 Ιουν 2023, 19:23
Καλό είναι να βγαίνουν τέτοια μοντέλα, αλλά προσωπικά τα βρίσκω ακόμα αχρείαστα στον μέσο καταναλωτή, αφού θα δώσεις έναν σκασμό λεφτά για 307 χλμ αυτονομία, στην καλύτερη.
Αν δεν είσαι για τουρισμό δε βρίσκω ιδιαίτερο θέμα. Πχ ένα superduke 990 πόση αυτονομία έχει; Ή θα το πάρεις να πας ταξίδι; Οι περισσότεροι να ξεκαυλωσουν θα το πάρουν. Κ εκεί είναι που πιστεύω υστερεί η ηλεκτροκινηση. Δε θα χάνεις στον κόσμο των αισθησεων αν δε νιώθεις τους 2-3-4 κυλίνδρους να λυσσανε, αν δεν ακούς την ακραπα να ουρλιάζει, κτλ; Δεν ξέρω, ερώτηση κάνω :102:
Τυπε μου, αν σκέφτονταν ετσι και πριν εναν αιώνα+, τύπου χάνουμε τον κόζζμο των αισθήσεων δίχως τον καυλωτικό ήχο της ρόδας του κάρου που συνθλίβει τα χαλίκια και το στεντόρειο χλιμίντρισμά του αλόγου όταν ζορίζεται κτλ, σήμερα ούτε κύλινδροι θα υπηρχαν, ουτε σκράπες ακράπες αγκράφες κτλ, ούτε φυσικά ηλεκτροκίνηση με τη σειρά της.

Λίγο ελεος καπου δηλαδη με οσους καυλώνουν με αγκραπες και αγκράφες. Ας πανε γυμναστηριο, ας ξεκινησουν ενα σπορ, κάτι.
Κι εγώ καυλώνω με γυναικείες πατούσες αλλά γαμάω κανονικα μουνι σαν ανθρωπος, δεν ζητάω να μου κανουν φουτζομπ.

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2023, 10:23
από Ερμής
vantono έγραψε:
14 Ιουν 2023, 10:21
EKPLIKTIKOS έγραψε:
14 Ιουν 2023, 10:12
Feindflug έγραψε:
09 Ιουν 2023, 19:23
Καλό είναι να βγαίνουν τέτοια μοντέλα, αλλά προσωπικά τα βρίσκω ακόμα αχρείαστα στον μέσο καταναλωτή, αφού θα δώσεις έναν σκασμό λεφτά για 307 χλμ αυτονομία, στην καλύτερη.
Αν δεν είσαι για τουρισμό δε βρίσκω ιδιαίτερο θέμα. Πχ ένα superduke 990 πόση αυτονομία έχει; Ή θα το πάρεις να πας ταξίδι; Οι περισσότεροι να ξεκαυλωσουν θα το πάρουν. Κ εκεί είναι που πιστεύω υστερεί η ηλεκτροκινηση. Δε θα χάνεις στον κόσμο των αισθησεων αν δε νιώθεις τους 2-3-4 κυλίνδρους να λυσσανε, αν δεν ακούς την ακραπα να ουρλιάζει, κτλ; Δεν ξέρω, ερώτηση κάνω :102:
Τυπε μου, αν σκέφτονταν ετσι και πριν εναν αιώνα+, τύπου χάνουμε τον κόζζμο των αισθήσεων δίχως τον καυλωτικό ήχο της ρόδας του κάρου που συνθλίβει τα χαλίκια και το στεντόρειο χλιμίντρισμά του αλόγου όταν ζορίζεται κτλ, σήμερα ούτε κύλινδροι θα υπηρχαν, ουτε σκράπες ακράπες αγκράφες κτλ, ούτε φυσικά ηλεκτροκίνηση με τη σειρά της.
Ειδες σοπινγκ σταρ χθες;

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2023, 10:41
από EKPLIKTIKOS
vantono έγραψε:
14 Ιουν 2023, 10:21
EKPLIKTIKOS έγραψε:
14 Ιουν 2023, 10:12
Feindflug έγραψε:
09 Ιουν 2023, 19:23
Καλό είναι να βγαίνουν τέτοια μοντέλα, αλλά προσωπικά τα βρίσκω ακόμα αχρείαστα στον μέσο καταναλωτή, αφού θα δώσεις έναν σκασμό λεφτά για 307 χλμ αυτονομία, στην καλύτερη.
Αν δεν είσαι για τουρισμό δε βρίσκω ιδιαίτερο θέμα. Πχ ένα superduke 990 πόση αυτονομία έχει; Ή θα το πάρεις να πας ταξίδι; Οι περισσότεροι να ξεκαυλωσουν θα το πάρουν. Κ εκεί είναι που πιστεύω υστερεί η ηλεκτροκινηση. Δε θα χάνεις στον κόσμο των αισθησεων αν δε νιώθεις τους 2-3-4 κυλίνδρους να λυσσανε, αν δεν ακούς την ακραπα να ουρλιάζει, κτλ; Δεν ξέρω, ερώτηση κάνω :102:
Τυπε μου, αν σκέφτονταν ετσι και πριν εναν αιώνα+, τύπου χάνουμε τον κόζζμο των αισθήσεων δίχως τον καυλωτικό ήχο της ρόδας του κάρου που συνθλίβει τα χαλίκια και το στεντόρειο χλιμίντρισμά του αλόγου όταν ζορίζεται κτλ, σήμερα ούτε κύλινδροι θα υπηρχαν, ουτε σκράπες ακράπες αγκράφες κτλ, ούτε φυσικά ηλεκτροκίνηση με τη σειρά της.

Λίγο ελεος καπου δηλαδη με οσους καυλώνουν με αγκραπες και αγκράφες. Ας πανε γυμναστηριο, ας ξεκινησουν ενα σπορ, κάτι.
Κι εγώ καυλώνω με γυναικείες πατούσες αλλά γαμάω κανονικα μουνι σαν ανθρωπος, δεν ζητάω να μου κανουν φουτζομπ.
Μια πιο σχετική σύγκριση είναι τα ρολόγια. Οι μηχανές αυτές είναι niche, είναι για την καυλα, δεν είναι μεταφορικό μέσο να πεις οτι ενα πιο νεο θα κανει καλύτερα τη δουλεια. Και σημερα ενα σκουτερ κανει πολυ καλύτερη δουλεια απο μια panigale αλλα δεν ειναι συγκρίσιμα, ποτε αυτα τα οχηματα δεν ηταν για να πηγαίνεις στη δουλεια κ για τα ψωνια της λαϊκής. Όπως υπάρχουν ακόμη μηχανικά ρολόγια παρ όλο που ένα quartz ή ένα smartwatch είναι πολυ καλύτερο στο να λέει την ώρα με μεγαλύτερη ακρίβεια (χωρίς καν να μιλήσουμε για τις άλλες λειτουργίες), το ίδιο ισχύει κ για τις μηχανές.

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2023, 10:44
από kongrosian
Μπίστης έγραψε:
11 Μαρ 2023, 15:30
Δηλώνω χέητερ των αυτοκινητόκαβλων, μάλλον είμαι γκέης ... :102:
Το μέσο ως απλό κουτί με ρόδες είναι χρησιμότατο και ευχάριστο
:+1:

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2023, 10:45
από Chilloutbuddy
EKPLIKTIKOS έγραψε:
14 Ιουν 2023, 10:12
Feindflug έγραψε:
09 Ιουν 2023, 19:23
Καλό είναι να βγαίνουν τέτοια μοντέλα, αλλά προσωπικά τα βρίσκω ακόμα αχρείαστα στον μέσο καταναλωτή, αφού θα δώσεις έναν σκασμό λεφτά για 307 χλμ αυτονομία, στην καλύτερη.
Αν δεν είσαι για τουρισμό δε βρίσκω ιδιαίτερο θέμα. Πχ ένα superduke 990 πόση αυτονομία έχει; Ή θα το πάρεις να πας ταξίδι; Οι περισσότεροι να ξεκαυλωσουν θα το πάρουν. Κ εκεί είναι που πιστεύω υστερεί η ηλεκτροκινηση. Δε θα χάνεις στον κόσμο των αισθησεων αν δε νιώθεις τους 2-3-4 κυλίνδρους να λυσσανε, αν δεν ακούς την ακραπα να ουρλιάζει, κτλ; Δεν ξέρω, ερώτηση κάνω :102:
Υπάρχει μια εταιρία που ασχολείται με μηχανές και ήχο (μουσικά όργανα). Η Γιαμάχα. Όταν η μεγαλύτερη εταιρία στον κόσμο (η Τογιότα) αποφάσισε να βγάλει τη δική της βερσιόν για το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο (το LFA), ξεκίνησε μια πολυετή συνεργασία με τη Γιαμάχα, για να πετύχει ακριβώς τον καλύτερο ήχο εξάτμισης που υπήρξε ποτέ. Τόση σημασία έχει o ήχος.

Από εκεί και πέρα η LFA η οποία αναλόγως τι ορισμό χρησιμοποιείς ίσως είναι όντως το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο, και κόστισε κοντά 1δις σε R&D, μπήκε μέσα με τα μπούνια, και παρέμεινε σε ζωή μόνο γιατί ήταν το μεράκι του εγγονού του αφεντικού της Τογιότα (τρού στόρι). Όλα αυτά τα πρότζεκτ μπαίνουν μέσα, οι πωλήσεις είναι ελάχιστες, γιατί; Γιατί ό,τι αφορά την καύλα της αυτοκίνησης αφορά το 10% των οδηγών, οι υπόλοιποι ούτε καταλαβαίνουν ούτε τους ενδιαφέρει. Βασικά δε θέλουν να οδηγάν καθόλου, και αν τους δώσεις μια βιώσιμη εναλλακτική κατά κανόνα θα την προτιμήσουν. Όσο πιό βιώσιμη τόσο περισσότεροι.

Re: HATERS ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2023, 10:57
από vantono
Chilloutbuddy έγραψε:
14 Ιουν 2023, 10:45
Βασικά δε θέλουν να οδηγάν καθόλου, και αν τους δώσεις μια βιώσιμη εναλλακτική κατά κανόνα θα την προτιμήσουν. Όσο πιό βιώσιμη τόσο περισσότεροι.
:g030:

Γιατί ό,τι αφορά την καύλα της αυτοκίνησης αφορά το 10% των οδηγών
Εκτός απο το ελλαδισταν βεβαια, που αφορα το 80%. Απο το μπουρναζοκαγκούρι μέχρι τον vintage lover όπως περιπου τον κατονομάζει ο εκπληκτικος.