Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Γράφων
Δημοσιεύσεις: 1301
Εγγραφή: 09 Απρ 2023, 20:47
Τοποθεσία: Σπίτι

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γράφων » 29 Μάιος 2023, 16:08

Isildur έγραψε:
29 Μάιος 2023, 15:55
Γράφων έγραψε:
29 Μάιος 2023, 15:46
Isildur έγραψε:
29 Μάιος 2023, 15:41
Κι εγώ με Honda. Και Subaru (παλιότερα).
:smt023 και για τα δύο έχω ακούσει καλά λόγια
Isildur έγραψε:
29 Μάιος 2023, 15:41
Mazda έχεις, ε; Το πας σε πλυντήριο αυτοκινήτων ή περιμένεις να βρέξει για να πλυθεί;
Ναι! Χαχα, το πηγαίνω σε πλυντήριο αυτοκινήτων :D
Εμένα πάντως μού έβγαλε σοβαρά ηλεκτρολογικά προβλήματα το Honda. Μετά από 12 χρόνια, κάηκε ένα... ρελέ (αριστερά φλας). Με 12 ευρώ, παράγγειλα 5 τσιπάκια (2 αριστερά, δύο δεξιά και ένα αλάρμ) και το 'φτιαξα πρακτικά τσάμπα. Αυτή ήταν όλη η ζημιά, ως τότε. Σε VWειδή (1 VW, 1 Seat και 1 Skoda) της φαμίλιας και της δουλειάς όμως, έχουμε χρυσή κάρτα στον ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων. Πιο συχνά αλλάζουμε μπουζοκαλώδια απ' ό,τι φίλτρα αέρος. Κυκλώματα ασ' τα να πάνε, φλας λαμπάκια κλπ με τις χούφτες, στο φορτηγάκι της δουλειάς έχω αλλάξει 3 πολλαπλασιαστές σε 15 χρόνια περίπου κλπ κλπ.

Τώρα βέβαια, 16 χρόνια μετά, έχω και στο Honda ένα (όντως) σοβαρό θέμα, πρέπει να πάω για αλλαγή συμπλέκτη. Είναι το τίμημα, που το οδηγά η κυρά και κυρίως μέσα στην πόλη. :a040:
Ε, είδες; Οσον αφορά τα αυτοκίνητα, δεν τους πιάνεις τους Ιάπωνες στην ποιότητα! Εντάξει, λογικό είναι, μετά από 16 χρόνια, να έχουν αυξηθεί οι πιθανότητες να εμφανίσει και κάτι σοβαρό. Εγω έχω σχηματίσει την χειρότερη άποψη για τα Κορεάτικα, ειδικά τα Hyundai
ποταμοῖς τοῖς αὐτοῖς ἐμβαίνομέν τε καὶ οὐκ ἐμβαίνομεν, εἶμέν τε καὶ οὐκ εἶμεν.

Άβαταρ μέλους
dna replication
Δημοσιεύσεις: 30641
Εγγραφή: 16 Απρ 2018, 21:29
Phorum.gr user: dna

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από dna replication » 29 Μάιος 2023, 16:14

Isildur έγραψε:
29 Μάιος 2023, 15:55
στο φορτηγάκι της δουλειάς έχω αλλάξει 3 πολλαπλασιαστές σε 15 χρόνια περίπου κλπ κλπ.
ο συνηθέστερος λογος που καίνει πολλαπλασιαστή τα VW είναι το λάθος και μεγαλυτερο διάκενο μπουζί που βάζουν τα συνεργεία στα service. Βάζουν π.χ. μπουζί με διάκενο 0,9χιλ αντί για 0,8
Δεν είναι είναι τυχαίο που οι περισσότεροι σκάνε μολις φέυγει ο πελάτης απο το συνεργείο και ξαναγυρίζει σιχτιρίζοντας και του λένε ε, έτυχε

Απο την άλλη είναι τσίπηδες λογιστές στη vw και απόπου μπορούν να κόψουν κόβουν. Ενα ρουλεμάν απο δώ, λιγο φθηνότεροι πολλαπλασιαστές απο κεί και ας μην αντέχουν 20%μεγαλυτερο φορτίο , ενα κλιπσάκι παρακεί, αυξήθηκαν 1,7% τα κέρδη ανα όχημα, τα κέρδη των μετόχων και τα μπονους των στελεχών
Οι λόγοι για τους οποίους θα μπορούσε να προκύψει κάποια βλάβη στον πολλαπλασιαστή του αυτοκίνητου είναι αρκετοί, ας δούμε τους συνηθέστερους:

Χαλασμένα ή φθαρμένα μπουζί. Όταν τα μπουζί δυσλειτουργούν, οι πολλαπλασιαστές αναγκάζονται να δουλεύουν πολύ πιο εντατικά για να μπορέσουν να αυξήσουν την απόδοσή τους και να παραχθεί ο κατάλληλος σπινθήρας από τα μπουζί. Αυτό γίνεται γιατί καθώς τα μπουζί φθείρονται μεγαλώνει το διάκενό τους και απαιτείται να αυξηθεί η απόδοση του πολλαπλασιαστή για να καλυφθεί η μεγαλύτερη απόσταση, οδηγώντας τον σε υπερφόρτωση.
Κραδασμοί κατά τη λειτουργία και την κίνηση του οχήματος. Οι δονήσεις και οι κραδασμοί ενδέχεται να προκαλέσουν ζημιές στις περιελίξεις, αλλά και τη μόνωση του πολλαπλασιαστή. Το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι βραχυκύκλωμα ή και κοψίματα στη δευτερεύουσα περιέλιξη.
Υπερβολική θερμοκρασία. Αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι υπερβολικά υψηλή ή ο κινητήρας υπερθερμαίνεται συχνά, ενδέχεται να υπερθερμανθούν και οι πολλαπλασιαστές και να μην μπορούν να λειτουργήσουν σωστά ή και καθόλου.
Φυσική φθορά. Η φθορά του χρόνου είναι η συχνότερη αιτία ζημιάς στους πολλαπλασιαστές. Δημιουργεί προβλήματα στη μόνωση ανάμεσα στις περιελίξεις, με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση του πολλαπλασιαστή και την αποτυχία του
.[/b]
Наше дело правое - победа будет за нами!

Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 9357
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 29 Μάιος 2023, 16:20

dna replication έγραψε:
29 Μάιος 2023, 16:14
Isildur έγραψε:
29 Μάιος 2023, 15:55
στο φορτηγάκι της δουλειάς έχω αλλάξει 3 πολλαπλασιαστές σε 15 χρόνια περίπου κλπ κλπ.
ο συνηθέστερος λογος που καίνει πολλαπλασιαστή τα VW είναι το λάθος και μεγαλυτερο διάκενο μπουζί που βάζουν τα συνεργεία στα service. Βάζουν π.χ. μπουζί με διάκενο 0,9χιλ αντί για 0,8
Δεν είναι είναι τυχαίο που οι περισσότεροι σκάνε μολις φέυγει ο πελάτης απο το συνεργείο και ξαναγυρίζει σιχτιρίζοντας και του λένε ε, έτυχε

Απο την άλλη είναι τσίπηδες λογιστές στη vw και απόπου μπορούν να κόψουν κόβουν. Ενα ρουλεμάν απο δώ, λιγο φθηνότεροι πολλαπλασιαστές απο κεί και ας μην αντέχουν 20%μεγαλυτερο φορτίο , ενα κλιπσάκι παρακεί, αυξήθηκαν 1,7% τα κέρδη ανα όχημα, τα κέρδη των μετόχων και τα μπονους των στελεχών
Οι λόγοι για τους οποίους θα μπορούσε να προκύψει κάποια βλάβη στον πολλαπλασιαστή του αυτοκίνητου είναι αρκετοί, ας δούμε τους συνηθέστερους:

Χαλασμένα ή φθαρμένα μπουζί. Όταν τα μπουζί δυσλειτουργούν, οι πολλαπλασιαστές αναγκάζονται να δουλεύουν πολύ πιο εντατικά για να μπορέσουν να αυξήσουν την απόδοσή τους και να παραχθεί ο κατάλληλος σπινθήρας από τα μπουζί. Αυτό γίνεται γιατί καθώς τα μπουζί φθείρονται μεγαλώνει το διάκενό τους και απαιτείται να αυξηθεί η απόδοση του πολλαπλασιαστή για να καλυφθεί η μεγαλύτερη απόσταση, οδηγώντας τον σε υπερφόρτωση.
Κραδασμοί κατά τη λειτουργία και την κίνηση του οχήματος. Οι δονήσεις και οι κραδασμοί ενδέχεται να προκαλέσουν ζημιές στις περιελίξεις, αλλά και τη μόνωση του πολλαπλασιαστή. Το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι βραχυκύκλωμα ή και κοψίματα στη δευτερεύουσα περιέλιξη.
Υπερβολική θερμοκρασία. Αν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι υπερβολικά υψηλή ή ο κινητήρας υπερθερμαίνεται συχνά, ενδέχεται να υπερθερμανθούν και οι πολλαπλασιαστές και να μην μπορούν να λειτουργήσουν σωστά ή και καθόλου.
Φυσική φθορά. Η φθορά του χρόνου είναι η συχνότερη αιτία ζημιάς στους πολλαπλασιαστές. Δημιουργεί προβλήματα στη μόνωση ανάμεσα στις περιελίξεις, με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση του πολλαπλασιαστή και την αποτυχία του
.[/b]
Ρε συ, τα ηλεκτρολογικά προβλήματά τους είναι απίστευτα. Για τα δε μπουζί, όποτε έχω αλλάξει μόνος μου (τις περισσότερες φορές δηλαδή), πάντα με την άδεια κυκλοφορίας για να πάρω τα σωστά. Και δεν κάνω μαλακίες να παίρνω ό,τι μαλακία τριάκιδο (πχ) με συμβουλεύει ο κάθε "ειδικός" κάγκουρας ή ό,τι να 'ναι απ' το μυαλό μου. Πολλαπλασιαστής, μίζα, καλωδιώσεις... γάμησέ τα είναι όλα.
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23286
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 29 Μάιος 2023, 16:40

stergiosbik έγραψε:
29 Μάιος 2023, 15:24
Ερμής το GTR θα το σέβεσαι.
Όταν πρωτοβγηκε,όλο το Βαισαχ έψαχνε τρύπα να κρυφτεί.
Πέρασαν κάμποσα χρονάκια για να μπορέσουν οι φριτσηδες να το ξεπερασουν.
Ρεζιλι των σκυλιών οι Γερμανοί και από χρόνους αλλά και από κόστος.
Αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί,αυτή είναι η αλήθεια.
Ακόμη και τώρα στέκεται αξιοπρεπέστατα σε σύγκριση με τα τωρινά μοντέλα.
Το σεβομαι και λέω πως ειναι το μοναδικό που κάτι κάνει σε αυτή την κατηγορία.
Τη στιγμή που μιλάμε όμως δες λιγο απο χρόνους στο ρινγκ.
Ξέρω δεν έχεις σε εκτίμηση τις πορσε, αλλα η αλήθεια ειναι πως έχουν κάνει μεγάλα άλματα την τελευταία εικοσαετία.
Και εγώ δεν έχω σε εκτίμηση τους τουοτα και λέω πως είναι για να κουβαλάνε κρεμμύδια αλλά όταν βγήκε το LFA τον έπαιζα για δεκαήμερο συνεχόμενο μπας και μου πέσει.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16966
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Μάιος 2023, 18:58

Ερμής έγραψε:
29 Μάιος 2023, 16:40
stergiosbik έγραψε:
29 Μάιος 2023, 15:24
Ερμής το GTR θα το σέβεσαι.
Όταν πρωτοβγηκε,όλο το Βαισαχ έψαχνε τρύπα να κρυφτεί.
Πέρασαν κάμποσα χρονάκια για να μπορέσουν οι φριτσηδες να το ξεπερασουν.
Ρεζιλι των σκυλιών οι Γερμανοί και από χρόνους αλλά και από κόστος.
Αν θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί,αυτή είναι η αλήθεια.
Ακόμη και τώρα στέκεται αξιοπρεπέστατα σε σύγκριση με τα τωρινά μοντέλα.
Το σεβομαι και λέω πως ειναι το μοναδικό που κάτι κάνει σε αυτή την κατηγορία.
Τη στιγμή που μιλάμε όμως δες λιγο απο χρόνους στο ρινγκ.
Ξέρω δεν έχεις σε εκτίμηση τις πορσε, αλλα η αλήθεια ειναι πως έχουν κάνει μεγάλα άλματα την τελευταία εικοσαετία.
Και εγώ δεν έχω σε εκτίμηση τους τουοτα και λέω πως είναι για να κουβαλάνε κρεμμύδια αλλά όταν βγήκε το LFA τον έπαιζα για δεκαήμερο συνεχόμενο μπας και μου πέσει.
Eισαι άδικος εδώ και το ξέρεις.
Συγκρίνεις ένα GTR που παρουσιάστηκε το 2007(!) με αμάξια που είναι πολύ νεώτερα.
Γιατί επί της ουσίας το GTR είναι αμάξι 16 χρόνων.
Στέκεται όμως και τώρα χωρίς να σημαίνει ότι είναι πια στην κορυφή.
Δεν έχω καμμία αμφιβολία ότι αν οι σχιστοματηδες αποφασίσουν να βγάλουν κάνα νέο πραγματικό GTR,και όχι καμμία νεροβραστη ηλεκτρική μπούρδα που απλά θα λέγεται έτσι,θα κλάψουν μανουλες και πάλι και οι γνωστοί υπερφιαλοι της Porsche θα γίνουν ρεζίλι για ακόμη μια φορά.
Την Porsche δεν την θεωρώ κακή.Καθε άλλο.
Υπερεκτιμημενη την θεωρώ με κάποιες,λίγες,εξαιρετικές προτάσεις.
Όσο για το LFA τι να πω.
Γράψανε ιστορία οι άτιμοι και με την βοήθεια της Υamaha φυσικά στα του κινητήρα.

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 14689
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 29 Μάιος 2023, 19:21

Ερμής έγραψε:
29 Μάιος 2023, 10:39
enterprise-psi έγραψε:
28 Μάιος 2023, 21:51
Να πούμε και για formula 1 και moto gp ή δεν είναι δίκαιο ; 😁
Στο μοτο τζιπι εισαι καλός αλλά στα σουπερμπάικς η Κυρία είναι ο ορισμός του όλοι σας και μόνη μου
, στη φορμουλα τι ακριβώς να συζητήσουμε; :lol::lol:
Feindflug έγραψε:
28 Μάιος 2023, 19:47

Ε ας τα βγάλει και το Μεγκάν ρε τύπε μπας και κερδίσει. Και δεν το έκανε μόνο φέτος. Το κάνει χρόνια. Άστο, δικέ μου. Σου λέω ότι όταν βγήκε το VTEC ήταν και για απλά αυτοκίνητα και εξακολουθεί να είναι. Το ότι βγάλανε και Type R για τους πιο καβλωμένους οικογενειάρχες και πιπώνει όλα τα φραγκολεβαντίνικα κατσαρόλια, είναι άλλη ιστορία. Ποιός Φριτς, ποιος Λουί και ποιος Μαουρίτσιο να σκεφτεί μεταβλητό χρονισμό; Άστο σου λέω.

Και στην τελική, τι έχει το Type R και δεν μπορείς να βάλεις οικογένεια μέσα; Μήπως μπερδεύεσαι με το GT-R, τον έτερο σοδομιστή ευρωπαϊκών τετράτροχων κορασίδων;

Γενικά, άλλα σου λέω και άλλα απαντάς. Σε λίγο θα μας πεις ότι δεν σου αρέσει η συχνότητα που αναβοσβήνει το φλας και σε ζαλίζει.
Κάτσε ρε μόρτη 20 μέρες έχεις το ρεκορ, μη κάνεις σα το meme με το τυπο που λούζεται με σαμπάνια και δαγκώνει το μετάλλιο επειδή μπηκε στη δεκάδα.
Δεν κατάλαβες. Μιλάς για ένα συμβατικό αυτοκίνητο όπως το typer και σου λέω πως ναι αλλά ακόμη και αυτό που φτιάχτηκε έτσι(του αφαίρεσαν απομέσα μέχρι και τα πόμολα) αποκλειστικά για το ρινγκ είναι πολλά δευτερόλεπτα πίσω απο ένα οικογενειακό χωρίς το μαραμικρό πρόσθετο για να βγάλει το χρόνο. Μετά μου το πας σε άλλη κατηγορία στο gtr(ή μήπως δεν είναι άλλη κατηγορία απο την Ιουλία;) το οποίο είναι το ισχυρότερο σχιστομάτικο παραγωγης που έχει κατασκευαστεί ποτε, στο οποίο έχει περάσει απο πάνω του όλο το Βάισαχ αφήνοντας το στη γωνία με ποικίλα υγρα τριγύρω του και μερικά νομίσματα στο πάτωμα. Αν θες να μιλάμε για ίδιες κατηγορίες., ε στις ίδιες κατηγορίες στο μοναδικό που εισαι παραπάνω είναι στα προσθοκίνητα και μάλιστα τις τελευταίες είκοσι μέρες. Πως να το κάνουμε, τα πράγματα είναι απλη αριθμητική και ανάγνωση.
Ρε δικέ μου, καλή η κατοστάρα βενζίνη αλλά για να την βάζεις στο αυτοκίνητο, όχι για να την σνιφάρεις και να γράφεις ότι να 'ναι.

Το Type R έχει ξαναβγεί γρηγορότερο μπροστοκίνητο πρόσφατα. Αφαίρεσαν 5 πράγματα από μέσα για την πίστα, γιατί βάλανε κλωβό ασφαλείας και έπρεπε να αντισταθμίσουν το έξτρα βάρος.

Μου λες ότι δεν είναι οικογενειακό αυτοκίνητο και σε ρωτάω αν μπερδεύεσαι με το GT-R, γιατί δεν γίνεται να μην θεωρείς οικογενειακό ένα 5θυρο αυτοκίνητο, εκτός αν όπως προείπα, έχεις κάνει τζίνα. Και μου βάζεις κάτι Τζούλιες, που είναι σεντάν πισωκίνητο. Ότι να ' ναι δηλαδή.

Όπως και να έχει όμως, δεν είναι το κυρίως θέμα ο χρόνος στην πίστα, που δεν είναι καμία χαοτική διαφορά από τον δεύτερο, αλλά η ιαπωνική τεχνολογία που έφερε το VTEC, τα μοτέρ που αντέχουν σε τρελές πιέσεις και μετατροπές και όλα αυτά για απλά αλλά και για αγωνιστικά αυτοκίνητα. Εάν οι Ευρωπαίοι καταφέρανε μετά από χρόνια να φτάσουν την αναλογία κυβικών με αλόγων των Ιαπώνων σε νορμάλ αυτοκίνητα (δεν το νομίζω), μπράβο τους, αλλά είναι δεύτεροι και πάλι.

Και βρήκες ένα βίντεο με ένα μοτέρ που έσπασε, χωρίς να ξέρουμε τι και πώς, ενώ μια κουβέντα με 10 ανθρώπους να κάνεις, θα δεις ποια αυτοκίνητα είναι η χαρά του συνεργείου και ποια μπορούν να βγάλουν γούστα χωρίς να δίνεις μια περιουσία και να φοβάσαι μην σου μείνει στο χέρι. Αν έτσι χαίρεσαι εσύ, εμένα μου περισσεύει.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23286
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 29 Μάιος 2023, 19:50

Μα νομίζω τα ίδια λεμε. Το typer το βελτίωσαν ειδικά για το λόγο αυτό, να περάσει το Ρενό.
Στο ξαναλέω πάλι, σε αυτή την κατηγορία ναι πρόσφατα είσαι μπροστά, πόσο πιο Λιάνα να στο κάνω; καλά τα πανηγύρια αλλά με σύνεση, πρώτον γιατί το ρεκόρ το έχεις ένα μήνα βαριά βαριά και δεύτερον έχεις μια κατηγορία και στις άλλες παλεύεις απλά να γραφτεί το όνομα σου κάπου.
Στην κατηγορία της Τζούλιας τι έχεις; όχι μόνο εσύ αλλά και άλλοι Ευρωπαίοι.
Στο Ράλι τι έχεις που έπρεπε να αποσυρθούν όλοι οι Ευρωπαίοι για να δεις ποντιουμ με εξαίρεση τις εποχές Μακινεν και Σελικα. Δε θα μιλήσω για γκρουπΒ, ξύπνιος είσαι δε χρειάζεται καν αναφορά. Στο μοτοτζιπι είσαι καλός και στο αναγνωρίζουν όλοι, στα σουπερμπάικς όπως είπα και στον πσι η φάση είναι όλοι σας και Μόνος μου.
Για φόρμουλα δεν αναφέρομαι καν, ενας Θεός έπρεπε να σε οδηγήσει για να πάρεις πρωταθληματα αλλά και ένας Θεός δε έφτανε για να νικήσει την εξέλιξη της Ρενό.
Για το γτρ τα είπαμε και παραπάνω, απλά έφερα αποδείξεις πως στην κατηγορία του δεν είναι το πιο γρήγορο.
Όταν βγήκε το 2007 ήταν επαναστατικό μεν και μπροστά αλλά όχι τόσο μπροστά γιατί γτ2 και γτ3 ήταν ίδιας πάνω κάτω εποχής με ένα δύο χρόνια απόκλιση(στεργιο διαφωνείς κάπου;)
Επίσης κάνεις αυτό για το οποίο κατηγορείς τους Ευρωπαίους, δλδ παρελθοντολογια. Οκ τον έβγαλες τον βτεκ και όντως ήταν μεγάλη εξέλιξη να έχεις 1600 κυβικά με 160 άλογα ατμόσφαιρα ή 2000 με 200 άλογα οπως το τότε τυπερ. Από εκεί και πέρα;
Θα ξεχάσω τα crx που στις στροφές τα πέρναγε μέχρι και μοσκοβιτς γιατί αλλιώς θα αγόραζαν οικοπεδο ευάερο;

Αν θες να μιλησουμε σοβαρά, τα είπε όλα ο τσιλ παραπάνω, πλέον όλα τα αυτοκίνητα είναι ίδια. Δεν υπάρχει πια αυτό που υπήρχε από το 2000 και πίσω, από εκεί και πέρα είναι η καβλαντα. Αυτό με χαρές του συνεργείο και αξιόπιστες είναι τα παλιά χρόνια που έπαιρνες μια κορολα και ξεχναγες να κοιτάς ακόμη και το νερό, την ίδια εποχή που δυστυχώς οι δεκοτζηδες του Μιλάνο αγόραζαν σοβιετικό χάλυβα με αποτέλεσμα να λιώνει το αμαξι σε 20 χρόνια. Αν το πάμε σε επιμέρους εποχές θα σε πάω από το 80 και πίσω που ήσουν χαμένος στο διάστημα.
Δεν είναι έτσι όμως. Εξελίσσεται το πράγμα. Συνολικα τα μετραμε.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16966
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Μάιος 2023, 20:00

Νομιζω οτι οι περισσοτεροι κουβαλαμε ακομη δεδομενα και αποψεις περασμενων δεκαετιων.
Συνολικα πια δεν υπαρχουν κακα αυτοκινητα,τα αυτοκινητα του γκρουπ VW δεν πιανονται καν για αυτοκινητα :003: ,και οι αποκλισεις ειναι μικρες οσον αφορα την αξιοπιστια.
Το δυστυχημα ειναι οτι σχεδον ολα πια δεν εχουν προσωπικοτητα και απλα μεταφερουν κοσμο με λιγες εξαιρεσεις.

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25232
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 29 Μάιος 2023, 20:01

stergiosbik έγραψε:
29 Μάιος 2023, 20:00
και οι αποκλισεις ειναι μικρες οσον αφορα την αξιοπιστια.
lols

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23286
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 29 Μάιος 2023, 20:03

Προσωπικότητα πλέον έχουν μόνο οι Αλφα και οι Μερσεντες.
Ακόμη και το C4 που κοντεύει να κλείσει 400Κ χλμ έχει μια προσωπικότητα πέρα από την οδηγική συμπεριφορά. Ο λόγος που δεν έχει αλλαχθεί είναι εκτός από την υπέρμετρη αγάπη που του έχω λόγω αναμνήσεων είναι πως θέλω να παραμείνω στη Στελλαντις αλλά δυνατά :003:
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 14689
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 29 Μάιος 2023, 20:17

Ερμής έγραψε:
29 Μάιος 2023, 19:50
Μα νομίζω τα ίδια λεμε. Το typer το βελτίωσαν ειδικά για το λόγο αυτό, να περάσει το Ρενό.
Στο ξαναλέω πάλι, σε αυτή την κατηγορία ναι πρόσφατα είσαι μπροστά, πόσο πιο Λιάνα να στο κάνω; καλά τα πανηγύρια αλλά με σύνεση, πρώτον γιατί το ρεκόρ το έχεις ένα μήνα βαριά βαριά και δεύτερον έχεις μια κατηγορία και στις άλλες παλεύεις απλά να γραφτεί το όνομα σου κάπου.
Στην κατηγορία της Τζούλιας τι έχεις; όχι μόνο εσύ αλλά και άλλοι Ευρωπαίοι.
Στο Ράλι τι έχεις που έπρεπε να αποσυρθούν όλοι οι Ευρωπαίοι για να δεις ποντιουμ με εξαίρεση τις εποχές Μακινεν και Σελικα. Δε θα μιλήσω για γκρουπΒ, ξύπνιος είσαι δε χρειάζεται καν αναφορά. Στο μοτοτζιπι είσαι καλός και στο αναγνωρίζουν όλοι, στα σουπερμπάικς όπως είπα και στον πσι η φάση είναι όλοι σας και Μόνος μου.
Για φόρμουλα δεν αναφέρομαι καν, ενας Θεός έπρεπε να σε οδηγήσει για να πάρεις πρωταθληματα αλλά και ένας Θεός δε έφτανε για να νικήσει την εξέλιξη της Ρενό.
Για το γτρ τα είπαμε και παραπάνω, απλά έφερα αποδείξεις πως στην κατηγορία του δεν είναι το πιο γρήγορο.
Όταν βγήκε το 2007 ήταν επαναστατικό μεν και μπροστά αλλά όχι τόσο μπροστά γιατί γτ2 και γτ3 ήταν ίδιας πάνω κάτω εποχής με ένα δύο χρόνια απόκλιση(στεργιο διαφωνείς κάπου;)
Επίσης κάνεις αυτό για το οποίο κατηγορείς τους Ευρωπαίους, δλδ παρελθοντολογια. Οκ τον έβγαλες τον βτεκ και όντως ήταν μεγάλη εξέλιξη να έχεις 1600 κυβικά με 160 άλογα ατμόσφαιρα ή 2000 με 200 άλογα οπως το τότε τυπερ. Από εκεί και πέρα;
Θα ξεχάσω τα crx που στις στροφές τα πέρναγε μέχρι και μοσκοβιτς γιατί αλλιώς θα αγόραζαν οικοπεδο ευάερο;

Αν θες να μιλησουμε σοβαρά, τα είπε όλα ο τσιλ παραπάνω, πλέον όλα τα αυτοκίνητα είναι ίδια. Δεν υπάρχει πια αυτό που υπήρχε από το 2000 και πίσω, από εκεί και πέρα είναι η καβλαντα. Αυτό με χαρές του συνεργείο και αξιόπιστες είναι τα παλιά χρόνια που έπαιρνες μια κορολα και ξεχναγες να κοιτάς ακόμη και το νερό, την ίδια εποχή που δυστυχώς οι δεκοτζηδες του Μιλάνο αγόραζαν σοβιετικό χάλυβα με αποτέλεσμα να λιώνει το αμαξι σε 20 χρόνια. Αν το πάμε σε επιμέρους εποχές θα σε πάω από το 80 και πίσω που ήσουν χαμένος στο διάστημα.
Δεν είναι έτσι όμως. Εξελίσσεται το πράγμα. Συνολικα τα μετραμε.
Ε ναι ρε δικέ μου, δεν θα πάρεις Japan για premium κατηγορία. Θα πας για αξιοπιστία και κάβλα σε λογικές τιμές, αλλά και για τρελές μετατροπές χωρίς να βγάλει κιχ. Για τα 30κατι χιλιάρικα που έκανε το Type R σε όλη την Ευρώπη πλην Ελλάδος, μια χαρά αυτοκίνητο ήταν, για όποιον ήθελε γούστα και οικογένεια.

Δεν διαφωνώ ότι δεν πολυυπάρχουν σε λοιπές κατηγορίες. Αλλά αν το αποφασίσουν, να είσαι σίγουρος ότι θα πάλι με το στόμα ανοιχτό θα μείνουμε, όπως με τον Godzilla. Πλέον δεν τους πολυνοιάζουν τα άλογα και η ταχύτητα, αλλά η οικονομία, όπως σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά νομίζω οι ασιατικές κάπως παραπάνω.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16966
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Μάιος 2023, 20:21

talaipwros έγραψε:
29 Μάιος 2023, 20:01
stergiosbik έγραψε:
29 Μάιος 2023, 20:00
και οι αποκλισεις ειναι μικρες οσον αφορα την αξιοπιστια.
lols
Μα,το εγραψα ξεκαθαρα.ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠ VW.
Aπορω που απορεις!

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16966
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Μάιος 2023, 20:24

Feindflug έγραψε:
29 Μάιος 2023, 20:17

Ε ναι ρε δικέ μου, δεν θα πάρεις Japan για premium κατηγορία. Θα πας για αξιοπιστία και κάβλα σε λογικές τιμές, αλλά και για τρελές μετατροπές χωρίς να βγάλει κιχ. Για τα 30κατι χιλιάρικα που έκανε το Type R σε όλη την Ευρώπη πλην Ελλάδος, μια χαρά αυτοκίνητο ήταν, για όποιον ήθελε γούστα και οικογένεια.

Ναι οκ.
Ανεβασε τρελη πιεση στο type R να δεις για ποτε θα σκορπισει.
Το αυτο ισχυει και για ολα τα τουρμπατα της κατηγοριας του.
Σε λιγα χρονια δεν θα βλεπεις κανενα απο δαυτα,ακομα και τα μαμα.

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16966
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Μάιος 2023, 20:28

Βγαζει η A45 S 400+ αλογα απο 2 λιτρα!
Ο πιο σιγουρος τροπος να πεταξεις τα λεφτα σου μεσα σε λιγα χρονια.

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 14689
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 29 Μάιος 2023, 20:49

stergiosbik έγραψε:
29 Μάιος 2023, 20:24
Feindflug έγραψε:
29 Μάιος 2023, 20:17

Ε ναι ρε δικέ μου, δεν θα πάρεις Japan για premium κατηγορία. Θα πας για αξιοπιστία και κάβλα σε λογικές τιμές, αλλά και για τρελές μετατροπές χωρίς να βγάλει κιχ. Για τα 30κατι χιλιάρικα που έκανε το Type R σε όλη την Ευρώπη πλην Ελλάδος, μια χαρά αυτοκίνητο ήταν, για όποιον ήθελε γούστα και οικογένεια.

Ναι οκ.
Ανεβασε τρελη πιεση στο type R να δεις για ποτε θα σκορπισει.
Το αυτο ισχυει και για ολα τα τουρμπατα της κατηγοριας του.
Σε λιγα χρονια δεν θα βλεπεις κανενα απο δαυτα,ακομα και τα μαμα.
Τα WRX STI όμως, δικέ μου, δεν βγάζουν άχνα αν τους γαργαλήσεις την πίεση.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών