Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 9910
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 10 Ιουν 2023, 11:51

Ερμής έγραψε:
10 Ιουν 2023, 09:25
Tο λφα δε πρόκειται να το. Οδηγήσω γιαυτό δε μπαίνει λίστα
Kανείς δεν πρόκειται να το οδηγήσει, ειδικά αυτοί που το αγόρασαν. Kουκουλίτσα, γκαράζ, και το πουλάμε αργότερα χρυσό.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo

Blackdog
Δημοσιεύσεις: 2439
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2021, 14:47

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Blackdog » 10 Ιουν 2023, 12:04

Eχω ενα χοντα σιβικ εδω και 20 χρονια :hebit:

Ειναι γρηγορο, στριβει, εχει πολυ καλη καταναλωση για ην ηλικια του. Το βασικο του προσον ομως ειναι οτι στα 20 χρονια που το εχω, παντα οταν βαζω κλειδι και γυρναω μιζα παιρνει μπροστα. Δεν με εχει πουλησει ΠΟΤΕ :hebit::hebit:

Θεωρουσα τον εαυτο μου χοντακια, μεχρι την στιγμη που πηρα ενα βολβο για ταξιδι 400χλμ. Δεν υπηρχε....Οταν εφτασα ειμουν λες και δεν πηγα πουθενα, λες και ημουν στον καναπε και εβλεπα τηλεοραση. Ξαναπηρα ενα μικροτερο (την πρωτη φορα ηταν ενα 90 μετα ηταν το 60. Οταν αποφασισω να αλλαξω αμαξι, για εκει θα παω.

Εχω κανει την ιδια διαδρομη με audi, Q3 kai Q7, χωρις υπερβολη το βολβο ηταν 2-3 σκαλες ανωτερο.

Δυστυχως μεχρι τωρα δεν μου εχει τυχει κανενα αλφα, τα οποια τα βρισκω πολυ ομορφα αλλα μεχρι εκει. Σε ιταλικο μου εχουν τυχει καποια φιατ τα οποια ομως τα θεωρω αθλια οπως και σχεδον ολα τα γαλλικα με εξαιρεση το renault clio.

A! και οτι bmw εχω οδηγησει σε καινουριο, σε σχεση με αλλα στην ιδια κατηγορια τιμης ηταν ρημαδια. Ασε που χαλανε καθε 10 μετρα :roll:

Τα καινουρια γιαπωνεζικα παραμενουν αξιοπιστα, αλλα παραμενουν επισης κουδουνιστρες σε σχεση με τα γερμανικα. Το θετικο ειναι οτι το αμαξι (ενα τογιοτα πχ) θα ειναι το ιδιο κουδουνιστρα στα 80 χλμ και το ιδιο στα 180χλμ την ωρα, Δεν γινεται χειροτερο δηλαδη :102:

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 9910
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 10 Ιουν 2023, 12:05

Ερμής έγραψε:
10 Ιουν 2023, 09:25
Α επίσης χθες είδα στο δρόμο άλλο ένα από τα ελάχιστα ιαπωνικά αμάξια που μου έκαναν γκελ. Το Σ2000.

Έχουμε και λέμε
Σουμπαρου φορεστερ
Χοντα σ2000
Μαζντα ρχ7
Μιτσ λανσερ εβο6
Τουοτα γιαρις γρ
Ξανακοίταξα τη λίστα σου, και ας πούμε ότι ξεπερνάμε το γεγονός ότι στα περισσότερα το σαλόνι μέσα είναι σαν τη φτηνότερη έκδοση κορόλα. Το σ2000 έχει πλάκα που ανεβάζει στροφές στο Θεό, το ρχ7 είναι εφιάλτης σκέτος ρώτα κανέναν που το είχε αλλά έχει κι αυτό την πλάκα του, το εβο οκ είναι εβο, το γιάρις γαμάει γενικά.
Αλλά το φόρεστερ γιατί :lol:
Αγρότης στο Οχάϊο κιετς;
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16966
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 10 Ιουν 2023, 12:11

Chilloutbuddy έγραψε:
10 Ιουν 2023, 11:47
stergiosbik έγραψε:
10 Ιουν 2023, 11:39
Δηλαδη τα κορολα,γιαρις,ραβ,αβενσις κλπ ηταν τα καλυτερα στην κατηγορια τους;
Με ρεγουλα στον ηλιο της Αυστραλιας πατριωτη γιατι βαραει ασχημα!!! :lol:
Eίναι φίλε, γιατί όταν λέμε "καλύτερα" εσύ εννοείς ένα πράμα, εγώ εννοώ άλλο πράμα, αλλά ο περισσότερος κόσμος όταν λέει "καλύτερα" εννοεί "δε χαλάει".
Το καλυτερο ομως δεν αφορα αποκλειστικα την αξιοπιστια ρε Τσιλ.
Ειναι ο συνολικος βαθμος του αυτοκινητου σε διαφορους τομεις.
Αλλα οσον αφορα την αξιοπιστια συμφωνα με ολες τις μαρτυριες οι Γιαπωνεζοι εχουν φαει την σκονη των Κορεατων.

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16966
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 10 Ιουν 2023, 12:15

Ερμής έγραψε:
10 Ιουν 2023, 11:48
stergiosbik έγραψε:
10 Ιουν 2023, 11:43
Ερμής έγραψε:
10 Ιουν 2023, 09:25
Α επίσης χθες είδα στο δρόμο άλλο ένα από τα ελάχιστα ιαπωνικά αμάξια που μου έκαναν γκελ. Το Σ2000.

Έχουμε και λέμε
Σουμπαρου φορεστερ
Χοντα σ2000
Μαζντα ρχ7
Μιτσ λανσερ εβο6
Τουοτα γιαρις γρ

Το λφα δε πρόκειται να το. Οδηγήσω γιαυτό δε μπαίνει λίστα
Χθες το πρωι μεσα σε μια ωρα ειδα μια Porsche Panamera turbo S,ενα audi etron και ενα audi RS Q3.
Oλα με ελληνικες πινακιδες παρακαλω.
Τι διαολο ρε πστ μου,ξαναγυρισαν οι εποχες των παχιων αγελαδων; :smt017
Πεινάμε!!!! Μητσοτάκη γαμιεσαι ρε!!!

Ναι από πριν τον ιό έχει ξεκινήσει μια εντελώς αλλόκοτη αίσθηση ευμάρειας. Θυμίζει κάτι από 2006 2007 η ιστορία.
Το να βλέπεις μια φορά τη μέρα ένα αυτοκίνητο των 150-200Κ δε λέει κάτι. Το να κοιτάς τριγύρω και να βλέπεις το 50% να είναι αυτοκίνητα των 30-40Κ τουλάχιστον και μάλιστα τελευταίας πενταετίας, λέει πολλά.
Σιγουρα στην Αθηνα κυκολοφορουν πολλα περισσοτερα ακριβα αμαξια.
Αλλα μεσα σε μια ωρα δεν νομιζω να βλεπεις και πολυ συχνα τετοια αμαξια.
Οσο για το αλλο,ναι το εχω παρατηρησει κι εγω.
Τα "φθηνα" αμαξια,κατω απο τα 30 χιλιαρικα,ειναι λιγοτερα απο τα πιο ακριβα!

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16966
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 10 Ιουν 2023, 12:18

Blackdog έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:04
Eχω ενα χοντα σιβικ εδω και 20 χρονια :hebit:

Ειναι γρηγορο, στριβει, εχει πολυ καλη καταναλωση για ην ηλικια του. Το βασικο του προσον ομως ειναι οτι στα 20 χρονια που το εχω, παντα οταν βαζω κλειδι και γυρναω μιζα παιρνει μπροστα. Δεν με εχει πουλησει ΠΟΤΕ :hebit::hebit:

Θεωρουσα τον εαυτο μου χοντακια, μεχρι την στιγμη που πηρα ενα βολβο για ταξιδι 400χλμ. Δεν υπηρχε....Οταν εφτασα ειμουν λες και δεν πηγα πουθενα, λες και ημουν στον καναπε και εβλεπα τηλεοραση. Ξαναπηρα ενα μικροτερο (την πρωτη φορα ηταν ενα 90 μετα ηταν το 60. Οταν αποφασισω να αλλαξω αμαξι, για εκει θα παω.

Εχω κανει την ιδια διαδρομη με audi, Q3 kai Q7, χωρις υπερβολη το βολβο ηταν 2-3 σκαλες ανωτερο.

Δυστυχως μεχρι τωρα δεν μου εχει τυχει κανενα αλφα, τα οποια τα βρισκω πολυ ομορφα αλλα μεχρι εκει. Σε ιταλικο μου εχουν τυχει καποια φιατ τα οποια ομως τα θεωρω αθλια οπως και σχεδον ολα τα γαλλικα με εξαιρεση το renault clio.

A! και οτι bmw εχω οδηγησει σε καινουριο, σε σχεση με αλλα στην ιδια κατηγορια τιμης ηταν ρημαδια. Ασε που χαλανε καθε 10 μετρα :roll:

Τα καινουρια γιαπωνεζικα παραμενουν αξιοπιστα, αλλα παραμενουν επισης κουδουνιστρες σε σχεση με τα γερμανικα. Το θετικο ειναι οτι το αμαξι (ενα τογιοτα πχ) θα ειναι το ιδιο κουδουνιστρα στα 80 χλμ και το ιδιο στα 180χλμ την ωρα, Δεν γινεται χειροτερο δηλαδη :102:
:lol::lol::lol:
Επειδη ενα τετοιο ειχε ο κολλητος,το ειχε αγορασει το 2002,μαλλον κατι αλλο θα ηθελες να γραψεις.

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 9910
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 10 Ιουν 2023, 12:25

stergiosbik έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:11
Chilloutbuddy έγραψε:
10 Ιουν 2023, 11:47
stergiosbik έγραψε:
10 Ιουν 2023, 11:39
Δηλαδη τα κορολα,γιαρις,ραβ,αβενσις κλπ ηταν τα καλυτερα στην κατηγορια τους;
Με ρεγουλα στον ηλιο της Αυστραλιας πατριωτη γιατι βαραει ασχημα!!! :lol:
Eίναι φίλε, γιατί όταν λέμε "καλύτερα" εσύ εννοείς ένα πράμα, εγώ εννοώ άλλο πράμα, αλλά ο περισσότερος κόσμος όταν λέει "καλύτερα" εννοεί "δε χαλάει".
Το καλυτερο ομως δεν αφορα αποκλειστικα την αξιοπιστια ρε Τσιλ.
Ειναι ο συνολικος βαθμος του αυτοκινητου σε διαφορους τομεις.
Αλλα οσον αφορα την αξιοπιστια συμφωνα με ολες τις μαρτυριες οι Γιαπωνεζοι εχουν φαει την σκονη των Κορεατων.
Αφού την αξιοπιστία βάζουν όλοι πάνω απ'όλα, τι να κάνω εγώ τώρα :102:
Θέλουν να δώσουν το αμάξι στην κόρη τους που έχει αγαπημένη ταχύτητα τη δευτέρα και δεν την αλλάζει πότε, και ξεχνάει 1 στα δύο σέρβις, και θέλουν το αμάξι να αντέξει. Αυτός είναι ο μέσος καταναλωτής.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16966
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 10 Ιουν 2023, 12:26

Chilloutbuddy έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:25
stergiosbik έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:11
Chilloutbuddy έγραψε:
10 Ιουν 2023, 11:47

Eίναι φίλε, γιατί όταν λέμε "καλύτερα" εσύ εννοείς ένα πράμα, εγώ εννοώ άλλο πράμα, αλλά ο περισσότερος κόσμος όταν λέει "καλύτερα" εννοεί "δε χαλάει".
Το καλυτερο ομως δεν αφορα αποκλειστικα την αξιοπιστια ρε Τσιλ.
Ειναι ο συνολικος βαθμος του αυτοκινητου σε διαφορους τομεις.
Αλλα οσον αφορα την αξιοπιστια συμφωνα με ολες τις μαρτυριες οι Γιαπωνεζοι εχουν φαει την σκονη των Κορεατων.
Αφού την αξιοπιστία βάζουν όλοι πάνω απ'όλα, τι να κάνω εγώ τώρα :102:
Θέλουν να δώσουν το αμάξι στην κόρη τους που έχει αγαπημένη ταχύτητα τη δευτέρα και δεν την αλλάζει πότε, και ξεχνάει 1 στα δύο σέρβις, και θέλουν το αμάξι να αντέξει. Αυτός είναι ο μέσος καταναλωτής.
Καλα ολα αυτα,αλλα δεν ειναι αντικειμενικα κριτηρια αξιολογησης.

Blackdog
Δημοσιεύσεις: 2439
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2021, 14:47

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Blackdog » 10 Ιουν 2023, 12:28

stergiosbik έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:18


:lol::lol::lol:
Επειδη ενα τετοιο ειχε ο κολλητος,το ειχε αγορασει το 2002,μαλλον κατι αλλο θα ηθελες να γραψεις.
Τυπε μου δεν ξερω για τον κολλητο, αλλωστε το δικο μου δεν ειναι του 02 αλλα το 00, δηλ το προηγουμενο.

Οπως και να εχει, φοραει koni και εχει πιο κοντα ελατηρια. Μπαινει τρενο, αν εισαι αθηνα προσφερομαι για επιδειξη.

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 9910
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 10 Ιουν 2023, 12:33

stergiosbik έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:26
Chilloutbuddy έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:25
stergiosbik έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:11


Το καλυτερο ομως δεν αφορα αποκλειστικα την αξιοπιστια ρε Τσιλ.
Ειναι ο συνολικος βαθμος του αυτοκινητου σε διαφορους τομεις.
Αλλα οσον αφορα την αξιοπιστια συμφωνα με ολες τις μαρτυριες οι Γιαπωνεζοι εχουν φαει την σκονη των Κορεατων.
Αφού την αξιοπιστία βάζουν όλοι πάνω απ'όλα, τι να κάνω εγώ τώρα :102:
Θέλουν να δώσουν το αμάξι στην κόρη τους που έχει αγαπημένη ταχύτητα τη δευτέρα και δεν την αλλάζει πότε, και ξεχνάει 1 στα δύο σέρβις, και θέλουν το αμάξι να αντέξει. Αυτός είναι ο μέσος καταναλωτής.
Καλα ολα αυτα,αλλα δεν ειναι αντικειμενικα κριτηρια αξιολογησης.
Ναι αλλά τα αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης δεν αγοράζουν αυτοκίνητα, οι άνθρωποι αγοράζουν.
Και οι άνθρωποι οι οποίοι πληρώνουν για το 90% των νέων αυτοκινήτων δεν τους αρέσει καν η οδήγηση, την κάνουν αγγαρεία. Εμείς μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε αλλά με βάση αυτούς τους ανθρώπους σχεδιάζουν οι εταιρίες αυτοκίνητα.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16966
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 10 Ιουν 2023, 12:37

Blackdog έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:28
stergiosbik έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:18


:lol::lol::lol:
Επειδη ενα τετοιο ειχε ο κολλητος,το ειχε αγορασει το 2002,μαλλον κατι αλλο θα ηθελες να γραψεις.
Τυπε μου δεν ξερω για τον κολλητο, αλλωστε το δικο μου δεν ειναι του 02 αλλα το 00, δηλ το προηγουμενο.

Οπως και να εχει, φοραει koni και εχει πιο κοντα ελατηρια. Μπαινει τρενο, αν εισαι αθηνα προσφερομαι για επιδειξη.
Καταλαβα.
Φιλικα παντα,αν νομιζεις οτι ενα αμαξι στριβει καλα με την αλλαγη μονο των αμορτισερ και των ελατηριων εισαι γελασμενος.
Η αναρτηση ειναι ενα συνολο πραγματων που για να δουλεψουν σωστα πρεπει να ειναι αρμονικα παντρεμενα μεταξυ τους.
Αλλαζοντας μονο μια ή δυο παραμετρους το αποτελεσμα συνηθως ειναι προς το χειροτερο.
Για να εχεις πραγματικη εικονα για το αν το αμαξι σου κραταει καλυτερα θα επρεπε να εχεις χρονους σε μια πιστα πριν την αλλαγη και μετα.
Προφανως δεν εχεις χρονους,οπως κι εγω δεν θα ειχα στην θεση σου,οποτε οτι λεμε ειναι απλα για να συζηταμε.

stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16966
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 10 Ιουν 2023, 12:38

Chilloutbuddy έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:33
stergiosbik έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:26
Chilloutbuddy έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:25

Αφού την αξιοπιστία βάζουν όλοι πάνω απ'όλα, τι να κάνω εγώ τώρα :102:
Θέλουν να δώσουν το αμάξι στην κόρη τους που έχει αγαπημένη ταχύτητα τη δευτέρα και δεν την αλλάζει πότε, και ξεχνάει 1 στα δύο σέρβις, και θέλουν το αμάξι να αντέξει. Αυτός είναι ο μέσος καταναλωτής.
Καλα ολα αυτα,αλλα δεν ειναι αντικειμενικα κριτηρια αξιολογησης.
Ναι αλλά τα αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης δεν αγοράζουν αυτοκίνητα, οι άνθρωποι αγοράζουν.
Και οι άνθρωποι οι οποίοι πληρώνουν για το 90% των νέων αυτοκινήτων δεν τους αρέσει καν η οδήγηση, την κάνουν αγγαρεία. Εμείς μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε αλλά με βάση αυτούς τους ανθρώπους σχεδιάζουν οι εταιρίες αυτοκίνητα.
Υποθετω λοιπον οτι αφου ειναι ετσι,δεχεσαι οτι και ενα κινεζικο αμαξι που πουλιεται κατα εκατομμυρια στην Κινα ειναι το καλυτερο.

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 9910
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 10 Ιουν 2023, 12:52

stergiosbik έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:38
Chilloutbuddy έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:33
stergiosbik έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:26


Καλα ολα αυτα,αλλα δεν ειναι αντικειμενικα κριτηρια αξιολογησης.
Ναι αλλά τα αντικειμενικά κριτήρια αξιολόγησης δεν αγοράζουν αυτοκίνητα, οι άνθρωποι αγοράζουν.
Και οι άνθρωποι οι οποίοι πληρώνουν για το 90% των νέων αυτοκινήτων δεν τους αρέσει καν η οδήγηση, την κάνουν αγγαρεία. Εμείς μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε αλλά με βάση αυτούς τους ανθρώπους σχεδιάζουν οι εταιρίες αυτοκίνητα.
Υποθετω λοιπον οτι αφου ειναι ετσι,δεχεσαι οτι και ενα κινεζικο αμαξι που πουλιεται κατα εκατομμυρια στην Κινα ειναι το καλυτερο.
Φίλε θα καταλάβεις τι εννοώ σε καμμιά δεκαετία (το πολύ δύο;) όταν τα αυτοκίνητα θα οδηγούνται μόνα τους και το 90% θα πεί ααααχ τι ωραία, επιτέλους. Ρώτα τότε την τεχνητή νοημοσύνη που θα είναι στο τιμόνι ποιό αυτοκίνητο προτιμάει.

Τα αντικειμενικά κριτήρια που λες είναι ακαδημαϊκά τελείως, για ιστορικούς και βιβλιοθηκονόμους. Πάρε ένα αυτοκίνητο που γουστάρεις όσο μπορείς και υπάρχουνε ακόμα. Αυτό είναι το κριτήριο.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo

Άβαταρ μέλους
enterprise-psi
Υπερσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 12536
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
Phorum.gr user: enterprise-psi
Τοποθεσία: Sector 001
Επικοινωνία:

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enterprise-psi » 10 Ιουν 2023, 13:38

Για μένα είναι σημαντικό κριτήριο, τον μάστορα θέλω να τον βλέπω όσο πιο σπάνια γίνεται.

Πλέον όλα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Βρίσκεις το πιο αξιόπιστο και προχωράς .

Τα άλλα όλα είναι χαβαλες, πχ
Chilloutbuddy έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:05
Ερμής έγραψε:
10 Ιουν 2023, 09:25
Α επίσης χθες είδα στο δρόμο άλλο ένα από τα ελάχιστα ιαπωνικά αμάξια που μου έκαναν γκελ. Το Σ2000.

Έχουμε και λέμε
Σουμπαρου φορεστερ
Χοντα σ2000
Μαζντα ρχ7
Μιτσ λανσερ εβο6
Τουοτα γιαρις γρ
Ξανακοίταξα τη λίστα σου, και ας πούμε ότι ξεπερνάμε το γεγονός ότι στα περισσότερα το σαλόνι μέσα είναι σαν τη φτηνότερη έκδοση κορόλα. Το σ2000 έχει πλάκα που ανεβάζει στροφές στο Θεό, το ρχ7 είναι εφιάλτης σκέτος ρώτα κανέναν που το είχε αλλά έχει κι αυτό την πλάκα του, το εβο οκ είναι εβο, το γιάρις γαμάει γενικά.
Αλλά το φόρεστερ γιατί :lol:
Αγρότης στο Οχάϊο κιετς;
Αφού έχει θέμα ο άνθρωπος λέμε :003::smt005:
People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23286
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 10 Ιουν 2023, 13:57

Chilloutbuddy έγραψε:
10 Ιουν 2023, 12:05
Ερμής έγραψε:
10 Ιουν 2023, 09:25
Α επίσης χθες είδα στο δρόμο άλλο ένα από τα ελάχιστα ιαπωνικά αμάξια που μου έκαναν γκελ. Το Σ2000.

Έχουμε και λέμε
Σουμπαρου φορεστερ
Χοντα σ2000
Μαζντα ρχ7
Μιτσ λανσερ εβο6
Τουοτα γιαρις γρ
Ξανακοίταξα τη λίστα σου, και ας πούμε ότι ξεπερνάμε το γεγονός ότι στα περισσότερα το σαλόνι μέσα είναι σαν τη φτηνότερη έκδοση κορόλα. Το σ2000 έχει πλάκα που ανεβάζει στροφές στο Θεό, το ρχ7 είναι εφιάλτης σκέτος ρώτα κανέναν που το είχε αλλά έχει κι αυτό την πλάκα του, το εβο οκ είναι εβο, το γιάρις γαμάει γενικά.
Αλλά το φόρεστερ γιατί :lol:
Αγρότης στο Οχάϊο κιετς;
Τώρα ρε με οικογένεια αν ήταν τύπου παλιό φορεστερ που φορτώνεις πάνω όλο το νοικοκυριό.
Προφανώς και δε θα έπαιρνα κάποιο από αυτά πλην το γιαρις γρ αν είχα να δώσω μια πενηνταρα για να το βγάζω μια δυο φορές το μήνα και μετά κουκούλα μέχρι να πάρει αξία.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών