Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16969
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 29 Μάιος 2023, 21:00

Feindflug έγραψε:
29 Μάιος 2023, 20:49
stergiosbik έγραψε:
29 Μάιος 2023, 20:24
Feindflug έγραψε:
29 Μάιος 2023, 20:17

Ε ναι ρε δικέ μου, δεν θα πάρεις Japan για premium κατηγορία. Θα πας για αξιοπιστία και κάβλα σε λογικές τιμές, αλλά και για τρελές μετατροπές χωρίς να βγάλει κιχ. Για τα 30κατι χιλιάρικα που έκανε το Type R σε όλη την Ευρώπη πλην Ελλάδος, μια χαρά αυτοκίνητο ήταν, για όποιον ήθελε γούστα και οικογένεια.

Ναι οκ.
Ανεβασε τρελη πιεση στο type R να δεις για ποτε θα σκορπισει.
Το αυτο ισχυει και για ολα τα τουρμπατα της κατηγοριας του.
Σε λιγα χρονια δεν θα βλεπεις κανενα απο δαυτα,ακομα και τα μαμα.
Τα WRX STI όμως, δικέ μου, δεν βγάζουν άχνα αν τους γαργαλήσεις την πίεση.
Εσυ ειπες για type R.
Γιατι πας σε αλλα αμαξια;

Άβαταρ μέλους
Feindflug
Δημοσιεύσεις: 14689
Εγγραφή: 08 Φεβ 2019, 21:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Feindflug » 29 Μάιος 2023, 21:25

stergiosbik έγραψε:
29 Μάιος 2023, 21:00
Feindflug έγραψε:
29 Μάιος 2023, 20:49
stergiosbik έγραψε:
29 Μάιος 2023, 20:24


Ναι οκ.
Ανεβασε τρελη πιεση στο type R να δεις για ποτε θα σκορπισει.
Το αυτο ισχυει και για ολα τα τουρμπατα της κατηγοριας του.
Σε λιγα χρονια δεν θα βλεπεις κανενα απο δαυτα,ακομα και τα μαμα.
Τα WRX STI όμως, δικέ μου, δεν βγάζουν άχνα αν τους γαργαλήσεις την πίεση.
Εσυ ειπες για type R.
Γιατι πας σε αλλα αμαξια;
Άντε πάλι...

Ρε δικέ μου, δεν είναι το θέμα του νήματος το Type R, αλλά η γιαπωνέζικη αξιοπιστία.

Άντε να σου κάνω την χάρη να μιλήσουμε για το συγκεκριμένο. Τι θέλεις δηλαδή παραπάνω από 320 άλογα από 2.000 κ. εκ; Αν θες, άλλαξε τουρμπίνα και φτάσε 400-500 άλογα στους μπροστά τροχούς, να δω πώς θα τους κουμαντάρεις.

Αν γουστάρεις μετατροπές, κάνε το τετρακίνητο και τράβα μια ντίζα για χειρόφρενο, γιατί έχει την μαλακία το ηλεκτρονικό.
Dein Herz, meine Gier
Ab jetzt gehörst du nur mir

Άβαταρ μέλους
Ερμής
Δημοσιεύσεις: 23292
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 11:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ερμής » 29 Μάιος 2023, 21:32

Feindflug έγραψε:
29 Μάιος 2023, 20:17
Ερμής έγραψε:
29 Μάιος 2023, 19:50
Μα νομίζω τα ίδια λεμε. Το typer το βελτίωσαν ειδικά για το λόγο αυτό, να περάσει το Ρενό.
Στο ξαναλέω πάλι, σε αυτή την κατηγορία ναι πρόσφατα είσαι μπροστά, πόσο πιο Λιάνα να στο κάνω; καλά τα πανηγύρια αλλά με σύνεση, πρώτον γιατί το ρεκόρ το έχεις ένα μήνα βαριά βαριά και δεύτερον έχεις μια κατηγορία και στις άλλες παλεύεις απλά να γραφτεί το όνομα σου κάπου.
Στην κατηγορία της Τζούλιας τι έχεις; όχι μόνο εσύ αλλά και άλλοι Ευρωπαίοι.
Στο Ράλι τι έχεις που έπρεπε να αποσυρθούν όλοι οι Ευρωπαίοι για να δεις ποντιουμ με εξαίρεση τις εποχές Μακινεν και Σελικα. Δε θα μιλήσω για γκρουπΒ, ξύπνιος είσαι δε χρειάζεται καν αναφορά. Στο μοτοτζιπι είσαι καλός και στο αναγνωρίζουν όλοι, στα σουπερμπάικς όπως είπα και στον πσι η φάση είναι όλοι σας και Μόνος μου.
Για φόρμουλα δεν αναφέρομαι καν, ενας Θεός έπρεπε να σε οδηγήσει για να πάρεις πρωταθληματα αλλά και ένας Θεός δε έφτανε για να νικήσει την εξέλιξη της Ρενό.
Για το γτρ τα είπαμε και παραπάνω, απλά έφερα αποδείξεις πως στην κατηγορία του δεν είναι το πιο γρήγορο.
Όταν βγήκε το 2007 ήταν επαναστατικό μεν και μπροστά αλλά όχι τόσο μπροστά γιατί γτ2 και γτ3 ήταν ίδιας πάνω κάτω εποχής με ένα δύο χρόνια απόκλιση(στεργιο διαφωνείς κάπου;)
Επίσης κάνεις αυτό για το οποίο κατηγορείς τους Ευρωπαίους, δλδ παρελθοντολογια. Οκ τον έβγαλες τον βτεκ και όντως ήταν μεγάλη εξέλιξη να έχεις 1600 κυβικά με 160 άλογα ατμόσφαιρα ή 2000 με 200 άλογα οπως το τότε τυπερ. Από εκεί και πέρα;
Θα ξεχάσω τα crx που στις στροφές τα πέρναγε μέχρι και μοσκοβιτς γιατί αλλιώς θα αγόραζαν οικοπεδο ευάερο;

Αν θες να μιλησουμε σοβαρά, τα είπε όλα ο τσιλ παραπάνω, πλέον όλα τα αυτοκίνητα είναι ίδια. Δεν υπάρχει πια αυτό που υπήρχε από το 2000 και πίσω, από εκεί και πέρα είναι η καβλαντα. Αυτό με χαρές του συνεργείο και αξιόπιστες είναι τα παλιά χρόνια που έπαιρνες μια κορολα και ξεχναγες να κοιτάς ακόμη και το νερό, την ίδια εποχή που δυστυχώς οι δεκοτζηδες του Μιλάνο αγόραζαν σοβιετικό χάλυβα με αποτέλεσμα να λιώνει το αμαξι σε 20 χρόνια. Αν το πάμε σε επιμέρους εποχές θα σε πάω από το 80 και πίσω που ήσουν χαμένος στο διάστημα.
Δεν είναι έτσι όμως. Εξελίσσεται το πράγμα. Συνολικα τα μετραμε.
Ε ναι ρε δικέ μου, δεν θα πάρεις Japan για premium κατηγορία. Θα πας για αξιοπιστία και κάβλα σε λογικές τιμές, αλλά και για τρελές μετατροπές χωρίς να βγάλει κιχ. Για τα 30κατι χιλιάρικα που έκανε το Type R σε όλη την Ευρώπη πλην Ελλάδος, μια χαρά αυτοκίνητο ήταν, για όποιον ήθελε γούστα και οικογένεια.

Δεν διαφωνώ ότι δεν πολυυπάρχουν σε λοιπές κατηγορίες. Αλλά αν το αποφασίσουν, να είσαι σίγουρος ότι θα πάλι με το στόμα ανοιχτό θα μείνουμε, όπως με τον Godzilla. Πλέον δεν τους πολυνοιάζουν τα άλογα και η ταχύτητα, αλλά η οικονομία, όπως σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά νομίζω οι ασιατικές κάπως παραπάνω.
Τώρα τα λες όμορφα.
Μετατροπές σε αμάξι δε παίζει να κανω
Η αξιοπιστία αν εξαιρέσεις βαγκ και οπελ όλα τα άλλα παίζουν λίγο πολύ το ίδιο.
Γούστα βγάζεις και με Ευρώπη με λίγα παραπάνω χρήματα
Οπότε μένει η εμφάνιση και το εσωτερικό.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"

Άβαταρ μέλους
The Rebel
Δημοσιεύσεις: 29193
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:18
Phorum.gr user: Wild Rebel

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από The Rebel » 29 Μάιος 2023, 21:42

Αγις έγραψε:
28 Μάιος 2023, 16:54
ναναι καλα η χοντα - απαλλαχθηκε η αγροτια απο τις φλορετες

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 9918
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 30 Μάιος 2023, 02:54

Δεν πουλιούνται ρε σήμερα αυτοκίνητα αν σκορπάνε έτσι που τα παρουσιάζετε. Υπάρχει ίντερνετ, στατιστικά, νόμοι υπέρ του καταναλωτή, εγγυήσεις, δε θα τα ακούμπαγε κανένας. Νομίζω διαβάζετε συγκριτικά που λένε ότι το τογιότα είναι πιό αξιόπιστο απ'το αλφα ρομέο. Οκ, ισχύει, είναι. Αλλά αυτό που δε σου λέει αυτή η σύγκριση είναι ότι και τα δύο είναι από ένα αποδεκτό επίπεδο αξιοπιστίας και πάνω.

ΥΓ η άλφαρομέο στην αυστραλια έβαλε εγγύηση 5 χρόνια με απεριόριστα χιλιόμετρα. Δεν το κάνεις αυτό αν το αμάξι σκορπάει.
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 9918
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 30 Μάιος 2023, 03:01

Feindflug έγραψε:
29 Μάιος 2023, 21:25
stergiosbik έγραψε:
29 Μάιος 2023, 21:00
Feindflug έγραψε:
29 Μάιος 2023, 20:49

Τα WRX STI όμως, δικέ μου, δεν βγάζουν άχνα αν τους γαργαλήσεις την πίεση.
Εσυ ειπες για type R.
Γιατι πας σε αλλα αμαξια;
Άντε πάλι...

Ρε δικέ μου, δεν είναι το θέμα του νήματος το Type R, αλλά η γιαπωνέζικη αξιοπιστία.

Άντε να σου κάνω την χάρη να μιλήσουμε για το συγκεκριμένο. Τι θέλεις δηλαδή παραπάνω από 320 άλογα από 2.000 κ. εκ; Αν θες, άλλαξε τουρμπίνα και φτάσε 400-500 άλογα στους μπροστά τροχούς, να δω πώς θα τους κουμαντάρεις.

Αν γουστάρεις μετατροπές, κάνε το τετρακίνητο και τράβα μια ντίζα για χειρόφρενο, γιατί έχει την μαλακία το ηλεκτρονικό.
Υπήρχε όντως μια ωραία εποχή που έπαιρνες μεταχειρισμένο 180sx ή mr2 με 3-4 χιλιάρικα και το έφτιαχνες μουνάρα. Πάνε αυτά, όλα τα καλά JDM έχουνε πάει στο Θεό, τώρα αν ξεκινάς πρότζεκτ καρ κοιτάς μπεμβέ για φτηνά :lol:
To typer καινούργιο έχει παει 50 χιλιάρικα, έλεος... έχουμε χάσει το νόημα νομίζω, όλη η καύλα με τα σιβικ ήταν ότι ήτανε φτηνά κάποτε και σου μένανε λεφτά να το πειράξεις
Καλοί οι γιαπωνέζοι αλλά ακριβήνανε
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 9918
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 30 Μάιος 2023, 08:41

χεχε
Εικόνα
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo

wirth
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 18 Ιουν 2018, 20:38

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από wirth » 30 Μάιος 2023, 09:04

Το πρώτο μου mazda ενα 121 όχι το αυγό ήταν τέρας αξιοπιστίας. Το δε Nissan Note 1.4 2006 που έχω τώρα! δεν παθαίνει τίποτα πραγματικά απίστευτη αξιοπιστία.

Άβαταρ μέλους
enterprise-psi
Υπερσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 12538
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 07:29
Phorum.gr user: enterprise-psi
Τοποθεσία: Sector 001
Επικοινωνία:

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από enterprise-psi » 30 Μάιος 2023, 17:23

People blow their minds ,They choose to resign
This deformed society is part of a design
It'll never go away , It's in the cards that way
The masses of humanity have always had to suffer

Άβαταρ μέλους
Orion22
Δημοσιεύσεις: 14883
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:41

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Orion22 » 30 Μάιος 2023, 18:08

Dolce et decorum est contra pasok.* pugnatre
@gov.gr : «You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war.»

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25233
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 30 Μάιος 2023, 18:11

Απο Οπελ σασμαν ειναι δυνατον

talaipwros
Δημοσιεύσεις: 25233
Εγγραφή: 30 Μαρ 2018, 18:54

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από talaipwros » 30 Μάιος 2023, 18:12

Αναμένω σεπουκου απο τον αντιπρόσωπο

Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 9357
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 30 Μάιος 2023, 18:22

Chilloutbuddy έγραψε:
30 Μάιος 2023, 02:54
Δεν πουλιούνται ρε σήμερα αυτοκίνητα αν σκορπάνε έτσι που τα παρουσιάζετε. Υπάρχει ίντερνετ, στατιστικά, νόμοι υπέρ του καταναλωτή, εγγυήσεις, δε θα τα ακούμπαγε κανένας. Νομίζω διαβάζετε συγκριτικά που λένε ότι το τογιότα είναι πιό αξιόπιστο απ'το αλφα ρομέο. Οκ, ισχύει, είναι. Αλλά αυτό που δε σου λέει αυτή η σύγκριση είναι ότι και τα δύο είναι από ένα αποδεκτό επίπεδο αξιοπιστίας και πάνω.

ΥΓ η άλφαρομέο στην αυστραλια έβαλε εγγύηση 5 χρόνια με απεριόριστα χιλιόμετρα. Δεν το κάνεις αυτό αν το αμάξι σκορπάει.
Σ' αυτό έχεις δίκιο. Και πέρα απ' αυτά που λες, οι κατασκευαστές είναι πάντα αξιόπιστοι σε ό,τι λένε. Φαίνεται άλλωστε και από νούμερα, μετρήσεις κλπ που δημοσιεύουν (καταναλώσεις, εκπομπές ρύπων κλπ) για τα οποία ποτέ δεν ακούστηκε κανένα σκάνδαλο για κανέναν από αυτούς, να έχει άλλες ρυθμίσεις στα εργαστήρια κι άλλες στον έξω κόσμο.

Ποια σοβαρή εταιρεία που σέβεται το όνομά της και έχει τόσο φανατικούς πελάτες θα το έκανε ποτέ;
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...

Άβαταρ μέλους
Chilloutbuddy
Δημοσιεύσεις: 9918
Εγγραφή: 18 Απρ 2018, 16:09
Phorum.gr user: Chilloutbuddy

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chilloutbuddy » 30 Μάιος 2023, 18:28

Isildur έγραψε:
30 Μάιος 2023, 18:22
Σ' αυτό έχεις δίκιο. Και πέρα απ' αυτά που λες, οι κατασκευαστές είναι πάντα αξιόπιστοι σε ό,τι λένε. Φαίνεται άλλωστε και από νούμερα, μετρήσεις κλπ που δημοσιεύουν (καταναλώσεις, εκπομπές ρύπων κλπ) για τα οποία ποτέ δεν ακούστηκε κανένα σκάνδαλο για κανέναν από αυτούς, να έχει άλλες ρυθμίσεις στα εργαστήρια κι άλλες στον έξω κόσμο.

Ποια σοβαρή εταιρεία που σέβεται το όνομά της και έχει τόσο φανατικούς πελάτες θα το έκανε ποτέ;
Aυτά όλα που είπες εσύ (και όχι εγώ), τι σχέση έχουνε με το αντικείμενο;
Gamiosante sto vosporo gia mia xoufta iliosporo

Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 9357
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Γιαπωνέζικη αξιοπιστία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 30 Μάιος 2023, 18:36

Chilloutbuddy έγραψε:
30 Μάιος 2023, 18:28
Isildur έγραψε:
30 Μάιος 2023, 18:22
Σ' αυτό έχεις δίκιο. Και πέρα απ' αυτά που λες, οι κατασκευαστές είναι πάντα αξιόπιστοι σε ό,τι λένε. Φαίνεται άλλωστε και από νούμερα, μετρήσεις κλπ που δημοσιεύουν (καταναλώσεις, εκπομπές ρύπων κλπ) για τα οποία ποτέ δεν ακούστηκε κανένα σκάνδαλο για κανέναν από αυτούς, να έχει άλλες ρυθμίσεις στα εργαστήρια κι άλλες στον έξω κόσμο.

Ποια σοβαρή εταιρεία που σέβεται το όνομά της και έχει τόσο φανατικούς πελάτες θα το έκανε ποτέ;
Aυτά όλα που είπες εσύ (και όχι εγώ), τι σχέση έχουνε με το αντικείμενο;
Πάνε πακέτο με την αξιοπιστία ρε συ, δεν πάνε; Η αξιοπιστία δεν αφορά μόνο στο να μην σου μείνει το μοτέρι στα χέρια, αφορά και τον κατασκευαστή ως προς το τι φούμαρα (ή όχι) σου πουλάει για να σου πουλήσει.

Επίσης, μια που στο νήμα είδα αρκετές αναφορές από VW-lovers, αφορά και την κολλημάρα των κολλημένων φο(λ)κσβαγκενάκηδων που συνεχίζουν να προσκυνάνε* μια εταιρεία η οποία όχι μόνο δεν έχει προσφέρει τίποτα το ρηξικέλευθο στην αυτοκίνηση από τότε που ο Φύρερ ζήτησε ένα φθηνό τουτού για το πόπολο, αλλά λέει και ξεκάθαρα ψέματα για τις μετρήσεις της. Κι αυτοί, εκεί...

* καθόλου υπερβολή, ειδικά αν σκεφτεί κανείς πώς αντιμετωπίζουν τον πελάτη που πάει να τους δώσει τα λεφτά του.
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...

Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών