είναι δύσκολο να ορίσεις την ποιότητα κύλισης και μπερδεύεται με τη συνολική αίσθηση που αφήνει ένα αυτοκίνητο
εδώ έχω μια ερώτηση:stergiosbik έγραψε: ↑25 Οκτ 2023, 18:15Η ανεση πολλες φορες δεν συνοδευεται και απο την κοφτερη οδικη συμπεριφορα.
Ο ανθρωπος ρωτησε ποια αμαξια "σιδερωνουν" τον δρομο.
έχουμε το φαινόμενο σε κάθε νέο μοντέλο να αυξάνεται η διάσταση στα ζαντολάστιχα.
Έχουμε φτάσει οι 17¨ να θεωρούνται η στάνταρ διάσταση στη baseline και οι 19" στην λίγο πιο φορτωμένη.
Όταν πριν λίγα χρόνια τα αυτοκίνητα ξεκινούσαν απο τις 13"-14" και τα πιο "σπορ" και εντυπωσιακά είχαν 16" .
Όλη αυτή η μη αναρτώμενη μάζα χειροτερεύει την άνεση και την ποιότητα κύλισης γιατί περισσότερη μάζα κοπανάει και ανεβοκατεβαίνει στις λακούβες και επίσης είναι η χαρά των λαστιχάδων καθώς οι τιμές των ελαστικών ανεβαίνουν γεωμετρικά με κάθε επόμενη διάσταση .
Οι μεγάλες διαστάσεις έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα στο λίγο πιο κοφτερό τιμόνι (για όσους αρέσκονται) αλλά για την πλειοψηφία μετράει μόνο στο μάτι και στην εντυπωσιακή εμφάνιση
Ήθελα να ρωτήσω λοιπόν αν πάρεις απο την αντιπροσωπία μια φορτωμένη έκδοση με 19" και μετά πας να κάνεις downgrade σε 17" σε έναν ζαντολαστιχά που θα δεχτεί με χαρά να κάνει την ανταλλαγή,
θα χρειαστεί κάτι άλλο σε ρύθμιση ανάρτησης και μετάδοση ή όλα το ιδιο ρυθμισμένα βγαίνουν από το εργοστάσιο?