Ερμής έγραψε: ↑07 Νοέμ 2018, 10:37
Για να μιλήσουμε σοβαρά τώρα και με απλά ελληνικά.
Ο καθένας που θα ανοίξει το μαγαζί του; εκεί που έχει εν δυνάμει πελάτες 5m, υποδομές(έστω αυτές), πρόσβαση κλπ ή εκεί που έχει το πολύ 1m με ακόμη ελλιπέστερες υποδομές; Απλά μαθηματικά είναι, δε κρύβεται καμια συνωμοσία απο πίσω.
Ναι αλλά το Monaco είναι 35χιλιάδες κόσμος και χωρις αεροπορτο, λιμάνι κλπ κλπ
Aνοιγοντας το μαγαζι στη Θεσσαλονικη εχει πελατες ολα τα Βαλκανια και ολη την υπολοιπη Ελλαδα και οχι μονο τα 5 μυρια της Αθηνας που απεδειξαν ποσο αυτοκινητοφιλοι ειναι στο Ακροπολις.
Κανε σουμα τωρα ποσοι ειναι ολη η υπολοιπη Ελλαδα αλλα και οι χωρες των Βαλκανιων και ξαναπες για τα 5 μυρια των Αθηναιων.
Η μεταφορα του Ακροπολις στην Αθηνα προκαλεσε αηδια και αγανακτηση σε ολους τους υπολοιπους.
Μπορει να μη σου αρεσει αυτο που λεω αλλα αυτη ειναι η αληθεια.
Δεν ειμαι απο τους ανθρωπους που υποστηριζουν οτι Ελλαδα ειναι μονο η Αθηνα αλλα υπαρχουν πολλες περιπτωσεις που πραγματικα το παρακανετε.
Οταν ολοι οι υπολοιποι Ελληνες εχουν σχεδον την ιδια αποψη δε σε κανει ν' αναρωτηθεις μηπως καπου εχουν ενα δικιο;
Αυτο που λες περι υποδομων δεν στεκει γιατι η ιδια η FIA δεν τηρει αυτο που λες οτι απαιτει απο εμας.
Το μεγαλο προβλημα ειναι η ασυνεπεια της πολιτειας και τα εμποδια που βαζει στον καθε επενδυτη.
Οπου ομως και ν' ανοιγε πιστα προδιαγραφων F1 θα ηταν καταδικασμενη λογω υπερογκων εξοδων.
Μια πιστα ομως για moto GP,Rallycross,DTM θα στεκοτανε μια χαρα στη χωρα μας αρκει να μην υπηρχε το ελ δημοσιο.