Formula 1

Μηχανές, αυτοκίνητα, τραίνα, αεροπλάνα, πλοία. Απόλαυση και αδρεναλίνη στα όρια!
Άβαταρ μέλους
shrike
Δημοσιεύσεις: 4282
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 08:39
Phorum.gr user: Isildur
Τοποθεσία: Παρά θῖν' ἁλὸς

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από shrike » 01 Απρ 2019, 12:20

Ξυπόλητος Πρίγκιψ έγραψε:
01 Απρ 2019, 12:16
Όντως...στεναχωρήθηκα και άλλαξα κανάλι.
Έκπληξη που τον είδα τρίτο στο τέλος.
Εδώ στενοχωρήθηκα εγώ ρε συ, που για να είμαι ειλικρινής δεν συνηθίζω να στενοχωριέμαι με ατυχίες της Φεράρι.

Μέχρι κι ο Τότο Βολφ κράτησε πολύ καλή στάση μπροστά στις κάμερες.


Al Bundy

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Al Bundy » 01 Απρ 2019, 12:25

shrike έγραψε:
01 Απρ 2019, 12:20
Ξυπόλητος Πρίγκιψ έγραψε:
01 Απρ 2019, 12:16
Όντως...στεναχωρήθηκα και άλλαξα κανάλι.
Έκπληξη που τον είδα τρίτο στο τέλος.
Εδώ στενοχωρήθηκα εγώ ρε συ, που για να είμαι ειλικρινής δεν συνηθίζω να στενοχωριέμαι με ατυχίες της Φεράρι.

Μέχρι κι ο Τότο Βολφ κράτησε πολύ καλή στάση μπροστά στις κάμερες.
https://www.sdna.gr/auto-moto/formula-1 ... eklerk-vid

Stamatios
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 14 Απρ 2019, 22:31

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Stamatios » 09 Ιουν 2019, 22:57

Ούτε στην παράγκα του Κόκκαλη τέτοια απόφαση.

Stamatios
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 14 Απρ 2019, 22:31

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Stamatios » 09 Ιουν 2019, 23:14

Εικόνα

Άβαταρ μέλους
shrike
Δημοσιεύσεις: 4282
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 08:39
Phorum.gr user: Isildur
Τοποθεσία: Παρά θῖν' ἁλὸς

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από shrike » 10 Ιουν 2019, 13:06

Stamatios έγραψε:
09 Ιουν 2019, 22:57
Ούτε στην παράγκα του Κόκκαλη τέτοια απόφαση.
Μεγάλη μαλακία η απόφαση για την τιμωρία του Φέτελ. Κατά τη γνώμη μου δεν έπρεπε να του την ρίξουν ή καλύτερα δεν χρειαζόταν να του τη ρίξουν, με τη διαφορά που έχει ήδη χτίσει ο Χάμιλτον στο πρωτάθλημα, για να μην δημιουργούνται τέτοιες καταστάσεις.

Αν το δει κανείς ψυχρά το πράμα, ο Φέτελ είχε τρόπο να αποφύγει το κλείσιμο και μπορούσε να το κάνει αν ήθελε. Η δικαιολογία "τι να κάνω, δεν είχα που να πάω" είναι λίγο... δικαιολογία. Μπορούσε μια χαρά να επανέρθει στην αγωνιστική γραμμή κόβοντας λίγο ταχύτητα, αλλά έτσι όπως βγήκε με φουλ γκάζια (= unsafe release, για αυτό που του την κάτσανε κιόλας), ασφαλώς και δεν μπορούσε να κάνει τίποτα άλλο. Αλλά και μόνο λόγω της βαθμολογίας και της γενικής κατάστασης στο πρωτάθλημα, κάλλιστα θα μπορούσε να αποφευχθεί η ποινή, ώστε να μην υπάρχει γκρίνια.

Από την άλλη βέβαια, το να διαμαρτύρεται η Φεράρι για ευνοϊκή μεταχείριση κάποιου άλλου, είναι σαν να γκρινιάζουν οι γαύροι για τη διαιτησία. Ίσως γι' αυτό και μόνο άξιζε να πέσει μια ποινή... :003:


stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16838
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 10 Ιουν 2019, 13:45

Υστερα ψαχνονται οι μαλακες γιατι εδω και πολλα χρονια η F1 εχει πατωσει.
Κανονισμοι της πλακας που τους κανουν λαστιχο,ευνοια οπου γουσταρουν,μηδεν θεαμα και καμμια επαφη με το τι πραγματικα γουσταρουν οι θεατες.

Άβαταρ μέλους
shrike
Δημοσιεύσεις: 4282
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 08:39
Phorum.gr user: Isildur
Τοποθεσία: Παρά θῖν' ἁλὸς

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από shrike » 24 Ιουν 2019, 10:19

Τι φοβερός και τρομερός κι ο χθεσινός αγώνας... 52 γύροι ύπνου, για να δούμε μια κάποια ελάχιστη δράση στον τελευταίο.

Άμα δεν κάνει κάτι δραστικό η FIA, σύντομα το άθλημα θα πέσει πιο κάτω κι απ' το χόκεϋ επί χόρτου σε τηλεθέαση.


stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16838
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 24 Ιουν 2019, 11:42

Tα χω πει εδω και χρονια.
Καταργηση των περισσοτερων ηλεκτρονικων και να κρατησουν τα απολυτως απαραιτητα.
Να μειωθει,αν γινεται να μηδενιστει η αεροδυναμικη προσφυση,και να να δωσουν εμφαση στη μηχανικη προσφυση.
Ελευθεροι ανεφοδιασμοι και ελευθερες αλλαγες ελαστικων χωρις υποχρεωση χρησιμοποιησης συγκεκριμενων γομών.
Αυτα θα ηταν μια καλη αρχη.
Ο κοσμος θελει μαχες,να πεφτουν κορμια.
Οχι να ψαχνουν να βρουν το δέκατο στο γυρολογιο.

Άβαταρ μέλους
shrike
Δημοσιεύσεις: 4282
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 08:39
Phorum.gr user: Isildur
Τοποθεσία: Παρά θῖν' ἁλὸς

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από shrike » 24 Ιουν 2019, 11:47

stergiosbik έγραψε:
24 Ιουν 2019, 11:42
Tα χω πει εδω και χρονια.
Καταργηση των περισσοτερων ηλεκτρονικων και να κρατησουν τα απολυτως απαραιτητα.
Να μειωθει,αν γινεται να μηδενιστει η αεροδυναμικη προσφυση,και να να δωσουν εμφαση στη μηχανικη προσφυση.
Ελευθεροι ανεφοδιασμοι και ελευθερες αλλαγες ελαστικων χωρις υποχρεωση χρησιμοποιησης συγκεκριμενων γομών.
Αυτα θα ηταν μια καλη αρχη.
Ο κοσμος θελει μαχες,να πεφτουν κορμια.
Οχι να ψαχνουν να βρουν το δέκατο στο γυρολογιο.
Από όλα αυτά που λες, συμφωνώ με τους ανεφοδιασμούς και τις αλλαγές ελαστικών. Βασικά, αυτά τα δυο πάνε πακέτο ώστε να ξαναδούμε χάραξη στρατηγικών παλαιού τύπου εντός αγώνα (και συχνά αλλαγή στρατηγικής), γιατί μόνο η ιστορία με την ελεύθερη αλλαγή ελαστικών δεν θα αλλάξει τίποτα πιστεύω, ίσα-ίσα που θα γίνουν χειρότερα τα πράγματα.

Τα υπόλοιπα είτε δεν γίνονται (λόγω εξέλιξης) ή δεν πρέπει να γίνουν (για λόγους ασφαλείας).


stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16838
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 24 Ιουν 2019, 11:51

Μια χαρα γινονται.
Οι αγωνες,οποιουδηποτε ειδους,εχουν ενα κοινο χαρακτηριστικο.
Το θεαμα και την ευχαριστηση των θεατων.
Αν οι κυριουλες που οδηγουν τωρα τις F1 φοβουνται να πανε σπιτι τους.
Θα βρεθουν αλλοι με αρχιδια να κανουν αυτο που πρεπει.
Στο κατω κατω τι να πουν οι οδηγοι στο moto gp ή στο Isle of man αν φοβουνται οι οδηγοι F1;

Άβαταρ μέλους
shrike
Δημοσιεύσεις: 4282
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 08:39
Phorum.gr user: Isildur
Τοποθεσία: Παρά θῖν' ἁλὸς

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από shrike » 24 Ιουν 2019, 12:06

Ποιος μίλησε για φόβο των οδηγών; Τα θέματα ασφαλείας δεν τα θέτουν αυτοί, άλλοι τα θέτουν, η διοργάνωση.

Ναι, οκ, ωραίο να λέει κανείς τι μάγκες* ήταν κάποτε οι οδηγοί που οδηγούσαν χωρίς ασφάλεια, αλλά αφ' ενός ζούμε σε εποχές που η ασφάλεια είναι σημαντικότατη στα πάντα, άρα θα πρέπει να ακολουθήσουν το πνεύα της εποχής, αφ' ετέρου δε νομίζω ότι ατύχημα με 85 νεκρούς στην κερκίδα δεν πρόκειται να ξαναδούμε. Εκτός κι αν είναι κακό αυτό, δεν ξέρω...

Όσο για τα ηλεκτρονικά, κι αυτά δεν μπορούν να καταργηθούν για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Τα καθημερινά αυτοκίνητά μας έχουν έναν σκασμό ηλεκτρονικά και κάθε μέρα θα μπει και κάτι καινούριο. Η F1, όπως και πολλές άλλες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού, δεν υπάρχει μόνο για την τέρψη των θεατών, αλλά συμβάλλει σημαντικότατα και στην εξέλιξη του αυτοκινήτου γενικά. Υπάρχουν πάρα πολλές καινοτομίες στα σημερινά ΙΧ που έχουν ξεκινήσει από εκεί. Φαντάζεσαι στην καθημερινότητά μας να έχουμε ηλεκτρονικά βοηθήματα, και στην "φόρμουλα" που στηρίζεται και χρηματοδοτείται από τις βιομηχανίες αυτοκινήτων τα οχήματα να είναι πατίνια με κινητήρα; Γίνεται; Δεν γίνεται...



* Βασικά, αυτή είναι και η κύρια διαφορά των τότε με τους τώρα. Τότε ήταν κάποιοι μποέμηδες, συχνά φραγκάτοι, που κάνανε το κομμάτι τους και έτρεχαν σαν να μην υπάρχει αύριο. Σήμερα είναι αθλητές.


stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16838
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 24 Ιουν 2019, 12:15

Ε,φατε τοτε καθως πρεπει F1 συμφωνη με το πνευμα των καιρων για να σας παιρνει ο υπνος.

Άβαταρ μέλους
shrike
Δημοσιεύσεις: 4282
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 08:39
Phorum.gr user: Isildur
Τοποθεσία: Παρά θῖν' ἁλὸς

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από shrike » 24 Ιουν 2019, 12:37

stergiosbik έγραψε:
24 Ιουν 2019, 12:15
Ε,φατε τοτε καθως πρεπει F1 συμφωνη με το πνευμα των καιρων για να σας παιρνει ο υπνος.
Είσαι πολύ κάθετος και απόλυτος. Δεν υπήρχε μόνο η F1 της εποχής του Φάντζιο και η F1 του Χάμιλτον.
Υπήρχαν και πολλά ενδιάμεσα στάδια, που το πράμα δούλευε σωστά και είχαμε και κόντρες, και ενδιαφέρον και τα πάντα.

Όταν ο Άυρτον ή ο Προφέσορ ή ο Μίκα ή ο Μίχαελ ζωγραφίζανε στην πίστα και κάνανε πράματα που τα θυμόμαστε ακόμα, υπήρχαν ηλεκτρονικά, υπήρχαν αρκετά αναπτυγμένα μέτρα ασφαλείας, δίνονταν μεγάλη σημασία στον αεροδυναμικό σχεδιασμό (πόσα μονοθέσια/πρωταθλητές έστησε ο Νιούι;). Σε κάποια θέματα μάλιστα ήταν και χειρότερα τα πράματα τότε από ό,τι είναι σήμερα, όπως για παράδειγμα η λεγόμενη αμφίδρομη τηλεμετρία που μπορούσαν να κάνουν επεμβάσεις και διορθώσεις απ' το γκαράζ στα αυτοκίνητα εν κινήσει, κάτι που στη συνέχεια καταργήθηκε (και ευτυχώς δηλαδή). Δεν ξέρω αν θυμάσαι εκείνον τον περίφημο αγώνα στο Μονακό, που η Μακλάρεν του Κούλθαρντ κάπνιζε για πόσους γύρους λόγω λειψού λαδιού και το διορθώσαν από μακρυά και τον σώσανε. Αυτά σήμερα δεν υπάρχουν. Επίσης, προχωρήσανε στην επαναφορά των σλικ, κάτι που πήγαινε κόντρα στη λογική τους περί ασφάλειας.

Αλλού είναι τα προβλήματα, για μένα. Καταρχάς, δεν βάζουν πλέον τα εμπόδια που βάζανε κάποτε στις ομάδες που βλέπουν να γιγαντώνονται. Τότε βλέπανε πχ τη Μακλάρεν να σκάβει, πήγαινε ένα... δύο... πέντε χρόνια η ιστορία, λέγανε "ως εδώ, κάτι πρέπει να κάνουμε". Ανακαλύπταν κάτι που το έκανε μόνο αυτή και το βγάζανε παράτυπο (πχ κινητήρες με κράμα βηρυλλίου έχουν; αααα, καρκινογόνο το βηρύλλιο, απαγορεύεται) και τους φρενάρανε. Επίσης, ενώ σε κάποια πράματα φαίνεται να μαθαίνουν απ' τα λάθη τους ή ακόμα καλύτερα να κάνουν τους πειραματισμούς τους και να καταλήγουν στο καλύτερο (βλέπε qualification), σε άλλα πεισμώνουν και δεν κάνουν τίποτα. Όπως ας πούμε οι ανεφοδιασμοί, που ανέφερες κι εσύ πιο πάνω. Με το που καταργήθηκαν, η στρατηγική των ομάδων έπεσε κατά 80% (τουλάχιστον).

Ή η άλλη παπαριά, με τα περιορισμένα σετ ελαστικών στο τριήμερο. Για μένα αυτό είναι ο ορισμός της υποκρισίας, το ξεκινήσαν και καλά για να δώσουν το καλό παράδειγμα σε εποχές οικονομικής κρίσης (και για να ανακατέψουν λίγο τις στρατηγικές βέβαια, αλλά τελικά αυτό δεν ισχύει), αλλά είναι κάργα υποκριτικό όταν ξοδεύουν ένα σκασμό εκατομμύρια για να μετακινούνται, για να κουβαλάνε διασημότητες, για να κάνουν πάρτυ και διάφορα events κλπ. Για τον περιορισμό των κινητήρων απ' την άλλη, εγώ είμαι υπέρ. Μακάρι να φτάσουν και στον ένα ανά έτος (νομίζω του χρόνου αυτό; δεν θυμάμαι καλά), μια που υποτίθεται ότι στηρίζουν την εξέλιξη του αυτοκινήτου οι ομάδες.


stergiosbik
Δημοσιεύσεις: 16838
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stergiosbik » 24 Ιουν 2019, 14:11

Ποια ηλεκτρονικα υπηρχαν επι Σενα,Προστ κλπ;
Με χειροκινητα κιβωτια,χωρις traction control,που σπαγανε κινητηρες για πλακα αν ο οδηγος κατεβαζε πιο νωρις απ'οτι επρεπε,χωρις safe mode αν π.χ. ανεβαζε θερμοκρασια ο κινητηρας κλπ κλπ;
Βαριεμαι να γραφω για το τι δεν υπηρχε.
Κι επειδη ακριβως δεν υπηρχε,ολο το αγγουρι επεφτε στον οδηγο.
Πατησες το γκαζι νωρις;Γεια σας.
Κατεβασες νωρις;Παρε τον κινητηρα παραμασχαλα.
Πολλα,τι να λεμε τωρα.
Ολο το κακο ξεκινησε απο την Williams αρχες 90' με τις ενεργητικες αναρτησεις που και μαΐμου να την οδηγουσε θα 'παιρνε πρωταθλημα.
Απαγορεψαν βεβαια αυτες τις αναρτησεις αλλα η κερκοπορτα ειχε ανοιξει.
Oσο για τα εμποδια μαλλον θυμασαι λαθος.
Και τοτε εβαζαν και τωρα βαζουν.
Εχει να κανει με το ποια ομαδα θελει η FIA να σπρωξει.
Τοτε ηταν ευννοουμενη η Ferrari και ο Μιχαλακης γιατι η Ferrari ειχε ξεχασει τι ειναι πρωταθλημα.
Μια McLaren με κινητηρες Mercedes με κραμα βηρυλλιου που κερνουσε τσάι την Ferrari ηταν εναντια στους σχεδιασμους της FIA.
Λιγο πριν εκανε αβαντα στον Μιχαλακη και την Benetton με το traction control γιατι ηθελε να ειναι το next big think.
Οπως σπρωχνει το κωλοπαιδι τον Φερσταπεν και οπως θα σπρωξει μολις ελθει η ωρα την Ferrari γιατι μαζευονται πολλα τα χρονια χωρις πρωταθλημα.
Το μαθαμε το ποιημα δεκαετιες τωρα.
Να πεταξουν λοιπον ολες τις αηδιες που εμποδιζουν τους οδηγους να πανε τερμα γκαζι ολη την ωρα,να αφαιρεσουν οποιοδηποτε ηλεκτρονικο παιρνει τον ελεγχο απο τον οδηγο για να υπαρξει θεαμα.
Δε γινεται π.χ. να δινει εντολη να κατεβασει ταχυτητα ο πιλοτος και το κιβωτιο να κατεβαζει οποτε κρινει αυτο σωστο για προστασια του κινητηρα.
Γι αυτο ρε μαλακες βαζετε οδηγους στα μονοθεσια.Για να αποφασιζουν αυτοι.
Αμα ειναι ανικανος και κατεβαζει οποτε να 'ναι ας παρει τις βαλβιδες στην πλατη και να κανει χωρο για καποιον πιο ικανο.

Άβαταρ μέλους
shrike
Δημοσιεύσεις: 4282
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 08:39
Phorum.gr user: Isildur
Τοποθεσία: Παρά θῖν' ἁλὸς

Re: Formula 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από shrike » 26 Ιουν 2019, 09:34

Σήμερα λέμε ότι οι οδηγοί δεν είναι οδηγοί, την εποχή του Μιχαλάκη και του Μίκα είχαν αρχίδια επειδή δεν είχαν πχ αυτόματα κιβώτια και τα ρέστα. Την εποχή του Μιχαλάκη και του Μίκα λέγανε ότι οι τότε δεν ήταν οδηγοί, οδηγοί ήταν πχ ο Χαντ και ο Μάνσελ επειδή δεν είχαν traction controll ξέρω 'γω. Στην δική τους εποχή οι οδηγοί ήταν ο Στιούαρντ ή πιο πίσω ο Φάντζιο επειδή δεν είχαν για παράδειγμα αεροτομές... και πάει λέγοντας.

Πάντα, η προηγούμενη γενιά ήταν καλύτερη. Πιο άντρες, είχαν "μεγαλύτερα αρχίδια" και όλα τα γνωστά. Πάντα, όμως. Αυτό δεν μου λέει τίποτα εμένα. Δεν είναι δυνατόν ο κόσμος να πηγαίνει μπροστά, και η κορωνίδα του μηχανοκίνητου (που, επαναλαμβάνω αλλά δεν το πρόσεξες μάλλον, συμβάλλει σημαντικά στην εξέλιξη) να μένει πίσω. Κι αν αρχίσουμε να πηγαίνουμε προς τα πίσω, πού σταματάμε; Γιατί να είναι καλύτερο το '80 κι όχι το '70 που ήταν ακόμα πιο πρωτόγονα τα πράματα σε σχέση με σήμερα. Ή το '70 κι όχι το '60 ή το '50;

Το θέμα είναι να βρεθεί λύση που να ταιριάζει με τα σημερινά δεδομένα, όχι να επιστρέψουν τα αυτοκίνητα 20 και 30 χρόνια πίσω για να δούμε θέαμα. Γιατί, σου το ξανάπα αλλά κι αυτό μάλλον δεν το πρόσεξες επίσης, ότι κάποια πράματα πάνε πακέτο. Αν μειωθεί η ασφάλεια, αν γυρίσουμε σε επίπεδα πρόσφυσης 30-40 χρόνια πίσω για να φανούν περισσότερο οι ικανότητες του οδηγού, θα επιστρέψουν κι άλλα πράματα μαζί. Θα επιστρέψουν οι θάνατοι οδηγών (αλήθεια, πριν τον Μπιανκί από πότε είχαμε να δούμε θάνατο;), κριτών, θεατών και ποιος ξέρει τι άλλο. Δεν ξέρω αν δεν σ' ενοχλούν αυτά όλα εσένα, εμένα πάντως με ενοχλούν. Άθλημα θέλω να βλέπω, όχι ρωμαϊκή αρένα.


Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανοκίνηση”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών