ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Τέχνη σχεδιασμού κτηρίων, διαφορές, συγκρίσεις, σχολιασμοί.
seismic
Δημοσιεύσεις: 2471
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 02 Νοέμ 2020, 22:15

Πολλές φορές γίνεται ένας σεισμός με πολλές καταρρεύσεις κτιρίων.
Μετά από τον σεισμό όλοι μιλούν για κακοτεχνίες κατηγορώντας τον εργολάβο και τον μηχανικό.
Αυτό που πολλοί δεν ξέρουν είναι ότι μπορεί να μην φταίει ούτε ο εργολάβος ούτε ο πολιτικός μηχανικός, ούτε η μαύρη μας τύχη.
Μία σύγχρονη αντισεισμική κατασκευή μπορεί να καταρρεύσει σε έναν σεισμό, και μια άλλη δίπλα της παράνομη που την έχτισε άσχετος να μην πάθει τίποτα.
Πως γίνεται αυτό?
Ο σεισμός είναι βασικά μία οριζόντια μετατόπιση και έχει μια επιτάχυνση ένα πλάτος ταλάντωσης και μια συχνότητα.
Έχει ένα πλάτος ταλάντωσης.... μετράμε ως πλάτος την μέγιστη απομάκρυνση της κατασκευής από την θέση ηρεμίας
Και μια συχνότητα .... δηλαδή ο αριθμός των επαναλήψεων του σεισμικού κύκλου φόρτισης που έγιναν στη μονάδα του χρόνου σε sec
Αν η συχνότητα είναι μεγάλη και το πλάτος ταλάντωσης μικρό οι χαμηλές κατασκευές επηρεάζονται πιο πολύ από αυτές που είναι μεσαίου και μεγάλου ύψους.
Ενώ αν το πλάτος ταλάντωσης είναι μεγάλο και η συχνότητα μικρή οι υψίκορμες κατασκευές έχουν πρόβλημα.
Αν και η συχνότητα και το πλάτος ταλάντωσης είναι μεγάλο καμία κατασκευή δεν έχει τύχη.
Όταν το επίκεντρο του σεισμού είναι μακριά από την κατασκευή και έχει μεγάλο εστιακό βάθος δημιουργεί στην περιοχή μεγάλο πλάτος ταλάντωσης.
Αν το επίκεντρο είναι κοντά στην κατασκευή και έχει μικρό εστιακό βάθος έχει μεγάλη επιτάχυνση και μικρό πλάτος ταλάντωσης.
Μετά παίζει μεγάλο ρόλο η διάρκεια του σεισμού. Όσο μεγαλώνει η διάρκεια τόσο μικρότερη επιτάχυνση αντέχει η κατασκευή.
Φυσικά παίζει ρόλο και το μέγεθος του σεισμού και το έδαφος μετάδοσης του.
Οπότε αν μια κατασκευή καταρρεύσει και μείνει όρθια η δική σας μην ορκίζεστε ότι θα μείνει όρθια και στον επόμενο σεισμό γιατί ο επόμενος σεισμός μπορεί να έχει άλλη κατεύθυνση άλλη συχνότητα άλλο πλάτος ταλάντωσης άλλη διάρκεια.
Κάθε κατασκευή έχει μια συχνότητα στην οποία ταλαντώνεται περισσότερο
Αν η συχνότητα του σεισμού συμπέσει με την συχνότητα την οποία ταλαντεύεται ευκολότερα η κατασκευή έχουμε τον συντονισμό ( ιδιοπερίοδο )
Κατά τον συντονισμό αν η κατασκευή δεν διαθέτει μηχανισμούς απόσβεσης τα πλάτος ταλάντωσης αυξάνεται σταδιακά σε κάθε κύκλο φόρτισης μέχρι η κατασκευή να καταρρεύσει.
Η ευρεσιτεχνία αυτό που κάνει είναι να ελέγχει κατά το λίκνισμα της κατασκευής την παραμόρφωσή της σε κάθε κύκλο σεισμικής φόρτισης.
Σχετικό βίντεο που δείχνει πως ο συνδυασμός από μεγάλες και οι μικρές συχνότητες, καθώς και το μεγάλο και μικρό πλάτος ταλάντωσης επηρεάζουν κατασκευές διαφορετικού ύψους.

seismic
Δημοσιεύσεις: 2471
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 04 Νοέμ 2020, 19:20

Στον κόμβο ενώνεται η δοκός με το υποστύλωμα και το τοίχωμα από οπλισμένο σκυρόδεμα.
Η απόκριση της κατασκευής προς τον σεισμό εξαρτάτε από την δυναμική όλων τον διατομών των μελών που απαρτίζουν τους κόμβους, και από την διαθέσιμη πλαστιμότητά τους.
Η ασθενέστερη διατομή θα σπάσει πρώτη και φροντίζουμε αυτή η διατομή να είναι αυτή της δοκού, διότι αν σπάσει πρώτη η διατομή της κολόνας θα πέσει το σπίτι. Εδώ χοντρικά βλέπουμε ότι αυτή η απόκριση των διατομών στις δημιουργούμενες ροπές γύρω από τους κόμβους είναι πολύ χρήσιμη τουλάχιστον για τους σεισμούς μικρής και μεσαίας έντασης. Η ευρεσιτεχνία μου έρχεται να βοηθήσει τις διατομές ώστε αυτές να είναι ανθεκτικές και στους πολύ μεγάλους σεισμούς με διάρκεια.
Για να το κατορθώσει αυτό και να συνεργαστεί με τις διατομές πρέπει να τοποθετηθεί στο ανώτατο επίπεδο της παρειάς του τοιχώματος στην άκρη του τένοντα ένας μηχανισμός απόσβεσης σεισμικής ενέργειας. Αυτός ο μηχανισμός θα μπορούσε να αποτελείται από υδραυλικούς γρύλους, ή από ελατήρια, ή από ιδικό αποσβεστικό ελαστικό.
Αυτός ο μηχανισμός θα άφηνε το τοίχωμα να καμφθεί λίγο και να στρέψει τον κορμό μου μέχρι η ελαστικότητα του μηχανισμού να τερματίσει και να αναλάβει μετά δυναμικά να σταματήσει εντελώς την κάμψη και την στροφή του πριν περάσουν οι κορμοί των διατομών σε ανελαστική μετατόπιση κάμψης.
Κατ αυτήν την μέθοδο ούτε ο μηχανισμός ούτε οι διατομές ζορίζονται διότι συνεργάζονται διανέμοντας ισομετρικά τα σεισμικά φορτία.
Εικόνα
Εικόνα

seismic
Δημοσιεύσεις: 2471
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 05 Νοέμ 2020, 20:05

«Υπάρχουν δύο είδη επιστημόνων : αυτοί που δίνουν απαντήσεις και αυτοί που θέτουν ερωτήσεις. Αυτός που ρωτάει δεν είναι ο ίδιος με αυτόν που απαντάει. Κάποια έργα χρειάζονται καιρό για να γίνουν κατανοητά γιατί συνιστούν απαντήσεις σε ερωτήματα που δεν έχουν ακόμα τεθεί. Και συχνά το ερώτημα φτάνει πολύ μετά την απάντηση».
(Oscar Wilde)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seismic την 06 Νοέμ 2020, 19:35, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

seismic
Δημοσιεύσεις: 2471
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 06 Νοέμ 2020, 19:30

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ
Ως σήμερα την εξωτερική πλάγια δύναμη του σεισμού την αναλαμβάνουν δυναμικά οι διατομές των φερόντων στοιχείων που απαρτίζουν τους κόμβους της κατασκευής, και η διαθέσιμη πλαστιμότητα των κορμών τους.
Κάθε διατομή δέχεται θλίψη και εφελκυσμό κατά την κάμψη τους που τους την επιβάλουν οι ροπές των κόμβων προερχόμενες από την ροπή ανατροπής του τοιχώματος. Η αστοχία τους εμφανίζεται ως διατμητική αστοχία.
Το σκυρόδεμα δεν αντέχει τον εφελκυσμό, αντέχει όμως την θλίψη. Η θλιπτική ικανότητα του σκυροδέματος είναι δώδεκα φορές μεγαλύτερη από την ικανότητά του στον εφελκυσμό. Όμως το σκυρόδεμα δεν αντέχει καθόλου την διάτμηση.
Τοποθετούμε τον οπλισμό του χάλυβα να συνεργαστεί με το σκυρόδεμα με τον μηχανισμό της συνάφειας ώστε κατά την κάμψη των φερόντων στοιχείων αυτά να είναι ικανά να αναλάβουν την θλίψη και τον εφελκυσμό.
Ναι αλλά δεν έχουμε υπολογίσει βασικούς παράγοντες οι οποίοι ακυρώνουν την συνεργασία του μηχανισμού της συνάφειας και δημιουργούν επικίνδυνες αστοχίες στις κατασκευές.
Ποιοι είναι οι βασικοί παράγοντες οι οποίοι ακυρώνουν την συνεργασία του μηχανισμού της συνάφειας?
1)Διατμητική αστοχία
Με τον όρο συνάφεια ορίζεται η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών που παρεμποδίζουν τη σχετική ολίσθηση μεταξύ των ράβδων του οπλισμού και του σκυροδέματος που τις περιβάλλει. Οι επιμέρους μηχανισμοί της συνάφειας είναι η πρόσφυση, η τριβή και, για την περίπτωση ράβδων χάλυβα με νευρώσεις, η αντίσταση του σκυροδέματος το οποίο εγκλωβίζεται μεταξύ των νευρώσεων. Η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών αυτών θεωρείται ισοδύναμη με την ανάπτυξη διατμητικών τάσεων στη διεπιφάνεια σκυροδέματος και χάλυβα. Όταν οι τάσεις αυτές φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα.
Ένα σοβαρό πρόβλημα της συνάφειας δημιουργείται από την υπεραντοχή στον εφελκυσμό του χάλυβα, όπου στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή, η οποία είναι άκρως ψαθυρή για το σκυρόδεμα αφού δεν αντέχει την διάτμηση.
Αποτέλεσμα είναι ο χάλυβας να μην εξαντλεί τις ικανότητές του σε εφελκυσμό λόγο πρόωρης αστοχίας του σκυροδέματος. Αυτό ούτε αποτελεσματικό είναι ούτε οικονομικό.
2) Διαφορά δυναμικού πρόσφυσης και συγκέντρωση μεγάλων δυνάμεων στην κρίσιμης περιοχής αστοχίας.
Το πρόβλημα της διατμητικής αστοχίας του σκυροδέματος λόγο της υπεραντοχής του χάλυβα στον εφελκυσμό επιδεινώνεται από την διαφορά δυναμικού και την συγκέντρωση μεγάλων δυνάμεων στην κρίσιμη περιοχής αστοχίας.
Όλα αυτά τα προβλήματα της κρίσιμης περιοχής αστοχίας, της διατμητικής αστοχίας και της διαφοράς δυναμικού στην πρόσφυση, προκύπτουν από τον μηχανισμό της συνάφειας, διότι αυτός ο μηχανισμός συνεργασίας δημιουργεί κάμψη στον κορμό των φερόντων στοιχείων η οποία επιφέρει όλα αυτά τα προβλήματα.
ΛΥΣΗ
Υπάρχει άλλος μηχανισμός συνεργασίας σκυροδέματος και χάλυβα ο οποίος να καταργεί την κάμψη την κρίσιμη περιοχή την διαφορά δυναμικού και την διατμητική αστοχία του σκυροδέματος?
Ναι υπάρχει.
Είναι ο γνωστός μηχανισμός της προέντασης!
Κατά πρώτον η προένταση φέρει τένοντα άνευ συνάφειας ο οποίος δεν είναι δυνατόν να παρουσιάσει διατμητική αστοχία.
Ένα τοίχωμα από οπλισμένο σκυρόδεμα, όταν κάμπτεται ο κορμός του, η μία του παρειά θλίβεται και η άλλη εφελκύεται.
Δηλαδή η μια του πλευρά συρρικνώνεται και η άλλη μεγαλώνει. Υπάρχει ένα σημείο στην διατομή του όπου οι θλίψη και ο εφελκυσμός έχουν την μέγιστη δύναμη. Αυτό το σημείο είναι η κρίσιμη περιοχή αστοχίας.
Αυτό το σημείο είναι υπεύθυνο για τις ψαθυρές αστοχίες των κατασκευών στον σεισμό.
Αν σταματήσουμε την κάμψη του τοιχώματος θα εξαλείψουμε την κρίσιμη περιοχή αστοχίας.
Υπάρχει τρόπος να σταματήσουμε την κάμψη και την κρίσιμη περιοχή αστοχίας?
Ναι υπάρχει.
Όπως είπαμε η μεριά που εφελκύεται μεγαλώνει.
Αν με έναν τένοντα άνευ συνάφειας εφαρμόσουμε εγκάρσιες δυνάμεις στο ανώτατο επίπεδο της διατομής της παρειάς του τοιχώματος που εφελκύεται, μεγαλύτερες των δυνάμεων εφελκυσμού τότε έχουμε σταματήσει την κάμψη και την κρίσιμη περιοχή αστοχίας.
Το ένα πρόβλημα λύθηκε.
Ωραία τώρα έχουμε ένα άκαμπτο τοίχωμα ως προς την πλάγια δύναμη του σεισμού χωρίς κρίσιμη περιοχή αστοχίας.
Σαν άκαμπτο που είναι η ροπή ανατροπής του θα μεταβιβαστεί μέσο των κόμβων όπου συνδέεται με τους δοκούς πάνω στους κορμούς των δοκών και αφού τους κάμψει εύκολα σαν άκαμπτο που είναι θα τους σπάσει.
Άλλο πρόβλημα κάμψης?
Υπάρχει λύση?
Ναι υπάρχει.
Αν ο προτεταμένος τένοντας άνευ συνάφειας ο οποίος σταματά την κάμψη του τοιχώματος δεν σταματά στο πέλμα του τοιχώματος αλλά είναι πακτωμένος μέσα στην γη, τότε εκτρέπονται οι δυνάμεις του σεισμού μέσα στο έδαφος. Οι κόμβοι δεν θα παρουσιάζουν μεγάλες ροπές ικανές να σπάσουν τα δοκάρια λόγο ανελαστικής κάμψης.
Για τον λόγο αυτό δεν πακτώνω το πέλμα βάσης με το έδαφος αλλά πακτώνω τα ανώτατα άκρα των παρειών των τοιχωμάτων με το έδαφος.
Ο λόγος είναι ότι με αυτή την μέθοδο σταματώ και την ροπή των κόμβων προερχόμενη από την κάμψη, και την κρίσιμη περιοχή αστοχίας του τοιχώματος.
Η κρίσιμη περιοχή αστοχίας των τοιχωμάτων εμφανίζεται στην διατομή του τοιχώματος ευρισκόμενη πλησίον στο πέλμα βάσης.
Αυτό δημιουργεί στον μηχανισμό της συνάφειας διαφορά δυναμικού ως προς την πρόσφυση του οπλισμού και του σκυροδέματος.
Με τον προτεταμένο τένοντα ο οποίος είναι και πακτωμένος με το έδαφος δεν υφίσταται διαφορά δυναμικού ούτε κρίσιμη περιοχή αστοχίας.
Το πρόβλημα παραμόρφωση με τις ψαθυρές αστοχίες λύθηκε!
Επιπλέον η επιβολή των θλιπτικών εντάσεων στην διατομή του τοιχώματος αυξάνει την αντοχή τις διατομής του ως προς την τέμνουσα βάσης, αυξάνει την ενεργή διατομή, βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού και μειώνει τις ρηγματώσεις.
Ο σεισμός είναι βασικά μία οριζόντια μετατόπιση και έχει μια επιτάχυνση ένα πλάτος ταλάντωσης και μια συχνότητα.
Έχει ένα πλάτος ταλάντωσης.... μετράμε ως πλάτος την μέγιστη απομάκρυνση της κατασκευής από την θέση ηρεμίας
Και μια συχνότητα .... δηλαδή ο αριθμός των επαναλήψεων του σεισμικού κύκλου φόρτισης που έγιναν στη μονάδα του χρόνου σε sec
Αν η συχνότητα είναι μεγάλη και το πλάτος ταλάντωσης μικρό οι χαμηλές κατασκευές επηρεάζονται πιο πολύ από αυτές που είναι μεσαίου και μεγάλου ύψους.
Ενώ αν το πλάτος ταλάντωσης είναι μεγάλο και η συχνότητα μικρή οι υψίκορμες κατασκευές έχουν πρόβλημα.
Αν και η συχνότητα και το πλάτος ταλάντωσης είναι μεγάλο καμία κατασκευή δεν έχει τύχη.
Όταν το επίκεντρο του σεισμού είναι μακριά από την κατασκευή και έχει μεγάλο εστιακό βάθος δημιουργεί στην περιοχή μεγάλο πλάτος ταλάντωσης.
Αν το επίκεντρο είναι κοντά στην κατασκευή και έχει μικρό εστιακό βάθος έχει μεγάλη επιτάχυνση και μικρό πλάτος ταλάντωσης.
Μετά παίζει μεγάλο ρόλο η διάρκεια του σεισμού. Όσο μεγαλώνει η διάρκεια τόσο μικρότερη επιτάχυνση αντέχει η κατασκευή.
Φυσικά παίζει ρόλο και το μέγεθος του σεισμού και το έδαφος μετάδοσης του.
Οπότε αν μια κατασκευή καταρρεύσει και μείνει όρθια η δική σας μην ορκίζεστε ότι θα μείνει όρθια και στον επόμενο σεισμό γιατί ο επόμενος σεισμός μπορεί να έχει άλλη κατεύθυνση άλλη συχνότητα άλλο πλάτος ταλάντωσης άλλη διάρκεια.
Κάθε κατασκευή έχει μια συχνότητα στην οποία ταλαντώνεται περισσότερο
Αν η συχνότητα του σεισμού συμπέσει με την συχνότητα την οποία ταλαντεύεται ευκολότερα η κατασκευή έχουμε τον συντονισμό ( ιδιοπερίοδο )
Κατά τον συντονισμό αν η κατασκευή δεν διαθέτει μηχανισμούς απόσβεσης τα πλάτος ταλάντωσης αυξάνεται σταδιακά σε κάθε κύκλο φόρτισης μέχρι η κατασκευή να καταρρεύσει.
Η ευρεσιτεχνία αυτό που κάνει είναι να ελέγχει κατά το λίκνισμα της κατασκευής την παραμόρφωσή της σε κάθε κύκλο σεισμικής φόρτισης.
Η κατασκευή που απλά πατάει πάνω πάνω στο έδαφος και φέρει μόνο τον μηχανισμό συνεργασίας της συνάφειας ελέγχει την παραμόρφωση της κατασκευής?
Ακόμα ο μηχανισμός πάκτωσης βελτιώνει στην βέλτιστη ικανότητα το έδαφος να δέχεται φορτία Εικόνα

seismic
Δημοσιεύσεις: 2471
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 09 Νοέμ 2020, 21:41

seismic έγραψε:
06 Νοέμ 2020, 19:30
ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ
Ως σήμερα την εξωτερική πλάγια δύναμη του σεισμού την αναλαμβάνουν δυναμικά οι διατομές των φερόντων στοιχείων που απαρτίζουν τους κόμβους της κατασκευής, και η διαθέσιμη πλαστιμότητα των κορμών τους.
Κάθε διατομή δέχεται θλίψη και εφελκυσμό κατά την κάμψη τους που τους την επιβάλουν οι ροπές των κόμβων προερχόμενες από την ροπή ανατροπής του τοιχώματος. Η αστοχία τους εμφανίζεται ως διατμητική αστοχία.
Το σκυρόδεμα δεν αντέχει τον εφελκυσμό, αντέχει όμως την θλίψη. Η θλιπτική ικανότητα του σκυροδέματος είναι δώδεκα φορές μεγαλύτερη από την ικανότητά του στον εφελκυσμό. Όμως το σκυρόδεμα δεν αντέχει καθόλου την διάτμηση.
Τοποθετούμε τον οπλισμό του χάλυβα να συνεργαστεί με το σκυρόδεμα με τον μηχανισμό της συνάφειας ώστε κατά την κάμψη των φερόντων στοιχείων αυτά να είναι ικανά να αναλάβουν την θλίψη και τον εφελκυσμό.
Ναι αλλά δεν έχουμε υπολογίσει βασικούς παράγοντες οι οποίοι ακυρώνουν την συνεργασία του μηχανισμού της συνάφειας και δημιουργούν επικίνδυνες αστοχίες στις κατασκευές.
Ποιοι είναι οι βασικοί παράγοντες οι οποίοι ακυρώνουν την συνεργασία του μηχανισμού της συνάφειας?
1)Διατμητική αστοχία
Με τον όρο συνάφεια ορίζεται η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών που παρεμποδίζουν τη σχετική ολίσθηση μεταξύ των ράβδων του οπλισμού και του σκυροδέματος που τις περιβάλλει. Οι επιμέρους μηχανισμοί της συνάφειας είναι η πρόσφυση, η τριβή και, για την περίπτωση ράβδων χάλυβα με νευρώσεις, η αντίσταση του σκυροδέματος το οποίο εγκλωβίζεται μεταξύ των νευρώσεων. Η συνδυασμένη δράση των μηχανισμών αυτών θεωρείται ισοδύναμη με την ανάπτυξη διατμητικών τάσεων στη διεπιφάνεια σκυροδέματος και χάλυβα. Όταν οι τάσεις αυτές φθάσουν στην οριακή τιμή τους επέρχεται καταστροφή της συνάφειας με τη μορφή διάρρηξης του σκυροδέματος κατά μήκος των ράβδων και αποκόλλησης των ράβδων χάλυβα.
Ένα σοβαρό πρόβλημα της συνάφειας δημιουργείται από την υπεραντοχή στον εφελκυσμό του χάλυβα, όπου στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή, η οποία είναι άκρως ψαθυρή για το σκυρόδεμα αφού δεν αντέχει την διάτμηση.
Αποτέλεσμα είναι ο χάλυβας να μην εξαντλεί τις ικανότητές του σε εφελκυσμό λόγο πρόωρης αστοχίας του σκυροδέματος. Αυτό ούτε αποτελεσματικό είναι ούτε οικονομικό.
2) Διαφορά δυναμικού πρόσφυσης και συγκέντρωση μεγάλων δυνάμεων στην κρίσιμης περιοχής αστοχίας.
Το πρόβλημα της διατμητικής αστοχίας του σκυροδέματος λόγο της υπεραντοχής του χάλυβα στον εφελκυσμό επιδεινώνεται από την διαφορά δυναμικού και την συγκέντρωση μεγάλων δυνάμεων στην κρίσιμη περιοχής αστοχίας.
Όλα αυτά τα προβλήματα της κρίσιμης περιοχής αστοχίας, της διατμητικής αστοχίας και της διαφοράς δυναμικού στην πρόσφυση, προκύπτουν από τον μηχανισμό της συνάφειας, διότι αυτός ο μηχανισμός συνεργασίας δημιουργεί κάμψη στον κορμό των φερόντων στοιχείων η οποία επιφέρει όλα αυτά τα προβλήματα.
ΛΥΣΗ
Υπάρχει άλλος μηχανισμός συνεργασίας σκυροδέματος και χάλυβα ο οποίος να καταργεί την κάμψη την κρίσιμη περιοχή την διαφορά δυναμικού και την διατμητική αστοχία του σκυροδέματος?
Ναι υπάρχει.
Είναι ο γνωστός μηχανισμός της προέντασης!
Κατά πρώτον η προένταση φέρει τένοντα άνευ συνάφειας ο οποίος δεν είναι δυνατόν να παρουσιάσει διατμητική αστοχία.
Ένα τοίχωμα από οπλισμένο σκυρόδεμα, όταν κάμπτεται ο κορμός του, η μία του παρειά θλίβεται και η άλλη εφελκύεται.
Δηλαδή η μια του πλευρά συρρικνώνεται και η άλλη μεγαλώνει. Υπάρχει ένα σημείο στην διατομή του όπου οι θλίψη και ο εφελκυσμός έχουν την μέγιστη δύναμη. Αυτό το σημείο είναι η κρίσιμη περιοχή αστοχίας.
Αυτό το σημείο είναι υπεύθυνο για τις ψαθυρές αστοχίες των κατασκευών στον σεισμό.
Αν σταματήσουμε την κάμψη του τοιχώματος θα εξαλείψουμε την κρίσιμη περιοχή αστοχίας.
Υπάρχει τρόπος να σταματήσουμε την κάμψη και την κρίσιμη περιοχή αστοχίας?
Ναι υπάρχει.
Όπως είπαμε η μεριά που εφελκύεται μεγαλώνει.
Αν με έναν τένοντα άνευ συνάφειας εφαρμόσουμε εγκάρσιες δυνάμεις στο ανώτατο επίπεδο της διατομής της παρειάς του τοιχώματος που εφελκύεται, μεγαλύτερες των δυνάμεων εφελκυσμού τότε έχουμε σταματήσει την κάμψη και την κρίσιμη περιοχή αστοχίας.
Το ένα πρόβλημα λύθηκε.
Ωραία τώρα έχουμε ένα άκαμπτο τοίχωμα ως προς την πλάγια δύναμη του σεισμού χωρίς κρίσιμη περιοχή αστοχίας.
Σαν άκαμπτο που είναι η ροπή ανατροπής του θα μεταβιβαστεί μέσο των κόμβων όπου συνδέεται με τους δοκούς πάνω στους κορμούς των δοκών και αφού τους κάμψει εύκολα σαν άκαμπτο που είναι θα τους σπάσει.
Άλλο πρόβλημα κάμψης?
Υπάρχει λύση?
Ναι υπάρχει.
Αν ο προτεταμένος τένοντας άνευ συνάφειας ο οποίος σταματά την κάμψη του τοιχώματος δεν σταματά στο πέλμα του τοιχώματος αλλά είναι πακτωμένος μέσα στην γη, τότε εκτρέπονται οι δυνάμεις του σεισμού μέσα στο έδαφος. Οι κόμβοι δεν θα παρουσιάζουν μεγάλες ροπές ικανές να σπάσουν τα δοκάρια λόγο ανελαστικής κάμψης.
Για τον λόγο αυτό δεν πακτώνω το πέλμα βάσης με το έδαφος αλλά πακτώνω τα ανώτατα άκρα των παρειών των τοιχωμάτων με το έδαφος.
Ο λόγος είναι ότι με αυτή την μέθοδο σταματώ και την ροπή των κόμβων προερχόμενη από την κάμψη, και την κρίσιμη περιοχή αστοχίας του τοιχώματος.
Η κρίσιμη περιοχή αστοχίας των τοιχωμάτων εμφανίζεται στην διατομή του τοιχώματος ευρισκόμενη πλησίον στο πέλμα βάσης.
Αυτό δημιουργεί στον μηχανισμό της συνάφειας διαφορά δυναμικού ως προς την πρόσφυση του οπλισμού και του σκυροδέματος.
Με τον προτεταμένο τένοντα ο οποίος είναι και πακτωμένος με το έδαφος δεν υφίσταται διαφορά δυναμικού ούτε κρίσιμη περιοχή αστοχίας.
Το πρόβλημα παραμόρφωση με τις ψαθυρές αστοχίες λύθηκε!
Επιπλέον η επιβολή των θλιπτικών εντάσεων στην διατομή του τοιχώματος αυξάνει την αντοχή τις διατομής του ως προς την τέμνουσα βάσης, αυξάνει την ενεργή διατομή, βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού και μειώνει τις ρηγματώσεις.
Ο σεισμός είναι βασικά μία οριζόντια μετατόπιση και έχει μια επιτάχυνση ένα πλάτος ταλάντωσης και μια συχνότητα.
Έχει ένα πλάτος ταλάντωσης.... μετράμε ως πλάτος την μέγιστη απομάκρυνση της κατασκευής από την θέση ηρεμίας
Και μια συχνότητα .... δηλαδή ο αριθμός των επαναλήψεων του σεισμικού κύκλου φόρτισης που έγιναν στη μονάδα του χρόνου σε sec
Αν η συχνότητα είναι μεγάλη και το πλάτος ταλάντωσης μικρό οι χαμηλές κατασκευές επηρεάζονται πιο πολύ από αυτές που είναι μεσαίου και μεγάλου ύψους.
Ενώ αν το πλάτος ταλάντωσης είναι μεγάλο και η συχνότητα μικρή οι υψίκορμες κατασκευές έχουν πρόβλημα.
Αν και η συχνότητα και το πλάτος ταλάντωσης είναι μεγάλο καμία κατασκευή δεν έχει τύχη.
Όταν το επίκεντρο του σεισμού είναι μακριά από την κατασκευή και έχει μεγάλο εστιακό βάθος δημιουργεί στην περιοχή μεγάλο πλάτος ταλάντωσης.
Αν το επίκεντρο είναι κοντά στην κατασκευή και έχει μικρό εστιακό βάθος έχει μεγάλη επιτάχυνση και μικρό πλάτος ταλάντωσης.
Μετά παίζει μεγάλο ρόλο η διάρκεια του σεισμού. Όσο μεγαλώνει η διάρκεια τόσο μικρότερη επιτάχυνση αντέχει η κατασκευή.
Φυσικά παίζει ρόλο και το μέγεθος του σεισμού και το έδαφος μετάδοσης του.
Οπότε αν μια κατασκευή καταρρεύσει και μείνει όρθια η δική σας μην ορκίζεστε ότι θα μείνει όρθια και στον επόμενο σεισμό γιατί ο επόμενος σεισμός μπορεί να έχει άλλη κατεύθυνση άλλη συχνότητα άλλο πλάτος ταλάντωσης άλλη διάρκεια.
Κάθε κατασκευή έχει μια συχνότητα στην οποία ταλαντώνεται περισσότερο
Αν η συχνότητα του σεισμού συμπέσει με την συχνότητα την οποία ταλαντεύεται ευκολότερα η κατασκευή έχουμε τον συντονισμό ( ιδιοπερίοδο )
Κατά τον συντονισμό αν η κατασκευή δεν διαθέτει μηχανισμούς απόσβεσης τα πλάτος ταλάντωσης αυξάνεται σταδιακά σε κάθε κύκλο φόρτισης μέχρι η κατασκευή να καταρρεύσει.
Η ευρεσιτεχνία αυτό που κάνει είναι να ελέγχει κατά το λίκνισμα της κατασκευής την παραμόρφωσή της σε κάθε κύκλο σεισμικής φόρτισης.
Η κατασκευή που απλά πατάει πάνω πάνω στο έδαφος και φέρει μόνο τον μηχανισμό συνεργασίας της συνάφειας ελέγχει την παραμόρφωση της κατασκευής?
Ακόμα ο μηχανισμός πάκτωσης βελτιώνει στην βέλτιστη ικανότητα το έδαφος να δέχεται φορτία Εικόνα
Θα ήθελα να έβλεπα τα μούτρα αυτών που με κατηγορούσαν παλιά πριν με διαγράψουν στο michanikos.gr βλέποντας αυτήν την έρευνα που έχω κάνει η οποία ουσιαστικά ανατρέπει την ως τώρα αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών παγκοσμίως.

seismic
Δημοσιεύσεις: 2471
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 10 Νοέμ 2020, 07:26

Γνώμη από τους ιδικούς για την πατέντα μου.
Dear Mr Lymperis,
thank you for sharing your excellent concept of using the vertical tendons for tying the top of buildings to the ground for improving their seismic performance.
Some similar (not the same) ideas have been proposed earlier by: (1) Professor Dr Jamshid Ghaboussi, "Gravity-Actuator System for Control of Civil Structures"; (2) Dr Naugi William Bishay-Girges, "Seismic Protection of Structures using Passive Control System", (3) Professor Dr Taiki Saito, "Block and Tackle System"; and (4) myself, "Passive Tendon Damper for Seismic Protection of Structures". In our patented idea, we have additionally attempted to dissipate the seismic input energy through some mechanism put in place within the tendons. Thus, the vertical/ oblique tendons not only hold-down the structure securely to the ground but also additionally dissipate some amount of energy whenever feasible. Most of the listed ideas have been published publicly and available in the standard open literature.
Your concept certainly has a merit and recommendable to be adopted for seismic protection of real-life buildings.
Thank you.
With best regards,
Vasant Matsagar.
ΠΗΓΗ https://www.researchgate.net/post/The_a ... al_tendons

seismic
Δημοσιεύσεις: 2471
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 13 Νοέμ 2020, 18:55

Οι ερευνητές από την παγκόσμια <πύλη έρευνας> απαντούν πολύ θετικά για τα πειράματα που έκανα. :g030:
https://www.researchgate.net/publicatio ... m/comments
Που είναι τα ξεφτέρια από το michanikos.gr που διαφωνούσαν μαζί μου και με απόκλεισαν μην τους χαλάσω το μαγαζί? :smt005:
Με έχουν αποκλείσει από όλα τα Ελληνικά φόρουμ των πολιτικών μηχανικών γιατί εξέφραζα την εφαρμοσμένη έρευνα της πατέντας μου σε θέματα που άνοιγα. Κατάντια ... ή διαπλοκή?

seismic
Δημοσιεύσεις: 2471
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 14 Νοέμ 2020, 20:04

Χωρίς τις αναρτήσεις ένα αυτοκίνητο θα χοροπηδούσε σε κάθε εμπόδιο που θα εμφανιζόταν πάνω στο δρόμο.
Οι αναρτήσεις προσφέρουν απόσβεση κραδασμών και όταν τερματίσουν σε ένα μεγάλο εμπόδιο το αυτοκίνητο τραντάζεται
Έτσι είναι και οι δομικές κατασκευές.
Οι ελαστικές διατομές των κορμών της δοκού και του υποστυλώματος προσφέρουν απόσβεση στους κραδασμούς της κατασκευής στον σεισμό.
Δηλαδή όπως η ανάρτηση του αυτοκίνητου απορροφά τις δυνάμεις κρούσης έτσι και οι ελαστικοί κορμοί δοκού και υποστυλώματος απορροφά σεισμική ενέργεια της οποίας μέρος της την μετατρέπει σε θερμική ενέργεια καταναλώνοντας αυτήν, και το άλλο μέρος της το αποθηκεύει και το επιστρέφει πίσω σε κάθε σεισμικό κύκλο φόρτισης. Όταν η ελαστικότητα των κορμών δοκού και υποστυλώματος τερματίσει αρχίζουν να εμφανίζονται μικρές διαρροές ( πλαστιμότητα ) οι οποίες και αυτές απελευθερώνουν σεισμική ενέργεια. Όταν όμως ο σεισμός είναι μεγάλος και η παραμόρφωση των κορμών είναι μεγάλη οπότε οι διαρροές ( τα κρακ οι ρωγμές ) μεγαλώνουν σπάνε και κινδυνεύει να καταρρεύσει η κατασκευή.
Όσο η κατασκευή παραμορφώνεται ελαστικά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα διότι δεν υπάρχουν αστοχίες.
Το πρόβλημα αρχίζει από τις διαρροές μέχρι και την θραύση των διατομών.
Αυτό προσπαθώ να σταματήσω με την πατέντα.
Προσπαθώ να ελέγξω την παραμόρφωση της κατασκευής ώστε αυτή να μην παρουσιάζει μεγάλες διαρροές και θραύσεις.
Όταν η κατασκευή παραμορφώνεται ελαστικά αυτό είναι ωφέλιμο γιατί καταναλώνει σεισμική ενέργεια.
Οπότε είναι επιθυμητό η κατασκευή να παραμορφώνεται ελαστικά. Ακόμα επιθυμητό είναι να προσθέσουμε μηχανισμούς πάνω στην κατασκευή οι οποίοι θα παρεμποδίζουν την παραμόρφωση και θα καταναλώνουν και αυτοί ( μαζί με τους κορμούς δοκού και υποστυλώματος ) σεισμική ενέργεια.
Το πρόβλημα με την παραμόρφωση των κατασκευών σήμερα είναι ότι σε πολύ μεγάλους σεισμούς διάρκειας καταρρέουν διότι από την ελαστική μετατόπιση περνούν σε ανελαστική μετατόπιση με διαρροές και μετά σε θραύση.
Δεν υπάρχει μια δύναμη σήμερα η οποία να τις σταματά δυναμικά και για αυτόν τον λόγο παραμορφώνονται πάρα πολύ και καταρρέουν.
Συμπέρασμα.
Χρειαζόμαστε μια νέα μέθοδο σχεδιασμού η οποία να αφήνει την κατασκευή να λικνίζεται ελαστικά ώστε να ξοδεύει μέρος της σεισμικής ενέργειας ( αυτό είναι πολύ επιθυμητό ) και όταν ο σεισμός μεγαλώνει και η παραμόρφωση μεγαλώνει τότε να επεμβαίνει μια εξωτερική δύναμη και να σταματά δυναμικά την μεγάλη παραμόρφωση.
Παίρνω μια δύναμη από το έδαφος από έναν μηχανισμό πάκτωσης και την μεταφέρω με τένοντα άνευ συνάφειας στους κόμβους της ανώτατης στάθμης για να σταματήσω δύο αιτίες που προκαλούν την παραμόρφωση α) την κάμψη και β) την ανατροπή του υποστυλώματος ή του τοιχώματος.
Για να βοηθηθεί πρόσθετα η σεισμική απόσβεση που επιτυγχάνει η δοκός και το υποστύλωμα στην ελαστική περιοχή μετατόπισης, προσθέτω στους ανώτατους κόμβους της κατασκευής ένα υδραυλικό μηχανισμό, ή ένα ελατήριο, ή ένα ελαστικό απόσβεσης κραδασμών, προτού κάνω την πάκτωση του τένοντα. Αυτοί οι μηχανισμοί καταναλώνουν σεισμική ενέργεια αφού παρεμποδίζουν την στροφή και την κάμψη του υποστυλώματος ελαστικά, και αφού τερματίσουν ( όπως τερματίζει η ανάρτηση του αυτοκινήτου ) τότε δυναμικά σταματούν την παραμόρφωση της κατασκευής.
Ακόμα οι μηχανισμοί αυτοί δίνουν την δυνατότητα στα φέροντα στοιχεία δοκού και υποστυλώματος να παραμορφωθούν ελαστικά και να καταναλώσουν σεισμική ενέργεια ώστε ούτε ο μηχανισμός να ζορίζεται ούτε τα υποστυλώματα να χάνουν την πλαστιμότητά τους και να συμβάλουν και αυτά στην σεισμική απόσβεση.
Κάθε δύναμη ελαστική ή δυναμική που αντιστέκεται στον σεισμό είναι επιθυμητή και αυτό κάνει η ευρεσιτεχνία διότι αντιστέκεται στις σεισμικές δυνάμεις αρχικός ελαστικά και στην συνέχεια της δομικής μετατόπισης δυναμικά.

seismic
Δημοσιεύσεις: 2471
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 16 Νοέμ 2020, 18:36

Εκτιμώ και σέβομαι τους πραγματικούς επιστήμονες και την ίδια την επιστήμη. Όμως υπάρχει πολύ σαπίλα στην επιστήμη. Δεν είναι δυνατόν σε ένα πείραμα σαν αυτό του βίντεο να σφυρίζουν αδιάφορα τα μεγάλα κεφάλια της αντισεισμικής τεχνολογίας στην Ελλάδα. Σίγουρα θα έχουν τους λόγους τους οι οποίοι όμως δεν συνδέονται με την πραγματική επιστήμη.

Τα σπίτια στην Ελλάδα σχεδιάζονται να αντέχουν έναν ορισμένο σε δύναμη σεισμό. Υπάρχουν τρις ζώνες οι οποίες καθορίζουν τον αντισεισμικό σχεδιασμό.

Στην πρώτη ζώνη τα σπίτια σχεδιάζονται να αντέχουν σεισμική επιτάχυνση 0,16 g στην δεύτερη 0,24 g και στην τρίτη ζώνη 0,36 g

Στο πείραμα που βλέπετε μετά το 2,4 λεπτό του βίντεο η επιτάχυνση φυσικού σεισμού έφθασε τα 2,41 g και η κατασκευή δεν έπαθε την παραμικρή αστοχία.

Οπότε δεν ξέρουμε πόσο μεγαλύτερη επιτάχυνση αντέχει.

Και όμως οι Έλληνες επιστήμονες κάνουν ότι δεν βλέπουν.

Και βλέπουν και ακούν αφού μίλησα μαζί τους για την πατέντα.

Αλλά θίγω συμφέροντα και με αγνοούν επιστημονικά.

Η Ελλάδα είναι η ποιο σεισμική χώρα της Ευρώπης και μαζεύει το 50% της σεισμικής ενέργειας αυτής.

Ο μεγαλύτερος σεισμός που έπλυξε την Ελλάδα ήταν της τάξεως του 1 g ή 9,81m/sec2 = 1 g

Analytical Results of the Experiment

Experiment Higher Acceleration Measurement.

I did a lot of experiments microscale with a scale of 1 to 7

, mass 900kg

with steel reinforcement with double squares 5Χ5 cm Φ / 1,5mm,

with concrete material on a microscale. I used sand with cement proportion 1 part of cement 6 parts sand.

Width of oscillation 0.15m Shift 0.30m Full oscillation 0.60m Frequency 2 Hz

Acceleration in (g) a = (- (2 * π * 2) ^ 2 * 0.15) / 9.81 a = 3,14x2 = 6,28x2 = 12,56x12,56 = 157,754X0,15 = 23,6631 / 9,81 = 2,41g of natural earthquake. video

https://www.scirp.org/html/6-1880388_59888.htm


Άβαταρ μέλους
nick
Δημοσιεύσεις: 2011
Εγγραφή: 25 Μάιος 2018, 22:21

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από nick » 16 Νοέμ 2020, 20:21

Που ειναι η βιδα στο παραπανω βιντεο; Δεν φαίνεται πουθενα

seismic
Δημοσιεύσεις: 2471
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 16 Νοέμ 2020, 20:52

nick έγραψε:
16 Νοέμ 2020, 20:21
Που ειναι η βιδα στο παραπανω βιντεο; Δεν φαίνεται πουθενα

seismic
Δημοσιεύσεις: 2471
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 17 Νοέμ 2020, 21:49

Πολυεπιστημονική εφαρμοσμένη έρευνα.
για την αντισεισμική θωράκιση των κατασκευών.
Με την μέθοδο σχεδιασμού, προέντασης και πάκτωσης των παρειών των τοιχωμάτων από τα ανώτατα άκρα τους με το έδαφος θεμελίωσης, χρησιμοποιώντας τένοντες άνευ συνάφειας, οι οποίοι φέρουν στα άκρα τους μηχανισμούς αγκύρωσης εδάφους καθώς και μηχανισμούς πάκτωσης και προέντασης, ευελπιστώ να εκτρέψω τις πλάγιες αδρανειακές εντάσεις και να τις μεταφέρω μέσο των τενόντων και των κατακόρυφων μεγάλων και ισχυρών διατομών των τοιχωμάτων μέσα στο έδαφος, προλαμβάνοντας και αποτρέποντας την στροφή τους και την κάμψη του κορμού τους, που προκαλούν την παραμόρφωση του φέροντα οργανισμού η οποία συνδέεται άμεσα με τις αστοχίες της κατασκευής στον σεισμό.

Η πάκτωση του μηχανισμού εδάφους εξασφαλίζει συγχρόνως μία πιο ισχυρή φέρουσα ικανότητα του εδάφους θεμελίωσης. Με τον κατάλληλο σχεδιασμό διαστασιολόγισης των τοιχωμάτων και την τοποθέτηση τους σε κατάλληλες θέσεις αποτρέπουμε και τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό που εμφανίζεται σε ασύμμετρες και μεταλλικές υψίκορμες κατασκευές.

Η εφαρμοσμένη έρευνα περιλαμβάνει δύο βασικούς τομείς.

α) Την συμπεριφορά της κατασκευής χρησιμοποιώντας το αντισεισμικό σύστημα.

β) Την συμπεριφορά τόσο του εδάφους όσο και του μηχανισμού στις απαιτούμενες εντάσεις εφελκυσμού και φορτίων τις οποίες καλούνται να αναλάβουν, καθώς και την συμπεριφορά τους όταν προσβάλλονται από τα διαφορετικά σεισμικά κύματα.

Στις κατασκευές υπάρχουν διάφορες μέθοδοι σχεδιασμού με την ευρεσιτεχνία οι οποίες εξαρτώνται από α) αρχιτεκτονικούς παράγοντες οι οποίοι διαφοροποιούν τις κατόψεις καθ ύψος, απαιτώντας συγχρόνως μεγάλα ανοίγματα με λιγοστά υποστυλώματα και πολύ φυσικό φωτισμό.

β) Εξαρτάτε ο σχεδιασμός από το αν θέλουμε πλαστιμότητα ή δυναμική

γ) Εξαρτάτε από το εάν η κατασκευή είναι υψίκορμη ή μετρίου αναστήματος ή εάν είναι μικρή.

Για το έδαφος υπάρχουν διάφορες μέθοδοι βελτίωσής του, χρησιμοποιώντας τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας, πριν την τελική πάκτωση του μηχανισμού αγκύρωσης.

Για την πάκτωση του μηχανισμού υπάρχουν διάφοροι μέθοδοι οι οποίοι εξαρτάτε πια θα χρησιμοποιήσουμε, από το μέγεθος και το είδος των απαιτούμενων εντάσεων που θέλουμε να παραλάβει καθώς και από την ποιότητα του εδάφους ή του βράχου.

Για τον μηχανισμό πάκτωσης, υπάρχουν διαφόρων μεγεθών μηχανισμοί κατάλληλοι να παραλάβουν τις απαιτούμενες εντάσεις, καθώς υπάρχουν και διαφορετικοί μηχανισμοί πάκτωσης. Άλλος μηχανισμός χρησιμοποιείται για μαλακό υγρό χώμα, άλλος για κανονικό σκληρό χώμα και άλλος για βράχο. Γράφω την δική μου εφαρμοσμένη έρευνα στις αντισεισμικές κατασκευές.
Γράφω την δική μου εφαρμοσμένη έρευνα στις αντισεισμικές κατασκευές. :wink

seismic
Δημοσιεύσεις: 2471
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 21 Νοέμ 2020, 21:47


Άβαταρ μέλους
Δημοκρατικός
Δημοσιεύσεις: 3075
Εγγραφή: 20 Μάιος 2020, 20:49

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκρατικός » 21 Νοέμ 2020, 21:52

Είναι λυπηρό να χτίζονται ακόμη κατοικίες απο μπετόν.
Ο χρήστης που κονιορτοποίησε τον τραμπισμό και φυλάττει Θερμοπύλες όπου συνωστίζονται δολοφονικά στίφη ψεκαστών.

seismic
Δημοσιεύσεις: 2471
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 22 Νοέμ 2020, 17:28

Δημοκρατικός έγραψε:
21 Νοέμ 2020, 21:52
Είναι λυπηρό να χτίζονται ακόμη κατοικίες απο μπετόν.
Είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην κατασκευή.
Με τι υλικά θα κατασκεύαζες αυτήν την υπέροχη κυκλαδίτικη αρχοντική αρχιτεκτονική ?
Εικόνα
Εικόνα

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Αρχιτεκτονική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών