Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
On Wednesday, a four-storey building collapsed in Doha, the capital of Qatar. There has been one death from the collapse and seven people have had to be rescued from the wreckage.
For reasons that are still unknown, the supports at one end of the building failed and caused it to collapse on the adjacent three-story building, whose roof has also collapsed.
https://www.washingtonpost.com/world/20 ... story.html
For reasons that are still unknown, the supports at one end of the building failed and caused it to collapse on the adjacent three-story building, whose roof has also collapsed.
https://www.washingtonpost.com/world/20 ... story.html
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
Τοίχος έπεσε από τον αέρα στη Θεσσαλονίκη και καταπλάκωσε αυτοκίνητα
https://www.gazzetta.gr/plus/2209032/to ... 9Zc5sEjCtU
https://www.gazzetta.gr/plus/2209032/to ... 9Zc5sEjCtU
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
Ινδία: Στους 35 οι νεκροί από την κατάρρευση δαπέδου σε ινδουιστικό ναό
https://www.protothema.gr/world/article ... 1680237899
https://www.protothema.gr/world/article ... 1680237899
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
1 νεκρός και δεκάδες τραυματίες στο Ιλλινόι από κατάρρευση οροφής θεάτρου λόγω ισχυρών ανέμων τυφώνα. Εκείνη την ώρα γινόταν συναυλία χέβι μέταλ.
https://www-cbsnews-com.cdn.ampproject. ... lvidere%2F
https://www-cbsnews-com.cdn.ampproject. ... lvidere%2F
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
Νέα Υόρκη: Δύο νεκροί σε εργατικό δυστύχημα στο αεροδρόμιο JFK
Οι δύο εργαζόμενοι παγιδεύτηκαν κάτω από ερείπια οικοδομής
https://www.protothema.gr/world/article ... 1680553270
Οι δύο εργαζόμενοι παγιδεύτηκαν κάτω από ερείπια οικοδομής
https://www.protothema.gr/world/article ... 1680553270
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
Εικόνες από σχολική αίθουσα σήμερα στον Βόλο.. Κομμάτια από το ταβανι της τάξης αποκολλήθηκαν και έπεσαν πάνω στο γραφείο και τα θρανία...
Ευτυχώς από θαύμα δεν είχαμε τα χειρότερα, αφού οι μαθητές εκείνη την ώρα ήταν σε διάλειμμα...
Ευτυχώς από θαύμα δεν είχαμε τα χειρότερα, αφού οι μαθητές εκείνη την ώρα ήταν σε διάλειμμα...
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40653
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
Κι εμείς είχαμε ένα τέτοιο συμβάν στο δημοτικό, όπου ξεκόλλησε σχεδόν όλο το ταβάνι. Ευτυχώς ήμασταν σε εκδρομή εκείνην την μέρα. Μετά από έρευνα διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν κάποια αστοχία, απλά οι καθαρίστριες εβαριόντουσαν να σφουγγαρίσουν κανονικά και έπλεναν τις τάξεις με το λάστιχο.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
Αν είχατε κι εσείς μωσαϊκό στο πάτωμα, όπως αυτό στην φωτογραφία, τότε ήταν και κατασκευαστικ'ή αστοχία, πέρα απ' την μαλακία των καθαριστριών. Που, υπο προϋποθέσεις πάντα, δεν είναι πάντα μαλακία αυτό. Καλύτερα πλύσιμο με τη μάνικα (όπου και αν είναι εφικτό), παρά το πασάλειμα που λένε σφουγγάρισμα τα συνεργεία καθαρισμού και που το μόνο που κάνει είναι να απλώνει τη βρομιά παντού.hellegennes έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 12:50Κι εμείς είχαμε ένα τέτοιο συμβάν στο δημοτικό, όπου ξεκόλλησε σχεδόν όλο το ταβάνι. Ευτυχώς ήμασταν σε εκδρομή εκείνην την μέρα. Μετά από έρευνα διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν κάποια αστοχία, απλά οι καθαρίστριες εβαριόντουσαν να σφουγγαρίσουν κανονικά και έπλεναν τις τάξεις με το λάστιχο.
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
Αχ αυτό το πλύσιμο με το λάστιχο. Πόσα μπαλκόνια έχουν πέσει έτσι...hellegennes έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 12:50Κι εμείς είχαμε ένα τέτοιο συμβάν στο δημοτικό, όπου ξεκόλλησε σχεδόν όλο το ταβάνι. Ευτυχώς ήμασταν σε εκδρομή εκείνην την μέρα. Μετά από έρευνα διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν κάποια αστοχία, απλά οι καθαρίστριες εβαριόντουσαν να σφουγγαρίσουν κανονικά και έπλεναν τις τάξεις με το λάστιχο.
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40653
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
Δεν θυμάμαι τι ήταν το πάτωμα, αλλά το νερό ποτίζει από τις γέφυρες. Αν δεις ποτέ υγρασία που έρχεται από υδραυλικά άνω ορόφου, θα παρατηρήσεις ότι ξεκινάει από τις άκρες της πλάκας, στο σημείο των τοίχων. Εκεί είναι το αδύνατο σημείο, το νερό περνάει μέσα από τον τοίχο και τον ποτίζει κάθετα.Bic έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 13:02Αν είχατε κι εσείς μωσαϊκό στο πάτωμα, όπως αυτό στην φωτογραφία, τότε ήταν και κατασκευαστικ'ή αστοχία, πέρα απ' την μαλακία των καθαριστριών. Που, υπο προϋποθέσεις πάντα, δεν είναι πάντα μαλακία αυτό. Καλύτερα πλύσιμο με τη μάνικα (όπου και αν είναι εφικτό), παρά το πασάλειμα που λένε σφουγγάρισμα τα συνεργεία καθαρισμού και που το μόνο που κάνει είναι να απλώνει τη βρομιά παντού.hellegennes έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 12:50Κι εμείς είχαμε ένα τέτοιο συμβάν στο δημοτικό, όπου ξεκόλλησε σχεδόν όλο το ταβάνι. Ευτυχώς ήμασταν σε εκδρομή εκείνην την μέρα. Μετά από έρευνα διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν κάποια αστοχία, απλά οι καθαρίστριες εβαριόντουσαν να σφουγγαρίσουν κανονικά και έπλεναν τις τάξεις με το λάστιχο.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
Καταλαβαίνω τι λες φυσικά (ξες τι δουλειά κάνω... όλη μέρα με τέτοια έχω να κάνω ) απλά συνήθως οι υγρασίες των από πάνω υδραυλικών ξεκινάνε μέσα από τοίχους, από διαρροές σε εγκαταστάσεις. Άσχετο με το θέμα εδώ βέβαια, απλά σου λέω για τις υγρασίες των από πάνω ορόφων, όχι τι έγινε στην δική σας περίπτωση. Και φυσικά, όλα τα θέματα ξεκινάνε απ' τις γωνίες, πολύ σπάνια είναι τόσο χάλια το ίδιο το πάτωμα που να επιτρέπει να περάσει νερό.hellegennes έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 13:10Δεν θυμάμαι τι ήταν το πάτωμα, αλλά το νερό ποτίζει από τις γέφυρες. Αν δεις ποτέ υγρασία που έρχεται από υδραυλικά άνω ορόφου, θα παρατηρήσεις ότι ξεκινάει από τις άκρες της πλάκας, στο σημείο των τοίχων. Εκεί είναι το αδύνατο σημείο, το νερό περνάει μέσα από τον τοίχο και τον ποτίζει κάθετα.Bic έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 13:02Αν είχατε κι εσείς μωσαϊκό στο πάτωμα, όπως αυτό στην φωτογραφία, τότε ήταν και κατασκευαστικ'ή αστοχία, πέρα απ' την μαλακία των καθαριστριών. Που, υπο προϋποθέσεις πάντα, δεν είναι πάντα μαλακία αυτό. Καλύτερα πλύσιμο με τη μάνικα (όπου και αν είναι εφικτό), παρά το πασάλειμα που λένε σφουγγάρισμα τα συνεργεία καθαρισμού και που το μόνο που κάνει είναι να απλώνει τη βρομιά παντού.hellegennes έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 12:50
Κι εμείς είχαμε ένα τέτοιο συμβάν στο δημοτικό, όπου ξεκόλλησε σχεδόν όλο το ταβάνι. Ευτυχώς ήμασταν σε εκδρομή εκείνην την μέρα. Μετά από έρευνα διαπιστώθηκε ότι δεν ήταν κάποια αστοχία, απλά οι καθαρίστριες εβαριόντουσαν να σφουγγαρίσουν κανονικά και έπλεναν τις τάξεις με το λάστιχο.
Και στα μπαλκόνια που λέει ο φίλος πιο πάνω, πάλι θέμα τοποθέτησης πλακιδίων, μαρμάρων κλπ είναι και πόσο καλά (δεν) αρμολογούν τις γωνίες. Ή, επίσης συχνό, η έλλειψη νεροσταλάκτη στα μάρμαρα (ή το βούλωμά τους από χρώματα, σοβάδες κλπ ή η κακή θέση τους), η ελλιπής ή ανύπαρκτη στεγάνωση των κάθετων κάγκελων κλπ κλπ. Εκτός κι αν μιλάμε για καλή πλημμύρα φυσικά, που να ξεπερνά το ύψος του σοβατεπιού. Που και για εκεί υπάρχουν λύσεις, αλλά σιγά μην ασχοληθούν οι τοποθετητές...
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40653
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
Ναι, σε όλα, απλά αυτά δεν είναι κατασκευαστικές αστοχίες. Δεν έχει να κάνει με τον φέροντα οργανισμό, γι' αυτό το σχολίασα εξαρχής. Δεν ξέρω βέβαια τι έφταιγε στο συγκεκριμένο που παρατέθηκε, μιλάω για την περίπτωση του δικού μου σχολείου.
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
Αφήνω άρθρο του καθηγητή Ροδόπουλου για τους σοβάδες στα σχολεία.
SpoilerShow
Αχ αυτά τα σχολεία ....
Λοιπόν τα πράγματα δεν είναι δυσκολα και δεν θέλουν ιδιαίτερο μυαλό.
Γιατί πέφτουν οι σοβάδες ?
Σε μια σχολική τάξη 25 ατόμων με κάθε μαθητης παράγει 0,3 λίτρα υγρασίας σε 6 ωρες. Δηλαδή περίπου 7,5 λίτρα νερό ανα τάξη. Δηλαδή υγροσκοπικό φορτίο 0,34e-4 Kg/s. το ποσοστό υγρασίας που καταλήγει στην κάτω παρειά της πλάκας είναι περίπου 82-86%.
Σε μία τάξη 200 κυβικών αέρα αυτό συνεπάγεται για την Αθήνα σε μια σχετική υγρασία όπως δίνεται στην εικόνα 1. Στην εικόνα αυτή θα κάνετε μια προσαύξηση της τάξεως του 1,17% λόγω ύψους της τάξης
Ταυτόχρονα παράγονται περίπου 900-1200 ppm CO2. Δηλαδή θέλουμε περίπου 4 πλάσια επικάλυψη σε σχέση με το ΕΝ 260-1.
Η ενανθράκωση λοιπόν είναι το πλέον σίγουρο φαινόμενο και μάλιστα ενανθράκωση με μεγάλο ρυθμό.
Τα περισσότερα σχολεία έχουν κάποιο γέμισμα και μετά ασφαλτόπανο. Ας πούμε λοιπόν 15 ποντους πλάκα, 1 ποντο σοφά, 8 πόντους γέμισμα και ασφαλτοπανο
Στην εικόνα 2 έχουμε τα αποτελέσματα. Παρατηρούμε λοιπόν οτι ο σοβάς βρίσκεται σε μεγάλο ποσοστό υγρασίας που ξεπερνάει πολλές φορές το 65%. Το 65% είναι το άνω όριο διαστατικής ευστάθειας για το σοφα. Δηλαδή οταν ξεπερνάμε το 65% έχουμε αυξηση του συντελεστή θερμικής διαστολής
70% ---------------5,8%
75%---------------11,9%
80%---------------28%
85%---------------41,1%
Στην ουσία λοιπόν ο σοβάς θέλει να αυξηθεί σε όγκο αλλα περιορίζεται απο τις τοιχοπληρώσεις. Αυτό μας δημιουργεί στην ουσία warping στο μέσο του δωματίου που καταλήγει στην ουσία σε διάτμηση.
Με την διάτμηση του σοφα έχουμε βέβαια και την ενανθράκωση του ΟΣ σε δεύτερη φάση.
Δηλαδή απο την μια έχουμε την διάτμηση που αποκολλά το σοβα και απο την άλλη την διάβρωση του οπλισμού που διογκώνει το σκυρόδεμα και και άρα προσπαθεί να αποκολλήσει το σοφα.
Συνεχίζεται .....μηπως σωθεί κανένα κεφάλι
Λοιπόν τα πράγματα δεν είναι δυσκολα και δεν θέλουν ιδιαίτερο μυαλό.
Γιατί πέφτουν οι σοβάδες ?
Σε μια σχολική τάξη 25 ατόμων με κάθε μαθητης παράγει 0,3 λίτρα υγρασίας σε 6 ωρες. Δηλαδή περίπου 7,5 λίτρα νερό ανα τάξη. Δηλαδή υγροσκοπικό φορτίο 0,34e-4 Kg/s. το ποσοστό υγρασίας που καταλήγει στην κάτω παρειά της πλάκας είναι περίπου 82-86%.
Σε μία τάξη 200 κυβικών αέρα αυτό συνεπάγεται για την Αθήνα σε μια σχετική υγρασία όπως δίνεται στην εικόνα 1. Στην εικόνα αυτή θα κάνετε μια προσαύξηση της τάξεως του 1,17% λόγω ύψους της τάξης
Ταυτόχρονα παράγονται περίπου 900-1200 ppm CO2. Δηλαδή θέλουμε περίπου 4 πλάσια επικάλυψη σε σχέση με το ΕΝ 260-1.
Η ενανθράκωση λοιπόν είναι το πλέον σίγουρο φαινόμενο και μάλιστα ενανθράκωση με μεγάλο ρυθμό.
Τα περισσότερα σχολεία έχουν κάποιο γέμισμα και μετά ασφαλτόπανο. Ας πούμε λοιπόν 15 ποντους πλάκα, 1 ποντο σοφά, 8 πόντους γέμισμα και ασφαλτοπανο
Στην εικόνα 2 έχουμε τα αποτελέσματα. Παρατηρούμε λοιπόν οτι ο σοβάς βρίσκεται σε μεγάλο ποσοστό υγρασίας που ξεπερνάει πολλές φορές το 65%. Το 65% είναι το άνω όριο διαστατικής ευστάθειας για το σοφα. Δηλαδή οταν ξεπερνάμε το 65% έχουμε αυξηση του συντελεστή θερμικής διαστολής
70% ---------------5,8%
75%---------------11,9%
80%---------------28%
85%---------------41,1%
Στην ουσία λοιπόν ο σοβάς θέλει να αυξηθεί σε όγκο αλλα περιορίζεται απο τις τοιχοπληρώσεις. Αυτό μας δημιουργεί στην ουσία warping στο μέσο του δωματίου που καταλήγει στην ουσία σε διάτμηση.
Με την διάτμηση του σοφα έχουμε βέβαια και την ενανθράκωση του ΟΣ σε δεύτερη φάση.
Δηλαδή απο την μια έχουμε την διάτμηση που αποκολλά το σοβα και απο την άλλη την διάβρωση του οπλισμού που διογκώνει το σκυρόδεμα και και άρα προσπαθεί να αποκολλήσει το σοφα.
Συνεχίζεται .....μηπως σωθεί κανένα κεφάλι
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
Α, σόρυ, δεν πήρα το νήμα απ' την αρχή και δεν κατάλαβα ότι μιλούσατε αποκλειστικά για μπετά, τοιχοποιίες κλπ. Μπήκα σ' εκείνο το ποστ που απάντησα, και νόμιζα η συζήτηση αφορούσε γενικά για αστοχίες, λάθος.hellegennes έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 15:24Ναι, σε όλα, απλά αυτά δεν είναι κατασκευαστικές αστοχίες. Δεν έχει να κάνει με τον φέροντα οργανισμό, γι' αυτό το σχολίασα εξαρχής. Δεν ξέρω βέβαια τι έφταιγε στο συγκεκριμένο που παρατέθηκε, μιλάω για την περίπτωση του δικού μου σχολείου.
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...
-
- Δημοσιεύσεις: 16949
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Ατυχήματα από κατασκευαστικές αστοχίες
Eπισης,αυτό που γνωρίζω είναι είναι ότι πολλές φορές οι σοβατζηδες δεν αφαιρούν τα υπολείμματα λαδιού,από αυτό που χρησιμοποιούν πολλές φορές οι καλουπατζηδες για να μην κολλαει το μπετο στα ξύλα,από το μπετό με αποτέλεσμαΊακχος έγραψε: ↑04 Απρ 2023, 16:13Αφήνω άρθρο του καθηγητή Ροδόπουλου για τους σοβάδες στα σχολεία.SpoilerShowΑχ αυτά τα σχολεία ....
Λοιπόν τα πράγματα δεν είναι δυσκολα και δεν θέλουν ιδιαίτερο μυαλό.
Γιατί πέφτουν οι σοβάδες ?
Σε μια σχολική τάξη 25 ατόμων με κάθε μαθητης παράγει 0,3 λίτρα υγρασίας σε 6 ωρες. Δηλαδή περίπου 7,5 λίτρα νερό ανα τάξη. Δηλαδή υγροσκοπικό φορτίο 0,34e-4 Kg/s. το ποσοστό υγρασίας που καταλήγει στην κάτω παρειά της πλάκας είναι περίπου 82-86%.
Σε μία τάξη 200 κυβικών αέρα αυτό συνεπάγεται για την Αθήνα σε μια σχετική υγρασία όπως δίνεται στην εικόνα 1. Στην εικόνα αυτή θα κάνετε μια προσαύξηση της τάξεως του 1,17% λόγω ύψους της τάξης
Ταυτόχρονα παράγονται περίπου 900-1200 ppm CO2. Δηλαδή θέλουμε περίπου 4 πλάσια επικάλυψη σε σχέση με το ΕΝ 260-1.
Η ενανθράκωση λοιπόν είναι το πλέον σίγουρο φαινόμενο και μάλιστα ενανθράκωση με μεγάλο ρυθμό.
Τα περισσότερα σχολεία έχουν κάποιο γέμισμα και μετά ασφαλτόπανο. Ας πούμε λοιπόν 15 ποντους πλάκα, 1 ποντο σοφά, 8 πόντους γέμισμα και ασφαλτοπανο
Στην εικόνα 2 έχουμε τα αποτελέσματα. Παρατηρούμε λοιπόν οτι ο σοβάς βρίσκεται σε μεγάλο ποσοστό υγρασίας που ξεπερνάει πολλές φορές το 65%. Το 65% είναι το άνω όριο διαστατικής ευστάθειας για το σοφα. Δηλαδή οταν ξεπερνάμε το 65% έχουμε αυξηση του συντελεστή θερμικής διαστολής
70% ---------------5,8%
75%---------------11,9%
80%---------------28%
85%---------------41,1%
Στην ουσία λοιπόν ο σοβάς θέλει να αυξηθεί σε όγκο αλλα περιορίζεται απο τις τοιχοπληρώσεις. Αυτό μας δημιουργεί στην ουσία warping στο μέσο του δωματίου που καταλήγει στην ουσία σε διάτμηση.
Με την διάτμηση του σοφα έχουμε βέβαια και την ενανθράκωση του ΟΣ σε δεύτερη φάση.
Δηλαδή απο την μια έχουμε την διάτμηση που αποκολλά το σοβα και απο την άλλη την διάβρωση του οπλισμού που διογκώνει το σκυρόδεμα και και άρα προσπαθεί να αποκολλήσει το σοφα.
Συνεχίζεται .....μηπως σωθεί κανένα κεφάλι
ο σοβάς να μην έχει καθόλου καλή πρόσφυση.
Συνήθως στα δημόσια έργα τέτοιες λεπτομέρειες που μπορεί να αποβούν καθοριστικές για το τελικό αποτέλεσμα δεν λαμβάνονται υπόψιν καν από τους κατασκευαστές.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση 2 αστοχίες του Μητσοτάκη: λιγνίτης - αυτοκίνητα
από Γαληνός » 27 Μαρ 2023, 12:33 » σε Εσωτερική Πολιτική - 4 Απαντήσεις
- 314 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Υδράργυρος
27 Μαρ 2023, 13:13
-
-
-
Νέα δημοσίευση Άνδρες στο τιμόνι... πιο πολλά ατυχήματα από τις γυναίκες
από don't speak » 01 Μάιος 2022, 16:12 » σε Κοινωνικά θέματα - 146 Απαντήσεις
- 4089 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Cecily Anne
06 Μάιος 2022, 17:00
-
-
- 2 Απαντήσεις
- 167 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Sol
08 Ιούλ 2023, 21:27
-
-
Νέα δημοσίευση Στην δυστοπία του Κούλη δύο νεκροί από εργατικά ατυχήματα
από Μαδουραίος » 17 Σεπ 2023, 15:34 » σε Εσωτερική Πολιτική - 13 Απαντήσεις
- 282 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ληστοσυμμορίτης
17 Σεπ 2023, 18:06
-