Re: Πλήρης αναστήλωση του Παρθενώνα;
Δημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2020, 00:57
Ναι, είναι ένα πρόβλημα αυτό.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
δηλαδή το κόστος ειναι μεγαλύτερο απο το να ξαναχτίσεις τον παρθενώνα ή όλοκληρο θεματικό πάρκο ;hellegennes έγραψε: ↑02 Φεβ 2020, 00:15gassim έγραψε: ↑01 Φεβ 2020, 13:39Κοίτα και σε εμπορική εφαρμογή δεν θα με χάλαγε, αλλα θα απευθυνόταν μόνο σε όσους έχουν εξοπλισμό vr. Δηλαδή σίγουρα όχι σε τουρίστες.hellegennes έγραψε: ↑01 Φεβ 2020, 13:30Στην θεωρία ακούγεται οκέι. Πρακτικά όμως είναι δυσλειτουργικό αυτό. Μόνο σε εμπορική εφαρμογή θα λειτουργούσε.
Γιατί να μην υπάρχει μια ειδική αίθουσα στα μουσεία με 10 κράνη και ταυτόχρονα να μπορεί κανείς να αγοράσει και την εφαρμογή στο gift shop;
Τώρα είδα οτι υπάρχει ήδη η ταση....
https://www.museumnext.com/article/how- ... l-reality/
Γι' αυτό λέω ότι στην θεωρία ακούγεται οκέι αλλά στην πράξη είναι δυσλειτουργικό. Υψηλό κόστος και αρχικής κατασκευής και συντήρησης, περιορισμός στον χρόνο χρήσης, θέματα υγιεινής, κ.α.
Αυτό αν δεν είναι ήδη στα πλάνα ελληνικών μουσείων, κάποια στιγμή θα μπει. Για το θεματικό πάρκο απλώς ονειρεύομαι.gassim έγραψε: ↑02 Φεβ 2020, 12:30Ναι σίγουρα είναι διαφορετικό το να βάλεις vr στα μουσεία απο το να χτίσεις θεματικό πάρκο (το να ξαναχτίσεις τον ίδιο τον παρθενώνα δεν ειναι καν θεμα συζήτησης). Και μάλλον τα έσοδα του θεματικού πάρκου θα ήταν μεγαλύτερα.
Ωστόσο εγω ως επισκέπτης θα προτιμούσα το vr και θα πληρωνα πιο ευκολα για να το δω.
.Beria έγραψε: ↑01 Φεβ 2020, 18:21To 1944 o Γιώργος Μακρής και οι Σ.Α.Σ.Α. (Σύνδεσμος Αισθητικών Σαμποτέρ Αρχαιοτήτων δηλ Αθηναίοι αστόπαιδα που δεν είχαν πάρει μυρουδιά από την Κατοχή) δημοσίευσαν ένα μανιφέστο με τίτλο: "ΑΣ ΑΝΑΤΙΝΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ"
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ Αριθ. 1
Έχοντας κοινή αισθητική και κοσμοθεωρητική άποψη, πως η καταστροφή κι η θνητότητα της μορφής των όντων περιλαμβάνονται στο περίγραμμα της ολοκλήρωσης της ζωής.
Έχοντας βάλει σκοπό μας την καταστροφή του Παρθενώνος, μ’ απώτερο σκοπό την παράδοσή του στην ουσιαστική αιωνιότητα, που δεν είναι παρά η χωρίς επίγνωση ροή κι η πλούσια σε πιθανότητες αυτόματη μετασκευή της ύλης, που κακώς ονομάζουμε ‘χαμό’.
Αντιπαθώντας τη χρονική και ιστορική κατοχύρωση της Ακρόπολης, σαν κάτι ανήκουστο και ξένο προς τη ζωή.
Νιώθοντας απαραίτητη την ανάγκη της αιωνιότητας στην τέχνη, μόνο κατά τη διάρκεια της ώρας της δημιουργίας.
Καταλαβαίνοντας τον Φειδία, που έδωσε μεν στο έργο χρονοϊστορική υπόσταση, χωρίς όμως να είναι τίποτα παραπάνω στα πλαίσια της υποστασιακής αιωνιότητας, για την οποία δεν υπάρχει χρονική διάρκεια και που γι’ αυτήν ένα δευτερόλεπτο δεν έχει διαφορά από τρία δισεκατομμύρια αιώνες, χάρη στις βουλητικές της ιδιότητες και στη δυναμική της χροιά, που μόνο στ’ άτομα νοούνται και κανέναν δε νοιάζει ο αριθμός των ατόμων αυτών.
Μισώντας τον Εθνικό Τουρισμό και τις εφιαλτικές- φολκλόρ αρθρογραφίες γι’ αυτόν.
Νομίζοντας πως κάνουμε μια ανώτερη καλλιτεχνικά πράξη, όντας σίγουροι πως όλη η γελοία και ψεύτικη επιβίωση όχι μόνο δε συγκρίνονται, έστω και μειονεκτώντας, μ’ ένα λεπτό ενεργητικής δράσης κι απόλαυσης, αλλά και καλλιτεχνικά είναι βλαβερή, προετοιμάζοντας ερασιτέχνες περιηγητές και ευνούχους.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Να θέσουμε ως σκοπό μας την ανατίναξη αρχαίων μνημείων και την προπαγάνδα κατά αυτών.
Πρώτη καταστροφή ορίζεται η ανατίναξη του Παρθενώνα, που μας έχει κυριολεκτικά πνίξει.
Η προκήρυξη αυτή δεν αποσκοπεί παρά να δώσει ένα μέτρο απ’ το σκοπό μας. Είναι ένα βλήμα που ξεκινάει με λίγες πιθανότητες για στόχο τους πολλούς, μα δεν που επιζητάει παρά ελάχιστους.
Γιώργος Βασιλείου Μακρής
Γενικός Διοργανωτής της ΣΑΣΑ (Σύνδεσμος Αισθητικών Σαμποτέρ Αρχαιοτήτων).
.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑01 Φεβ 2020, 19:42Είχα διαβάσει αναφορές για τη ζωή του Μακρή στην "Ιστορία της αλητείας" του Χρηστάκη.Beria έγραψε: ↑01 Φεβ 2020, 18:55
Σκέψου λίγο και το κόντεξτ
Νοέμβρης 1944, η Ελλάδα μόλις είχε απελευθερωθεί και ήταν έτοιμη να ξαναμπει στη φωτιά κι αυτοί -πλουσιόπαιδα με αισθητικές ανησυχίες- βγάζουν αντιτουριστικά μανιφέστα. Εκτός τόπου και χρόνου.
Ο Μακρής, πάντως, στην αυτοκτονία του (έπεσε από την ταράτσα του στο Κολωνάκι) έκανε σπουδαία έξοδο:
Όταν τον είδε ο θυρωρός να ανεβαίνει τη σκάλα τον ρώτησε:
- Θα αργήσετε κύριε Γιώργο;
- Όχι, μην ανησυχείς, κατεβαίνω αμέσως
Κατά τα άλλα, όλοι οι πλούσιοι γόνοι που έχουν αισθητικές ανησυχίες και ασχολούνται με τα "σημαντικά" και όχι τα ασήμαντα, ακόμη και σε δραματικές για τους άλλους εποχές, είναι σε κάποιο βαθμό συμπαθή. Αλλά από ένα σημείο και μετά, το μόνο που βλέπω είναι ένας αντιαισθητικός ναρκισσισμός και τίποτα παραπάνω.
Ο Χρηστάκης ήταν από τους πιο σοβαρούς αναρχικούς που πέρασαν από τον ελληνικό χώρο.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: ↑03 Φεβ 2020, 15:12.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑01 Φεβ 2020, 19:42Είχα διαβάσει αναφορές για τη ζωή του Μακρή στην "Ιστορία της αλητείας" του Χρηστάκη.Beria έγραψε: ↑01 Φεβ 2020, 18:55
Σκέψου λίγο και το κόντεξτ
Νοέμβρης 1944, η Ελλάδα μόλις είχε απελευθερωθεί και ήταν έτοιμη να ξαναμπει στη φωτιά κι αυτοί -πλουσιόπαιδα με αισθητικές ανησυχίες- βγάζουν αντιτουριστικά μανιφέστα. Εκτός τόπου και χρόνου.
Ο Μακρής, πάντως, στην αυτοκτονία του (έπεσε από την ταράτσα του στο Κολωνάκι) έκανε σπουδαία έξοδο:
Όταν τον είδε ο θυρωρός να ανεβαίνει τη σκάλα τον ρώτησε:
- Θα αργήσετε κύριε Γιώργο;
- Όχι, μην ανησυχείς, κατεβαίνω αμέσως
Κατά τα άλλα, όλοι οι πλούσιοι γόνοι που έχουν αισθητικές ανησυχίες και ασχολούνται με τα "σημαντικά" και όχι τα ασήμαντα, ακόμη και σε δραματικές για τους άλλους εποχές, είναι σε κάποιο βαθμό συμπαθή. Αλλά από ένα σημείο και μετά, το μόνο που βλέπω είναι ένας αντιαισθητικός ναρκισσισμός και τίποτα παραπάνω.
Αυτός ο Χρηστάκης πού λές είναι αυτός ο μαλάκας πού είχε γράψει τό
Αν δέν είσαι μαλάκας .....είσαι πολύ μαλάκας ;;;
.
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: ↑03 Φεβ 2020, 15:12.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑01 Φεβ 2020, 19:42Είχα διαβάσει αναφορές για τη ζωή του Μακρή στην "Ιστορία της αλητείας" του Χρηστάκη.Beria έγραψε: ↑01 Φεβ 2020, 18:55
Σκέψου λίγο και το κόντεξτ
Νοέμβρης 1944, η Ελλάδα μόλις είχε απελευθερωθεί και ήταν έτοιμη να ξαναμπει στη φωτιά κι αυτοί -πλουσιόπαιδα με αισθητικές ανησυχίες- βγάζουν αντιτουριστικά μανιφέστα. Εκτός τόπου και χρόνου.
Ο Μακρής, πάντως, στην αυτοκτονία του (έπεσε από την ταράτσα του στο Κολωνάκι) έκανε σπουδαία έξοδο:
Όταν τον είδε ο θυρωρός να ανεβαίνει τη σκάλα τον ρώτησε:
- Θα αργήσετε κύριε Γιώργο;
- Όχι, μην ανησυχείς, κατεβαίνω αμέσως
Κατά τα άλλα, όλοι οι πλούσιοι γόνοι που έχουν αισθητικές ανησυχίες και ασχολούνται με τα "σημαντικά" και όχι τα ασήμαντα, ακόμη και σε δραματικές για τους άλλους εποχές, είναι σε κάποιο βαθμό συμπαθή. Αλλά από ένα σημείο και μετά, το μόνο που βλέπω είναι ένας αντιαισθητικός ναρκισσισμός και τίποτα παραπάνω.
Αυτός ο Χρηστάκης πού λές είναι αυτός ο μαλάκας πού είχε γράψει τό
Αν δέν είσαι μαλάκας .....είσαι πολύ μαλάκας ;;;
.
.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑03 Φεβ 2020, 15:22Ο Χρηστάκης ήταν από τους πιο σοβαρούς αναρχικούς που πέρασαν από τον ελληνικό χώρο.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: ↑03 Φεβ 2020, 15:12.ΓΑΛΗ έγραψε: ↑01 Φεβ 2020, 19:42
Είχα διαβάσει αναφορές για τη ζωή του Μακρή στην "Ιστορία της αλητείας" του Χρηστάκη.
Κατά τα άλλα, όλοι οι πλούσιοι γόνοι που έχουν αισθητικές ανησυχίες και ασχολούνται με τα "σημαντικά" και όχι τα ασήμαντα, ακόμη και σε δραματικές για τους άλλους εποχές, είναι σε κάποιο βαθμό συμπαθή. Αλλά από ένα σημείο και μετά, το μόνο που βλέπω είναι ένας αντιαισθητικός ναρκισσισμός και τίποτα παραπάνω.
Αυτός ο Χρηστάκης πού λές είναι αυτός ο μαλάκας πού είχε γράψει τό
Αν δέν είσαι μαλάκας .....είσαι πολύ μαλάκας ;;;
.
Εσένα σε κόβω για φαν του Άσιμου.
Τι καλαισθησία και ομορφιά θα υπήρχε σε ακμαίες εποχές της αρχαιότητας. Μετά ήρθαν οι "εκλεκτοί εν αγάπη"..