Επι Mussolini κατασκευαστηκε και αυτο και ειναι μερος του foro italico που περιλαμβανει και το stadio olimpico.
Ειναι πραγματικα πανεμορφο.
Επι Mussolini κατασκευαστηκε και αυτο και ειναι μερος του foro italico που περιλαμβανει και το stadio olimpico.
Τρικυμια ρε φιλε, πραγματικα....Λεγεών έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 21:12
Η όλη κουβέντα ξεκίνησε για αυτό το έκτρωμα που έβαλε ο Λεστάτ.
Πας να δεις ένα παιχνίδι ή ένα αγώνισμα υποτίθεται, και είσαι περικυκλωμένος από αγάλματα με τα τσουτσούνια φόρα παρτίδα.
Δεν γίνεται να μην σε ενοχλεί αυτό αλλά να σε ενοχλεί το gay pride, εκτός αν υπάρχει βαθύτερος λόγος. Δεν γίνεται να μην θεωρείς αντιαισθητικό το μεν (in fact, να το υμνείς κιόλας ως σπουδαία αρχιτεκτονική) και το δε να σε αηδιάζει.
Αν είσαι ακομπλεξάριστος, είσαι άρχοντας και δεν χρειάζεται να βγάζεις σώψυχα στα φόρα.
Γραφικε διεμφυλικε γκιοζακο,κανουν αλλοι εκθεσεις,δεν χρειαζεται να κανω εγωblackpaint έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 21:04ρε παιδια μην τον αποπαιρνετε τον αντερ, μονο σ αυτο το ιντερνετικο καταγωγιο μπορει να γραψει υμνους στη φασιστικη τεχνη, ας δοκιμασει να κανει καποια εκθεση, να κυκλοφορησει καποια μονογραφια, να διδαξει τετοια πραγματα σε καποιο εκπαιδευτικο ιδρυμα στον αληθινο κοσμο και επωνυμα, να δουμε ποσα απιδια πιανει ο σακος.
εκει στην ανηλιαγη τρυπα του θα μεινει.
under έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 12:53Επεσε στα χερια μου σημερα το artedossier του Μαιου που εχει αφιερωμα σε εκθεση τoυ ιδρυματος της Prada παρακαλω για τη σχεση φασισμου και ενος ολοκληρου καλλιτεχνικου ρευματος το οποιο χαρακτηριζει avanguardia.Απο μια γρηγορη ματια που εριξα κανουν αναφορες και στην τεραστια προωθηση απο το καθεστως της ιταλικης τεχνης στο εξωτερικο εκεινη την εποχη και φυσικα για το οτι ο αρχιτεκτονας ειχε ενα κεντρικο οργανικο ρολο σε ολο αυτο το ρευμα.
Που να τα φανταστουν αυτα οι γυφτοαριστεροι σκορδιλες...
Δεν απευθυνόμουν σε εσένα σε εκείνο το ποστ.Lestat έγραψε: ↑10 Μάιος 2018, 00:51Τρικυμια ρε φιλε, πραγματικα....Λεγεών έγραψε: ↑09 Μάιος 2018, 21:12
Η όλη κουβέντα ξεκίνησε για αυτό το έκτρωμα που έβαλε ο Λεστάτ.
Πας να δεις ένα παιχνίδι ή ένα αγώνισμα υποτίθεται, και είσαι περικυκλωμένος από αγάλματα με τα τσουτσούνια φόρα παρτίδα.
Δεν γίνεται να μην σε ενοχλεί αυτό αλλά να σε ενοχλεί το gay pride, εκτός αν υπάρχει βαθύτερος λόγος. Δεν γίνεται να μην θεωρείς αντιαισθητικό το μεν (in fact, να το υμνείς κιόλας ως σπουδαία αρχιτεκτονική) και το δε να σε αηδιάζει.
Αν είσαι ακομπλεξάριστος, είσαι άρχοντας και δεν χρειάζεται να βγάζεις σώψυχα στα φόρα.
Λολ.Το φασιστικό κράτος αποτελούσε λίκνο αισθητικής και πνευματικότητος. Και πως θα μπορούσε να είναι αλλιώς ένα σύστημα που εμπνεόταν απο τον Ντ' Ανούντσιο.blackpaint έγραψε: ↑10 Μάιος 2018, 05:19τη φασιστική Ιταλία ως καζάνι δημιουργικότητας όπου γίνονταν ενδοξα πειράματα αλλα το μονο που καταφέρνει να παρουσιασει είναι ένα καταθλιπτικό, θλιβερό οδοιπορικο μέσα από την τέχνη ενός ολοκληρωτικού καθεστωτος. Η νέα Ευρώπη του φασισμού ήταν ενα αισθητικο αδιέξοδο που εξεθρεψε μετριότητα.
Καμμία σχέση. Η τέχνη ήταν φυσικό επακόλουθο στην περίπτωση του φασισμού.blackpaint έγραψε: ↑10 Μάιος 2018, 05:19Ο φασισμός αυτο λέει: Ζήτω η τέχνη, αφήστε τον κόσμο να πεθάνει.
Πρωτα ο γραφικος διεμφυλικος μας ζηταει να κανουμε καμια εκθεση για την φασιστικη τεχνη.blackpaint έγραψε: ↑10 Μάιος 2018, 05:19Ο τραβεστι φασιστας προσπαθεί να παρουσιάσει τη φασιστική Ιταλία ως καζάνι δημιουργικότητας όπου γίνονταν ενδοξα πειράματα αλλα το μονο που καταφέρνει να παρουσιασει είναι ένα καταθλιπτικό, θλιβερό οδοιπορικο μέσα από την τέχνη ενός ολοκληρωτικού καθεστωτος. Η νέα Ευρώπη του φασισμού ήταν ενα αισθητικο αδιέξοδο που εξεθρεψε μετριότητα. Κανενα αφιερωμα σε περιοδικο μοδας και κανενα νημα στο πχορουμ δεν μπορεί να καταστήσει τους παρακμιακους φουτουριστές - με την πρώιμη γοητεια τους χαμενη - ή τους υπερσυντηρητικούς νεοκλασσικιστες περισσότερο σημαντικούς από οσο ήταν. Αυτό που αποκαλύπτει, ωστόσο, είναι πώς ο φασισμός χρησιμοποίησε την τέχνη για να διαμορφώσει την κοινωνία με ειδικους τρόπους, επιβαλοντας την πολιτιστικη ηγεμονία του με τη διάδοση των πλοκαμιών της μαζικης κινητοποιησης μέσα σε κάθε πτυχη της κοινωνίας των πολιτών. Η τέχνη ήταν μια θεσμοποίημενη συνιστώσα της φασιστικής κοινωνίας: μια παράξενη, κρατικη αισθητική φούσκα με έργα που στην καλύτερη περίπτωση προσπαθουν να συγκινησουν μεσω του δέους, στη χειρότερη περίπτωση δειχνουν χαμένα σε μια λατρεία τρελής αυταπάτης. Ο φασισμός αυτο λέει: Ζήτω η τέχνη, αφήστε τον κόσμο να πεθάνει.
Το 1938, οταν ο Χίτλερ έφτασε στη Φλωρεντία για να τον υποδεχτουν με σβάστικες και φασιστικά λαβαρα, γυψινα αγάλματα και παρελασεις, περιηγηθηκε με τον Μουσολίνι μέσα στην όμορφη πόλη της Ιταλικής Αναγέννησης για να θαυμάσει τα αριστουργήματα της. Ισως εκει να είδε τον εαυτό του ως υψιστο καλλιτέχνη, στην πιο μεγαλη σχολη τέχνης.
Έξι χρόνια αργότερα, δεν ειχαν σημασια αυτα: το 1944, τα γερμανικά στρατεύματα που υποχωρούσαν στη Φλωρεντία ανατίναξαν όλες τις ιστορικές γέφυρες και ναρκοθετησαν την μεσαιωνικη παλια πολη.
Η τέχνη της Ιταλίας στη δεκαετία του 1930 ηταν μια τέχνη των μελοθάνατων.
Διόλου σημαντικός ο ''υπερσυντηρητικός νεοκλασικισμός'' (ό,τι ομορφότερο υπήρξε), αλλά εκπληκτικός ο Phylax και η μοντέρνα τέχνη για τον blackpaint.blackpaint έγραψε: ↑10 Μάιος 2018, 05:19ή τους υπερσυντηρητικούς νεοκλασσικιστες περισσότερο σημαντικούς από οσο ήταν.
Στην Πρυτανεια του Sapienza εχουν ηδη αποκαταστησει και διαφημισει μαλιστα την τοιχογραφια του μεγαλου Φασιστα ζωγραφου Mario Sironi που μεταπολεμικα ειχαν προσπαθησει να την κρυψουν και να την αλλοιωσουν.
Αν το λιγουρευεσαι τοσο να σου βρω ενα αρχαιοελληνικο,ντοπιο.hellegennes έγραψε: ↑10 Μάιος 2018, 18:35Έχεις ώρα να ανεβάσεις κανένα τσουτσούνι κι έχω αρχίσει να ανησυχώ.