Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Τέχνη σχεδιασμού κτηρίων, διαφορές, συγκρίσεις, σχολιασμοί.
Άβαταρ μέλους
Σουβλίτσα
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6091
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:31

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σουβλίτσα » 19 Μάιος 2020, 23:03

Belisarius έγραψε:
19 Μάιος 2020, 18:23
A0ANACIVC έγραψε:
19 Μάιος 2020, 17:14
Τον έκλεψαν Γερμανοί. Και τί τον έκαναν θ' αναρωτηθεί κάποιος; Σκόνη. Την οποία έκτοτε χρησιμοποιούν ως φάρμακο διά πάσα νόσον και μαλθακίαν. Παλαιότερα ήταν πιο άρρωστοι βέβαια... Έτρωγαν ή έκαναν τσάι σελίδες από κλεμμένα αρχαιοελληνικά χειρόγραφα, νομίζοντας εν τη βαρβαρική των αφέλεια και ηλιθιότητα, ότι απορροφούσαν αρχαίες εκφάνσεις της θεότητας. Δηλ. των πατέρων μας. Γίδια λέμε.
Με φιλοξενούσαν δυο ρωσίδες στη Μόσχα. Το βράδυ σκάει μύτη η μία με ένα μεγάλο βιβλίο, το ανοίγει και αρχίζει να διαβάζει. Ρωτάω τι είναι αυτό και μου αναφέρει ένα περίεργο όνομα. Τα γράμματα έμοιαζαν εβραϊκά. Ξαφνιάστηκα και ρώτησα αν γνώριζε τη γλώσσα. Μου απάντησε πως δεν ήταν εβραϊκά αλλά αραμαϊκά. Μένω άναυδος και τη ξαναρωτάω πως έμαθε αραμαϊκά. Δεν ήξερε αραμαϊκά. Τότε πως διαβάζεις; Μου απαντά, ότι λαμβάνει τις δονήσεις της γλώσσας! Καλά λέω τότε γνωρίζεις τουλάχιστον ηχητικά που αντιστοιχεί κάθε γράμμα και σύμβολο. Λοιπόν, ούτε αυτό το ήξερε αλλά καταλαβαίνετε τι καλό γαμήσι έκανε.
Αυτό μου θύμισε την αίρεση της ονοματολατρείας που αναπτύχθηκε μεταξύ μερίδας των Ρώσων μοναχών στην μονή Αγίου Παντελεήμονος στο Άγιον Όρος αρχές του 20ου αιώνα (1903 περίπου), από τον μεγαλόσχημο μοναχό Ιλαρίωνα ( εντωμεταξύ,εξαιτίας της αναστάτωσης που ακολούθησε και την εκδίωξη από μεριάς των Ρώσων αντιονοματολατρών και Ρώσων στρατιωτών+ την επανάσταση των Μπολσεβίκων, την γλύτωσε το Άγιον Όρος από τον επεκτατισμό των Ρώσων και τα σχέδια που ετοίμαζαν για διεθνοποίησή του. Εκείνη την εποχή οι Ρώσοι είχαν κατακλύσει το Όρος με δικούς τους)
Με την ονοματολατρεία πίστευαν οτι το όνομα του Θεού είναι ο Θεός ο ίδιος. Πλατωνικές επιρροές αλλά και μυστικισμός, εβραικός κτλ. Το δε βιβλίο απαγορεύτηκε αλλά την δεκαετία του ΄90 νομίζω ξανακυκλοφόρησε και η τάση υπάρχει και στους σύγχρονους Ρώσους.
Τεσπα, με τον μυστικισμό οι Ρώσοι έχουν ένα μόνιμο θέμα. Αξίζει να το ψάξει κανείς.

Μήπως σου είπε τί βιβλίο ήταν αυτό στα αραμαικά που το διάβαζε ενώ δεν καταλάβαινε γρι (εκτός από τις δονήσεις :lol: )
...δι᾿ ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι...

Άβαταρ μέλους
A0ANACIVC
Δημοσιεύσεις: 663
Εγγραφή: 03 Ιαν 2020, 18:45

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από A0ANACIVC » 19 Μάιος 2020, 23:33

Σουβλίτσα έγραψε:
19 Μάιος 2020, 23:03
Αυτό μου θύμισε την αίρεση της ονοματολατρείας που αναπτύχθηκε μεταξύ μερίδας των Ρώσων μοναχών στην μονή Αγίου Παντελεήμονος στο Άγιον Όρος αρχές του 20ου αιώνα (1903 περίπου), από τον μεγαλόσχημο μοναχό Ιλαρίωνα ( εντωμεταξύ,εξαιτίας της αναστάτωσης που ακολούθησε και την εκδίωξη από μεριάς των Ρώσων αντιονοματολατρών και Ρώσων στρατιωτών+ την επανάσταση των Μπολσεβίκων, την γλύτωσε το Άγιον Όρος από τον επεκτατισμό των Ρώσων και τα σχέδια που ετοίμαζαν για διεθνοποίησή του. Εκείνη την εποχή οι Ρώσοι είχαν κατακλύσει το Όρος με δικούς τους)
Με την ονοματολατρεία πίστευαν οτι το όνομα του Θεού είναι ο Θεός ο ίδιος. Πλατωνικές επιρροές αλλά και μυστικισμός, εβραικός κτλ. Το δε βιβλίο απαγορεύτηκε αλλά την δεκαετία του ΄90 νομίζω ξανακυκλοφόρησε και η τάση υπάρχει και στους σύγχρονους Ρώσους.
Τεσπα, με τον μυστικισμό οι Ρώσοι έχουν ένα μόνιμο θέμα. Αξίζει να το ψάξει κανείς.

Μήπως σου είπε τί βιβλίο ήταν αυτό στα αραμαικά που το διάβαζε ενώ δεν καταλάβαινε γρι (εκτός από τις δονήσεις :lol: )
Περισσότερο ιουδαΐζουσα επιρροή είναι. Υπήρχαν φαινόμενα (παλινδρόμησης σε πρότερα δαιμονικά επίπεδα του αδελφού ρώσικου λαού...) τέτοιων αιρέσεων αρκετά έντονα στην προεπαναστατική Ρωσία.

Άβαταρ μέλους
Κόκκορας
Δημοσιεύσεις: 18339
Εγγραφή: 03 Ιουν 2018, 17:20
Phorum.gr user: Κόκορας
Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα Πόλις

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κόκκορας » 19 Μάιος 2020, 23:39

foscilis έγραψε:
19 Μάιος 2020, 11:01
Spiros252 έγραψε:
19 Μάιος 2020, 10:38
Κάπως έτσι ήταν:

Εικόνα
Κατά πάσα πιθανότητα και οι κολώνες ήταν βαμμένες απλώς λόγω υπερέκθεσης στον ήλιο και τα καιρικά στοιχεία δεν έχει επιβιώσει κανένα ίχνος μπογιάς.

Γενικά το ελληνικό austere white, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ σε θρησκευτικά μνημεία και αγάλματα υπάρχει μόνο στα βιβλία των ρομαντικών του 1800 που δεν είχαν ανιχνευτές υπεριώδους ακτινοβολίας. Ήταν δικό τους ιδανικό, όχι των Ελλήνων.
απο το ιδιο υλικο δεν ηταν οι κολωνες και η ζωοφορος;στο κομματι κατω απο το κιονοκρανο κατι θα διασωζοταν,δεν μπορει
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Κόκκορας την 19 Μάιος 2020, 23:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
ΟΥΤΙΣ
Μέγας Ιεροσυντονιστής
Δημοσιεύσεις: 8050
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:20

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΟΥΤΙΣ » 19 Μάιος 2020, 23:40

Giorgos 574 έγραψε:
19 Μάιος 2020, 09:17
Το γράφει ο Μπερνάλ
Που το γράφει ο Μπερνάλ; Σε ποιο βιβλίο; Βάλε πηγή!
«Δεν σου μιλώ για περασμένα, μιλώ για την αγάπη", Γιώργος Σεφέρης, Κίχλη.

Giorgos 574

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Giorgos 574 » 20 Μάιος 2020, 00:23

ΟΥΤΙΣ έγραψε:
19 Μάιος 2020, 23:40
Giorgos 574 έγραψε:
19 Μάιος 2020, 09:17
Το γράφει ο Μπερνάλ
Που το γράφει ο Μπερνάλ; Σε ποιο βιβλίο; Βάλε πηγή!
Δεν έχω πια το βιβλίο

Άβαταρ μέλους
Σουβλίτσα
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6091
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:31

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σουβλίτσα » 20 Μάιος 2020, 01:07

A0ANACIVC έγραψε:
19 Μάιος 2020, 23:33
Σουβλίτσα έγραψε:
19 Μάιος 2020, 23:03
Αυτό μου θύμισε την αίρεση της ονοματολατρείας που αναπτύχθηκε μεταξύ μερίδας των Ρώσων μοναχών στην μονή Αγίου Παντελεήμονος στο Άγιον Όρος αρχές του 20ου αιώνα (1903 περίπου), από τον μεγαλόσχημο μοναχό Ιλαρίωνα ( εντωμεταξύ,εξαιτίας της αναστάτωσης που ακολούθησε και την εκδίωξη από μεριάς των Ρώσων αντιονοματολατρών και Ρώσων στρατιωτών+ την επανάσταση των Μπολσεβίκων, την γλύτωσε το Άγιον Όρος από τον επεκτατισμό των Ρώσων και τα σχέδια που ετοίμαζαν για διεθνοποίησή του. Εκείνη την εποχή οι Ρώσοι είχαν κατακλύσει το Όρος με δικούς τους)
Με την ονοματολατρεία πίστευαν οτι το όνομα του Θεού είναι ο Θεός ο ίδιος. Πλατωνικές επιρροές αλλά και μυστικισμός, εβραικός κτλ. Το δε βιβλίο απαγορεύτηκε αλλά την δεκαετία του ΄90 νομίζω ξανακυκλοφόρησε και η τάση υπάρχει και στους σύγχρονους Ρώσους.
Τεσπα, με τον μυστικισμό οι Ρώσοι έχουν ένα μόνιμο θέμα. Αξίζει να το ψάξει κανείς.

Μήπως σου είπε τί βιβλίο ήταν αυτό στα αραμαικά που το διάβαζε ενώ δεν καταλάβαινε γρι (εκτός από τις δονήσεις :lol: )
Περισσότερο ιουδαΐζουσα επιρροή είναι. Υπήρχαν φαινόμενα (παλινδρόμησης σε πρότερα δαιμονικά επίπεδα του αδελφού ρώσικου λαού...) τέτοιων αιρέσεων αρκετά έντονα στην προεπαναστατική Ρωσία.
Αν ξέρεις να μας πεις δυο λόγια πιο αναλυτικά πώς αναπτύχθηκε. Έχω βρει στο νετ μια σύντομη μελέτη που αφορά το βιβλίο που έγραψε και μια σύντομη αναφορά στην διαδρομή του αλλά προσπαθώ να καταλάβω εαν ανέπτυξε μόνος του μέσω των συζητήσεων με έναν άλλο μοναχό και μέσω της ασκήσεως και της ευχής, την θεωρία αυτή ή είχε πηγές από αλλού.
Δηλαδή, η αίρεση προέκυψε από έναν μοναχό που ζούσε κυρίως απομονωμένος στις ερημιές του Καυκάσου και του Όρους?
...δι᾿ ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι...

Άβαταρ μέλους
Κόκκορας
Δημοσιεύσεις: 18339
Εγγραφή: 03 Ιουν 2018, 17:20
Phorum.gr user: Κόκορας
Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα Πόλις

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Κόκκορας » 20 Μάιος 2020, 01:09

Giorgos 574 έγραψε:
20 Μάιος 2020, 00:23
ΟΥΤΙΣ έγραψε:
19 Μάιος 2020, 23:40
Giorgos 574 έγραψε:
19 Μάιος 2020, 09:17
Το γράφει ο Μπερνάλ
Που το γράφει ο Μπερνάλ; Σε ποιο βιβλίο; Βάλε πηγή!
Δεν έχω πια το βιβλίο
αυταααα :lol:

Άβαταρ μέλους
Αγις
Δημοσιεύσεις: 25903
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:09

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Αγις » 20 Μάιος 2020, 01:12

κ η Μπλουροουζ εχει παρε δωσε με ρωσσους γερονταδες
ΖΗΝΗΔΕΩΣ

Άβαταρ μέλους
A0ANACIVC
Δημοσιεύσεις: 663
Εγγραφή: 03 Ιαν 2020, 18:45

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από A0ANACIVC » 20 Μάιος 2020, 08:29

Σουβλίτσα έγραψε:
20 Μάιος 2020, 01:07
Αν ξέρεις να μας πεις δυο λόγια πιο αναλυτικά πώς αναπτύχθηκε. Έχω βρει στο νετ μια σύντομη μελέτη που αφορά το βιβλίο που έγραψε και μια σύντομη αναφορά στην διαδρομή του αλλά προσπαθώ να καταλάβω εαν ανέπτυξε μόνος του μέσω των συζητήσεων με έναν άλλο μοναχό και μέσω της ασκήσεως και της ευχής, την θεωρία αυτή ή είχε πηγές από αλλού.
Δηλαδή, η αίρεση προέκυψε από έναν μοναχό που ζούσε κυρίως απομονωμένος στις ερημιές του Καυκάσου και του Όρους?
Βαριέμαι αλλά θα γράψω συνοπτικά κάτι...

Είναι ο τυπικός ιουδαϊκός δαιμονισμός που οδήγησε τον αρχαίο Ισραήλ στην πλάνη, τη θεοκτονία και εν τέλει την ολοκληρωτική καταστροφή με την εμμονή του στο γράμμα του μωσαϊκού νόμου, την τύφλωση και ανικανότητά του να διακρίνει και να αναγνωρίσει το.πνεύμα του. Ο ίδιος που κατέλαβε τον Άρειο και άλλους μ.Χ. αιρετικούς, τους μασόνους, τους υλιστές του ιθ" αιώνα κ.ά.

Εν ολίγοις, η εμμονή στην κυριολεξία και η τοποθέτησή της υπεράνω της ουσίας, το κτίσμα υπεράνω του άρρητου Κτίστη του κοκ.

Βλ. ζοχαριστές/φραγκιστές και την αίρεση του ιε’ άι.του Ζαχαρία του Χαζάρου.

Άβαταρ μέλους
Belisarius
Δημοσιεύσεις: 4945
Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 02:50
Phorum.gr user: Belisarius
Τοποθεσία: Στην ουρά του λύκου

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Belisarius » 20 Μάιος 2020, 15:47

Σουβλίτσα έγραψε:
19 Μάιος 2020, 23:03
Μήπως σου είπε τί βιβλίο ήταν αυτό στα αραμαικά που το διάβαζε ενώ δεν καταλάβαινε γρι (εκτός από τις δονήσεις :lol: )
Μου είπε. Ήταν αρχαίο θρησκευτικό αλλά δε θυμάμαι το όνομα. Δε θέλω να τη ρωτήσω γιατί θα καταλάβει ότι ρωτάω για πλάκα.

Άβαταρ μέλους
Σουβλίτσα
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 6091
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 20:31

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σουβλίτσα » 21 Μάιος 2020, 00:39

Mήπως μπήκε ο Εξαρχίδης στον λογαριασμό σου?
...δι᾿ ἐσόπτρου ἐν αἰνίγματι...

Giorgos 574

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Giorgos 574 » 03 Ιούλ 2020, 00:42

EGYPT THE BIRTHPLACE OF GREEK DECORATIVE ART.

A SCHOLAR of no less distinction than the late Sir Richard Burton wrote the other day of Egypt as "the inventor of the alphabet, the cradle of letters, the preacher of animism and metempsychosis, and, generally, the source of all human civilization." This is a broad statement; but it is literally true. Hence the irresistible fascination of Egyptology–a fascination which is quite unintelligible to those who are ignorant of the subject. I have sometimes been asked, for instance, how it happens that I–erewhile a novelist, and therefore a professed student of men and manners as they are–can take so lively an interest in the men and manners of five or six thousand years ago. But it is precisely because these men of five or six thousand years ago had manners, a written language, a literature, a school of art, and a settled government that we find them so interesting. Ourselves the creatures of a day, we delight in studies which help us to realize that we stand between the eternity of the past and the eternity of the future. Hence the charm of those sciences which unfold to us, page by page, the unwritten records of the world we live in. Hence the eagerness with which we listen to the Story of Creation as told by the geologist and the paleontologist. [Page 159]

But the history of Man, and especially of civilized man, concerns us yet more nearly; and the earliest civilized man of whom we know anything is the ancient Egyptian.

From the moment when he emerges–a shadowy figure–from the mists of the dawn of history, he is seen to have a philosophical religion, a hierarchy, and a social system. How many centuries, or tens of centuries, it took him to achieve that result we know not. Of the time when he was yet a savage we detect no trace. His faintest, farthest footprint on the sands of Time bears the impress of a sandal.

To this nation which first translated sounds into signs, and made use of those signs to transmit the memory of its deeds to future generations, we naturally turn for the earliest information of other races; nor do we so turn in vain.

Before they have any writing or any history of their own, we meet with the Ethiopians, the Libyans, the Phoenicians, the Babylonians, the Assyrians, in the hieroglyphic inscriptions of ancient Egypt. And in these inscriptions, graven on the storied walls of temples and pylons older by a thousand years than the opening chapters of classical history, we also find the first–the very first–mention of the people of Greece and Italy.

It would be difficult to find a more interesting subject of inquiry than the relations of prehistoric Greece to Egypt, or than to measure, as far as possible, the extent of that debt which the early Greeks owed to the teaching and example of the ancient Egyptians.

The history of Greece and the Greeks, as told by themselves, may be said to begin with the first recorded Olympiad, seven hundred and seventy-six years before the Christian era. It is at this point that we begin to draw the line between fable and fact. But the first mention of the Greeks upon the monuments of Egypt goes back some seventeen centuries earlier, to a rock-cut tablet of the time of Sankhara, a Theban King of the Eleventh Dynasty who reigned about two thousand five hundred years before Christ. They appear in this memorable inscription as the "Hanebu"– [Page 160] that is to say, "the people of all coasts and islands ;" thereby meaning the coast-folk of Greece and Asia Minor, and the islanders of the Ægean. Now, it is a very interesting fact that "Hanebu," as a generic name for these same tribes, is exactly paralleled by the Hebrew "îyê haggôîm," which is used not only by the prophets, but earlier still in the Mosaic books, where it is said of the sons of Yavan, (41) in the tenth chapter of Genesis, "Of these were the isles of the nations divided in their lands." The Revised Version, here quoted, gives an alternative reading of "coastlands" for islands; "Hanebu" and "îyê haggôîm," being strictly capable of both interpretations. After this, we hear no more of the early Greeks in Egypt till they reappear as the Danai or Danæans, some twelve or thirteen hundred years later, in the reign of Thothmes III. Now, Thothmes III. was the Alexander of ancient Egyptian history. He conquered the known world of his day; he carved the names of six hundred and twenty-eight vanquished nations and captured cities on the walls of Karnak; and he set up a tablet of Victory in the Great Temple. It is in this famous tablet, engraved with the oldest heroic poem known to science, that we find the Greeks mentioned for the second time in Egyptian history.

"I came!" says the Great God Amen, addressing the King, who is represented at the top of the tablet in an attitude of worship, "I came! I gave thee might to fell those who dwell in their islands. Those also who live in the midst of the sea hear thy war-cry and tremble ! The isles of the Danai are in the power of thy will !"

That they are now called Danai or descendants of Danaos, the traditional King of Argolis, is a point to be noted; for it shows that these barbarian Greeks had already a legendary lore of their own. And it does more than this. It shows that in the time of Thothmes III., although we are still distant some eight hundred years from the presumed date of the "Iliad," the name of Danæans (like that of Achæans somewhat later) was already applied in the Homeric sense to the whole Hellenic race. According to no other interpretation [Page 161] could the Danai, who were originally but a small tribe settled on the mainland in Argolis, be described as "those who dwell in their islands." Danai, however, which is a transcription from the Greek, did not supersede "Hanebu," which is pure Egyptian. We accordingly find "Hanebu" again employed about two hundred years later in a colossal bas-relief group of Pharaoh Horemheb and his prisoners of war, among whom may be seen a gang of captive "Hanebu"–men and women–with their race-name inscribed against them. The heads of the men are defaced, but the profile of one woman is yet perfect; and that profile is the earliest portrait of a Greek in the world. The eye is defaced; but the delicate outline of the features is yet uninjured. She wears one long ringlet (presumably one on each side ); and this ringlet is a characteristic feature of female heads in archaic Greek art. It may therefore be assumed that it was a national fashion from the earliest period. I may as well add that the word "Hanebu," as a generic term for the Hellenes, whether Asiatic or European, survived till the time of the Ptolemies, when the Greeks ruled in Egypt. Native Egyptian scribes of that comparatively modern age used it to denote the governing race, just as their remote fore-fathers had used it to denote Greek barbarians taken in battle.

http://www.digital.library.upenn.edu/wo ... ohs-5.html

Άβαταρ μέλους
wooded glade
Δημοσιεύσεις: 29284
Εγγραφή: 02 Απρ 2018, 17:04

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από wooded glade » 03 Ιούλ 2020, 00:45

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν ξαναχτίζεται.
Ακόμα και την τρύπα του Μοροζίνι που δεν ήταν παρά ένας ξιπασμένος δόγης κρατάμε στη θέση της.
δεν είναι όλα κρού-σμα-τα

Άβαταρ μέλους
Papa John
Δημοσιεύσεις: 7868
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 23:08

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Papa John » 03 Ιούλ 2020, 00:48

foscilis έγραψε:
19 Μάιος 2020, 10:37
Μακάρι να είχε μόνο κόκκινο χρώμα. Σύμφωνα με ό,τι απομεινάρια βαφής έχουν επιβιώσει ήταν χειρότερος και από το ράφι με τα διακοσμητικά στο Τζάμπο.
:smt005:

Άβαταρ μέλους
Papa John
Δημοσιεύσεις: 7868
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 23:08

Re: Η Ακρόπολη είχε κόκκινο χρωμα και ήταν κακόγουστη απομίμηση αιγυπτιακού ναού στην κοιλάδα του Νίλου

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Papa John » 03 Ιούλ 2020, 00:50

Belisarius έγραψε:
19 Μάιος 2020, 18:23

Με φιλοξενούσαν δυο ρωσίδες στη Μόσχα. Το βράδυ σκάει μύτη η μία με ένα μεγάλο βιβλίο, το ανοίγει και αρχίζει να διαβάζει. Ρωτάω τι είναι αυτό και μου αναφέρει ένα περίεργο όνομα. Τα γράμματα έμοιαζαν εβραϊκά. Ξαφνιάστηκα και ρώτησα αν γνώριζε τη γλώσσα. Μου απάντησε πως δεν ήταν εβραϊκά αλλά αραμαϊκά. Μένω άναυδος και τη ξαναρωτάω πως έμαθε αραμαϊκά. Δεν ήξερε αραμαϊκά. Τότε πως διαβάζεις; Μου απαντά, ότι λαμβάνει τις δονήσεις της γλώσσας! Καλά λέω τότε γνωρίζεις τουλάχιστον ηχητικά που αντιστοιχεί κάθε γράμμα και σύμβολο. Λοιπόν, ούτε αυτό το ήξερε αλλά καταλαβαίνετε τι καλό γαμήσι έκανε.
Θα ήθελα να τη γνωρίσω κι εγώ.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Αρχιτεκτονική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών