ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Τέχνη σχεδιασμού κτηρίων, διαφορές, συγκρίσεις, σχολιασμοί.
seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 04 Δεκ 2021, 20:25

seismic έγραψε:
04 Δεκ 2021, 13:54
Γιατί καταστρέφονται οι κατασκευές στον μεγάλο σεισμό?
Η μάζα έχει κάποιο βάρος το οποίο το μετράμε σε κιλά.
Η μάζα τις αρέσει να κάνει αυτό που κάνει στην κατάσταση που βρίσκεται εκείνη την στιγμή.
Αν κινείται τις αρέσει να συνεχίσει να κινείται και αν είναι στάσιμη της αρέσει να είναι στάσιμη.
Αν μια δύναμη την αναγκάσει να κινηθεί ή να σταματήσει να κινείται η μάζα αντιδρά με μια αντίθετης κατεύθυνσης δύναμη την οποία ονομάζουμε αδράνεια.
Αν είμαστε όρθιοι στο λεωφορείο και δεν κρατάμε την χειρολαβή, και ξεκινήσει ή φρενάρει το σώμα μας δέχεται μια δύναμη ανατροπής προς τα πίσω ή προς τα εμπρός.
Στις κατασκευές τα υποστυλώματα και τα τοιχώματα από οπλισμένο σκυρόδεμα δέχονται στην βάση τους μια δύναμη μετατόπισης από το έδαφος και στην κορυφή τους μια αντίθετης κατεύθυνσης δύναμη προερχόμενη από την αδράνεια των πλακών και των δοκών.
Αυτές οι δύο δυνάμεις αντίθετης κατεύθυνσης τείνουν να περιστρέψουν τα τοιχώματα και τα υποστυλώματα γύρω από την άρθρωση της βάσης.
Αυτή η δύναμη ροπής που δέχονται ονομάζεται ροπή ανατροπής και το μέγεθός της εξαρτάτε από το μέγεθος της δύναμης αδράνειας επί το ύψος στο οποίο εφαρμόζεται. Κατά την περιστροφή των τοιχωμάτων οι δοκοί και οι πλάκες αντιδρούν. Οι δοκοί που βρίσκονται τοποθετημένοι στην παρειά του τοιχώματος η οποία περιστρέφεται ανοδικά, αντιδρούν με το ίδιον βάρος τους εφαρμόζοντας δυνάμεις αντίθετες αυτών που ανεβαίνουν από την παρειά του τοιχώματος. Η αντίθεση των ανοδικών δυνάμεων της ροπής του τοιχώματος ως προς αυτών των δυνάμεων που δημιουργούν τα στατικά φορτία γεννούν τον εφελκυσμό σε αυτήν την παρειά του τοιχώματος. Αυτή είναι η μια αιτία γέννησης του εφελκυσμού και η άλλη αιτία προέρχεται λόγο της κάμψης του κορμού των τοιχωμάτων και κυρίως των υποστυλωμάτων.
Οι δοκοί που βρίσκονται τοποθετημένοι στην παρειά του τοιχώματος η οποία περιστρέφεται καθοδικά, αντιδρούν με την αντοχή της διατομής τους.
Βασικά οι διατομές των δοκών είναι αυτές που αποτρέπουν την ανατροπή των τοιχωμάτων, καθώς και το πλάτος τις διατομής του τοιχώματος.
Αν η ροπή ανατροπής του τοιχώματος είναι πολύ μεγάλη οι διατομές των δοκών δεν αντέχουν και αφού πρώτα καμπυλώσουν τον κορμό τους και περάσουν το σημείο θραύσης τους αυτές σπάνε και επέρχεται η καταστροφή.
Οι πολιτικοί μηχανικοί έχουν αναπτύξει κάποιους μηχανισμούς άμυνας στον σχεδιασμό τους ώστε να αντιμετωπίσουν αυτήν την αναπόφευκτη για αυτούς ανελαστική παραμόρφωση των κορμών των φερόντων στοιχείων.
Αυτοί οι μηχανισμοί είναι δύο. Ο ικανοτικός σχεδιασμός και η πλαστιμότητα των διατομών.
Ο ικανοτικός σχεδιασμός βασικά επιδιώκει την μέγιστη δυνατή απορρόφηση ενέργειας από τις διατομές, χωρίς να παρουσιάσουν μερική ή ολική αστοχία. Επιδιώκει βασικά να εξασφαλίσει την όσο καλύτερη επάρκεια των διατομών σε κάμψη ή σε διάτμιση την απαιτούμενη αντοχή των διατομών γύρο από τον κόμβο, και σε περίπτωση αστοχίας να σπάσουν πρώτα επιλεγμένες πλαστικές περιοχές των δοκών και όχι αυτές των τοιχωμάτων.
Δηλαδή εξετάζει την μέγιστη επάρκεια των διατομών σε αντοχές και σε απορρόφηση ενέργειας πριν την αστοχία, καθώς και την σειρά που θα αστοχήσουν.
Η πλαστιμότητα εξασφαλίζεται με την προσθήκη περισσοτέρων τσερκιών κοντά στους κόμβους. Αυτό εξασφαλίζει σε περίπτωση αστοχίας να δημιουργηθούν στις διατομές ( κυρίως των δοκών ) περισσότερες και μικρότερες ρωγμές οι οποίες είναι προτιμότερες από τις λίγες και μεγάλες.
Ένα υλικό είναι πλάστιμο εάν μπορεί να αντέξει μεγάλες παραμορφώσεις κατά τη φόρτισή του ( π.χ. λάστιχο). Για μέλη και κατασκευές από ωπλισμένο σκυρόδεμα, πλαστιμότητα είναι η ικανότητα τους να παραμορφώνονται πέραν του ορίου διαρροής, δηλαδή μεγάλες σχετικά παραμορφώσεις, χωρίς σημαντική μείωση της αντοχής τους.
Υλικά χωρίς πλαστιμότητα αστοχούν αμέσως μόλις αναλάβουν το μέγιστο φορτίο χωρίς προειδοποίηση (π.χ κιμωλία )
Και έρχομαι εγώ μετά από μεγάλη έρευνα που έκανα και τους λέω τα εξής.
1) Για να σταματήσουμε την ροπή των τοιχωμάτων και να ξεκουράσουμε τις διατομές των δοκών ώστε να μην πονάει η πλάτη τους από το σκύψιμο, πρέπει να βρούμε έναν άλλο τρόπο να σταματάει η ροπή ανατροπής των τοιχωμάτων. Τους πρότεινα να βιδώσουμε τα τοιχώματα στο έδαφος ώστε η δύναμη της ροπής του τοιχώματος να εκτρέπεται μέσα στο έδαφος και όχι να την στέλνουμε αυτούσια πάνω στους δοκούς.
2) Διότι η αδράνεια εκτός από την ροπή ανατροπής γεννά και την κάμψη του τοιχώματος η οποία και αυτή μεταφέρει εντάσεις στους δοκούς είπα να την σταματήσω με την προένταση. Η προένταση εξαλείφει τον εφελκυσμό και χωρίς εφελκυσμό δεν υπάρχει κάμψη, ή αστοχία από διάτμηση.
Τέρμα η παραμόρφωση τέρμα και η αστοχίες. Τέρμα και οι αστοχίες από την τέμνουσα βάσης.
Τόσο απλά.
Ο επιβάτης όρθιος μέσα σε ένα λεωφορείο χωρίς στήριξη, είναι ο σχεδιασμός που έχει σήμερα το υποστύλωμα και το τοίχωμα. Το υποστύλωμα αν δεν είναι πακτωμένο στο έδαφος θα ανατραπεί. Αν πακτώσουμε μόνο την βάση του με το έδαφος θα αστοχήσει από τέσσερις αιτίες. 1) Από την ροπή κάμψις ή 2) από διατμητική αστοχία, ή 3) από την αποκόλληση του σκυροδέματος επικάλυψης ή 4) από τέμνουσα βάσης. Για τον λόγο αυτό εγώ ποτέ δεν πακτώνω την βάση του υποστυλώματος με το έδαφος, για να μην πάθει όλα τα πάρα πάνω ο κορμός του υποστυλώματος. Εγώ δεν κάνω αυτό. Τι κάνω.? Κάνω προένταση του κορμού + πάκτωση του τένοντα προέντασης με το έδαφος. Αυτή η μέθοδος εξαλείφει τα πάρα πάνω προβλήματα. Η προένταση στο υποστύλωμα σταματά διατμητική αστοχία, καμπτική αστοχία, την εξόκλευση του οπλισμού και την καταστροφή του σκυροδέματος επικάλυψης, και αυξάνει ποσοτικά την αντοχή της διατομής προς την παραλαβή της τέμνουσας βάσης. Ενώ η πάκτωση του υποστυλώματος στο έδαφος σταματά την ανατροπή του. Το μονο κακό είναι τα κινητά αντικείμενα εντός του κτηρίου τα οποία θα έχουν πολύ απότομη επιτάχυνση! Για να μην έχουν πρόβλημα τα πράγματα χρησιμοποιούμε αυτήν την μέθοδο του βίντεο.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 05 Δεκ 2021, 18:12

Πολιτικοί μηχανικοί.
Πρέπει να καταλάβετε, ότι δεν προσπαθώ με την πάκτωση της κατασκευής στο έδαφος + την προένταση των κατακόρυφων τοιχίων του φέροντα να αποτρέψω την ανατροπή του κτιρίου, αλλά την στροφή και την κάμψη των τοιχωμάτων η οποία υφίσταται και το ξέρετε.
Αυτή την στροφή όλων των καθ ύψος τοιχωμάτων εσείς την σταματάτε δημιουργώντας αντίρροπες ροπές στα κομβικά σημεία χρησιμοποιώντας τους δοκούς. Αυτός είναι και ο λόγος που οι δοκοί σπάνε, και σπάνε όταν οι αντίδραση που ασκούν είναι μικρότερη της στροφής του τοιχώματος.
Αν θελήσετε να αυξήσετε την αντοχή των δοκών ως προς τις ροπές που ασκούν οι κόμβοι, πρέπει να αυξήσετε την διατομή του γιατί άλλον οπλισμό δεν χωράει η διατομή. Όσο αυξάνεται την διατομή αυξάνεται και την μάζα η οποία αυξάνει τις εντάσεις.
Αυτή την στροφή των τοιχωμάτων προσπαθώ να σταματήσω και εγώ.
Αν βάλουμε την δική σας τεχνική και την δική μου τεχνική μαζί τότε δεν αυξάνουμε την απόκριση της κατασκευής? Αφού και οι δύο τεχνικές αποσκοπούν να σταματήσουν την ροπή του τοιχώματος? Θα έχουμε λιγότερη παραμόρφωση έτσι.
Το καλύτερο από όλα είναι ότι η δική μου μέθοδος δεν αυξάνει τις εντάσεις αδράνειας αφού αυτή η δύναμη απόκρισης που μεταφέρω πάνω στην κατασκευή προέρχεται από το έδαφος και δεν έχει μάζα. Ένα τοίχωμα, αν πακτώσουμε μόνο την βάση του με το έδαφος θα αστοχήσει από τέσσερις αιτίες. 1) Από την ροπή κάμψις ή 2) από διατμητική αστοχία, ή 3) από την αποκόλληση του σκυροδέματος επικάλυψης ή 4) από τέμνουσα βάσης. Για τον λόγο αυτό εγώ ποτέ δεν πακτώνω την βάση του τοιχώματος με το έδαφος, για να μην πάθει όλα τα πάρα πάνω ο κορμός του υποστυλώματος. Εγώ δεν κάνω αυτό. Τι κάνω.? Κάνω προένταση του κορμού + πάκτωση του τένοντα προέντασης με το έδαφος. Αυτή η μέθοδος εξαλείφει τα πάρα πάνω προβλήματα. Η προένταση στο υποστύλωμα σταματά διατμητική αστοχία, καμπτική αστοχία, την εξόκλευση του οπλισμού και την καταστροφή του σκυροδέματος επικάλυψης, και αυξάνει ποσοτικά την αντοχή της διατομής προς την παραλαβή της τέμνουσας βάσης. Ενώ η πάκτωση του υποστυλώματος στο έδαφος σταματά την ανατροπή του.
Σας έλυσα και την παραμόρφωση προερχόμενη από τις ροπές στους κόμβους αφού χωρίς ροπή ανατροπής και κάμψη του τοιχώματος δεν υφίσταται παραμόρφωση των δοκών και αν κάποια παραμόρφωση και ένταση περάσει θα την παραλάβουν οι δοκοί.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 05 Δεκ 2021, 21:31

Μπορώ να κατασκευάσω κτίρια να κρέμονται ανάποδα σαν νυχτερίδες και να αντέχουν 9 Ρίχτερ. :003:
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 05 Δεκ 2021, 23:16

Αν εφαρμόσουμε προένταση στις παρειές ενός τοιχώματος + πάκτωση στο έδαφος με τον ίδιο τένοντα θα έχουμε θλίψη στην διατομή του σκυροδέματος και εφελκυσμό στον τένοντα άνευ συνάφειας. Ξέρουμε ότι το μόνο που αντέχει το σκυρόδεμα είναι η θλίψη.
Το περισφιγμένο σκυρόδεμα αντέχει πολλές μεγάλες εντάσεις θλίψης ( Δώδεκα φορές μεγαλύτερες από ότι αντέχει σε εφελκυσμό. )
Στην προένταση το σκυρόδεμα αναλαμβάνει μόνο δυνάμεις θλίψης και ο χάλυβας μόνο δυνάμεις εφελκυσμού.
Με τον μηχανισμό της συνάφειας στον γραμμικό οπλισμό δεν συμβαίνει το ίδιο.
Το σκυρόδεμα παραλαμβάνει δυνάμεις διάτμησης στις οποίες δεν αντέχει και αστοχεί πρόωρα καταστρέφοντας την συνεργασία του με τον χάλυβα.
Αυτό οφείλεται στην υπέρ αντοχή του χάλυβα ο οποίος στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή.
Αν το συνδυάσεις και με την διαφορά δυναμικού της πρόσφυσης γύρω από την κρίσιμη περιοχή αστοχίας κοντά στην βάση το αποτέλεσμα είναι καταστροφικό και επιφέρει διατμητική αστοχία και στην κρίσιμη περιοχή και στο σκυρόδεμα επικάλυψης.
Με την προένταση δεν υπάρχουν αυτά τα προβλήματα.
Όμως ένα προεντεταμένο τοίχωμα μπορεί να μην κάμπτεται εύκολα αλλά ανατρέπεται εύκολα και σπάει τους δοκούς με τους οποίους συνδέεται.
Για να αποφύγουμε την ανατροπή του το πακτώνουμε στο έδαφος και αποτρέπουμε να σπάσουμε τους δοκούς.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 08 Δεκ 2021, 18:26

Εάν για να σώσεις τον κόσμο και την περιουσία του από τον σεισμό χρειάζεται η έγκριση των 'ιδικών' του κράτους, δεν θα σωθεί ποτέ
Σε ένα σεισμό η κάμψη και η ροπή ανατροπής των υποστυλωμάτων παραμορφώνουν τους δοκούς τους σπάνε και μας θάβουν ζωντανούς.
Για να μην συμβεί αυτό πρέπει να μην κάμπτονται και να μην ανατρέπονται τα υποστυλώματα.
Την κάμψη την σταματάμε τοποθετώντας τοιχώματα αντί υποστυλώματα και εφαρμόζοντας προένταση στην διατομή.
Την ανατροπή την σταματάμε πακτώνοντας τα άκρα του τοιχώματος με το έδαφος.
Εάν εφαρμόσουμε προένταση στο τοίχωμα δηλαδή το κάνουμε πολύ άκαμπτο, χωρίς όμως να το πακτώσουμε στο έδαφος χρησιμοποιώντας αγκυρώσεις εδάφους, τότε δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα γιατί οι ροπές θα μεταφέρονται και θα σπάνε τους δοκούς.
Αυτά είναι απλά και δεδομένα στοιχεία την μηχανικής τα οποία όμως δεν εφαρμόζει ο ΝΕΑΚ ( Νέος Ελληνικός Αντισεισμικός Κανονισμός )
Δεν ξέρω γιατί δεν συνεργάζονται μαζί μου ώστε να λυθεί μια για πάντα το πρόβλημα του σεισμού ?
Αυτοί έχουν το πεπόνι και το καρπούζι αλλά και την ευθύνη.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 11 Δεκ 2021, 18:25

Ας μιλήσουμε για το κόστος των κατασκευών.
Γιατί κατασκευάζουμε τα θεμέλια στις δομικές κατασκευές?
Τα κατασκευάζουμε για να μεταβιβάσουν τα φορτία στο έδαφος.
Και γιατί έχουν μεγάλες διαστάσεις εις πλάτος ?
Έχουν μεγάλες διαστάσεις εις πλάτος για να μοιράζουν τα φορτία της κατασκευής σε μεγαλύτερη επιφάνεια εδάφους ώστε το έδαφος να παραλαμβάνει μειωμένα φορτία ανά μ2 και να μην υποχωρεί.
Ο λόγος που γίνονται οι εκσκαφές είναι για να βρούμε πιο σταθερό έδαφος Το έδαφος στα κατώτερα στρώματα έχει μεγαλύτερες αντοχές στα φορτία λόγο του ότι έχει συμπυκνωθεί από το υπερκείμενο βάρος των άνω στρωμάτων.
Ερώτηση
Γιατί δεν κατασκευάζουμε βάσεις εις βάθος και κατασκευάζουμε βάσεις εις πλάτος?
Οι βάσεις εις βάθος θα μπορούσαν να γίνουν με γεωτρήσεις τις οποίες θα γεμίζαμε με οπλισμένο σκυρόδεμα όπως κατασκευάζουμε τα υποστυλώματα.
Αυτό και ποιο οικονομικό θα ήταν γιατί θα καταργούσαμε τις βάσεις εις πλάτος που ανεβάζουν το κόστος λόγο των πολλών κυβικών οπλισμένου σκυροδέματος, και ποιο πολλά φορτία θα παραλάμβαναν, και ποιο οικολογικό θα ήταν.
Μιλάμε για σπατάλη μεγάλη αν αναλογισθούμε το κόστος εκσκαφών, το κόστος του οπλισμένου σκυροδέματος των βάσεων την μεταφορά των μπαζών.
Εικόνα
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 12 Δεκ 2021, 14:52

Ερευνητικά αποτελέσματα αντισεισμικού σχεδιασμού.
Με την μέθοδο σχεδιασμού, προέντασης της διατομής όλων των παρειών των τοιχωμάτων +πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκ τρέψω τις πλάγιες αδρανειακές εντάσεις σε πιο ισχυρές περιοχές ευρισκόμενες μέσα στο έδαφος, καθώς και να αυξήσω ποσοτικά την αντοχή των τοιχωμάτων ως προς την τέμνουσα βάσης, και να εξαλείψω τις ροπές στους κόμβους.
Φίλοι πολιτικοί μηχανικοί. Τα τοιχώματα κατά το λίκνισμα της κατασκευής παραλαμβάνουν ροπές ( Μ ), ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q ) Το ερώτημα είναι που θέλεις να μεταφέρεις τις εντάσεις του σεισμού. Εγώ τις μεταφέρω μέσα στο έδαφος και εσείς όπως σχεδιάζεται τις μεταφέρεται στις διατομές γύρο από τους κόμβους. Αυτή είναι η διαφορά.
Όσες από τις δυνάμεις ( Ν ) θλίψης και εφελκυσμού μεταφερθούν μέσα στο έδαφος, αφαιρούνται από τις διατομές γύρο από τους κόμβους.

Αν οι δυνάμεις ( Ν ) θλίψης και εφελκυσμού μεταφερθούν μέσα στο έδαφος οι ροπές ( Μ ) γύρο από τους κόμβους δεν υφίσταντε.
Οι τέμνουσες βάσης ( Q ) υπάρχουν, αλλά η αντοχή παραλαβής τους από την διατομή όταν αυτή υπόκειται υπό θλίψη αυξάνει ποσοτικά κατά 40% όταν η θλίψη του δέχεται είναι της τάξεως του 70% του σημείου θραύσης της διατομής
Κάθε διατμητική αστοχία της διατομής του τοιχώματος οφείλεται στις εντάσεις του εφελκυσμού, και εμφανίζεται πάντα να έχει κατεύθυνση διασταυρούμενη της διεύθυνσης του εφελκυσμού. Η διατμητική αστοχία της διατομής του τοιχώματος εξαλείφεται αν στις εντάσεις εφελκυσμού εφαρμόσουμε ίσες ή και μεγαλύτερες εντάσεις θλίψης. Οπότε η προένταση εξαλείφει την διατμητική αστοχία.
Αυτοί είναι παράγοντες που επιφέρουν ισορροπία ως προς τις εντάσεις που προκαλεί ο σεισμός.

Ο κύριος παράγοντας που αποσκοπεί στην μεγαλύτερη αντοχή των κατασκευών ως προς τον σεισμό και χρησιμοποιείται η μέθοδος σχεδιασμού μου, είναι ότι οι εντάσεις του σεισμού εκτρέπονται μέσα στο έδαφος αποτρέποντας αυτές να κατευθυνθούν στις διατομές γύρο από τους κόμβους, και ακόμα αυξάνουν την αντοχή των διατομών ποσοτικά ως προς την τέμνουσα ( Q ) και την διατμητική αστοχία λόγο θλίψης.
4.Η αστοχία που παρατηρείται στο σκυρόδεμα επικάλυψης στον μηχανισμό συνεργασίας σκυροδέματος και χάλυβα αυτόν της συνάφειας, οφείλεται στην υπέρ αντοχή του χάλυβα στον εφελκυσμό και την μικρή αντοχή του σκυροδέματος στην διάτμηση, η οποία αναπτύσσεται στην δι επιφάνεια σκυροδέματος και χάλυβα και στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή. Όταν χρησιμοποιήσουμε προένταση στην διατομή με τένοντες άνευ συνάφειας αυτό το πρόβλημα αστοχίας εξαλείφεται μια για πάντα αυξάνοντας συγχρόνως την ενεργή διατομή του τοιχώματος για να παραλάβει με επιτυχία τις εντάσεις της θλίψης.
Αυτοί είναι οι κύριοι λόγοι που το πειραματικό δοκίμιο της μεθόδου που σας προτείνω δεν έπαθε τίποτα σε μετρημένη φυσική επιτάχυνση σεισμού της τάξεων του 2,41 g

ενώ με την μέθοδο σχεδιασμού που χρησιμοποιείται στέλνεται ροπές ( Q ) πάνω στις διατομές γύρο από τους κόμβους και τις σπάτε.
Παράδειγμα το πάρα κάτω βίντεο με την μέθοδο του δικού σας σχεδιασμού, το οποίο αστόχησε με μικρότερη επιτάχυνση.

Μετρήσεις πειράματος που δεν έπαθε τίποτα.
Μέτρηση επιτάχυνσης.
Έκανα διάφορα πειράματα μικροκλίμακας με δοκίμιο
κλίμακας 1 προς 7,
μάζας 900kg
με οπλισμό διπλό κάνναβο5Χ5 cm Φ/1,5mm,
με υλικό σκυροδέματος σε μικροκλίμακα .
Χρησιμοποίησα Άμμο με τσιμέντο αναλογίας 6 προς 1
Πλάτος ταλάντωσης 0,15m
Μετατόπιση 0,30m
Πλήρη ταλάντωση 0,60m
Συχνότητα 2 Hz
Επιτάχυνση σε ( g ) a=( -(2π2)^2 * 0,15 ) / 9.81
a=3,14χ2=6,28χ2=12,56X12,56=157,754X0,15=23,6631/9,81=2,41g φυσικού σεισμού.
Δύο όροφοι 900 kg 450 kg έκαστος
Μέτρηση Αδράνειας και τέμνουσας βάσης
Επιτάχυνση 2,41g X 900kg = αδράνεια και τέμνουσα βάσης 2169 kg
Το κάθε ένα από τα 4 τοιχώματα έχει τέμνουσα βάσης 2169kg/4=τέμν. βάσης 542,24kg
Μέτρηση Ροπής ανατροπής
Για να βρούμε την ροπή ανατροπής του κάθε τοιχώματος πρέπει πρώτα να βρούμε την πλάγια δύναμη που δέχεται το κάθε ένα τοίχωμα ανά όροφο.
Οπότε λέμε 2169 kg / 2 = 1084,5 kg αδράνειας ανά όροφο / 4 τοιχώματα = 271,2 kg δύναμη αδράνειας δέχεται το κάθε ένα τοίχωμα ανά όροφο.
Για να βρούμε την ροπή ανατροπής των καθ ύψος τοιχωμάτων προσθέτουμε όλα τα ύψη των ορόφων ήτοι (0,67+1,34) = 2,01m
και τα πολλαπλασιάζουμε με τα kg αδράνειας που δέχεται κάθε τοίχωμα ορόφου ανά όροφο που είναι 271,2kg
Το αποτέλεσμα είναι 2,01Χ271,02= Ροπή ανατροπής για κάθε ένα τοίχωμα 545,1kg
Αν θέλουμε να δημιουργήσουμε μια αντίρροπη ροπή ευστάθειας ώστε να μην ανατραπεί το τοίχωμα αυτή πρέπει να είναι μεγαλύτερη > των 545,1kg
Κάθε ένα τοίχωμα παίρνει μια ροπή ανατροπής 545,1kg και τα 4 τοιχώματα μαζί παίρνουν μια ροπή 2180 kg
Το βάρος τις κατασκευής σε ακινησία είναι 900 kg
Δηλαδή ένα διώροφο δοκίμιο βάρους 900 kg με επιτάχυνση 2,41g δημιουργεί μια ροπή ανατροπής 2180/900 = 2,42 φορές μεγαλύτερη του βάρους του, που σημαίνει ανατροπή όχι μόνο τις βάσης αλλά ολόκληρου του κτιρίου. Αυτές οι δυνάμεις ροπής αν δεν ήταν ο τένοντας πακτωμένος στο έδαφος θα εκτρέπονταν στις διατομές γύρο από τους κόμβους και θα έσπαγαν τα δοκάρια και την κοιτόστρωση. Αυτό συνέβη όταν το απελευθέρωσα από την βάση δες εδώ. Οι διαστάσεις του δοκιμίου εδώ στην φωτογραφία. Υ.Γ Αν παρατηρήσεις στο τέλος του πρώτου πειράματος οι δοκοί της σεισμικής βάσης που προσομοιώνουν το έδαφος θεμελίωσης ανασηκώνονται επάνω. Αυτό δείχνει που εκτρέπω τις δυνάμεις εγώ. Τις εκτρέπω μέσα στο έδαφος. Σε μεγάλα επιμήκη τοιχώματα η ροπή είναι μικρότερη διότι διαιρούμε την ροπή δια του πλάτους του τοιχώματος.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 14 Δεκ 2021, 22:41

Lord Brum έγραψε:
18 Οκτ 2021, 15:43
seismic έγραψε:
18 Οκτ 2021, 15:19
Λοξίας έγραψε:
18 Οκτ 2021, 15:01

Ήγγικεν η ώρα seismic...
...μετανόησε.

Αλλιώς σε βλέπω στην κόλαση να πακτώνεις τα καζάνια και ο Σατανιήλ να σε σουβλίζει επειδή δεν ακολούθησες τα σχέδια του Αστουρώθ...
Αυτός είναι ο διάβολος πολιτικός μηχανικός της Κόλασης...
Ρε ότι και να λέτε την αλήθεια θα την βγάλω στο εξωτερικό και θα σας έρθει εισαγόμενη.
Κανένας στον πλανήτη δεν μπορεί να τα βάλει μαζί μου. Αυτό το ξέρω γιατί έχω μιλήσει με τους μεγαλύτερους επιστήμονες στον κόσμο.
Ας γίνει ένα συνέδριο να τους βάλω όλους στην θέση τους. Με καλούν επίσημα σε συνέδρια επιστημονικά να πάω να μιλήσω σαν κύριος ομιλητής. Εγώ δεν πάω ακόμα.
συνέδρια γίνονται πολλά κάθε χρόνο, γιατί δε στέλνεις εργασία?
Έστειλα εργασία σε συνέδριο! :003:
Εικόνα

Εικόνα

https://storage.unitedwebnetwork.com/fi ... a85c7a.pdf
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 17 Δεκ 2021, 13:38

Ερώτηση Τοποθετούμε μεσα στο εδαφος εναν ογκο μπετον διαμετρου 2.0 μ με μια τρυπα στο κεντρο διαμετρου 50 εκ οπου μπαινει ο μηχανισμος και τραβαω ολο το συστημα απο τον τενοντα .. Τι θα συμβει;
Εικόνα
Απάντηση
Αν το σκυρόδεμα ζυγίζει π.χ ενάμιση τόνο αυτή θα είναι και η αντίδρασή του στην έλξη του τένοντα και μετά θα βγει έξω από το έδαφος.
Ερώτηση
Αν δεν ειναι μπετον και ειναι χωμα συμπυκνωμενο;
Απάντηση
Αν το έδαφος είναι συμπυκνωμένο στα πρανή της γεώτρησης, και τοποθετήσουμε μέσα πάλη σκυρόδεμα 1,5 τόνους τότε αν τραβήξουμε τον τένοντα θα φέρει μια λίγο μεγαλύτερη αντίσταση αλλά όχι αξιόλογη και θα βγει πάλη. Αν δεν ειναι μπετον και ειναι χωμα συμπυκνωμενο χωρίς μπετόν τότε ο τένοντας θα βγει αμέσως έξω διότι δεν υπάρχει καμία μεγάλη τριβή στην δι επιφάνεια τένοντα και εδάφους.
Εγώ όμως δεν κάνω αυτό.
Εγώ έχω έναν μηχανισμό που όσο τον τραβάει ο τένοντας αυτός αντί να ανέρχεται προς τα επάνω, διαστέλλεται προς τα πρανή της γεώτρησης.
Στο να διαστέλλεται συνεχώς χωρίς να ανέρχεται ανοδικά συμβάλει το βάρος του σκυροδέματος άνωθεν του μηχανισμού, καθώς και ή προ προένταση του μηχανισμού από τους υδραυλικούς γρύλους.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 18 Δεκ 2021, 15:46

Τα εφέδρανα είναι ελαστικά και η βάση πάνω και κάτω από αυτά είναι θεωρητικά άκαμπτα διαφράγματα.
Αυτό δημιουργεί σεισμική μόνωση.
Ερώτηση
Αν το έδαφος κάτω από το εμβαδόν του κτιρίου είναι εις βάθος πολύ συμπυκνωμένο και το έδαφος γύρο από αυτό είναι μαλακό τότε
δημιουργείται σεισμική μόνωση μεταξύ των μετατοπίσεων του εδάφους και του κτιρίου ναι ή όχι? :smt017
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 19 Δεκ 2021, 18:06

Διαθέτω έναν μηχανισμό διαστελλόμενου πασσάλου - αγκύρωση εδάφους, ο οποίος συμπυκνώνει το έδαφος θεμελίωσης καθ όλο το ύψος, προς όλες τις κατευθύνσης και εις βάθος κάτω από την κατασκευή.
Το μαλακό έδαφος αναδεύει τα σεισμικά κύματα 3 με 4 φορές αυξάνοντας τις μετατοπίσεις και όταν προσκρούσει σε ένα πιο σκληρό έδαφος υπάρχει σεισμική απόσβεση των μετατοπίσεων.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 19 Δεκ 2021, 20:34

Αν είσαι σε ένα λεωφορείο όρθιος κάθε φορά που ξεκινάει και φρενάρει συμβαίνει αυτό που γκρεμίζει τις δομικές κατασκευές στον σεισμό και ονομάζεται αδράνεια.
Οι επιβάτες χωρίς τις χειρολαβές δεν θα μπορούσαν να σταθούν όρθιοι.
Τώρα πως οι πολιτικοί μηχανικοί κατασκευάζουν κατασκευές χωρίς χειρολαβές και περιμένουν να σταθούν όρθιες σε έναν σεισμό μόνο αυτοί το ξέρουν.
Στα λεωφορεία εκτός των ανθρώπων υπάρχουν και οι θέσεις οι οποίες είναι στερεωμένες με βίδες στο πάτωμα του λεωφορείου για να μην κάνουν ότι θέλει η αδράνεια.
Γιατί δεν βιδώνουν και τα κτίρια στο έδαφος για να μην γκρεμίζονται?
Προτιμούν να τα κατασκευάζουν ελεύθερης βοσκής και όπου φυσάει ο άνεμος πάνε.
Βιδώστε το και σώστε το από τον σεισμό γλιτώστε το.
Το πως θα το κάνετε δεν με νοιάζει
Δικό σας πρόβλημα.
Εγώ δεν σας λέω.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 20 Δεκ 2021, 22:05

Και τι δεν κάνει αυτός ο αντισεισμικός σχεδιασμός.
Το σκληρό έδαφος που συμπιέζουν οι μηχανισμοί μειώνει έστω και λίγο την ένταση μετατόπισης αφού κατά την σύγκρουσή του με το μαλακό έδαφος υπάρχει απόσβεση μετατόπισης. Τα εφέδρανα δημιουργούν σεισμική απόσβεση. Τα υδραυλικά συστήματα στο δώμα δημιουργούν ιξώδη απόσβεση.
Βασικά αποτελείται από ένα ή περισσότερα ανεξάρτητα φρεάτια ή άλλα γεωμετρικά άκαμπτα σχήματα, και γύρω από αυτά τα περιβάλει ένας άλλος ανεξάρτητος ελαστικός φορέας.
Στο ύψος των διαφραγμάτων υπάρχουν σεισμικοί αρμοί πάνω στους οποίους συγκρούονται οι δύο ανεξάρτητοι φορείς και αλληλοεξουδετερώνονται καθ αυτόν τον τρόπο οι μετατοπίσεις ελαστικά και αποσβεστικά.
Ο ελαστικός φορέας καταναλώνει σεισμική ενέργεια αφού παραμορφώνεται ελαστικά αλλά ποτέ δεν περνά σε ανελαστική παραμόρφωση γιατί τον προστατεύει ο άκαμπτος φορέας.
Ο ''άκαμπτος φορέας'' δεν είναι φορέας αφού δεν έχει άλλα φορτία να μεταφέρει στο έδαφος εκτός από τα δικά του οπότε του εφαρμόζουμε μεγάλη προένταση στην διατομή για να αυξήσουμε ποσοτικά την ικανότητά του προς τις τέμνουσες των κρούσεων και την διατμητική του αντοχή και να μειώσουμε την όποια κάμψη του.
Συγχρόνως τον τένοντα προέντασης τον πακτώνουμε με μηχανισμούς αγκύρωσης στο έδαφος με σκοπό να αποτρέψουμε την ροπή ανατροπής του τοιχώματος και την καθίζηση του εδάφους.
Έλυσα το πρόβλημα της παραμόρφωσης και του συντονισμού της κατασκευής και της καθίζησης του εδάφους κ.λ.π
Εικόνα
Εικόνα
https://www.youtube.com/watch?v=IO6MxxH0lMU&t=49s
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

seismic
Δημοσιεύσεις: 7192
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 21 Δεκ 2021, 23:08

Η σεισμική επιτάχυνση του εδάφους εξαρτάτε από το πλάτος ταλάντωσης και την συχνότητα /sec
Η επιτάχυνση του εδάφους Χ το βάρος της μάζας της κατασκευής καθορίζουν το μέγεθος αδράνειας και τέμνουσας βάσης.
Η ροπή ανατροπής - περιστροφής ενός υποστυλώματος ως προς ένα σημείο εξαρτάτε από την αδράνεια Χ το ύψος που αυτή εξασκείται
Στην περίπτωση που έχουμε διπλό μοχλοβραχίονα ( αυτόν του ύψους και του πλάτους ) όπως είναι τα επιμήκη τοιχώματα - τοιχία τότε το γινόμενο της ροπής ανατροπής το διαιρούμε με το πλάτος του τοιχώματος και βρίσκουμε την ροπή ανατροπής.
Αν θέλουμε να μην ανατραπεί το τοίχωμα πρέπει κάποιες άλλες δυνάμεις να είναι μεγαλύτερες ή τουλάχιστον ίσες και αντίθετες προς την ροπή ανατροπής του τοιχώματος.
Δηλαδή στην ροπή ανατροπής του τοιχώματος να αντιμεταθέσουμε αντίρροπες ροπές ικανές να επιφέρουν την ισορροπία δυνάμεων.
Σήμερα η αντισεισμική τεχνολογία των κατασκευών αυτές τις αντίρροπες ροπές τις εξασφαλίζει με την δημιουργία των κόμβων.
Οι κόμβοι είναι η περιοχές αυτές της κατασκευής όπου ενώνονται τα τοιχώματα με τους δοκούς.
Η ροπή ανατροπής του τοιχώματος και η κάμψη του κορμού τους δημιουργούν την παραμόρφωση των κόμβων διότι όλες οι διατομές τοιχώματος και δοκών γύρω από τους κόμβους αντιδρούν με αντίρροπες ροπές ως προς την παραμόρφωση των κορμών τους.
Αν η παραμόρφωση είναι πολύ μεγάλη οι αδύναμες διατομές των δοκών σχηματίζουν ρωγμές οι οποίες αν περάσουν το σημείο θραύσης η κατασκευή καταρρέει.
Αν μεγαλώσουμε τις διατομές των δοκών για να είναι πιο ισχυρές μεγαλώνουμε ταυτόχρονα και τις εντάσεις αφού αυξάνεται η μάζα η οποία είναι ένας από τους διεγέρτες των εντάσεων.
Για τον λόγο αυτό οι κατασκευές αντέχουν σε μικρούς και μεσαίου μεγέθους σεισμούς και στους πολύ μεγάλους έχουν πρόβλημα.
Για να λύσουμε αυτό το πρόβλημα πρέπει να βοηθήσουμε τις διατομές γύρω από τους κόμβους δημιουργώντας περισσότερες αντίρροπες ροπές ισορροπίας γιατί μόνοι τους οι κόμβοι δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν δυναμική στον σεισμό.
Η ευρεσιτεχνία έρχεται να συμβάλει και να λύσει αυτό το πρόβλημα της ανεπάρκειας των αντίρροπων ροπών ισορροπίας των διατομών γύρο από τους κόμβους στους μεγάλους σεισμούς, δημιουργώντας πρόσθετες αντίρροπες ροπές προερχόμενες από το έδαφος και μεταφερόμενες με τένοντες στα ανώτατα σημεία όλων των παρειών των τοιχωμάτων. Λόγο του ότι αυτές οι αντίρροπες ροπές ισορροπίας προέρχονται από το έδαφος που είναι μια εξωτερική πηγή άντλησης δυνάμεων δεν έχουν μάζα οπότε δεν αυξάνουν τις εντάσεις αδράνειας. Απεναντίας βοηθούν προσθετικά τις διατομές των κόμβων να αντεπεξέλθουν και μαζί και δημιουργήσουνε τις απαιτούμενες ροπές ισορροπίας σε πολύ μεγάλους σεισμούς με διάρκεια.
Η ευρεσιτεχνία προσπαθεί να σταματήσει αρχικά την κάμψη και την ροπή ανατροπής του κορμού του τοιχώματος διότι αυτές οι δύο αιτίες είναι που μεταφέρουν ροπές στους κόμβους. Αυτό το κατορθώνει εκτρέποντας τις ορθές δυνάμεις ( Ν ) θλίψης και εφελκυσμού μέσα στο έδαφος προτού αυτές κατευθυνθούν στις διατομές των κόμβων.
Εφαρμόζω δυνάμεις θλίψης στην διατομή της κάθε μιας παρειάς του τοιχώματος με τένοντες και πάκτωση των τενόντων στο έδαφος με μηχανισμούς αγκύρωσης. Οι θλιπτικές δυνάμεις στην διατομή του τοιχώματος σκοπό έχουν να αυξήσουν την είδη μεγάλη δυσκαμψία του και η πάκτωση στο έδαφος την ανατροπή του τοιχώματος. Αυτές οι δύο αιτίες, κάμψη και ροπή ανατροπής του τοιχώματος παραμορφώνουν τις διατομές στους κόμβους. Αν σταματήσουμε την ροπή ανατροπής και την κάμψη στα τοιχώματα οι δοκοί δεν θα παραμορφώνονται και χωρίς παραμόρφωση αστοχία δεν υπάρχει. Ούτε διάτμηση ούτε τέμνουσα βάσης υπάρχει διότι τις εξαλείφει η δύναμη θλίψης στην διατομή. Ούτε αστοχία του σκυροδέματος επικάλυψης υπάρχει η οποία υφίσταται λόγο της υπέρ αντοχής του χάλυβα στον εφελκυσμό όπου στρέφει την αστοχία σε διατμητική μορφή την οποία το σκυρόδεμα δεν αντέχει, αφού δεν υφίσταται μηχανισμός συνάφειας στον τένοντα του μηχανισμού άνευ συνάφειας. Ούτε καθίζηση εδάφους υφίσταται στην πάκτωση.
Ο μηχανισμός διαστελλόμενου πασσάλου ( αγκύρωση εδάφους ) συμπυκνώνει το έδαφος θεμελίωσης καθ όλο το ύψος, προς όλες τις κατευθύνσεις και εις βάθος κάτω από την κατασκευή.
Το μαλακό έδαφος αναδεύει τα σεισμικά κύματα 3 με 4 φορές αυξάνοντας το εύρος στις μετατοπίσεις και όταν προσκρούσει στο σκληρό έδαφος που έχει συμπυκνωθεί από τον μηχανισμό μου, υπάρχει σεισμική απόσβεση των μετατοπίσεων οπότε και μικρότερη επιτάχυνση του εδάφους που στηρίζεται η κατασκευή, οπότε και λιγότερες εντάσεις.
Οι κρούσεις μεταξύ των δύο διαφορετικών εδαφών αλληλοεξουδετερώνουν την μετατόπιση δημιουργώντας μια φυσική σεισμική απόσβεση των μετατοπίσεων.
Αντισεισμικές κατασκευές Ανακαινίσεις επισκευές διακοσμήσεις https://lymperis-constructions.gr/

Άβαταρ μέλους
Otto Weininger
Δημοσιεύσεις: 29730
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:29
Τοποθεσία: Schwarzspanierstraße 15

Re: ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ ΕΡΕΥΝΑ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Otto Weininger » 21 Δεκ 2021, 23:16

ρε συ seismic, το ακούραστο πάθος σου σε κάνει συμπαθή κατά κάποιο τρόπο. Μου θυμίζεις αυτόν

https://en.wikipedia.org/wiki/James_Churchward


"Beauty slept and angels wept
For Her immortal soul
In this response, all evil chose
To claim her for their very own"


Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Αρχιτεκτονική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών