Μετρό Θεσσαλονίκης.

Τέχνη σχεδιασμού κτηρίων, διαφορές, συγκρίσεις, σχολιασμοί.
Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 26213
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 29 Νοέμ 2024, 13:24

Κάθε φορά που στη Θεσσαλονίκη γίνεται κάτι -έστω και μηδενικής πρακτικής χρησιμότητας- όλοι χαίρονται, βγάζουν τραγούδια για την πόλη, κλπ.

Ως άνθρωπος που κάθε βράδυ ξοδεύω στη γειτονιά μου 1- 1,5 ώρες για να βρω να παρκάρω (δεν υπερβάλλω) και που το σπίτι μου απέχει πολλά χιλιόμετρα από την πλησιέστερη στάση του μετρό, δεν κατανοώ τον ενθουσιασμό.

Να πεις ότι όταν σε καμιά 60ριά χρόνια επεκταθεί προς το αεροδρόμιο, ναι, τότε ίσως έχει κάποια πρακτική χρησιμότητα.

Να πεις ότι όταν σε 120 χρόνια πιάσει και τις βόρειες και δυτικές συνοικίες, τότε μάλιστα. Αλλά τότε, δε θα ζούμε.

Τώρα περιμέναμε 20 χρόνια... για να λέμε ότι έχουμε μετρό.

Αυτή η πόλη έχει μάθει να χαίρεται με το λίγο. Με τη μετριότητα.
Ζούμε σε μία οικονομία.

Δημοκράτης
Δημοσιεύσεις: 27075
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκράτης » 29 Νοέμ 2024, 13:26

μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα

Άβαταρ μέλους
sys3x
Δημοσιεύσεις: 39163
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 21:40
Τοποθεσία: m lagou

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sys3x » 29 Νοέμ 2024, 13:37

AlienWay έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:24
Κάθε φορά που στη Θεσσαλονίκη γίνεται κάτι -έστω και μηδενικής πρακτικής χρησιμότητας- όλοι χαίρονται, βγάζουν τραγούδια για την πόλη, κλπ.

Ως άνθρωπος που κάθε βράδυ ξοδεύω στη γειτονιά μου 1- 1,5 ώρες για να βρω να παρκάρω (δεν υπερβάλλω) και που το σπίτι μου απέχει πολλά χιλιόμετρα από την πλησιέστερη στάση του μετρό, δεν κατανοώ τον ενθουσιασμό.

Να πεις ότι όταν σε καμιά 60ριά χρόνια επεκταθεί προς το αεροδρόμιο, ναι, τότε ίσως έχει κάποια πρακτική χρησιμότητα.

Να πεις ότι όταν σε 120 χρόνια πιάσει και τις βόρειες και δυτικές συνοικίες, τότε μάλιστα. Αλλά τότε, δε θα ζούμε.

Τώρα περιμέναμε 20 χρόνια... για να λέμε ότι έχουμε μετρό.

Αυτή η πόλη έχει μάθει να χαίρεται με το λίγο. Με τη μετριότητα.
:goodpost:
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ

.

Άβαταρ μέλους
SeaHawk
Δημοσιεύσεις: 1633
Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από SeaHawk » 29 Νοέμ 2024, 13:40

Η χρησιμοτητα ενος εργου ειναι μετρησιμη.
Και για το συγκεκριμενο εργο θα μετρηθει απο τους επιβατες που εξυπηρετει.
Οκ ο μεσος Σαλονικιος θελει σταση μετρο διπλα στο σπιτι του αλλα αυτο δεν ειναι και ενα πραγμα που αξιζει να συζητηθει.


Καποιος που ξοδευει 1-1,5 ωρα καθε ημερα για να παρακαρει η πρεπει να πουλησει το αυτοκινητο του η να μισθωσει θεση σταθμευσης
Ουτε το μετρο ουτε και ακποιο εργο θα του λυσει το προβλημα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SeaHawk την 29 Νοέμ 2024, 13:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Beria
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 27509
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 00:37

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Beria » 29 Νοέμ 2024, 13:40

Δημοκράτης έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:26
μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Σε μια πόλη που είναι απλωμένη κατά μήκος, με ελάχιστο βάθος, το μετρό είναι πραγματικά μικρής συγκοινωνιακής σημασίας
Δεν μπορεί να κάνει κυκλική διαδρομή

Εικόνα


Θα καλυπτόταν πολύ καλύτερα από ένα επίγειο μέσο σταθερής τροχιάς (τραμ) σε δική του διαδρομή
gassim έγραψε:
07 Σεπ 2021, 14:12
Ωρες είναι τώρα να οικειοποιηθεί η αριστερά και την Γαλλική επανάσταση.

Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 26213
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 29 Νοέμ 2024, 13:43

Δημοκράτης έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:26
μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Η προπαγάνδα σου έχει να κάνει με τη λέξη "μετρό", η οποία εκ φύσεως είναι συνδεδεμένη με μεγάλη πρακτική σημασία.

Ομως το μετρό που θα παραδοθεί τώρα, είτε σ' αρέσει, είτε όχι, έχει μηδενική πρακτική σημασία.

Οταν συνδέσει τα ΚΤΕΛ με το αεροδρόμιο και όταν αποσυμφορήσει τις δυτικές συνοικίες από τον κυκλοφοριακό φόρτο, τότε θα μπορείς να πεις ότι κάτι πετυχαίνει.
Ζούμε σε μία οικονομία.

Εμπεδοκλής
Δημοσιεύσεις: 22674
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Εμπεδοκλής » 29 Νοέμ 2024, 13:43

Αυτοί εκεί νομίζουν ότι με το άνοιγμα του αύριο θα πέσει η κίνηση στους δρόμους. Έχουν να δουν τριπλοπαρκαρισμένα γύρω από τους σταθμούς που θα τρίβουν τα μάτια τους...

Δημοκράτης
Δημοσιεύσεις: 27075
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκράτης » 29 Νοέμ 2024, 13:45

Beria έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:40
Δημοκράτης έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:26
μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Σε μια πόλη που είναι απλωμένη κατά μήκος, με ελάχιστο βάθος, το μετρό είναι πραγματικά μικρής συγκοινωνιακής σημασίας
Δεν μπορεί να κάνει κυκλική διαδρομή

Εικόνα


Θα καλυπτόταν πολύ καλύτερα από ένα επίγειο μέσο σταθερής τροχιάς (τραμ) σε δική του διαδρομή
πως ακριβώς θα κάνεις χώρο για το τραμ; Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα της, ότι δεν υπάρχει χώρος για να γίνει δρόμος. Αν υπήρχε δεν θα έφτιαχναν το μετρό αλλά κάτι σαν τον ηλεκτρικό.

Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 26213
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 29 Νοέμ 2024, 13:47

SeaHawk έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:40
Η χρησιμοτητα ενος εργου ειναι μετρησιμη.
Και για το συγκεκριμενο εργο θα μετρηθει απο τους επιβατες που εξυπηρετει.
Οκ ο μεσος Σαλονικιος θελει σταση μετρο διπλα στο σπιτι του αλλα αυτο δεν ειναι και ενα πραγμα που αξιζει να συζητηθει.


Καποιος που ξοδευει 1-1,5 ωρα καθε ημερα για να παρακαρει η πρεπει να πουλησει το αυτοκινητο του η να μισθωσει θεση σταθμευσης
Ουτε το μετρο ουτε και ακποιο εργο θα του λυσει το προβλημα.
Οταν αγοράστηκε το σπίτι μου στα 70s η γειτονιά μου ήταν σχετικά άδεια από κτήρια.

Στα 80s γέμισε κατοικίες, ωστόσο δεν υπήρξε κάποια επίπτωση.

Από τα 2000 και μετά χτίζεται με πολυόροφες οικοδομές, ακόμη και η παραμικρή σπιθαμή ανοιχτωσιάς, ανοίγουν μπαράκια και φαγάδικα και δεν υπάρχει ούτε ένα πάρκινγκ.

Ο σχεδιασμός γίνεται στον αέρα.
Ζούμε σε μία οικονομία.

Δημοκράτης
Δημοσιεύσεις: 27075
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκράτης » 29 Νοέμ 2024, 13:47

AlienWay έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:43
Δημοκράτης έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:26
μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Η προπαγάνδα σου έχει να κάνει με τη λέξη "μετρό", η οποία εκ φύσεως είναι συνδεδεμένη με μεγάλη πρακτική σημασία.

Ομως το μετρό που θα παραδοθεί τώρα, είτε σ' αρέσει, είτε όχι, έχει μηδενική πρακτική σημασία.

Οταν συνδέσει τα ΚΤΕΛ με το αεροδρόμιο και όταν αποσυμφορήσει τις δυτικές συνοικίες από τον κυκλοφοριακό φόρτο, τότε θα μπορείς να πεις ότι κάτι πετυχαίνει.
Το μετρό που θα παραδωθεί τώρα είναι μεν μόνο 10 χλμ αλλά είναι και μόνο η αρχή και πάει να πει ότι θα φέρει αρκετή αποσυμφόρηση γενικώς.
Γενικώς τι περίμενες αρκιβώς, ότι με το καλημέρα θα είχες μετρό από τα τρένα μέχρι την Αγία Τριάδα;

Άβαταρ μέλους
SeaHawk
Δημοσιεύσεις: 1633
Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από SeaHawk » 29 Νοέμ 2024, 13:50

AlienWay έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:47


Οταν αγοράστηκε το σπίτι μου στα 70s η γειτονιά μου ήταν σχετικά άδεια από κτήρια.

Στα 80s γέμισε κατοικίες, ωστόσο δεν υπήρξε κάποια επίπτωση.

Από τα 2000 και μετά χτίζεται με πολυόροφες οικοδομές, ακόμη και η παραμικρή σπιθαμή ανοιχτωσιάς, ανοίγουν μπαράκια και φαγάδικα και δεν υπάρχει ούτε ένα πάρκινγκ.

Ο σχεδιασμός γίνεται στον αέρα.
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
SeaHawk
Δημοσιεύσεις: 1633
Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από SeaHawk » 29 Νοέμ 2024, 13:52

Beria έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:40
Δεν μπορεί να κάνει κυκλική διαδρομή
Aν βαλουμε καλο dj στους συρμους θα κανει
Εικόνα

Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 26213
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 29 Νοέμ 2024, 13:53

Δημοκράτης έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:47
AlienWay έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:43
Δημοκράτης έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:26
μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Η προπαγάνδα σου έχει να κάνει με τη λέξη "μετρό", η οποία εκ φύσεως είναι συνδεδεμένη με μεγάλη πρακτική σημασία.

Ομως το μετρό που θα παραδοθεί τώρα, είτε σ' αρέσει, είτε όχι, έχει μηδενική πρακτική σημασία.

Οταν συνδέσει τα ΚΤΕΛ με το αεροδρόμιο και όταν αποσυμφορήσει τις δυτικές συνοικίες από τον κυκλοφοριακό φόρτο, τότε θα μπορείς να πεις ότι κάτι πετυχαίνει.
Το μετρό που θα παραδωθεί τώρα είναι μεν μόνο 10 χλμ αλλά είναι και μόνο η αρχή και πάει να πει ότι θα φέρει αρκετή αποσυμφόρηση γενικώς.
Γενικώς τι περίμενες αρκιβώς, ότι με το καλημέρα θα είχες μετρό από τα τρένα μέχρι την Αγία Τριάδα;
Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.

Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
Ζούμε σε μία οικονομία.

Άβαταρ μέλους
AlienWay
Δημοσιεύσεις: 26213
Εγγραφή: 08 Οκτ 2019, 13:15
Phorum.gr user: AlienWay

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από AlienWay » 29 Νοέμ 2024, 13:55

SeaHawk έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:50
AlienWay έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:47


Οταν αγοράστηκε το σπίτι μου στα 70s η γειτονιά μου ήταν σχετικά άδεια από κτήρια.

Στα 80s γέμισε κατοικίες, ωστόσο δεν υπήρξε κάποια επίπτωση.

Από τα 2000 και μετά χτίζεται με πολυόροφες οικοδομές, ακόμη και η παραμικρή σπιθαμή ανοιχτωσιάς, ανοίγουν μπαράκια και φαγάδικα και δεν υπάρχει ούτε ένα πάρκινγκ.

Ο σχεδιασμός γίνεται στον αέρα.
Εικόνα
Ξέρεις υπάρχει και άλλη εναλλακτική. Λέγεται σωστός σχεδιασμός πόλεως, ή έστω, δημιουργία χώρων στάθμευσης.

Αυτά βέβαια στη χώρα μας, είναι επιστημονική φαντασία.
Ζούμε σε μία οικονομία.

Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 10303
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 29 Νοέμ 2024, 13:56

Beria έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:40
Δημοκράτης έγραψε:
29 Νοέμ 2024, 13:26
μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Σε μια πόλη που είναι απλωμένη κατά μήκος, με ελάχιστο βάθος, το μετρό είναι πραγματικά μικρής συγκοινωνιακής σημασίας
Δεν μπορεί να κάνει κυκλική διαδρομή

Εικόνα


Θα καλυπτόταν πολύ καλύτερα από ένα επίγειο μέσο σταθερής τροχιάς (τραμ) σε δική του διαδρομή
Δεν υπάρχει ελεύθερος χώρος και κάτι τέτοιο θα επιβάρυνε ακόμα περισσότερο την ήδη επιβαρυμένη κατάσταση στην κίνηση.

Ίσως αν παίρνανε πιο ζεστά το θέμα της υποθαλάσσιας, ή έστω (πιο ασφαλές) την επέκταση της παραλίας, να ήταν πιο σωστό για μια πόλη αυτού του μακρόστενου σχήματος. Αλλά ειδικά για το δεύτερο, διάφοροι... "ρομαντικοί" βγάλανε νύχια, σηκώσαν τρίχωμα τότε που προτάθηκε, γιατί λέει "θα αλλοιώσει το ύφος της πόλης και της παραλίας"... θα 'λεγα τώρα με τις μαλακίες τους.

Όταν (και αν) κάποια στιγμή ολοκληρωθεί και συμπεριληφθούν δυτικές/βόρειες συνοικίες θα έχει ίσως κάποιο νόημα. Καλαμαριά πάντως μπαίνει σχεδόν άμεσα και αεροδρόμιο αμέσως μετά. Ελπίζουμε απλά το "άμεσα" και το "αμέσως μετά" να μην είναι σαν το μέχρι τώρα "όπου να 'ναι γίνεται..." και τραβήξουν άλλη μια εικοσαετία.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία... :p2:

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Αρχιτεκτονική”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών