Μετρό Θεσσαλονίκης.
Μετρό Θεσσαλονίκης.
Κάθε φορά που στη Θεσσαλονίκη γίνεται κάτι -έστω και μηδενικής πρακτικής χρησιμότητας- όλοι χαίρονται, βγάζουν τραγούδια για την πόλη, κλπ.
Ως άνθρωπος που κάθε βράδυ ξοδεύω στη γειτονιά μου 1- 1,5 ώρες για να βρω να παρκάρω (δεν υπερβάλλω) και που το σπίτι μου απέχει πολλά χιλιόμετρα από την πλησιέστερη στάση του μετρό, δεν κατανοώ τον ενθουσιασμό.
Να πεις ότι όταν σε καμιά 60ριά χρόνια επεκταθεί προς το αεροδρόμιο, ναι, τότε ίσως έχει κάποια πρακτική χρησιμότητα.
Να πεις ότι όταν σε 120 χρόνια πιάσει και τις βόρειες και δυτικές συνοικίες, τότε μάλιστα. Αλλά τότε, δε θα ζούμε.
Τώρα περιμέναμε 20 χρόνια... για να λέμε ότι έχουμε μετρό.
Αυτή η πόλη έχει μάθει να χαίρεται με το λίγο. Με τη μετριότητα.
Ως άνθρωπος που κάθε βράδυ ξοδεύω στη γειτονιά μου 1- 1,5 ώρες για να βρω να παρκάρω (δεν υπερβάλλω) και που το σπίτι μου απέχει πολλά χιλιόμετρα από την πλησιέστερη στάση του μετρό, δεν κατανοώ τον ενθουσιασμό.
Να πεις ότι όταν σε καμιά 60ριά χρόνια επεκταθεί προς το αεροδρόμιο, ναι, τότε ίσως έχει κάποια πρακτική χρησιμότητα.
Να πεις ότι όταν σε 120 χρόνια πιάσει και τις βόρειες και δυτικές συνοικίες, τότε μάλιστα. Αλλά τότε, δε θα ζούμε.
Τώρα περιμέναμε 20 χρόνια... για να λέμε ότι έχουμε μετρό.
Αυτή η πόλη έχει μάθει να χαίρεται με το λίγο. Με τη μετριότητα.
Ζούμε σε μία οικονομία.
-
- Δημοσιεύσεις: 27081
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
AlienWay έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:24Κάθε φορά που στη Θεσσαλονίκη γίνεται κάτι -έστω και μηδενικής πρακτικής χρησιμότητας- όλοι χαίρονται, βγάζουν τραγούδια για την πόλη, κλπ.
Ως άνθρωπος που κάθε βράδυ ξοδεύω στη γειτονιά μου 1- 1,5 ώρες για να βρω να παρκάρω (δεν υπερβάλλω) και που το σπίτι μου απέχει πολλά χιλιόμετρα από την πλησιέστερη στάση του μετρό, δεν κατανοώ τον ενθουσιασμό.
Να πεις ότι όταν σε καμιά 60ριά χρόνια επεκταθεί προς το αεροδρόμιο, ναι, τότε ίσως έχει κάποια πρακτική χρησιμότητα.
Να πεις ότι όταν σε 120 χρόνια πιάσει και τις βόρειες και δυτικές συνοικίες, τότε μάλιστα. Αλλά τότε, δε θα ζούμε.
Τώρα περιμέναμε 20 χρόνια... για να λέμε ότι έχουμε μετρό.
Αυτή η πόλη έχει μάθει να χαίρεται με το λίγο. Με τη μετριότητα.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 1649
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η χρησιμοτητα ενος εργου ειναι μετρησιμη.
Και για το συγκεκριμενο εργο θα μετρηθει απο τους επιβατες που εξυπηρετει.
Οκ ο μεσος Σαλονικιος θελει σταση μετρο διπλα στο σπιτι του αλλα αυτο δεν ειναι και ενα πραγμα που αξιζει να συζητηθει.
Καποιος που ξοδευει 1-1,5 ωρα καθε ημερα για να παρακαρει η πρεπει να πουλησει το αυτοκινητο του η να μισθωσει θεση σταθμευσης
Ουτε το μετρο ουτε και ακποιο εργο θα του λυσει το προβλημα.
Και για το συγκεκριμενο εργο θα μετρηθει απο τους επιβατες που εξυπηρετει.
Οκ ο μεσος Σαλονικιος θελει σταση μετρο διπλα στο σπιτι του αλλα αυτο δεν ειναι και ενα πραγμα που αξιζει να συζητηθει.
Καποιος που ξοδευει 1-1,5 ωρα καθε ημερα για να παρακαρει η πρεπει να πουλησει το αυτοκινητο του η να μισθωσει θεση σταθμευσης
Ουτε το μετρο ουτε και ακποιο εργο θα του λυσει το προβλημα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SeaHawk την 29 Νοέμ 2024, 13:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Σε μια πόλη που είναι απλωμένη κατά μήκος, με ελάχιστο βάθος, το μετρό είναι πραγματικά μικρής συγκοινωνιακής σημασίαςΔημοκράτης έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:26μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Δεν μπορεί να κάνει κυκλική διαδρομή
Θα καλυπτόταν πολύ καλύτερα από ένα επίγειο μέσο σταθερής τροχιάς (τραμ) σε δική του διαδρομή
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η προπαγάνδα σου έχει να κάνει με τη λέξη "μετρό", η οποία εκ φύσεως είναι συνδεδεμένη με μεγάλη πρακτική σημασία.Δημοκράτης έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:26μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Ομως το μετρό που θα παραδοθεί τώρα, είτε σ' αρέσει, είτε όχι, έχει μηδενική πρακτική σημασία.
Οταν συνδέσει τα ΚΤΕΛ με το αεροδρόμιο και όταν αποσυμφορήσει τις δυτικές συνοικίες από τον κυκλοφοριακό φόρτο, τότε θα μπορείς να πεις ότι κάτι πετυχαίνει.
Ζούμε σε μία οικονομία.
-
- Δημοσιεύσεις: 22674
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Αυτοί εκεί νομίζουν ότι με το άνοιγμα του αύριο θα πέσει η κίνηση στους δρόμους. Έχουν να δουν τριπλοπαρκαρισμένα γύρω από τους σταθμούς που θα τρίβουν τα μάτια τους...
-
- Δημοσιεύσεις: 27081
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
πως ακριβώς θα κάνεις χώρο για το τραμ; Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα της, ότι δεν υπάρχει χώρος για να γίνει δρόμος. Αν υπήρχε δεν θα έφτιαχναν το μετρό αλλά κάτι σαν τον ηλεκτρικό.Beria έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:40Σε μια πόλη που είναι απλωμένη κατά μήκος, με ελάχιστο βάθος, το μετρό είναι πραγματικά μικρής συγκοινωνιακής σημασίαςΔημοκράτης έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:26μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Δεν μπορεί να κάνει κυκλική διαδρομή
Θα καλυπτόταν πολύ καλύτερα από ένα επίγειο μέσο σταθερής τροχιάς (τραμ) σε δική του διαδρομή
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Οταν αγοράστηκε το σπίτι μου στα 70s η γειτονιά μου ήταν σχετικά άδεια από κτήρια.SeaHawk έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:40Η χρησιμοτητα ενος εργου ειναι μετρησιμη.
Και για το συγκεκριμενο εργο θα μετρηθει απο τους επιβατες που εξυπηρετει.
Οκ ο μεσος Σαλονικιος θελει σταση μετρο διπλα στο σπιτι του αλλα αυτο δεν ειναι και ενα πραγμα που αξιζει να συζητηθει.
Καποιος που ξοδευει 1-1,5 ωρα καθε ημερα για να παρακαρει η πρεπει να πουλησει το αυτοκινητο του η να μισθωσει θεση σταθμευσης
Ουτε το μετρο ουτε και ακποιο εργο θα του λυσει το προβλημα.
Στα 80s γέμισε κατοικίες, ωστόσο δεν υπήρξε κάποια επίπτωση.
Από τα 2000 και μετά χτίζεται με πολυόροφες οικοδομές, ακόμη και η παραμικρή σπιθαμή ανοιχτωσιάς, ανοίγουν μπαράκια και φαγάδικα και δεν υπάρχει ούτε ένα πάρκινγκ.
Ο σχεδιασμός γίνεται στον αέρα.
Ζούμε σε μία οικονομία.
-
- Δημοσιεύσεις: 27081
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Το μετρό που θα παραδωθεί τώρα είναι μεν μόνο 10 χλμ αλλά είναι και μόνο η αρχή και πάει να πει ότι θα φέρει αρκετή αποσυμφόρηση γενικώς.AlienWay έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:43Η προπαγάνδα σου έχει να κάνει με τη λέξη "μετρό", η οποία εκ φύσεως είναι συνδεδεμένη με μεγάλη πρακτική σημασία.Δημοκράτης έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:26μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Ομως το μετρό που θα παραδοθεί τώρα, είτε σ' αρέσει, είτε όχι, έχει μηδενική πρακτική σημασία.
Οταν συνδέσει τα ΚΤΕΛ με το αεροδρόμιο και όταν αποσυμφορήσει τις δυτικές συνοικίες από τον κυκλοφοριακό φόρτο, τότε θα μπορείς να πεις ότι κάτι πετυχαίνει.
Γενικώς τι περίμενες αρκιβώς, ότι με το καλημέρα θα είχες μετρό από τα τρένα μέχρι την Αγία Τριάδα;
- SeaHawk
- Δημοσιεύσεις: 1649
- Εγγραφή: 12 Σεπ 2024, 12:06
- Phorum.gr user: ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
AlienWay έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:47
Οταν αγοράστηκε το σπίτι μου στα 70s η γειτονιά μου ήταν σχετικά άδεια από κτήρια.
Στα 80s γέμισε κατοικίες, ωστόσο δεν υπήρξε κάποια επίπτωση.
Από τα 2000 και μετά χτίζεται με πολυόροφες οικοδομές, ακόμη και η παραμικρή σπιθαμή ανοιχτωσιάς, ανοίγουν μπαράκια και φαγάδικα και δεν υπάρχει ούτε ένα πάρκινγκ.
Ο σχεδιασμός γίνεται στον αέρα.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Αν μόνο η αρχή, έκανε 20 χρόνια να γίνει και συνοδεύεται από τόσους πανηγυρισμούς (που είναι κατανοητοί όσον αφορά την κυβέρνηση, αλλά αδικαιολόγητοι όταν προέρχονται από τους κατοίκους) σκέψου πόσα χρόνια θα πάρει για να επέλθει το τέλος.Δημοκράτης έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:47Το μετρό που θα παραδωθεί τώρα είναι μεν μόνο 10 χλμ αλλά είναι και μόνο η αρχή και πάει να πει ότι θα φέρει αρκετή αποσυμφόρηση γενικώς.AlienWay έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:43Η προπαγάνδα σου έχει να κάνει με τη λέξη "μετρό", η οποία εκ φύσεως είναι συνδεδεμένη με μεγάλη πρακτική σημασία.Δημοκράτης έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:26μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Ομως το μετρό που θα παραδοθεί τώρα, είτε σ' αρέσει, είτε όχι, έχει μηδενική πρακτική σημασία.
Οταν συνδέσει τα ΚΤΕΛ με το αεροδρόμιο και όταν αποσυμφορήσει τις δυτικές συνοικίες από τον κυκλοφοριακό φόρτο, τότε θα μπορείς να πεις ότι κάτι πετυχαίνει.
Γενικώς τι περίμενες αρκιβώς, ότι με το καλημέρα θα είχες μετρό από τα τρένα μέχρι την Αγία Τριάδα;
Πολύ φοβάμαι ότι όλη αυτή η δουλειά έγινε για να λέει ο σαλονικιός ότι έχει μετρό και δεν θα προχωρήσει τίποτα. Δε σου λέω ότι θα πάρει άλλα 50 χρόνια να ολοκληρωθεί, σου λέω ότι δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ. Γιατί το ζητούμενο είναι να λέμε ότι υπάρχει μετρό, όχι για κάποιο άλλο λόγο.
Ζούμε σε μία οικονομία.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Ξέρεις υπάρχει και άλλη εναλλακτική. Λέγεται σωστός σχεδιασμός πόλεως, ή έστω, δημιουργία χώρων στάθμευσης.SeaHawk έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:50AlienWay έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:47
Οταν αγοράστηκε το σπίτι μου στα 70s η γειτονιά μου ήταν σχετικά άδεια από κτήρια.
Στα 80s γέμισε κατοικίες, ωστόσο δεν υπήρξε κάποια επίπτωση.
Από τα 2000 και μετά χτίζεται με πολυόροφες οικοδομές, ακόμη και η παραμικρή σπιθαμή ανοιχτωσιάς, ανοίγουν μπαράκια και φαγάδικα και δεν υπάρχει ούτε ένα πάρκινγκ.
Ο σχεδιασμός γίνεται στον αέρα.
Αυτά βέβαια στη χώρα μας, είναι επιστημονική φαντασία.
Ζούμε σε μία οικονομία.
Re: Μετρό Θεσσαλονίκης.
Δεν υπάρχει ελεύθερος χώρος και κάτι τέτοιο θα επιβάρυνε ακόμα περισσότερο την ήδη επιβαρυμένη κατάσταση στην κίνηση.Beria έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:40Σε μια πόλη που είναι απλωμένη κατά μήκος, με ελάχιστο βάθος, το μετρό είναι πραγματικά μικρής συγκοινωνιακής σημασίαςΔημοκράτης έγραψε: ↑29 Νοέμ 2024, 13:26μηδενικής πρακτικής σημασίας το μετρό
το διαβάσαμε και αυτό εδώ μέσα
Δεν μπορεί να κάνει κυκλική διαδρομή
Θα καλυπτόταν πολύ καλύτερα από ένα επίγειο μέσο σταθερής τροχιάς (τραμ) σε δική του διαδρομή
Ίσως αν παίρνανε πιο ζεστά το θέμα της υποθαλάσσιας, ή έστω (πιο ασφαλές) την επέκταση της παραλίας, να ήταν πιο σωστό για μια πόλη αυτού του μακρόστενου σχήματος. Αλλά ειδικά για το δεύτερο, διάφοροι... "ρομαντικοί" βγάλανε νύχια, σηκώσαν τρίχωμα τότε που προτάθηκε, γιατί λέει "θα αλλοιώσει το ύφος της πόλης και της παραλίας"... θα 'λεγα τώρα με τις μαλακίες τους.
Όταν (και αν) κάποια στιγμή ολοκληρωθεί και συμπεριληφθούν δυτικές/βόρειες συνοικίες θα έχει ίσως κάποιο νόημα. Καλαμαριά πάντως μπαίνει σχεδόν άμεσα και αεροδρόμιο αμέσως μετά. Ελπίζουμε απλά το "άμεσα" και το "αμέσως μετά" να μην είναι σαν το μέχρι τώρα "όπου να 'ναι γίνεται..." και τραβήξουν άλλη μια εικοσαετία.
Lando ή Oscar; Ιδού η απορία...
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Φωτογραφίες απ' το μετρό Θεσσαλονίκης..!
από Parrot » 05 Σεπ 2024, 22:38 » σε Μηχανοκίνηση - 11 Απαντήσεις
- 525 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από mao mao
06 Σεπ 2024, 00:19
-
-
-
Νέα δημοσίευση ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
από πήζον bot » 10 Ιούλ 2024, 14:21 » σε Εσωτερική Πολιτική - 112 Απαντήσεις
- 2642 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σέλευκας
02 Δεκ 2024, 10:28
-
-
-
Νέα δημοσίευση Πλημμύρισε το ...μετρο Θεσσαλονικης !
από Frappezitis » 30 Νοέμ 2024, 16:45 » σε Εσωτερική Πολιτική - 199 Απαντήσεις
- 4010 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από The Rebel
05 Δεκ 2024, 21:33
-
-
-
Νέα δημοσίευση Δε λειτουργούν τα εισιτηρια του μετρό Θεσσαλονίκης
από Kauldron » 29 Σεπ 2024, 23:33 » σε Εσωτερική Πολιτική - 101 Απαντήσεις
- 2111 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Lord Brum
15 Νοέμ 2024, 19:48
-