Αυτή ήταν και η δική μου εντύπωση. Και δεν ξέρω τι κερδίζει ένας αντιπρόσωπος από τον κόσμο που θα ακούσει ένα σύστημα σε κακές συνθήκες. Ήταν περισσότερο για να δει κανείς από κοντά, για να ρωτήσει παρά για οτιδήποτε άλλο.Thor έγραψε: ↑28 Ιαν 2020, 12:47Το ξενοδοχειο ηταν παρωδια,δεν εκανε,διασπαρτα δωματια σε τεσσερις οροφους,ενω μπορουσε ευκολα να γινει σ'εναν οροφο.
Απ'τη μια τεραστια δωματια που χανονταν τα συστηματα,κι απ'την αλλη,μικρα δωματιακια,χαμηλοταβανα,που ασφυκτιουσαν τα συστηματα και ο κοσμος που εμπαινε να δει και ν'ακουσει.
Hi-fi / Hi-end
Re: Hi-fi / Hi-end
Re: Hi-fi / Hi-end
αυτο ακριβως που λες στη 2η παραγραφο.ST48410 έγραψε: ↑28 Ιαν 2020, 15:22Αυτή ήταν και η δική μου εντύπωση. Και δεν ξέρω τι κερδίζει ένας αντιπρόσωπος από τον κόσμο που θα ακούσει ένα σύστημα σε κακές συνθήκες. Ήταν περισσότερο για να δει κανείς από κοντά, για να ρωτήσει παρά για οτιδήποτε άλλο.Thor έγραψε: ↑28 Ιαν 2020, 12:47Το ξενοδοχειο ηταν παρωδια,δεν εκανε,διασπαρτα δωματια σε τεσσερις οροφους,ενω μπορουσε ευκολα να γινει σ'εναν οροφο.
Απ'τη μια τεραστια δωματια που χανονταν τα συστηματα,κι απ'την αλλη,μικρα δωματιακια,χαμηλοταβανα,που ασφυκτιουσαν τα συστηματα και ο κοσμος που εμπαινε να δει και ν'ακουσει.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
- Απολλόδωρος Βρυξελλιώτης
- Δημοσιεύσεις: 1004
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2018, 18:20
- Phorum.gr user: Stavros ΚΟΣΜΆ Πετρης
- Τοποθεσία: σ' αυτή τη χώρα που ζεις / όλοι βρίζουν την τάξη
Re: Hi-fi / Hi-end
νομίζω ότι απηύδισε ο κόσμος με την απληστία των εμπλεκόμενων εταιρειών, που σε κάποια φάση έφτασαν να συστήνουν 5 ή και 7 πανομοιότυπα κανάλια (πρότυπα Dolby Digital/DTS 7.1), με το ανάλογο κόστος και ανάλογες τερατόμορφες κατασκευές.
(κάτι 7κάναλους ολοκληρωμένους της Yamaha και της Denon που προσπαθούσε ο ειδικός τύπος να μας πείσει ότι ανταγανωνίζονται state of the art dedicated συσεκυές και στην ενίσχυση, και στο τμήμα DAC και στην ψήφιακή επεξεργασία σήματος)
δηλαδή είναι κοινή λογική ότι το να εξομοιώνεις σε ποιότητα και κόστος το περιφερειακό και κύριο κανάλι είναι αλόγιστη σπατάλη πόρων, οικονομικά και χωροταξικά/αισθητικά (προσωπικά αν ποτέ έστηνα Home Theatre θα έβαζα ασύρματα μικρά περιφερειακά, αν έβαζα καθόλου, αλλά εγώ γενικά δεν πολυβλέπω blockbusters).
θα έλεγα ότι και η κατανάλωση κινηματογραφικού προϊόντος είναι σε ύφεση, και οι τηλεοπτικές παραγωγές που είναι της μόδας δε δικαιοολογούν επένδυση σε οπτικοακουστικό εξοπλισμό.
(έχουν πολυκάναλο ήχο οι παραγωγες του netflix? ποτέ δεν ασχολήθηκα)
δηλαδή να επενδύσεις σε πολυκάναλο για τις 3 ταινίες με υπερήρωες που βγάζει κάθε χρόνο η Disney?
ΥΓ: πολύ της μόδας σε οικιακούς χώρους ήταν τα συστηματάκια με 5 ή 7 μικρούς δορφόρους και ένα υποφούφερ αλλά στην αντίστοιχη κατηγορία τιμής και απαιτήσεων η τάση έχει πάει προς το μονό ηχείο εδώ και 4-5 χρόνια, οπότε ο πολυκάναλος ήχος υπέστη συντριπτική ήττα εκεί που έπαιζε σε προνομιακό χώρο.
Re: Hi-fi / Hi-end
Κατατοπιστικό. Κρίμα. Θεωρούσα πως αφενός το gaming και αφετέρου οι μεγάλες οθόνες που πλέον είναι προσιτές, θα επηρέαζαν θετικά.Απολλόδωρος Βρυξελλιώτης έγραψε: ↑28 Ιαν 2020, 15:36νομίζω ότι απηύδισε ο κόσμος με την απληστία των εμπλεκόμενων εταιρειών, που σε κάποια φάση έφτασαν να συστήνουν 5 ή και 7 πανομοιότυπα κανάλια (πρότυπα Dolby Digital/DTS 7.1), με το ανάλογο κόστος και ανάλογες τερατόμορφες κατασκευές.
(κάτι 7κάναλους ολοκληρωμένους της Yamaha και της Denon που προσπαθούσε ο ειδικός τύπος να μας πείσει ότι ανταγανωνίζονται state of the art dedicated συσεκυές και στην ενίσχυση, και στο τμήμα DAC και στην ψήφιακή επεξεργασία σήματος)
δηλαδή είναι κοινή λογική ότι το να εξομοιώνεις σε ποιότητα και κόστος το περιφερειακό και κύριο κανάλι είναι αλόγιστη σπατάλη πόρων, οικονομικά και χωροταξικά/αισθητικά (προσωπικά αν ποτέ έστηνα Home Theatre θα έβαζα ασύρματα μικρά περιφερειακά, αν έβαζα καθόλου, αλλά εγώ γενικά δεν πολυβλέπω blockbusters).
θα έλεγα ότι και η κατανάλωση κινηματογραφικού προϊόντος είναι σε ύφεση, και οι τηλεοπτικές παραγωγές που είναι της μόδας δε δικαιοολογούν επένδυση σε οπτικοακουστικό εξοπλισμό.
(έχουν πολυκάναλο ήχο οι παραγωγες του netflix? ποτέ δεν ασχολήθηκα)
δηλαδή να επενδύσεις σε πολυκάναλο για τις 3 ταινίες με υπερήρωες που βγάζει κάθε χρόνο η Disney?
ΥΓ: πολύ της μόδας σε οικιακούς χώρους ήταν τα συστηματάκια με 5 ή 7 μικρούς δορφόρους και ένα υποφούφερ αλλά στην αντίστοιχη κατηγορία τιμής και απαιτήσεων η τάση έχει πάει προς το μονό ηχείο εδώ και 4-5 χρόνια, οπότε ο πολυκάναλος ήχος υπέστη συντριπτική ήττα εκεί που έπαιζε σε προνομιακό χώρο.
Re: Hi-fi / Hi-end
Στάθη, fyi το 99% των ταινιών και σειρών που υπάρχουν στην αγορά αυτήν την στιγμή έχουν κωδικοποίηση είτε ντόλμπη τρίτζιταλ (5.1) είτε ντήτηες , σχεδόν όλοι οι τίτλοι παιχνιδιών επίσης υποστηρίζουν κάποιας μορφής πολυκάναλο ήχο.ST48410 έγραψε: ↑28 Ιαν 2020, 15:54Κατατοπιστικό. Κρίμα. Θεωρούσα πως αφενός το gaming και αφετέρου οι μεγάλες οθόνες που πλέον είναι προσιτές, θα επηρέαζαν θετικά.Απολλόδωρος Βρυξελλιώτης έγραψε: ↑28 Ιαν 2020, 15:36νομίζω ότι απηύδισε ο κόσμος με την απληστία των εμπλεκόμενων εταιρειών, που σε κάποια φάση έφτασαν να συστήνουν 5 ή και 7 πανομοιότυπα κανάλια (πρότυπα Dolby Digital/DTS 7.1), με το ανάλογο κόστος και ανάλογες τερατόμορφες κατασκευές.
(κάτι 7κάναλους ολοκληρωμένους της Yamaha και της Denon που προσπαθούσε ο ειδικός τύπος να μας πείσει ότι ανταγανωνίζονται state of the art dedicated συσεκυές και στην ενίσχυση, και στο τμήμα DAC και στην ψήφιακή επεξεργασία σήματος)
δηλαδή είναι κοινή λογική ότι το να εξομοιώνεις σε ποιότητα και κόστος το περιφερειακό και κύριο κανάλι είναι αλόγιστη σπατάλη πόρων, οικονομικά και χωροταξικά/αισθητικά (προσωπικά αν ποτέ έστηνα Home Theatre θα έβαζα ασύρματα μικρά περιφερειακά, αν έβαζα καθόλου, αλλά εγώ γενικά δεν πολυβλέπω blockbusters).
θα έλεγα ότι και η κατανάλωση κινηματογραφικού προϊόντος είναι σε ύφεση, και οι τηλεοπτικές παραγωγές που είναι της μόδας δε δικαιοολογούν επένδυση σε οπτικοακουστικό εξοπλισμό.
(έχουν πολυκάναλο ήχο οι παραγωγες του netflix? ποτέ δεν ασχολήθηκα)
δηλαδή να επενδύσεις σε πολυκάναλο για τις 3 ταινίες με υπερήρωες που βγάζει κάθε χρόνο η Disney?
ΥΓ: πολύ της μόδας σε οικιακούς χώρους ήταν τα συστηματάκια με 5 ή 7 μικρούς δορφόρους και ένα υποφούφερ αλλά στην αντίστοιχη κατηγορία τιμής και απαιτήσεων η τάση έχει πάει προς το μονό ηχείο εδώ και 4-5 χρόνια, οπότε ο πολυκάναλος ήχος υπέστη συντριπτική ήττα εκεί που έπαιζε σε προνομιακό χώρο.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Hi-fi / Hi-end
Τι γνωμη εχετε για τα επιπεδα ηχεια; Λενε οτι εχουν ποιοτικη αποδοση σε χαμηλη ενταση.
Re: Hi-fi / Hi-end
καμμια σχεση με τα οσα λεει ο φιλτατος συμφορουμιτης.ST48410 έγραψε: ↑28 Ιαν 2020, 15:54Κατατοπιστικό. Κρίμα. Θεωρούσα πως αφενός το gaming και αφετέρου οι μεγάλες οθόνες που πλέον είναι προσιτές, θα επηρέαζαν θετικά.Απολλόδωρος Βρυξελλιώτης έγραψε: ↑28 Ιαν 2020, 15:36νομίζω ότι απηύδισε ο κόσμος με την απληστία των εμπλεκόμενων εταιρειών, που σε κάποια φάση έφτασαν να συστήνουν 5 ή και 7 πανομοιότυπα κανάλια (πρότυπα Dolby Digital/DTS 7.1), με το ανάλογο κόστος και ανάλογες τερατόμορφες κατασκευές.
(κάτι 7κάναλους ολοκληρωμένους της Yamaha και της Denon που προσπαθούσε ο ειδικός τύπος να μας πείσει ότι ανταγανωνίζονται state of the art dedicated συσεκυές και στην ενίσχυση, και στο τμήμα DAC και στην ψήφιακή επεξεργασία σήματος)
δηλαδή είναι κοινή λογική ότι το να εξομοιώνεις σε ποιότητα και κόστος το περιφερειακό και κύριο κανάλι είναι αλόγιστη σπατάλη πόρων, οικονομικά και χωροταξικά/αισθητικά (προσωπικά αν ποτέ έστηνα Home Theatre θα έβαζα ασύρματα μικρά περιφερειακά, αν έβαζα καθόλου, αλλά εγώ γενικά δεν πολυβλέπω blockbusters).
θα έλεγα ότι και η κατανάλωση κινηματογραφικού προϊόντος είναι σε ύφεση, και οι τηλεοπτικές παραγωγές που είναι της μόδας δε δικαιοολογούν επένδυση σε οπτικοακουστικό εξοπλισμό.
(έχουν πολυκάναλο ήχο οι παραγωγες του netflix? ποτέ δεν ασχολήθηκα)
δηλαδή να επενδύσεις σε πολυκάναλο για τις 3 ταινίες με υπερήρωες που βγάζει κάθε χρόνο η Disney?
ΥΓ: πολύ της μόδας σε οικιακούς χώρους ήταν τα συστηματάκια με 5 ή 7 μικρούς δορφόρους και ένα υποφούφερ αλλά στην αντίστοιχη κατηγορία τιμής και απαιτήσεων η τάση έχει πάει προς το μονό ηχείο εδώ και 4-5 χρόνια, οπότε ο πολυκάναλος ήχος υπέστη συντριπτική ήττα εκεί που έπαιζε σε προνομιακό χώρο.
Το πολυκαναλο ειναι στα ντουζενια του.
Απλα η απαντηση στην απορια σου,την εδωσα εμμεσα στα προηγουμενα ποστ μου.
Που να μπουν πολυκαναλα εκει μεσα;
Επισης,ειπαμε,ηταν παρωδια η εκθεση,οι εκθετες περιμενουν την επομενη εκθεση.
Επισης,δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα να στησεις σωστα πολυκαναλο συστημα,εδω δικαναλο και ειναι δυσκολο.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
Στου Κουνγκφού τη πόρτα, όσο θέλεις βρόντα.
Re: Hi-fi / Hi-end
Τα βινύλια ξεπερνούν σε πωλήσεις τα CD για πρώτη φορά μετά τα 80’s!
https://www.insomnia.gr/articles/variou ... roti-fora/
Αρκετά ενδιαφέρουσα ήταν η έκθεση της Ένωσης Δισκογραφικών Εταιρειών των ΗΠΑ (RIAA) για το πρώτο μισό του 2020. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει, το streaming έχει ουσιαστικά μονοπωλήσει την αγορά, με τις σχετικές επί πληρωμή υπηρεσίες στις ΗΠΑ να σημειώνουν αύξηση 24% στους αριθμούς των συνδρομητών τους σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2019, φτάνοντας πλέον τα 72 εκατ. Ο δε τζίρος τους κατέγραψε άνοδο 12% αγγίζοντας τα 4,8 δισ. δολάρια. Στην κορυφή εννοείται πως βρίσκεται το Spotify, οι χρήστες του οποίου έχουν ξεπεράσει τα 138 εκατ. σε όλο τον κόσμο.
Στο streaming οφείλεται συνολικά το 85% του τζίρου ολόκληρης της μουσικής βιομηχανίας των ΗΠΑ για το πρώτο μισό του έτους (το 2019 ήταν στο 79%). Όσο για τον τζίρο, τα 421 εκατ. δολάρια ξεπερνούν τις επιδόσεις των φυσικών πωλήσεων (περισσότερα γι’ αυτές οσονούπω) και των ψηφιακών download αθροιστικά (351 εκατ. δολάρια).
https://www.insomnia.gr/articles/variou ... roti-fora/
Αρκετά ενδιαφέρουσα ήταν η έκθεση της Ένωσης Δισκογραφικών Εταιρειών των ΗΠΑ (RIAA) για το πρώτο μισό του 2020. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει, το streaming έχει ουσιαστικά μονοπωλήσει την αγορά, με τις σχετικές επί πληρωμή υπηρεσίες στις ΗΠΑ να σημειώνουν αύξηση 24% στους αριθμούς των συνδρομητών τους σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2019, φτάνοντας πλέον τα 72 εκατ. Ο δε τζίρος τους κατέγραψε άνοδο 12% αγγίζοντας τα 4,8 δισ. δολάρια. Στην κορυφή εννοείται πως βρίσκεται το Spotify, οι χρήστες του οποίου έχουν ξεπεράσει τα 138 εκατ. σε όλο τον κόσμο.
Στο streaming οφείλεται συνολικά το 85% του τζίρου ολόκληρης της μουσικής βιομηχανίας των ΗΠΑ για το πρώτο μισό του έτους (το 2019 ήταν στο 79%). Όσο για τον τζίρο, τα 421 εκατ. δολάρια ξεπερνούν τις επιδόσεις των φυσικών πωλήσεων (περισσότερα γι’ αυτές οσονούπω) και των ψηφιακών download αθροιστικά (351 εκατ. δολάρια).
Re: Hi-fi / Hi-end
γιατι ισχυει
συνεχεια κηδειες γινονται με γνωστες σε καθε τομεα που τα σκατωνουν σε καθε αντιστοιχο τεστ απο κρασια εως στραντιβαριους
ΖΗΝΗΔΕΩΣ
- Μαυροβασίλης
- Δημοσιεύσεις: 7804
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:45
Re: Hi-fi / Hi-end

για να μην πιάσομε blind tests σε αυτοκίνητα
Χάρε, μην ψάχνεις να με βρεις στα πέρατα του κόσμου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
μα σαν περάσω τα εκατό θαν έρθω αμοναχός μου
Re: Hi-fi / Hi-end
Φυσικά δεν ξεχωρίζουν όλοι τα πάντα και πάντοτε. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν διαφορές πουθενά. Ουσιώδεις μάλιστα.
- Λίνο Βεντούρα
- Δημοσιεύσεις: 12467
- Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51
Re: Hi-fi / Hi-end
Ενισχυτής: Sony TA-F300
Πικάπ: Technics SL-BD22D
Σιντί: Yamaha CD-N500
Ηχεία: Elac SL Center
Πολύ ευχαριστημένος.
Τι λέτε;
Συνολικό κόστος καμία 300-400 €υρώπουλα όταν τα είχα συμπληρώσει ένα-ένα (μεταχειρισμένα). Το πικαπ είναι λίγο Κλάιν μαιν, τα υπόλοιπα τοπ.
Το μόνο που μου την σπάει είναι το ότι δεν έχω τηλεχειριστήριο για τον ενισχυτή…
Πικάπ: Technics SL-BD22D
Σιντί: Yamaha CD-N500
Ηχεία: Elac SL Center
Πολύ ευχαριστημένος.
Τι λέτε;

Συνολικό κόστος καμία 300-400 €υρώπουλα όταν τα είχα συμπληρώσει ένα-ένα (μεταχειρισμένα). Το πικαπ είναι λίγο Κλάιν μαιν, τα υπόλοιπα τοπ.
Το μόνο που μου την σπάει είναι το ότι δεν έχω τηλεχειριστήριο για τον ενισχυτή…
Re: Hi-fi / Hi-end
*ευκολάκι, εάν έχεις Xiaomi συσκευή το ελέγχεις με το Mi remote, το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να ελέγξεις πολλά πράματα με τηλεχειρισμό σε αυτόν τον ενισχυτή.Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑01 Δεκ 2021, 21:28Ενισχυτής: Sony TA-F300
Πικάπ: Technics SL-BD22D
Σιντί: Yamaha CD-N500
Ηχεία: Elac SL Center
Πολύ ευχαριστημένος.
Τι λέτε; Συνολικό κόστος καμία 300-400 €υρώπουλα όταν τα είχα συμπληρώσει ένα-ένα (μεταχειρισμένα). Το πικαπ είναι λίγο Κλάιν μαιν, τα υπόλοιπα τοπ.
*Το μόνο που μου την σπάει είναι το ότι δεν έχω τηλεχειριστήριο για τον ενισχυτή…
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- Λίνο Βεντούρα
- Δημοσιεύσεις: 12467
- Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51
Re: Hi-fi / Hi-end
Δεν παίρνει χειριστήριο, αδερφέ. Μόνο την ένταση να αλλάζω μου φτάνει. Τα υπόλοιπα τα κάνω από πριν.sys3x έγραψε: ↑01 Δεκ 2021, 21:45*ευκολάκι, εάν έχεις Xiaomi συσκευή το ελέγχεις με το Mi remote, το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να ελέγξεις πολλά πράματα με τηλεχειρισμό σε αυτόν τον ενισχυτή.Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑01 Δεκ 2021, 21:28Ενισχυτής: Sony TA-F300
Πικάπ: Technics SL-BD22D
Σιντί: Yamaha CD-N500
Ηχεία: Elac SL Center
Πολύ ευχαριστημένος.
Τι λέτε; Συνολικό κόστος καμία 300-400 €υρώπουλα όταν τα είχα συμπληρώσει ένα-ένα (μεταχειρισμένα). Το πικαπ είναι λίγο Κλάιν μαιν, τα υπόλοιπα τοπ.
*Το μόνο που μου την σπάει είναι το ότι δεν έχω τηλεχειριστήριο για τον ενισχυτή…
Re: Hi-fi / Hi-end
Πριν σου απαντήσω τσέκαρα το μονδέλο και είδα ότι κανονικά έχει και τηλεχειριστήριο, ymmv βέβαια, αν έχει ir receiver και σου λείπει απλά το τηλεχειριστήριο τώρα ξέρεις τι να κάνεις.Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑01 Δεκ 2021, 21:48Δεν παίρνει χειριστήριο, αδερφέ. Μόνο την ένταση να αλλάζω μου φτάνει. Τα υπόλοιπα τα κάνω από πριν.sys3x έγραψε: ↑01 Δεκ 2021, 21:45*ευκολάκι, εάν έχεις Xiaomi συσκευή το ελέγχεις με το Mi remote, το θέμα είναι ότι δεν μπορείς να ελέγξεις πολλά πράματα με τηλεχειρισμό σε αυτόν τον ενισχυτή.Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑01 Δεκ 2021, 21:28Ενισχυτής: Sony TA-F300
Πικάπ: Technics SL-BD22D
Σιντί: Yamaha CD-N500
Ηχεία: Elac SL Center
Πολύ ευχαριστημένος.
Τι λέτε; Συνολικό κόστος καμία 300-400 €υρώπουλα όταν τα είχα συμπληρώσει ένα-ένα (μεταχειρισμένα). Το πικαπ είναι λίγο Κλάιν μαιν, τα υπόλοιπα τοπ.
*Το μόνο που μου την σπάει είναι το ότι δεν έχω τηλεχειριστήριο για τον ενισχυτή…
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.