Πως λέγεται αυτή η βλακεία που βιδώνει μπροστά στη βρύση;

Ανθρώπινες κατασκευές, διάφορα χόμπυ, έργα - do it yourself, είδη μοντελισμού.
Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 9234
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Πως λέγεται αυτή η βλακεία που βιδώνει μπροστά στη βρύση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 04 Μάιος 2023, 12:05

Σφιχτοχέρης Σφιχτοχερίου έγραψε:
04 Μάιος 2023, 11:37
Bic έγραψε:
03 Μάιος 2023, 15:30
Awesomatic έγραψε:
03 Μάιος 2023, 15:16


Δε γίνεται, η βρύση χωρίς αυτό ψεκάζει με έξι πίδακες που ανοίγουν ακτινωτά και δεν μπορείς να γεμίσεις τίποτα από κάτω αν δε το κρατάς πολύ κοντά. Πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο αλλά έτσι κάνει.



Άψογος, έχω και διάφορα εργαλεία που χρειάζομαι οπότε θα κάνω συνδυαστική παραγγελία. Μήπως ξέρεις αν είναι λίγο-πολύ στάνταρ τα μεγέθη;
Αερατόρ το λένε, ή φιλτράκι βρύσης.

Υπάρχουν 3 βασικά μεγέθη/τύποι. Δυο μικρά για βρύσες νιπτήρα ή νεροχύτη, το ένα αρσενικό και το άλλο θηλυκό και ένα μεγάλο (αρσενικό) που συνήθως έχουν οι μπαταρίες λουτρού (μπανιέρα, ντουζιέρα). Κάποιες λίγες μπαταρίες λουτρού παίρνουν μικρό αρσενικό.

Το πιο συνηθισμένο είναι το μικρό αρσενικό, επειδή κάνει σχεδόν σε όλες τις θερμομεικτικές βρύσες, άρα στην πλειοψηφία των μπαταριών που υπάρχουν σήμερα.

Υπάρχουν και 1-2 παράξενα μεγέθη (κάποια λίγο μικρότερα), συνήθως σε κάποιες κινέζικες βρύσες αλλά και σε κάποιες άλλες, πανάκριβες, που έχουν δικό τους σύστημα για να κόβουν κώλους στις τιμές. Αλλά είναι εξαιρετικά σπάνια αυτά.

Σε ένα κλασικό συνοικιακό μαγαζί, τα τυπικά μικρά φιλτράκια (δηλαδή, όχι κάποια που έχουν -και καλά- σύστημα οικονομίας νερού κλπ), θα τα βρείς από 1,30-1,40 έως και 2,00 ευρώ και το μεγάλο κοντά στα 2,50. Πάρε στο χέρι ένα δείγμα για να είσαι σίγουρος για μέγεθος και τύπο, και πήγαινε στο μαγαζί της γειτονιάς σου να πάρεις.
Θα σου απαντήσω σοβαρά, ως πρώην* σκρουτζοπελάτης.

1.επειδη θα δω σε δευτερόλεπτα σε έναν χάρτη ποιο φτηνό κατάστημα με βολεύει σαν τοποθεσία, ακόμα πιο γρήγορο από το να πάω στης γειτονιάς στις 5παρα πχ βιαστικά να το προλάβω, και να έχει ένα α4 επιστρέφω αμέσως ή να έχει κλείσει απρόσμενα.
2.επειδη στα μισά και βάλε εργαλειομάγαζα συνοικιακά όσο τουλάχιστον ακόμα πήγαινα (πλέον έχω μικρό δείγμα) δεν έχει τιμές και πρέπει να ρωτάς και για την τιμή (σπασαρχιδικο) και για το τι άλλες επιλογές έχεις σε μάρκα ποιότητα (απολογούμενος κιόλας, τύπου "πάρε αυτό με δύο ευρώ πάνω είναι καλύτερο", ενώ εσύ μπορεί για 1005 λόγους να θες το πιο οικονομικό (διπλά σπασαρχίδικο) και ενώ συχνότατα οοντιμες στο ταμείο μπορεί να αλλάζουν επειδή ένας παππούς απλά τα θυμάται ή τα "θυμάται" στο περίπου .
3. Επειδή πολλοί καταναλωτές από το σπίτι θα σκεφτούν με ησυχία και πλήρως τι θέλουν, ενώ από κοντά μπορεί να ξεχάσουν κάτι.
4. Επειδή οσο και αν είναι μαϊμού οι κριτικές γκουγκλ, έχεις πια τεράστιο δείγμα που αν είναι σχεδόν τριψήφιο και λίγα δευτερόλεπτα ανάγνωση στις 3 πρώτες κακές κριτικές και στις 2 καλές, έχεις 99,999 πιθανότητα να πέσεις μέσα. Ιδίως σε μαγαζιά με εξειδικευμένα προϊόντα και όχι πχ μια πιτσαρία με ζύμη τυρί σάλτσα.
5.ειναι πολύ πιθανότερο να πάρεις απόδειξη (αν φυσικά σε ενδιαφέρει)

Θα μου πεις τι σημασία έχουν αυτά για ένα παπαρακι; Δυστυχώς η κοινωνία δεν αλλάζει ποτέ πλήρως ορθολογιστικά ή συνειδητά αλλά από την άλλη όταν αλλάζει, αλλάζει εκ βαθέων ή του ύψους ή του βάθους που λέμε εννοώ. Δηλαδής πάει πέρασες στην εποχή που το τοστ με αυγά είναι μπραντς, τέλος. Το να ζεστάνει μια νοικοκυρά 30αρα ένα μοσχαράκι με χυλοπίτες χθεσινό με μια καλή ελληνική μυζήθρα, για να φάνε μεσημέρι Σαββατου με τον σύντροφό, είναι κατάντια. Μόνη επιλογή αξιοπρέπειας είναι να πάνε για κροκ μαντάμ, να το φάνε αφού το φωτογραφίσουν και να το χωνέψουν αφού το βαθμολογήσουν. Και παράλληλα την Τρίτη να φτιάξει και κάτι πιο δημιουργικό και χελθυ σπίτι σαν συνολική ώθηση, αντί για νεροβραστες φακές. Τα καλά έρχονται με τα κακά και τούμπαλιν.

**
Έχω δύο μαγαζιά εξαιρέσεις που θα δώσω ακόμα και γω ο αφραγκος χωρίς κανένα ψάξιμο με χαρά ότι ζητήσει, διότι το έχω πάρει πίσω σε σωστές συμβουλές, προτάσεις για τιμιο μάστορα όταν ζήτησα κλπ. Αλλά πιστεύω και συγγνώμη ότι είναι η μειοψηφία. Το σύνηθες είναι να το έχει μπάρμπας με εσανς λαδέμπορα. Εννοείται ισχύει για πολλούς κλάδους.

***
Επειδή τα πάντα στη ζωή πρέπει να τα κόβεις προτού παρουν πολύ θάρρος, είτε είναι εφαρμογές είτε γκόμενοι/Ες είτε οτιδήποτε. Το έχω κόψει το Σκρουτζ. Σε πολύ αρκιβα πράγματα, ψάχνω από εκεί να εντοπίσω καλύτερο vfm και μετά γκουγκλαρω προϊόν και το βρίσκω σε ηλεκτρονικά μεν αλλά χωρίς παρουσία εκεί. Σε βεβαιώνω ότι πολλά από αυτά είναι κλασικοτατα συνοικιακά μαγαζιά. Αλλά αντί για "δεν θυμάμαι να σου πω ή 3 ευρώ έχει ή 6, έλα μωρέ πάρτο να κάνεις την δουλειά σου" - έχουν ασχοληθεί να φτιάξουν γαμάτα εύχρηστα σάιτ. Τώρα σε προϊόντα τεχνολογίας στα 3/5 του μέσου όρου τιμής που πληρώνεις το σκοντο με ουσιαστικά απουσία εγγύησης, αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

***** Ξέρω ότι είναι ή ακούγεται λίγο μουνοπανιστικο να διαβάζεις κριτικές για προϊόν σε ένα σάιτ και μετά να μην βοηθάς με δική σου κριτική τους ίδιους καταναλωτές αφού δεν συμμετέχεις στο σάιτ αλλά συνήθως αυτοί που γράφουν τις πολύ βοηθητικές κριτικές, είναι τύπου φορουμιτες δηλαδή γράφουν για να ξεχαρμανιασουν, για την καύλα τους, όχι για να πάρουν πίσω. Οι απλοί ταπεινοί σχολιαστές του δοσιματος αστερακίων ναι, αδικουνται. Και το λέω με σκεπτικισμό και σχεδόν ενοχές.

Καλή συνέχεια.
Φίλτατε, ένα έχω να σου πω. Ως ιδιοκτήτης και των δυο μορφών επιχείρησης (και φυσικό, και ηλεκτρονικό), συμφωνώ σχεδόν στο 100% αυτών που γράφεις.

Να συμπληρώσω δε, ότι ανάλογα με την περίπτωση, άλλοτε θα εξυπηρετηθείς καλύτερα σε ένα φυσικό μαγαζί και άλλοτε σε ηλεκτρονικό. Και λέω ανάλογα με την περίπτωση, επειδή υπάρχουν 3 βασικές παράμετροι για να ισχύσει το ένα ή το άλλο. Η πρώτη είναι, πόσο σχετικός είναι ο πελάτης με το αντικείμενο που τον ενδιαφέρει. Η δεύτερη είναι πόσο σχετικός είναι ο πωλητής (ναι, δυστυχώς υπάρχουν πάαααρα πολλοί άσχετοι, ακόμα και "παλιές καραβάνες"), πόση διάθεση έχει να εξυπηρετήσει και πόσο έντιμος είναι. Η τρίτη έχει να κάνει με το ίδιο το προϊόν, η οποία βέβαια είναι συνάρτηση και των δύο προηγούμενων. Κι αυτό, γιατί άλλα προϊόντα παρουσιάζονται πολύ πιο εύκολα σε ένα eshop, με σχάρες, λίστες, modules σύγκρισης, παρουσίαση τεχνικών χαρακτηριστικών κλπ κλπ (όλα αυτά βέβαια, αν είναι καλοστημένο το site), ενώ σε άλλα πρέπει να σε πιάσει απ' το χεράκι ο πωλητής και να σου εξηγήσει, ή να το δεις σε φυσικό μέγεθος κλπ.

Για την ποιότητα εξυπηρέτησης στα φυσικά καταστήματα, δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω, δυστυχώς τα λες μια χαρά. Είναι ανάλογα και με το αντικείμενο βέβαια, αλλά όντως σε πολλούς κλάδους υπάρχει θέμα με ένα καλούτσικο ποσοστό επιχειρήσεων, ο δικός μου είναι ένας απ' αυτούς.

Όσο για το σκρουτζ ειδικά, εσύ είσαι πρώην πελάτης, κι εγώ πρώην συνεργάτης. Τους έκοψα πριν μερικούς μήνες, μετά από μια δεκαετία συνεργασίας. Ίσως σε κάποια στιγμή να πω μερικά πράματα για το πόσο "καλός συνεργάτης" είναι...
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...

Άβαταρ μέλους
Ασέβαστος
Δημοσιεύσεις: 32624
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 12:05

Re: Πως λέγεται αυτή η βλακεία που βιδώνει μπροστά στη βρύση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ασέβαστος » 04 Μάιος 2023, 14:38

Bic έγραψε:
04 Μάιος 2023, 12:05


Όσο για το σκρουτζ ειδικά, εσύ είσαι πρώην πελάτης, κι εγώ πρώην συνεργάτης. Τους έκοψα πριν μερικούς μήνες, μετά από μια δεκαετία συνεργασίας. Ίσως σε κάποια στιγμή να πω μερικά πράματα για το πόσο "καλός συνεργάτης" είναι...
για πες.

γω πηγα να μπω προ 10ετιας, και μολις ειδα τι ζητανε, εκοψα λασπη.
To be old and wise, you must first be young and stupid.

https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.

Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 9234
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Πως λέγεται αυτή η βλακεία που βιδώνει μπροστά στη βρύση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 04 Μάιος 2023, 15:03

Ασέβαστος έγραψε:
04 Μάιος 2023, 14:38
Bic έγραψε:
04 Μάιος 2023, 12:05


Όσο για το σκρουτζ ειδικά, εσύ είσαι πρώην πελάτης, κι εγώ πρώην συνεργάτης. Τους έκοψα πριν μερικούς μήνες, μετά από μια δεκαετία συνεργασίας. Ίσως σε κάποια στιγμή να πω μερικά πράματα για το πόσο "καλός συνεργάτης" είναι...
για πες.

γω πηγα να μπω προ 10ετιας, και μολις ειδα τι ζητανε, εκοψα λασπη.
Θα το πω πολύ απλά και συνοπτικά, χωρίς να μπω σε λεπτομέρειες (προς το παρόν).

Τα πρώτα χρόνια, ήταν συνεργάτης. Όχι και ο καλύτερος (σε κάποια θέματα), αλλά ούτε και ο χειρότερος (σε άλλα). Με την αλλαγή από cpc σε cps και χωρίς να λαμβάνουν υπ' όψιν τα πραγματικά ποσοστά κέρδους μας (παίρναν πληροφορίες από προμηθευτές μας, αντιπροσωπείες κλπ... μη χέσω δηλαδή), άρχισε να μετατρέπεται από συνεργάτης σε συνέταιρος με μηδενικό κεφάλαιο. Τελευταία και με κάποιες κινήσεις που κάνει (όπως πχ την "ενοικίαση ραφιού" α-λα σούπερ μάρκετ, ευτυχώς δεν την πρόλαβα, είχα ήδη φύγει), επιδιώκει να γίνει αφεντικό. Ε, κάπου εκεί λες φτάνει...
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...

Σφιχτοχέρης Σφιχτοχερίου
Δημοσιεύσεις: 2906
Εγγραφή: 06 Μαρ 2023, 05:25

Re: Πως λέγεται αυτή η βλακεία που βιδώνει μπροστά στη βρύση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Σφιχτοχέρης Σφιχτοχερίου » 08 Μάιος 2023, 00:56

Bic έγραψε:
04 Μάιος 2023, 12:05
Ίσως σε κάποια στιγμή να πω μερικά πράματα για το πόσο "καλός συνεργάτης" είναι...


νομίζω ότι ήρθε αυτή η ώρα :sal5:

Άβαταρ μέλους
Isildur
Δημοσιεύσεις: 9234
Εγγραφή: 31 Ιαν 2023, 14:41
Phorum.gr user: Isildur

Re: Πως λέγεται αυτή η βλακεία που βιδώνει μπροστά στη βρύση;

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Isildur » 08 Μάιος 2023, 10:07

Σφιχτοχέρης Σφιχτοχερίου έγραψε:
08 Μάιος 2023, 00:56
Bic έγραψε:
04 Μάιος 2023, 12:05
Ίσως σε κάποια στιγμή να πω μερικά πράματα για το πόσο "καλός συνεργάτης" είναι...


νομίζω ότι ήρθε αυτή η ώρα :sal5:
Δεν ξέρω ρε συ, δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει. Ίσως, σε κάποια στιγμή που θα τα έχω πάρει καλά στο κρανίο και δεν θα μ' ενδιαφέρει και πολύ αν τα δουν τίποτα "λάθος μάτια" κι έχω τρεχάματα. Θα δω...
Βαριέμαι λίγο λιγότερο τώρα...

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Χόμπυ • Κατασκευές • Μοντελισμός”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών