βρέθηκε τον 4ο αι.... φτιαχτηκε αιωνες νωριτερα
αμα σε λεω ειναι η παλαιοτερη, αφου....
μην κοιτας την γαρνιτουρα.... το κυριως πιατο κοιτα...
Αυτό είναι η παράδοση.
Αν είναι έτσι να δεχτούμε πως η Πορταιτισα κολυμπούσε και περπατούσε στο όρος.
παράδοση είναι το παστέλι... και τα παξιμάδια...
αυτό που σου έβαλα είναι έργο του 1ου αιωνα μ.Χ....που έχει διακοσμηθεί αιώνες αργότερα και γι αυτό σε μπερδεύει ίσως η τεχνοτροπία της διακόσμησης...
ψάξε να βρεις ποιά είναι... έχει ωραίο μύθο... δεν το λέω για να έχει ενδιαφέρον... αν θες όμως το μαρτυράω.... είμαι μαρτυριάρης....
βρέθηκε τον 4ο αι.... φτιαχτηκε αιωνες νωριτερα
αμα σε λεω ειναι η παλαιοτερη, αφου....
μην κοιτας την γαρνιτουρα.... το κυριως πιατο κοιτα...
Αυτό είναι η παράδοση.
Αν είναι έτσι να δεχτούμε πως η Πορταιτισα κολυμπούσε και περπατούσε στο όρος.
παράδοση είναι το παστέλι... και τα παξιμάδια...
αυτό που σου έβαλα είναι έργο του 1ου αιωνα μ.Χ....που έχει διακοσμηθεί αιώνες αργότερα και γι αυτό σε μπερδεύει ίσως η τεχνοτροπία της διακόσμησης...
ψάξε να βρεις ποιά είναι... έχει ωραίο μύθο... δεν το λέω για να έχει ενδιαφέρον... αν θες όμως το μαρτυράω.... είμαι μαρτυριάρης....
Εσύ μπερδευεσαι.
Ούτε το υλικό , ούτε η τεχνική είναι 1ου αιώνα.
Δύο χρονολογήσεις που έχουν γίνει είναι όντως 11ου και 11ου-12ου αιώνα.
Για σας τα κάνω όλα- Θα μπορούσα να 'μουνα στο χωριό να διαλογιζόμουνα τώρα ρε.
Αυτό είναι η παράδοση.
Αν είναι έτσι να δεχτούμε πως η Πορταιτισα κολυμπούσε και περπατούσε στο όρος.
παράδοση είναι το παστέλι... και τα παξιμάδια...
αυτό που σου έβαλα είναι έργο του 1ου αιωνα μ.Χ....που έχει διακοσμηθεί αιώνες αργότερα και γι αυτό σε μπερδεύει ίσως η τεχνοτροπία της διακόσμησης...
ψάξε να βρεις ποιά είναι... έχει ωραίο μύθο... δεν το λέω για να έχει ενδιαφέρον... αν θες όμως το μαρτυράω.... είμαι μαρτυριάρης....
Εσύ μπερδευεσαι.
Ούτε το υλικό , ούτε η τεχνική είναι 1ου αιώνα.
Δύο χρονολογήσεις που έχουν γίνει είναι όντως 11ου και 11ου-12ου αιώνα.
για αλλη εικονα γραφεις εσυ...
δεν ειναι αυτη που εβαλα...
δεν εχεις βρει ποια ειναι...
για αλλη εικονα γραφεις εσυ...
δεν ειναι αυτη που εβαλα...
δεν εχεις βρει ποια ειναι...
Για την ίδια εικόνα μιλάτε και ναι, παρά τα όσα αφηγούνται οι μοναχοί δεν πρέπει να είναι παλιότερη του 11ου αιώνα..
10 αιωνες μουφα; τόσο τραβηγμένο;
και η μονη μουφα;
και οι ιδρυτές της μονής μούφα;
και ο δημιουργός της εικόνας μούφας;
ουλα ψέμματα;
Υπάρχουν πάμπολλα αντίστοιχα παραδείγματα.
Το "στέμμα του Νικηφόρου Φωκά" είναι επισκοπική μίτρα του 18ου αιώνα, ενώ η "ασπίδα του Αγίου Μερκουρίου" γερμανική μεταλλική εικόνα του 15ου αιώνα.
Τα τεμάχια του Τιμίου Σταυρού είναι όσο ένα δάσος από διαφορετικά μάλιστα δέντρα, ενώ ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος θα πρέπει να είχε τουλάχιστον τρία κεφάλια, αν αληθεύουν όλες οι αντίστοιχες αφηγήσεις των μονών.
Για σας τα κάνω όλα- Θα μπορούσα να 'μουνα στο χωριό να διαλογιζόμουνα τώρα ρε.
Όλες αυτές οι αναπαραστάσεις προέρχονται από την περίοδο της ύστερης Τουρκοκρατίας, ιδίως του 17ου και 18ου αιώνα, σε λαϊκές επαρχιακές ζωγραφιές. Σύμφωνα με τον Ανδρέα Ξυγγόπουλο, καμία παράσταση του Αγίου ως κυνοκεφάλου δεν απαντάται στα βυζαντινά χρόνια. Σύμφωνα με το Συναξάριο του Αγίου αναφέρεται ότι «Περὶ τούτου τοῦ ἐνδόξου καὶ μεγαλομάρτυρος τερατώδη λέγεταί τινά καὶ παράδοξα, ὅτι τε κυνοπρόσωπος ἦν ἐκ τῆς χώρας τῶν τοὺς ἀνθρώπους κατεσθιόντων καὶ ὅτι πρότερον ἀνθρώπους ἤσθιεν, ὕστερον δὲ μετὰ τὸ πιστεῦσαι Χριστῷ μετεμορφώθη.Οὐκ ἔστι δὲ τοῦτο, οὐκ ἔστιν· ἀλλὰ τινὲς αὐτὸν οὕτως ὑπενόησαν διὰ τὸ ἐθνικὸν καὶ ἄγριον καὶ φοβερόν.» Δηλαδή για την Εκκλησιαστική συνείδηση, η λαϊκή αυτή παράδοση που είναι σχετική με την απεικόνιση του Αγίου ως σκύλου, αποκρούσθηκε.[5]
Σε κώδικα του 11ου αιώνα ο Χριστόφορος «ἐκ τοῦ γένους τῶν κυνοκεφάλων ὐπῆρχεν, γῆς δὲ τῶν ἀνθρωποφάγων». Και περιγράφεται ως ἀνὴρ νεανίας, φοβερὸς τῷ εἴδει, καὶ ὑπερμεγέθης τῷ σώματι καὶ τῷ πάχει· οἱ δὲ ὀφθαλμοὶ αὐτοῦ ὡς ἀστὴρ ὁ πρωῒ ἀνατέλλων, καὶ οἱ ὀδόντες αὐτοῦ ὡς συάγρου ἐξέχοντες.[6] Έτσι από τα κείμενα προκύπτει πως υπήρχε παράδοση περί καταγωγής του Χριστόφορου από τη χώρα των Κυνοκεφάλων, χωρίς όμως να λέγεται ότι αυτός ήταν κυνοκέφαλος.[6] Το θέμα της ερμηνείας του Κυνοκέφαλου Αγίου έχει απασχολήσει τους ερευνητές, οι οποίοι το συνδέουν με τον Αιγύπτιο θεό Άνουβι αλλά δυσκολεύονται να βρουν τη συνέχεια, αφού η μορφή αυτή είναι γνωστή περισσότερο από νεότερες εικόνες.[2][7] Γενικά η απεικόνισή του ως σκύλου συνδέεται με μια λαϊκή, ανατολική μορφή του Αγίου[2][4].
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Για την ίδια εικόνα μιλάτε και ναι, παρά τα όσα αφηγούνται οι μοναχοί δεν πρέπει να είναι παλιότερη του 11ου αιώνα..
10 αιωνες μουφα; τόσο τραβηγμένο;
και η μονη μουφα;
και οι ιδρυτές της μονής μούφα;
και ο δημιουργός της εικόνας μούφας;
ουλα ψέμματα;
Υπάρχουν πάμπολλα αντίστοιχα παραδείγματα.
Το "στέμμα του Νικηφόρου Φωκά" είναι επισκοπική μίτρα του 18ου αιώνα, ενώ η "ασπίδα του Αγίου Μερκουρίου" γερμανική μεταλλική εικόνα του 15ου αιώνα.
Τα τεμάχια του Τιμίου Σταυρού είναι όσο ένα δάσος από διαφορετικά μάλιστα δέντρα, ενώ ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος θα πρέπει να είχε τουλάχιστον τρία κεφάλια, αν αληθεύουν όλες οι αντίστοιχες αφηγήσεις των μονών.
.
Το κομμένο Πετσάκι του Τζίζα ξέχασες.....
Αφτά είδε στη Ρώμη ο Λούθηρος και τα πήρε στην Αγία Κράνα του.....
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Όλες αυτές οι αναπαραστάσεις προέρχονται από την περίοδο της ύστερης Τουρκοκρατίας, ιδίως του 17ου και 18ου αιώνα, σε λαϊκές επαρχιακές ζωγραφιές. Σύμφωνα με τον Ανδρέα Ξυγγόπουλο, καμία παράσταση του Αγίου ως κυνοκεφάλου δεν απαντάται στα βυζαντινά χρόνια. Σύμφωνα με το Συναξάριο του Αγίου αναφέρεται ότι «Περὶ τούτου τοῦ ἐνδόξου καὶ μεγαλομάρτυρος τερατώδη λέγεταί τινά καὶ παράδοξα, ὅτι τε κυνοπρόσωπος ἦν ἐκ τῆς χώρας τῶν τοὺς ἀνθρώπους κατεσθιόντων καὶ ὅτι πρότερον ἀνθρώπους ἤσθιεν, ὕστερον δὲ μετὰ τὸ πιστεῦσαι Χριστῷ μετεμορφώθη.Οὐκ ἔστι δὲ τοῦτο, οὐκ ἔστιν· ἀλλὰ τινὲς αὐτὸν οὕτως ὑπενόησαν διὰ τὸ ἐθνικὸν καὶ ἄγριον καὶ φοβερόν.» Δηλαδή για την Εκκλησιαστική συνείδηση, η λαϊκή αυτή παράδοση που είναι σχετική με την απεικόνιση του Αγίου ως σκύλου, αποκρούσθηκε.[5]
Σε κώδικα του 11ου αιώνα ο Χριστόφορος «ἐκ τοῦ γένους τῶν κυνοκεφάλων ὐπῆρχεν, γῆς δὲ τῶν ἀνθρωποφάγων». Και περιγράφεται ως ἀνὴρ νεανίας, φοβερὸς τῷ εἴδει, καὶ ὑπερμεγέθης τῷ σώματι καὶ τῷ πάχει· οἱ δὲ ὀφθαλμοὶ αὐτοῦ ὡς ἀστὴρ ὁ πρωῒ ἀνατέλλων, καὶ οἱ ὀδόντες αὐτοῦ ὡς συάγρου ἐξέχοντες.[6] Έτσι από τα κείμενα προκύπτει πως υπήρχε παράδοση περί καταγωγής του Χριστόφορου από τη χώρα των Κυνοκεφάλων, χωρίς όμως να λέγεται ότι αυτός ήταν κυνοκέφαλος.[6] Το θέμα της ερμηνείας του Κυνοκέφαλου Αγίου έχει απασχολήσει τους ερευνητές, οι οποίοι το συνδέουν με τον Αιγύπτιο θεό Άνουβι αλλά δυσκολεύονται να βρουν τη συνέχεια, αφού η μορφή αυτή είναι γνωστή περισσότερο από νεότερες εικόνες.[2][7] Γενικά η απεικόνισή του ως σκύλου συνδέεται με μια λαϊκή, ανατολική μορφή του Αγίου[2][4].
.
Τι φάση ήταν αφτί η Φυλή των Κυνοκέφαλων ρε Ζαποτέκα .....
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Όλες αυτές οι αναπαραστάσεις προέρχονται από την περίοδο της ύστερης Τουρκοκρατίας, ιδίως του 17ου και 18ου αιώνα, σε λαϊκές επαρχιακές ζωγραφιές. Σύμφωνα με τον Ανδρέα Ξυγγόπουλο, καμία παράσταση του Αγίου ως κυνοκεφάλου δεν απαντάται στα βυζαντινά χρόνια. Σύμφωνα με το Συναξάριο του Αγίου αναφέρεται ότι «Περὶ τούτου τοῦ ἐνδόξου καὶ μεγαλομάρτυρος τερατώδη λέγεταί τινά καὶ παράδοξα, ὅτι τε κυνοπρόσωπος ἦν ἐκ τῆς χώρας τῶν τοὺς ἀνθρώπους κατεσθιόντων καὶ ὅτι πρότερον ἀνθρώπους ἤσθιεν, ὕστερον δὲ μετὰ τὸ πιστεῦσαι Χριστῷ μετεμορφώθη.Οὐκ ἔστι δὲ τοῦτο, οὐκ ἔστιν· ἀλλὰ τινὲς αὐτὸν οὕτως ὑπενόησαν διὰ τὸ ἐθνικὸν καὶ ἄγριον καὶ φοβερόν.» Δηλαδή για την Εκκλησιαστική συνείδηση, η λαϊκή αυτή παράδοση που είναι σχετική με την απεικόνιση του Αγίου ως σκύλου, αποκρούσθηκε.[5]
Σε κώδικα του 11ου αιώνα ο Χριστόφορος «ἐκ τοῦ γένους τῶν κυνοκεφάλων ὐπῆρχεν, γῆς δὲ τῶν ἀνθρωποφάγων». Και περιγράφεται ως ἀνὴρ νεανίας, φοβερὸς τῷ εἴδει, καὶ ὑπερμεγέθης τῷ σώματι καὶ τῷ πάχει· οἱ δὲ ὀφθαλμοὶ αὐτοῦ ὡς ἀστὴρ ὁ πρωῒ ἀνατέλλων, καὶ οἱ ὀδόντες αὐτοῦ ὡς συάγρου ἐξέχοντες.[6] Έτσι από τα κείμενα προκύπτει πως υπήρχε παράδοση περί καταγωγής του Χριστόφορου από τη χώρα των Κυνοκεφάλων, χωρίς όμως να λέγεται ότι αυτός ήταν κυνοκέφαλος.[6] Το θέμα της ερμηνείας του Κυνοκέφαλου Αγίου έχει απασχολήσει τους ερευνητές, οι οποίοι το συνδέουν με τον Αιγύπτιο θεό Άνουβι αλλά δυσκολεύονται να βρουν τη συνέχεια, αφού η μορφή αυτή είναι γνωστή περισσότερο από νεότερες εικόνες.[2][7] Γενικά η απεικόνισή του ως σκύλου συνδέεται με μια λαϊκή, ανατολική μορφή του Αγίου[2][4].
Αναφέρεται πως υπάρχει σχετική εικόνα του 11ου αι
με τον άγιο κυνοκέφαλο, στο Σινά καθώς και παλαιότερη τοιχογραφία , ίσως και του 7ου άι σε κοπτικό μοναστήρι.
Δυστυχώς δε μπόρεσα να βρω τις απεικονίσεις
Για σας τα κάνω όλα- Θα μπορούσα να 'μουνα στο χωριό να διαλογιζόμουνα τώρα ρε.
Οι απόψεις και τα σχόλια που δημοσιεύονται σε αυτό το Φόρουμ είναι προσωπικά και δεν αντιπροσωπεύουν αυτές της Διαχείρισης του Phorum.com.gr
Το κάθε μέλος, σύμφωνα με τους όρους χρήσης που αποδέχτηκε κατά την εγγραφή του, φέρει την αποκλειστική ευθύνη των δημοσιεύσεών του, των απόψεων / θέσεων που εκφράζονται
μέσω αυτής, καθώς και την επιλογή συνδέσμων που τυχόν συμπεριλαμβάνονται.
Η Διαχείριση του Phorum.com.gr σε καμία περίπτωση δεν αποδέχεται οποιαδήποτε ευθύνη, για οποιαδήποτε συμβουλή ή συστάσεις που κάνει ή υπονοεί κάποιο μέλος ή επισκέπτης του Phorum.com.gr
η οποία έχει ως αποτέλεσμα οποιαδήποτε απώλεια / ζημία, με οποιονδήποτε τρόπο, για μέλος του Phorum.com.gr, ή για οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.
Επιπλέον, η Διαχείριση του Phorum.com.gr δεν είναι και δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη, για το περιεχόμενο οποιουδήποτε άλλου ιστοτόπου στο Διαδίκτυο,
που έχει συνδεθεί με σύνδεσμο (link) από το Phorum.com.gr
Για άμεση επικοινωνία με τη Διαχείριση του Phorum.com.gr μπορείτε να συμπληρώνετε τη φόρμα της σελίδας Επικοινωνίας του Phorum.com.gr παρακάτω.