Σχόλια για την Αγία Γραφή

Θρησκείες, Θεοί και παραδόσεις.

Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ

gmoutzour
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 20 Αύγ 2023, 03:33
Επικοινωνία:

Σχόλια για την Αγία Γραφή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από gmoutzour » 11 Μαρ 2025, 17:14

Καταρχάς, έχω γράψει την γνώμη μου για το αν υπάρχει θεός εδώ: Υπάρχει θεός;

Ακολουθούν κάποια σχόλια για την Αγία Γραφή.

Ορισμένες από τις περιπτώσεις στις οποίες πρέπει να επιβάλλεται η θανατική ποινή σύμφωνα με την Αγία Γραφή: διάπραξη φόνου (ΕΞΟΔΟΣ 21:12-14), αν χτυπήσει κάποιος τον πατέρα ή τη μητέρα του (ΕΞΟΔΟΣ 21:15), αν καταραστεί κάποιος τον πατέρα ή τη μητέρα του (ΕΞΟΔΟΣ 21:17), αν δεν ακούει κάποιος τους γονείς του (ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ 21:18-21), αν διαπράξει κάποιος απαγωγή (ΕΞΟΔΟΣ 21:16), αν διαπράξει κάποιος μοιχεία (ΛΕΥΙΤΙΚΟΝ 20:10), ομοφυλοφιλία (ΛΕΥΙΤΙΚΟΝ 20:13), αν βρίσει κάποιος το Θεό (ΛΕΥΙΤΙΚΟΝ 24:10-16), αν κάποιος στοχεύει στην λατρεία άλλων θεών (ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ 13), αν εργαστεί κάποιος το Σάββατο (ΑΡΙΘΜΟΙ 15:32-36). Σε κάποιες από τις παραπάνω περιπτώσεις δεν υπάρχει καν παράπτωμα και σε άλλες η τιμωρία είναι δυσανάλογη του παραπτώματος. Να προσθέσω επίσης ότι προσωπικά είμαι κατά της θανατικής ποινής για δύο λόγους: 1) Υπάρχει η πιθανότητα της κακοδικίας, 2) Υπάρχει πιθανότητα να αλλάξει η νοοτροπία και η συμπεριφορά του παραπτωματικού. Ίσως όμως θα έπρεπε να επιβάλλεται η θανατική ποινή σε παραπτωματικούς οι οποίοι μπορούν να βλάψουν ακόμα και μέσα από τη φυλακή.

Σύμφωνα με την Αγία Γραφή αν κάποιος προξενήσει σωματική βλάβη σ’ έναν άλλο, πρέπει να του κάνουν ό,τι έκανε κι αυτός στον άλλο (ΛΕΥΙΤΙΚΟΝ 24:19). Είμαι αντίθετος με τέτοιες ποινές. Μπορεί για παράδειγμα ένας παραπτωματικός να προκάλεσε αναπηρία σε έναν άνθρωπο. Αν καταστήσουν τον παραπτωματικό ανάπηρο μπορεί να μην είναι σε θέση να προσφέρει ή να είναι πιο δύσκολο να προσφέρει. Όταν η τιμωρία είναι η φυλάκιση ο παραπτωματικός μπορεί να προσφέρει αφού αποφυλακιστεί.

Σύμφωνα με την Αγία Γραφή όποιος πει τον αδερφό του "ηλίθιο" πρέπει να καταδικαστεί στη φωτιά της κόλασης (ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 5:22). Εδώ προφανώς η τιμωρία δεν είναι ανάλογη του παραπτώματος.

Για την συντέλεια του κόσμου η Αγία Γραφή λέει ότι θα συμβεί "όσο ακόμη ζουν οι άνθρωποι ετούτης της γενιάς" (ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 24:34). Έχουν περάσει εκατοντάδες χρόνια και η συντέλεια δεν έχει συμβεί.

Σύμφωνα με την Αγία Γραφή τους αμαρτωλούς τους περιμένει αιώνια τιμωρία (ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 25:46). Όσο αμαρτωλή ζωή και αν έζησε κάποιος η αιώνια τιμωρία είναι σίγουρα μία δυσανάλογη τιμωρία, ακριβώς επειδή είναι αιώνια.

Σύμφωνα με την Αγία Γραφή "όποιος χωρίσει τη γυναίκα του και παντρευτεί άλλη, διαπράττει μοιχεία απέναντι στην πρώτη. Επίσης η γυναίκα που χωρίζει τον άντρα της και παντρεύεται άλλον διαπράττει μοιχεία" (ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ 10:11-12). Πώς διαπράττει μοιχεία εφόσον έχει χωρίσει;

Σύμφωνα με την Αγία Γραφή αν κάποιος που δεν είναι παντρεμένος "προχωρεί σε γάμο κάνει καλά, και αυτός που δεν προχωρεί κάνει ακόμα καλύτερα" (ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α΄ 7:38). Διαφωνώ γιατί χρειάζεται ο γάμος για να έχουμε παιδιά.

Για τις γυναίκες η Αγία Γραφή λέει ότι είναι καλύτερο να σιωπούν στις συνάξεις (ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α΄ 14:34) και ότι ο άντρας είναι αρχηγός της γυναίκας (ΠΡΟΣ ΕΦΕΣΙΟΥΣ 5:23). Εδώ θα πω απλώς ότι η ελευθερία του λόγου και η ισότητα πρέπει να είναι αξίες.

Στην Αγία Γραφή δεν αναφέρεται κάπου ότι η δουλεία πρέπει να καταργηθεί. Αντίθετα, αναφέρεται ότι οι δούλοι πρέπει να υπακούν στους κυρίους τους σε όλα (ΠΡΟΣ ΚΟΛΟΣΣΑΕΙΣ 3:22).

Σχετικά με τη στάση που πρέπει να έχουν οι πιστοί απέναντι στην εξουσία η Αγία Γραφή αναφέρει ότι οι πιστοί πρέπει να υποτάσσονται στην εξουσία (ΠΡΟΣ ΤΙΤΟΝ 3:1). Η γνώμη μου είναι ότι υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες αυτοί που είναι στην εξουσία πρέπει να απομακρυνθούν.

Ο Χριστός είχε πει ότι αν σε χτυπήσουν στο ένα μάγουλο πρέπει να γυρίσεις και το άλλο (ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ 6:29). Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να αφήνεις κάποιον να σε βλάψει.

Αναφορικά με την αγάπη, πιστεύω ότι μπορεί κάποιος να αισθανθεί αγάπη για σχετικά λίγα άτομα (συγγενείς, συντρόφους, φίλους). Θεωρώ πιο ρεαλιστικό να ενδιαφερόμαστε για τους άλλους.

Αναφορικά με την συγχώρεση, πιστεύω ότι πρέπει να τιμωρούνται τα παραπτώματα ειδικά όταν είναι βαριά. Ένας λόγος είναι ότι αν υπάρχει τιμωρία, μπορεί κάποιος να μην υποπέσει στο ίδιο παράπτωμα γιατί βλέπει ότι αυτό τιμωρείται.

Άβαταρ μέλους
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
Δημοσιεύσεις: 9338
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:44
Phorum.gr user: ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ

Re: Σχόλια για την Αγία Γραφή

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ » 12 Απρ 2025, 20:01

.


Μεγάλε υπάρχουν αρκετά βιβλία με 100άδες αντιφάσεις και τρελλοεδάφια της Κενής και Παλαιάς Διαθήκης

που μπορείς να διαβάσεις.....

Ηδη στην ανωτέρω πρόταση βλέπεις μία.....δηλαδή οτι ο Θιός αφού έκανε μία Διαθήκη μετά την άλλαξε και έκανε άλλη.....

Αλλη Ντάλλη που λέμε.....

Ευτυχώς που πήρες χαμπάρι την Ιερή Τρέλλα απο μικρός και δεν εμεινες με τις μαλακίες που σου έλεγε ο περίγυρος σου.....

Φαντάσου οτι το 97,7 % των πιστών δεν διάβασε ποτέ ΟΛΗ την Κενή και 99,99 % την Παλαιά..... :oops:

Το Τρελλοτερότερο όλων είναι οτι και το 99,7 % αφτιών που την διάβασαν δεν είδαν ούτε μια αντίφαση ή τρελλοεδάφιο.....

Αφτά συμβαίνουν οταν σου βάζουν την Πιπίλα απο μικρό οπως έλεγε και η Κωλομβιάνα Κενοδιαθηκωλόγος Pipila Tonores.....


.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....

Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία

Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Θρησκειολογία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών