ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ έγραψε: ↑10 Αύγ 2021, 20:38
Who is The 4th man έγραψε: ↑10 Αύγ 2021, 19:37
περίεργο κι'εγω ήξερα απ'τον βεργίδη(πού το βιβλιοπ.συντηρει τωρα ό αδελφός του)
ότι ήταν πράκτωρ των εβραίων,τώρα έγινε πρακτωρ των ρωμαίων ;
καί αφού αποκεφαλίσθηκε απ'τούς ρωμαίους ενώπιον του συνεδρίου των σαχρεντίν,
όσον αφορά τον βεργίδη που γνωρισα προσωπικά,είχε ανοίξει διάλογο με έναν
πνευματικό μεγαλης μόρφωσης....πέθανε όμως και δεν πρόλαβε να κάνει γνωστές
τίς νέες του απόψεις
περιτόν να σου πω ότι ό βεργίδης είχε μια ψύχωση εναντίον των χριστιανών καί
εχει γραψει βιβλία όπου εκθιάζει το έργο των:χιτλερ,σταλιν,νέρωνος ιδιαίτερα.
επίσης απομονώνεις φράσεις για να δωσεις μιά άποψι αναρχοαυτόνομη πού είναι
ή άλλη πλευρα ένός πολιτικάντικου νομίσματος.....
εδώ
https://choratouaxoritou.gr/?p=83485
εδώ
https://www.pemptousia.gr/2020/09/to-te ... ou-pavlou/
οί απ.παύλος κ' απ.πετρος μαρτύρησαν στη ρώμη επί νέρωνος διότι εδίδασκαν
ότι ή ρώμη είναι ή βαβυλών στην οποία τελείται το μυστήριον τής ανομίας εναντίον
τού θεού πού αναφέρεται και στην αποκ ιωανν.
επίσης το "να μην οργίζεσθαι" έχει μια έννοια πνευματική καί εσωτερική,για την
απόκτηση της ειρήνης......"Peace be un to you"
Δεν διάβασα το σεντόνι από τον πρώτο σύνδεσμο παρά μόνον τον τίτλο:
Η υποταγή μας στους άρχοντες σημαίνει υποταγή στους νόμους, εφόσον δεν προσκρούουν στην ευσέβεια και στα καθήκοντά μας προς το Θεό.
Αυτή η προϋπόθεση με το «εφόσον» δεν προκύπτει πουθενά απ' το κείμενο, είναι η κλασική τακτική να τα βγάζουν από το κεφάλι τους οι απολογητές και να δίνουν ερμηνείες που τους βολεύουν.
Το ότι τον σκότωσαν οι Ρωμαίοι δεν αποδεικνύει κάτι, ίσως είδαν ότι είναι επικίνδυνος γιατί πάει να σηκώσει το δικό του μπαϊράκι (;).
«Φιλήστε μου τους συγγενείς του Αυτοκράτορα», γράφει σε κάποιο άλλο σημείο πάντως, ποιος ξέρει γιατί τους δυσαρέστησε στη συνέχεια και τον εκτέλεσαν...
Το κείμενο του είναι ξεκάθαρο, πρόκειται για ένα εγκώμιο της εξουσίας και μάλιστα το κάνει τόσο ξεδιάντροπα που φτάνει στο σημείο να γράψει ότι οι φόροι είναι εκ Θεού και οι φοροεισπράκτορες λειτουργοί του Θεού! Το να πληρώνουμε φόρους δηλ. το βάζει σαν θεϊκή εντολή και όχι σαν αναγκαίο κακό που η εκτέλεσή του ανήκει στην εφορία. Και μας απειλεί κιόλας με το ξίφος που φοράει η εξουσία...
Για να είμαστε ενάρετοι πρέπει να υποτασσόμαστε στην εξουσία, μας λέει ο Παύλος.
Δεν γνωρίζω αν ήταν πράκτορας των Εβραίων ή των Ρωμαίων, αλλά αν ήμουν εξουσιαστής θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος από αυτό το κείμενο.
ναί έχεις πάρει τό χωρίο 13.2-7 στην πρός Ρωμαίους αλλά τό έχεις αφαιρέσει από όλη
την επιστολή πρός ρωμαίους(για να μη πώ κι'απ'τίς προς κορινθίους,εβραίους,γαλάτας κλπ),
για να δείς τη διαφορά μεταξύ "Νόμου" καί "Χάριτος" λογω ελεύθερης εκλογής πρέπει να έχεις
ενσκύψει σε όλες τίς επιστολές διαφορετικά αποσπώντας ένα χωρίο όλο αυτό πού κάνουμε
δεν είναι παρά μιά "νομικίστικη διαδικασία"
άν διαβάσουμε όλες τίς επιστολές θά δούμε ότι δεν μπορούμε να μπούμε στη σκέψη τής
θεότητας εφαρμόζοντας τόν δικό μας σχετικισμό,συγκρητισμό,απολυτοκρατία......
μερικά παραδείγματα πού μπορεί να τα συλλάβει μόνο κάποιος πού έχει ποιητική φλέβα
(μπορεί να είναι κι'ενας αγρότης ή εργάτης ή μια πόρνη ή ένας ληστής)
-θά σε ανυψώσω γιά να σε κατακρημνήσω για να δούν και οί υπηρέται σου
-σάς άξιζαν αυτοί πού σάς καταδυναστεύουν
(εδω έρχεται γάντι καί σέ μας )
-αυτούς πού ονομάζετε μιαρούς και απόβλητούς θα είναι πρωτοι στη βασιλεία μου
-επέτρεψε τον σκόλοπα στό σαρκίον μου για να μην τραφεί ή υπερηφάνειά μου(απ.παύλος)
(εδώ σαν απάντηση σ'αυτούς πού λένε "δεν σε έκανε καλά ό Θεούλης;")
-λές ότι είσαι πλούσιος και επιτυχημένος,σε συμβουλεύω να φορέσεις λευκο ιμάτιον
για να κρύψεις τη γύμνια σου καί κολυριον στα μάτια σου
αργότερα όλα αυτά εμπλουτίστηκαν στη παράδοση των ασκητών της ερήμου αλλά και ερμητικών
φιλοσόφων,ότι ή πάλη είναι εντός με τα πάθη,βέβαια σήμερα με ένα Ιερατείο πού έχει προνόμια
είναι φυσικό να ξεχιλίζει ή υποκρισία καί να χρησιμοποιείται αυτό το χωρίο για να κάνουμε
τίς δουλειές μας.
πάντως το θεμα που έθιξες δεν είναι απλό και θέλει πολύ διερεύνηση