Re: Το παρεξηγημένο σεξ στην ζωή των πιστών ανθρώπων
Δημοσιεύτηκε: 06 Απρ 2019, 14:02
Τα αλανθαστα στατιστικά μου το επιβεβαιωνουν.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Τα αλανθαστα στατιστικά μου το επιβεβαιωνουν.
Κατ' αρχήν να πούμε πως η εκλησσία πιστεύοντας χωρίς σοβαρό λόγο και αιτία τον λόγο μερικών αρχαίων αμόρφωτων ψαράδων και βοσκών που απ οτι φαίνεται έπασχαν και από παραισθήσεις, μας παρουσιάζει ένα σύνολο κανόνων ως θεάρεστο έργο και λέει πρέπει να τους ακολουθήσουμε. Και οι πιστοί ως δεύτεροι ανόητοι τους ακολουθούν άκριτα. Κάπως λιγότεροι οι τελευταίοι στις μέρες μας καθώς οι κοινωνίες ωριμάζουν κάπως.Natasha έγραψε: ↑06 Απρ 2019, 13:35Απευθύνομαι πρώτα προς το κουλούρι Θεσσαλονίκης , που με παρεξήγησε στα ερωτικά θέματα (ίσως επειδή δεν με ξέρει καλά και δεν μπορεί να «διαβάσει» από τα γραφόμενα τον άλλον από μακριά) και κατόπιν σε όλους και όλες εδώ μέσα που δεν γνωρίζουν κάποια βασικά για την θέση του έρωτα και του σεξ στην ζωή των πιστών ανθρώπων.
Δεν μπήκαμε εμείς οι πιστοί σε καμιά γυάλα και κοιτάμε από μακριά τους άλλους να ερωτεύονται και να κάνουν έρωτα. Το αντίθετο ισχυει. Είμαστε ερωτικά, δοτικά και καυλιάρικα μωρά και μπορούμε να απολαυσουμε τον έρωτα και το σεξ στον απολυτο βαθμό μπορώ να πω. Και μάλιστα όσο περισσότερο αγαπάμε, τόσο καλυτερο σεξ κάνουμε. Οι ανέραστοι και αγάμητοι άνθρωποι είναι εκείνοι που είναι σκληρόκαρδοι και κακοί. Προσέξτε το αυτό.
Ακόμα, θέλω να τονίσω εδώ το θέμα της θείας χάρης. Θα το λέω μέχρι να μαλλιάσει η γλώσσα μου και μέχρι να πεθάνω: όσο περισσότερο είναι κανείς συνδεδεμένος με τον Θεό και όσο περισσότερη θεία χάρη έχει, δηλαδή ΘΕΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, τόσο καλύτερο σεξ κάνει με τον συντροφό του ή τον συζυγο. Είναι σκεφτείτε το σαν το βιάγκρα που αναγκάζονται να πάρουν μερικοί για να αποκτήσουν έξτρα δυναμη. Ε λοιπόν, αυτήν την δυναμη σε έναν πιστό άνθρωπο, την δίνει ο Θεός και τον καθιστά άνθρωπο δυναμίτη ακόμα και στο θέμα του έρωτα και του σεξ. Φανταστείτε δηλ τι γίνεται στο κρεβάτι ενός αγιασμένου και αγίου ανθρώπου. Να το θυμάστε και αυτό.
Τώρα, υπάρχουν 2 αποψεις στον πιστό, θεολογικό και εκκλησιαστικό κόσμο. Οι μεν πιστευουν ότι δεν επιτρέπεται να κάνει κανείς σεξ πριν τον γάμο και οι δε, που δεν το δέχονται αυτό και θεωρούν ότι μπορεί κανείς ελευθερα να συνευρίσκεται με κάποιον και πριν από τον γάμο εφόσον φυσικά τον αντιμετωπίζει σαν ελευθερη προσωπικότητα και σαν άνθρωπο και όχι σαν ένα σκεύος και αντικείμενο ηδονής.
Την δεύτερη άποψη την στηρίζει με ιδιαίτερη έμφαση ο πατέρας Φιλόθεος Φάρος και βάζω το βιντεάκι που τα εξηγεί αυτά τα θέματα για να λυσετε μερικοί και μερικές κάποιες απορίες σας.
Εξηγώ εδώ ότι είμαι της ίδιας άποψης και γνώμης με τον π. Φιλόθεο και πιστευω και γω ότι ΠΟΤΕ ο Χριστός δεν ασχολήθηκε τόσο εμμονικά με το σεξ, ώστε να φτάσει μάλιστα να το απαγορέψει εκτός γάμου.
Δείτε το σχετικό βίντεο, ιδιαίτερα στο 1:50 και μετά και προσέξτε τι λέει για το νομικίστικο πνεύμα από το 9ο λεπτό και μετά. Δεν κρατάει πολύ, μόνο ένα τέταρτο.
Γιατί εκφράζεσαι έτσι προσβλητικά; μήπως εσύ πέρασες από την μόρφωση στην παραμόρφωση; δεν εννοώ με την κλασική έννοια αλλά ξέρεις την ψυχική.
Ολες αρκει να γινεται γάμος - στην χειροτερη περιπτωση μια τουλάχιστον καλη γνωριμια θα γινει.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑06 Απρ 2019, 14:05Ρε μην είστε μονοχοφάηδες, πείτε καμια καλή εκκλησία.
Και τώρα το Πάσχα παίζουν πολλά τυχερά, στα χωριά κυρίως.Αγις έγραψε: ↑06 Απρ 2019, 14:10Ολες αρκει να γινεται γάμος - στην χειροτερη περιπτωση μια τουλάχιστον καλη γνωριμια θα γινει.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑06 Απρ 2019, 14:05Ρε μην είστε μονοχοφάηδες, πείτε καμια καλή εκκλησία.
Αν σε 3 γαμους δεν βγει τπτ καλως ηλθες στον κοσμο του ψαρέματος.
Οι γνωριμίες το Πάσχα είναι επιφανειακές, κοιτάνε κυρίως το μέγεθος της λαμπάδας.sys3x έγραψε: ↑06 Απρ 2019, 14:13Και τώρα το Πάσχα παίζουν πολλά τυχερά, στα χωριά κυρίως.Αγις έγραψε: ↑06 Απρ 2019, 14:10Ολες αρκει να γινεται γάμος - στην χειροτερη περιπτωση μια τουλάχιστον καλη γνωριμια θα γινει.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑06 Απρ 2019, 14:05Ρε μην είστε μονοχοφάηδες, πείτε καμια καλή εκκλησία.
Αν σε 3 γαμους δεν βγει τπτ καλως ηλθες στον κοσμο του ψαρέματος.
Καλά κάνεις και ακούς τον Άγι, με τον καιρό θα ωριμάσεις και θα ακούς και μένα.Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑06 Απρ 2019, 14:16Οι γνωριμίες το Πάσχα είναι επιφανειακές, κοιτάνε κυρίως το μέγεθος της λαμπάδας.
Προτιμώ τη συμβουλή του Άγι.
Τότε ποια η διαφορά με τους απίστους; Και αυτοί το ίδιο δεν κάνουν;Natasha έγραψε: ↑06 Απρ 2019, 13:35
Τώρα, υπάρχουν 2 αποψεις στον πιστό, θεολογικό και εκκλησιαστικό κόσμο. Οι μεν πιστευουν ότι δεν επιτρέπεται να κάνει κανείς σεξ πριν τον γάμο και οι δε, που δεν το δέχονται αυτό και θεωρούν ότι μπορεί κανείς ελευθερα να συνευρίσκεται με κάποιον και πριν από τον γάμο εφόσον φυσικά τον αντιμετωπίζει σαν ελευθερη προσωπικότητα και σαν άνθρωπο και όχι σαν ένα σκεύος και αντικείμενο ηδονής.
Τα ίδια βιώματα αποκόμισα απ' το διαλογισμό. Ο διαλογισμός είναι κάτι που μαθαίνεται σε 5 λεπτά, αλλά χρειάζεσαι κάτι διαδοχικές ζωές για να τον τελειοποιήσεις.Natasha έγραψε: ↑06 Απρ 2019, 13:35Ακόμα, θέλω να τονίσω εδώ το θέμα της θείας χάρης. Θα το λέω μέχρι να μαλλιάσει η γλώσσα μου και μέχρι να πεθάνω: όσο περισσότερο είναι κανείς συνδεδεμένος με τον Θεό και όσο περισσότερη θεία χάρη έχει, δηλαδή ΘΕΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, τόσο καλύτερο σεξ κάνει με τον συντροφό του ή τον συζυγο. Είναι σκεφτείτε το σαν το βιάγκρα που αναγκάζονται να πάρουν μερικοί για να αποκτήσουν έξτρα δυναμη. Ε λοιπόν, αυτήν την δυναμη σε έναν πιστό άνθρωπο, την δίνει ο Θεός και τον καθιστά άνθρωπο δυναμίτη ακόμα και στο θέμα του έρωτα και του σεξ. Φανταστείτε δηλ τι γίνεται στο κρεβάτι ενός αγιασμένου και αγίου ανθρώπου. Να το θυμάστε και αυτό.
Dwarven Blacksmith έγραψε: ↑06 Απρ 2019, 14:21Δεν είναι ότι δεν σε ακούω. Ειδικά άμα είναι και ο εναον στο νήμα, σε ακούω ντόλμπι σαρράουντ.
Απλά φιλτράρω τις ιδέες σου.
Του Φάρου μπορεί νάναι (που δεν είναι) του Ευαγγελίου ΔΕΝ είναι.Natasha έγραψε: ↑06 Απρ 2019, 13:35............................................
Τώρα, υπάρχουν 2 αποψεις στον πιστό, θεολογικό και εκκλησιαστικό κόσμο. Οι μεν πιστευουν ότι δεν επιτρέπεται να κάνει κανείς σεξ πριν τον γάμο και οι δε, που δεν το δέχονται αυτό και θεωρούν ότι μπορεί κανείς ελευθερα να συνευρίσκεται με κάποιον και πριν από τον γάμο εφόσον φυσικά τον αντιμετωπίζει σαν ελευθερη προσωπικότητα και σαν άνθρωπο και όχι σαν ένα σκεύος και αντικείμενο ηδονής.
Την δεύτερη άποψη την στηρίζει με ιδιαίτερη έμφαση ο πατέρας Φιλόθεος Φάρος και βάζω το βιντεάκι που τα εξηγεί αυτά τα θέματα για να λυσετε μερικοί και μερικές κάποιες απορίες σας.
.................................
Και.......Λέγει σ’ αυτήν ο Ιησούς: «Πήγαινε, φώναξε τον άντρα σου και έλα εδώ». Αυτό το είπε για να λάβουν και οι οικείοι της απ’ αυτή τη δωρεά που της υποσχέθηκε, αλλά συγχρόνως και για να αφυπνίσει τα βάθη της συνειδήσεως της γυναίκας και να προκαλέσει την μετάνοιά της, πρώτο βήμα για την λήψη της θείας χάριτος. Αποκρίθηκε η γυναίκα και είπε: «Δεν έχω άντρα» (κάνει από ευθύτητα μια ατελή, όχι όμως κατά τον νόμο ψευδή, ομολογία για να αποκρύψει την ντροπή της). Της λέει ο Ιησούς: «Καλά είπες ότι “άντρα δεν έχω” (την ελέγχει στη συνέχεια με λεπτότητα και ευγένεια). Γιατί πέντε άντρες είχες (κατά διαδοχήν και με το Νόμο, ή κατόπιν διαζυγίων), και τώρα αυτός που έχεις (ο οποίος δεν ήθελε να την παντρευτεί) δεν είναι άντρας σου» (ζούσε μαζί του λαθραίως, και δεν αποκλείεται είτε αυτός να είχε άλλη νόμιμη γυναίκα, είτε κάποιος από τους προηγούμενους άντρες της να ζούσε ακόμη, και άρα να ήταν μοιχαλίδα). «Αυτό το είπες αλήθεια» (η ζωή της Σαμαρείτισσας παρουσίαζε έλλειψη σοβαρότητας και ερωτική ακράτεια). (Ιωάννης:4,1-42)
Το να προβάλει κανείς την ψυχοπαθολογική του κατάσταση σαν κανονική με την διδασκαλία του Θεού, αποτελούσε από αρχαιοτάτων χρόνων τον ορισμό της ειδωλολατρίας και της Αίρεσης.Οἱ υἱοὶ τοῦ αἰῶνος τούτου γαμοῦσι καὶ ἐκγαμίζονται· 35 οί δὲ καταξιωθέντες τοῦ αἰῶνος ἐκείνου τυχεῖν καὶ τῆς ἀναστάσεως τῆς ἐκ νεκρῶν οὔτε γαμοῦσιν οὔτε γαμίζονται·36 οὔτε γὰρ ἀποθανεῖν ἔτι δύνανται· ἰσάγγελοι γάρ εἰσι, καὶ υἱοί εἰσι τοῦ Θεοῦ, τῆς ἀναστάσεως υἱοὶ ὄντες. (Λουκάς:20,34-37)