Ήταν ακριβώς αυτό που έγινε στον Σωκράτη. Καταδικάστηκε για "εισαγωγή καινών δαιμονίων" που σημαίνει υπήρχε τέτοιος νόμος και πού, στην Αθήνα που ήταν το μόνο πολιτισμένο μέρος. Δεν είναι θέμα συμπεράσματος, σου εξηγώ τι έγινε.nik_killthemall έγραψε: ↑18 Οκτ 2018, 19:30παπαριές μελάτες ...foscilis έγραψε: ↑17 Οκτ 2018, 22:24Καλα επρεπε να ειχες παει στην εκθεση για την υγεια στο μουσειο κυκλαδικης τεχνης πριν 2-3 χρονια (δυστυχως δεν αφηναν φωτος γιατι ηταν σπανια εκθεματα δανεικα απο αλλα μουσεια ή και αδημοσιευτα) να δεις τα ατελειωτα πηλινα μαρμαρινα και μεταλλικα αυτακια, χερακια, πουτσακια αφιερωμενα (μαζι με το αντιστοιχο αντιτιμο εννοειται) δε θυμαμαι σε ποιον θεο/θεους που γιατρεψαν τα αντιστοιχα μερη του σωματος αυτων των απλυτων κοντοπιθαρων μη νομιζεις οτι ηταν ολοι Σωκρατηδες και Επικουροι εκει περα, οι πιο πολλοι ηταν της φασης "σκοτωνω τον Σωκρατη γιατι λεει οτι δεν υπαρχει θεος-προστατης της κωλοτρυπιδας".nik_killthemall έγραψε: ↑17 Οκτ 2018, 19:05
Δεν είναι ακριβώς έτσι, οι πρακτικές "μαγείας", θαυμάτων κλπ ήταν συνήθειες του ανατολίτικου προ χριστού μυστικισμού και αυτές ενσερνίστηκε και διαιώνισε και ο χριστιανισμός που ήταν μια ακόμη ανατολίτικη θρησκεία.
Το 12θεο δεν είχε μαγείες, ούτε και λάτρευε πτώματα, ούτε και απέδιδε μαγικές ιδιότητες στα είδωλα και στα αγάλματα. Όλη αυτή η "κληρονομιά" προερχόταν καθαρά από τον ανατολίτικο μυστικισμό. Ουσιαστικά ήταν Περσικής, Βαβυλωνιακής, Αιγυπτιακής κλπ προέλευσης.
Το μόνο που είχε το δωδεκάθεο ήταν οι χρησμοί και οι οιωνοί δηλ. τα θεϊκά σημάδια και μηνύματα τα οποία δεν θα έλεγα ότι τα συναντάμε στον χριστιανισμό όπως συναντάμε τα μαγικά εικονίσματα και τη λατρεία πτωμάτων.
Το ότι υπήρχε μια τάση προς την δεισιδαιμονία δεν σημαίνει πως υπήρχε δογματικός φανατισμός του "σκοτώνω όποιον δεν πιστεύει τα ίδια με μένα".
Επίσης αυτά που σου περιέγραψα (τάματα κλπ) είναι πάρα πολύ αληθινά, τι νομίζεις ο χριστιανισμός τα ανακάλυψε; Ούτε καν. Μάλλον τα περιόρισε σε κάποιο βαθμό.