Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Θρησκείες, Θεοί και παραδόσεις.

Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ

bluerose
Δημοσιεύσεις: 9426
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 22:08

Re: Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bluerose » 24 Φεβ 2020, 14:56

A0ANACIVC έγραψε:
24 Φεβ 2020, 13:11
Γενιά της Αμαρτίας έγραψε:
24 Φεβ 2020, 12:34
...
Επ' ευκαιρία της αγίας Τεσσαρακοστής, αποσύρσου λίγο απ' την κοινωνία, τις πολλές κινήσεις και ομιλίες, τα ΜΜΕ κλπ., τήρησε τη νηστεία και πάψε να αυνανίζεσαι, προσευχήσου και στοχάσου συχνά και δυνατά τον όσιο πατέρα μας Παΐσιο και θα σου κάνει σίγουρα μιαν επίσκεψη, στον ύπνο σου.
Με τίποτα δε θα ήθελα να τον δω ούτε στον ύπνο ούτε στον ξύπνιο. Να μου λείπει. Κι ο ιδιος ο Άγιος έλεγε μη πιστεύετε τα όνειρα
Επίσης έλεγε είναι πειρασμικα
Έχει η εκκλησία κάποια στάνταρ κι ανάλογα και τη πνευματική κατασταση κατάσταση του κάθε ένα μπορείς να ξέρεις αν είναι Άγιος αυτό που είδες
Φυσικά πάντα μα πάντα όλα στο πνευματικό μας τα λέμε αυτα

Άβαταρ μέλους
A0ANACIVC
Δημοσιεύσεις: 663
Εγγραφή: 03 Ιαν 2020, 18:45

Re: Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από A0ANACIVC » 24 Φεβ 2020, 15:48

bluerose έγραψε:
24 Φεβ 2020, 14:56
A0ANACIVC έγραψε:
24 Φεβ 2020, 13:11
Γενιά της Αμαρτίας έγραψε:
24 Φεβ 2020, 12:34
...
Επ' ευκαιρία της αγίας Τεσσαρακοστής, αποσύρσου λίγο απ' την κοινωνία, τις πολλές κινήσεις και ομιλίες, τα ΜΜΕ κλπ., τήρησε τη νηστεία και πάψε να αυνανίζεσαι, προσευχήσου και στοχάσου συχνά και δυνατά τον όσιο πατέρα μας Παΐσιο και θα σου κάνει σίγουρα μιαν επίσκεψη, στον ύπνο σου.
Με τίποτα δε θα ήθελα να τον δω ούτε στον ύπνο ούτε στον ξύπνιο. Να μου λείπει. Κι ο ιδιος ο Άγιος έλεγε μη πιστεύετε τα όνειρα
Επίσης έλεγε είναι πειρασμικα
Έχει η εκκλησία κάποια στάνταρ κι ανάλογα και τη πνευματική κατασταση κατάσταση του κάθε ένα μπορείς να ξέρεις αν είναι Άγιος αυτό που είδες
Φυσικά πάντα μα πάντα όλα στο πνευματικό μας τα λέμε αυτα
Οι πνευματικοί περιορισμοί είναι περιττοί στις απακαλυπτικές επισκέψεις. Έχουμε αρκετά επεισόδια στην Γραφή όπου άγγελος Κυρίου επισκέπτεται αγίους σε ονείρατα. Αλλά έστω ότι πρόκειται περί πειρασμικής ενέργειας του Εχθρού, αν δεν κατέβουμε εμείς στον υπνικό Άιδη να σώσουμε τους δαίμονες, ποιός θα κατέβει; Οι προτεστάντες φλούφληδες με το προσευχητάρι και το χαουτού ανά χείρας;

bluerose
Δημοσιεύσεις: 9426
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 22:08

Re: Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bluerose » 24 Φεβ 2020, 15:53

A0ANACIVC έγραψε:
24 Φεβ 2020, 15:48
bluerose έγραψε:
24 Φεβ 2020, 14:56
A0ANACIVC έγραψε:
24 Φεβ 2020, 13:11


Επ' ευκαιρία της αγίας Τεσσαρακοστής, αποσύρσου λίγο απ' την κοινωνία, τις πολλές κινήσεις και ομιλίες, τα ΜΜΕ κλπ., τήρησε τη νηστεία και πάψε να αυνανίζεσαι, προσευχήσου και στοχάσου συχνά και δυνατά τον όσιο πατέρα μας Παΐσιο και θα σου κάνει σίγουρα μιαν επίσκεψη, στον ύπνο σου.
Με τίποτα δε θα ήθελα να τον δω ούτε στον ύπνο ούτε στον ξύπνιο. Να μου λείπει. Κι ο ιδιος ο Άγιος έλεγε μη πιστεύετε τα όνειρα
Επίσης έλεγε είναι πειρασμικα
Έχει η εκκλησία κάποια στάνταρ κι ανάλογα και τη πνευματική κατασταση κατάσταση του κάθε ένα μπορείς να ξέρεις αν είναι Άγιος αυτό που είδες
Φυσικά πάντα μα πάντα όλα στο πνευματικό μας τα λέμε αυτα
Οι πνευματικοί περιορισμοί είναι περιττοί στις απακαλυπτικές επισκέψεις. Έχουμε αρκετά επεισόδια στην Γραφή όπου άγγελος Κυρίου επισκέπτεται αγίους σε ονείρατα. Αλλά έστω ότι πρόκειται περί πειρασμικής ενέργειας του Εχθρού, αν δεν κατέβουμε εμείς στον υπνικό Άιδη να σώσουμε τους δαίμονες, ποιός θα κατέβει; Οι προτεστάντες φλούφληδες με το προσευχητάρι και το χαουτού ανά χείρας;
Δουλειά μας είναι να γνωρίσουμε το Χριστό αφού πάρουμε είδηση τα πάθη μας
Και τα περιορίσουμε
Να. Βλέπω ένα ωραίο αμάξι,σπίτι,λεφτά
Δε τρέφω την αχαριστια μου πλέον. Να τα θέλω κι αυτά
Εάν το αφήσεις αυτό μπορεί να μισήσεις τον άλλο που τα έχει και να υποτιμήσεις τα δικά σου. Ήδη έδωσες δικαίωμα
Κι όχι δεν είναι δουλειά μου να βλέπω Αγίους
Είδες; Άγιοι πατέρες έβλεπαν αλλους Αγίους που λες
Άστο για τους πνευματικους


Άβαταρ μέλους
Antares
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 10:46
Phorum.gr user: Ακταία

Re: Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antares » 24 Φεβ 2020, 16:18

Ναι αλλά εσείς δεν το πάτε παραπέρα και καλά κάνετε εφόσον δεν σας αφορά. Δεν σκέφτεστε αν αυτό το αμάξι, το σπίτι, τα λούσα, αποκτήθηκαν με κακό τρόπο βλάπτοντας συνανθρώπους μας. Δεν θα το σκεφτείτε αν δεν ζημιωθείτε οι ίδιοι. Και με το να ζημιωθείτε δεν εννοώ να μην έχετε και εσείς αυτά τα πράγματα, αλλά να σας έχουν πάρει και αυτά που δικαιούστε, την αξιοπρέπειά σας στην κοινωνία και την εργασία, στην σχέση σας με τους άλλους, στο τέλος και την ίδια σας την ζωή.
Θα έλεγα μάλιστα ότι το επικροτείτε κιόλας με τον τρόπο σας, λόγω της στενής σχέσης με μια θρησκεία που προσωπικά δεν την εκτιμώ καθόλου. Μάλιστα πιστεύω ότι ο Χριστιανισμός θα έπρεπε να δείχνει τα καμώματα αυτής της θρησκείας και όχι να συνεργάζεται για να γυρίζει ο κόσμος (έλεος). Ο κόσμος γυρίζει και έχει κακά χωρίς καμώματα σατανικά. Απλά τότε είναι καλύτερος.

bluerose
Δημοσιεύσεις: 9426
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 22:08

Re: Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bluerose » 24 Φεβ 2020, 16:27

Δε κατάλαβα
Απλά λέω για το αμάρτημα του φθόνου ένα από τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα,με υποκατηγορία την αχαριστια

Αυτό χαμπάρι δε θα το πάρει ο χρήστης γενιά της αμαρτίας. Έχει άλλο φθονερο πλάσμα δεν είναι όμως

Ε εγώ αυτό έχω τι να κάνω;

Ο κόσμος πάντα είχε κακά από τη πτώση του Αδάμ
Χάσαμε τη παραδεισένια ζωή και κερδίσαμε τι;
Για αυτό ξαναήρθε ο Χριστός. Τουλάχιστο να έχουμε ευκαιρία μετά θάνατον
Άργησε να έρθει ο Χριστός περίμενε να δει όλες τις αμαρτίες που γίνανε,να μην υπάρξει άλλη καινούργια,για να μπορούν να εξομολογηθούν

Άβαταρ μέλους
Γενιά της Αμαρτίας
Δημοσιεύσεις: 9229
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 23:03
Phorum.gr user: Γενιά των 700
Τοποθεσία: Εμπροσθοφυλακή.

Re: Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γενιά της Αμαρτίας » 24 Φεβ 2020, 16:29

bluerose έγραψε:
24 Φεβ 2020, 16:27
Δε κατάλαβα
Απλά λέω για το αμάρτημα του φθόνου ένα από τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα,με υποκατηγορία την αχαριστια

Αυτό χαμπάρι δε θα το πάρει ο χρήστης γενιά της αμαρτίας. Έχει άλλο

Ο κόσμος πάντα είχε κακά από τη πτώση του Αδάμ
Χάσαμε τη παραδεισένια ζωή και κερδίσαμε τι;
Για αυτό ξαναήρθε ο Χριστός. Τουλάχιστο να έχουμε ευκαιρία μετά θάνατον
Άργησε να έρθει ο Χριστός περίμενε να δει όλες τις αμαρτίες που γίνανε,να μην υπάρξει άλλη καινούργια,για να μπορούν να εξομολογηθούν
Βρες μου ένα χωρίο στα ευαγγέλια που ο χριστός να αναφέρεται σε θανάσιμα αμαρτήματα
Πλην της βλασφημίας του αγίου πνεύματος
Είσαι επηρρεασμένη από την Καθολική θεολογία
Έτσι πρέπει να γίνει, έτσι θα γίνει.

bluerose
Δημοσιεύσεις: 9426
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 22:08

Re: Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bluerose » 24 Φεβ 2020, 16:33

Γενιά της Αμαρτίας έγραψε:
24 Φεβ 2020, 16:29
bluerose έγραψε:
24 Φεβ 2020, 16:27
Δε κατάλαβα
Απλά λέω για το αμάρτημα του φθόνου ένα από τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα,με υποκατηγορία την αχαριστια

Αυτό χαμπάρι δε θα το πάρει ο χρήστης γενιά της αμαρτίας. Έχει άλλο

Ο κόσμος πάντα είχε κακά από τη πτώση του Αδάμ
Χάσαμε τη παραδεισένια ζωή και κερδίσαμε τι;
Για αυτό ξαναήρθε ο Χριστός. Τουλάχιστο να έχουμε ευκαιρία μετά θάνατον
Άργησε να έρθει ο Χριστός περίμενε να δει όλες τις αμαρτίες που γίνανε,να μην υπάρξει άλλη καινούργια,για να μπορούν να εξομολογηθούν
Βρες μου ένα χωρίο στα ευαγγέλια που ο χριστός να αναφέρεται σε θανάσιμα αμαρτήματα
Πλην της βλασφημίας του αγίου πνεύματος
Είσαι επηρρεασμένη από την Καθολική θεολογία
Εχθές η μοναχή διάβαζε πριν βγει ο ιερέας να πει τον λόγο και μοιράσει αντίδωρο
Πάντα κάτι διαβάζει
Μετά διαβάζει η άλλη τους Αγίους της εβδομάδας

Ακριβώς δε θυμάμαι αλλά ανέφερε ακριβώς επτά θανάσιμα αμαρτήματα,μέσα από αυτό που δισβαζε στο ψαλτήρι ( γιατί μοναχές ψέλνουν σπάνια μας έρχεται ψάλτης)

Θα το λέει κάπου αφού μέσα από τη Καινή ερμήνευαν οι Πατέρες και μας τα άφησαν

bluerose
Δημοσιεύσεις: 9426
Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 22:08

Re: Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από bluerose » 24 Φεβ 2020, 16:36

Τα θανάσιμα αμαρτήματα, κατά τον Γεννάδιο Σχολάριο, τον Κορέσσιο και των Ιεροσολύμων Χρύσανθο, όπως αναφέρει ο άγιος Νικόδημος, είναι τα προαιρετικά εκείνα αμαρτήματα που προσβάλλουν την μεταξύ ημών και Θεού αγάπη, ή την αγάπη μεταξύ ημών, Θεού και πλησίον, και καθιστούν τους αμαρτάνοντες ενόχους αιωνίου Κολάσεως. Και η μεταξύ ημών και Θεού αγάπη προσβάλλεται, όταν π.χ. θα βλασφημήσουμε Αυτόν, ενώ η μεταξύ ημών, Θεού και πλησίον αγάπη προσβάλλεται, όταν π.χ. θα φονεύσουμε κάποιον.

Τα αμαρτήματα λοιπόν αυτά που λέγονται θανάσιμα είναι τα εξής: 1) η Υπερηφάνεια, 2) η Φιλαργυρία, 3) η Πορνεία, 4) ο Φθόνος, 5) η Γαστριμαργία, 6) ο Θυμός και 7) η Ακηδία (ή Αμέλεια). Από αυτά τα επτά βασικά αμαρτήματα πηγάζουν όλα τ’ άλλα. Το τι δε ακριβώς γεννά το καθένα από αυτά μάς το σημειώνει ο Γαβριήλ Φιλαδελφείας στην Ορθόδοξη Ομολογία του, όπως και ο Νικόλαος Βούλγαρης, που γράφουν τα εξής:

1) Από την Υπερηφάνεια πηγάζουν: κενοδοξία, καύχηση, οίηση, φιλοδοξία, ανυποταξία, καταγέλαση, υπόκριση, πείσμα κ.α.

2) Από τη Φιλαργυρία πηγάζουν: πλεονεξία, ανελεημοσύνη, σκληρότητα της καρδιάς, κλοπή, αρπαγή, ψεύδος, αδικία, δολιότητα, επιορκία, σιμωνία, ιεροσυλία, απιστία, ανειλικρίνεια κ.α.

3) Από την Πορνεία πηγάζουν: μοιχεία, αρσενοκοιτία, κτηνοβασία, αιμομιξία, παιδοφθορία, παρθενοφθορία, συγκυλισμός, αυνανισμός, τύφλωση του νου, αθεοφοβία κ.α.

4) Από τον Φθόνο πηγάζουν: επιβουλή, έχθρα, χαιρεκακία, φιλονεικία, καταλαλιά, απάτη, προδοσία, φόνος, αχαριστία, λύπη για τα καλά του φθονουμένου.

5) Από τη Γαστριμαργία πηγάζουν: λαιμαργία, μέθη, ασωτία, καρηβαρία (πονοκέφαλος), λαγνεία, ακηδία κ.α.

6) Από τον Θυμό πηγάζουν: βλασφημία, μίσος, μνησικακία, φιλονεικία, επιορκία, κατάρα, ύβρη, μάχη, διαπληκτισμός, φόνος κ.α.

7) Από την Ακηδία πηγάζουν: μικροψυχία, λύπη και αγανάκτηση για το καλό που κάνουμε, προφάσεις εν αμαρτίαις, απόγνωση, απιστία και νωθρότητα προς κάθε καλό έργο που ήταν δυνατό να πράξουμε.

Ας σημειωθεί ότι τα επτά αυτά βασικά θανάσιμα αμαρτήματα είναι ως πάθη και έξεις ριζωμένα στην ψυχή, από τα οποία βλαστάνουν όλα τα ανωτέρω. Και ακόμη, ότι άλλα από αυτά είναι μεγαλύτερα και άλλα μικρότερα και άλλα είναι αίτια των άλλων και άλλα αιτιατά. Π.χ. η λαγνεία (η ασέλγεια δηλαδή) και η ακηδία (η αμέλεια ή αδιαφορία) γεννιούνται από την γαστριμαργία. Ο φθόνος, ο θυμός και η φιλαργυρία γεννούν τον φόνο και τη φιλονεικία κ.ο.κ.

Ο Θεοφύλακτος Βουλγαρίας λέει, ότι η ρίζα όλων των αμαρτημάτων, θανασίμων και μη, είναι η φιλαυτία. Αυτή η αμαρτία είναι η αιτία όλων των άλλων κακών. Το αναφέρει δε αυτό, ερμηνεύοντας το του αποστόλου Παύλου, εκεί που λέει: «Έσονται οι άνθρωποι φίλαυτοι, φιλάργυροι» κτλ. (Β’ Τιμ. 3:2-7), διότι και ο απόστολος προέταξε αυτήν την αμαρτία από τις λοιπές.



β) Για τα συγγνωστά.

Συγγνωστά αμαρτήματα λέγονται τα αμαρτήματα εκείνα, τα οποία δεν προσβάλλουν την προς τον Θεό ή τον πλησίον αγάπη, ούτε καθιστούν τον άνθρωπο εχθρό του Θεού και ένοχο αιωνίου Κολάσεως, στα οποία είναι υποκείμενοι και αυτοί οι Άγιοι κατά το ρητό του Ιακώβου που λέει: «Πολλά γαρ πταίομεν άπαντες» (Ιακ. 3:2), το του Ιωάννου: «Εάν είπωμεν αμαρτίαν ουκ έχομεν εαυτούς πλανώμεν και η αλήθεια ουκ έστιν εν ημίν» (Α’ Ιω. 1:8), το του Δαβίδ: «Μη εισέλθης εις κρίσιν μετά του δούλου σου, ότι ου δικαιωθήσεται ενώπιόν σου πας ζων» (Ψαλ. 142:2), το του Σολομώντος: «Ουκ έστιν άνθρωπος, ος ουχ ήμαρτε» (Γ’ Βασ. 8:46), το του Δανιήλ: «Ημάρτομεν, ηνομήσαμεν» (Δαν. 9:5) και το «Ηυχόμην και εξωμολογούμην τας αμαρτίας μου και τας αμαρτίας του λαού μου Κυρίω τω Θεώ μου» του ίδιου (Δαν. 9:20).

Έτσι αναφέρει και η εν Καρθαγένη Σύνοδος στους κανόνες της 125, 126 και 127. Τα συγγνωστά λοιπόν αμαρτήματα είναι π.χ. η πρώτη κίνηση προς άνομη επιθυμία, η πρώτη κίνηση του μίσους, το παιγνιώδες (αν είναι δυνατόν να λεχθεί) ψεύδος, ο κατά πάροδον φθόνος, δηλαδή η λεγόμενη ζήλεια, που δεν είναι τίποτε άλλο παρά μικρή λύπη για κάτι καλό που έχει επάνω του ή γύρω του ο άλλος.

Και λέμε, ότι σε αυτά υποπίπτουμε άπαντες και δεν υπάρχει άνθρωπος στη γη που έμεινε άτρωτος από αυτά.

Και είναι αλήθεια τόσο λυπηρό, άνθρωποι αγωνιζόμενοι εν Κυρίω να πέφτουν πολλές φορές σε αμαρτήματα θανάσιμα, που αυτοί τα βλέπουν ίσως για συγγνωστά. Αλλά ο Κύριος που είναι τόσο καλός όλα τα ενεργεί για την σωτηρία μας και την αφύπνισή μας.

Ως επί το πλείστον δε, την παθαίνουν οι άνθρωποι που έχουν πολλές αρετές. Εκεί ο Σατανάς βρίσκει ευκαιρία να τους βαστά από κάπου, από τη στιγμή που έχουν τόσα άλλα.

* * *

Είναι πράγματι δυσκολοδιάκριτη η διαφορά που υπάρχει μεταξύ θανάσιμου και συγγνωστού αμαρτήματος. Γι’ αυτό θα παραθέσουμε, με τη θεία χάρη, γνώμες διαφόρων αγίων προσώπων που μιλούν για τη διάκριση αυτή. Ο άγιος Αναστάσιος ο Σιναΐτης π.χ. λέει, ότι «Προς θάνατον αμαρτία είναι η αμαρτία που γίνεται εν γνώσει, μη προς θάνατον δε, αυτή που γίνεται εν αγνοία. Αλλά και η κατά του Θεού βλασφημία και η εν γνώσει μεγάλη αμαρτία (δηλαδή φόνος, μοιχεία κ.τ.τ.) είναι προς θάνατον» (Ερωτ. νδ’).

Επίσης ο Ε’ κανόνας της Ζ’ Οικ. Συνόδου, όπως και ο Οικουμένιος, προς θάνατον αμαρτία λένε την αμετανόητη και αδιόρθωτη. Ο Γεώργιος Κορέσσιος, ο οποίος φαίνεται ότι μιλάει ακριβέστερα, λέει ότι «τα θανάσιμα διαφέρουν από τα συγγνωστά καθώς διαφέρει ένα θανάσιμο έργο από έναν αργό λόγο ή έναν μάταιο λογισμό. Καθότι με τρεις όψεις παρουσιάζεται η αμαρτία, ή ως πονηρό έργο ή ως πονηρός λόγος ή ως πονηρό νόημα. Και όλα τα πονηρά έργα είναι βέβαια ενός γένους, διαφέρουν όμως μεταξύ τους κατά το είδος· ομοίως και όλα τα πονηρά λόγια και νοήματα διαφέρουν κατά την ατέλεια της πράξεως και ενεργείας, όπως διαφέρει η πρώτη κίνηση του θυμού και του μίσους από τον πραγματικό θυμό και τη μνησικακία. Επίσης η επιορκία, αν και είναι θανάσιμη, διαφέρει του αργού λόγου».

Ο Γεννάδιος ο Σχολάριος ταξινομεί τα θανάσιμα και συγγνωστά αμαρτήματα σε γενικότερους κανόνες. Δηλαδή στον νου αποδίδει τους κακούς λογισμούς, στη γλώσσα τους κακούς λόγους και στο σώμα τα κακά έργα. Και προσθέτει ότι γίνεται θανάσιμη η αμαρτία που ανήκει στον νου, όταν πραγματοποιηθεί, όπως η υπερηφάνεια, η μνησικακία, η αίρεση κ.α., και όχι όταν απλώς περάσει από τον νου ο εγωϊσμός, το μίσος, η απιστία. Γι’ αυτά αναφέρει και ο Νηστευτής στον β’, γ’ και δ’ κανόνα του.

Ομοίως γίνεται θανάσιμη η αμαρτία που ανήκει στη γλώσσα, όταν πραγματοποιηθεί, όπως είναι η βλασφημία, η επιορκία, η ψευδομαρτυρία.

Κατά τον ίδιο τρόπο, κάθε αμαρτία που ανήκει στο σώμα γίνεται θανάσιμη όταν πραγματοποιηθεί, όπως είναι η πορνεία, η μοιχεία, ο φόνος, η έκτρωση κ.τ.τ.

Συγγνωστά παραμένουν τα θανάσιμα αμαρτήματα που ανήκουν στο σώμα αλλ’ όταν έλθουν μόνο στον νου και παραμείνουν μόνο εκεί και φύγουν από εκεί. Διότι όταν αυτή την απλή επιθυμία της πορνείας, ας πούμε, δεν προσέξουμε και τη δεχθούμε και την πράξουμε, τότε αυτή η απλή επιθυμία γεννά θάνατο, όπως λέει ο αδελφόθεος Ιάκωβος: «Η επιθυμία συλλαβούσα τίκτει αμαρτίαν (συγγνωστή δηλαδή), η δε αμαρτία αποτελεσθείσα (μέσω του σώματος) αποκύει θάνατον» (Ιακ. 1:15).

Ομοίως και η θανάσιμη αμαρτία που ανήκει στον λόγο, αν μείνει μόνο στον νου, είναι συγγνωστή. Παραδείγματος χάριν, η βλασφημία που πραγματοποιήθηκε είναι θανάσιμο αμάρτημα, αλλ’ όταν δεν πραγματοποιηθεί και μόνο περάσει από τον νου ή παραμένει και κάπως σ’ αυτόν ακουσίως, είναι συγγνωστή. Με λίγα λόγια, συγγνωστά είναι και αυτά τα θανάσιμα αμαρτήματα, αν δεν πραγματοποιηθούν.

https://www.koinoniaorthodoxias.org/mar ... martimata/

Άβαταρ μέλους
Antares
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 10:46
Phorum.gr user: Ακταία

Re: Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antares » 24 Φεβ 2020, 16:58

bluerose έγραψε:
24 Φεβ 2020, 16:27
Δε κατάλαβα
Απλά λέω για το αμάρτημα του φθόνου ένα από τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα,με υποκατηγορία την αχαριστια

Αυτό χαμπάρι δε θα το πάρει ο χρήστης γενιά της αμαρτίας. Έχει άλλο φθονερο πλάσμα δεν είναι όμως

Ε εγώ αυτό έχω τι να κάνω;

Ο κόσμος πάντα είχε κακά από τη πτώση του Αδάμ
Χάσαμε τη παραδεισένια ζωή και κερδίσαμε τι;
Για αυτό ξαναήρθε ο Χριστός. Τουλάχιστο να έχουμε ευκαιρία μετά θάνατον
Άργησε να έρθει ο Χριστός περίμενε να δει όλες τις αμαρτίες που γίνανε,να μην υπάρξει άλλη καινούργια,για να μπορούν να εξομολογηθούν
Εσύ ερμηνεύεις τα πάντα με βάση την χριστιανική θρησκεία ή πιο συγκεκριμένα την Ορθοδοξία. Δεν λέω ότι δεν κάνεις καλά.
Εγώ έγραψα ότι έχω αλλεργία στην Ιουδαική θρησκεία και συντάσσομαι με τις απόψεις του Λούθηρου και άλλων που είχαν αντισημιτική στάση. Δεν έχω αλλεργία στην Ορθοδοξία. Αλλά είμαι περισσότερο Ελληνίδα από χριστιανή. Θα έλεγα μάλιστα ότι και οι Εβραίοι από ελληνική φυλή κατάγονται, αλλά με απύθμενο μίσος για τους υπόλοιπους Έλληνες. Αναφέρομαι σε εποχές για τις οποίες δεν έχουμε πολλά ιστορικά στοιχεία, από τον Ηρόδοτο νύξεις μόνο. Με ενοχλεί δηλαδή που ήρθαν κάποιοι σφετεριστές και απατεώνες να μας καταστρέψουν πολιτισμικά επί τούτου και να κάνουν τα ίδια έως σήμερα, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλο τον χριστιανικό (και ελληνικό με την ευρύτερη έννοια) κόσμο.

Άβαταρ μέλους
Γενιά της Αμαρτίας
Δημοσιεύσεις: 9229
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 23:03
Phorum.gr user: Γενιά των 700
Τοποθεσία: Εμπροσθοφυλακή.

Re: Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γενιά της Αμαρτίας » 24 Φεβ 2020, 17:06

Ο Χριστός που τα λέει;
Μας ζάλισες με τους τραγοπαπάδες
Έτσι πρέπει να γίνει, έτσι θα γίνει.

Άβαταρ μέλους
Antares
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 10:46
Phorum.gr user: Ακταία

Re: Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antares » 24 Φεβ 2020, 17:08

Διάβασε το κείμενο για να μπορείς να έχεις αντιεπιχειρήματα.

Kωστας
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: 03 Αύγ 2019, 19:34
Phorum.gr user: ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ

Re: Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Kωστας » 24 Φεβ 2020, 17:08

Antares έγραψε:
24 Φεβ 2020, 16:58
bluerose έγραψε:
24 Φεβ 2020, 16:27
Δε κατάλαβα
Απλά λέω για το αμάρτημα του φθόνου ένα από τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα,με υποκατηγορία την αχαριστια

Αυτό χαμπάρι δε θα το πάρει ο χρήστης γενιά της αμαρτίας. Έχει άλλο φθονερο πλάσμα δεν είναι όμως

Ε εγώ αυτό έχω τι να κάνω;

Ο κόσμος πάντα είχε κακά από τη πτώση του Αδάμ
Χάσαμε τη παραδεισένια ζωή και κερδίσαμε τι;
Για αυτό ξαναήρθε ο Χριστός. Τουλάχιστο να έχουμε ευκαιρία μετά θάνατον
Άργησε να έρθει ο Χριστός περίμενε να δει όλες τις αμαρτίες που γίνανε,να μην υπάρξει άλλη καινούργια,για να μπορούν να εξομολογηθούν
Εσύ ερμηνεύεις τα πάντα με βάση την χριστιανική θρησκεία ή πιο συγκεκριμένα την Ορθοδοξία. Δεν λέω ότι δεν κάνεις καλά.
Εγώ έγραψα ότι έχω αλλεργία στην Ιουδαική θρησκεία και συντάσσομαι με τις απόψεις του Λούθηρου και άλλων που είχαν αντισημιτική στάση. Δεν έχω αλλεργία στην Ορθοδοξία. Αλλά είμαι περισσότερο Ελληνίδα από χριστιανή. Θα έλεγα μάλιστα ότι και οι Εβραίοι από ελληνική φυλή κατάγονται, αλλά με απύθμενο μίσος για τους υπόλοιπους Έλληνες. Αναφέρομαι σε εποχές για τις οποίες δεν έχουμε πολλά ιστορικά στοιχεία, από τον Ηρόδοτο νύξεις μόνο. Με ενοχλεί δηλαδή που ήρθαν κάποιοι σφετεριστές και απατεώνες να μας καταστρέψουν πολιτισμικά επί τούτου και να κάνουν τα ίδια έως σήμερα, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλο τον χριστιανικό (και ελληνικό με την ευρύτερη έννοια) κόσμο.
To προβλημα ειναι οτι η χριστιανικη θρησκεια εχει καταντησει παιδικη και εβραικη(λογω ΠΔ). Δεν εχει καμια σχεση με τον Χριστο, εξαιρουμενων των Μυστηριων και των Λειτουργιων. Κατα βαση, ο αυθεντικος , ανοθευτος Χριστιανισμος ειναι η διδασκαλια των Ελληνων Μυστων στην τελειοτερη
εμπρακτη εκφραση της.

Άβαταρ μέλους
Γενιά της Αμαρτίας
Δημοσιεύσεις: 9229
Εγγραφή: 09 Μαρ 2019, 23:03
Phorum.gr user: Γενιά των 700
Τοποθεσία: Εμπροσθοφυλακή.

Re: Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Γενιά της Αμαρτίας » 24 Φεβ 2020, 17:09

Είναι τραγικό να είσαι χριστιανή και να μην ξέρεις την Αγία Γραφή αλλά να ξέρεις όλες τις εφευρέσεις και τις τυπολατρίες
Έτσι πρέπει να γίνει, έτσι θα γίνει.

Άβαταρ μέλους
Antares
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 10:46
Phorum.gr user: Ακταία

Re: Γέροντες της εποχής μας - Άγιος Παΐσιος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Antares » 24 Φεβ 2020, 17:24

Kωστας έγραψε:
24 Φεβ 2020, 17:08

To προβλημα ειναι οτι η χριστιανικη θρησκεια εχει καταντησει παιδικη και εβραικη(λογω ΠΔ). Δεν εχει καμια σχεση με τον Χριστο, εξαιρουμενων των Μυστηριων και των Λειτουργιων. Κατα βαση, ο αυθεντικος , ανοθευτος Χριστιανισμος ειναι η διδασκαλια των Ελληνων Μυστων στην τελειοτερη
εμπρακτη εκφραση της.
Δεν πέρασε χωρίς εγκλήματα κατά του ελληνισμού και των Ελλήνων. Ασχέτως του τι έγινε μετά.
Δεν βλέπω τίποτα το παιδικό στα έργα του Σατανά, όπως τα αποκάλεσε ο Χριστός. Είναι αρχαία μέθοδος επικράτησης, πολύ αρχαία, γι΄αυτό θεωρώ και τους Εβραίους αποσχισθείσα ελληνική φυλή. Βέβαια μετά εμφανίσθηκαν μασωνίες, οργανώσεις, αιρέσεις κλπ. να μην τα φορτώνουμε όλα σε κάποιους που απλά ακολουθούν την Ιουδαική θρησκεία.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Θρησκειολογία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών