O I έγραψε: ↑29 Μάιος 2019, 14:30
nik_killthemall έγραψε: ↑29 Μάιος 2019, 11:43
O I έγραψε: ↑25 Μάιος 2019, 18:41
Δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να βγάλουμε άκρη γιατί επί μονίμου βάσεως αποπροσανατολίζεις εκτός ουσίας.
Για παράδειγμα σ'αυτό το σημείο, αυτό στο οποίο σου κάνω φόκους είναι εκείνο το σωθήσεται (σωθήσεται από ότιδηποτε θες, δεν με αφορά, αν θες το σωθησεται να μην περιλαμβανει τα ατυχηματα ή τα μαρτυρια ή ότι θες, κανένα πρόβλημα ερμήνευσέ το κατά όπως θες, δεν είναι ΚΑΝ το ποιντ μου η επεξηγηση των λογων του αορατου θεου επειδη αυτός είναι αόρατος, το ποιντ μου ειναι το : )
εναντι του ανταλλάγματος της πίστης = όλο αυτό ΕΙΝΑΙ το ανθρώπινο χαρακτηριστικό εκλεκτικότητας έναντι ανταλλάγματος, για το οποίο μιλάμε τόσες μέρες και βρίσκεται στην καρδιά του ευαγγελίου
(ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι πως έχω φύγει εντελώς από το περιστατικό της Πλεξίδα που αν κατάλαβα εκεί έχεις κολλήσει και δεν θες να φύγεις, εξάλλου τι να το κάνω το συμβάν Πλεξίδα όταν ακριβώς αυτό το χαρακτηριστικό (Α) βρίσκεται μέσα στο ευαγγέλιο ? )
βρε Νίκο, μπορεί να θες να μου κάνεις φόκους στο "σωθήσεται" αλλά το χωρίο μιλάει για πίστη/απιστία και φυσικά εκεί έπρεπε να επικεντρώσω. Ότι σωθήσεται δια τής πίστεως ή κατακριθήσεται δια τής απιστίας.
Με άλλα λόγια λέει ότι όποιος πιστεύει σ' Αυτόν θα είναι μαζί του και όποιος δεν πιστεύει σ' Αυτόν δεν θα είναι μαζί του εκ των πραγμάτων, δια τής θελήσεως εκάστου.
Γι' αυτό μιλάει το χωρίο που έφερες
Τώρα αν αυθαίρετα θες να το κολλήσουμε στο περιστατικό τής Πλεξίδα ή της κάθε πλεξίδα (δεν τίθεται τέτοιο θέμα), τότε όσοι πιστεύουμε δε θα έπρεπε να μας αγγίζει καμιά δυστυχία, πράγμα που δε συμβαίνει φυσικά. Γι' αυτό σου έφερα στη μέση και τους Μάρτυρες.
Γι' αυτό συνέχεια ακυρώνω ένα τέτοιο σκεπτικό και θα καταλάβεις καλύτερα πιο κάτω.
nik_killthemall έγραψε: ↑29 Μάιος 2019, 11:43
Και ο αντιλογός σου σε όλο αυτό είναι ποιος ? Το να εστιάσεις στο ότι μιλάει για πίστη ? Και τι εγινε ? Άρρει αυτό, την διαδικασία εκλεκτικότητας έναντι αντιτίμου η οποία είναι καθαρά ένα ανθρώπινο χαρακτηριστικό (A) το οποίο ο λόγος του ευαγγελίου πάει και το αποδίδει στον μη επιστητό θεό ? Προφανώς και όχι !
Ο αντίλογος σε αυτό που σου λέω εδώ, ΔΕΝ μπορεί να έχει μέσα ΚΑΜΙΑ Πλεξίδα γιατί ΔΕΝ τον διατυπώνω αναφορικά με αυτήν.
Σου εξήγησα γιατί πρέπει να εστιάσω εκεί βάση τού χωρίου που λες ότι είναι και η βάση της Πίστεώς μου.
Αυτό που θες να εστιάσουμε ως "αντίτιμο" απ' ότι βλέπεις με όσα είπα πιο πάνω, δεν δύναται να ισχύει διότι αν ο λόγος αντιτίμου για τα εδώ δεινά είναι η πίστη, τότε ούτε εγώ που πιστεύω θα είχα καρκίνο, ούτε ο άλλος που πιστεύει θα πάθαινε τροχαίο ή αεροπορικό δυστύχημα ή ότι άλλο.
Η πίστη ή η μη πίστη έχει να κάνει στο που θέλει να τοποθετηθεί έκαστος αυτοβούλως μετά την εδώ ζωή σε σχέση με τον Θεό.Εσύ που δεν πιστεύεις "απιστήσας" θες να είσαι μακριά Του κι εγώ που πιστεύω "πιστεύσας" θέλω να είμαι κοντά Του. Οπότε δεν είναι θέμα εκλεκτικότητας εκ μέρους τού Θεού αλλά επιλογής δικής μας.
Το στοιχείο "Α" που λες όσον αφορά τις ανταποδόσεις, έχει να κάνει για τα μετά θάνατον. Άσχετα αν κάποιος θέλει να τ' αποδώσει και σ' αυτή τη ζωή.
Εσύ βλέπω να τα μπερδεύεις και όχι εγώ να αποπροσανατολίζω Νίκο
Ο.Ι.
Όχι μόνο αποπροσανατολίζεις αλλά και διαστρέφεις κιόλας :
Γράφω : "
Ο αντίλογος σε αυτό που σου λέω εδώ, ΔΕΝ μπορεί να έχει μέσα ΚΑΜΙΑ Πλεξίδα γιατί ΔΕΝ τον διατυπώνω αναφορικά με αυτήν (δηλ. την Πλεξίδα)."
και γράφεις : "
Τώρα αν αυθαίρετα θες να το κολλήσουμε στο περιστατικό τής Πλεξίδα ή της κάθε πλεξίδα"
Δηλ. εγώ διατείνομαι σε τόσα μηνύματα πως έχω φύγει από το περιστατικό Πλεξίδα και διατυπώνω επιχειρήμα εκτός Πλεξίδα, και εσύ ανταπαντας πως ΕΓΩ θέλω να κολλήσουμε αυθαίρετα το επιχείρημα στο περιστατικό Πλεξίδα.
Λοιπόν αυτό είναι διαστρέβλωση και ανούσια πεπλάτυνση. Εγώ μένω σε αυτό που λες εσύ, ενώ εσύ διαστρέφεις αυτό που λέω εγώ. (Και ένα ερώτημα είναι πως αν ένας ομιλητής δεν μπορεί να διατηρήσει συνέπεια και εντιμότητα σε μια συζήτηση, τότε πως μπορεί να την διατηρήσει σε επίπεδο θρησκευτικής πεποίθησης και μάλιστα κατ'εργολαβία ? )
Απο κει και πέρα :
1) Αν καταλαβαίνω καλά απόσα γράφεις, εννοείς πως επειδή το αντίτιμο της συναλλαγής είναι η πίστη, άρα δεν είναι αντίτιμο και επομένως δεν ανήκει στη διαδικασία "εκλέγω κάποιον έναντι αντιτίμου? ? (πλιζ με ενα ναι ή ένα όχι, αν θελεις να συννενοηθούμε, γιατί απότι καταλαβαίνω δεν θέλεις να συννενοηθούμε ! ) Αν απαντήσεις όχι, τότε αποδεικνύεται πως στόχος στον συγκεκριμένο αντίλογο σου ήταν ο αποπροσανατολισμός και η πεπλάτυνση.
2) Η κουταμάρα που λες με τον καρκίνο δεν ισχύει γιατί ΔΕΝ εξετάζουμε εδώ την πραγματική ισχύ/εφαρμογή όλων αυτών, γιατί ασφαλώς και δεν ισχύουν στην πραγματικότητα, αλλά εξετάζουμε απλά και μόνο το αν υπαρχει η θεωρητική τους ΑΞΙΩΣΗ/ΑΠΑΙΤΗΣΗ "αντιτιμο πίστης για να εκλεξουμε αυτους που θα σωθουν", μέσα στο βιβλικό κείμενο !
(με την ίδια λογική επειδή δεν βλέπουμε όλοι μας τον θεό μπροστά μας θα μπορούσαμε να συμπεράνουμε πως δεν υπάρχει θεός, αλλά αυτή τη διαπίστωηση δεν θα την δεχτείς και θα κάνεις εξαίρεση/διαφοροποίηση την οποία όμως δεν έκανες στο ατυχές παράδειγμα με τον καρκίνο που έφερες ! Άρα τα συγκριτικα σοφίσματα με την πραγματικότητα ή θα πρέπει να τα αφησουμε στην άκρη καθολικά ή θα πρέπει να συμφωνησουμε να τα χρησιμοποιουμε ΠΑΝΤΑ, το κατα βούληση και το όποτε μας συμφέρει, είναι ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΟ.)
3) Τι ακριβώς αλλάζει από το χαρακτηριστικό της εκλογής έναντι αντιτίμου αν υποθέσουμε πως αυτή η εκλογή αναφέρεται στο μετά θάνατον ? Επειδή δηλ. αναφέρεται στο μετά θάνατον απευθείας άρρεται το χαρακτηριστικό της εκλογής έναντι αντιτίμου ? (με ενα ναι ή ένα όχι) Αν απαντήσεις όχι, τότε αποδεικνύεται πως στόχος στον συγκεκριμένο αντίλογο σου ήταν ο αποπροσανατολισμός και η πεπλάτυνση.
Όλα αυτά (που θα τα αφήσεις αναπάντητα και άλλη μια φορά θα τα προσπεράσεις) αποδεικνύουν αυτό από το οποίο ξεκίνησε αυτή η ρημάδα σειρά ερωταπαντήσεων μας : πως εξορισμού η συγκεκριμένη (και η κάθε) θρησκεία μέσα στον πυρήνα της πίστης και των γραφών της, πηγαίνει και αποδίδει ένα ανθρώπινο χαρακτηριστικό αδύναμων όντων (τον διαχωρισμό των ανθρώπων έναντι αντιτίμου) στον μη επιστητό θεό, και το κάνει αυτό με βασική ένδειξη το ότι "έτσι γουστάρει".
ΕΙΜΑΙ μαζί με το Ισραηλ ! Mπραβο στην γενοκτονία - εθνοκαθαρση που κάνει στους Παλαιστίνιους !
ΖΗΤΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, θανατος στα ισλαμοπιθηκια του πλανητη, ουτε ενας παλαιστινιος να μην μεινει ζωντανος !