Που μωρέ έχει τα κείμενα;
Αφού ο Αρίσταρχος ο σάμιος μίλησε για ηλιοκεντρισμό μόλις το 200πχ
Μέχρι τότε όλοι πίστευαν ότι η γη είναι ακίνητη και όλα γυρνάνε γύρω
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Που μωρέ έχει τα κείμενα;
Ο Τίμαιος του Πλάτωνα. Το πιο γνωστό και ίσως αυτό που διαβάζουν όλοι αν δεν είναι ειδικοί. Δεν είναι επιστήμη όπως την γνωρίζουμε σήμερα, αλλά περισσότερο φαίνεται σαν επιβίωση αποσπασματικών γνώσεων από ένα προηγούμενο αναπτυγμένο τεχνολογικά πολιτισμό. Οι απόψεις των αρχαίων Ελλήνων συμφωνούν καμιά φορά ή και ξεπερνούν την σύγχρονη φυσική. Αλλά δεν είναι ακριβής επιστήμη αν και τότε ξεκίνησε και η ακριβής επιστήμη, το έργο του Ευκλείδη δεν είναι ευκαταφρόνητο. Εξάλλου μέσα σε 150 χρόνια έγινε και η τελευταία επιστημονική και τεχνολογική πρόοδος, άλμα.
Ακριβώς !!!ΟΥΤΙΣ έγραψε: ↑26 Ιαν 2020, 12:00Φίλε ΟΥΤΙΣ Καλή σου μέρα. Ή περιγραφή σου είναι αυτή καθαυτή η θέση των φυσικών Επιστημών.
Και η Α.γραφή τις ίδιες εξηγήσεις δίνει, με ποιό απλό τρόπο. Ποιός διαβάζει την " παρωχημένη Βίβλο ? "
Ελάχιστοι. Οι περισσότεροι διαβάζουν αρχαία γραμματεία, με την ελπίδα να μάθουν αυτά που δεν γνώριζαν οι αρχαίοι και είχαν τις ίδιες απορίες, προσπαθώντας να μαντέψουν την πραγματικότητα.
Είναι σαν να έχασαν τα κλειδιά του αμαξιού τους στην Αθήνα και αυτοί να πηγαίνουν στην Νέα Υόρκη να τα ψάξουν. Το τί θα βρούνε τελικά, δεν νομίζω να χρειάζεται ειπωθεί.
1. Ο Θεός δεν υπόκειται στη δέσμευση του Χρόνου. Οπότε η πρώτη πρόταση σου δεν έχει νόημα. Ο Χρόνος δημιουργήθηκε μαζί με τον χώρο.
2. Αντιθέτως, έχει νόημα αν την αντιστρέψουμε ή τουλάχιστον, έχει περισσότερο νόημα αν την αναδιατυπώσουμε και πούμε, αν το σύμπαν δεν δημιουργήθηκε κάποια στιγμή αλλά είναι άπειρο τότε το σήμερα δεν θα το βιώναμε ποτέ διότι θα χρειαζόμαστε άπειρες στιγμές για να φτάσουμε σε αυτό. Δηλαδή, δεν θα φτάναμε ποτέ στο σήμερα.
3. Η αλυσίδα των αιτίων πρέπει αναγκαστικά κάποια στιγμή να σταματήσει σε ένα πρώτο αίτιο το οποίο είναι αυταίτιο. Αλλά, για να είναι αυταίτιο, συνεκδοχικά, δεν έχει αρχή. Ούτε Αρχή.
Τότε δεχόμαστε ότι ο θεός είναι πάνω από την επιστήμη, το αίτιο της επιστήμης, ίσως ο ΟΥΤΙΣ μπορεί να το εξηγήσει καλύτερα. Δεν έχω ασχοληθεί πολύ με θεολογικά θέματα.
Ο Θεός είναι Όν Δηλαδή ο υπάρχων.Antares έγραψε: ↑26 Ιαν 2020, 13:20Από την σκοπιά της επιστήμης είναι διαφορετικά τα πράγματα. Συμφωνώ σε αυτό.
Δεν βλέπει πουθενά θεό; Αυτός είναι ο τρόπος της. Αναζητεί λύσεις που βασίζονται στην λογική. Είναι η λογική, λόγος, ιδιότητα του θεού;
Η επιστήμη όμως δεν φτάνει για τον άνθρωπο. Σαν λογική οντότητα σκοπός του είναι να ολοκληρωθεί πνευματικά πέρα από τα όρια της ανθρώπινης επιστήμης. Για μένα ο θεός είναι παντού, κοντά μας, τα βλέπει όλα. Άλλοι νομίζουν ότι μπορούν να κρυφτούν και αναζητούν σημεία του θεού, να κάνει θαύματα, τον προκαλούν.
το ημίθεος είναι κατώτερη βαθμίδα από το Θεός...
Το ημίθεος και βάλε είναι πολύ πιο πάνω όμως.
Το ημίθεος και βάλε όπως το θέτεις πάει αρνητικά....πιο κάτω από Θεός ....και ακόμα πιο κάτω...
Οι γραφές όμως της ΠΔ και ΚΔ άλλα μας λένε. Ιδιαίτερα στην ΠΔ ήταν πολύ ομιλητικός και με ανθρώπινα πάθη εκδίκησης, δηλαδή πως αλλιώς να θέσω την ερώτηση;relativer777 έγραψε: ↑26 Ιαν 2020, 13:34Ο Θεός είναι Όν Δηλαδή ο υπάρχων.
Το οποίο έχει την ερμηνεία " Ο Θεός είναι η ύπαρξη "
Φυσικά και είναι παντού. Γνωρίζει τα πάντα και τα ελέγχει αδιάκοπα. Δέν δημιούργησε το σύμπαν για να το παρατήσει.
Όπως κάποιος που φτιάχνει ένα σπίτι, όταν το τελιόσει το κατοικεί, δεν το παρατάει.
Το σπίτι έπειτα θέλει την συντήρησή του Κατά διαστήματα. Έτσι και το σύμπαν της ζωής θέλει και αυτό την συντήρησή του από τον κατασκευαστή του.
Ο Θεός δεν προκαλείται από κανέναν δεν είναι Άνθρωπος για να έχει Ανθρώπινες συμπεριφορές.