Να νηστέψετε.
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
- ΚΛΙΝΟΣΟΦΙΣΤΗΣ
- Ὁ ἴδιος ἀρνεῖται κάθε τίτλο
- Δημοσιεύσεις: 772
- Εγγραφή: 04 Απρ 2018, 07:37
Re: Νὰ νηστέψετε.
Ποτὲ καὶ γιὰ τίποτα δὲν νηστεύω.
Ἐκτὸς κι' ἄν χρειαστεῖ γιὰ λόγους ἀσθενείας, τῇ ὑποδείξει ἰατροῦ.
Ὅσον ἀφορᾶ τὴν σιλουέτα μου, εἶναι τέλεια, 25 χρονῶ.
Ἐκτὸς κι' ἄν χρειαστεῖ γιὰ λόγους ἀσθενείας, τῇ ὑποδείξει ἰατροῦ.
Ὅσον ἀφορᾶ τὴν σιλουέτα μου, εἶναι τέλεια, 25 χρονῶ.
* images/smilies/old-valid-code/klinoi.gif
Ὁ ἴδιος ἀρνοῦμαι κάθε τίτλο.
Ὁ ἴδιος ἀρνοῦμαι κάθε τίτλο.
Re: Να νηστέψετε.
Που είσαι εσύ ρε Κλίνο; Κρατάς γερά;
Re: Να νηστέψετε.
Ναμραιλ κάνε τάμα
Ότι θα πας να εξομολογηθεις αν περάσει ανώδυνα αυτό όλο Ή θα του ανάψεις μια λαμπαδα
Ξες; Τα τάματα άμεσα τα ακούν οι Άγιοι
Πέστο μπροστά στην Εικόνα του
Αλλά δε κάνει να κάνουμε πολλά και συνέχεια,έτσι είπε ο Πάτερ
Εγώ έκανα εύκολα και συνέχεια και μερικά δε τα τήρησα
Ο πάτερ από μόνος το κατάλαβε κι είπε λυμένα είναι
Σοβαρά μιλάω
Ειδικά εσύ ως πρωτάρης κάνε βρε ενα
Re: Να νηστέψετε.
Απαγορεύεται να κάνεις τάματα.
Τι θα δώσεις στον Θεό ; Αφού αυτός τα έχει όλα !
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Να νηστέψετε.
Δεν απαγορεύεται με την έννοια ο Θεός δε θέλει τάματα
Μια θυσία ένα κεράκι μια λειτουργία θέλει
Και το πιο κύριο τη πίστη κι εμπιστοσύνη μας σε Αυτόν
Για τους πιο προχωρημένους Θεέ συγχωρα με
Για αρχάριους ναι
Είναι ένας τρόπος να έρθουν κοντά
Γιατί πραγματοποιούνται συνήθως, μαζί με εν θερμώ προσευχή
Φοβούνται
Κι εγώ φοβάμαι τόσο όσο, γιατί ξέρω ο Θεός δε θέλει φόβο. Μόνο φόβο - σεβας Θεού, ευλάβεια στο Μεγαλείο Του
Θέλει λεπτή προσευχή με εμπιστοσύνη
Και κόψιμο του δικού μας θελήματος με υπακοή
Μια χαρά να κάνει τάμα
Η ψυχούλα του το ξέρει αστον
Re: Να νηστέψετε.
Αυτά ναι !
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Να νηστέψετε.
Ναι αλλά δεν Τον γνωρισανε και πότε κανείς δε θα Τον γνωρίσει εντελως
Τι να εμπιστευτούνε
Πρώτα η πίστη και μετά ακολουθεί το πιο δύσκολο, η εμπιστοσύνη
Χωρίς έπαρση,με πλήρη συνείδηση της χωμάτινης ύπαρξης μας κι ότι όλα εξαρτουνται από Εκείνον, με φόβο - σεβας Θεού
Το Θεό δεν τον πειράζουμε ποτέ,η προσευχή πρέπει να είναι μέσα από τα προσευχηταρια ή με Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησον με
Από μόνοι μπορεί να λεμε χαζά και τα ακούει και πολλές φορές επειδή δε ξέρουμε τι μας συμβαίνει πχ περνάμε πειρασμό; Ή δοκιμασία; Πχ παρακαλάς γίνεται το αντίθετο. Δηλώνει δοκιμασια
Re: Να νηστέψετε.
Νεκτάριος Τέρπος ( 1730 )
Νουθεσία εις κάθε απλόν άνθρωπον και χωρικόν
Απόσπασμα από το έργο «Πίστις»
(...)
Εγώ βλέπω εις τους θείους και ιερούς νόμους της Εκκλησίας μας, ότι όποιος καταλύση Τετράδα ή Παρασκευήν, και τας τεσσάρας Σαρακοστάς, έξω από τας συνηθεισμένας ημέρας, οπού είναι συγχωρημέναι να καταλούμεν, εάν δεν εχη σωματικήν ασθένειαν, και ήθελε ταις λύση, και ταις καταλή, έχει επιτίμιον και βάρος της ψυχής του, και φαίνεται παράνομος, καταφρονώντας την απόφασιν των αγίων Θεοφόρων Πατέρων.
Μα εγώ φαίνομαι ωσάν πνευματικός. Και τόσον πολύ κακόν είναι εις εκείνον τον άνθρωπον οπού αρνείται την πίστιν του Χριστού, ώστε οπού, όσαις καλωσύναις και αν κάμη, αδύνατον είναι να έμπη εις την Βασιλείαν των ουρανών, έξω εάν μετανοήση, και προσπέση εις την ευσπλαγχνίαν του Θεού. Και ο Θεός να μην το δώση, εάν έρχουνταν εις εμένα, ένας άνθρωπος να μου ειπή• θέλω να μου δώσης ελευθερίαν να καταλύσω όλας τας Τετράδας, και Παρασκευάς του χρόνου όλου, ή και αλλέως θέλω γένη Τούρκος, εγώ τι ήθελα να του ειπώ τότες; Μη δια το όνομα του Θεού, μην το μελετάς αυτό, δια το όνομα της πανάγνου Θεοτόκου, διατί γίνεσαι παραβάτης του Νόμου. Ειδέ και δεν με άκουε, μη θέλωντας του έδιδα ελευθερίαν, όχι μόνον Τετράδι και Παρασκευή να κατάλυση κρέας, αλλά και όλας τας Τεσσαρακοστάς, και αυτήν την Αγίαν μεγάλην ημέραν της Παρασκευής. Πλην να κάμη τον Σταυρόν του, και Τούρκος να μην γένη.
Βλέπετε, ω ευλογημένοι χριστιανοί, τι κακόν είναι η απιστία και η άρνησις του Χριστού; Και ο άνωθεν γαστρίμαργος, θαρρώ εις την ευσπλαγχνίαν του Θεού, εάν μετανοήση μετά δακρύων εκ βάθους ψυχής, λογιάζω θέλει εύρη συγχώρησιν. «Ο δε αρνητής του Χριστού, και οι άπιστοι παντελώς δεν θέλουν εύρη συγχώρησιν», κατά την ιεράν φωνήν του Ευαγγελίου. «Παν αμάρτημα έχει άφεσιν αμαρτιών, ο δε βλασφημών εις το Πνεύμα το άγιον ουκ έχει άφεσιν αμαρτιών».
Μην τολμήση λοιπόν τινάς να λέγη, ότι και τους Τούρκους ο Θεός τους έκαμε, και τους έδωκε βασιλείαν και εξουσίαν. Ναι, και εγώ το λέγω, και δεν το αρνούμαι, μα δια κάποια σφάλματα οπού εκάμαμεν και κάμνομεν. Καλέ άνθρωπε, διατί γένεσαι μικρόψυχος, και ολιγόπιστος; Δεν βλέπεις τα θηρία τα επί της γης, λέγω, Σκύλους, Λύκους, Τζακάλους, Αρκούδαις, Λεοντάρια μανιομένα, Ασπίδα φαρμακερήν και κωφήν, Βασιλίσκους βλαπτικούς, Αλεπούδες δολεραίς, Κροκοδύλους πολυδόντους, και πονηρούς, Μαντύχους με φαρμακεραίς σαΐταις εις την ούράν, Όχεντραις πονηρόταταις, Δράκοντας ανθρωποφάγους, και άλλα παρόμοια θηρία άγρια και ανήμερα, οπού βλάπτουν ανθρώπους και ζώα, τους φαρμακεύουν και τους τρώγουν ανιλεώς; Τις τα έκαμεν αυτά; Βέβαια ο Θεός, διά την παρακοήν, και παράβασιν του πρωτοπλάστου Αδάμ. Τοιούτης λογίς είναι και οι Τούρκοι απάνω μας• Θηρία λογικά, Λύκοι ανήμεροι, Όχεντραις φαρμακεραίς, Βασιλίσκοι βλαπτικοί.
(...)
http://www.myriobiblos.gr/texts/greek/t ... hesia.html
Νουθεσία εις κάθε απλόν άνθρωπον και χωρικόν
Απόσπασμα από το έργο «Πίστις»
(...)
Εγώ βλέπω εις τους θείους και ιερούς νόμους της Εκκλησίας μας, ότι όποιος καταλύση Τετράδα ή Παρασκευήν, και τας τεσσάρας Σαρακοστάς, έξω από τας συνηθεισμένας ημέρας, οπού είναι συγχωρημέναι να καταλούμεν, εάν δεν εχη σωματικήν ασθένειαν, και ήθελε ταις λύση, και ταις καταλή, έχει επιτίμιον και βάρος της ψυχής του, και φαίνεται παράνομος, καταφρονώντας την απόφασιν των αγίων Θεοφόρων Πατέρων.
Μα εγώ φαίνομαι ωσάν πνευματικός. Και τόσον πολύ κακόν είναι εις εκείνον τον άνθρωπον οπού αρνείται την πίστιν του Χριστού, ώστε οπού, όσαις καλωσύναις και αν κάμη, αδύνατον είναι να έμπη εις την Βασιλείαν των ουρανών, έξω εάν μετανοήση, και προσπέση εις την ευσπλαγχνίαν του Θεού. Και ο Θεός να μην το δώση, εάν έρχουνταν εις εμένα, ένας άνθρωπος να μου ειπή• θέλω να μου δώσης ελευθερίαν να καταλύσω όλας τας Τετράδας, και Παρασκευάς του χρόνου όλου, ή και αλλέως θέλω γένη Τούρκος, εγώ τι ήθελα να του ειπώ τότες; Μη δια το όνομα του Θεού, μην το μελετάς αυτό, δια το όνομα της πανάγνου Θεοτόκου, διατί γίνεσαι παραβάτης του Νόμου. Ειδέ και δεν με άκουε, μη θέλωντας του έδιδα ελευθερίαν, όχι μόνον Τετράδι και Παρασκευή να κατάλυση κρέας, αλλά και όλας τας Τεσσαρακοστάς, και αυτήν την Αγίαν μεγάλην ημέραν της Παρασκευής. Πλην να κάμη τον Σταυρόν του, και Τούρκος να μην γένη.
Βλέπετε, ω ευλογημένοι χριστιανοί, τι κακόν είναι η απιστία και η άρνησις του Χριστού; Και ο άνωθεν γαστρίμαργος, θαρρώ εις την ευσπλαγχνίαν του Θεού, εάν μετανοήση μετά δακρύων εκ βάθους ψυχής, λογιάζω θέλει εύρη συγχώρησιν. «Ο δε αρνητής του Χριστού, και οι άπιστοι παντελώς δεν θέλουν εύρη συγχώρησιν», κατά την ιεράν φωνήν του Ευαγγελίου. «Παν αμάρτημα έχει άφεσιν αμαρτιών, ο δε βλασφημών εις το Πνεύμα το άγιον ουκ έχει άφεσιν αμαρτιών».
Μην τολμήση λοιπόν τινάς να λέγη, ότι και τους Τούρκους ο Θεός τους έκαμε, και τους έδωκε βασιλείαν και εξουσίαν. Ναι, και εγώ το λέγω, και δεν το αρνούμαι, μα δια κάποια σφάλματα οπού εκάμαμεν και κάμνομεν. Καλέ άνθρωπε, διατί γένεσαι μικρόψυχος, και ολιγόπιστος; Δεν βλέπεις τα θηρία τα επί της γης, λέγω, Σκύλους, Λύκους, Τζακάλους, Αρκούδαις, Λεοντάρια μανιομένα, Ασπίδα φαρμακερήν και κωφήν, Βασιλίσκους βλαπτικούς, Αλεπούδες δολεραίς, Κροκοδύλους πολυδόντους, και πονηρούς, Μαντύχους με φαρμακεραίς σαΐταις εις την ούράν, Όχεντραις πονηρόταταις, Δράκοντας ανθρωποφάγους, και άλλα παρόμοια θηρία άγρια και ανήμερα, οπού βλάπτουν ανθρώπους και ζώα, τους φαρμακεύουν και τους τρώγουν ανιλεώς; Τις τα έκαμεν αυτά; Βέβαια ο Θεός, διά την παρακοήν, και παράβασιν του πρωτοπλάστου Αδάμ. Τοιούτης λογίς είναι και οι Τούρκοι απάνω μας• Θηρία λογικά, Λύκοι ανήμεροι, Όχεντραις φαρμακεραίς, Βασιλίσκοι βλαπτικοί.
(...)
http://www.myriobiblos.gr/texts/greek/t ... hesia.html
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Να νηστέψετε.
...μόνο όσα περιόριζε εκούσια ο ίδιος o Υιός για τον Εαυτό Του και τιμούσε έτσι τον Πατέρα Του.
Εδώ βάζει άλλη λέξη ("Θεός" ), ενώ στο κείμενο γράφει "Πατέρας"
Μαζί Πατερας - Υιος (και Παράκλητον Πνεύμα) κάνουν το Θεό.Χώρια (υποστατικά)μας δίνονται ως Πατέρας -Υιός. Η μη κατανόηση τριαδικότητας διασπά τον Υιό από τη θεότητα για να υποβαθμίσει.τον Υιό.
«...γιατί σκοπός μας δεν είναι να μάθουμε πολλά. Σκοπός μας είναι μέσα από την εξάσκησή μας να φέρουμε σε κατάσταση κβαντισμού τον ίδιο το νου μας...»
Re: Να νηστέψετε.
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Re: Να νηστέψετε.
"Δε πιστεύω άλλα νηστεύω.
Και αν υπάρχει θεός; γιατί να μείνω στην απέξω;"
Αυτη η ατάκα του Cavaliere σε επιλογή πολ, είναι χαλαρά στο hall of fame του συγχωρεμένου.
Και αν υπάρχει θεός; γιατί να μείνω στην απέξω;"
Αυτη η ατάκα του Cavaliere σε επιλογή πολ, είναι χαλαρά στο hall of fame του συγχωρεμένου.
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Να νηστέψετε.
Occasio facit furem
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.
Εγώ δεν είμαι χριστιανός, για να μην πω πως είμαι και άθεος!
Ο κόσμον ασοί γραμματισμέντς θα διαβαίν.