Re: Πήγε ο Χίτλερ στην κόλαση ή στον παράδεισο ;
Δημοσιεύτηκε: 05 Ιουν 2018, 00:22
Σιγά την ιδέα, ένα μάτσο μισαλλόδοξες ψεκασμενιές.
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Αποκλείεται.
Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: ↑05 Ιουν 2018, 13:36
Φοβόταν τον οδοντογιατρό και ποτέ δεν είχε πάει απο όσο ειναι γνωστό.
Εδω πρεπει να σου απονειμουν παράσημο. Εαν εισαι "χιτλερ" εννοείται ότι ο οδοντίατρος έρχεται σε εσενα και όχι εσύ στον οδοντίατρο, όμως ολες οι μαρτυριες λενε οτι το στόμα του χορτοφαγου βρωμαγε.Alexander the Great έγραψε: ↑05 Ιουν 2018, 14:44Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: ↑05 Ιουν 2018, 13:36
Φοβόταν τον οδοντογιατρό και ποτέ δεν είχε πάει απο όσο ειναι γνωστό.
Δεν ειχε παει γιατι ερχοταν ο οδοντιατρος σε αυτον
Είχε φωνάξει τον προσωπικό του οδοντίατρο Γιοχάνες Μπλάσκε στην καγκελαρία Ράϊχ οκτώ φορές για μία θεραπεία απονεύρωσης που συνήθως γίνεται με μία η δύο επισκέψεις, ενώ -σύμφωνα πάντα με το ιατρικό ιστορικό- είχε αφαιρέσει ένα γομφίο.
Ο οποιοσδήποτε επεβιωνε μετά από συνάντηση με τον Χίτλερ (ή το σταλι) άξιζε το λιγοτερο λιγοτερο ενα παράσημο .Alexander the Great έγραψε: ↑05 Ιουν 2018, 15:25Μας λες οτι φοβοταν τον οδοντιατρο και προκυπτει οτι τον ειχε καλεσει καμμια δεκαρια φορες...σου απονεμω λοιπον το παρασημο με το οποιο ειχε τιμηθει και ο οδοντιατρος
Χρειάζεσαι διακοπές!Ελβετός Τραπεζίτης έγραψε: ↑02 Ιουν 2018, 18:031. αποκλείεται εξ ορισμού να ξεγέλασε τον Αγ. Πετρο οταν συστήθηκε σαν «Μηχανικός Αυτοκινητόδρομων»wooded glade έγραψε: ↑02 Ιουν 2018, 17:23Έχουμε ένα θρησκευτικό παράδοξο με τον φύρερ που μάλλον χρειάζεται μία εξήγηση.
Πήγε στην κόλαση ή στον παράδεισο μετά από την αυτοκτονία του στο μπούνκερ ;
Ή, όπως ίσως ισχύει για τις ψυχές, πρόκειται να πάει στην κόλαση ή στον παράδεισο τη μέρα της κρίσεως ;
Υπάρχουν μερικοί καθολικοί ιερείς που υποστηρίζουν ότι μπορεί πράγματι να πήγε στον παράδεισο αν ήταν πιστός και αν στις τελευταίες ώρες του μετάνοιωσε ειλικρινά για τις κακές πράξεις του.
Πολλοί το απορρίπτουν αυτό κατηγορηματικά.
Αλλά δεν είναι αυτό το παράδοξο.
Το παράδοξο είναι ότι ο Χίτλερ πίστευε ως το τέλος ότι οι πράξεις του ήταν καλές και φιλάνθρωπες.
Μπορεί κάλλιστα να αυτοσυστήθηκε στον Άγιο Πέτρο σαν "Αδόλφος Χίτλερ, σχεδιαστής και κατασκευαστής αυτοκινητοδρόμων".
Ή, αν δεν συμφωνείτε ότι είναι ο Άγιος Πέτρος στις πύλες του παραδείσου, αντικαταστήστε τον με την πνευματική οντότητα της επιλογής σας, μουσουλμανική-εβραϊκή-γιαπωνέζικη.
Επομένως πως μπορούσε Χίτλερ να θεωρήσει τον εαυτό του κακό άνθρωπο τη στιγμή που πίστευε ακράδαντα ότι είναι απλά ένας καλός άνθρωπος που έφτιαξε ωραίους αυτοκινητόδρομους στη Γερμανία και τίποτα άλλο ;
Αυτού του είδους η κατάσταση δεν αντιμετωπίσθηκε / δεν θα αντιμετωπισθεί με τους Μπόννυ και Κλάϊντ, Κατ Μπαλού.
Αυτοί ήταν διαρρήκται, θα πουν στον Άγιο "οκέϋ, είμαστε διαρρήκτες, κάνε ότι νομίζεις".
Ότι και να ισχύει, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Άγιος Πέτρος είναι αυτός που έχει το "κόκκινο κουμπί" και η απόφαση είναι δικιά του.
Αλλά ποιά είναι η επίλυση του παραδόξου, αν υπάρχει ;
2. εαν μετανόησε ειλικρινά (λέμε τωρα ) την τελευταία στιγμή για τα σφάλματά του, πιθανόν να κατέληξε στον Παράδεισο , και αυτο θα ηταν προδοσία ως προς τον σατανά, τον οποίον υποτίθεται οτι υπηρέτησε εν ζωή.
Ομως εαν εισερχόταν στον Παράδεισο, δεν θα οαντιδρούσαν όλοι οσοι έζησαν έντιμα πριν καταλήξουν εκεί επειδή προστεθηκε ενας κακούργος δολοφόνο;;
αρα το ερώτημα ειναι: ειναι χαζός ο Σατανάς να μην ξέρει οτι ο Χιτλερ θα τον προδώσει;
ή ειναι σκορπιοχ'ωρι ο Παράδεισος ωστε να μπαίνουν μεσα κάθε λογής κακούργοι αρκεί να μεταμεληθούν την τελευταία στιγμή;
Ουτε το ενα ουτε το άλλο, οπότε η μεταμέλεια του ειναι ανευ αντικρίσματος διότι η μεταμέλεια του δεν επανορθώνει την καταστροφή που επέφερε.
3. Ο μόνον δικανικός τρόπος να εισερχόταν στον Παράδεισο θα ηταν εαν επιχειρηματολογούσε οτι «υπήρξα αληθινά συνεπής στο σκοπό και τις επιδιώξεις μου, τα οποία τα έκαν ολα'για το καλό της Γερμανίας"» , όμως εδω υποπίπτει σε μέγιστο σφάλμα, διότι δια των μεθόδων του επεδίωξε να υποκαταστίσει την Θεϊκή παρουσίς εν Γη, πραγμα θρησκευτικώς ανεπίτρεπτο. Αρα δεν θα εισερχόταν
Εαν όμως δεν εισήλθε στον Παράδεισο, τότε κατέληξε στην Κόλαση.
Ομως εδω έχουμε το εξης παράδοξο: Η κόλαση ειναι εξ ορισμού ο τόπος τυραννίας όσων κατέχονται απο πάθη της ψυχής, πάθη του πνεύματος , και πάθη της σαρκός και κολάσεως ( = ποινής), άρα γιατί ο Σατανάς θα έπρεπε να τιμωρεί όσους υπέκειψαν στα πάθη που τους εμφύσηξε και τους πρόσφεραν υπηρεσίες εν ζωή ;
Κανονικά δεν θα έπρεπε να ανταμοίβει μετα θάνατον ο σατανάς όσους τον υπηρέτησαν εν ζωή ; Στα σίγουρα ο Σατανάς αντάμοιψε και εβοήθησε όσους τον υπηρέτησαν εν ζωή αλλά γιατί να τους τιμωρεί μετα θάνατον; γαιτί να τους στερεί την απόλαυση στην αιώνια άϋλη ζωή ;
αρα ή ο Σατανάς δεν ειναι παντοδύναμος (αλλά εν μέρη και σε τομείς δυνατός) ή η Κόλαση δεν διοικείται απο τον Σατανά, αλλά η Κόλαση ειναι υπο την διοίκηση του Θεού.
Τότε εαν η Κόλαση ειναι υπο την διοίκησ του Θεού γενάται το ερώτημα: Γιατί ο Θεός , ο παντοδύναμος, πάνσοφος, διαχρονικός ανα τους αιώνας των αιώνων θέλει να τιμωσήσει τις ψυχές δια παντός;
Η δια παντός τιμωρία των ψυχών δεν ειναι κάποιου είδους ομολογία οτι δεν κατόρθωσε να θεραπεύσει τα πάθη όλων όσων επιρρέασε ο Σατανάς ;
Οπ΄ποτε η απάντηση ειναι οτι η Κόλαση ειναι κάποιου είδους παρωδική τιμωρία των παραστρατημμένων ψυχων, η οποία τι,ωρεία διαρκεί μέχρι να ανανύψει η ψυχή και να επανορθώσει τα εγκλήματα στα οποία υπέπεσε.
Ομως εδω γενάται το επόμενο ερώτημα:
Εαν η Κόλαση ειναι παρωδική τιμωρία των παραστρατημμένων ψυχων η οποία διαρκεί αόριστο χρόνο μέχρι να ανανύψει η ψυχή και να επανορθώσει τα εγκλήματα στα οποία υπέπεσε, τότε γιατί στην Δευτέρα Παρουσία θα γίνει η τελική μόνιμη και δια παντός εκκαθάριση και διαχωρισμός των ψυχών;
Αυτό θα σημαίνει οτι πολλές ψυχές θα καταδικαστουν διότι δεν θα έχουν προλάβει να αναίψουν και να επανορθ'ωσουν. Ομως το νόημα δειν ειναι οτι όλες οι ψυχές θα πρέπει να στο τέλος σωθούν ; Δηλαδή θα έχουμε αγωνα δρόμου (= αγωνα ταχυτητος ) ποιες ψυχές θα προλάβουν να συνειδητοποιηθούν πριν την Δευτέρα Παρουσία!
Ομως εαν το «εν αρχή ην ο Λόγος» σημαίνει στην Φυσική την Γέννηση του Χωριχρόνου με το Μπινγκ-Μπάνγκ,
τότε η Δευτέρα παρουσία σημαίνει το τέλος της ύλης με την ασύλληπτη σε μέγεθος καταστροφή του Διαστημάτος, αλλά δεν ειναι αντιφατικό με την εξ ορισμού συνεχομενη αύξηση του Διαστημικού χώρου και την κίνηση απομάκρυνσης των Γαλαξιών - όπερ σημαίνει οτι ο χρόνος δεν θα τελειώσει ποτέ ;
αρα ο Χιτλερ κατέλξε στην Κόλαση για αόριστο και ανεξακρίβωτο χρόνο μέχρι να επανορθώσει (εαν επανορθώσει) για τα εγκλήματά του.
ΥΓ Εγραψα πολύ γρήγορα, έκανα πολλά ορθογραφικά λάθη\, αλλά βγαίνει νόημα.