Κάπου φυσικά στόχος είναι(για πολλοστή φορά),μείωση της άγνείας της Ασπιλης Κόρης, παρά στις ποιότητες ερμηνείας, όπως στα παλιά.Alphabet έγραψε: ↑25 Ιουν 2020, 12:57Μα ειπαμε, οι ερμηνειες της εκκλησιας για την Γραφη ειναι οχι μονο αυθαιρετες, αλλα πολλες φορες αντιστρεφουν τελειως το νοημα.
Θελεις ενα προσφατο παραδειγμα που εγραψα στο πχορουμ;
Γραφη Ματθ. 1,25 καὶ οὐκ ἐγίνωσκεν αὐτὴν έως οὗ ἔτεκε τὸν υἱὸν αὐτῆς τὸν πρωτότοκον
Ερμηνεια Κολιτσαρα Ματθ. 1,25 Και ποτέ δεν εγνώρισεν αυτήν ως σύζυγον ούτε και όταν εγέννησεν αυτή τον πρώτον και μοναδικόν υιόν της ούτε και μετά ταύτα.
Εχει καμια σχεση το πρωτοτυπο με την ερμηνεια;
.........
Δεν «τσιμπά» κανείς πλέον.
Και πάλι, αντιπαρέρχομαι το πλαγιοκόπημα περί ερμηνειών θέμα και επανέρχομαι στο κύριο περί απόπειρας μείωσης της παναμώμητης Κόρης:
Θjey_pap έγραψε: ↑16 Ιουν 2020, 12:54...Έτσι λοιπόν αν ερμηνεύετε περί της Παρθένου, ερμηνεύσατε τότε κι αυτό. Τραγικό! Ξέρω πως δε με διαβάζετε, αλλά παρ' όλο που τα' χαμε σχολιάσει στο παλιό, επανέρχεσθε στην ίδια λάθος απόδοση. Εδώ λοιπόν η Μελχόλ, σύμφωνα με την ερμηνεία σας πάντα, δεν απέκτησε παιδί μέχρι τη θανή της, άρα, μετά τη θανή της απέκτησε παιδί!!!και τη Μελχόλ θυγατρί Σαούλ ουκ εγένετο παιδίον έως της ημέρας του αποθανείν.(2Βασιλειών 6, 16/23).