Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Θρησκείες, Θεοί και παραδόσεις.

Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ

Gouerino 4
Δημοσιεύσεις: 1785
Εγγραφή: 25 Οκτ 2019, 19:33

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gouerino 4 » 02 Ιούλ 2020, 10:51

Εξαρχιδη,αν καταλαβα καλα προσπαθεις να κανεις συνδεση αρχαιας ελληνικης θρησκειας και μοναρχιας;

Δημοκράτης
Δημοσιεύσεις: 24762
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκράτης » 02 Ιούλ 2020, 10:53

Gouerino 4 έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:24
Δημοκράτης έγραψε:
01 Ιούλ 2020, 16:14
Gouerino 4 έγραψε:
01 Ιούλ 2020, 15:35

500 ατομα ειχαν οι νεολιθικοι οικισμοι,οχι τα μυκηναικα κεντρα.

Οι μυκηνες ειχαν περιπου 30.000 πληθυσμο
Η Μυκήνες ήταν η 2η μεγαλύτερη πόλη της εποχής της. Η Ιθάκη ήταν ένα μικρό χωριό. Θα ήταν θαύμα να είχε 500 άτομα πληθυσμό. ο Οδύσσειας όταν θα πεθάνει θα το πάθει από τον γιο του τον τηλεγονο που βγήκε να κλέψει πρόβατα και έπεσε πάνω στον ιδιοκτήτη τους. Λες ο Οδυσσέας να ήταν βασιλιάς μιας πόλης πχ με 5000 άτομα και να βγήκε ο ίδιος να προστατέψει τα πρόβατα του;
Ο οδυσσεας εζησε στο τελος του μυκηναικου κοσμου.
Οταν συμβαινει αυτο στους πολιτισμους,δεν υπαρχει δυναμη,δεν υπαρχει στρατος,δεν υπαρχει τιποτα,ολα ειναι υπο διαλυση.

Ο ομηρος μια χαρα τα λεει.
Ο μυκηναικος κοσμος τελειωσε απο εμφυλιο σπαραγμο και πειρατειες.
Οπως ακριβως τα περιγραφει.
Και τί σχέση έχουν αυτά που γράφεις με το ότι η Ιθάκη ήταν ένα μικρό χωριό που ζήτημα ήταν αν είχε 500 κατοίκους;
Άνθρωπε μου ο Οδυσσέας με ένα καράβι άντρες γύριζε. Υποτίθεται βασιλιάς και είχε ένα καραβι

Δημοκράτης
Δημοσιεύσεις: 24762
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκράτης » 02 Ιούλ 2020, 10:57

Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:41
Δημοκράτης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:15
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 09:41


Για ακόμη μια φορά κάνεις λάθος. Ο όρος μπορεί na εμφανίζεται μετά τον μεσαίωνα αλλά η πρακτική του πάει πίσω αιώνες. O Arnaldo Momigliano γράφει χαρακτηριστικά:

In the age of enligtened despotism Philip of Macedon would naturally arouse more sympathy than Demosthenes. Philip had been a patron of historians and philosophers exactly as the historians and philosophers of the eighteenth century expexted their kings to be.
και επειδή το γράφει κάποιος τι ακριβώς λέει; Καταρχάς δε νκαταλαβαίνεις τι διαβάζεις γιατί σε αυτή την πρόταση λέει ότι την εποχή της πεφωτισμένης δεσποτίας, δηλαδή 18ο αιώνα, ο Φίλιππός ήταν πιο συμπαθεείς γιατί πάνω κάτω λειτουργούσε σαν τυος άρχοντες του 18ου αιώνα καθώς έκανε όσα έκαν με τον Αριστοτέλη κτλ . Επίσης το 4ος αιώνας πχ με τον 12ο αιώνα πχ που έγιναν όσα περιγράφει ο Ομηρος έχει μιαχρονική απόσταση. Η μια κοινωνία δεν έχει επαφή με την άλλη.
Αυτό ακριβώς γράφει. Ότι οι πεφωτισμένοι μονάρχες του 17-18ου αιώνα άντλησαν από τις πρακτικές αρχαίων βασιλιάδων. Και δεν το γράφει μόνο αυτός. Είναι κοινή γνώση. Λάθος επίσης η πρόταση ότι ο Φίλιππος κυβερνούσε σαν τον Φρειδερίκο της Πρωσίας. Ο Φρειδερίκος κυβερνούσε σαν τον Φίλιππο.
Τώρα. Η Οδύσσεια γράφτηκε τον 8ο π.χ. αιώνα όχι τον 12ο. Και η σχέση του Ομήρου με τους Μακεδόνες βασιλιάδες παρά τους αιώνες που τους χώριζαν υπήρξε καταλυτική. Ο Μέγας Αλέξανδρος κοιμόταν με την Ιλιάδα κάτω από το μαξιλάρι του.
Όλα αυτά είναι γνωστά.
Ωχ Παναγία μου. Π
Οτι να ναι.ανθρωοε μου έχεις ιδέα τι είναι η πεφωτισμενη δέσποτα; ποιο ακριβώς πολιτικό κίνημα περιγράφει; τον 18ο αιώνα ήταν της μόδας η ρομαντική οπτική πάνω στον αρχαίο ελληνικό και ρωμαϊκό κόσμο. Αυτός είναι και ο λόγος που η δημοκρατία ονομαστικές δημοκρατία ενώ δεν έχει σχέση με την δημοκρατία της Αθήνας και γιατί γράφτηκαν οι μπούρδες που διαβάζεις και θεωρείς κοινή γνώση. Τα μοναχικά συστήματα του 17ου αιώνα δεν έχουν σχέση με την μοναρχια της αρχαίας Ελλάδα. Βασικά ακόμα και στην αρχαία Ελλάδα τα μοναρχια συστήματα του 1500πχ δεν είχαν σχέση με αυτά του 350πχ

Άβαταρ μέλους
Πορφύριος Εξαρχίδης
Δημοσιεύσεις: 9711
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πορφύριος Εξαρχίδης » 02 Ιούλ 2020, 11:08

Gouerino 4 έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:51
Εξαρχιδη,αν καταλαβα καλα προσπαθεις να κανεις συνδεση αρχαιας ελληνικης θρησκειας και μοναρχιας;
Δεν κάνω εγώ την σύγκριση. Αυτή είναι η πραγματικότητa.

Gouerino 4
Δημοσιεύσεις: 1785
Εγγραφή: 25 Οκτ 2019, 19:33

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gouerino 4 » 02 Ιούλ 2020, 11:12

Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:08
Gouerino 4 έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:51
Εξαρχιδη,αν καταλαβα καλα προσπαθεις να κανεις συνδεση αρχαιας ελληνικης θρησκειας και μοναρχιας;
Δεν κάνω εγώ την σύγκριση. Αυτή είναι η πραγματικότητa.
Και η δημοκρατια με δωδεκαθεο εμφανιστηκε,
Το δωδεκαθεο τροπος του λέγειν,με αρχαια ελληνικη θρησκεια

Gouerino 4
Δημοσιεύσεις: 1785
Εγγραφή: 25 Οκτ 2019, 19:33

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gouerino 4 » 02 Ιούλ 2020, 11:13

Δημοκράτης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:53
Gouerino 4 έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:24
Δημοκράτης έγραψε:
01 Ιούλ 2020, 16:14

Η Μυκήνες ήταν η 2η μεγαλύτερη πόλη της εποχής της. Η Ιθάκη ήταν ένα μικρό χωριό. Θα ήταν θαύμα να είχε 500 άτομα πληθυσμό. ο Οδύσσειας όταν θα πεθάνει θα το πάθει από τον γιο του τον τηλεγονο που βγήκε να κλέψει πρόβατα και έπεσε πάνω στον ιδιοκτήτη τους. Λες ο Οδυσσέας να ήταν βασιλιάς μιας πόλης πχ με 5000 άτομα και να βγήκε ο ίδιος να προστατέψει τα πρόβατα του;
Ο οδυσσεας εζησε στο τελος του μυκηναικου κοσμου.
Οταν συμβαινει αυτο στους πολιτισμους,δεν υπαρχει δυναμη,δεν υπαρχει στρατος,δεν υπαρχει τιποτα,ολα ειναι υπο διαλυση.

Ο ομηρος μια χαρα τα λεει.
Ο μυκηναικος κοσμος τελειωσε απο εμφυλιο σπαραγμο και πειρατειες.
Οπως ακριβως τα περιγραφει.
Και τί σχέση έχουν αυτά που γράφεις με το ότι η Ιθάκη ήταν ένα μικρό χωριό που ζήτημα ήταν αν είχε 500 κατοίκους;
Άνθρωπε μου ο Οδυσσέας με ένα καράβι άντρες γύριζε. Υποτίθεται βασιλιάς και είχε ένα καραβι
Ο οδυσσεας ξεκινησε με 12 καραβια

Άβαταρ μέλους
Πορφύριος Εξαρχίδης
Δημοσιεύσεις: 9711
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πορφύριος Εξαρχίδης » 02 Ιούλ 2020, 11:29

Δημοκράτης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:57
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:41
Δημοκράτης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:15

και επειδή το γράφει κάποιος τι ακριβώς λέει; Καταρχάς δε νκαταλαβαίνεις τι διαβάζεις γιατί σε αυτή την πρόταση λέει ότι την εποχή της πεφωτισμένης δεσποτίας, δηλαδή 18ο αιώνα, ο Φίλιππός ήταν πιο συμπαθεείς γιατί πάνω κάτω λειτουργούσε σαν τυος άρχοντες του 18ου αιώνα καθώς έκανε όσα έκαν με τον Αριστοτέλη κτλ . Επίσης το 4ος αιώνας πχ με τον 12ο αιώνα πχ που έγιναν όσα περιγράφει ο Ομηρος έχει μιαχρονική απόσταση. Η μια κοινωνία δεν έχει επαφή με την άλλη.
Αυτό ακριβώς γράφει. Ότι οι πεφωτισμένοι μονάρχες του 17-18ου αιώνα άντλησαν από τις πρακτικές αρχαίων βασιλιάδων. Και δεν το γράφει μόνο αυτός. Είναι κοινή γνώση. Λάθος επίσης η πρόταση ότι ο Φίλιππος κυβερνούσε σαν τον Φρειδερίκο της Πρωσίας. Ο Φρειδερίκος κυβερνούσε σαν τον Φίλιππο.
Τώρα. Η Οδύσσεια γράφτηκε τον 8ο π.χ. αιώνα όχι τον 12ο. Και η σχέση του Ομήρου με τους Μακεδόνες βασιλιάδες παρά τους αιώνες που τους χώριζαν υπήρξε καταλυτική. Ο Μέγας Αλέξανδρος κοιμόταν με την Ιλιάδα κάτω από το μαξιλάρι του.
Όλα αυτά είναι γνωστά.
Ωχ Παναγία μου. Π
Οτι να ναι.ανθρωοε μου έχεις ιδέα τι είναι η πεφωτισμενη δέσποτα; ποιο ακριβώς πολιτικό κίνημα περιγράφει; τον 18ο αιώνα ήταν της μόδας η ρομαντική οπτική πάνω στον αρχαίο ελληνικό και ρωμαϊκό κόσμο. Αυτός είναι και ο λόγος που η δημοκρατία ονομαστικές δημοκρατία ενώ δεν έχει σχέση με την δημοκρατία της Αθήνας και γιατί γράφτηκαν οι μπούρδες που διαβάζεις και θεωρείς κοινή γνώση. Τα μοναχικά συστήματα του 17ου αιώνα δεν έχουν σχέση με την μοναρχια της αρχαίας Ελλάδα. Βασικά ακόμα και στην αρχαία Ελλάδα τα μοναρχια συστήματα του 1500πχ δεν είχαν σχέση με αυτά του 350πχ
Φίλε μου, δεν τα γράφει μόνο αυτός. Η πλειοψηφία των ιστορικών του 17ου αιώνα παίρνει σαν πρότυπο τον Φίλιππο.

Admiration for the Macedonian kings, and particularly Philip, was also a traditional motif in the seventeenth century.
Thucydides and the modern world

Isocrates took it as axiomatic that the best should rule. All cities, he asserted, had benefited when this had been the case and suffered when it was not. The most obvious solution, but not one Isocrates preffered, was enlightened despotism.
Philosophy of education


Θα μπορούσα να συνεχίσω αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος.

Άβαταρ μέλους
Πορφύριος Εξαρχίδης
Δημοσιεύσεις: 9711
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πορφύριος Εξαρχίδης » 02 Ιούλ 2020, 11:30

Gouerino 4 έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:12
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:08
Gouerino 4 έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:51
Εξαρχιδη,αν καταλαβα καλα προσπαθεις να κανεις συνδεση αρχαιας ελληνικης θρησκειας και μοναρχιας;
Δεν κάνω εγώ την σύγκριση. Αυτή είναι η πραγματικότητa.
Και η δημοκρατια με δωδεκαθεο εμφανιστηκε,
Το δωδεκαθεο τροπος του λέγειν,με αρχαια ελληνικη θρησκεια
Αυτό έχει μεγάλο ενδιαφέρον και σηκώνει συζήτηση.

Δημοκράτης
Δημοσιεύσεις: 24762
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκράτης » 02 Ιούλ 2020, 11:44

Gouerino 4 έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:13
Δημοκράτης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:53
Gouerino 4 έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:24


Ο οδυσσεας εζησε στο τελος του μυκηναικου κοσμου.
Οταν συμβαινει αυτο στους πολιτισμους,δεν υπαρχει δυναμη,δεν υπαρχει στρατος,δεν υπαρχει τιποτα,ολα ειναι υπο διαλυση.

Ο ομηρος μια χαρα τα λεει.
Ο μυκηναικος κοσμος τελειωσε απο εμφυλιο σπαραγμο και πειρατειες.
Οπως ακριβως τα περιγραφει.
Και τί σχέση έχουν αυτά που γράφεις με το ότι η Ιθάκη ήταν ένα μικρό χωριό που ζήτημα ήταν αν είχε 500 κατοίκους;
Άνθρωπε μου ο Οδυσσέας με ένα καράβι άντρες γύριζε. Υποτίθεται βασιλιάς και είχε ένα καραβι
Ο οδυσσεας ξεκινησε με 12 καραβια
Κναι άνθρωπε μου το ξέρω και οι άλλοι πέθαναν. 12 καράβια παει να πει καμια 300αρια άνθρωποι όλοι κι όλοι από ένα βασίλειο που υποτίθεται ότι έχει μέσα αρκετά από τα νησιά του Ιονίου και μάλλον ένα κομμάτι της Πρέβεζας. Αν Λευκάδα, ιιθακη, Κεφαλλονιά κια ένα κομμάτι της Πρέβεζας έδωσαν 300 άτομα πόσοι να ήταν οι κάτοικοι της Ιθάκης;

Δημοκράτης
Δημοσιεύσεις: 24762
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκράτης » 02 Ιούλ 2020, 11:50

Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:29
Δημοκράτης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:57
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:41


Αυτό ακριβώς γράφει. Ότι οι πεφωτισμένοι μονάρχες του 17-18ου αιώνα άντλησαν από τις πρακτικές αρχαίων βασιλιάδων. Και δεν το γράφει μόνο αυτός. Είναι κοινή γνώση. Λάθος επίσης η πρόταση ότι ο Φίλιππος κυβερνούσε σαν τον Φρειδερίκο της Πρωσίας. Ο Φρειδερίκος κυβερνούσε σαν τον Φίλιππο.
Τώρα. Η Οδύσσεια γράφτηκε τον 8ο π.χ. αιώνα όχι τον 12ο. Και η σχέση του Ομήρου με τους Μακεδόνες βασιλιάδες παρά τους αιώνες που τους χώριζαν υπήρξε καταλυτική. Ο Μέγας Αλέξανδρος κοιμόταν με την Ιλιάδα κάτω από το μαξιλάρι του.
Όλα αυτά είναι γνωστά.
Ωχ Παναγία μου. Π
Οτι να ναι.ανθρωοε μου έχεις ιδέα τι είναι η πεφωτισμενη δέσποτα; ποιο ακριβώς πολιτικό κίνημα περιγράφει; τον 18ο αιώνα ήταν της μόδας η ρομαντική οπτική πάνω στον αρχαίο ελληνικό και ρωμαϊκό κόσμο. Αυτός είναι και ο λόγος που η δημοκρατία ονομαστικές δημοκρατία ενώ δεν έχει σχέση με την δημοκρατία της Αθήνας και γιατί γράφτηκαν οι μπούρδες που διαβάζεις και θεωρείς κοινή γνώση. Τα μοναχικά συστήματα του 17ου αιώνα δεν έχουν σχέση με την μοναρχια της αρχαίας Ελλάδα. Βασικά ακόμα και στην αρχαία Ελλάδα τα μοναρχια συστήματα του 1500πχ δεν είχαν σχέση με αυτά του 350πχ
Φίλε μου, δεν τα γράφει μόνο αυτός. Η πλειοψηφία των ιστορικών του 17ου αιώνα παίρνει σαν πρότυπο τον Φίλιππο.

Admiration for the Macedonian kings, and particularly Philip, was also a traditional motif in the seventeenth century.
Thucydides and the modern world

Isocrates took it as axiomatic that the best should rule. All cities, he asserted, had benefited when this had been the case and suffered when it was not. The most obvious solution, but not one Isocrates preffered, was enlightened despotism.
Philosophy of education


Θα μπορούσα να συνεχίσω αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος.
Ναι αυτό ακριβώς σε λέω. Το 17ο και 18ο αιώνα ήταν της μόδας να κάνεις αναφορές στην αρχαία Ελλάδα. Κια το έργο του ντεοισεν που είναι του 19ου αιώνα να διαβάσεις είναι μια υπερομαντικη οπτική πάνω στους μακεδονες.
Το ότι μετά τον διαφωτισμό έγινε της μόδας να βλέπουν ρομαντικά τον κλασικό κόσμο και να κάνουν αναφορές σε αυτόν δεν παιε να πει ότι είχε κάποια βάση. Και τα κομμμουνια θα κάνουν αναφορές στον Σπάρτακο ως υπόδειγμα κοινωνικού επαναστάτη και οι Αμερικανοί σήμερα το παίζουν συνεχιστές της Ρώμης. Το πιο εύκολο πράγμα είναι το να πουλάς ρομαντισμό. Στην πραγματικότητα τώρα τα μόνα Ρίκα πολιτςυματα άλλαξαν μορφή 1000 φορές. Άλλες ήταν οι κοινωνικές δομές την εποχή του χαλκού άλλες της κλασικής εποχής και φυσικά άλλες στον 18ο αιωνα

Άβαταρ μέλους
Πορφύριος Εξαρχίδης
Δημοσιεύσεις: 9711
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πορφύριος Εξαρχίδης » 02 Ιούλ 2020, 11:52

Δημοκράτης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:44
Gouerino 4 έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:13
Δημοκράτης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:53

Και τί σχέση έχουν αυτά που γράφεις με το ότι η Ιθάκη ήταν ένα μικρό χωριό που ζήτημα ήταν αν είχε 500 κατοίκους;
Άνθρωπε μου ο Οδυσσέας με ένα καράβι άντρες γύριζε. Υποτίθεται βασιλιάς και είχε ένα καραβι
Ο οδυσσεας ξεκινησε με 12 καραβια
Κναι άνθρωπε μου το ξέρω και οι άλλοι πέθαναν. 12 καράβια παει να πει καμια 300αρια άνθρωποι όλοι κι όλοι από ένα βασίλειο που υποτίθεται ότι έχει μέσα αρκετά από τα νησιά του Ιονίου και μάλλον ένα κομμάτι της Πρέβεζας. Αν Λευκάδα, ιιθακη, Κεφαλλονιά κια ένα κομμάτι της Πρέβεζας έδωσαν 300 άτομα πόσοι να ήταν οι κάτοικοι της Ιθάκης;
O Οδυσσέας βασίλευε στα γύρω νησιά όπως και σε τόπους της ενδοχώρας. 40 μνηστήρες εποφθαλμιούν τον θρόνο του. Πόσο ασήμαντο βασίλειο υπολογίζεις ότι ήταν;

Άβαταρ μέλους
Πορφύριος Εξαρχίδης
Δημοσιεύσεις: 9711
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πορφύριος Εξαρχίδης » 02 Ιούλ 2020, 11:54

Δημοκράτης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:50
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:29
Δημοκράτης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 10:57


Ωχ Παναγία μου. Π
Οτι να ναι.ανθρωοε μου έχεις ιδέα τι είναι η πεφωτισμενη δέσποτα; ποιο ακριβώς πολιτικό κίνημα περιγράφει; τον 18ο αιώνα ήταν της μόδας η ρομαντική οπτική πάνω στον αρχαίο ελληνικό και ρωμαϊκό κόσμο. Αυτός είναι και ο λόγος που η δημοκρατία ονομαστικές δημοκρατία ενώ δεν έχει σχέση με την δημοκρατία της Αθήνας και γιατί γράφτηκαν οι μπούρδες που διαβάζεις και θεωρείς κοινή γνώση. Τα μοναχικά συστήματα του 17ου αιώνα δεν έχουν σχέση με την μοναρχια της αρχαίας Ελλάδα. Βασικά ακόμα και στην αρχαία Ελλάδα τα μοναρχια συστήματα του 1500πχ δεν είχαν σχέση με αυτά του 350πχ
Φίλε μου, δεν τα γράφει μόνο αυτός. Η πλειοψηφία των ιστορικών του 17ου αιώνα παίρνει σαν πρότυπο τον Φίλιππο.

Admiration for the Macedonian kings, and particularly Philip, was also a traditional motif in the seventeenth century.
Thucydides and the modern world

Isocrates took it as axiomatic that the best should rule. All cities, he asserted, had benefited when this had been the case and suffered when it was not. The most obvious solution, but not one Isocrates preffered, was enlightened despotism.
Philosophy of education


Θα μπορούσα να συνεχίσω αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος.
Ναι αυτό ακριβώς σε λέω. Το 17ο και 18ο αιώνα ήταν της μόδας να κάνεις αναφορές στην αρχαία Ελλάδα. Κια το έργο του ντεοισεν που είναι του 19ου αιώνα να διαβάσεις είναι μια υπερομαντικη οπτική πάνω στους μακεδονες.
Το ότι μετά τον διαφωτισμό έγινε της μόδας να βλέπουν ρομαντικά τον κλασικό κόσμο και να κάνουν αναφορές σε αυτόν δεν παιε να πει ότι είχε κάποια βάση. Και τα κομμμουνια θα κάνουν αναφορές στον Σπάρτακο ως υπόδειγμα κοινωνικού επαναστάτη και οι Αμερικανοί σήμερα το παίζουν συνεχιστές της Ρώμης. Το πιο εύκολο πράγμα είναι το να πουλάς ρομαντισμό. Στην πραγματικότητα τώρα τα μόνα Ρίκα πολιτςυματα άλλαξαν μορφή 1000 φορές. Άλλες ήταν οι κοινωνικές δομές την εποχή του χαλκού άλλες της κλασικής εποχής και φυσικά άλλες στον 18ο αιωνα
Δεν πρόκειται για απλές αναφορές. Η αναγέννηση είναι βουτηγμένη στην αρχαία ελλάδα. Για αυτό τη λέμε αναγέννηση. Ο Φίλιππος ήταν το πρότυπο απ' όπου η δίκαιη διακυβέρνηση ξεκίνησε.

Δημοκράτης
Δημοσιεύσεις: 24762
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκράτης » 02 Ιούλ 2020, 12:04

Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:54
Δημοκράτης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:50
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:29


Φίλε μου, δεν τα γράφει μόνο αυτός. Η πλειοψηφία των ιστορικών του 17ου αιώνα παίρνει σαν πρότυπο τον Φίλιππο.

Admiration for the Macedonian kings, and particularly Philip, was also a traditional motif in the seventeenth century.
Thucydides and the modern world

Isocrates took it as axiomatic that the best should rule. All cities, he asserted, had benefited when this had been the case and suffered when it was not. The most obvious solution, but not one Isocrates preffered, was enlightened despotism.
Philosophy of education


Θα μπορούσα να συνεχίσω αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος.
Ναι αυτό ακριβώς σε λέω. Το 17ο και 18ο αιώνα ήταν της μόδας να κάνεις αναφορές στην αρχαία Ελλάδα. Κια το έργο του ντεοισεν που είναι του 19ου αιώνα να διαβάσεις είναι μια υπερομαντικη οπτική πάνω στους μακεδονες.
Το ότι μετά τον διαφωτισμό έγινε της μόδας να βλέπουν ρομαντικά τον κλασικό κόσμο και να κάνουν αναφορές σε αυτόν δεν παιε να πει ότι είχε κάποια βάση. Και τα κομμμουνια θα κάνουν αναφορές στον Σπάρτακο ως υπόδειγμα κοινωνικού επαναστάτη και οι Αμερικανοί σήμερα το παίζουν συνεχιστές της Ρώμης. Το πιο εύκολο πράγμα είναι το να πουλάς ρομαντισμό. Στην πραγματικότητα τώρα τα μόνα Ρίκα πολιτςυματα άλλαξαν μορφή 1000 φορές. Άλλες ήταν οι κοινωνικές δομές την εποχή του χαλκού άλλες της κλασικής εποχής και φυσικά άλλες στον 18ο αιωνα
Δεν πρόκειται για απλές αναφορές. Η αναγέννηση είναι βουτηγμένη στην αρχαία ελλάδα. Για αυτό τη λέμε αναγέννηση. Ο Φίλιππος ήταν το πρότυπο απ' όπου η δίκαιη διακυβέρνηση ξεκίνησε.
Οι Αθηναίοι δεν είχαν και πολύ καλή άποψη για την δίκαιη διακυβέρνηση και μάλλον ούτε και αυτοί που τον δολοφόνησαν
Η αναγέννηση ξεκινάει γιατί μεταναστευσαν Έλληνες στην Ιταλία οτνα η αυτοκρατορία έπεφτε στα χέρια των Τούρκων. Είναι πάρα πολύ λογικό να έχει αναφορές στην Ελλάδα. Τι ακριβώς μας λέει αυτό;

Δημοκράτης
Δημοσιεύσεις: 24762
Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Δημοκράτης » 02 Ιούλ 2020, 12:09

Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:52
Δημοκράτης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:44
Gouerino 4 έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:13

Ο οδυσσεας ξεκινησε με 12 καραβια
Κναι άνθρωπε μου το ξέρω και οι άλλοι πέθαναν. 12 καράβια παει να πει καμια 300αρια άνθρωποι όλοι κι όλοι από ένα βασίλειο που υποτίθεται ότι έχει μέσα αρκετά από τα νησιά του Ιονίου και μάλλον ένα κομμάτι της Πρέβεζας. Αν Λευκάδα, ιιθακη, Κεφαλλονιά κια ένα κομμάτι της Πρέβεζας έδωσαν 300 άτομα πόσοι να ήταν οι κάτοικοι της Ιθάκης;
O Οδυσσέας βασίλευε στα γύρω νησιά όπως και σε τόπους της ενδοχώρας. 40 μνηστήρες εποφθαλμιούν τον θρόνο του. Πόσο ασήμαντο βασίλειο υπολογίζεις ότι ήταν;
Το βασίλειο της Ιθάκης δεν ήταν ασυμαντο, για την εποχή του δηλαδή το 1300 πχ μι; χαρά συμαντικη θα ήταν. Αλλά αυτό είναι άσχετο με το ότι η Ιθάκη ως νησί είτε ήταν στην συμερινη Ιθάκη, είτε στην Κεφαλλονιά, είτε στην Λευκάδα είχε έναν πληθυσμό περί τα 500 άτομα. Όλα τα νησιά μαζί και η Πρέβεζα αντε να είχαν 3000 κατοίκους.
Ξαναλέω ο Οδυσσέας πεθαίνει προστατεύουν τας τα πρόβατα

Άβαταρ μέλους
Πορφύριος Εξαρχίδης
Δημοσιεύσεις: 9711
Εγγραφή: 17 Μάιος 2018, 10:03
Phorum.gr user: Πορφύριος Εξαρχίδης

Re: Ζευς->Ιεύς->Ιευώ->Ιεχοβά->Γιαχβέ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Πορφύριος Εξαρχίδης » 02 Ιούλ 2020, 12:11

Δημοκράτης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 12:04
Πορφύριος Εξαρχίδης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:54
Δημοκράτης έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 11:50


Ναι αυτό ακριβώς σε λέω. Το 17ο και 18ο αιώνα ήταν της μόδας να κάνεις αναφορές στην αρχαία Ελλάδα. Κια το έργο του ντεοισεν που είναι του 19ου αιώνα να διαβάσεις είναι μια υπερομαντικη οπτική πάνω στους μακεδονες.
Το ότι μετά τον διαφωτισμό έγινε της μόδας να βλέπουν ρομαντικά τον κλασικό κόσμο και να κάνουν αναφορές σε αυτόν δεν παιε να πει ότι είχε κάποια βάση. Και τα κομμμουνια θα κάνουν αναφορές στον Σπάρτακο ως υπόδειγμα κοινωνικού επαναστάτη και οι Αμερικανοί σήμερα το παίζουν συνεχιστές της Ρώμης. Το πιο εύκολο πράγμα είναι το να πουλάς ρομαντισμό. Στην πραγματικότητα τώρα τα μόνα Ρίκα πολιτςυματα άλλαξαν μορφή 1000 φορές. Άλλες ήταν οι κοινωνικές δομές την εποχή του χαλκού άλλες της κλασικής εποχής και φυσικά άλλες στον 18ο αιωνα
Δεν πρόκειται για απλές αναφορές. Η αναγέννηση είναι βουτηγμένη στην αρχαία ελλάδα. Για αυτό τη λέμε αναγέννηση. Ο Φίλιππος ήταν το πρότυπο απ' όπου η δίκαιη διακυβέρνηση ξεκίνησε.
Οι Αθηναίοι δεν είχαν και πολύ καλή άποψη για την δίκαιη διακυβέρνηση και μάλλον ούτε και αυτοί που τον δολοφόνησαν
Η αναγέννηση ξεκινάει γιατί μεταναστευσαν Έλληνες στην Ιταλία οτνα η αυτοκρατορία έπεφτε στα χέρια των Τούρκων. Είναι πάρα πολύ λογικό να έχει αναφορές στην Ελλάδα. Τι ακριβώς μας λέει αυτό;
Φίλε μου. Η αναγέννηση κι ο ουμανισμός δεν έχουν αναφορές στην Ελλάδα. Βασίζονται σ' αυτή. Αυτός είναι ο λόγος που θεωρείται λίκνο του δυτικού πολιτισμού. Αυτά τα πράγματα είναι γνωστά.


The intellectual basis of the Renaissance was its version of humanism, derived from the concept of Roman Humanitas and the rediscovery of classical Greek philosophy, such as that of Protagoras, who said that "Man is the measure of all things." This new thinking became manifest in art, architecture, politics, science and literature.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Θρησκειολογία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών