Η Σινδόνη τού Τορίνο
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
Ordem e Progresso.
-
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 4465
- Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 17:44
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
ξεκινήσαμε τρολιές αντί για κάποιο διάλογο τι στιγμή πού ποσταρα όλες τις
έρευνες απο το 1898 με τη πρώτη φωτό μεχρι σήμερα,δηλ ό εβραίος Barrie Schwortz
πρωην άθεος με όλο το επιστημονικό τημ τό 1978 καί μαζί με τον Φρέη τον καλύτερο
ερευνητή εγκληματολόγο.....πάνε στράφι όλα αυτά.....περίεργο....;
για να δούμε πάλι καλύτερα τά βασικότερα συμπερασματα των ερευνών πού είναι
ένα αίνιγμα για τούς σκεπτικιστές και τούς άθεους
"δεν θα μπορούσε με τίποτα στο μεσαίωνα να φτιαχτεί ζωγραφιά με τεχνολογια
3D μιας άγνωστης ακτινοβολίας σε τρίχα βαμβακιού παχους 1/10 τριχας ανθρώπου
σε σινδόνη με πλέξιμο εποχής 1ου μχ αιώνα και αφου ανιχνεύθηκαν ίχνη απο γύρη
απο ιεροσόλυμα,εκτός αν καποιοι χρονοταξιδιώτες τούς την έδωσαν"
άς δούμε πρωτα αυτη την συν/ξη του Barrie schwortz
αυτοματα αγγλικα
έρευνες απο το 1898 με τη πρώτη φωτό μεχρι σήμερα,δηλ ό εβραίος Barrie Schwortz
πρωην άθεος με όλο το επιστημονικό τημ τό 1978 καί μαζί με τον Φρέη τον καλύτερο
ερευνητή εγκληματολόγο.....πάνε στράφι όλα αυτά.....περίεργο....;
για να δούμε πάλι καλύτερα τά βασικότερα συμπερασματα των ερευνών πού είναι
ένα αίνιγμα για τούς σκεπτικιστές και τούς άθεους
"δεν θα μπορούσε με τίποτα στο μεσαίωνα να φτιαχτεί ζωγραφιά με τεχνολογια
3D μιας άγνωστης ακτινοβολίας σε τρίχα βαμβακιού παχους 1/10 τριχας ανθρώπου
σε σινδόνη με πλέξιμο εποχής 1ου μχ αιώνα και αφου ανιχνεύθηκαν ίχνη απο γύρη
απο ιεροσόλυμα,εκτός αν καποιοι χρονοταξιδιώτες τούς την έδωσαν"
άς δούμε πρωτα αυτη την συν/ξη του Barrie schwortz
αυτοματα αγγλικα
Αυτομπαναρισμενος επ αόριστον
-
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 4465
- Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 17:44
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
κάποιοι εδω ξέρουμε καλά αγγλικά
Proving the Shroud is NOT Medieval
YouTube Video Link =
Anchor Audio Link = https://anchor.fm/real-seeker-ministrie ... val-ebk47s
Well folks, its that time again! Round 2 of our Shroud Wars series once again pits Dale (Pro-Shroud side) vs. Alan (Shroud skeptic side) on the issue of the historical provenance of the Shroud of Turin. This time around, it will be Dale that has the burden of proof as I try to establish the claim that the Shroud of Turin is older than the Medieval period by centuries; at the very least it dates to the 6th century A.D. or earlier! Furthermore, Alan will attempt to show that the Shroud cannot be linked back to the historical Jesus (and/or a Jew from the first-century A.D.).
The topics include; i) Contra-Medieval Evidence #1– The Argument from Art History/Numismatic Coins via the “Odd Features” & other Points of Comparison (6thcentury A.D. or earlier), ii) Contra-Medieval Evidence #2– The 3 Physical Tests Conducted by Fanti (FTIR, Raman Spectroscopy and Tensile Strength of the Flax tests- combined c. 33 B.C +/- 250 years with a claimed 95% degree of certainty) & the Micro-Chemical Comparison Tests conducted by Ray Rogers (c. 250 B.C.-70 A.D.), iii) Contra-Medieval Evidence #3– The Argument from the Link to the Sudarium of Oviedo (6th or 5th century A.D. or earlier) and iv) Contra-Historical Jesus Case– Alan establishes that the Shroud probably did not belong to the historical Jesus and/or a Jew form the first-century A.D.
καί άλλα εδω
https://realseekerministries.wordpress. ... s-from-ss/
Proving the Shroud is NOT Medieval
YouTube Video Link =
Anchor Audio Link = https://anchor.fm/real-seeker-ministrie ... val-ebk47s
Well folks, its that time again! Round 2 of our Shroud Wars series once again pits Dale (Pro-Shroud side) vs. Alan (Shroud skeptic side) on the issue of the historical provenance of the Shroud of Turin. This time around, it will be Dale that has the burden of proof as I try to establish the claim that the Shroud of Turin is older than the Medieval period by centuries; at the very least it dates to the 6th century A.D. or earlier! Furthermore, Alan will attempt to show that the Shroud cannot be linked back to the historical Jesus (and/or a Jew from the first-century A.D.).
The topics include; i) Contra-Medieval Evidence #1– The Argument from Art History/Numismatic Coins via the “Odd Features” & other Points of Comparison (6thcentury A.D. or earlier), ii) Contra-Medieval Evidence #2– The 3 Physical Tests Conducted by Fanti (FTIR, Raman Spectroscopy and Tensile Strength of the Flax tests- combined c. 33 B.C +/- 250 years with a claimed 95% degree of certainty) & the Micro-Chemical Comparison Tests conducted by Ray Rogers (c. 250 B.C.-70 A.D.), iii) Contra-Medieval Evidence #3– The Argument from the Link to the Sudarium of Oviedo (6th or 5th century A.D. or earlier) and iv) Contra-Historical Jesus Case– Alan establishes that the Shroud probably did not belong to the historical Jesus and/or a Jew form the first-century A.D.
καί άλλα εδω
https://realseekerministries.wordpress. ... s-from-ss/
Αυτομπαναρισμενος επ αόριστον
-
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 4465
- Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 17:44
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
όλα για την έρευνα τής ομάδας STURP (Shroud of Turin Research Project) Group in 1978.
https://shroud.com/
τα πιό χαρακτηριστικά
https://shroud.com/78exam.htm
the VP-8 Image Analyzer
https://shroud.com/78strp10.htm
A Summary of STURP's Conclusions
Editor's Note: After years of exhaustive study and evaluation of the data, STURP issued its Final Report in 1981. The following official summary of their conclusions was distributed at the press conference held after their final meeting in October 1981:
No pigments, paints, dyes or stains have been found on the fibrils. X-ray, fluorescence and microchemistry on the fibrils preclude the possibility of paint being used as a method for creating the image. Ultra Violet and infrared evaluation confirm these studies. Computer image enhancement and analysis by a device known as a VP-8 image analyzer show that the image has unique, three-dimensional information encoded in it. Microchemical evaluation has indicated no evidence of any spices, oils, or any biochemicals known to be produced by the body in life or in death. It is clear that there has been a direct contact of the Shroud with a body, which explains certain features such as scourge marks, as well as the blood. However, while this type of contact might explain some of the features of the torso, it is totally incapable of explaining the image of the face with the high resolution that has been amply demonstrated by photography.
The basic problem from a scientific point of view is that some explanations which might be tenable from a chemical point of view, are precluded by physics. Contrariwise, certain physical explanations which may be attractive are completely precluded by the chemistry. For an adequate explanation for the image of the Shroud, one must have an explanation which is scientifically sound, from a physical, chemical, biological and medical viewpoint. At the present, this type of solution does not appear to be obtainable by the best efforts of the members of the Shroud Team. Furthermore, experiments in physics and chemistry with old linen have failed to reproduce adequately the phenomenon presented by the Shroud of Turin. The scientific concensus is that the image was produced by something which resulted in oxidation, dehydration and conjugation of the polysaccharide structure of the microfibrils of the linen itself. Such changes can be duplicated in the laboratory by certain chemical and physical processes. A similar type of change in linen can be obtained by sulfuric acid or heat. However, there are no chemical or physical methods known which can account for the totality of the image, nor can any combination of physical, chemical, biological or medical circumstances explain the image adequately.
Thus, the answer to the question of how the image was produced or what produced the image remains, now, as it has in the past, a mystery.
We can conclude for now that the Shroud image is that of a real human form of a scourged, crucified man. It is not the product of an artist. The blood stains are composed of hemoglobin and also give a positive test for serum albumin. The image is an ongoing mystery and until further chemical studies are made, perhaps by this group of scientists, or perhaps by some scientists in the future, the problem remains unsolved.
https://shroud.com/78conclu.htm
https://shroud.com/
τα πιό χαρακτηριστικά
https://shroud.com/78exam.htm
the VP-8 Image Analyzer
https://shroud.com/78strp10.htm
A Summary of STURP's Conclusions
Editor's Note: After years of exhaustive study and evaluation of the data, STURP issued its Final Report in 1981. The following official summary of their conclusions was distributed at the press conference held after their final meeting in October 1981:
No pigments, paints, dyes or stains have been found on the fibrils. X-ray, fluorescence and microchemistry on the fibrils preclude the possibility of paint being used as a method for creating the image. Ultra Violet and infrared evaluation confirm these studies. Computer image enhancement and analysis by a device known as a VP-8 image analyzer show that the image has unique, three-dimensional information encoded in it. Microchemical evaluation has indicated no evidence of any spices, oils, or any biochemicals known to be produced by the body in life or in death. It is clear that there has been a direct contact of the Shroud with a body, which explains certain features such as scourge marks, as well as the blood. However, while this type of contact might explain some of the features of the torso, it is totally incapable of explaining the image of the face with the high resolution that has been amply demonstrated by photography.
The basic problem from a scientific point of view is that some explanations which might be tenable from a chemical point of view, are precluded by physics. Contrariwise, certain physical explanations which may be attractive are completely precluded by the chemistry. For an adequate explanation for the image of the Shroud, one must have an explanation which is scientifically sound, from a physical, chemical, biological and medical viewpoint. At the present, this type of solution does not appear to be obtainable by the best efforts of the members of the Shroud Team. Furthermore, experiments in physics and chemistry with old linen have failed to reproduce adequately the phenomenon presented by the Shroud of Turin. The scientific concensus is that the image was produced by something which resulted in oxidation, dehydration and conjugation of the polysaccharide structure of the microfibrils of the linen itself. Such changes can be duplicated in the laboratory by certain chemical and physical processes. A similar type of change in linen can be obtained by sulfuric acid or heat. However, there are no chemical or physical methods known which can account for the totality of the image, nor can any combination of physical, chemical, biological or medical circumstances explain the image adequately.
Thus, the answer to the question of how the image was produced or what produced the image remains, now, as it has in the past, a mystery.
We can conclude for now that the Shroud image is that of a real human form of a scourged, crucified man. It is not the product of an artist. The blood stains are composed of hemoglobin and also give a positive test for serum albumin. The image is an ongoing mystery and until further chemical studies are made, perhaps by this group of scientists, or perhaps by some scientists in the future, the problem remains unsolved.
https://shroud.com/78conclu.htm
Αυτομπαναρισμενος επ αόριστον
-
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 4465
- Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 17:44
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
επίσης
Computerized anthropometric analysis
of the Man of the Turin Shroud
https://www.shroud.com/pdfs/marineli.pdf
όσον αφορά το τεστ χρονολόγησης άνθρακα C-14 που παρουσίασε ασυμφωνίες
http://www.sindone.info/ROGERS-3.PDF
Discrepancies in the
radiocarbon dating area
of the Turin shroud
https://www.shroud.com/pdfs/benfordmarino2008.pdf
συν/ξη του Barrie Schwortz επικεφαλης της ομάδας STURP (Shroud of Turin Research Project) Group in 1978.
αγγλικα αυτοματα
Computerized anthropometric analysis
of the Man of the Turin Shroud
https://www.shroud.com/pdfs/marineli.pdf
όσον αφορά το τεστ χρονολόγησης άνθρακα C-14 που παρουσίασε ασυμφωνίες
http://www.sindone.info/ROGERS-3.PDF
Discrepancies in the
radiocarbon dating area
of the Turin shroud
https://www.shroud.com/pdfs/benfordmarino2008.pdf
συν/ξη του Barrie Schwortz επικεφαλης της ομάδας STURP (Shroud of Turin Research Project) Group in 1978.
αγγλικα αυτοματα
Αυτομπαναρισμενος επ αόριστον
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
Ναι ενταξει...Who is The 4th man έγραψε: ↑09 Μάιος 2021, 05:49ξεκινήσαμε τρολιές αντί για κάποιο διάλογο τι στιγμή πού ποσταρα όλες τις
έρευνες απο το 1898 με τη πρώτη φωτό μεχρι σήμερα,δηλ ό εβραίος Barrie Schwortz
πρωην άθεος με όλο το επιστημονικό τημ τό 1978 καί μαζί με τον Φρέη τον καλύτερο
ερευνητή εγκληματολόγο.....πάνε στράφι όλα αυτά.....περίεργο....;
για να δούμε πάλι καλύτερα τά βασικότερα συμπερασματα των ερευνών πού είναι
ένα αίνιγμα για τούς σκεπτικιστές και τούς άθεους
"δεν θα μπορούσε με τίποτα στο μεσαίωνα να φτιαχτεί ζωγραφιά με τεχνολογια
3D μιας άγνωστης ακτινοβολίας σε τρίχα βαμβακιού παχους 1/10 τριχας ανθρώπου
σε σινδόνη με πλέξιμο εποχής 1ου μχ αιώνα και αφου ανιχνεύθηκαν ίχνη απο γύρη
απο ιεροσόλυμα,εκτός αν καποιοι χρονοταξιδιώτες τούς την έδωσαν"
άς δούμε πρωτα αυτη την συν/ξη του Barrie schwortz
Η ερευνα του STRP τελειωσε το 1978 και το ρεπορτ βγηκε το 1981.
Το 1988 το Πανεπιστημιο της Οξφορδης, το Πανεπιστημιο της Αριζονα και το Swiss Federal Institute of Technology εκαναν ταυτοχρονα
ραδιοχρονολόγηση άνθρακα-14 και αποφανθηκαν οτι το υφασμα της σενδονης χρονολογειται απο το 1260–1390 μ.χ.
Μετα απο αυτην την αποκαλυψη, η εκκλησια δηλωσε οτι το κομματι που εδωσε ηταν απο μια επισκευη της Σενδονης για αυτο ηταν νεοτερο...
Μεχρι σημερα δεν εχει δωσει παλιο κομματι για χρονολογηση, ουτε προκειται να δωσει..
Επισης τελευταιες αρχαιολογικες ανακαλυψεις δειχνουν οτι δεν υπαρχουν παραδειγματα για ψαροκοκκαλο τυπου υφασμα απο την εποχη του Ιησου..
In 1998, shroud researcher Joe Nickell wrote that no examples of herringbone weave are known from the time of Jesus. The few samples of burial cloths that are known from the era are made using plain weave.[25] In 2000, fragments of a burial shroud from the 1st century were discovered in a tomb near Jerusalem, believed to have belonged to a Jewish high priest or member of the aristocracy. The shroud was composed of a simple two-way weave, unlike the complex herringbone twill of the Turin Shroud. Based on this discovery, the researchers stated that the Turin Shroud did not originate from Jesus-era Jerusalem.
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 27222
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
Προσωπικά είμαι της άποψης ότι πρόκειται για πλαστογραφια.
Εν τούτοις όμως υπάρχουν κάποια ερωτήματα που μένουν αναπάντητα.
Η μορφή στη σινδονη φέρει τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που βασανίστηκε και σταυρώθηκε.
Μεχρι εδώ καλά.
Εφόσον όμως πρόκειται για μεσαιωνική απάτη πως ήξεραν να βάλουν τα σημάδια από τα καρφιά στα σωστά μέρη?
Ιστορικά η Εκκλησία δίδασκε ότι ο Χριστός σταυρώθηκε με καρφιά στις παλάμες και στα πέλματα (βλ. Διδασκαλία περί των 5 πληγών του Ιησού στο Σταυρό της Ρωμαϊκής Εκκλησίας). Και αυτό ήξερε όλος ο κόσμος.
Στη σινδονη όμως τα σημάδια από τα καρφιά είναι στους αστραγάλους και στους καρπούς. Όπως θα περιμέναμε να τα βρούμε σε μια τυπική ρωμαϊκή σταύρωση του 1ου αιώνα. Και αυτό το μάθαμε πρόσφατα ανακαλυπτοντας οστά σταυρωμενων στην Παλαιστίνη που είχαν ενταφιαστεί με τα καρφιά τους ακόμα περασμένα πάνω τους. Αν και το υποπτευομασταν ότι δεν παίζει να τους κάρφωναν σε παλάμες/πέλματα γιατί λόγω μικρών οσταριων δεν θα έπιαναν τα καρφιά και ο κατάδικος θα γλίστραγε σκίζοντας την σάρκα του.
Και το ερώτημα ειναι: Πως ήξεραν να τα βάλουν στη σωστή θέση αντίθετα με αυτό που τους έλεγε η Εκκλησία?
Εν τούτοις όμως υπάρχουν κάποια ερωτήματα που μένουν αναπάντητα.
Η μορφή στη σινδονη φέρει τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που βασανίστηκε και σταυρώθηκε.
Μεχρι εδώ καλά.
Εφόσον όμως πρόκειται για μεσαιωνική απάτη πως ήξεραν να βάλουν τα σημάδια από τα καρφιά στα σωστά μέρη?
Ιστορικά η Εκκλησία δίδασκε ότι ο Χριστός σταυρώθηκε με καρφιά στις παλάμες και στα πέλματα (βλ. Διδασκαλία περί των 5 πληγών του Ιησού στο Σταυρό της Ρωμαϊκής Εκκλησίας). Και αυτό ήξερε όλος ο κόσμος.
Στη σινδονη όμως τα σημάδια από τα καρφιά είναι στους αστραγάλους και στους καρπούς. Όπως θα περιμέναμε να τα βρούμε σε μια τυπική ρωμαϊκή σταύρωση του 1ου αιώνα. Και αυτό το μάθαμε πρόσφατα ανακαλυπτοντας οστά σταυρωμενων στην Παλαιστίνη που είχαν ενταφιαστεί με τα καρφιά τους ακόμα περασμένα πάνω τους. Αν και το υποπτευομασταν ότι δεν παίζει να τους κάρφωναν σε παλάμες/πέλματα γιατί λόγω μικρών οσταριων δεν θα έπιαναν τα καρφιά και ο κατάδικος θα γλίστραγε σκίζοντας την σάρκα του.
Και το ερώτημα ειναι: Πως ήξεραν να τα βάλουν στη σωστή θέση αντίθετα με αυτό που τους έλεγε η Εκκλησία?
Original προταση:
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
Στο αρχικό ποστ γίνεται αναφορά (και κάποια σύγχυση) με το άγιο μανδηλιο το οποίο ήταν διαφορετικό κειμήλιο που απεικόνιζε μόνο το πρόσωπο, και που σε αντίθεση με τη σινδονη το αναγνώριζε η ορθόδοξη εκκλησία και μάλιστα το τιμά με ιδιαίτερη μέρα εορτής. Πλέον θεωρείται χαμένο.
Για τη σινδονη δεν είχε αποδειχθεί ότι ήταν εξαιρετικής επινοησης και άρτιας κατασκευής τρολια του ντα βίντσι;
Για τη σινδονη δεν είχε αποδειχθεί ότι ήταν εξαιρετικής επινοησης και άρτιας κατασκευής τρολια του ντα βίντσι;
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 27222
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
Ειχε προταθεί η θεωρία κάποτε πως σινδονη κσι μανδηλιο ταυτιζόταν καθώς διπλωμένη η σινδονη δείχνει μόνο το πρόσωπο.Japetus έγραψε: ↑09 Μάιος 2021, 12:31Στο αρχικό ποστ γίνεται αναφορά (και κάποια σύγχυση) με το άγιο μανδηλιο το οποίο ήταν διαφορετικό κειμήλιο που απεικόνιζε μόνο το πρόσωπο, και που σε αντίθεση με τη σινδονη το αναγνώριζε η ορθόδοξη εκκλησία και μάλιστα το τιμά με ιδιαίτερη μέρα εορτής. Πλέον θεωρείται χαμένο.
Για τη σινδονη δεν είχε αποδειχθεί ότι ήταν εξαιρετικής επινοησης και άρτιας κατασκευής τρολια του ντα βίντσι;
Το μανδηλιο πάντως είναι πιθανότερο να ταυτίζεται με αυτό που οι Καθολικοί λένε πέπλο της Βερονικης. Tο οποίο εμφανίζεται κάπου τον 13ο αιώνα στη Δυση ακριβώς την ίδια στιγμή που εξαφανίζεται το Μανδηλιο στην ανατολή μετά το 1204.
Οσο για την τρολιά θα μπορούσε να είναι. Αλλά και πάλι αφήνει αναπαντητα ερωτηματα.
Original προταση:
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
Μπορει να ειχαν ιδια πειρα απο σταυρωσεις που εκαναν στα μεσαιωνικα χρονια (αρκετοι υποστηριζουν οτι γινοντουσαν) ή απο τον τροχο.George_V έγραψε: ↑09 Μάιος 2021, 12:14Προσωπικά είμαι της άποψης ότι πρόκειται για πλαστογραφια.
Εν τούτοις όμως υπάρχουν κάποια ερωτήματα που μένουν αναπάντητα.
Η μορφή στη σινδονη φέρει τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που βασανίστηκε και σταυρώθηκε.
Μεχρι εδώ καλά.
Εφόσον όμως πρόκειται για μεσαιωνική απάτη πως ήξεραν να βάλουν τα σημάδια από τα καρφιά στα σωστά μέρη?
Ιστορικά η Εκκλησία δίδασκε ότι ο Χριστός σταυρώθηκε με καρφιά στις παλάμες και στα πέλματα (βλ. Διδασκαλία περί των 5 πληγών του Ιησού στο Σταυρό της Ρωμαϊκής Εκκλησίας). Και αυτό ήξερε όλος ο κόσμος.
Στη σινδονη όμως τα σημάδια από τα καρφιά είναι στους αστραγάλους και στους καρπούς. Όπως θα περιμέναμε να τα βρούμε σε μια τυπική ρωμαϊκή σταύρωση του 1ου αιώνα. Και αυτό το μάθαμε πρόσφατα ανακαλυπτοντας οστά σταυρωμενων στην Παλαιστίνη που είχαν ενταφιαστεί με τα καρφιά τους ακόμα περασμένα πάνω τους. Αν και το υποπτευομασταν ότι δεν παίζει να τους κάρφωναν σε παλάμες/πέλματα γιατί λόγω μικρών οσταριων δεν θα έπιαναν τα καρφιά και ο κατάδικος θα γλίστραγε σκίζοντας την σάρκα του.
Και το ερώτημα ειναι: Πως ήξεραν να τα βάλουν στη σωστή θέση αντίθετα με αυτό που τους έλεγε η Εκκλησία?
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 27222
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
Και πάλι τέτοια σύμπτωση? Αν γινόταν (που αμφιβάλλω) θα τους κάρφωναν όπως έλεγε η Εκκλησία στις παλάμες καθώς τα πόδια τους θα βρίσκονταν στο εδαφοςAlphabet έγραψε: ↑09 Μάιος 2021, 13:54Μπορει να ειχαν ιδια πειρα απο σταυρωσεις που εκαναν στα μεσαιωνικα χρονια (αρκετοι υποστηριζουν οτι γινοντουσαν) ή απο τον τροχο.George_V έγραψε: ↑09 Μάιος 2021, 12:14Προσωπικά είμαι της άποψης ότι πρόκειται για πλαστογραφια.
Εν τούτοις όμως υπάρχουν κάποια ερωτήματα που μένουν αναπάντητα.
Η μορφή στη σινδονη φέρει τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που βασανίστηκε και σταυρώθηκε.
Μεχρι εδώ καλά.
Εφόσον όμως πρόκειται για μεσαιωνική απάτη πως ήξεραν να βάλουν τα σημάδια από τα καρφιά στα σωστά μέρη?
Ιστορικά η Εκκλησία δίδασκε ότι ο Χριστός σταυρώθηκε με καρφιά στις παλάμες και στα πέλματα (βλ. Διδασκαλία περί των 5 πληγών του Ιησού στο Σταυρό της Ρωμαϊκής Εκκλησίας). Και αυτό ήξερε όλος ο κόσμος.
Στη σινδονη όμως τα σημάδια από τα καρφιά είναι στους αστραγάλους και στους καρπούς. Όπως θα περιμέναμε να τα βρούμε σε μια τυπική ρωμαϊκή σταύρωση του 1ου αιώνα. Και αυτό το μάθαμε πρόσφατα ανακαλυπτοντας οστά σταυρωμενων στην Παλαιστίνη που είχαν ενταφιαστεί με τα καρφιά τους ακόμα περασμένα πάνω τους. Αν και το υποπτευομασταν ότι δεν παίζει να τους κάρφωναν σε παλάμες/πέλματα γιατί λόγω μικρών οσταριων δεν θα έπιαναν τα καρφιά και ο κατάδικος θα γλίστραγε σκίζοντας την σάρκα του.
Και το ερώτημα ειναι: Πως ήξεραν να τα βάλουν στη σωστή θέση αντίθετα με αυτό που τους έλεγε η Εκκλησία?
[img]https://i.postimg.cc/Wb0P8Gs3/Scre ... .jpg[/img]
Όσο για το τροχό δε σε κάρφωναν πάνω του. Σε δένανε.
Original προταση:
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
-
- Μέλη που αποχώρησαν
- Δημοσιεύσεις: 4465
- Εγγραφή: 11 Απρ 2018, 17:44
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
Νέες επιστημονικές έρευνες καταρρίπτουν τη θεωρία της «μεσαιωνικής απάτης» και υποστηρίζουν ότι η ηλικία της Σινδόνης του Τουρίνου συμπίπτει με τη Σταύρωση. Η Σινδόνη του Τουρίνου, ένα λινό ύφασμα που επί αιώνες προσελκύει το ενδιαφέρον των πιστών, καθώς, σύμφωνα με την Καθολική Εκκλησία, αποτελεί το σάβανο με το οποίο τυλίχθηκε το σώμα του Θεανθρώπου κατά την ταφή του, τοποθετήθηκε και πάλι υπό το μικροσκόπιο της επιστήμης. Πάνω σ’ αυτό έχει αποτυπωθεί το περίγραμμα του προσώπου και του σώματος του Θεανθρώπου, ενώ διακρίνονται ευκρινώς τα τραύματα από τις πληγές στα χέρια, στα πόδια και το πλευρό, καθώς και οι πληγές από το ακάνθινο στεφάνι στο μέτωπο Του. Η Ιερά Σινδόνη που αποτελεί το σύμβολο των Χριστιανών Ορθοδόξων και Καθολικών, εκτίθεται πολύ συχνά σε ιερό προσκύνημα στον καθεδρικό ναό του Τουρίνου, όπου και φυλάσσεται.Alphabet έγραψε: ↑09 Μάιος 2021, 11:53Ναι ενταξει...Who is The 4th man έγραψε: ↑09 Μάιος 2021, 05:49ξεκινήσαμε τρολιές αντί για κάποιο διάλογο τι στιγμή πού ποσταρα όλες τις
έρευνες απο το 1898 με τη πρώτη φωτό μεχρι σήμερα,δηλ ό εβραίος Barrie Schwortz
πρωην άθεος με όλο το επιστημονικό τημ τό 1978 καί μαζί με τον Φρέη τον καλύτερο
ερευνητή εγκληματολόγο.....πάνε στράφι όλα αυτά.....περίεργο....;
για να δούμε πάλι καλύτερα τά βασικότερα συμπερασματα των ερευνών πού είναι
ένα αίνιγμα για τούς σκεπτικιστές και τούς άθεους
"δεν θα μπορούσε με τίποτα στο μεσαίωνα να φτιαχτεί ζωγραφιά με τεχνολογια
3D μιας άγνωστης ακτινοβολίας σε τρίχα βαμβακιού παχους 1/10 τριχας ανθρώπου
σε σινδόνη με πλέξιμο εποχής 1ου μχ αιώνα και αφου ανιχνεύθηκαν ίχνη απο γύρη
απο ιεροσόλυμα,εκτός αν καποιοι χρονοταξιδιώτες τούς την έδωσαν"
άς δούμε πρωτα αυτη την συν/ξη του Barrie schwortz
Η ερευνα του STRP τελειωσε το 1978 και το ρεπορτ βγηκε το 1981.
Το 1988 το Πανεπιστημιο της Οξφορδης, το Πανεπιστημιο της Αριζονα και το Swiss Federal Institute of Technology εκαναν ταυτοχρονα
ραδιοχρονολόγηση άνθρακα-14 και αποφανθηκαν οτι το υφασμα της σενδονης χρονολογειται απο το 1260–1390 μ.χ.
Μετα απο αυτην την αποκαλυψη, η εκκλησια δηλωσε οτι το κομματι που εδωσε ηταν απο μια επισκευη της Σενδονης για αυτο ηταν νεοτερο...
Μεχρι σημερα δεν εχει δωσει παλιο κομματι για χρονολογηση, ουτε προκειται να δωσει..
Επισης τελευταιες αρχαιολογικες ανακαλυψεις δειχνουν οτι δεν υπαρχουν παραδειγματα για ψαροκοκκαλο τυπου υφασμα απο την εποχη του Ιησου..
In 1998, shroud researcher Joe Nickell wrote that no examples of herringbone weave are known from the time of Jesus. The few samples of burial cloths that are known from the era are made using plain weave.[25] In 2000, fragments of a burial shroud from the 1st century were discovered in a tomb near Jerusalem, believed to have belonged to a Jewish high priest or member of the aristocracy. The shroud was composed of a simple two-way weave, unlike the complex herringbone twill of the Turin Shroud. Based on this discovery, the researchers stated that the Turin Shroud did not originate from Jesus-era Jerusalem.
Την πρόσφατη έρευνα διενήργησε ένας συνταξιούχος χημικός του Εθνικού Εργαστηρίου του Λος Αλαμος στο Νέο Μεξικό, ο Ρέιμοντ Ρότζερτς. Ο ίδιος, εξετάζοντας τόσο το δείγμα του 1988, όσο και ένα δεύτερο, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η παλαιότητα της Σινδόνης είναι τέτοια, ώστε να μπορεί να θεωρηθεί το σάβανο του Θεανθρώπου. Ισχυρίσθηκε, μάλιστα, ότι η προηγούμενη χρονολόγηση της με τη μέθοδο του άνθρακα 14 (C 14) δεν ήταν εσφαλμένη, απλώς είχε επικεντρωθεί σε «λάθος» δείγμα. Ο χημικός δικαιολογεί την άποψη του λέγοντας ότι η Σινδόνη, η ύπαρξη της οποίας αναφέρεται για πρώτη φορά σε εκκλησιαστικά αρχεία το 1357, υπέστη αρκετές φθορές από πυρκαγιές, με αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια του Μεσαίωνα κάποιες μοναχές να ενισχύσουν το ύφασμα με ένα μπάλωμα, το γνωστό ως «ολλανδικό ύφασμα». Από αυτό το κομμάτι, το «ολλανδικό ύφασμα», είχαν λάβει ένα δείγμα σε μέγεθος γραμματοσήμου οι επιστήμονες το 1988 με αποτέλεσμα να αποφανθούν ότι είναι αδύνατον η Σινδόνη να έχει υφανθεί πριν από το 1290. Το δεύτερο, όμως, δείγμα που προέρχεται από διαφορετικό σημείο του ιερού κειμηλίου, αποδεικνύει ότι αυτό είναι πολύ αρχαιότερο. Εξάλλου, μετά την ανάλυση της χημικής σύνθεσης των δύο δειγμάτων, ο Ρότζερς διαπίστωσε στο πρώτο δείγμα την παρουσία βανιλίνης, μιας χημικής ουσίας που συναντάται σε υλικά φυτικής προέλευσης, όπως το λινάρι, και η οποία δεν απουσίαζε ούτε από το δεύτερο δείγμα. Το γεγονός αυτό σημαίνει, σύμφωνα με τον Αμερικανό επιστήμονα, ότι είναι παλαιότερο κατά αρκετές εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες χρόνια. Η νέα αυτή ανάλυση δείγματος της Σινδόνης
επιβεβαιώνει τελικά ότι δεν πρόκειται για «μεσαιωνική απάτη» και υποστηρίζει τη χρονολόγηση της πραγματικής της ηλικίας μεταξύ 1.300-3.000 ετών, γεγονός που ενισχύει την άποψη ότι ενδεχομένως όντως να προκειται για το σαβανο του Χριστού που χρησιμοποιηθηκε κατα την
αποκαθήλωση του.
έχω δωσει εδω τα αποτελεσματα για την έρευνα C-14
https://www.shroud.com/pdfs/benfordmarino2008.pdf
συγκεκριμενα εδω
εδώ
αλλά καί ή ανάλυση VP-8 πού ήδη έδωσα
https://shroud.com/78strp10.htm
δείχνουν ότι Η τρισδιάστατη αποτύπωση είναι ακόμη μια απόδειξη ότι η Σινδόνη δεν καλλιτεχνήθηκε από κάποιον αλλά αποτύπωσε ένα σώμα με τρεις διαστάσεις το οποίο και κάλυπτε.
εδώ απ'το 11:32 γιατί μπάζει ή ραδιοχρονολόγηση
Σε δυσκολία ήρθε επίσης το αποτέλεσμα του C14 όταν χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τρισδιάστατα γραφικά κατά το 1977 στο πανεπιστήμιο του Σικάγου, ανακαλύφθηκε ότι στην θέση των ματιών του προσώπου της Σινδόνης υπήρχαν αποτυπωμένα τα χαρακτηριστικά δύο κερμάτων που αναφέρονται κατά πάσα πιθανότητα στον αυτοκράτορα Τιβέριο, με κοπή τους το 39 π.Χ. και κυκλοφορούσαν την εποχή του Πόντιου Πιλάτου. Τα κέρματα τα τοποθετούνταν κατά την εποχή που έζησε ο Χριστός στις κοιλότητες των ματιών των πεθαμένων, για να κλείνουν τα μάτια. Αυτό το γεγονός αποτελεί μια «έμμεση» χρονολόγηση της Σινδόνης κατά πολύ περισσότερο προγενέστερη από το έτος που υποστήριζε η μέθοδος του C14.
ο απίστευτο είναι ότι η Σινδόνη δεν είναι κατασκευασμένη ούτε τεχνητά αλλά ούτε και φυσικά, καθώς αυτή η τρισδιάστατη αποτύπωση ενός σώματος πάνω σε ένα σεντόνι ξεφεύγει από όλους τους νόμους της φυσικής. Πως μπορεί ένα σώμα να αποτυπωθεί σε ένα σεντόνι την στιγμή που είναι νεκρό ή και ζωντανό; (επιστημονικά αποδείχθηκε πάντως ότι ήταν νεκρό). Αν η Σινδόνη εξάλλου, έμενε πάνω στο σώμα ενός πεθαμένου πάνω από 50-60 ώρες τότε η αποτυπωμένη εικόνα θα καταστρέφονταν. Το απίστευτο αυτό της αποτύπωσης, εξηγείται μόνο αν δεχθεί κανείς ότι η Σινδόνη λειτούργησε σαν ένα αρνητικό φιλμ και το φως προήλθε μέσα από το σώμα του πεθαμένου άνδρα, λες και ακτινοβόλησε, αποτυπώνοντας πλήρες τα χαρακτηριστικά του σώματός τόσο στην μπροστινή όσο και στην πίσω όψη. θα μπορούσε άραγε να σχετίζεται το παραπάνω, με το ότι ο Ιησούς, αμέσως μετά την Ανάστασή του, είπε στην Μαρία την Μαγδαληνή, η οποία είχε επισκεφτεί τον ανοιχτό πια τάφο Του
Αυτομπαναρισμενος επ αόριστον
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
Ξεκόλλα.George_V έγραψε: ↑09 Μάιος 2021, 12:14Προσωπικά είμαι της άποψης ότι πρόκειται για πλαστογραφια.
Εν τούτοις όμως υπάρχουν κάποια ερωτήματα που μένουν αναπάντητα.
Η μορφή στη σινδονη φέρει τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που βασανίστηκε και σταυρώθηκε.
Μεχρι εδώ καλά.
Εφόσον όμως πρόκειται για μεσαιωνική απάτη πως ήξεραν να βάλουν τα σημάδια από τα καρφιά στα σωστά μέρη?
Ιστορικά η Εκκλησία δίδασκε ότι ο Χριστός σταυρώθηκε με καρφιά στις παλάμες και στα πέλματα (βλ. Διδασκαλία περί των 5 πληγών του Ιησού στο Σταυρό της Ρωμαϊκής Εκκλησίας). Και αυτό ήξερε όλος ο κόσμος.
Στη σινδονη όμως τα σημάδια από τα καρφιά είναι στους αστραγάλους και στους καρπούς. Όπως θα περιμέναμε να τα βρούμε σε μια τυπική ρωμαϊκή σταύρωση του 1ου αιώνα. Και αυτό το μάθαμε πρόσφατα ανακαλυπτοντας οστά σταυρωμενων στην Παλαιστίνη που είχαν ενταφιαστεί με τα καρφιά τους ακόμα περασμένα πάνω τους. Αν και το υποπτευομασταν ότι δεν παίζει να τους κάρφωναν σε παλάμες/πέλματα γιατί λόγω μικρών οσταριων δεν θα έπιαναν τα καρφιά και ο κατάδικος θα γλίστραγε σκίζοντας την σάρκα του.
Και το ερώτημα ειναι: Πως ήξεραν να τα βάλουν στη σωστή θέση αντίθετα με αυτό που τους έλεγε η Εκκλησία?
Απλώς είναι αληθινό.
"I beseech you, in the bowels of Christ, think it possible you may be mistaken".
- Καραμελίτσα
- Δημοσιεύσεις: 8907
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2020, 17:35
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
Η σινδόνη είναι αυτό που στο Βυζάντιο λέγανε Μανδύλιο και το έκλεψαν οι Φράγκοι φίλοι μας το 1204;
Z
- George_V
- Δημοσιεύσεις: 27222
- Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
- Phorum.gr user: George_V
- Τοποθεσία: Kαλαμαι
Re: Η Σινδόνη τού Τορίνο
Θα μπορούσε.Μπίστης έγραψε: ↑09 Μάιος 2021, 17:14Ξεκόλλα.George_V έγραψε: ↑09 Μάιος 2021, 12:14Προσωπικά είμαι της άποψης ότι πρόκειται για πλαστογραφια.
Εν τούτοις όμως υπάρχουν κάποια ερωτήματα που μένουν αναπάντητα.
Η μορφή στη σινδονη φέρει τα χαρακτηριστικά ενός ανθρώπου που βασανίστηκε και σταυρώθηκε.
Μεχρι εδώ καλά.
Εφόσον όμως πρόκειται για μεσαιωνική απάτη πως ήξεραν να βάλουν τα σημάδια από τα καρφιά στα σωστά μέρη?
Ιστορικά η Εκκλησία δίδασκε ότι ο Χριστός σταυρώθηκε με καρφιά στις παλάμες και στα πέλματα (βλ. Διδασκαλία περί των 5 πληγών του Ιησού στο Σταυρό της Ρωμαϊκής Εκκλησίας). Και αυτό ήξερε όλος ο κόσμος.
Στη σινδονη όμως τα σημάδια από τα καρφιά είναι στους αστραγάλους και στους καρπούς. Όπως θα περιμέναμε να τα βρούμε σε μια τυπική ρωμαϊκή σταύρωση του 1ου αιώνα. Και αυτό το μάθαμε πρόσφατα ανακαλυπτοντας οστά σταυρωμενων στην Παλαιστίνη που είχαν ενταφιαστεί με τα καρφιά τους ακόμα περασμένα πάνω τους. Αν και το υποπτευομασταν ότι δεν παίζει να τους κάρφωναν σε παλάμες/πέλματα γιατί λόγω μικρών οσταριων δεν θα έπιαναν τα καρφιά και ο κατάδικος θα γλίστραγε σκίζοντας την σάρκα του.
Και το ερώτημα ειναι: Πως ήξεραν να τα βάλουν στη σωστή θέση αντίθετα με αυτό που τους έλεγε η Εκκλησία?
Απλώς είναι αληθινό.
Αλλά μέχρι στιγμής υπάρχουν αλληλοσυγκρουομενες απόψεις.
Μεχρι να επικρατήσει κάποια δεν μπορούμε να ξέρουμε 100%
Original προταση:
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.
ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.
Google translate Hebrew to Greek
ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.