Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Θρησκείες, Θεοί και παραδόσεις.

Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ

Άβαταρ μέλους
O I
Δημοσιεύσεις: 4268
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2018, 22:11
Phorum.gr user: Ο.Ι.
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από O I » 18 Σεπ 2021, 21:17

Πασιφάη έγραψε:
18 Σεπ 2021, 19:38
O I έγραψε:
18 Σεπ 2021, 18:01
Πασιφάη έγραψε:
18 Σεπ 2021, 16:58


Ο Τσιτσάνης γιαλαντζί ρεμπέτης; Αμαρτάνεις. Πάνε να ακούσεις Ρούκουνα και Νταλκά και όταν μπορέσεις να με κυκλοφορήσεις μοναχός, με τα ''σέα'' μου και τα ''όμορφά'' μου, τα ξαναλέμε. Άσε που στο πρώτο ξύδι , θα ζητάς εξομολόγηση. :lol:
Γιαλατζί λέμε
Βάλε και Νικολαΐδη και όποιον θες
Όποιος διακρίνει, βλέπει ποιοι προσπαθούν να μιμηθούν ποιους. άστο λέμε :lol:


Κοντρούλες; :D

Θα το δούμε αν και πως και όταν :roll:



:8)

Να σε κυκλοφορήσω;
(χωρίς παρεξήγηση)
Μπαααα

:wave:

.,
Όσα άσματα και να βάλεις δυστυχώς δεν τα υποστηρίζεις ούτε σε κόντρα.
Χωρίς παρεξήγηση , όχι. Δεν γουστάρω να βρεθούμε. Είσαι λίγος για τα κυβικά μου. :lol::wave:
:102:

Πάντως χάρηκα για την κουβέντα που έχει αίσιο τέλος

Αντίοζ

:wave:

.,
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.

Άβαταρ μέλους
O I
Δημοσιεύσεις: 4268
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2018, 22:11
Phorum.gr user: Ο.Ι.
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από O I » 19 Σεπ 2021, 06:23

Α..
και ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μου έδωσες για να βγάλω κάποια συμπεράσματα, αυτονόητα για.. όσους γνωρίζουν... :a108:
:wink



Πάω ..κκλησιά για το...άλλο λιβάνι τώρα.
Αυτό για την ηλικία μου :003:

:wave:

.,
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.

Imperium
Δημοσιεύσεις: 3453
Εγγραφή: 23 Απρ 2020, 12:47

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Imperium » 19 Σεπ 2021, 08:46

Ζαποτέκος έγραψε:
18 Σεπ 2021, 14:13
Imperium έγραψε:
17 Σεπ 2021, 19:55
Δεν τόξερα αυτό για τον Χοσροη και τον Τιμιο Σταυρό.
Είχε χιούμορ ο τύπος, ασυνήθιστο για τους Περσες.
Και τον Μελεκ Ταούς ως Αγιο Πνεύμα!

Στηρίζω, γερή τρολιά...
Γι' αυτό όταν εμείς τους νικήσαμε σβήσαμε με νερό την Ιερή τους Φωτιά. :P
Επίσης στηρίζω.

Μήπως σερβίραμε και γύπα κοκκινιστό;
Ποτέ μην εμπιστεύεσαι επιστήμονα που φοβάται να πετάξει με αεροπλάνο.

Άβαταρ μέλους
Ζαποτέκος
Δημοσιεύσεις: 8947
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 17:08

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζαποτέκος » 19 Σεπ 2021, 09:03

Imperium έγραψε:
19 Σεπ 2021, 08:46
Ζαποτέκος έγραψε:
18 Σεπ 2021, 14:13
Imperium έγραψε:
17 Σεπ 2021, 19:55
Δεν τόξερα αυτό για τον Χοσροη και τον Τιμιο Σταυρό.
Είχε χιούμορ ο τύπος, ασυνήθιστο για τους Περσες.
Και τον Μελεκ Ταούς ως Αγιο Πνεύμα!

Στηρίζω, γερή τρολιά...
Γι' αυτό όταν εμείς τους νικήσαμε σβήσαμε με νερό την Ιερή τους Φωτιά. :P
Επίσης στηρίζω.

Μήπως σερβίραμε και γύπα κοκκινιστό;
Δεν έχει διασωθεί μαρτυρία. :D

Οι θρησκευτικές διενέξεις Ελλήνων και Περσών πάνε πολύ παλιά. Oι Πέρσες έκαψαν τα ελληνικά ιερά κατά τους Περσικούς Πολέμους και ο Μεγαλέξανδρος τους έκαψε την Περσέπολη :


Πυρπόλησε τα περσικά ανάκτορα, αν και ο Παρμενίων τον προέτρεψε να τα διατηρήσει και για άλλους λόγους, άλλα κυρίως επειδή δεν ήταν σωστό να καταστρέψει περιουσία που τώρα πια ήταν δική του και επειδή οι ασιατικοί λαοί δεν θα του είναι τόσο αφοσιωμένοι, γιατί θα νομίσουν ότι δεν έχει σκοπό να διατηρήσει την εξουσία της Ασίας, αλλά να διατρέξει απλώς τη χώρα ως νικητής. Ο Αλέξανδρος όμως απαντούσε ότι θέλει να τιμωρήσει τους Πέρσες για όσα έπραξαν κατά την εισβολή τους στην Ελλάδα, οπότε και την Αθήνα κατέστρεψαν και τους ναούς της πυρπόλησαν, και για όσα άλλα κακά προξένησαν στους Έλληνες. Για όλα αυτά, έλεγε, θέλει να τους τιμωρήσει.
https://www.greek-language.gr/digitalRe ... 74&page=66

Oι ζωροάστρες του το κράτησαν και περσικά ζωροαστρικά κείμενα του Μεσαίωνα που αναφέρονται στον Αλέξανδρο τον Ρωμαίο ( = Βυζαντινό ) τον θεωρούσαν εκπρόσωπο του Κακού , κάτι σαν Αντίχριστο. :smt096
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )

Imperium
Δημοσιεύσεις: 3453
Εγγραφή: 23 Απρ 2020, 12:47

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Imperium » 19 Σεπ 2021, 09:17

"Oι ζωροάστρες του το κράτησαν και περσικά ζωροαστρικά κείμενα του Μεσαίωνα που αναφέρονται στον Αλέξανδρο τον Ρωμαίο ( = Βυζαντινό ) τον θεωρούσαν εκπρόσωπο του Κακού , κάτι σαν Αντίχριστο"

Καλό, θενκς.
Ποτέ μην εμπιστεύεσαι επιστήμονα που φοβάται να πετάξει με αεροπλάνο.

Άβαταρ μέλους
George_V
Δημοσιεύσεις: 27077
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
Phorum.gr user: George_V
Τοποθεσία: Kαλαμαι

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από George_V » 19 Σεπ 2021, 09:19

Imperium έγραψε:
19 Σεπ 2021, 09:17
"Oι ζωροάστρες του το κράτησαν και περσικά ζωροαστρικά κείμενα του Μεσαίωνα που αναφέρονται στον Αλέξανδρο τον Ρωμαίο ( = Βυζαντινό ) τον θεωρούσαν εκπρόσωπο του Κακού , κάτι σαν Αντίχριστο"

Καλό, θενκς.
Για αυτο και στα βαθη της Ασιας (Περσια, Αφγανισταν κτλ.) ο Αλεξανδρος αναφέρεται ως "Ισκαντέρ Ζουλ Καρνειν"

Το οποιο μεταφραζεται ως "Αλεξανδρος ο Δικέρατος". Τον φαντάζονταν ως μια μορφη θηριου με κερατα οπως φανταζομαστε εμεις σημερα τον Διαβολο.
Original προταση:

ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.

Google translate Hebrew to Greek

ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Άβαταρ μέλους
Ζαποτέκος
Δημοσιεύσεις: 8947
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 17:08

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζαποτέκος » 19 Σεπ 2021, 09:27

George_V έγραψε:
19 Σεπ 2021, 09:19
Imperium έγραψε:
19 Σεπ 2021, 09:17
"Oι ζωροάστρες του το κράτησαν και περσικά ζωροαστρικά κείμενα του Μεσαίωνα που αναφέρονται στον Αλέξανδρο τον Ρωμαίο ( = Βυζαντινό ) τον θεωρούσαν εκπρόσωπο του Κακού , κάτι σαν Αντίχριστο"

Καλό, θενκς.
Για αυτο και στα βαθη της Ασιας (Περσια, Αφγανισταν κτλ.) ο Αλεξανδρος αναφέρεται ως "Ισκαντέρ Ζουλ Καρνειν"

Το οποιο μεταφραζεται ως "Αλεξανδρος ο Δικέρατος". Τον φαντάζονταν ως μια μορφη θηριου με κερατα οπως φανταζομαστε εμεις σημερα τον Διαβολο.
:a038::a038::a038:

Όχι γι' αυτό. Τα κέρατα είναι επίδειξη δύναμης.

Το Κοράνι αναφέρει τον Μεγαλέξανδρο ως Δουλ Καρνέιν ( Δικέρατο ), γιατί έτσι ήταν γνωστός σε Σύριους και Άραβες , πιθανώς επειδή απεικονιζόταν με τα κέρατα του αιγυπτιακού θεού - κριού Άμμωνα στα νομίσματα του βασιλιά της Θράκης Λυσίμαχου.
Εικόνα
KINGS of THRACE. Lysimachos. 305-281 BC. AR Tetradrachm (16.97 g, 1h). Lampsakos mint. Struck circa 297-281 BC. Diademed head of the deified Alexander right, with horn of Ammon / Athena Nikephoros seated left, spear behind; ΔΞ monogram to inner left, crescent in exergue.

Στα νομίσματα του βασιλιά της Αιγύπτου Πτολεμαίου του Σωτήρος ο Αλέξανδρος απεικονίζεται με δορά ελέφαντα στο κεφάλι , από την οποία οι χαυλιόδοντες προεξέχουν όμοιοι με κέρατα. Τα αργυρά αυτά νομίσματα κυκλοφορούσαν επί αιώνες στην Ασία και στην Αφρική , προσφέροντας έτσι μια φανταστική απεικόνιση του Αλεξάνδρου στους Άραβες και στον Μωάμεθ. Ο Δίκερως λοιπόν εμφανίζεται στο Κοράνι ως πιστός μουσουλμάνος ηγεμόνας που έκλεισε ένα ορεινό πέρασμα στα βουνά του Καυκάσου για να σταματήσει τις επιδρομές του Γωγ και του Μαγώγ.

O Γωγ και ο Μαγώγ αναφέρονται στο προφητικό βιβλίο του Ιεζεκιήλ ( Κεφ. 38 και 39 ) της Παλιάς Διαθήκης και στην Αποκάλυψη της Καινής Διαθήκης ( Κεφάλαιο 20 ). Σημαίνουν ίσως ο Γωγ , ο ηγεμόνας της χώρας Μαγώγ και συμβολίζουν κάποιον λαό του Βορρά ( Σκύθες ή άλλοι στεπαίοι λαοί ) ή του Νότου ( Αιθίοπες ή Νούβιοι ) ή τέρατα . Κατ' άλλη άποψη η ονομασία είναι συμβολική , προέρχεται από το σουμεριακό Gug που σημαίνει σκοτάδι και στην Αποκάλυψη σημαίνει τους αντίθεους ανθρώπους.

Στη μεσαιωνική Περσία ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν γνωστός ως Ισκάνταρ μέσα από το "Σαχάμα" ( "Βιβλίο των Βασιλέων" ) ένα τεράστιο έμμετρο έπος 120.000 στίχων του 10ου αι. , γραμμένο στα περσικά από τον Χακίμ Τουσί ή Φερντουσί ( Παραδείσιο ) . Το έπος αυτό έγινε για τους Πέρσες ότι η Ιλιάδα για τους Έλληνες. Στο τμήμα που αφορά τον Αλέξανδρο ο Φερντουσί βασίστηκε στον Ψευδο-Καλλισθένη, παραποιώντας το όμως για να ταιριάζει με τον περσικό πατριωτισμό. Ο Ισκάνταρ είναι γιος του Ντάραμπ ( = Δαρείος ο Πρσβύτερος ) και της Ναχίμπ ( = Αφροδίτης ), κόρης του βασιλιά των Ρωμιών Φαλαϊκούς ( = Φιλιππος ). Ο Ντάραμπ στέλνει τη Ναχίμπ πίσω στον Φαλαϊκούς όσο ακόμη αυτή ήταν έγκυος , επειδή η ανάσα της ήταν δύσοσμη :078: , και στη συνέχεια νυμφεύθηκε μια Περσίδα πριγκίπισσα , αποκτώντας μαζί της έναν δεύτερο γιο , τον Ντάρα ( = Δαρείο ). Έτσι ο Αλέξανδρος και ο Δαρείος ήταν ετεροθαλείς αδελφοί . Στην ιστορία του Φερντουσί ο Φίλιππος ( Φαλαϊκούς ) είναι χριστιανός και έχει πρωτεύουσα το Αμόριο της Μικράς Ασίας . Δηλαδή ο Φερντουσί συγχέει τον Πόλεμο του Αλεξάνδρου με τους Πέρσες Αχαιμενίδες με τους Βυζαντινοπερσικούς Πολέμους του 7ου αι. επί δυναστείας Σασσανιδών.

Ζωροαστρικό κείμενο του 9ου – 10ου αι. αναφέρει στον Μέγα Αλέξανδρο ως “Ρωμαίο” για τους ίδιους λόγους .

Alexander the Great was called "the Roman" in Zoroastrian tradition because he came from Greek provinces which later were a part of the Byzantine Empire .

instigated the accursed Alexander, the Rûman

https://en.wikipedia.org/wiki/Book_of_A ... cite_ref-8

Το 1200 ο Πέρσης ποιητής Νιζαμί γράφει το "Ισκάνταρ Ναμέχ" ( "Βιβλίο του Μεγάλου Αλεξάνδρου" ), έμμετρο έπος 10.500 διστίχων. Βασίζεται στον Ψευδοκαλλισθένη και στην περσική και ισλαμική παράδοση. Ο Αλέξανδρος είναι πιστός μουσουλμάνος , κατακτά την Κίνα , την Ρωσία και όλο τον κόσμο , αναζητεί την γνώση και τη σοφία , συζητά με τους 7 σοφούς - όχι τους γνωστούς κλασικούς - της αρχαίας Ελλάδας ( Αριστάλις/Αριστοτέλη , Εφλατούν/Πλάτωνα , Ιντρίς/Ερμή Τρισμέγιστο , Μπελινάς/Απολλώνιο Τυανέα κ.α. ) και μεταφέρει την λατρεία του ενός Θεού στα πέρατα του κόσμου.

Με τις μογγολικές κατακτήσεις ( 13ος αι. ) ο Αλέξανδρος εμφανίζεται με μογγολοειδή χαρακτηριστικά , αφού οι Μογγόλοι που τον γνώρισαν ήθελαν να τον παρουσιάσουν σαν δικό τους ηγεμόνα. Οι παραλλαγές του Μυθιστορήματος έφτασαν ως τη Μαλαισία και την Ινδονησία , όπου ο Αλέξανδρος είναι γνωστός ως Ισκάνταρ Ζουλκαρνάιν ( Αλέξανδρος ο Δίκερως ). Ως τον 18ο αι. οι τοπικοί ηγεμόνες ισχυρίζονταν ότι κατάγονταν απευθείας από αυτόν !

Εικόνα
Ζωοκέφαλοι δαίμονες και εργάτες κτίζουν κατόπιν εντολής του Δουλ Καρνέιν ( Μεγάλου Αλεξάνδρου ) το τοίχος της προστασίας από τους Γωγ και Μαγώγ στον Καύκασο , όπως αναφέρεται στο Κοράνι. Περσικό χειρόγραφο 16ου αι.

Εικόνα
Ο Αλέξανδρος πλάι στον ετοιμοθάνατο Δαρείο. Περσικό χειρόγραφο της πόλης Σιράζ τον 16ο αι. Μουσείο Αυστραλίας.

Εικόνα
Ο Αλέξανδρος και οι 7 αρχαίοι Έλληνες σοφοί. Έπος Ναμέχ του Νιζάμι, Περσία , 16ος αι.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )

Άβαταρ μέλους
George_V
Δημοσιεύσεις: 27077
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
Phorum.gr user: George_V
Τοποθεσία: Kαλαμαι

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από George_V » 19 Σεπ 2021, 09:33

Ζαποτέκος έγραψε:
19 Σεπ 2021, 09:27
George_V έγραψε:
19 Σεπ 2021, 09:19
Imperium έγραψε:
19 Σεπ 2021, 09:17
"Oι ζωροάστρες του το κράτησαν και περσικά ζωροαστρικά κείμενα του Μεσαίωνα που αναφέρονται στον Αλέξανδρο τον Ρωμαίο ( = Βυζαντινό ) τον θεωρούσαν εκπρόσωπο του Κακού , κάτι σαν Αντίχριστο"

Καλό, θενκς.
Για αυτο και στα βαθη της Ασιας (Περσια, Αφγανισταν κτλ.) ο Αλεξανδρος αναφέρεται ως "Ισκαντέρ Ζουλ Καρνειν"

Το οποιο μεταφραζεται ως "Αλεξανδρος ο Δικέρατος". Τον φαντάζονταν ως μια μορφη θηριου με κερατα οπως φανταζομαστε εμεις σημερα τον Διαβολο.
:a038::a038::a038:

Όχι γι' αυτό. Τα κέρατα είναι επίδειξη δύναμης.

Το Κοράνι αναφέρει τον Μεγαλέξανδρο ως Δουλ Καρνέιν ( Δικέρατο ), γιατί έτσι ήταν γνωστός σε Σύριους και Άραβες , πιθανώς επειδή απεικονιζόταν με τα κέρατα του αιγυπτιακού θεού - κριού Άμμωνα στα νομίσματα του βασιλιά της Θράκης Λυσίμαχου.
Εικόνα
KINGS of THRACE. Lysimachos. 305-281 BC. AR Tetradrachm (16.97 g, 1h). Lampsakos mint. Struck circa 297-281 BC. Diademed head of the deified Alexander right, with horn of Ammon / Athena Nikephoros seated left, spear behind; ΔΞ monogram to inner left, crescent in exergue.

Στα νομίσματα του βασιλιά της Αιγύπτου Πτολεμαίου του Σωτήρος ο Αλέξανδρος απεικονίζεται με δορά ελέφαντα στο κεφάλι , από την οποία οι χαυλιόδοντες προεξέχουν όμοιοι με κέρατα. Τα αργυρά αυτά νομίσματα κυκλοφορούσαν επί αιώνες στην Ασία και στην Αφρική , προσφέροντας έτσι μια φανταστική απεικόνιση του Αλεξάνδρου στους Άραβες και στον Μωάμεθ. Ο Δίκερως λοιπόν εμφανίζεται στο Κοράνι ως πιστός μουσουλμάνος ηγεμόνας που έκλεισε ένα ορεινό πέρασμα στα βουνά του Καυκάσου για να σταματήσει τις επιδρομές του Γωγ και του Μαγώγ.

O Γωγ και ο Μαγώγ αναφέρονται στο προφητικό βιβλίο του Ιεζεκιήλ ( Κεφ. 38 και 39 ) της Παλιάς Διαθήκης και στην Αποκάλυψη της Καινής Διαθήκης ( Κεφάλαιο 20 ). Σημαίνουν ίσως ο Γωγ , ο ηγεμόνας της χώρας Μαγώγ και συμβολίζουν κάποιον λαό του Βορρά ( Σκύθες ή άλλοι στεπαίοι λαοί ) ή του Νότου ( Αιθίοπες ή Νούβιοι ) ή τέρατα . Κατ' άλλη άποψη η ονομασία είναι συμβολική , προέρχεται από το σουμεριακό Gug που σημαίνει σκοτάδι και στην Αποκάλυψη σημαίνει τους αντίθεους ανθρώπους.

Στη μεσαιωνική Περσία ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν γνωστός ως Ισκάνταρ μέσα από το "Σαχάμα" ( "Βιβλίο των Βασιλέων" ) ένα τεράστιο έμμετρο έπος 120.000 στίχων του 10ου αι. , γραμμένο στα περσικά από τον Χακίμ Τουσί ή Φερντουσί ( Παραδείσιο ) . Το έπος αυτό έγινε για τους Πέρσες ότι η Ιλιάδα για τους Έλληνες. Στο τμήμα που αφορά τον Αλέξανδρο ο Φερντουσί βασίστηκε στον Ψευδο-Καλλισθένη, παραποιώντας το όμως για να ταιριάζει με τον περσικό πατριωτισμό. Ο Ισκάνταρ είναι γιος του Ντάραμπ ( = Δαρείος ο Πρσβύτερος ) και της Ναχίμπ ( = Αφροδίτης ), κόρης του βασιλιά των Ρωμιών Φαλαϊκούς ( = Φιλιππος ). Ο Ντάραμπ στέλνει τη Ναχίμπ πίσω στον Φαλαϊκούς όσο ακόμη αυτή ήταν έγκυος , επειδή η ανάσα της ήταν δύσοσμη :078: , και στη συνέχεια νυμφεύθηκε μια Περσίδα πριγκίπισσα , αποκτώντας μαζί της έναν δεύτερο γιο , τον Ντάρα ( = Δαρείο ). Έτσι ο Αλέξανδρος και ο Δαρείος ήταν ετεροθαλείς αδελφοί . Στην ιστορία του Φερντουσί ο Φίλιππος ( Φαλαϊκούς ) είναι χριστιανός και έχει πρωτεύουσα το Αμόριο της Μικράς Ασίας . Δηλαδή ο Φερντουσί συγχέει τον Πόλεμο του Αλεξάνδρου με τους Πέρσες Αχαιμενίδες με τους Βυζαντινοπερσικούς Πολέμους του 7ου αι. επί δυναστείας Σασσανιδών.

Ζωροαστρικό κείμενο του 9ου – 10ου αι. αναφέρει στον Μέγα Αλέξανδρο ως “Ρωμαίο” για τους ίδιους λόγους .

Alexander the Great was called "the Roman" in Zoroastrian tradition because he came from Greek provinces which later were a part of the Byzantine Empire .

instigated the accursed Alexander, the Rûman

https://en.wikipedia.org/wiki/Book_of_A ... cite_ref-8

Το 1200 ο Πέρσης ποιητής Νιζαμί γράφει το "Ισκάνταρ Ναμέχ" ( "Βιβλίο του Μεγάλου Αλεξάνδρου" ), έμμετρο έπος 10.500 διστίχων. Βασίζεται στον Ψευδοκαλλισθένη και στην περσική και ισλαμική παράδοση. Ο Αλέξανδρος είναι πιστός μουσουλμάνος , κατακτά την Κίνα , την Ρωσία και όλο τον κόσμο , αναζητεί την γνώση και τη σοφία , συζητά με τους 7 σοφούς - όχι τους γνωστούς κλασικούς - της αρχαίας Ελλάδας ( Αριστάλις/Αριστοτέλη , Εφλατούν/Πλάτωνα , Ιντρίς/Ερμή Τρισμέγιστο , Μπελινάς/Απολλώνιο Τυανέα κ.α. ) και μεταφέρει την λατρεία του ενός Θεού στα πέρατα του κόσμου.

Με τις μογγολικές κατακτήσεις ( 13ος αι. ) ο Αλέξανδρος εμφανίζεται με μογγολοειδή χαρακτηριστικά , αφού οι Μογγόλοι που τον γνώρισαν ήθελαν να τον παρουσιάσουν σαν δικό τους ηγεμόνα. Οι παραλλαγές του Μυθιστορήματος έφτασαν ως τη Μαλαισία και την Ινδονησία , όπου ο Αλέξανδρος είναι γνωστός ως Ισκάνταρ Ζουλκαρνάιν ( Αλέξανδρος ο Δίκερως ). Ως τον 18ο αι. οι τοπικοί ηγεμόνες ισχυρίζονταν ότι κατάγονταν απευθείας από αυτόν !

Εικόνα
Ζωοκέφαλοι δαίμονες και εργάτες κτίζουν κατόπιν εντολής του Δουλ Καρνέιν ( Μεγάλου Αλεξάνδρου ) το τοίχος της προστασίας από τους Γωγ και Μαγώγ στον Καύκασο , όπως αναφέρεται στο Κοράνι. Περσικό χειρόγραφο 16ου αι.

Εικόνα
Ο Αλέξανδρος πλάι στον ετοιμοθάνατο Δαρείο. Περσικό χειρόγραφο της πόλης Σιράζ τον 16ο αι. Μουσείο Αυστραλίας.

Εικόνα
Ο Αλέξανδρος και οι 7 αρχαίοι Έλληνες σοφοί. Έπος Ναμέχ του Νιζάμι, Περσία , 16ος αι.
Αυτο δεν αναιρει το γεγονος οτι ο Αλέξανδρος στα λαικα στρωματα φανταζε ως ενα ειδος διαβολου (και τα νομισματα φυσικα το εκαναν ακομα πιο πιστευτο).

Ουτως η αλλως η υπαρξη δυο κεράτων (και μαλιστα κριου) συνεδεσε αυτοματα τον Αλέξανδρο με δαιμονες μιας και ενας απο τους κυριους δαιμονες της Περσικης θρησκειας (δεν θυμαμαι ονομα τωρα) παρουσιαζεται με κερατα κριου.

Ακομα και σημερα οι περιφερομενοι αφηγητες ιστοριων στην Περσια (ενα παναρχαιο επαγγελμα που τεινει να εκλειψει στη χωρα) διηγουνται ιστοριες με τον Αλεξανδρο να κατατροπωνει το Δαρειο με τις δαιμονικες του δυναμεις και αλλα φανταστικα μαγικα πράγματα.
Original προταση:

ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.

Google translate Hebrew to Greek

ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Άβαταρ μέλους
O I
Δημοσιεύσεις: 4268
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2018, 22:11
Phorum.gr user: Ο.Ι.
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από O I » 19 Σεπ 2021, 09:36

Imperium έγραψε:
19 Σεπ 2021, 08:46
Ζαποτέκος έγραψε:
18 Σεπ 2021, 14:13
Imperium έγραψε:
17 Σεπ 2021, 19:55
Δεν τόξερα αυτό για τον Χοσροη και τον Τιμιο Σταυρό.
Είχε χιούμορ ο τύπος, ασυνήθιστο για τους Περσες.
Και τον Μελεκ Ταούς ως Αγιο Πνεύμα!

Στηρίζω, γερή τρολιά...
Γι' αυτό όταν εμείς τους νικήσαμε σβήσαμε με νερό την Ιερή τους Φωτιά. :P
Επίσης στηρίζω.

Μήπως σερβίραμε και γύπα κοκκινιστό;
Κόκορα
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.

Άβαταρ μέλους
O I
Δημοσιεύσεις: 4268
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2018, 22:11
Phorum.gr user: Ο.Ι.
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από O I » 19 Σεπ 2021, 09:58

George_V έγραψε:
19 Σεπ 2021, 09:19
Imperium έγραψε:
19 Σεπ 2021, 09:17
"Oι ζωροάστρες του το κράτησαν και περσικά ζωροαστρικά κείμενα του Μεσαίωνα που αναφέρονται στον Αλέξανδρο τον Ρωμαίο ( = Βυζαντινό ) τον θεωρούσαν εκπρόσωπο του Κακού , κάτι σαν Αντίχριστο"

Καλό, θενκς.
Για αυτο και στα βαθη της Ασιας (Περσια, Αφγανισταν κτλ.) ο Αλεξανδρος αναφέρεται ως "Ισκαντέρ Ζουλ Καρνειν"

Το οποιο μεταφραζεται ως "Αλεξανδρος ο Δικέρατος". Τον φαντάζονταν ως μια μορφη θηριου με κερατα οπως φανταζομαστε εμεις σημερα τον Διαβολο.
Όσοι τον φαντάζονται "οπως φανταζομαστε εμεις σημερα τον Διαβολο" προφανώς δεν διαφέρουμε από τους "ζωροάστρες" και μάλιστα γνωρίζοντας... "Β Κορ. 11,14 καὶ οὐ θαυμαστόν· αὐτὸς γὰρ ὁ σατανᾶς μετασχηματίζεται εἰς ἄγγελον φωτός. "

Θεωρώ, πάντα κατ' εμέ + Παύλο, ότι κακώς πιστεύεις Γιώργο ότι ο Σατανάς έχει συγκεκριμένο σχήμα :102:

ΥΓ
φαντάζομαι τι θα τους έκανε ως στρατηγός; αυτοκράτορας; "ο Αλεξανδρος που αναφέρεται ως "Ισκαντέρ Ζουλ Καρνει" " για να τον ονομάσουν "Αλεξανδρος ο Δικέρατος" = Διάβολος... :roll:
Υποθέτω πάντως για μεσαιωνικό πόλεμο...άστα :-?

.,
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος O I την 19 Σεπ 2021, 10:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.

Άβαταρ μέλους
George_V
Δημοσιεύσεις: 27077
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
Phorum.gr user: George_V
Τοποθεσία: Kαλαμαι

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από George_V » 19 Σεπ 2021, 10:02

O I έγραψε:
19 Σεπ 2021, 09:58
George_V έγραψε:
19 Σεπ 2021, 09:19
Imperium έγραψε:
19 Σεπ 2021, 09:17
"Oι ζωροάστρες του το κράτησαν και περσικά ζωροαστρικά κείμενα του Μεσαίωνα που αναφέρονται στον Αλέξανδρο τον Ρωμαίο ( = Βυζαντινό ) τον θεωρούσαν εκπρόσωπο του Κακού , κάτι σαν Αντίχριστο"

Καλό, θενκς.
Για αυτο και στα βαθη της Ασιας (Περσια, Αφγανισταν κτλ.) ο Αλεξανδρος αναφέρεται ως "Ισκαντέρ Ζουλ Καρνειν"

Το οποιο μεταφραζεται ως "Αλεξανδρος ο Δικέρατος". Τον φαντάζονταν ως μια μορφη θηριου με κερατα οπως φανταζομαστε εμεις σημερα τον Διαβολο.
Όσοι τον φαντάζονται "οπως φανταζομαστε εμεις σημερα τον Διαβολο" προφανώς δεν διαφέρουμε από τους "ζωροάστρες" και μάλιστα γνωρίζοντας... "Β Κορ. 11,14 καὶ οὐ θαυμαστόν· αὐτὸς γὰρ ὁ σατανᾶς μετασχηματίζεται εἰς ἄγγελον φωτός. "

Θεωρώ, πάντα κατ' εμέ + Παύλο, ότι κακώς πιστεύεις Γιώργο ότι ο Σατανάς έχει συγκεκριμένο σχήμα :102:

ΥΓ
φαντάζομαι τι θα τους έκανε ως στρατηγός; αυτοκράτορας; "ο Αλεξανδρος που αναφέρεται ως "Ισκαντέρ Ζουλ Καρνει" " για να τον ονομάσουν "Αλεξανδρος ο Δικέρατος" = Διάβολος... :roll:

.,
Για αυτο ειπα "οπως φανταζομαστε" και οχι "οπως ειναι".

Ο Διαβολος ειναι πνευμα.

Το τι φανταζεται η λαικη κουλτουρα για αυτον δεν εχει σχέση με το πως ειναι.
Original προταση:

ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.

Google translate Hebrew to Greek

ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Άβαταρ μέλους
O I
Δημοσιεύσεις: 4268
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2018, 22:11
Phorum.gr user: Ο.Ι.
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από O I » 19 Σεπ 2021, 10:21

George_V έγραψε:
19 Σεπ 2021, 10:02
O I έγραψε:
19 Σεπ 2021, 09:58
George_V έγραψε:
19 Σεπ 2021, 09:19


Για αυτο και στα βαθη της Ασιας (Περσια, Αφγανισταν κτλ.) ο Αλεξανδρος αναφέρεται ως "Ισκαντέρ Ζουλ Καρνειν"

Το οποιο μεταφραζεται ως "Αλεξανδρος ο Δικέρατος". Τον φαντάζονταν ως μια μορφη θηριου με κερατα οπως φανταζομαστε εμεις σημερα τον Διαβολο.
Όσοι τον φαντάζονται "οπως φανταζομαστε εμεις σημερα τον Διαβολο" προφανώς δεν διαφέρουμε από τους "ζωροάστρες" και μάλιστα γνωρίζοντας... "Β Κορ. 11,14 καὶ οὐ θαυμαστόν· αὐτὸς γὰρ ὁ σατανᾶς μετασχηματίζεται εἰς ἄγγελον φωτός. "

Θεωρώ, πάντα κατ' εμέ + Παύλο, ότι κακώς πιστεύεις Γιώργο ότι ο Σατανάς έχει συγκεκριμένο σχήμα :102:

ΥΓ
φαντάζομαι τι θα τους έκανε ως στρατηγός; αυτοκράτορας; "ο Αλεξανδρος που αναφέρεται ως "Ισκαντέρ Ζουλ Καρνει" " για να τον ονομάσουν "Αλεξανδρος ο Δικέρατος" = Διάβολος... :roll:

.,
Για αυτο ειπα "οπως φανταζομαστε" και οχι "οπως ειναι".

Ο Διαβολος ειναι πνευμα.

Το τι φανταζεται η λαικη κουλτουρα για αυτον δεν εχει σχέση με το πως ειναι.
Οκ
το διευκρίνισες και ευχαριστώ



όσο για τον τεμαχισμό τού Τιμίου ξύλου και Άγια λείψανα λίγη προσοχή ρε φίλε...
Κάποιοι έχουμε και φέρουμε γνήσια τεμάχια έως ψήγματα πάνω μας και στην κατοχή μας
Αν και δεν έχει τι και πως, αναμφισβήτητα γνήσια



πρόσεχε λίγο σε παρακαλώ γιατί κάτι πήρε το μάτι μου πιο πίσω...
Λιγότερα λόγια και περισσότερη πίστη θα πρότεινα, όχι για αποφυγή έκθεσης (αυτό άλλωστε συμβαίνει πάντα στην Εκκλησία από ανεγκέφαλους, μέλη της) αλλά για γνησιότητας στοιχείων, λήψης, προορισμού διαφόρων απόψεων, ακόμα και αν είναι αληθή.

αυτό

.,
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.

Άβαταρ μέλους
George_V
Δημοσιεύσεις: 27077
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
Phorum.gr user: George_V
Τοποθεσία: Kαλαμαι

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από George_V » 19 Σεπ 2021, 10:23

Το ότι υπάρχουν πλαστά λείψανα και τεμάχια του τιμίου ξύλου ουδείς το αμφισβητεί.

Από κει και πέρα είναι η πίστη που σώζει και όχι το τεμάχιο του Σταύρου. Δεν είναι κάποιο μαγικό αντικείμενο.
Original προταση:

ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.

Google translate Hebrew to Greek

ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Άβαταρ μέλους
O I
Δημοσιεύσεις: 4268
Εγγραφή: 17 Νοέμ 2018, 22:11
Phorum.gr user: Ο.Ι.
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από O I » 19 Σεπ 2021, 10:43

George_V έγραψε:
19 Σεπ 2021, 10:23
Το ότι υπάρχουν πλαστά λείψανα και τεμάχια του τιμίου ξύλου ουδείς το αμφισβητεί.

Από κει και πέρα είναι η πίστη που σώζει και όχι το τεμάχιο του Σταύρου. Δεν είναι κάποιο μαγικό αντικείμενο.
Όχι
Είναι η μεγαλύτερη ευλογία που άφησε ο Χριστός πίσω Του για μας, τους Ο.Χ. και δεν ξέρω ποιους άλλους.
αλλά φαντάσου τι συνέβη, πάνω, στο Τίμιο ξύλο...
Πως να στο πω αλλιώς;...σιγή;...ενός λεπτού το τιμούμε τουλάχιστον για ήρωες...



όπως είπα και στο προηγούμενο "Λιγότερα λόγια και περισσότερη πίστη θα πρότεινα" και ειδικά κατάνυξη για ότι συμβολίζει αυτό που συνέβη τότε, εκεί πάνω στον Τίμιο Σταυρό...που απαιτεί η ημέρα και που ανέβασες το νήμα και τα συγκεκριμένα σχόλια.

Όπως νομίζεις ρε Γιώργο

.,
Η μεγάλη ιδέα που έχουμε για τον εαυτό μας, είναι το μεγάλο κενό που θα πέσουμε μέσα.

Άβαταρ μέλους
George_V
Δημοσιεύσεις: 27077
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
Phorum.gr user: George_V
Τοποθεσία: Kαλαμαι

Re: Ύψωσις Τιμίου Σταυρού, 14 Σεπτεμβρίου.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από George_V » 19 Σεπ 2021, 11:22

O I έγραψε:
19 Σεπ 2021, 10:43
George_V έγραψε:
19 Σεπ 2021, 10:23
Το ότι υπάρχουν πλαστά λείψανα και τεμάχια του τιμίου ξύλου ουδείς το αμφισβητεί.

Από κει και πέρα είναι η πίστη που σώζει και όχι το τεμάχιο του Σταύρου. Δεν είναι κάποιο μαγικό αντικείμενο.
Όχι
Είναι η μεγαλύτερη ευλογία που άφησε ο Χριστός πίσω Του για μας, τους Ο.Χ. και δεν ξέρω ποιους άλλους.
αλλά φαντάσου τι συνέβη, πάνω, στο Τίμιο ξύλο...
Πως να στο πω αλλιώς;...σιγή;...ενός λεπτού το τιμούμε τουλάχιστον για ήρωες...



όπως είπα και στο προηγούμενο "Λιγότερα λόγια και περισσότερη πίστη θα πρότεινα" και ειδικά κατάνυξη για ότι συμβολίζει αυτό που συνέβη τότε, εκεί πάνω στον Τίμιο Σταυρό...που απαιτεί η ημέρα και που ανέβασες το νήμα και τα συγκεκριμένα σχόλια.

Όπως νομίζεις ρε Γιώργο

.,
Mα δε διαφωνουμε. Οπως διακηρυξε η Ζ' Οικουμενικη Συνοδος στις εικονες και τα λειψανα αποδιδεται τιμη και προσκυνησις αλλα οχι λατρεια (το οποιο παρεπιτοντως οι φανατικοι εικονολατρες το εξέλαβαν ως μεγαλη παραχωρηση στους Εικονομάχους)

Δεν διαφωνουμε καπου.

Αυτο που λεω ειναι οτι δεν ειναι απαραιτητη συνθηκη για να σωθεις η απλη κατοχη ενος κομματιου Τιμιου Ξυλου.

Χωρις πιστη δεν προκειται να γινει τιποτα.
Original προταση:

ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.

Google translate Hebrew to Greek

ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Θρησκειολογία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών