Maspoli έγραψε: ↑04 Σεπ 2024, 21:56
Καλά, πόσο βλάκας και άσχετος είναι αυτός ο τύπος;
Εσείς νομίζετε πως είστε λιγότερο βλάξ από εμένα;
George_V έγραψε: ↑04 Σεπ 2024, 23:55
Esperos έγραψε: ↑04 Σεπ 2024, 21:48
George_V έγραψε: ↑04 Σεπ 2024, 21:40
Aς κανω μια προσπαθεια να μιλησουμε σοβαρα αφου δεν τρολλαρεις.
Ο υπολογισμος του Πασχα απο το 325 και μετα γινεται με βαση το Ιουλιανο Ημερολογιο.
Το 1054 που εγινε το σχισμα και οι δυο Εκκλησιες χρησιμοποιουσαν το Ιουλιανο Ημερολογιο και η ημερα του Πασχα παρεμεινε κοινη
Το 1582 ο Παπας Γρηγοριος ΙΓ' μεταρρυθμιζει το Ημερολογιο μετακινωντας το 10 μερες μπροστα. Αυτο προκαλεσε ανωμαλια στον Κυκλο του Μετωνος με αποτελεσμα το Πασχα να εορταζεται σε διαφορετικη ημερομηνια στην Δυση απο οτι στην Ανατολη η οποια συνεχισε να το υπολογιζει με το Ιουλιανο Ημερολογιο.
Ακομα και το 1923 που η Εκκλησια διορθωσε το Ιουλιανο Ημερολογιο μετακινοντας το 13 μερες μπροστα για να συμβαδιζει με το Πολιτικο Ετος, το Πασχα συνεχισε να το υπολογιζει με το Παλαιο Ιουλιανο Ημερολογιο.
Η ανωμαλια που προκαλεσε το Γρηγοριανο Ημερολογιο ειναι μια. Βασει τον αποφάσεων της Α' Οικουμενικης Συνοδου το Πασχα πρεπει να γιορτάζεται ΜΕΤΑ το Εβραικο Πασχα και ΠΟΤΕ πριν.
Το Γρηγοριανο Ημερολογιο εχει παραβιασει κατάφωρα αυτον τον Κανονα και η Δυση γιορτάζει το Πασχα ΠΡΙΝ το Εβραικο Πασχα ενω η Ανατολη ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑ το Εβραικο Πασχα.
Αυτα αν δεν τρολλαρεις. Αν τρολλαρεις οκ τσιμπησα.
Όταν εμείς έχουμε Πάσχα μια εβδομάδα μετά τους Καθ,
την Μ.Βδομάδα δεν έχει φως σελήνης για να πας στην εκκλησία με ασφάλεια
Στους Καθολικούς έχει. Απλή παρατήρηση θέλει αυτό.
Εγώ φταίω που νόμιζα ότι δεν τρολλαρεις.
Δεν ξέρω γιατί είστε τόσο υποψιασμένος ότι τρολάρω.
Εγώ δεν είμαι ειδικός αλλά έγραψα αυτό που έχω καταλάβει.
Εσείς δώσατε την σωστά δομημένη εξήγησή σας.
Εμένα οι ενστάσεις μου είναι στο ότι το πόσο αναγκαίο είναι (ήταν εκείνα τα χρόνια)
το νυχτερινό φώς της σελήνης και αυτό εξασφαλίζεται με τον υπολογισμό του Καθολικού Πάσχα.
Το Πάσχα του 2026, το Ορθόδοξο πέφτει 7 ημέρες μετά το Καθολικό.
Παρατηρήστε τις νύχτες, βέβαια αυτή η παρατήρηση μπορεί να γίνει και εκτός Πάσχα.
Πόσο φως υπάρχει στην ύπαιθρο την πρώτη εβδομάδα μετά την Πανσέληνο και πόσ φώς την δεύτερη.
Επίσης, το να λέμε
"πρεπει να γιορτάζεται ΜΕΤΑ το Εβραικο Πασχα και ΠΟΤΕ πριν."
Αυτό είναι θεματάκι αυτοσεβασμού μιας θρησκείας και εκκλησιαστικών κανόνων.
Για ΠΟΙΟ λόγο μία θρησκεία οφείλει να παρατηρεί τι κάνει μια άλλη για να κουρδίσει ανάλογα το εορτολόγιο.
Οι άλλοι μπορεί να τους εμφανισθεί ο Μεσίας και να σταματήσουν τα Πάσχα ή να τα πάνε Σεπτέμβριο...
Ένας δεν είμαι, μα χιλιάδες! Όχι μονάχα οι ζωντανοί — κι οι πεθαμένοι μ’ ακλουθάνε ,σε μιαν αράδα σκοτεινή.