Ημέρα του Κυρίου στον Ιουδαϊσμό, η Δευτέρα Παρουσία στον Χριστιανισμό και η επιρροή του Ζωροαστρισμού στους Ιουδαίους
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9844
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Ημέρα του Κυρίου στον Ιουδαϊσμό, η Δευτέρα Παρουσία στον Χριστιανισμό και η επιρροή του Ζωροαστρισμού στους Ιουδαίους
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

Re: Ημέρα του Κυρίου στον Ιουδαϊσμό, η Δευτέρα Παρουσία στον Χριστιανισμό και η επιρροή του Ζωροαστρισμού στους Ιουδαίου
Στην ελληνικη μυθολογια που η ιστορια του κοσμου ηταν κυκλικη η Δευτερα Παρουσια συνεβαινε στο τελος καθε κοσμικης περιοδου που οι αρχαιοι Ελληνες την αντιστοιχουσαν με ενα ξεχωριστο ανθρωπινο γενος.
Ετσι στο τελος του 3ου γενους ειχαμε τη Δευτερα Παρουσια ως Τιτανομαχια...
και στο τελος του 4ου γενους ειχαμε τη Δευτερα Παρουσια ως Γιγαντομαχια.
.
Ετσι στο τελος του 3ου γενους ειχαμε τη Δευτερα Παρουσια ως Τιτανομαχια...
και στο τελος του 4ου γενους ειχαμε τη Δευτερα Παρουσια ως Γιγαντομαχια.
.
- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9844
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Ημέρα του Κυρίου στον Ιουδαϊσμό, η Δευτέρα Παρουσία στον Χριστιανισμό και η επιρροή του Ζωροαστρισμού στους Ιουδαίου
ενδιαφέρονΑρίστος έγραψε: ↑27 Δεκ 2024, 04:27Στην ελληνικη μυθολογια που η ιστορια του κοσμου ηταν κυκλικη η Δευτερα Παρουσια συνεβαινε στο τελος καθε κοσμικης περιοδου που οι αρχαιοι Ελληνες την αντιστοιχουσαν με ενα ξεχωριστο ανθρωπινο γενος.
Ετσι στο τελος του 3ου γενους ειχαμε τη Δευτερα Παρουσια ως Τιτανομαχια...
και στο τελος του 4ου γενους ειχαμε τη Δευτερα Παρουσια ως Γιγαντομαχια.
.

δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9844
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Ημέρα του Κυρίου στον Ιουδαϊσμό, η Δευτέρα Παρουσία στον Χριστιανισμό και η επιρροή του Ζωροαστρισμού στους Ιουδαίου
Ο Ησίοδος, στο έργο του "Έργα και Ημέραι", περιγράφει πέντε γένη ανθρώπων, τα οποία αντιπροσωπεύουν διαφορετικές εποχές της ανθρωπότητας. Αυτά είναι:
Χρυσό Γένος: Ήταν το πρώτο και πιο ευτυχισμένο γένος, όπου οι άνθρωποι ζούσαν σε μια εποχή ειρήνης, αρμονίας και αφθονίας. Δεν υπήρχε πόνος, γηρατειά ή ανάγκη για εργασία. Μετά τον θάνατό τους, οι άνθρωποι αυτού του γένους γίνονταν αγαθά πνεύματα που προστάτευαν τους ανθρώπους.
Αργυρό Γένος: Οι άνθρωποι αυτού του γένους ήταν κατώτεροι από το Χρυσό. Ήταν αλαζόνες και δεν τιμούσαν τους θεούς. Ζούσαν πολύ καιρό ως παιδιά, αλλά όταν μεγάλωναν, είχαν δύσκολες ζωές. Εξαφανίστηκαν λόγω της ασέβειάς τους.
Χάλκινο Γένος: Ένα πολεμοχαρές και βίαιο γένος που έδινε έμφαση στον πόλεμο και τα όπλα. Οι άνθρωποι αυτού του γένους ήταν σκληροί και ισχυροί, αλλά αυτοκαταστράφηκαν λόγω της βαρβαρότητας τους.
Ηρωικό Γένος: Αυτό το γένος, το οποίο εισάγεται ως ενδιάμεσο, περιλαμβάνει τους ήρωες της ελληνικής μυθολογίας, όπως αυτούς που συμμετείχαν στον Τρωικό Πόλεμο και την Αργοναυτική Εκστρατεία. Ήταν πιο ευγενές γένος, και μετά τον θάνατό τους, κάποιοι πήγαν στα Ηλύσια Πεδία.
Σιδερένιο Γένος: Το τελευταίο γένος, στο οποίο ανήκει και η εποχή του Ησιόδου. Είναι η πιο άθλια εποχή, γεμάτη κόπο, αδικία και πόνο. Οι άνθρωποι αυτού του γένους είναι ανέντιμοι και άδικοι, και σύμφωνα με τον Ησίοδο, η εποχή αυτή θα φτάσει σε σημείο πλήρους καταστροφής.
Αυτή η διαίρεση σε γένη δείχνει την αντίληψη του Ησιόδου για μια σταδιακή παρακμή της ανθρωπότητας από μια αρχική χρυσή εποχή.
Χρυσό Γένος: Ήταν το πρώτο και πιο ευτυχισμένο γένος, όπου οι άνθρωποι ζούσαν σε μια εποχή ειρήνης, αρμονίας και αφθονίας. Δεν υπήρχε πόνος, γηρατειά ή ανάγκη για εργασία. Μετά τον θάνατό τους, οι άνθρωποι αυτού του γένους γίνονταν αγαθά πνεύματα που προστάτευαν τους ανθρώπους.
Αργυρό Γένος: Οι άνθρωποι αυτού του γένους ήταν κατώτεροι από το Χρυσό. Ήταν αλαζόνες και δεν τιμούσαν τους θεούς. Ζούσαν πολύ καιρό ως παιδιά, αλλά όταν μεγάλωναν, είχαν δύσκολες ζωές. Εξαφανίστηκαν λόγω της ασέβειάς τους.
Χάλκινο Γένος: Ένα πολεμοχαρές και βίαιο γένος που έδινε έμφαση στον πόλεμο και τα όπλα. Οι άνθρωποι αυτού του γένους ήταν σκληροί και ισχυροί, αλλά αυτοκαταστράφηκαν λόγω της βαρβαρότητας τους.
Ηρωικό Γένος: Αυτό το γένος, το οποίο εισάγεται ως ενδιάμεσο, περιλαμβάνει τους ήρωες της ελληνικής μυθολογίας, όπως αυτούς που συμμετείχαν στον Τρωικό Πόλεμο και την Αργοναυτική Εκστρατεία. Ήταν πιο ευγενές γένος, και μετά τον θάνατό τους, κάποιοι πήγαν στα Ηλύσια Πεδία.
Σιδερένιο Γένος: Το τελευταίο γένος, στο οποίο ανήκει και η εποχή του Ησιόδου. Είναι η πιο άθλια εποχή, γεμάτη κόπο, αδικία και πόνο. Οι άνθρωποι αυτού του γένους είναι ανέντιμοι και άδικοι, και σύμφωνα με τον Ησίοδο, η εποχή αυτή θα φτάσει σε σημείο πλήρους καταστροφής.
Αυτή η διαίρεση σε γένη δείχνει την αντίληψη του Ησιόδου για μια σταδιακή παρακμή της ανθρωπότητας από μια αρχική χρυσή εποχή.
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9844
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Ημέρα του Κυρίου στον Ιουδαϊσμό, η Δευτέρα Παρουσία στον Χριστιανισμό και η επιρροή του Ζωροαστρισμού στους Ιουδαίου
Αν και τα γένη της ανθρωπότητας είναι 5 κατά τον Ησίοδο... οι αστρολογικές εποχές είναι περισσότερες...12
1. Εποχή του Λέοντα (περ. 10.000–8.000 π.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Κυριαρχία του Ήλιου, λατρεία της φωτιάς και της ζωής.
Πολιτισμική Σημασία: Οι πρώτοι άνθρωποι βασίζονταν στο φως και τη ζέστη του Ήλιου. Αναπτύχθηκε η αντίληψη του Ήλιου ως πηγή ζωής και ενέργειας.
Μυθολογική Σύνδεση: Ο Ήλιος θεωρούνταν ιερός, και η σχέση του με τα λιοντάρια συμβολίζει τη δύναμη και την κυριαρχία.
2. Εποχή του Καρκίνου (περ. 8.000–6.000 π.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Κυριαρχία της Σελήνης, έμφαση στη γονιμότητα και την οικογένεια.
Πολιτισμική Σημασία: Ανάδειξη της μητριαρχικής κοινωνίας και της γεωργίας. Εμφάνιση της λατρείας της Μεγάλης Μητέρας ως θεότητας της γης.
Μυθολογική Σύνδεση: Η Σελήνη συνδέθηκε με τη θηλυκή ενέργεια και την προστασία της ζωής.
3. Εποχή των Διδύμων (περ. 6.000–4.000 π.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Ανάπτυξη επικοινωνίας, γραφής και εμπορικών ανταλλαγών.
Πολιτισμική Σημασία: Η μετάβαση σε μια κοινωνία όπου η επικοινωνία και οι συναλλαγές γίνονται κεντρικές. Δημιουργία των πρώτων συμβόλων γραφής.
Μυθολογική Σύνδεση: Οι Δίδυμοι Διόσκουροι συμβολίζουν τη συνεργασία και τη διττότητα της φύσης.
4. Εποχή του Ταύρου (περ. 4.000–2.000 π.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Κυριαρχία της γονιμότητας, των φυσικών πόρων και της γεωργίας.
Πολιτισμική Σημασία: Ανάπτυξη πολιτισμών που βασίζονται στη γεωργία και τη λατρεία του ταύρου, όπως οι Μινωίτες.
Μυθολογική Σύνδεση: Ο Δίας ως ταύρος απαγάγει την Ευρώπη, συμβολίζοντας τη σύνδεση θεϊκού και ανθρώπινου.
5. Εποχή του Κριού (περ. 2.000–0 π.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Πολεμική ενέργεια, κατακτήσεις και ηγεσία.
Πολιτισμική Σημασία: Εμφάνιση πολεμικών αυτοκρατοριών (Ασσυρίων, Περσών, Ελλήνων, Ρωμαίων). Το πνεύμα της θυσίας και της πρωτοβουλίας κυριαρχεί.
Μυθολογική Σύνδεση: Ο Χρυσόμαλλος Κριός και η Αργοναυτική Εκστρατεία αντιπροσωπεύουν την αναζήτηση θάρρους και ηγεσίας.
6. Εποχή των Ιχθύων (περ. 0–2.000 μ.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Πνευματικότητα, θρησκεία, θυσία και σωτηρία.
Πολιτισμική Σημασία: Ανάδειξη θρησκειών σωτηρίας, όπως ο Χριστιανισμός. Το ψάρι γίνεται σύμβολο πίστης και ελπίδας.
Μυθολογική Σύνδεση: Οι Ιχθείς συνδέονται με την Αφροδίτη και τον Έρωτα, που μεταμορφώθηκαν σε ψάρια για να διαφύγουν από τον Τυφώνα.
7. Εποχή του Υδροχόου (περ. 2.000–4.000 μ.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Καινοτομία, συλλογικότητα, πνευματική αφύπνιση και ανθρωπισμός.
Πολιτισμική Σημασία: Εποχή τεχνολογίας, κοινωνικής δικαιοσύνης και παγκόσμιας συνειδητοποίησης. Ο Υδροχόος φέρνει την ανανέωση αξιών.
Μυθολογική Σύνδεση: Ο Γανυμήδης προσφέρει το νερό της ζωής στους θεούς, συμβολίζοντας τη γνώση και την πρόοδο.
8. Εποχή του Αιγόκερω (περ. 4.000–6.000 μ.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Δομή, φιλοδοξία και σταθερότητα.
Πολιτισμική Σημασία: Ο κόσμος στρέφεται σε αυστηρές κοινωνικές και πολιτικές δομές. Αναζήτηση τάξης και οργανωμένης παγκόσμιας κοινωνίας.
Μυθολογική Σύνδεση: Ο Πάνας και η αίγα του αντιπροσωπεύουν την ευφυΐα και την αντοχή.
9. Εποχή του Τοξότη (περ. 6.000–8.000 μ.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Αναζήτηση γνώσης, σοφία και πνευματική ελευθερία.
Πολιτισμική Σημασία: Επιστροφή σε πνευματικές αναζητήσεις και ταξίδια εξερεύνησης του διαστήματος και του νου.
Μυθολογική Σύνδεση: Ο Χείρων, ο σοφός κένταυρος, αντιπροσωπεύει τη διδασκαλία και την αυτοθυσία.
10. Εποχή του Σκορπιού (περ. 8.000–10.000 μ.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Μετασχηματισμός, μυστήριο και αναγέννηση.
Πολιτισμική Σημασία: Ενδοσκόπηση, βαθιές αλλαγές και αναγέννηση κοινωνιών.
Μυθολογική Σύνδεση: Ο Σκορπιός σκοτώνει τον υπερόπτη Ωρίωνα, συμβολίζοντας την αναγκαία κάθαρση και ανανέωση.
11. Εποχή του Ζυγού (περ. 10.000–12.000 μ.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Ισορροπία, αρμονία και δικαιοσύνη.
Πολιτισμική Σημασία: Η ανθρωπότητα εστιάζει στη δημιουργία μιας δίκαιης και ειρηνικής κοινωνίας.
Μυθολογική Σύνδεση: Η Θέμις, η θεά της δικαιοσύνης, κρατά τη ζυγαριά.
12. Εποχή της Παρθένου (περ. 12.000–14.000 μ.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Αγνότητα, υπηρεσία και επανασύνδεση με τη φύση.
Πολιτισμική Σημασία: Επιστροφή σε αρμονία με το περιβάλλον και ανανέωση της πνευματικής σύνδεσης με τη γη.
Μυθολογική Σύνδεση: Η Αστραία, η θεά της αγνότητας, αντιπροσωπεύει την επιστροφή της δικαιοσύνης και της ειρήνης.
1. Εποχή του Λέοντα (περ. 10.000–8.000 π.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Κυριαρχία του Ήλιου, λατρεία της φωτιάς και της ζωής.
Πολιτισμική Σημασία: Οι πρώτοι άνθρωποι βασίζονταν στο φως και τη ζέστη του Ήλιου. Αναπτύχθηκε η αντίληψη του Ήλιου ως πηγή ζωής και ενέργειας.
Μυθολογική Σύνδεση: Ο Ήλιος θεωρούνταν ιερός, και η σχέση του με τα λιοντάρια συμβολίζει τη δύναμη και την κυριαρχία.
2. Εποχή του Καρκίνου (περ. 8.000–6.000 π.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Κυριαρχία της Σελήνης, έμφαση στη γονιμότητα και την οικογένεια.
Πολιτισμική Σημασία: Ανάδειξη της μητριαρχικής κοινωνίας και της γεωργίας. Εμφάνιση της λατρείας της Μεγάλης Μητέρας ως θεότητας της γης.
Μυθολογική Σύνδεση: Η Σελήνη συνδέθηκε με τη θηλυκή ενέργεια και την προστασία της ζωής.
3. Εποχή των Διδύμων (περ. 6.000–4.000 π.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Ανάπτυξη επικοινωνίας, γραφής και εμπορικών ανταλλαγών.
Πολιτισμική Σημασία: Η μετάβαση σε μια κοινωνία όπου η επικοινωνία και οι συναλλαγές γίνονται κεντρικές. Δημιουργία των πρώτων συμβόλων γραφής.
Μυθολογική Σύνδεση: Οι Δίδυμοι Διόσκουροι συμβολίζουν τη συνεργασία και τη διττότητα της φύσης.
4. Εποχή του Ταύρου (περ. 4.000–2.000 π.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Κυριαρχία της γονιμότητας, των φυσικών πόρων και της γεωργίας.
Πολιτισμική Σημασία: Ανάπτυξη πολιτισμών που βασίζονται στη γεωργία και τη λατρεία του ταύρου, όπως οι Μινωίτες.
Μυθολογική Σύνδεση: Ο Δίας ως ταύρος απαγάγει την Ευρώπη, συμβολίζοντας τη σύνδεση θεϊκού και ανθρώπινου.
5. Εποχή του Κριού (περ. 2.000–0 π.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Πολεμική ενέργεια, κατακτήσεις και ηγεσία.
Πολιτισμική Σημασία: Εμφάνιση πολεμικών αυτοκρατοριών (Ασσυρίων, Περσών, Ελλήνων, Ρωμαίων). Το πνεύμα της θυσίας και της πρωτοβουλίας κυριαρχεί.
Μυθολογική Σύνδεση: Ο Χρυσόμαλλος Κριός και η Αργοναυτική Εκστρατεία αντιπροσωπεύουν την αναζήτηση θάρρους και ηγεσίας.
6. Εποχή των Ιχθύων (περ. 0–2.000 μ.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Πνευματικότητα, θρησκεία, θυσία και σωτηρία.
Πολιτισμική Σημασία: Ανάδειξη θρησκειών σωτηρίας, όπως ο Χριστιανισμός. Το ψάρι γίνεται σύμβολο πίστης και ελπίδας.
Μυθολογική Σύνδεση: Οι Ιχθείς συνδέονται με την Αφροδίτη και τον Έρωτα, που μεταμορφώθηκαν σε ψάρια για να διαφύγουν από τον Τυφώνα.
7. Εποχή του Υδροχόου (περ. 2.000–4.000 μ.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Καινοτομία, συλλογικότητα, πνευματική αφύπνιση και ανθρωπισμός.
Πολιτισμική Σημασία: Εποχή τεχνολογίας, κοινωνικής δικαιοσύνης και παγκόσμιας συνειδητοποίησης. Ο Υδροχόος φέρνει την ανανέωση αξιών.
Μυθολογική Σύνδεση: Ο Γανυμήδης προσφέρει το νερό της ζωής στους θεούς, συμβολίζοντας τη γνώση και την πρόοδο.
8. Εποχή του Αιγόκερω (περ. 4.000–6.000 μ.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Δομή, φιλοδοξία και σταθερότητα.
Πολιτισμική Σημασία: Ο κόσμος στρέφεται σε αυστηρές κοινωνικές και πολιτικές δομές. Αναζήτηση τάξης και οργανωμένης παγκόσμιας κοινωνίας.
Μυθολογική Σύνδεση: Ο Πάνας και η αίγα του αντιπροσωπεύουν την ευφυΐα και την αντοχή.
9. Εποχή του Τοξότη (περ. 6.000–8.000 μ.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Αναζήτηση γνώσης, σοφία και πνευματική ελευθερία.
Πολιτισμική Σημασία: Επιστροφή σε πνευματικές αναζητήσεις και ταξίδια εξερεύνησης του διαστήματος και του νου.
Μυθολογική Σύνδεση: Ο Χείρων, ο σοφός κένταυρος, αντιπροσωπεύει τη διδασκαλία και την αυτοθυσία.
10. Εποχή του Σκορπιού (περ. 8.000–10.000 μ.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Μετασχηματισμός, μυστήριο και αναγέννηση.
Πολιτισμική Σημασία: Ενδοσκόπηση, βαθιές αλλαγές και αναγέννηση κοινωνιών.
Μυθολογική Σύνδεση: Ο Σκορπιός σκοτώνει τον υπερόπτη Ωρίωνα, συμβολίζοντας την αναγκαία κάθαρση και ανανέωση.
11. Εποχή του Ζυγού (περ. 10.000–12.000 μ.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Ισορροπία, αρμονία και δικαιοσύνη.
Πολιτισμική Σημασία: Η ανθρωπότητα εστιάζει στη δημιουργία μιας δίκαιης και ειρηνικής κοινωνίας.
Μυθολογική Σύνδεση: Η Θέμις, η θεά της δικαιοσύνης, κρατά τη ζυγαριά.
12. Εποχή της Παρθένου (περ. 12.000–14.000 μ.Χ.)
Χαρακτηριστικά: Αγνότητα, υπηρεσία και επανασύνδεση με τη φύση.
Πολιτισμική Σημασία: Επιστροφή σε αρμονία με το περιβάλλον και ανανέωση της πνευματικής σύνδεσης με τη γη.
Μυθολογική Σύνδεση: Η Αστραία, η θεά της αγνότητας, αντιπροσωπεύει την επιστροφή της δικαιοσύνης και της ειρήνης.
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 9844
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Ημέρα του Κυρίου στον Ιουδαϊσμό, η Δευτέρα Παρουσία στον Χριστιανισμό και η επιρροή του Ζωροαστρισμού στους Ιουδαίου
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!

-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Αναρχία Προφητών στον Ιουδαϊσμό
από tanipteros » 30 Ιαν 2024, 21:37 » σε Θρησκειολογία - 0 Απαντήσεις
- 169 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από tanipteros
30 Ιαν 2024, 21:37
-
-
-
Νέα δημοσίευση ΕΛΛΗΝ ΒΟΥΔΑΣ: Ἡ ἐπιρροὴ τῆς ἀρχαίας ἑλληνικῆς φιλοσοφίας στὸν Βουδισμό.
από tanipteros » 21 Νοέμ 2024, 23:26 » σε Θρησκειολογία - 57 Απαντήσεις
- 1498 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από BillSeism
01 Δεκ 2024, 11:38
-
-
-
Νέα δημοσίευση Συνέντευξη Γιώργου Αϋφαντή: η επιρροή της τουρκικής πρεσβείας στον ΣΥΡΙΖΑ ήταν καταλυτική
από Scouser » 20 Ιουν 2023, 12:39 » σε Εθνικά Θέματα - 42 Απαντήσεις
- 1971 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Leporello
22 Ιουν 2023, 01:38
-
-
- 2 Απαντήσεις
- 835 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
07 Μαρ 2024, 09:04