Κακώς.
Ήλε Ήλε γιατί με εγκαταλήπεις ???
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
- Σπύρος
- Δημοσιεύσεις: 4415
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 19:50
- Phorum.gr user: Σπυρος1
- Τοποθεσία: έρημος
- Επικοινωνία:
Re: Ήλε Ήλε γιατί με εγκαταλήπεις ???
Στην παλαιά διαθήκη γράφει:κύπριος έγραψε: ↑06 Μάιος 2019, 12:50Γράφτηκαν διάφορα..
Προσωπικά είμαι άθεος, για όσους ενδιαφέρονται ιδού η πραγματικότητα:
το "Ηλε Ηλε γιατί με εγκαταλείπεις" κτλ κτλ
Είναι η αρχή σημαντικού ψαλμού των Εβραίων, η προσευχή γράφτηκε αρκετά χρόνια πριν την έλευση του Χριστού.
Τι λέει ο ψαλμός (στα νέα ελληνικα) :
1 ΘEE μου, Θεέ μου, γιατί με εγκατέλειψες;
Γιατί στέκεσαι μακριά από τη σωτηρία μου και από τα λόγια των στεναγμών μου;
2 Θεέ μου, κράζω την ημέρα και δεν απαντάς• και τη νύχτα, και δεν σιωπώ.
::::::::::::::::
אלי אלי למה עזבתני
Ελληνικά 'Ηλί Ηλί λαμά αζαβτανί'.
Δηλαδή 'Θεέ μου, Θεέ μου γιατί με εγκατέλειψες'
Στην Καινή Διαθήκη από την άλλη γράφει:
אלי אלי למא שבקתני
ή
אלהי אלהי למא שבקתני
Ελληνικά 'Ηλί Ηλί λαμά σαβαχτανί' ή 'Ηλωί Ηλωί λαμά σαβαχτανί' .
Εξετάζοντας την σημασία του Αραμαϊκού ρήματος šabaq οδηγούμαστε στο ότι η φράση μπορεί να σημαίνει:
'Θεέ μου, Θεέ μου γιατί το επέτρεψες'
ή
'Θεέ μου, Θεέ μου γιατί με συγχώρεσες'
ή
'Θεέ μου, Θεέ μου γιατί με άφησες'
ή
'Θεέ μου, Θεέ μου γιατί με εγκατέλειψες'
Μπορεί βέβαια να μεταφράζεται και αλλιώς. Ακούω γνώμες.
Εγώ υπολόγισα στον Εβραϊκό λεξάριθμο των δύο φράσεων της Καινής Διαθήκης είτε με Ηλωί είτε με Ηλί. Έχουμε:
אלי אלי למא שבקתני = 1019
אלהי אלהי למא שבקתני = 1029
Έπειτα πρόσεξα τα εξής:
ΤΟΣΟΡΘΟΣ = 1019
Μήπως με την φράση 'Θεέ μου, Θεέ μου γιατί με άφησες' εννοεί 'Πατέρα, Πατέρα γιατί με άφησες'.
Ο Τόσορθος ήταν ο Αιγύπτιος φαραώ Τζοζέρ, αυτός που ανήγειρε την αρχαιότερη πυραμίδα, αυτή που κωδικοποιεί τις διαστάσεις του πλανήτη Κρόνου.
ΤΖΟΖΕΡ = ΠΑΤΗΡ = 489
Από την άλλη έχουμε:
ΤΙΒΕΡΙΟΣ ΚΑΙΣΑΡ = 1029
Όταν ο Χριστός είπε την συγκεκριμένη φράση, την Ρώμη την κυβερνούσε ο Τιβέριος Καίσαρ.
ΕΙΜΙ Η ΖΩΗ = ΙΗΣΟΥΣ = 888
- tanipteros
- Δημοσιεύσεις: 8560
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2018, 15:39
Re: Ήλε Ήλε γιατί με εγκαταλήπεις ???
Με το Ηλί προσφωνεί τον Ήλο μυθολογικά τον Κρόνο.
Βέβαια το ερώτημα είναι το ξέρει? ή γνωρίζει και αυτός το Ηλί ως Θεό?
Η μετάφραση στο Ηλί σε μας είναι Θέε μου... τι ήξερε ο Ιησούς άραγε? Ποτέ δεν θα το μάθουμε.
Απλώς μέσα από όλο αυτό βλέπουμε ότι ο Μοναδικός Θεός των Εβραίων πότε είναι ο Ήλος, πότε ο Ιευώ (Ζευς) και πότε οι Ελοχίμ...
Οι Εβραίοι τα χουν πάρει και τα έχουν κάνει ένα....όλα αυτά οι Εβδομήκοντα τα μεταφράζουν Θεέ ή Κύριε...
Πλέον η αλήθεια ήρθε στο φως όσο και να χτυπιούνται...
Βέβαια το ερώτημα είναι το ξέρει? ή γνωρίζει και αυτός το Ηλί ως Θεό?
Η μετάφραση στο Ηλί σε μας είναι Θέε μου... τι ήξερε ο Ιησούς άραγε? Ποτέ δεν θα το μάθουμε.
Απλώς μέσα από όλο αυτό βλέπουμε ότι ο Μοναδικός Θεός των Εβραίων πότε είναι ο Ήλος, πότε ο Ιευώ (Ζευς) και πότε οι Ελοχίμ...
Οι Εβραίοι τα χουν πάρει και τα έχουν κάνει ένα....όλα αυτά οι Εβδομήκοντα τα μεταφράζουν Θεέ ή Κύριε...
Πλέον η αλήθεια ήρθε στο φως όσο και να χτυπιούνται...
δεν βγαίνουνε...δεν βγαίνουνε, τα δόλια τα κατσίκια μας...
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!
και μεις θα παλαβωσουμε..με όλα μας τα δίκια μας...!!!
- ksk
- Δημοσιεύσεις: 10250
- Εγγραφή: 15 Απρ 2018, 12:10
- Phorum.gr user: ksk
- Τοποθεσία: Στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου, στην Ελλαδα μας
Re: Ήλε Ήλε γιατί με εγκαταλήπεις ???
Ζαποτέκος έγραψε: ↑11 Αύγ 2020, 20:18Διάβασε τον ψαλμό :
Ψαλ. 21,25 ὅτι οὐκ ἐξουδένωσεν οὐδὲ προσώχθισε τῇ δεήσει τοῦ πτωχοῦ, οὐδὲ ἀπέστρεψε τὸ πρόσωπον αὐτοῦ ἀπ᾿ ἐμοῦ καὶ ἐν τῷ κεκραγέναι με πρὸς αὐτὸν εἰσήκουσέ μου.
Ψαλ. 21,25 διότι ο Κυριος δεν κατεφρόνησε και δεν παρέβλεψε με δυσφορίαν ως ενοχλητικήν την δέησιν εμού του πτωχού και εξευτελισμένου ούτε και εγύρισεν αλλού το πρόσωπόν του, αλλά όταν με πίστιν έκραξα προς αυτόν, ήκουσε και εδέχθη την προσευχήν μου.
.
Τι να μας πεί ο προφήτης Μαλαχίας ρε Ζαποτέκα....αφτός ήτο ενας κυνός θνητός.....
Εδω μιλάμε για το θεό.....λέει ο ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ θεός στο θεό γιατί με εγκαταλείπεις ;;; .
Ασε που είχε πεθάνει κατά τον ΙΔΙΟ οταν είπε ..... είμαι λυπημένος ΑΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ.....
οταν ένιωσε οτι και οι μαθητές του ακόμα τον εγκατέλειψαν στο Μετρό στη στάση Ελαιώνα.....
Εγκαταλειμένος ακομα κι απ το θεο ένιωθε και όταν πέθαινε για 2η φορά.....
ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ;;;
.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία
Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...
Re: Ήλε Ήλε γιατί με εγκαταλήπεις ???
Δεν είναι ο προφήτης Μαλαχίας. Είναι απ' τους Ψαλμούς του Δαβίδ. ( Αν και κατάλαβα πως έκανες πλάκα ). Τα περισσότερα βιβλία της Παλαιάς Διαθήκης περιέχουν χριστολογικές προφητείες. Γι' αυτό και ο Μωυσής θεωρείται προφήτης και ο Δαυίδ προφητάναξ.ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: ↑13 Φεβ 2024, 17:11Ζαποτέκος έγραψε: ↑11 Αύγ 2020, 20:18Διάβασε τον ψαλμό :
Ψαλ. 21,25 ὅτι οὐκ ἐξουδένωσεν οὐδὲ προσώχθισε τῇ δεήσει τοῦ πτωχοῦ, οὐδὲ ἀπέστρεψε τὸ πρόσωπον αὐτοῦ ἀπ᾿ ἐμοῦ καὶ ἐν τῷ κεκραγέναι με πρὸς αὐτὸν εἰσήκουσέ μου.
Ψαλ. 21,25 διότι ο Κυριος δεν κατεφρόνησε και δεν παρέβλεψε με δυσφορίαν ως ενοχλητικήν την δέησιν εμού του πτωχού και εξευτελισμένου ούτε και εγύρισεν αλλού το πρόσωπόν του, αλλά όταν με πίστιν έκραξα προς αυτόν, ήκουσε και εδέχθη την προσευχήν μου.
.
Τι να μας πεί ο προφήτης Μαλαχίας ρε Ζαποτέκα....αφτός ήτο ενας κυνός θνητός.....
Εδω μιλάμε για το θεό.....λέει ο ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΣ θεός στο θεό γιατί με εγκαταλείπεις ;;; .
Ασε που είχε πεθάνει κατά τον ΙΔΙΟ οταν είπε ..... είμαι λυπημένος ΑΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ.....
οταν ένιωσε οτι και οι μαθητές του ακόμα τον εγκατέλειψαν στο Μετρό στη στάση Ελαιώνα.....
Εγκαταλειμένος ακομα κι απ το θεο ένιωθε και όταν πέθαινε για 2η φορά.....
.
Αυτό έγινε σαν παράδειγμα για εμάς τους ανθρώπους, να μην απελπιζόμαστε . Κι αν νιώθουμε πως ο Θεός μας εγκαταλείπει , δεν μας εγκαταλείπει. Γι' αυτό είναι απαραίτητη η γνώση της Παλαιάς Διαθήκης. Αυτός που γνωρίζει ολόκληρο τον ύμνο , δεν μένει μόνο στην αρχή και έτσι δεν παρανοεί.
Το ίδιο παράδειγμα μας προσφέρουν πολλοί άγιοι. Π.χ. ο Άγιος Αντώνιος "διαμαρτυρήθηκε" στον Θεό
- Πού ήσουν όλο το βράδυ που πάλευα με τους δαίμονες ;
Κι ο Θεός του απάντησε
- Σε παρακολουθούσα και θαύμαζα τον αγώνα σου.
Η Παλαιά Διαθήκη περιέχει πολλά συμβουλευτικά χωρία παρόμοιου περιεχομένου. Π.χ. στους Εσπερινούς Αγίων διαβάζουμε συχνά αυτά τα χωρία απ' την Σοφία Σολομώντος :
SpoilerShow
Σοφ. Σολ. 4,7 Δίκαιος δὲ ἐὰν φθάσῃ τελευτῆσαι, ἐν ἀναπαύσει ἔσται·
Σοφ. Σολ. 4,7 Ο δίκαιος όμως, και εάν ακόμη συμβή να αποθάνη πρόωρα, θα εισελθη εις την αιωνίαν ανάπαυσιν.
Σοφ. Σολ. 4,8 γῆρας γὰρ τίμιον οὐ τὸ πολυχρόνιον οὐδὲ ἀριθμῷ ἐτῶν μεμέτρηται·
Σοφ. Σολ. 4,8 Τιμημένον και ένδοξον γήρας δεν είναι το πολυχρόνιον, ούτε προσμετράται η αξία του ανθρώπου σύμφωνα με τον αριθμόν των ετών του.
Σοφ. Σολ. 4,9 πολιὰ δέ ἐστι φρόνησις ἀνθρώποις καὶ ἡλικία γήρως βίος ἀκηλίδωτος.
Σοφ. Σολ. 4,9 Λευκά και τιμημένα άσπρα μαλλιά δια τον άνθρωπον είναι οχι τα πολλά έτη, αλλά η σύνεσις. Και δεν είναι καθ' εαυτήν σεβαστή γεροντική ηλικία, αλλά εκείνη που έχει ως χαρακτηριστικόν της γνώρισμα τον άγιον και ακηλίδωτον βίον.
https://orthodoxoiorizontes.gr/Palaia_D ... .htm#kef.4
Σοφ. Σολ. 4,7 Ο δίκαιος όμως, και εάν ακόμη συμβή να αποθάνη πρόωρα, θα εισελθη εις την αιωνίαν ανάπαυσιν.
Σοφ. Σολ. 4,8 γῆρας γὰρ τίμιον οὐ τὸ πολυχρόνιον οὐδὲ ἀριθμῷ ἐτῶν μεμέτρηται·
Σοφ. Σολ. 4,8 Τιμημένον και ένδοξον γήρας δεν είναι το πολυχρόνιον, ούτε προσμετράται η αξία του ανθρώπου σύμφωνα με τον αριθμόν των ετών του.
Σοφ. Σολ. 4,9 πολιὰ δέ ἐστι φρόνησις ἀνθρώποις καὶ ἡλικία γήρως βίος ἀκηλίδωτος.
Σοφ. Σολ. 4,9 Λευκά και τιμημένα άσπρα μαλλιά δια τον άνθρωπον είναι οχι τα πολλά έτη, αλλά η σύνεσις. Και δεν είναι καθ' εαυτήν σεβαστή γεροντική ηλικία, αλλά εκείνη που έχει ως χαρακτηριστικόν της γνώρισμα τον άγιον και ακηλίδωτον βίον.
https://orthodoxoiorizontes.gr/Palaia_D ... .htm#kef.4
SpoilerShow
Σοφ. Σολ. 3,1 Δικαίων δὲ ψυχαὶ ἐν χειρὶ Θεοῦ, καὶ οὐ μὴ ἅψηται αὐτῶν βάσανος.
Σοφ. Σολ. 3,1 Η ζωή όμως των δικαίων ευρίσκεται κάτω από το παντοδύναμον προστατευτικόν χέρι του Θεού, και καμμιά θλίψις και βάσανος δεν θα τους εγγίση, χωρίς ο Θεός να το επιτρέψη.
Σοφ. Σολ. 3,2 ἔδοξαν ἐν ὀφθαλμοῖς ἀφρόνων τεθνάναι, καὶ ἐλογίσθη κάκωσις ἡ ἔξοδος αὐτῶν
Σοφ. Σολ. 3,2 Εις τα μάτια των αφρόνων ο θάνατός των εθεωρήθη ως αφανισμός και μηδένισις και η έξοδός των από τον κόσμον αυτόν ως οδύνη και τιμωρία·
Σοφ. Σολ. 3,3 καί ἡ ἀφ᾿ ἡμῶν πορεία σύντριμμα, οἱ δέ εἰσιν ἐν εἰρήνῃ.
Σοφ. Σολ. 3,3 η αναχώρησίς των από την ζωήν αυτήν ως όλεθρος και απώλεια. Εκείνοι όμως υπάρχουν και ζουν εν ειρήνη.
Σοφ. Σολ. 3,4 καὶ γὰρ ἐν ὄψει ἀνθρώπων ἐὰν καλασθῶσιν, ἡ ἐλπὶς αὐτῶν ἀθανασίας πλήρης·
Σοφ. Σολ. 3,4 Διότι και εάν ακόμη εις τα μάτια των ανθρώπων και εκ μέρους των ανθρώπων πάσχουν και θλίβωνται, έχουν αυτοί σταθεράν και ακλόνητον την πεποίθησίν των εις την αθάνατον και μακαρίαν ζωήν.
Σοφ. Σολ. 3,5 καὶ ὀλίγα παιδευθέντες μεγάλα εὐεργετηθήσονται, ὅτι ὁ Θεὸς ἐπείρασεν αὐτοὺς καὶ εὗρεν αὐτοὺς ἀξίους ἑαυτοῦ·
Σοφ. Σολ. 3,5 Και εάν ολίγον ταλαιπωρηθούν και βασανισθούν εις την παρούσαν ζωήν, θα λάβουν μεγάλας αμοιβάς και βραβεία εις την αιωνιότητα. Διότι ο ίδιος ο Κυριος έθεσεν αυτούς υπό δοκιμασίαν δια των θλίψεων και τους εύρεν αξίους να βραβευθούν και να αμειφθούν από αυτόν.
https://orthodoxoiorizontes.gr/Palaia_D ... htm#kef.3A
Σοφ. Σολ. 3,1 Η ζωή όμως των δικαίων ευρίσκεται κάτω από το παντοδύναμον προστατευτικόν χέρι του Θεού, και καμμιά θλίψις και βάσανος δεν θα τους εγγίση, χωρίς ο Θεός να το επιτρέψη.
Σοφ. Σολ. 3,2 ἔδοξαν ἐν ὀφθαλμοῖς ἀφρόνων τεθνάναι, καὶ ἐλογίσθη κάκωσις ἡ ἔξοδος αὐτῶν
Σοφ. Σολ. 3,2 Εις τα μάτια των αφρόνων ο θάνατός των εθεωρήθη ως αφανισμός και μηδένισις και η έξοδός των από τον κόσμον αυτόν ως οδύνη και τιμωρία·
Σοφ. Σολ. 3,3 καί ἡ ἀφ᾿ ἡμῶν πορεία σύντριμμα, οἱ δέ εἰσιν ἐν εἰρήνῃ.
Σοφ. Σολ. 3,3 η αναχώρησίς των από την ζωήν αυτήν ως όλεθρος και απώλεια. Εκείνοι όμως υπάρχουν και ζουν εν ειρήνη.
Σοφ. Σολ. 3,4 καὶ γὰρ ἐν ὄψει ἀνθρώπων ἐὰν καλασθῶσιν, ἡ ἐλπὶς αὐτῶν ἀθανασίας πλήρης·
Σοφ. Σολ. 3,4 Διότι και εάν ακόμη εις τα μάτια των ανθρώπων και εκ μέρους των ανθρώπων πάσχουν και θλίβωνται, έχουν αυτοί σταθεράν και ακλόνητον την πεποίθησίν των εις την αθάνατον και μακαρίαν ζωήν.
Σοφ. Σολ. 3,5 καὶ ὀλίγα παιδευθέντες μεγάλα εὐεργετηθήσονται, ὅτι ὁ Θεὸς ἐπείρασεν αὐτοὺς καὶ εὗρεν αὐτοὺς ἀξίους ἑαυτοῦ·
Σοφ. Σολ. 3,5 Και εάν ολίγον ταλαιπωρηθούν και βασανισθούν εις την παρούσαν ζωήν, θα λάβουν μεγάλας αμοιβάς και βραβεία εις την αιωνιότητα. Διότι ο ίδιος ο Κυριος έθεσεν αυτούς υπό δοκιμασίαν δια των θλίψεων και τους εύρεν αξίους να βραβευθούν και να αμειφθούν από αυτόν.
https://orthodoxoiorizontes.gr/Palaia_D ... htm#kef.3A
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )