Στην Αρχαια Ελλαδα το μικρό πεος ηταν ενδειξη αριστοκρατίας και αρετης

Ανθρώπινες σχέσεις
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
George_V
Δημοσιεύσεις: 26899
Εγγραφή: 17 Ιούλ 2018, 23:08
Phorum.gr user: George_V
Τοποθεσία: Kαλαμαι

Στην Αρχαια Ελλαδα το μικρό πεος ηταν ενδειξη αριστοκρατίας και αρετης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από George_V » 20 Μάιος 2021, 19:18

Το μικρό πέος ως ένδειξη αριστοκρατίας και αρετής

Κι αν όλα αυτά ακούγονται πολύ λόγια και υπερβολικά φιλολογικά, είναι μια απαραίτητη εισαγωγή στην έννοια του γυμνού στην αρχαία ελληνική τέχνη, ενώ η εξαίρετη εργασία του Timothy J. McNiven, καθηγητή ελληνορωμαϊκής τέχνης στο Ohio State University που έχει τον τίτλο «The Unheroic penis: Otherness Exposed» (το Αντιηρωικό Πέος: Η Ετερότητα Αποκαλύπτεται) εξηγεί με παραδείγματα γιατί το πέος των αγαλμάτων και των ηρώων στα αγγεία ήταν τόσο μικρό –λαμβάνοντας πάντα υπόψη ότι το «τόσο μικρό» είναι κάτι σχετικό, «γιατί όλα σχεδόν τα χαλαρά πέη μπορούν να φαίνονται μικρά, το μέγεθός τους σε στύση μπορεί να σε εκπλήξει», όπως επισημαίνει η Ellen Oredsson, blogger της ιστορίας της τέχνης.

«Εξετάζοντας την απεικόνιση των περιθωριοποιημένων ανθρώπων στην τέχνη, συνήθως επικεντρωνόμαστε σε γυναίκες ή σε ξένους που είναι ξεκάθαρα αναγνωρίσιμοι» γράφει ο Timothy J. McNiven. «Αλλά η ζωγραφική των αθηναϊκών αγγείων συχνά μας παρουσιάζει έναν αριστοκρατικό αντρικό κόσμο, από τον οποίο όλοι οι υπόλοιποι φαίνεται ότι αποκλείονται. Σε αυτόν τον αρσενικό κόσμο, οι μη-πολίτες όπως οι σκλάβοι, οι χειρονάκτες εργάτες και οι αλλοδαποί πολίτες είναι σχεδόν αόρατοι. Αυτό φαίνεται ότι είναι τουλάχιστον εν μέρει αληθινό στην αρχαία Αθήνα, όπου ήταν γεγονός ότι ‘οι πολίτες δεν ήταν πιο καλοντυμένοι από τους σκλάβους ή τους αλλοδαπούς πολίτες’. Στην ζωγραφική των αγγείων όπου ‘η γύμνια είναι στολή’ είναι ακόμα πιο δύσκολο να ξεχωρίσεις τον αριστοκράτη από τον βάρβαρο ή τον άνθρωπο κατώτερης τάξης. Σε σπάνιες περιπτώσεις, αυτή η διάκριση γίνεται απεικονίζοντας συγκεκριμένους άντρες ως περιθωριακούς, δείχνοντάς τους με μεγάλο πέος. Οι πιο πολλές γυμνές αντρικές φιγούρες στα αθηναϊκά αγγεία έχουν σταθερά χαρακτηριστικά: είναι άντρες όμορφοι, λεπτοί και μυώδεις. Με ελάχιστες εξαιρέσεις, το πέος τους είναι μικρό. Αυτό σχετίζεται με το ιδανικό στην αρχαία Αθήνα, το οποίο φαίνεται και από τις Νεφέλες του Αριστοφάνη όπου ο Δίκαιος αναφέρει ότι από μία καλή εκπαίδευση ο μαθητής μπορεί να κερδίσει και πολλά επιθυμητά χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένου και του μικρού πέους!


«Αν τους λόγους ακούσεις που τώρα λαλώ, κι αν εις τούτους καρφώσεις καλά το μυαλό, θα ’χεις πάντα το στήθος ευρύ και ανδρικόν, θα ’χεις ώμους μεγάλους και χρώμα λευκόν, την δε γλώσσαν βραχείαν κι εγκρατή στο λαλείν, τους γλουτούς σου μεγάλους και μικράν την ψωλήν.

Αλλ’ αν έργα μετέλθεις αυτών των αισχρών, πρώτα-πρώτα το χρώμα θα το ’χεις ωχρόν, λεπτόν στήθος, μικρούς ώμους, τ’ αποπίσω σου μικρά, και μεγάλην γλώσσαν λάλον, και το πέος σου μεγάλον σαν ψηφίσματα μακρά.

Και ως καλόν θα πεισθείς κάθ’ αισχρόν να νομίσεις, το δ’ αισχρόν ως καλόν, κι ενταυτώ θα γεμίσεις, Αντιμάχου λαγνείαν κι υπέρ φύσιν πορνείαν». (μετάφραση Γεώργιου Σουρή).

Στην τέχνη το μικρό πέος μπορεί να αναγνωριστεί ως κανόνας, συγκρινόμενο με τους προσεκτικά αναπτυγμένους μύες των γοφών. Αν συγκρίνουμε τα ιδανικά χαλαρά, μικρά πέη των αντρών στις νορμάλ καταστάσεις με τα ερεθισμένα και μεγάλα όπως εικονογραφούνται στις ερωτικές συναντήσεις, είναι φανερό ότι αυτοί οι ιδανικοί άντρες των ελληνικών αγγείων είχαν ένα καλαίσθητο, λεπτοκαμωμένο δημόσιο πέος, κι ένα πρόστυχα διογκωμένο πιο ιδιωτικό. Το μικρό πέος ήταν ο κανόνας και το μεγάλο ήταν σπάνιο, αλλά αυτές οι σπάνιες εξαιρέσεις δείχνουν ότι οι Αθηναίοι κατασκευαστές αγγείων χρησιμοποιούσαν τα μεγάλα πέη για να αναδείξουν συγκεκριμένα αντρικά χαρακτηριστικά ως λιγότερο σεβαστά. Οι συνθήκες που συμβαίνουν μερικές από αυτές τις εξαιρέσεις μας δίνουν τη δυνατότητα να καταλάβουμε γιατί συνέβαιναν».

Ο Timothy J. McNiven περιγράφει εικονογραφήσεις συγκεκριμένων αγγείων για να αποδείξει τις θεωρίες του: «Η πρώτη ομάδα αντρών που παρουσιάζεται με μεγάλα πέη αποτελείται από εργάτες που κάνουν χειρωνακτικές εργασίες. Οι χειρωνάκτες εργάτες ήταν αντικείμενο προκαταλήψεων σε όλον τον ελληνικό πολιτισμό. Κάποιοι από αυτούς ήταν πιθανόν σκλάβοι που είχαν το λιγότερο κύρος στην ελληνική κοινωνία και ήταν συχνά ξένοι. Άλλοι ήταν Έλληνες, αλλά με καταγωγή εκτός Αθήνας, ή ξένοι βάρβαροι εργάτες, κάτοικοι της πόλης, χωρίς όμως υπηκοότητα. Στις εικόνες δεν ξεχωρίζουν αν είναι εργάτες ή σκλάβοι.


Ένα καλό παράδειγμα είναι ο ηλικιωμένος άντρας που βγάζει νερό σε ένα μελανόμορφο αγγείο του 500 αι. π.Χ. Στέκεται στο χείλος ενός πηγαδιού και σκύβει για πάρει νερό με ένα μικρό σκεύος. Η στάση του σώματός του τονίζει το μεγάλο πέος του που κρέμεται από τον κορμό του, κάνοντας τη μορφή του με το καραφλό κεφάλι του και τα ακατάστατα λευκά του μαλλιά να φαίνεται ακόμα πιο αστεία. Η απαξιωτική δουλειά του, η άχαρη πόζα του, τα χαρακτηριστικά του που απέχουν πολύ από τα ιδανικά, και το μεγάλο πέος του δείχνουν ότι ο καλλιτέχνης δεν ζωγράφιζε έναν αξιοσέβαστο πολίτη. Τα αιωρούμενα γεννητικά όργανα του άντρα στο πηγάδι θυμίζουν τις εικόνες των ερυθρόμορφων αγγείων της ίδιας εποχής που δείχνουν εργάτες να σκύβουν σε μεγάλους κάδους. Παρόλο που οι πιο πολλές από αυτές τις φιγούρες είναι όμορφοι νέοι με ντελικάτα γεννητικά όργανα, μερικές φορές τα γεννητικά τους είναι μεγαλύτερα από τα συνηθισμένα και προεξέχουν. Το αποτέλεσμα είναι από αστείο έως ‘αναξιοπρεπές’.

Η άντληση νερού ήταν ξεκάθαρα δουλειά της κατώτερης τάξης, όπως φαίνεται και από έναν σκύφο ζωγραφισμένο περίπου το 460-450 π.Χ. Εδώ τρεις άντρες προετοιμάζουν τον χώρο της πάλης σε ένα γυμναστήριο. Ο ένας βγάζει νερό, ο άλλος σκύβει για να δουλέψει στο έδαφος με την αξίνα του, ενώ ο τρίτος ραντίζει το έδαφος με νερό. Ο άντρας στο πηγάδι έχει μια μισομαδημένη, αραιή γενειάδα και άσχημο πρόσωπο, αυτός που σκάβει είναι κοντός και με μεγάλη κοιλιά, και αυτός που ραντίζει έχει γαμψή μύτη και εξαιρετικά μεγάλο πέος. Στον πραγματικό κόσμο, το πέος του θα χαρακτηριζόταν ως μετρίου μεγέθους, μόνο στον κόσμο των ελληνικών καλλιτεχνικών κανόνων είναι ‘υπερβολικά μεγάλο’. Τα μη ελκυστικά πρόσωπα δείχνουν ότι και οι τρεις εργάτες είναι σκλάβοι. Αυτός με την αξίνα θα μπορούσε επίσης να είναι καμπούρης ή νάνος, γεγονός που μας φέρνει στη δεύτερη ομάδα αντρών που αποτελούν εξαίρεση στον κανόνα του μικρού πέους: φιγούρες που θεωρούνται εκτός κανονικής κοινωνίας εξαιτίας του μεγέθους της δυσμορφίας τους. Μερικοί από τους σπάνιους νάνους στην ζωγραφική των αττικών αγγείων παρουσιάζονται με μεγάλα πέη, όπως ο σκλάβος με το σκυλί σε ένα αγγείο του 440-430 π.Χ. Σχετικοί με τους νάνους αλλά μόνο στη σφαίρα του θρύλου είναι οι Πυγμαίοι, οι οποίοι στην ελληνική τέχνη απεικονίζονται συνήθως σαν νάνοι και όχι σαν μικρόσωμοι Αφρικάνοι. Έχουν δυσανάλογα μεγάλα κεφάλια και κοντά πόδια, και συχνά μεγάλα γεννητικά όργανα.


Στην ελληνική τέχνη, το Γήρας, η προσωποποίηση της τρίτης ηλικίας, είναι ένας από τους αντιπάλους του ιδανικού ήρωα, του Ηρακλή, και ένα από τα χαρακτηριστικά της εικονογραφίας του Γήρατος είναι τα μεγάλα γεννητικά όργανα. Σε μια απεικόνιση του 480-470 π.Χ. το Γήρας έχει το μισό μέγεθος από του Ηρακλή αλλά έχει τεράστια γεννητικά όργανα. Σε μια άλλη σύγχρονή της έκδοση, το Γήρας παρουσιάζεται ως ένας γέρος καμπούρης και καθώς ακουμπάει στο ραβδί του, τα μεγάλα γεννητικά του όργανα ξεπροβάλλουν από τον πισινό του. Στην ελληνική κουλτούρα έτρεμαν την γεροντική ηλικία πιο πολύ και από τον θάνατο, έτσι εύκολα καταλαβαίνει κανείς γατί ο γέρος παρουσιάζεται με ανάρμοστα χαρακτηριστικά.


Το πέος του σώφρονα και του υβριστή το πέος

Στο αγγείο του «ζωγράφου του Πανός» με τον Ηρακλή και τους Αιθίοπες που εκτίθεται στις «Οδύσσειες» και περιγράφεται στην αρχή, ο Αιγύπτιος βασιλιάς και οι ακόλουθοί του παρουσιάζονται ως ασπρομάλληδες καραφλοί, ξυρισμένοι Αιθίοπες με γουρουνοειδείς μύτες. Φοράνε λινά χιτώνια, αλλά με έναν τρόπο αταίριαστο για έναν Αιγύπτιο, τα ρούχα τους είναι ανασηκωμένα, εκθέτοντας τα γεννητικά τους όργανα. Στην αιγυπτιακή τέχνη η γύμνια επιτρέπεται μόνο για τα παιδιά, τους σκλάβους και τους αιχμαλώτους και είναι εντελώς ακατάλληλη για έναν βασιλιά και τους ιερείς του. Ο ζωγράφος του Πανός ενδιαφέρεται να περιγράψει τα μεγάλα και εμφανώς περιτμημένα πέη των Αιγυπτίων. Αυτά κάνουν έντονη αντίθεση με το παραδοσιακά μικρό πέος χωρίς περιτομή του Έλληνα ήρωα. Έτσι, περισσότερο από τα ρούχα, τα χαρακτηριστικά του προσώπου, τα μαλλιά, ή τις χειρονομίες, τα πέη πιστοποιούν τους ακολούθους του Βουσίρη και δείχνουν ότι είναι ξένοι. Ο Βουσίρης προσπαθεί να επιτεθεί σε έναν επισκέπτη του και να προσφέρει ανθρώπινη θυσία στους θεούς του, παρουσιάζει ακραία συμπεριφορά, ύβρη, και έτσι παρουσιάζει ένα παράδειγμα της διαφορετικότητας του μη-ελληνικού κόσμου. Ο Ηρακλής, ο ουσιώδης Έλληνας ήρωας, αποτελεί παράδειγμα σωφροσύνης, -το αντίθετο χαρακτηριστικό της ύβρεως. Θεοί, ήρωες και άντρες της ανώτερης τάξης έχουν τον έλεγχο του εαυτού τους, και η σωφροσύνη τους φαίνεται στην ελληνική τέχνη με το λεπτεπίλεπτο πέος. Οι ξένοι, οι σκλάβοι (που είναι πιθανόν ξένοι) και οι εργάτες που δουλεύουν με τα χέρια τους (που είναι λίγο καλύτεροι από τους σκλάβους) δεν κατέχουν τη σωφροσύνη, έτσι παρουσιάζονται να έχουν μεγάλα πέη. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός ότι στο αρχαίο ελληνικό θέατρο ο ρόλος του «ανόητου» συνοδευόταν σχεδόν πάντα από έναν μεγάλο, πρόσθετο φαλλό που φορούσε ο ηθοποιός για να τονιστεί ο χαρακτήρας του: η έλλειψη πνεύματος και γνώσης.
Πηγη: https://www.lifo.gr/culture/arxaiologia ... niki-tehni

Μικροτσουτσουνοι ολου του κοσμου ενωθείτε! Μην ντρεπεστε πλεον για το πεουλινι σας... Ειναι δειγμα αρετης και αριστοκρατιας!
Original προταση:

ΙΙΙ. Veteres: Αυτοι ειναι μονομάχοι που κατάφεραν να επιβιώσουν 1 χρόνο στη σχολή.

Google translate Hebrew to Greek

ΙΙΙ. Βετεράνοι: Δεν θα μπορείτε να υπογράψετε μια γάτα κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Άβαταρ μέλους
Obi Wan Iakobi
Δημοσιεύσεις: 15683
Εγγραφή: 19 Ιαν 2020, 22:20

Re: Στην Αρχαια Ελλαδα το μικρό πεος ηταν ενδειξη αριστοκρατίας και αρετης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Obi Wan Iakobi » 24 Ιουν 2021, 00:18

George_V έγραψε:
20 Μάιος 2021, 19:18


Μικροτσουτσουνοι ολου του κοσμου ενωθείτε! Μην ντρεπεστε πλεον για το πεουλινι σας... Ειναι δειγμα αρετης και αριστοκρατιας!
Ειμαστε Πριαπικοι.
Η αλήθεια είναι μια μικροαστική εμμονή.

Βλαδίμηρος Ίλιτς Λένιν

Uppercut

Re: Στην Αρχαια Ελλαδα το μικρό πεος ηταν ενδειξη αριστοκρατίας και αρετης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Uppercut » 24 Ιουν 2021, 00:21

Το πχώρουμ είναι γεμάτο αριστοκράτες, γνωστό αυτό.

Άβαταρ μέλους
ΓΑΛΗ
Δημοσιεύσεις: 68600
Εγγραφή: 05 Απρ 2018, 12:19

Re: Στην Αρχαια Ελλαδα το μικρό πεος ηταν ενδειξη αριστοκρατίας και αρετης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΓΑΛΗ » 24 Ιουν 2021, 00:32

George_V έγραψε:
20 Μάιος 2021, 19:18
Ειναι δειγμα αρετης και αριστοκρατιας!
Δείγμα αρετής και αριστοκρατίας είναι η εγκρατής και όχι μικρή ψωλή.

Και αυτό ακριβώς εννοεί και ο Σουρής.

Τα υπόλοιπα είναι αριστοφανικές εξάρσεις.
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.

Άβαταρ μέλους
Naida
Μέλη που αποχώρησαν
Δημοσιεύσεις: 60843
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 12:12

Re: Στην Αρχαια Ελλαδα το μικρό πεος ηταν ενδειξη αριστοκρατίας και αρετης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Naida » 24 Ιουν 2021, 18:40

Για αυτό προτιμούμε τα λαϊκά παιδιά από τους χλεχλεδες :lol:
Η απάντηση σε όλα είναι νιάου...

I didn't do it, but If I did, I was drunk.

Que Sera, Sera...

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Σχέσεις, Έρωτας & Σεξουαλικότητα”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών