Feminists love islamsts
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Feminists love islamsts
Δικηγόρος του διαβόλου mode: το χωροχρονικό πλαίσιο στο οποίο εξετάζεται μια συμπεριφορά δεν παίζει ρόλο; Ας εξετάσουμε δύο παραδείγματα. Το πρώτο είναι ο ρατσισμός του τραγουδιστή του τραγουδιού ο αράπης ο ταμ ταμ ταμ και το δεύτερο είναι το τουιτ του Μπογδάνου που παραθέτει ο Αλογομουρης. Γιατί στη μία περίπτωση το πλαίσιο που δημιουργήθηκε το ένα παράδειγμα( Ζαμπέτας) αποτελεί ελαφρυντικό ενώ στη άλλη δεν αποτελεί;
Re: Feminists love islamsts
Γιατί το τραγούδι του Ζαμπέτα βγήκε πριν 50 χρόνια, ενώ η κακοποίηση που έκανε ο Αιγύπτιος, έγινε ΕΔΩ και ΤΩΡΑ. Αρα στο χωροχρονικό πλαίσιο, η κακοποίηση που έκανε ο Αιγύπτιος, τοποθετείται εδώ και τώρα και με βάση αυτό κρίνεται.Bipsco έγραψε: ↑12 Ιαν 2022, 02:48Δικηγόρος του διαβόλου mode: το χωροχρονικό πλαίσιο στο οποίο εξετάζεται μια συμπεριφορά δεν παίζει ρόλο; Ας εξετάσουμε δύο παραδείγματα. Το πρώτο είναι ο ρατσισμός του τραγουδιστή του τραγουδιού ο αράπης ο ταμ ταμ ταμ και το δεύτερο είναι το τουιτ του Μπογδάνου που παραθέτει ο Αλογομουρης. Γιατί στη μία περίπτωση το πλαίσιο που δημιουργήθηκε το ένα παράδειγμα( Ζαμπέτας) αποτελεί ελαφρυντικό ενώ στη άλλη δεν αποτελεί;
Ζούμε σε μια οικονομία.
Re: Feminists love islamsts
Και στις δυο περιπτώσεις το κοινωνικό πλαίσιο είναι διαφορετικό από αυτό που έχουμε τώρα. Ο χρονος δεν παίζει ρόλο και κυρίως η εξέλιξη δεν είναι γραμμική. Πάρε παράδειγμα το Ιραν.AlienWay έγραψε: ↑12 Ιαν 2022, 12:49Γιατί το τραγούδι του Ζαμπέτα βγήκε πριν 50 χρόνια, ενώ η κακοποίηση που έκανε ο Αιγύπτιος, έγινε ΕΔΩ και ΤΩΡΑ. Αρα στο χωροχρονικό πλαίσιο, η κακοποίηση που έκανε ο Αιγύπτιος, τοποθετείται εδώ και τώρα και με βάση αυτό κρίνεται.Bipsco έγραψε: ↑12 Ιαν 2022, 02:48Δικηγόρος του διαβόλου mode: το χωροχρονικό πλαίσιο στο οποίο εξετάζεται μια συμπεριφορά δεν παίζει ρόλο; Ας εξετάσουμε δύο παραδείγματα. Το πρώτο είναι ο ρατσισμός του τραγουδιστή του τραγουδιού ο αράπης ο ταμ ταμ ταμ και το δεύτερο είναι το τουιτ του Μπογδάνου που παραθέτει ο Αλογομουρης. Γιατί στη μία περίπτωση το πλαίσιο που δημιουργήθηκε το ένα παράδειγμα( Ζαμπέτας) αποτελεί ελαφρυντικό ενώ στη άλλη δεν αποτελεί;
Re: Feminists love islamsts
ας τοτε γυρισουμε την Ελληνικη κοινωνια 100 χρονια πισω για να παριστανουνε ορισμενοι τους ανθρωπιστες ...
η προσοχη μας στο Καστελοριζο
Re: Feminists love islamsts
Τώρα όμως κρίνουμε τον Αιγύπτιο με βάση το σημερινό κοινωνικό πλαίσιο. Οπως κρίνουμε και τον Ζαμπέτα (κακώς) με βάση το σημερινό κοινωνικό πλαίσιο.Bipsco έγραψε: ↑12 Ιαν 2022, 16:52Και στις δυο περιπτώσεις το κοινωνικό πλαίσιο είναι διαφορετικό από αυτό που έχουμε τώρα. Ο χρονος δεν παίζει ρόλο και κυρίως η εξέλιξη δεν είναι γραμμική. Πάρε παράδειγμα το Ιραν.AlienWay έγραψε: ↑12 Ιαν 2022, 12:49Γιατί το τραγούδι του Ζαμπέτα βγήκε πριν 50 χρόνια, ενώ η κακοποίηση που έκανε ο Αιγύπτιος, έγινε ΕΔΩ και ΤΩΡΑ. Αρα στο χωροχρονικό πλαίσιο, η κακοποίηση που έκανε ο Αιγύπτιος, τοποθετείται εδώ και τώρα και με βάση αυτό κρίνεται.Bipsco έγραψε: ↑12 Ιαν 2022, 02:48Δικηγόρος του διαβόλου mode: το χωροχρονικό πλαίσιο στο οποίο εξετάζεται μια συμπεριφορά δεν παίζει ρόλο; Ας εξετάσουμε δύο παραδείγματα. Το πρώτο είναι ο ρατσισμός του τραγουδιστή του τραγουδιού ο αράπης ο ταμ ταμ ταμ και το δεύτερο είναι το τουιτ του Μπογδάνου που παραθέτει ο Αλογομουρης. Γιατί στη μία περίπτωση το πλαίσιο που δημιουργήθηκε το ένα παράδειγμα( Ζαμπέτας) αποτελεί ελαφρυντικό ενώ στη άλλη δεν αποτελεί;
Ζούμε σε μια οικονομία.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 9 Απαντήσεις
- 291 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Χαοτικός
11 Οκτ 2023, 23:59
-
- 326 Απαντήσεις
- 6536 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από vag_el
17 Απρ 2024, 00:52
-
- 0 Απαντήσεις
- 202 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από wooded glade
27 Σεπ 2022, 23:57
-
- 0 Απαντήσεις
- 265 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Ζαχαρίας
06 Μάιος 2022, 05:43