Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Ιστορίες ή θρύλοι, συνήθως φανταστικών γεγονότων ευρέως διαδεδομένων, που στηρίζονται ή όχι σε πραγματικά γεγονότα.
Gouerino 4
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 25 Οκτ 2019, 19:33

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gouerino 4 » 11 Φεβ 2020, 02:53

Leporello έγραψε:
08 Φεβ 2020, 21:40
Gouerino 4 έγραψε:
08 Φεβ 2020, 20:09
Leporello έγραψε:
08 Φεβ 2020, 13:38
Που το είδες αυτό ότι ήταν βαμένες κόκκινες; Γιά την ετυμολογία, δες κι'αυτό:
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/tex ... y=purami/s
Εχω ενα βιβλιο του αντρε ποσαν για τις πυραμιδες.
Με εκανες με την ερωτηση σου να κανω ανω κατω τα παντα για να το βρω.
Τελος παντων,το βρηκα.
Στη σελιδα 318 γραφει οτι εδωσε τεσσερα κομματια απο το περιβλημα της πυραμιδας,στον καθηγητη μπουλανζε,διευθυντη ερευνων γενικης χημειας στη σορβονη.
Το αποτελεσμα ηταν το ιδιο με προηγουμενη εξεταση που εγινε στο καιρο.
Οι λιθοι του περιβληματος ηταν βαμμενοι με μπογια,που ειχε σαν βαση το οξειδιο του σιδηρου,δηλαδη κοκκινη ωχρα
Ο,τι άλλο έχω διαβάσει είναι ότι οι πυραμίδες ήταν άσπρες. Να παράδειγμα:
https://www.insider.com/egypt-great-pyr ... ors-2019-7
Θα προτιμησω αυτα που διαβασα στο συγκεκριμενο βιβλιο,οπου ο συγγραφέας του αφιερωσε δυο σελιδες για να αντιγραψει τα ποτελεσματα των πλακων απο το χημειο της σορβονης και αλλες δυο απο την αναλυση που εγινε στο καιρο.
Αλλωστε δεν εχει καποια δικια του θεωρια,που το να ηταν κοκκινες οι πυραμιδες τον βοηθαει σε κατι.
Ασε που πιστευω πως οι Έλληνες και κατι αλλο ειδαν εκτος απο το σχημα,για να τις ονομασουν με το πυρ

Άβαταρ μέλους
Jimmy81
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
Phorum.gr user: Jimmy81
Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Jimmy81 » 15 Φεβ 2020, 03:52

Ομοιοτήτων συνέχεια με άλλες δύο περιπτώσεις που έχουν ξεχωρίσει μερικοί ερευνητές από τα έπη του Ομήρου και αυτό του Γκιλγκαμές.

1. Γίνεται σύγκριση του ζεύγους Ανθρωποσκορπιών (μισοί άνθρωποι μισοί σκορπιοί) που φυλάνε το όρος Μασού απ’ όπου ανατέλλει και δύει ο ήλιος, με τις δύο Σειρήνες της Οδύσσειας απ’ όπου περνάει ο Οδυσσέας. Τα όμοια στοιχεία εντοπίζονται στον ίδιο αριθμό, στη μορφή και στο αναίμακτο, μη επεισοδιακό πέρασμα του ήρωα από τα εν λόγω πλάσματα. Ο μεν Γκιλγκαμές έχει απλά έναν σύντομο διάλογο με τους Ανθρωποσκορπιούς και κατόπιν περνάει στο σκοτεινό εσωτερικό του βουνού χωρίς εμπόδια, ο δε Οδυσσέας περνάει από το νησί με το πλοίο του όντας δεμένος στο κατάρτι αποφεύγοντας την επιτόπια συνάντηση με τις Σειρήνες που μάλλον δεν θα είχε ευχάριστο τέλος. Ωστόσο, υπάρχουν και οι διαφορές όπως σωστά αναφέρουν οι επικριτές. Μπορεί και στις δύο περιπτώσεις τα μυθικά πλάσματα να είναι ζεύγος όμως οι Ανθρωποσκορπιοί είναι άντρας και γυναίκα ενώ οι Σειρήνες είναι και οι δύο γυναίκες. Επίσης, ενώ η εξωτερική εμφάνιση των Ανθρωποσκορπιών περιγράφεται στο Έπος του Γκιλγκαμές (ανθρώπινο το πάνω μέρος, σκορπιοί ή δράκοντες στο κάτω) ο Όμηρος δεν μας πληροφορεί για την εξωτερική εμφάνιση των Σειρήνων. Από μεταγενέστερες περιγραφές και απεικονίσεις οι Σειρήνες εμφανίζουν ανθρώπινο κεφάλι και σώμα πτηνού ή καμιά φορά τα χέρια είναι κι αυτά ανθρώπινα.

Εικόνα
(Απεικόνιση Ανθρώπου-Σκορπιού από βαβυλωνιακή λίθινη στήλη της εποχής του Ναβουχοδονόσορα Α, 12ος αιώνας π.Χ.)

Εικόνα
(Ερυθρόμορφη στάμνος με απεικόνιση Σειρήνων, γύρω στο 475π.Χ.)

....................................................................................................................

2. Γίνεται σύγκριση μεταξύ του ήρωα του κατακλυσμού Ουτναπιστίμ και του Αλκίνοου, βασιλιά των Φαιάκων καθώς και της στάσης τους απέναντι στους επισκέπτες τους, Γκιγλκαμές και Οδυσσέα αντίστοιχα.

- Και οι δύο άντρες-οικοδεσπότες διαμένουν με την οικογένειά τους σε μια μακρινή, εξωτική χώρα με υπερφυσική «αύρα». Ο Ουτναπιστίμ στη Ντιλμούν που βρίσκεται πέρα από τον Ωκεανό και τα νερά του θανάτου. Ο Αλκίνοος κατοικεί στη Σχερία, η οποία σύμφωνα με την περιγραφή της κόρης του Ναυσικάς βρίσκεται μακριά στην πολυτάραχη θάλασσα χωρίς να μπορεί άλλος θνητός να σμίξει με τον λαό της.

- Και οι δύο οικοδεσπότες σχετίζονται με το υγρό στοιχείο. Ο Ουτναπιστίμ ως ήρωας του κατακλυσμού που βίωσε, ο Αλκίνοος ως εγγονός του Ποσειδώνα, του θεού της θάλασσας.

- Οι δύο ταξιδιώτες περιγράφονται να φτάνουν στον τόπο φιλοξενίας τους ιδιαίτερα ταλαιπωρημένοι. Τους προσφέρεται ύπνος και λούσιμο. Ο Οδυσσέας πλένεται με δική του πρωτοβουλία σε έναν ποταμό ενώ ο Γκιλγκαμές στον «τόπο της λούσης». Στο σημείο αυτό γίνεται μνεία της ομορφιάς του σώματος των δύο ηρώων.

- Οι οικοδεσπότες Ουτναπιστίμ και Αλκίνοος μεριμνούν για την εξασφάλιση πλεούμενου μέσου που θα μεταφέρει τους φιλοξενούμενούς τους στον τόπο τους. Ο Ουνταπιστίμ προσφέρει τη βάρκα του περατάρη Ουρσαναμπί ενώ ο Αλκίνοος ένα από τα πλοία των Φαιάκων.

- Οι δύο ήρωες λαμβάνουν δώρα από τους οικοδεσπότες τους πριν την αναχώρησή τους. Ο Οδυσσέας λαμβάνει χάλκινο τρίποδα, λέβητες, ρούχα, τρόφιμα, κρασί κ.α. ενώ ο Γκιλγκαμές λαμβάνει καθαρά ρούχα αλλά επίσης πληροφορείται από τον Ουτναπιστίμ για το πού θα βρει το «φυτό της ζωής» που χαρίζει αιώνια νιότη.

Εικόνα
(Αγαλματίδια από τη Νιπούρ που θεωρείται ότι αναπαριστούν τον Ουτναπιστίμ και τη σύζυγό του)

Εικόνα
(Σατυρικός κρατήρας όπου ο Αλκίνοος και η εσκεμμένα μεγαλύτερη σε διαστάσεις σύζυγός του, Αρήτη, υποδέχονται τον Οδυσσέα)
πάλαι γὰρ τῆς νῦν καλουμένης Ἑλλάδος βάρβαροι τὰ πολλὰ ᾤκησαν»(Παυσανίας, Αττικά, 41, 8)
Η σκοτεινή πλευρά του εκχριστιανισμού της Αμερικής

Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 3112
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA » 21 Φεβ 2020, 20:57

Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...

Άβαταρ μέλους
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
Δημοσιεύσεις: 3678
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:44
Phorum.gr user: ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ » 21 Φεβ 2020, 21:35

OANNHSEA έγραψε:
21 Φεβ 2020, 20:57
.

Ξέρουμε σε τί γλώσσα τραγουδάει το Γιλγαμείς ;;;

.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....

Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία

Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...

Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 3112
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA » 22 Φεβ 2020, 10:23

Το γράφει πάνω στο βίντεο: στα Σουμεριακά!!!
.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...

Gouerino 4
Δημοσιεύσεις: 1715
Εγγραφή: 25 Οκτ 2019, 19:33

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Gouerino 4 » 17 Ιούλ 2020, 00:08

Jimmy81 έγραψε:
02 Φεβ 2020, 18:16
Gouerino 4 έγραψε:Οτι ναναι απαντας,ενω η ερωτηση μου ηταν συγκεκριμενη
Εχει βρεθει το ονομα του γιλγαμες στα κειμενα με σουμεριακη γλωσσα που εχουν βρεθει;
Στα σουμεριακα κειμενα αυτα,υπαρχει αναφορα σε κατακλυσμο;
Το όνομα του Γκιλγκαμές έχει βρεθεί σε σουμεριακά ποιήματα και σε σουμεριακούς βασιλικούς καταλόγους.
https://en.wikipedia.org/wiki/Epic_of_G ... rian_poems
https://en.wikipedia.org/wiki/Sumerian_ ... rs_of_Uruk

Το αρχικό σουμεριακό κείμενο για τον κατακλυσμό είναι μια πινακίδα του 17ου αιώνα π.Χ. με ήρωα του κατακλυσμού τον Ζιουζούντρα (στα ελληνικά έφτασε ως Ξίσουθρος μέσω των Βαβυλώνιων) ο οποίος όμως στο πλήρες Έπος του Γκιλγκαμές έχει αντικατασταθεί από τον Ουτναπιστίμ.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ziusudra
Το επος του Γκιλγκαμές ειναι δηλαδη νεοτερο του 17ου αιωνα π.χ;

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 10102
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46
Phorum.gr user: Juno και-ένα-ακόμα-αρχαίο

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 17 Ιούλ 2020, 00:25

Jimmy81 έγραψε:
28 Ιαν 2020, 23:25
Άλλη μια ομοιότητα που έχω εντοπίσει είναι ότι και το Έπος του Γκιλγκαμές και η Ιλιάδα, εξυμνούν με το ίδιο επίθετο την οχύρωση της Ουρούκ (όπου βασιλεύει ο Γκιλγκαμές) και της Τροίας αντίστοιχα.
Και για τις δύο βασικές πόλεις της αφήγησης χρησιμοποείται συχνά το επίθετο "καλοτειχισμένη".
Δηλαδή πως έπρεπε να την πουν; Κακοτειχισμένη;
Κατά τα άλλα αναφέρεις συμβολισμούς που μπορεί να είναι κοινοί σε πολλούς λαούς, πχ η κάθοδος στον Κάτω Κόσμο για να συναντήσεις ή και να σώσεις κάποιον δικό σου και η ευκαιρία να γίνεις αθάνατος, είναι κοινοί πόθοι σε όλους τους ανθρώπους και σε όλες τις εποχές.


Jimmy81 έγραψε:
15 Φεβ 2020, 03:52
...
Εικόνα
(Αγαλματίδια από τη Νιπούρ που θεωρείται ότι αναπαριστούν τον Ουτναπιστίμ και τη σύζυγό του)

Εικόνα
(Σατυρικός κρατήρας όπου ο Αλκίνοος και η εσκεμμένα μεγαλύτερη σε διαστάσεις σύζυγός του, Αρήτη, υποδέχονται τον Οδυσσέα)
Εδώ πού είναι οι ομοιότητες;
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 10102
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46
Phorum.gr user: Juno και-ένα-ακόμα-αρχαίο

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 17 Ιούλ 2020, 00:45

Jimmy81 έγραψε:
15 Φεβ 2020, 03:52
Ομοιοτήτων συνέχεια με άλλες δύο περιπτώσεις που έχουν ξεχωρίσει μερικοί ερευνητές από τα έπη του Ομήρου και αυτό του Γκιλγκαμές.

1. Γίνεται σύγκριση του ζεύγους Ανθρωποσκορπιών (μισοί άνθρωποι μισοί σκορπιοί) που φυλάνε το όρος Μασού απ’ όπου ανατέλλει και δύει ο ήλιος, με τις δύο Σειρήνες της Οδύσσειας απ’ όπου περνάει ο Οδυσσέας. Τα όμοια στοιχεία εντοπίζονται στον ίδιο αριθμό, στη μορφή και στο αναίμακτο, μη επεισοδιακό πέρασμα του ήρωα από τα εν λόγω πλάσματα. Ο μεν Γκιλγκαμές έχει απλά έναν σύντομο διάλογο με τους Ανθρωποσκορπιούς και κατόπιν περνάει στο σκοτεινό εσωτερικό του βουνού χωρίς εμπόδια, ο δε Οδυσσέας περνάει από το νησί με το πλοίο του όντας δεμένος στο κατάρτι αποφεύγοντας την επιτόπια συνάντηση με τις Σειρήνες που μάλλον δεν θα είχε ευχάριστο τέλος. Ωστόσο, υπάρχουν και οι διαφορές όπως σωστά αναφέρουν οι επικριτές. Μπορεί και στις δύο περιπτώσεις τα μυθικά πλάσματα να είναι ζεύγος όμως οι Ανθρωποσκορπιοί είναι άντρας και γυναίκα ενώ οι Σειρήνες είναι και οι δύο γυναίκες. Επίσης, ενώ η εξωτερική εμφάνιση των Ανθρωποσκορπιών περιγράφεται στο Έπος του Γκιλγκαμές (ανθρώπινο το πάνω μέρος, σκορπιοί ή δράκοντες στο κάτω) ο Όμηρος δεν μας πληροφορεί για την εξωτερική εμφάνιση των Σειρήνων. Από μεταγενέστερες περιγραφές και απεικονίσεις οι Σειρήνες εμφανίζουν ανθρώπινο κεφάλι και σώμα πτηνού ή καμιά φορά τα χέρια είναι κι αυτά ανθρώπινα.

Όλες οι μυθολογίες βρίθουν από υβρίδια, μισός άνθρωπος-μισό κάτι άλλο. Και εκεί σταματούν οι ομοιότητες των δύο επών όσον αφορά αυτό το στοιχείο. Καμία σχέση τα υβρίδια της μίας μυθολογίας με αυτά της άλλης ούτε η ιστορία εκτυλίσσεται με τον ίδιο τρόπο.


Jimmy81 έγραψε:
15 Φεβ 2020, 03:52
- Και οι δύο άντρες-οικοδεσπότες διαμένουν με την οικογένειά τους σε μια μακρινή, εξωτική χώρα με υπερφυσική «αύρα». Ο Ουτναπιστίμ στη Ντιλμούν που βρίσκεται πέρα από τον Ωκεανό και τα νερά του θανάτου. Ο Αλκίνοος κατοικεί στη Σχερία, η οποία σύμφωνα με την περιγραφή της κόρης του Ναυσικάς βρίσκεται μακριά στην πολυτάραχη θάλασσα χωρίς να μπορεί άλλος θνητός να σμίξει με τον λαό της.

- Και οι δύο οικοδεσπότες σχετίζονται με το υγρό στοιχείο. Ο Ουτναπιστίμ ως ήρωας του κατακλυσμού που βίωσε, ο Αλκίνοος ως εγγονός του Ποσειδώνα, του θεού της θάλασσας.

- Οι δύο ταξιδιώτες περιγράφονται να φτάνουν στον τόπο φιλοξενίας τους ιδιαίτερα ταλαιπωρημένοι. Τους προσφέρεται ύπνος και λούσιμο. Ο Οδυσσέας πλένεται με δική του πρωτοβουλία σε έναν ποταμό ενώ ο Γκιλγκαμές στον «τόπο της λούσης». Στο σημείο αυτό γίνεται μνεία της ομορφιάς του σώματος των δύο ηρώων.
Λογικό να είναι ταλαιπωρημένοι και ευσεβής πόθος κάθε ταλαιπωρημένου ναυτικού να πέσει σε φιλόξενο και πλούσιο τόπο και να καλοπεράσει.
Γενικώς αυτά τα στοιχεία θα τα χρησιμοποιούσε οποιοσδήποτε πολιτισμένος λαός είχε σχέση με θάλασσα.


Νομίζω πως θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον να συζητήσουμε τις ομοιότητες μίας περιγραφής στο συγκεκριμένο έπος (ή σε κάποιο ινδικό, δεν θυμάμαι, αλλά θα το ψάξω) με πυρηνική έκρηξη.
Λέει πως έριξαν ένα φως και κάηκαν όλα τα δέντρα που ήταν μακριά, κάηκαν οι άνθρωποι και έτρεχαν να πέσουν στο ποτάμι και έβγαζαν τις πανοπλίες τους, άλλαξε το χρώμα των πουλιών κλπ. Αυτό μάλιστα. Κάνει μπαμ πως δεν πρόκειται για συμβολισμό.
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Άβαταρ μέλους
Jimmy81
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
Phorum.gr user: Jimmy81
Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Jimmy81 » 17 Ιούλ 2020, 20:26

Gouerino 4 έγραψε: Το επος του Γκιλγκαμές ειναι δηλαδη νεοτερο του 17ου αιωνα π.χ;
Υπάρχουν λίγες πινακίδες του έπους χρονολογίας 18ου αιώνα π.Χ. (Παλαιά Βαβυλωνιακή έκδοση). Υπάρχει πιο πλήρης έκδοση με περισσότερες πινακίδες που χρονολογούνται μεταξύ 13ου-10ου αιώνα π.Χ.
πάλαι γὰρ τῆς νῦν καλουμένης Ἑλλάδος βάρβαροι τὰ πολλὰ ᾤκησαν»(Παυσανίας, Αττικά, 41, 8)
Η σκοτεινή πλευρά του εκχριστιανισμού της Αμερικής

Άβαταρ μέλους
Jimmy81
Δημοσιεύσεις: 1625
Εγγραφή: 04 Ιαν 2019, 05:42
Phorum.gr user: Jimmy81
Τοποθεσία: Ουκρανικές στέπες

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Jimmy81 » 17 Ιούλ 2020, 21:46

Juno έγραψε:Δηλαδή πως έπρεπε να την πουν; Κακοτειχισμένη;
Δεν είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούσαν οι δημιουργοί του έπους έναν μονολεκτικό χαρακτηρισμό θαυμασμού για τα τείχη. Αυτό που επίσης τραβάει την προσοχή είναι η επανάληψη του συγκεκριμένου χαρακτηρισμού σε διάφορα σημεία των επών.
Juno έγραψε:Εδώ πού είναι οι ομοιότητες;
Δεν είναι στη φωτογραφία οι ομοιότητες. Το συγκεκριμένο ζευγάρι φωτογραφιών το έβαλα για ντεκόρ επειδή πιο πάνω έκανα αναφορά στους οικοδεσπότες που φιλοξένησαν τους ήρωες των δύο επών.
Juno έγραψε:Λογικό να είναι ταλαιπωρημένοι και ευσεβής πόθος κάθε ταλαιπωρημένου ναυτικού να πέσει σε φιλόξενο και πλούσιο τόπο και να καλοπεράσει.
Γενικώς αυτά τα στοιχεία θα τα χρησιμοποιούσε οποιοσδήποτε πολιτισμένος λαός είχε σχέση με θάλασσα.
Από την άλλη δεν είναι αυτονόητο ότι ο ήρωας θα πέσει σε φιλόξενο και πλούσιο τόπο αλλά και στα δύο έπη πέφτει. :8) Επίσης υπάρχουν και λεπτομέρειες όπως ο θαυμασμός του σώματος του ήρωα στην παρόμοια σκηνή που μας βάζουν σε σκέψεις.

Γενικά συμφωνώ ότι υπάρχουν παρόμοια μοτίβα και παρόμοιες εμπειρίες αποτυπωμένες στις λογοτεχνίες των λαών. Και δεν είναι εύκολο να βρεθεί πάντα η εξήγηση. Αν όμως υπάρχει τεκμηρωμένη επαφή μεταξύ τους τότε τα δάνεια παίρνουν κάποιους πόντους ως εξήγηση συγκεκριμένων λογοτεχνικών ομοιοτήτων χωρίς βέβαια να είναι η μόνη πιθανή λύση.
πάλαι γὰρ τῆς νῦν καλουμένης Ἑλλάδος βάρβαροι τὰ πολλὰ ᾤκησαν»(Παυσανίας, Αττικά, 41, 8)
Η σκοτεινή πλευρά του εκχριστιανισμού της Αμερικής

Άβαταρ μέλους
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
Δημοσιεύσεις: 3678
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:44
Phorum.gr user: ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ » 18 Ιούλ 2020, 05:24

OANNHSEA έγραψε:
22 Φεβ 2020, 10:23
Το γράφει πάνω στο βίντεο: στα Σουμεριακά!!!
.
.

Υπάρχει Σουμεριακό αλφάβητο καί γλώσσα αποκωδικοποιημένη ;;;..... :smt017

.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....

Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία

Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...

Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 3112
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA » 18 Ιούλ 2020, 18:51

ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε:
18 Ιούλ 2020, 05:24
OANNHSEA έγραψε:
22 Φεβ 2020, 10:23
Το γράφει πάνω στο βίντεο: στα Σουμεριακά!!!
.
.

Υπάρχει Σουμεριακό αλφάβητο καί γλώσσα αποκωδικοποιημένη ;;;..... :smt017

.
Η γλώσσα τους είναι αποδικοποιημένη...
Αλφάβητο;; Μμμμμ
http://psd.museum.upenn.edu/

.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...

Άβαταρ μέλους
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ
Δημοσιεύσεις: 3678
Εγγραφή: 12 Μάιος 2018, 23:44
Phorum.gr user: ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ » 19 Ιούλ 2020, 05:32

OANNHSEA έγραψε:
18 Ιούλ 2020, 18:51
ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε:
18 Ιούλ 2020, 05:24
OANNHSEA έγραψε:
22 Φεβ 2020, 10:23
Το γράφει πάνω στο βίντεο: στα Σουμεριακά!!!
.
.

Υπάρχει Σουμεριακό αλφάβητο καί γλώσσα αποκωδικοποιημένη ;;;..... :smt017

.
Η γλώσσα τους είναι αποδικοποιημένη...
Αλφάβητο;; Μμμμμ
http://psd.museum.upenn.edu/

.
.

Μπορεί να αναπαραχθεί φωνητικά μιά Σφηνοειδής γραφή δηλαδή ;;;..... :p2:

.
Ταφόπλακα τού Μέλλοντος τών Παιδιών μας η Γραφειοκρατεία καί οί Συντάξεις άνω τών 400 € ....

Δουλειά δέν έχει ό Διάολος γαμάει τά Παιδιά του .... Έλληνική Λαική Σοφία

Δέν ξέρεις κάν τό Λόγο ..........γιά νά μάς Ύποτάξης .........Σαδιστάκο ...

Άβαταρ μέλους
OANNHSEA
Δημοσιεύσεις: 3112
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 11:27

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από OANNHSEA » 19 Ιούλ 2020, 08:08

ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε:
19 Ιούλ 2020, 05:32
Μπορεί να αναπαραχθεί φωνητικά μιά Σφηνοειδής γραφή δηλαδή ;;;.....
Καλή ερώτηση.
Θα ήταν αδύνατο εάν τα σουμεριακά δεν ήταν επί 1000+ χρόνια η επίσημη γλώσσα της μεσοποταμίας.
Έτσι ξέροντας τα σημιτικά - ακκαδικά και βαβυλωνιακά - ξέρουμε και την φωνητική απόδοση (χωρίς προφορά όμως) των σουμεριακών, που δεν ήταν σημιτικά...

Σκέψου κάποιος αρχαιολόγος του μέλλοντος να βρίσκει πλακέτες στα αγγλικά που να αναφέρουν αναλυτικά για την ελληνική γλώσσα...

.
Bellum omnium contra omnes
Ου παντός πλειν εις Κόρινθον...

Άβαταρ μέλους
Ζαποτέκος
Δημοσιεύσεις: 4193
Εγγραφή: 14 Ιαν 2019, 17:08

Re: Ομοιότητες μεταξύ Έπους του Γκιλγκαμές και Ομηρικών Επών

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ζαποτέκος » 21 Ιούλ 2020, 10:50

Ζαποτέκος έγραψε:
02 Φεβ 2020, 19:34
Jimmy81 έγραψε:
02 Φεβ 2020, 01:33
ελληνοκεντρικά βιβλιοπωλεία της Αθήνας (έβλεπα τι πουλάει περισσότερο, τι προμοτάρουν κλπ). Ξεκινούσα από ψηλά στη Σόλωνος στις εκδόσεις του Μπουμπούκου και έφτανα χαμηλά μέχρι τις εκδόσεις Κάδμος....
:smt023
Βελόπουλος ( Ελληνόραμα ) και Άδωνης ( Ελληνική Αγωγή , Ελλήνων Ιστορία ) άφησαν εποχή ! :blm:
Πάντως στην σχολή του Άδωνη πρέπει να γινόταν και καλή δουλειά. Θυμήθηκα ένα ωραίο ποίημα που είχα διαβάσει στο περιοδικό του από έναν μαθητή του. Ήταν τρισέλιδο , γι' αυτό παραθέτω μόνο το τελευταίο κομμάτι. Αφορούσε τους γάμους της Θέτιδος και του Πηλέα :

"Φοίβου Δώρον" Τσαντίλης Νικόλας , μαθητής Α΄ έτους της Ελληνικής Αγωγής Λαρίσης

(…)
Κι αφού ο Ορφεύς σταμάτησε τις θεϊκές ωδές
τα δώρα όλοι φέρανε και αρχίσαν τις ευχές
(…)
Κι ευχήθηκε ο Απόλλωνας στο θεϊκό ζευγάρι
πως ο πρωτότοκος ο γιός θα γίνει παλληκάρι,
θα γεννηθεί αθάνατος θα γίνει ξακουστός
της θεϊκής της Θέτιδας και του Πηλέα ο γιός.
Ευχαριστήθηκε ο Πηλεύς κι η Θέτιδα με δάκρυ
σκάει του Φοίβου ένα φιλί στου στόματος την άκρη.
Που να ’ξερε η κακόμοιρη και ο βασιλιάς μαζί,
ο Φοίβος ο ίδιος θα ’παιρνε του γιού τους τη ζωή.
:a040:
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Αστικοί μύθοι και Παραδοσιακοί θρύλοι”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών