Gouerino 4 έγραψε:Η πηγη που εφερα λεει ξεκαθαρα οτι πριν τους χαρτες οι ντοπιοι ονομαζαν την περιοχη ταφο του λαου του παρθολωνα.
Αρα μιλαμε για πολυ παλια.
Πόσο παλιά? Δεν έχει καταγραφεί τίποτα που να δηλώνει την παλαιότητα αυτής της άποψης των ντόπιων.
Gouerino 4 έγραψε:Επισης μαθε να συγκρινεις ομοια πραγματα.
Αλλο οι μυθοπλασιες για εξηγηση φυσικων σχηματισμων οπως το πηδημα της γριας,η ,η νυμφοπετρα και αλλο οι ντοπιοι να γνωριζουν μεσω της προφορικης παραδοσης οτι στα μερη τους εχουν ταφει συγκεκριμενοι αρχαιοι ανθρωποι.
Οπως λεει και η πηγη μου,ο τοπος ταφης του παρθολων δεν αναφερεται στα χρονικα,ασε που αποκλειεται να ηξεραν οι ντοπιοι πριν τοσα χρονια,οτι καποιοι καλογεροι τον μεσαιωνα εγραψαν αυτα τα χρονικα.
Ομοια πράγματα είναι. Οι ντόπιοι γνωρίζουν τις προφορικές παραδόσεις που
πλάστηκαν από παλιότερες γενιές στην περιοχή. Επίσης γνωρίζουν τη μυθολογία του τόπου τους (αυτήν που έγραψαν οι καλόγεροι). Ενα βιλβιοπωλείο, δεν μπορεί, θα υπάρχει στην πόλη τους που να τα γράφει αυτά. Άπαξ και μια γενιά πλάσει την παράδοση ότι η πόλη τους είναι ο τάφος ανθρώπων της μυθολογίας μας, η παράδοση θα διαιωνίζεται στους απογόνους ακόμα κι αν δεν περιέχει ούτε ψίχουλο αλήθειας.
Gouerino 4 έγραψε:Η περιπτωση αυτη θυμιζει την παραδοση που μας μετεφερε ο παυσανιας οτι στο αμφειον της θηβας υπηρχε γης σημα δηλαδη τυμβος,οπυ ηταν θαμενοι ο ζηθος και ο αμφειων.
Αυτος τελικα βρεθηκε,ηταν 3000 χρονια παλαιοτερος του παυσανια περιπου .
Κριμα που οι ιρλανδοι δεν εχουν σπυροπουλο,θα μπορουσαν να βρουν τον ταφο και να επιστραφουν τα κοκκαλα στην ελλαδα να ταφουν στην καλυδωνια
Μόνο που κανένας Αμφίων ή Ζήθος δεν βρέθηκε εκεί. Ο Παυσανίας είδε προφανώς τον τύμβο και αυθαίρετα δίχως να γνωρίζει αρχαιολογικές μεθόδους χρονολόγησης τον ταύτισε με συγκεκριμένους μυθικούς ήρωες της περιοχής. Τέοιες ιστορίες πλάθονται πολύ εύκολα και επίσης πολύ εύκολα περνάνε σε επόμενες γενιές. Ειδικά αν προσδίδουν πρεστίζ στον τόπο μας.