- Casper - έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 19:52
Prepon έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 19:49
Αλλά ακόμη και χωρίς τη γύρη.
Έχεις μια εικόνα με 8 φύλλα και έστω μια τιμή 40.
Πρέπει να βρεις με ποιο μαθηματικό τύπο συνδέονται τα 8 φύλλα και ο αριθμός σαραντα.
Δεν προκύπτει από πουθενά ότι αυτό θα είναι η πρόσθεση
Φύλλο +φύλλο +φύλλο +φύλλο +φύλλο +φύλλο +φύλλο + φύλλο =40
Θα μπορούσε να είναι φύλλα στην ογδη ίσον σαράντα.
Σύμφωνα με τα άλλα δεδομένα, όταν προσθέτεις χρησιμοποιείς το σύμβολο +. Επομένως αφού μεταξύ των 8 φύλλων δεν υπάρχει το σύμβολο + συμπεραίνω πως δεν ειναι πρόσθεση η μαθηματική σχέση.
Ούτε στο κορίτσι με το καπέλο υπάρχει κάπου το σύμβολο + αλλά η πράξη που κάνουν όλοι είναι κορίτσι + καπέλο. Μην τα παίρνεις τοις μετρητοίς κι' εσύ καλέ. Δεν βγήκαν από πανεπιστημιακό σύγγραμμα. Για πλάκα το έβαλα


Καταρχήν το πρόβλημα αφορά εικονοσύνολα, δηλαδή συμβολικές παραστάσεις (εικόνες) που παράγουν εικονοσύνολα, μέσω της πράξης της ένωσης των επί μέρους συνόλων (εικόνων).
Ένωση δύο συνόλων Α U B είναι η συμπερίληψη των επί μέρους συνόλων Α και Β στο σύνολο A U B.
Στο κοριτσάκι τα πράγματα είναι προφανή: το εικονοσύνολο με το κοριτσάκι καλλωπισμένο είναι η ένωση των εικονοσυνόλων του κοριτσιού ακαλλώπιστου και των επιμέρους καλλωπισμών.
Το μοναδικό πρόβλημα βρίσκεται στο λουλουδάκι επειδή το άθροισμα (ένωση) των 8 εικόνων (φύλλα) δεν παράγουν το εικονοσύνολο "λουλούδι" (λείπει ο ανθός, η γύρη).
Επομένως, έπειτα από αυτή την μεταμαθηματική ανάλυση καταφέραμε να αποδείξουμε ότι το πρόβλημα είναι ελλιπές και ταυτόχρονα ότι πάσχουμε από μαθηματικό ψυχαναγκασμό.