Σελίδα 9 από 10

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2022, 23:35
από dtri2020
mao mao έγραψε:
17 Ιαν 2022, 23:30
Aν -6^0 = 1 = > 6^0 = -1 . Άρα αυτά που βγάζουν τα excelakia είναι λάθος.
Εννοείται!

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2022, 23:35
από mao mao
dtri2020 έγραψε:
17 Ιαν 2022, 23:35
mao mao έγραψε:
17 Ιαν 2022, 23:30
Aν -6^0 = 1 = > 6^0 = -1 . Άρα αυτά που βγάζουν τα excelakia είναι λάθος.
Εννοείται!
τα μαθηματικά δεν επινοήθηκαν λόγω excel. Υπήρχαν και πιο πριν.

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2022, 23:38
από dtri2020
mao mao έγραψε:
17 Ιαν 2022, 23:35
dtri2020 έγραψε:
17 Ιαν 2022, 23:35
mao mao έγραψε:
17 Ιαν 2022, 23:30
Aν -6^0 = 1 = > 6^0 = -1 . Άρα αυτά που βγάζουν τα excelakia είναι λάθος.
Εννοείται!
τα μαθηματικά δεν επινοήθηκαν λόγω excel. Υπήρχαν και πιο πριν.
Ναι πράγματι. Τα μαθηματικά υπήρχαν και πριν από τα σχεδιαστικά προγράμματα που λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο με τα spreadsheets.

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2022, 23:58
από mao mao
Aν -6^0 = 1 = > 6^0 = -1 . Άρα αυτά που βγάζουν τα excelakia είναι λάθος.


καλά, απάντησε για αυτό πρώτα, και μετά συζητάμε και για το Autocad.

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 00:13
από dtri2020
mao mao έγραψε:
17 Ιαν 2022, 23:58
Aν -6^0 = 1 = > 6^0 = -1 . Άρα αυτά που βγάζουν τα excelakia είναι λάθος.


καλά, απάντησε για αυτό πρώτα, και μετά συζητάμε και για το Autocad.
-6^0--ACAD.png

Ας ελπίσουμε πως δεν είσαι μηχανικός!

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 00:16
από ST48410
dtri2020 έγραψε:
17 Ιαν 2022, 23:17
Όμως ο κόσμος δεν λειτουργεί αναγκαστικά με βάση τις δικές τους "συμβάσεις". Οπότε δεν έχει καμμία έννοια να κουνάνε το δάκτυλο σε κανέναν.
Δεν είναι θέμα να κουνήσει κανείς δάκτυλο σε κανένα. Αλλά δεν είναι όλα σχετικά. Κάτι διδάσκεται στα σχολεία ως γενική σύμβαση. Νομίζω ότι συζητάμε για αυτό. Βλέπεις κάτι τέτοιο γραμμένο χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις. Θα υπάρχει ένας στάνταρ τρόπος να το διαβάσεις και από εκεί και πέρα οι ιδιωματισμοί κάποιων προγραμμάτων.

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 00:19
από ST48410
dtri2020 έγραψε:
18 Ιαν 2022, 00:13
Δοκίμασε και το calculator των windows. Δίνει -1. Δεν είναι τώρα αυτό επιχείρημα.

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 00:23
από mao mao
dtri2020 έγραψε:
18 Ιαν 2022, 00:13
mao mao έγραψε:
17 Ιαν 2022, 23:58
Aν -6^0 = 1 = > 6^0 = -1 . Άρα αυτά που βγάζουν τα excelakia είναι λάθος.


καλά, απάντησε για αυτό πρώτα, και μετά συζητάμε και για το Autocad.
-6^0--ACAD.png


Ας ελπίσουμε πως δεν είσαι μηχανικός!
αν κάνεις την πράξη 1-6^0 θα σου βγάλει αποτέλεσμα 1-6^0 = 0

Απλά όταν πατάς σκέτο -6^0 το πρόγραμμα αυθαίρετα θεωρεί οτι θέλεις αυτό (-6)^0

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 00:30
από dtri2020
ST48410 έγραψε:
18 Ιαν 2022, 00:16
dtri2020 έγραψε:
17 Ιαν 2022, 23:17
Όμως ο κόσμος δεν λειτουργεί αναγκαστικά με βάση τις δικές τους "συμβάσεις". Οπότε δεν έχει καμμία έννοια να κουνάνε το δάκτυλο σε κανέναν.
Δεν είναι θέμα να κουνήσει κανείς δάκτυλο σε κανένα. Αλλά δεν είναι όλα σχετικά. Κάτι διδάσκεται στα σχολεία ως γενική σύμβαση. Νομίζω ότι συζητάμε για αυτό. Βλέπεις κάτι τέτοιο γραμμένο χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις. Θα υπάρχει ένας στάνταρ τρόπος να το διαβάσεις και από εκεί και πέρα οι ιδιωματισμοί κάποιων προγραμμάτων.
Αυτό που έχει πλάκα εδώ είναι το γεγονός πως άνθρωποι που έχουν τελειώσει κάποτε το Μαθηματικό του Πανεπιστημίου της Κάτω Τραχανοπλαγιάς και μετά διορίσθηκαν σε κάποιο Γυμνάσιο η Λύκειο, "κουνάνε το δάκτυλο" σε ανθρώπους που μπορεί να έχουν περάσει μεγάλο μέρος της ζωής τους δουλεύοντας με αριθμούς.
ST48410 έγραψε:
18 Ιαν 2022, 00:19
dtri2020 έγραψε:
18 Ιαν 2022, 00:13
Δοκίμασε και το calculator των windows. Δίνει -1. Δεν είναι τώρα αυτό επιχείρημα.
Ασε μας κουκλίτσα μου. Το έχω βάλει ήδη παραπάνω.

Εικόνα
mao mao έγραψε:
18 Ιαν 2022, 00:23
dtri2020 έγραψε:
18 Ιαν 2022, 00:13
mao mao έγραψε:
17 Ιαν 2022, 23:58


καλά, απάντησε για αυτό πρώτα, και μετά συζητάμε και για το Autocad.
-6^0--ACAD.png


Ας ελπίσουμε πως δεν είσαι μηχανικός!
αν κάνεις την πράξη 1-6^0 θα σου βγάλει αποτέλεσμα 1-6^0 = 0

Απλά όταν πατάς σκέτο -6^0 το πρόγραμμα αυθαίρετα θεωρεί οτι θέλεις αυτό (-6)^0
Την δαφορά της χρήσης του συμβόλου (-) ως τελεστή αφαίρεσης και ως σύμβολο αρνητικού αριθμού την μάθαμε ποτέ;

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 00:42
από mao mao
Εικόνα

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 06:26
από Spiros252
Το ερώτημα είναι για ποιον λόγο στη γενικώς αποδεκτή σύμβαση το -6 δεν εκλαμβάνεται ως ένας μεμονωμένος, αυτοτελής αριθμός που είναι το πιο απλό και λογικό, αλλά ως πράξη -1 * 6^0 ;

Γιατί δηλαδή η παράσταση -6^2 δεν αναπαριστά την πράξη -6 * -6 όπως συμβαίνει με τους θετικούς αριθμούς;

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 06:57
από Spiros252
tanipteros έγραψε:
17 Ιαν 2022, 00:02
Spiros252 έγραψε:
16 Ιαν 2022, 23:55
tanipteros έγραψε:
16 Ιαν 2022, 23:52

-5^0 = -1x5^0 προηγείται η υψωση σε δύναμη και μετά ο πολλαπλασιασμός !
Γιατί όμως να εκλαμβάνεται ο αριθμός ως πολλαπλασιασμός?
-5^0 = -1x5^0 = -1x1=-1
(-5)^0 = 1

(-1 * 5)^0 = -1^0 * 5^0 = -1 * 1 = -1
Αλλά: (οτιδήποτε)^0 = 1

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 11:02
από klg
ST48410 έγραψε:
17 Ιαν 2022, 22:50
dtri2020 έγραψε:
17 Ιαν 2022, 22:40
ST48410 έγραψε:
17 Ιαν 2022, 21:41


Αυτό. Θέμα σύμβασης και μόνο είναι. Τίποτα άλλο.
Τι είναι αυτά που λέτε κύριε;

29 PhD από το Trahanoplagia University διαφωνούν μαζί σας!
Ας αφήσουμε την πλάκα. Σου έβαλε ο Dwarven το Wolfram|Alpha και η περαστική το χωρίο που λέει ξεκάθαρα ποια είναι η γενική σύμβαση και τι διαφοροποιήσεις συναντώνται σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα. Και ο Ζενίθεδρος κατά τη γνώμη μου σου έγραψε αναλυτικά. Εδώ δεν είναι θέμα του αν κάποιος από εμάς ξέρει να κάνει πράξεις και κάποιος όχι για να κοροϊδέψουμε ο ένας τον άλλο. Όλοι θα καταλήξουμε στο ίδιο αποτέλεσμα αν δεχθούμε να διαβάσουμε τα σύμβολα με τον ίδιο τρόπο. Είναι τι θεωρούμε πως συμβολίζει η συγκεκριμένη γραφή. Εσύ πες πως ακολουθείς τη σύμβαση των υπολογιστικών προγραμμάτων και όλα καλά. Οι περισσότεροι θεωρούν την άλλη σύμβαση ως έχουσα γενικότερη χρήση.

Η ουσία είναι πως ότι στο όποιο περιβάλλον καλό είναι να ξέρει κάποιος πια σύμβαση θεωρείται αποδεκτή.

Δεν ξέρω αν άτομα με μεγαλύτερη πείρα όπως ο klg ή ο sys3x έχουν να προσθέσουν κάτι. Νομίζω έχουμε και άλλους προγραμματιστές εδώ.

Δεν θυμάμαι τώρα που και πως, ίσως ήταν σε python που μου έδειχνε ένας φίλος μία υποσημείωση για την προτεραιότητα των πράξεων που ήταν διαφορετική από αυτή που διδασκόμαστε στο σχολείο.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κατι ουσιώδες που μπορεί κανείς να προσθέσει. Οποιοσδήποτε μη μηδενικός αριθμός υψωμένος στο 0 ισούται με 1 ανεξαρτήτως προσίμου and that's it. Η υπόλοιπη συζήτηση είναι σοφιστείες με την προταιριότητα παρενθέσων που δεν βλέπω τι μπορείς να μας δώσει. Υπάρχουν "προγραμματιστικά περιβάλλοντα" που δεν μπορείς καν να εκφράσεις συμβολικά αυτή τη σχέση ώστε να σου δώσει -1, αλλά δεν νομίζω ότι είναι σοβαρό επιχείρημα για την ορθότητα των απαντήσεων το τι κάνει η C++ ή η C.

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 12:33
από katinasalamaki
Spiros252 έγραψε:
18 Ιαν 2022, 06:57
tanipteros έγραψε:
17 Ιαν 2022, 00:02
Spiros252 έγραψε:
16 Ιαν 2022, 23:55


Γιατί όμως να εκλαμβάνεται ο αριθμός ως πολλαπλασιασμός?
-5^0 = -1x5^0 = -1x1=-1
(-5)^0 = 1

(-1 * 5)^0 = -1^0 * 5^0 = -1 * 1 = -1
Αλλά: (οτιδήποτε)^0 = 1
(-1 * 5)^0 = (-1)^0 * 5^0 = 1 * 1 = 1 ετσι είναι το σωστό νομίζω.

Re: Πόσο κάνει?

Δημοσιεύτηκε: 18 Ιαν 2022, 12:40
από katinasalamaki
Spiros252 έγραψε:
18 Ιαν 2022, 06:26
Το ερώτημα είναι για ποιον λόγο στη γενικώς αποδεκτή σύμβαση το -6 δεν εκλαμβάνεται ως ένας μεμονωμένος, αυτοτελής αριθμός που είναι το πιο απλό και λογικό, αλλά ως πράξη -1 * 6^0 ;

Γιατί δηλαδή η παράσταση -6^2 δεν αναπαριστά την πράξη -6 * -6 όπως συμβαίνει με τους θετικούς αριθμούς;
Στο δυαδικό σύστημα η πράξη της αφαίρεσης γίνεται με πρόσθεση και κάνεις κάποιες αλλαγές στους αριθμούς πριν. Ίσως εκεί να βρούμε απάντηση. Θα το ψάξω αργότερα.