Re: Πόσο κάνει?
Δημοσιεύτηκε: 17 Ιαν 2022, 23:35
Καλώς ήρθατε στο Phorum.com.gr Είμαστε εδώ πολλά ενεργά μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Phorum.gr που έκλεισε. Σας περιμένουμε όλους!
https://www.phorum.com.gr/
Ναι πράγματι. Τα μαθηματικά υπήρχαν και πριν από τα σχεδιαστικά προγράμματα που λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο με τα spreadsheets.
Aν -6^0 = 1 = > 6^0 = -1 . Άρα αυτά που βγάζουν τα excelakia είναι λάθος.
Δεν είναι θέμα να κουνήσει κανείς δάκτυλο σε κανένα. Αλλά δεν είναι όλα σχετικά. Κάτι διδάσκεται στα σχολεία ως γενική σύμβαση. Νομίζω ότι συζητάμε για αυτό. Βλέπεις κάτι τέτοιο γραμμένο χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις. Θα υπάρχει ένας στάνταρ τρόπος να το διαβάσεις και από εκεί και πέρα οι ιδιωματισμοί κάποιων προγραμμάτων.
αν κάνεις την πράξη 1-6^0 θα σου βγάλει αποτέλεσμα 1-6^0 = 0
Αυτό που έχει πλάκα εδώ είναι το γεγονός πως άνθρωποι που έχουν τελειώσει κάποτε το Μαθηματικό του Πανεπιστημίου της Κάτω Τραχανοπλαγιάς και μετά διορίσθηκαν σε κάποιο Γυμνάσιο η Λύκειο, "κουνάνε το δάκτυλο" σε ανθρώπους που μπορεί να έχουν περάσει μεγάλο μέρος της ζωής τους δουλεύοντας με αριθμούς.ST48410 έγραψε: ↑18 Ιαν 2022, 00:16Δεν είναι θέμα να κουνήσει κανείς δάκτυλο σε κανένα. Αλλά δεν είναι όλα σχετικά. Κάτι διδάσκεται στα σχολεία ως γενική σύμβαση. Νομίζω ότι συζητάμε για αυτό. Βλέπεις κάτι τέτοιο γραμμένο χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις. Θα υπάρχει ένας στάνταρ τρόπος να το διαβάσεις και από εκεί και πέρα οι ιδιωματισμοί κάποιων προγραμμάτων.
Ασε μας κουκλίτσα μου. Το έχω βάλει ήδη παραπάνω.
Την δαφορά της χρήσης του συμβόλου (-) ως τελεστή αφαίρεσης και ως σύμβολο αρνητικού αριθμού την μάθαμε ποτέ;
tanipteros έγραψε: ↑17 Ιαν 2022, 00:02-5^0 = -1x5^0 = -1x1=-1Spiros252 έγραψε: ↑16 Ιαν 2022, 23:55Γιατί όμως να εκλαμβάνεται ο αριθμός ως πολλαπλασιασμός?tanipteros έγραψε: ↑16 Ιαν 2022, 23:52
-5^0 = -1x5^0 προηγείται η υψωση σε δύναμη και μετά ο πολλαπλασιασμός !
(-5)^0 = 1
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κατι ουσιώδες που μπορεί κανείς να προσθέσει. Οποιοσδήποτε μη μηδενικός αριθμός υψωμένος στο 0 ισούται με 1 ανεξαρτήτως προσίμου and that's it. Η υπόλοιπη συζήτηση είναι σοφιστείες με την προταιριότητα παρενθέσων που δεν βλέπω τι μπορείς να μας δώσει. Υπάρχουν "προγραμματιστικά περιβάλλοντα" που δεν μπορείς καν να εκφράσεις συμβολικά αυτή τη σχέση ώστε να σου δώσει -1, αλλά δεν νομίζω ότι είναι σοβαρό επιχείρημα για την ορθότητα των απαντήσεων το τι κάνει η C++ ή η C.ST48410 έγραψε: ↑17 Ιαν 2022, 22:50Ας αφήσουμε την πλάκα. Σου έβαλε ο Dwarven το Wolfram|Alpha και η περαστική το χωρίο που λέει ξεκάθαρα ποια είναι η γενική σύμβαση και τι διαφοροποιήσεις συναντώνται σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα. Και ο Ζενίθεδρος κατά τη γνώμη μου σου έγραψε αναλυτικά. Εδώ δεν είναι θέμα του αν κάποιος από εμάς ξέρει να κάνει πράξεις και κάποιος όχι για να κοροϊδέψουμε ο ένας τον άλλο. Όλοι θα καταλήξουμε στο ίδιο αποτέλεσμα αν δεχθούμε να διαβάσουμε τα σύμβολα με τον ίδιο τρόπο. Είναι τι θεωρούμε πως συμβολίζει η συγκεκριμένη γραφή. Εσύ πες πως ακολουθείς τη σύμβαση των υπολογιστικών προγραμμάτων και όλα καλά. Οι περισσότεροι θεωρούν την άλλη σύμβαση ως έχουσα γενικότερη χρήση.
Η ουσία είναι πως ότι στο όποιο περιβάλλον καλό είναι να ξέρει κάποιος πια σύμβαση θεωρείται αποδεκτή.
Δεν ξέρω αν άτομα με μεγαλύτερη πείρα όπως ο klg ή ο sys3x έχουν να προσθέσουν κάτι. Νομίζω έχουμε και άλλους προγραμματιστές εδώ.
Δεν θυμάμαι τώρα που και πως, ίσως ήταν σε python που μου έδειχνε ένας φίλος μία υποσημείωση για την προτεραιότητα των πράξεων που ήταν διαφορετική από αυτή που διδασκόμαστε στο σχολείο.
(-1 * 5)^0 = (-1)^0 * 5^0 = 1 * 1 = 1 ετσι είναι το σωστό νομίζω.
Στο δυαδικό σύστημα η πράξη της αφαίρεσης γίνεται με πρόσθεση και κάνεις κάποιες αλλαγές στους αριθμούς πριν. Ίσως εκεί να βρούμε απάντηση. Θα το ψάξω αργότερα.Spiros252 έγραψε: ↑18 Ιαν 2022, 06:26Το ερώτημα είναι για ποιον λόγο στη γενικώς αποδεκτή σύμβαση το -6 δεν εκλαμβάνεται ως ένας μεμονωμένος, αυτοτελής αριθμός που είναι το πιο απλό και λογικό, αλλά ως πράξη -1 * 6^0 ;
Γιατί δηλαδή η παράσταση -6^2 δεν αναπαριστά την πράξη -6 * -6 όπως συμβαίνει με τους θετικούς αριθμούς;