ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ έγραψε: ↑20 Ιουν 2023, 20:49
Ποιός Οφις και Πράσινα Αλογα της Αποκάλυψης τα είπε ρε μεγάλε.....
Ο Θεός της Παλαιάς ( Γένεσις κεφ 3 ) σκέφτηκε όπως λέει Οτι ..... ο άνθρωπος έγινε σαν ένας απο μάς......
και μήπως απλώσει το χέρι του να φάει απ το Δέντρο της Ζωής και ζήσει αιώνια.....
Και γιαυτό έβαλε τα Χερουβείμ και την Πύρινη Ρομφαία την περιστρεφομένην ( το Φωτόσπαθο των Τζεντάι που λέμε )
για να φυλάει τον δρόμο για το Δέντρο και να μην μπορέσει ο άνθρωπος να γίνει αθάνατος.....
Αν έχεις εδάφιο που το καταργεί αυτό να μας το φέρεις.....
Οπως επίσης και εδάφια της Παλαιάς για Κρίση Νεκρών και Κώλαση.....
Τα παραδείγματα που έφερες δεν μας δείχνουν κάτι.....Που αναφέρεται Κώλαση Κρίση και Αθανασία θέλουμε.....
Ο Τζίζας ειναι ο Ιησούς στά Αμερικάνικα.....
.
Ο Χριστός στα αμερικάνικα λέγεται Jesus και όχι Τζίζας, όπως με αυτό έτσι και με τα άλλα παραμορφώνεις την ιστορία όπως σου αρέσει. Όπως και την Κόλαση την γράφεις με ω για να παραπέμπει στον κώλο. Αυτό το επίπεδο σου...
Δεν μου λες όταν ήρθε ο Χριστός υπήρχε Καινή Διαθήκη; Γιατί η Αποκάλυψη όταν αναφέρεται στον αρχαίο όφι συνεννοείται μια χαρά και κανένας δεν έχει απορία το τι εννοεί; Μήπως δεν έβαλα την ύπαρξη του Διαβόλου στον Ιώβ;
Πάρε τον
Ησαΐα 14, 11-15 λοιπόν:
«............
κατέβη είς άδου η δόξα σου, η πολλή ευφροσύνη σου· υποκάτω σου στρώσουσι σήψιν, και το κατακάλυμμά σου σκώληξ.
πως εξέπεσεν εκ του ουρανού ο εωσφόρος ο πρωΐ ανατέλλων; συνετρίβη είς την γήν ο αποστέλλων προς πάντα τα έθνη. συ δε είπας εν τη διανοίᾳ σου· είς τον ουρανόν αναβήσομαι, επάνω των αστέρων του ουρανού θήσω τον θρόνον μου, καθιώ εν όρει υψηλώ, επι τα όρη τα υψηλά τα πρός Βορράν, αναβήσομαι επάνω των νεφών,
έσομαι όμοιος τω Υψίστω. νυν δε είς άδην καταβήσῃ και είς τα θεμέλια της γής...........».
Πάρε και αυτό πάλι από τον
Ησαΐα 27, 1 «.........Εν τη ημέρᾳ εκείνῃ επάξει ο Θεός την μάχαιραν την αγίαν και την μεγάλην και την ισχυράν
επί τον δράκοντα όφιν φεύγοντα, επί τον δράκοντα όφιν σκολιόν και ανελεί τον δράκοντα.......».
Γένεσις 3,14-15 «.........και είπε Κύριος ο Θεός τω όφει· ότι εποίησας τούτο, επικατάρατος συ από πάντων των κτηνών και από πάντων των θηρίων των επί της γής· επί τω στήθει σου και τη κοιλία πορεύσῃ και γήν φαγή πάσας τας ημέρας της ζωής σου.
και έχθραν θήσω ανά μέσον σου και ανά μέσον της γυναικός και ανά μέσον του σπέρματός σου και ανά μέσον του σπέρματος αυτής· αυτός σου τηρήσει κεφαλήν, και συ τηρήσεις αυτού πτέρναν.........».
Καταλαβαίνεις φαντάζομαι ότι η τελευταία φράση είναι αλληγορική και το σπέρμα της γυναικός ήταν ο Χριστός;
Αφού τα πας όπως τα λέει η Γένεση ας τα πούμε όπως λέει και στα υπόλοιπα...
Όταν λέει ότι ο άνθρωπος έγινε ένας σαν εμάς, εννοεί ότι κατέχει την γνώση του καλού και του κακού πλέον όπως εμείς (πληθυντικός λόγο της τριαδικότητας του Θεού).
Όταν έφαγαν αμέσως διανοιχτήκαν οι οφθαλμοί τους όπως γράφει και κατάλαβαν ότι ήταν γυμνοί και αμέσως ντράπηκαν, όπως ντράπηκαν και την παρουσία του Θεού που δεν μπορούσαν να τον αντικρίσουν. Φοβόντουσαν δε γιατί ήταν γυμνοί και κρύφτηκαν.
Και ο Θεός τους λέει ποιος σας είπε ότι είστε γυμνοί, μήπως φάγατε από το δέντρο που σας απαγόρευσα να φάτε; Και αμέσως άρχισαν οι δικαιολογίες και η αποφυγή της ευθύνης που μεταφέρθηκε από τον έναν στον άλλον.
Και ο Θεός αρχίζει και ορίζει τιμωρίες για αυτό...
Μετά ο Θεός λέει ότι μην τυχών και φάνε τώρα από το άλλο δέντρο και ζήσουν αιώνια. Εννοεί με αυτό ότι η κατάσταση του προπατορικού αμαρτήματος που περιήλθαν θα είναι αιώνια και γι΄αυτό θέλει να τους προφυλάξει.
Σε όλο αυτόν τον διάλογο βλέπουμε ο Θεός να έχει το πάνω χέρι καθώς και ορίζει ότι θέλει. Μόνο ανόητος είναι κάποιος να νομίζει ότι ο Θεός που έφτιαξε και τα δύο δέντρα και τη Γη και τον ουρανό, θα φοβόταν μήπως και γίνουν Θεοί. Αν δεν ήθελε να κινδυνεύει εξάλλου εξ αρχής δεν θα έβαζε πουθενά τα δέντρα. Ούτε θα είχε καταδικάσει τον παλιό Εωσφόρο σε Διάβολο, μόνο και μόνο από την σκέψη του (χωρίς καν να φάει από κανένα δέντρο).
Ζητάς να μάθεις που υπάρχουν αναφορές για Κόλαση, Κρίση και αθανασία. Αν δεν υπήρχαν αυτά γιατί να αναμένουν τον Μεσσία οι Εβραίοι;
Πρώτα απ΄ όλα η Κόλαση έχει και άλλες ονομασίες όπως Άδης. Και για να ακριβολογούμε η Κόλαση θα αρχίσει μετά την Δευτέρα Παρουσία και αυτό γιατί θα είναι αμετάκλητη, ενώ μέχρι τότε υπάρχει ο Άδης που είναι πρόγευση της αιώνιας Κόλασης.
Λίγο που έψαξα στο ίντερνετ, αμέσως τα βρήκα, αλλά καταρχήν (και καταρχάς) στο τέλος της λειτουργίας της Ανάστασης εκφωνείται η προφητεία του
Ιεζεκιήλ 37, 1-14. (δεν θυμώμουν ποιος ήταν ο προφήτης, αλλά το γνώριζα γιατί πάντα το ακούω στην Ανάσταση).
Ψαλμοί 9,18 «.......
αποστραφήτωσαν οι αμαρτωλοί εις τον άδην, πάντα τα έθνη τα επιλανθανόμενα του Θεού.....».
Ησαΐας 66:24 «........και όψονται τα κώλα των ανθρώπων των παραβεβηκότων εν εμοί·
ο γάρ σκώληξ αυτών ου τελευτήσει, και το πύρ αυτών ου σβεσθήσεται, και έσονται είς όρασιν πάσῃ σαρκί.....».
Δανιήλ 12,2 «.......και πολλοί των καθευδόντων εν γης χώματι εξεγερθήσονται,
ούτοι είς ζωήν αιώνιον και ούτοι είς ονειδισμόν και είς αισχύνην αιώνιον.......».
Ψαλμοί 9, 8-9 «........
και ο Κύριος είς τον αιώνα μένει. ητοίμασεν εν κρίσει τον θρόνον αυτού, και αυτός κρινεί την οικουμένην εν δικαιοσύνῃ, κρινεί λαούς εν ευθύτητι.......».
Έχει γραφτεί ολόκληρο βιβλίο, είναι πλέον εξαντλημένο, αλλά οι παραπομπές ενημερώνουν:
https://www.politeianet.gr/books/kaimak ... iki-262530
Αναβίωση των αποξηραμένων οστών, Ιεζεκιήλ 37, 1-14
Ανταμοιβή του δούλου του Γιαχβέ, Ησ. 53, 10-12
ΜΕΤΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Η αποκάλυψη του Ησαΐα, Ησ. 25, 6-8 και 26, 16-19
Αναστήσονται οι νεκροί, Ησ. 26, 15-19
Δεν θα εγκαταλείψεις την ψυχή μου στον Άδη, Ψαλμός 16, 9-11
Ο Θεός θα με εξαγοράσει από τον Άδη, Ψαλμός 49, 16
Προς τη δόξα σου θα με τραβήξεις, Ψαλμός 73, 23-28
Με τη σάρκα μου θα δω το Θεό, Ιώβ 19, 25-27
Η ανάσταση και η ανταπόδοση, Δαν. 12, 1-4 και 13
Επανάσταση και ανάσταση, Β' Μακκ. 7, 1-41
Προσδοκώ ανάσταση νεκρών, Β' Μακκ. 12, 32-45
Ο Κύριος θα μου τα ξαναδώσει, Β' Μακκ. 14, 37-46
Η προσευχή των δικαίων, Β' Μακκ. 15, 11-16