Δεν προσπάθησε να κυριαρχήσει σε κανένα είδους θάνατο,και σε μια αυτοκτονία υπερισχύει πάντα ένας κρυφός εγωισμόςtipiti klop έγραψε: ↑22 Μάιος 2018, 20:31
Με έναν εντελώς ανάλογο, κατά τη γνώμη μου τρόπο, ο Λιαντίνης ομοίως προσπαθεί να κυριαρχήσει πάνω στο σώμα. Το φάρμακο για την εξάλειψη του φόβου του θανάτου, είναι κατά τη γνώμη του η υποχώρηση του εγωισμού, και ιδιαίτερα του ΦΥΣΙΚΟΥ εγωισμού, του τρόπου δηλαδή με τον οποίο η Φύση μιλάει μέσα στο σώμα μας. Κυριαρχώντας πάνω στη «Φύση» αυτή, ο Λιαντίνης πιστεύει ότι γίνεται κυρίαρχος του θανάτου.
Αυτή η «απώλεια εαυτού», του φυσικού εαυτού ως σώματος, δε διαφέρει σε τίποτα, επί της ουσίας , από το ασκητικό ιδεώδες. Απλά, αποπειράται να γίνει ακόμα πιο συνεπές από αυτό. Γιατί η πλήρης κυριαρχία πάνω στο σώμα και τους φυσικούς περιορισμούς του, σημαίνει και την επιλογή της ώρας του θανάτου του. Ο ασκητισμός επιλέγει να βασανίσει το σώμα, η «λογική αυτοκτονία» του Λιαντίνη, επιλέγει να το αφανίσει.
η μη παραδοχή της σωματικής ήττας, αν ήταν πολεμιστής και θα είχε να διαλέξει ανάμεσα σε Μαραθώνα και Θερμοπύλες
θα είχε προτιμήσει τις Θερμοπύλες
προτίμησε την σωματική αυτοκτονία γιατί δεν θέλησε να αυτοκτονήσει τον δάσκαλο Λιαντίνη
αφού πίστευε ακράδαντα ότι η ζωή δεν έχει νόημα αν δεν δικαιούται και αν δεν έχει την αξιοπρέπεια
να την ζήσει όπως προτιμούσε