Το χρήμα γίνεται ατμός αυτά που γράφεις μένουν.

Φιλοσοφικά ερωτήματα και σκέψεις.
seismic
Δημοσιεύσεις: 1977
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Το χρήμα γίνεται ατμός αυτά που γράφεις μένουν.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 02 Ιούλ 2020, 18:58

seismic έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 18:34
nick έγραψε:
02 Ιούλ 2020, 17:58
Το ξέρεις ότι στις κατασκευές φτιάχνουμε θεμέλια; Αν ναι τι εννοείς, να αντικαταστησουμε τα θεμέλια με τη βίδα, να βαλουμε τη βίδα κατω(ή πανω) απο τα θεμέλια;
Δεν είπα να αντικαταστήσουμε τα θεμέλια. Τα θεμέλια που βάζουμε σήμερα έχουν μόνο έναν σκοπό και αυτός είναι να αυξήσουν την επιφάνεια του ενεργού εδάφους παραλαβής καθοδικών φορτίων ώστε να ελαττωθούν οι εντάσεις /μ2
Δεν αποτελούν όμως πάκτωση η οποία δεν επιτρέπει την στροφή του τοιχώματος.
Τα θεμέλια σήμερα όπως κατασκευάζονται είναι ασύνδετα με το έδαφος και είναι μηχανισμοί άρθρωσης η οποία επιτρέπει την στροφή του τοιχώματος.
Αν στον εξέχοντα πακτωμένο με το έδαφος τένοντα της πατέντας, του προσθέσουμε ένα περικόχλιο στο άνω άκρο του, και μετέπειτα κατασκευάσουμε το σκυρόδεμα των θεμελίων έτσι ώστε να τον ενσωματώσουμε μέσα σε αυτά, τότε έχουμε πάκτωση.
Η πάκτωση δεν επιτρέπει την ανατροπή του τοιχώματος οπότε και την παραμόρφωση της κατασκευής.
Υπάρχει όμως και η κάμψη του κορμού του τοιχώματος η οποία και αυτή προκαλεί παραμόρφωση.
Για να σταματήσουμε την ανατροπή και την κάμψη του κορμού του τοιχώματος κατά το λίκνισμα της κατασκευής τότε προεκτείνουμε τον πακτωμένο εξέχοντα από το έδαφος τένοντα, μέχρι την ανώτατη στάθμη του τοιχώματος άνευ συνάφειας , και τον πακτώνουμε με κοχλία εκεί επάνω.
Με την τελευταία μέθοδο καταργούμε και τον μοχλοβραχίονα του τοιχώματος με ότι αυτό συνεπάγεται.
Ακόμα ένας πάσσαλος κάτω από την βάση, γιατί αυτό είναι η πατέντα μου μόνο καλό κάνει.
Πάρε και ένα άλλο αντίγραφο.

seismic
Δημοσιεύσεις: 1977
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Το χρήμα γίνεται ατμός αυτά που γράφεις μένουν.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 03 Ιούλ 2020, 18:12

seismic έγραψε:
01 Ιούλ 2020, 19:05
Για να τελειώνουμε μια και καλή με τους ( έξυπνους ) αμφισβητίες της πατέντας μου.
Αν τολμούν ας διαψεύσουν τα πάρα κάτω που θα γράψω.
1) Ένα τοίχωμα που απλά πατάει πάνω στο έδαφος ανατρέπεται εύκολα με μια πλάγια δύναμη. Αν αυτό το τοίχωμα συνδέετε με άλλα τοιχώματα μέσο των δοκών, θα παραμορφώσει και τους δοκούς μέχρι αυτοί να σπάσουν.
2) Αν βιδώσεις αμφίπλευρα την βάση του τοιχώματος με το έδαφος δεν ανατρέπεται εύκολα με μια πλάγια δύναμη αλλά αν η δύναμη είναι μεγάλη θα καμφθεί ο κορμός του. Κάμψη του κορμού του τοιχώματος σημαίνει εφελκυσμός από την μια παρειά του και θλίψη από την άλλη παρειά του. Κάμψη χωρίς θλιπτικές εντάσεις και εφελκυσμό δεν υφίσταται.
Τι είναι οι θλιπτικές εντάσεις ?
Όταν σε ένα σώμα ασκούνται δυνάμεις αντίθετης φοράς που τείνουν να το συμπιέσουν.
Τι είναι ο εφελκυσμός ?
Συμβαίνει όταν σε ένα σώμα ασκούνται δυνάμεις αντίθετης φοράς που τείνουν να το επιμηκύνουν.
Δηλαδή κατά την κάμψη του τοιχώματος ή της δοκού η μία παρειά συμπιέζεται και η άλλη επιμηκύνεται
Κάμψη βασικά σημαίνει παραμόρφωση και παραμόρφωση σημαίνει αστοχία.
Ελέγχοντας την παραμόρφωση της κατασκευής σταματάς την αστοχία.
Η παραμόρφωση των κατασκευών δηλαδή η ψαθυρή αστοχία και η τελική κατάρρευσή τους, είναι το αποτέλεσμα προερχόμενο από την κάμψη του κορμού και την ανατροπή του τοιχώματος.
Για να σταματήσουμε την κατάρρευση των δομικών κατασκευών στον σεισμό πρέπει να σταματήσουμε την παραμόρφωσή τους δηλαδή να σταματήσουμε την κάμψη του κορμού τους και την ανατροπή τους.
3) Αν βιδώσουμε αμφίπλευρα τις ανώτατες άκρες των παρειών του τοιχώματος με το έδαφος κάτω από την θεμελίωση, χρησιμοποιώντας μηχανισμούς πάκτωσης αποτελούμενους από τένοντες άνευ συνάφειας και μηχανισμούς πάκτωσης των άκρων τους, τότε έχουμε σταματήσει την παραμόρφωση δηλαδή την στροφή ανατροπής τους και την κάμψη τους.
Όσο πιο μικρό είναι το ύψος των τοιχωμάτων και όσο μεγαλύτερο είναι το πλάτος της επιμήκους διατομής τους τόσο πιο αποτελεσματικός είναι ο μηχανισμός της πατέντας.
Η δημοσίευση που έκανα πάρα πάνω είναι εκλαϊκευμένη και αυτό για να καταλάβουν την ουσία οι πάντες. Έχω κάνει όμως και δημοσιεύσεις επιστημονικής ορολογίας τις οποίες δεν κατάλαβε κανένας. Θα ήθελα να αναφερθώ όμως σε όλους σας και να πω και την δική μου γνώμη περί αίσθηση ανωτερότητας σπουδών. Φυσικά κάθε άνθρωπος που σπούδασε κόπιασε και έχει κάθε λόγο να είναι περήφανος για αυτό. Όμως η ζωή δεν τελειώνει στις σπουδές. Κάθε άνθρωπος, από τον εργάτη μέχρι και τον ερευνητή του πανεπιστημίου κάνει μια εργασία. Αν αγαπά την εργασία του μπορεί να εξελιχθεί αποκτώντας γνώσεις άλλες που δεν διδάσκονται στα πανεπιστήμια αλλά μόνο η εμπειρία σου δίνει. Φυσικά οι εμπειρικές γνώσεις αν συνδυαστούν και με τις πανεπιστημιακές αυτό θα ήταν το τέλειο. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάθε άνθρωπος έχει γνώσεις στον τομέα της εργασίας του και δεν έχει γνώσεις σε άλλους κλάδους. Το πόσο μεγάλες είναι οι γνώσεις τους εξαρτάτε από την αγάπη τους στην εργασία που κάνουν και από την εμπειρία τους. Εγώ συνάδελφοι είναι χτίστης και σας λέω συνάδελφους γιατί και εγώ σαν κτίστης και εσείς σαν πολιτικοί μηχανικοί έχουμε έναν σκοπό. Να κατασκευάσουμε σωστές κατασκευές. Εγώ δεν ήξερα σχεδόν τίποτα από στατική πριν μερικά χρόνια. Έμαθα όμως ορισμένα πράγματα διότι αγάπησα την στατική. Τα έμαθα από το ίντερνετ διαβάζοντας διατριβές πολιτικών μηχανικών έμαθα και αρκετά μαθηματικά και ότι λέω θεωρητικά μπορώ να το αποδείξω και με μαθηματικά. Δεν είναι όμως η δουλειά μου αλλά το χόμπι μου. Δεν ξέρω όμως να σας πω αν ξέρω εγώ οι εσείς περισσότερα. Πάντως και αυτά που έμαθα από εσάς τα έμαθα. Όμως το συνέχισα να το ερευνώ 12 χρόνια, μαθαίνοντας από εσάς και ερευνώντας για το καλύτερο από την άλλη.

seismic
Δημοσιεύσεις: 1977
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Το χρήμα γίνεται ατμός αυτά που γράφεις μένουν.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » 04 Ιούλ 2020, 21:51

Ερώτηση μηχανικού. Σε ενα βραχωδες έδαφος φαντάζομαι ότι δεν μπορουμε να εφαρμοσουμε την μέθοδο σου γιατί αφενός έχουμε το τέλειο υπεδαφος κ αφετέρου η εκσκαφη του βράχου ( η τοπική) θαναι πολυ δαπανηρη κ με μικρό αποτελεσμα αφού θα καταστρεψω τον βράχο.
Η αγκύρωση που διαθέτω την τοποθετούμε μέσα σε γεώτρηση. Το κόστος μιας γεώτρησης σε βράχο ή σε έδαφος από τιμές που συνέλεξα από την αγορά δεν διαφέρει πολύ. Από την άλλη όταν έχουμε βράχο δεν είναι αναγκαία η βαθειά γεώτρηση οπότε μικραίνει το κόστος.
Η αγκύρωση που διαθέτω βελτιώνει μεν το έδαφος θεμελίωσης αλλά κάνει και κάτι άλλο με μικρό κόστος. Δεν παραλαμβάνει μόνο τα καθοδικά φορτία της μιας παρειάς του τοιχώματος, αλλά και τις ανοδικές εντάσεις της άλλης παρειάς του τοιχώματος δημιουργούμενες από την ανατροπή του. Οπότε αν η κατασκευή είναι πάνω σε βράχο ναι μεν δεν χρειάζεται την πατέντα μου για να βελτιώσει την αντοχή του βράχου, αλλά την χρειάζεται για να σταματήσει την ροπή ανατροπής του κάθε ενός τοιχώματος. Τον βράχο δεν τον καταστρέφεις αφού η οπή της γεώτρησης αφού πρώτα τοποθετηθεί και πακτωθεί η αγκύρωση μετέπειτα γεμίζει με σκυρόδεμα.
Ερώτηση μηχανικού.
Άλλη περίπτωση είναι η εκσκαφη σε μεσαίο έδαφος με υπόγειο όροφο σε ολη την επιφάνεια του και με γενική κοιτοστρωση. Εκεί εχω απειρη ακαμψια στην θεμελιωση κ πρακτικά δεν κινδυνεύουν από κάμψη η στρεψη τα τοιχια.
Έχει αποδειχθεί και στην πράξη ότι οι κατασκευές με υπόγεια αντέχουν καλύτερα σε σεισμό. Εν τούτης αν η κατασκευή είναι πολυώροφη υψίκορμη τότε και τα τοιχώματα έχουν μεγάλη κάμψη. Αν η κατασκευή διαθέτει πάρα πολύ μεγάλη ακαμψία και ύψος πάλη κινδυνεύει από ανατροπή ολόκληρη η κατασκευή. Και στις δύο περιπτώσεις, ας υπάρχουν υπόγεια πάλη χρησιμεύει η πατέντα διότι σταματά και την κάμψη του τοιχώματος αλλά και την ανατροπή όλης της κατασκευής Το κυριότερο είναι ότι σταματά τον μοχλοβραχίονα των τοιχωμάτων οπότε δεν υπάρχει πια κρίσιμη περιοχή αστοχίας λόγο κάμψης, ούτε διατμητική αστοχία είτε στην διατομή είτε στο σκυρόδεμα επικάλυψης. Αυτό συμβαίνει διότι η πατέντα παραλαμβάνει τις ανοδικές εντάσεις από την ροπή ανατροπής του τοιχώματος από την ανώτατη στάθμη του και τις εκτρέπει μέσα στο έδαφος.
Ερώτηση μηχανικού.Αυτό που συμπεραινω είναι το πρόβλημα δημιουργείται όταν εχω ψαθυρο η έντονα αργυλωδες υπεδαφος, χωρίς υπόγειο, με αρκετά υψηλή κατασκευή, με εντονες ροπες καμψης σεισμού, κ τότε εφαρμοζοντας την μέθοδο σου επιτυγχάνεις μεγαλυτερη ασφάλεια στην ανωδομη. Σωστά;;
Σε αυτή την περίπτωση είναι 100% αναγκαία η πατέντα αφού και το έδαφος θεμελίωσης βελτιώνει και τις ανοδικές εντάσεις ανατροπής τις εκτρέπει μέσα στο έδαφος, αφαιρώντας αυτές από τις διατομές των δοκών.

seismic
Δημοσιεύσεις: 1977
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Το χρήμα γίνεται ατμός αυτά που γράφεις μένουν.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » Χθες, 18:23

Για να βρούμε την αδράνεια της κατασκευής πολλαπλασιάζουμε την επιτάχυνση επί την μάζα.
Π.χ Μάζα σε ton X Επιτάχυνση 1g = 9,81m/sec2
50 τόνοι Χ 9,81m/sec2 = 490,5 τόνοι
Αν διπλασιάσουμε την επιτάχυνση διπλασιάζεται και η αδράνεια.
Π.χ 50 τόνοι Χ 19,62 m/sec2 = 981 τόνοι
Αν διπλασιάσουμε την μάζα διπλασιάζεται και η αδράνεια
Π.χ 100 τόνοι Χ 9,81m/sec2 = 981 τόνοι
Για να βρούμε την ροπή ανατροπής πολλαπλασιάζουμε την αδράνεια επί το ύψος στο τετράγωνο
Π.χ Αν έχουμε ένα ύψος 5 μέτρων για να βρούμε την ροπή ανατροπής των 490,5 τόνων λέμε
490,5 Χ 5 Χ 5 = 12262,5 τόνους
Συμπέρασμα
1) Αν μια μάζα 50 τόνων δεχθεί επιτάχυνση 1g που ισούται με επιτάχυνση 9,81m/sec2 τότε η αδράνειά του αυξάνει κατά 9,81 φορές περισσότερο από ότι είναι το βάρος του!
Αν διπλασιάσουμε την επιτάχυνση σε 2 g που ισούται με επιτάχυνση 9,81m/sec2 Χ 2 = 19,62 m/sec2 τότε η αδράνειά του αυξάνει κατά 19,62 φορές περισσότερο από ότι είναι το βάρος του!
Αν διπλασιάσουμε την επιτάχυνση και την μάζα τότε έχουμε 100 τόνοι Χ 19,62 = 1962 τόνους αδράνεια! Δηλαδή τετραπλάσια δύναμη από την επιτάχυνση του 1g και των 50 τόνων!
2) Αν τοποθετήσουμε την μάζα αυτή σε ύψος 5 μέτρων από την άρθρωση, τότε δημιουργείτε μοχλοβραχίονας και πολλαπλασιάζονται οι εντάσεις περισσότερο και η μάζα των 50 τόνων γίνεται 12.262,5 τόνους!
Δηλαδή 12262,5/50= 245,25 φορές μεγαλύτερο των 50 τόνων. :fp:
Παιδιά πρέπει να καταργήσουμε το ύψος του μοχλοβραχίονα το οποίο κατεβάζει φοβερές ροπές στην διατομή του τοιχώματος! :p2:
Υπάρχει λύση να καταργήσουμε τον μοχλοβραχίονα του τοιχώματος?

Ναι υπάρχει. :bored:
Ερώτηση
Η πλαστιμότητα της κατασκευής πως επηρεάζεται;
Απάντηση
Αν εφαρμόσεις προένταση στην διατομή του τοιχώματος τότε επηρεάζεται μερικός η πλαστιμότητα, αλλά από την άλλη αυξάνεις την δυναμική. Αν είναι τοίχωμα δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν όμως κάνεις απλή πάκτωση του τένοντα άνευ συνάφειας στο ανώτατο άκρο του υποστυλώματος και πάκτωση του άλλου άκρου στο έδαφος δεν επηρεάζεται καθόλου η πλαστιμότητα. Αυτό για τα υποστυλώματα. Για τα τοιχώματα. Μερική προένταση στα τοιχώματα θα ήταν το ιδανικό καθότι βελτιώνει τα βέλη του λοξού εφελκυσμού, αυξάνει την ενεργό διατομή του τοιχώματος, μειώνει τις ρωγμές, και τις εντάσεις εφελκυσμού. Ένα υλικό απόσβεσης τοποθετημένο στην άνω πάκτωση του μηχανισμού, δίνει την ευχέρεια να συνεργαστεί ο μηχανισμός άριστα με τις διατομές, για να εξασφαλίσουμε ισομερισμένη κατανομή των εντάσεων μέσα στα πλαίσια της ελαστικής μετατόπισης. Στην ανελαστική μετατόπιση ο μηχανισμός δρα δυναμικά εκ τρέποντας τις ανοδικές εντάσεις μέσο του τένοντα μέσα στο έδαφος αφαιρώντας αυτές από τις διατομές.

seismic
Δημοσιεύσεις: 1977
Εγγραφή: 02 Μάιος 2019, 18:10
Phorum.gr user: seismic

Re: Το χρήμα γίνεται ατμός αυτά που γράφεις μένουν.

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από seismic » Σήμερα, 18:47

seismic έγραψε:
Χθες, 18:23
Για να βρούμε την αδράνεια της κατασκευής πολλαπλασιάζουμε την επιτάχυνση επί την μάζα.
Π.χ Μάζα σε ton X Επιτάχυνση 1g = 9,81m/sec2
50 τόνοι Χ 9,81m/sec2 = 490,5 τόνοι
Αν διπλασιάσουμε την επιτάχυνση διπλασιάζεται και η αδράνεια.
Π.χ 50 τόνοι Χ 19,62 m/sec2 = 981 τόνοι
Αν διπλασιάσουμε την μάζα διπλασιάζεται και η αδράνεια
Π.χ 100 τόνοι Χ 9,81m/sec2 = 981 τόνοι
Για να βρούμε την ροπή ανατροπής πολλαπλασιάζουμε την αδράνεια επί το ύψος στο τετράγωνο
Π.χ Αν έχουμε ένα ύψος 5 μέτρων για να βρούμε την ροπή ανατροπής των 490,5 τόνων λέμε
490,5 Χ 5 Χ 5 = 12262,5 τόνους
Συμπέρασμα
1) Αν μια μάζα 50 τόνων δεχθεί επιτάχυνση 1g που ισούται με επιτάχυνση 9,81m/sec2 τότε η αδράνειά του αυξάνει κατά 9,81 φορές περισσότερο από ότι είναι το βάρος του!
Αν διπλασιάσουμε την επιτάχυνση σε 2 g που ισούται με επιτάχυνση 9,81m/sec2 Χ 2 = 19,62 m/sec2 τότε η αδράνειά του αυξάνει κατά 19,62 φορές περισσότερο από ότι είναι το βάρος του!
Αν διπλασιάσουμε την επιτάχυνση και την μάζα τότε έχουμε 100 τόνοι Χ 19,62 = 1962 τόνους αδράνεια! Δηλαδή τετραπλάσια δύναμη από την επιτάχυνση του 1g και των 50 τόνων!
2) Αν τοποθετήσουμε την μάζα αυτή σε ύψος 5 μέτρων από την άρθρωση, τότε δημιουργείτε μοχλοβραχίονας και πολλαπλασιάζονται οι εντάσεις περισσότερο και η μάζα των 50 τόνων γίνεται 12.262,5 τόνους!
Δηλαδή 12262,5/50= 245,25 φορές μεγαλύτερο των 50 τόνων. :fp:
Παιδιά πρέπει να καταργήσουμε το ύψος του μοχλοβραχίονα το οποίο κατεβάζει φοβερές ροπές στην διατομή του τοιχώματος! :p2:
Υπάρχει λύση να καταργήσουμε τον μοχλοβραχίονα του τοιχώματος?

Ναι υπάρχει. :bored:
Ερώτηση
Η πλαστιμότητα της κατασκευής πως επηρεάζεται;
Απάντηση
Αν εφαρμόσεις προένταση στην διατομή του τοιχώματος τότε επηρεάζεται μερικός η πλαστιμότητα, αλλά από την άλλη αυξάνεις την δυναμική. Αν είναι τοίχωμα δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν όμως κάνεις απλή πάκτωση του τένοντα άνευ συνάφειας στο ανώτατο άκρο του υποστυλώματος και πάκτωση του άλλου άκρου στο έδαφος δεν επηρεάζεται καθόλου η πλαστιμότητα. Αυτό για τα υποστυλώματα. Για τα τοιχώματα. Μερική προένταση στα τοιχώματα θα ήταν το ιδανικό καθότι βελτιώνει τα βέλη του λοξού εφελκυσμού, αυξάνει την ενεργό διατομή του τοιχώματος, μειώνει τις ρωγμές, και τις εντάσεις εφελκυσμού. Ένα υλικό απόσβεσης τοποθετημένο στην άνω πάκτωση του μηχανισμού, δίνει την ευχέρεια να συνεργαστεί ο μηχανισμός άριστα με τις διατομές, για να εξασφαλίσουμε ισομερισμένη κατανομή των εντάσεων μέσα στα πλαίσια της ελαστικής μετατόπισης. Στην ανελαστική μετατόπιση ο μηχανισμός δρα δυναμικά εκ τρέποντας τις ανοδικές εντάσεις μέσο του τένοντα μέσα στο έδαφος αφαιρώντας αυτές από τις διατομές.
έχουμε και λέμε: η αδράνεια εκφράζεται από την μάζα του σώματος και είναι ανεξάρτητη της αδρανειακής επιτάχυνσης. Το γινόμενό τους είναι η αδρανειακή δύναμη: F = m * a. Η αδρανειακή ροπή στη βάση του ταλαντωτή είναι Μ = F * h (όχι λοιπόν στο τετράγωνο το ύψος έκανα λάθος). Στην ελαστική θεώρηση το μέγεθος αυτής της ροπής δεν επηρεάζεται τόσο από το ύψος του ταλαντωτή όσο κυρίως από τα δυναμικά χαρακτηριστικά του ταλαντωτή (ιδιοπερίοδο Το και απόσβεση ξ) που μεταβάλλουν δραματικά την αδρανειακή επιτάχυνση για δεδομένη διέγερση στη βάση. Σε πολύ δύσκαμπτα συστήματα (Το / Τδ = 0, Τδ -> η δεσπόζουσα περίοδος της διέγερσης) η αδρανειακή επιτάχυνση ισούται με τη διεγείρουσα επιτάχυνση στη βάση. Από την άλλη πλευρά σε πολύ εύκαμπτα (Το>>Τδ) η αδρανειακή επιτάχυνση (άρα και η ροπή στη βάση) τείνει στο μηδέν. Υπάρχει και η περιοχή του συντονισμού (Το~Τδ) όπου η επιτάχυνση για συνήθεις αποσβέσεις (5%) είναι περίπου 2.5 φορές η διεγειρουσα στη βάση, ενώ αυξάνεται δραματικά όσο μειώνεται η απόσβεση αυτή.

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Φιλοσοφία”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών