δεν είμαι που λέω στους άλλους πότε επιτρέπεται να μιλάνε και πότε όχι.
και δεν χρειάζεται ν' απαντήσεις, εδώ τα λέει ο shrike.
Μετά τον Διαφωτισμό και την Αναγέννηση ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ !
Πολύ ωραία πάμε παρακάτω. Τι γίνεται με ζητήματα υγείας με πολλές λεπτομέρειες, κβαντομηχανικής κτλπ; Υπάρχουν εκ των προτέρων αυθεντίες;nik_killthemall έγραψε: ↑14 Ιουν 2018, 16:08Μετά τον Διαφωτισμό και την Αναγέννηση ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ !
Κι αν μιλάμε μάλιστα για τις ιερές θρησκευτικές γραφές ειδικά εκεί ισχύει το ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ, αφού όλα τα ευαγγέλια απευθύνονταν σε απλούς και αμόρφωτους ανθρώπους που δεν είχαν κανένα γνωστικό υπόβαθρο και προαπαιτούμενο !
Το ποιος θα έχει την πιο αξιόπιστη κρίση και θέση για να διατυπώνει κρίσεις, αυτό θα αναδεικνύεται (και όχι μονοσήμαντα) ΜΟΝΟ εκ των υστέρων από την ευγενική και ορθολογιστική αντιπαράθεση ιδεών, και ΠΟΤΈ εκ των πρωτέρων λόγω επίκλησης αυθεντίας ή απυρόβλητου ιερού δόγματος και προσωπικής πίστης που απαγορεύεται να τα αγγίξουμε.
Η πίστη στο υπέρλογο είναι προσωπική και είναι ο ορισμός της αυτοαναίρεσης το να την εκθέτεις σε ένα μέσον (φορουμ) που το εργαλείο της αλληλεπίδρασης των ιδεών είναι η λογική.
Οι γιατροί και οι φυσικοί βγάζουν συμπεράσματα μετά απο αυτήν ορθολογική κρίση που λέει να αν έχεις πάει ποτέ στο πανεπιστήμιο θα ξέρεις ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο θεμελιώδες στην ανάπτυξη της επιστήμης από τον διάλογο και την αμφισβήτηση. Όταν ο Καντ(που αναπαράγει εδώ ο φίλος) έγραφε για το τέλος της αυθεντίας εννοούσε για το τέλος της επιστημολογίας όπως τη βλέπει η σουβλίτσα,ως γνώση "εξ αποκαλύψεως" που κάποιοι με κάποιο τρόπο την έχουν άλλοι δεν την έχουν και προσπαθούν να την αποκτήσουν πειθαρχώντας στις διδαχές και τις εντολές των πρώτων(ή το βουλώνουν τελείως)Βινόσαυρος έγραψε: ↑14 Ιουν 2018, 16:14Πολύ ωραία πάμε παρακάτω. Τι γίνεται με ζητήματα υγείας με πολλές λεπτομέρειες, κβαντομηχανικής κτλπ; Υπάρχουν εκ των προτέρων αυθεντίες;nik_killthemall έγραψε: ↑14 Ιουν 2018, 16:08Μετά τον Διαφωτισμό και την Αναγέννηση ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ !
Κι αν μιλάμε μάλιστα για τις ιερές θρησκευτικές γραφές ειδικά εκεί ισχύει το ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ, αφού όλα τα ευαγγέλια απευθύνονταν σε απλούς και αμόρφωτους ανθρώπους που δεν είχαν κανένα γνωστικό υπόβαθρο και προαπαιτούμενο !
Το ποιος θα έχει την πιο αξιόπιστη κρίση και θέση για να διατυπώνει κρίσεις, αυτό θα αναδεικνύεται (και όχι μονοσήμαντα) ΜΟΝΟ εκ των υστέρων από την ευγενική και ορθολογιστική αντιπαράθεση ιδεών, και ΠΟΤΈ εκ των πρωτέρων λόγω επίκλησης αυθεντίας ή απυρόβλητου ιερού δόγματος και προσωπικής πίστης που απαγορεύεται να τα αγγίξουμε.
Η πίστη στο υπέρλογο είναι προσωπική και είναι ο ορισμός της αυτοαναίρεσης το να την εκθέτεις σε ένα μέσον (φορουμ) που το εργαλείο της αλληλεπίδρασης των ιδεών είναι η λογική.
Γιατί μήπως τα διάφορα θρησκευτικά δόγματα δεν ήταν κατασταλάγματα από διαμάχες; Το ότι η πλατιά μάζα δεν συμμετείχε σε αυτές είναι το ίδιο με ένα εργαστήρι, η πλατιά μάζα δεν συμμετέχει ή μήπως συμμετέχει; "Δικαιούται" ένας άσχετος με το αντικείμενο να μιλήσει; Π.χ. μπορεί ένας που δεν έχει μελετήσει μ.βασίλειο να κρίνει αυτά που είπε βάση των σημερινών συμπεριφορών των παπάδων;Nero έγραψε: ↑14 Ιουν 2018, 16:22Οι γιατροί και οι φυσικοί βγάζουν συμπεράσματα μετά απο αυτήν ορθολογική κρίση που λέει να αν έχεις πάει ποτέ στο πανεπιστήμιο θα ξέρεις ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο θεμελιώδες στην ανάπτυξη της επιστήμης από τον διάλογο και την αμφισβήτηση. Όταν ο Καντ(που αναπαράγει εδώ ο φίλος) έγραφε για το τέλος της αυθεντίας εννοούσε για το τέλος της επιστημολογίας όπως τη βλέπει η σουβλίτσα,ως γνώση "εξ αποκαλύψεως" που κάποιοι με κάποιο τρόπο την έχουν άλλοι δεν την έχουν και προσπαθούν να την αποκτήσουν πειθαρχώντας στις διδαχές και τις εντολές των πρώτων(ή το βουλώνουν τελείως)Βινόσαυρος έγραψε: ↑14 Ιουν 2018, 16:14Πολύ ωραία πάμε παρακάτω. Τι γίνεται με ζητήματα υγείας με πολλές λεπτομέρειες, κβαντομηχανικής κτλπ; Υπάρχουν εκ των προτέρων αυθεντίες;nik_killthemall έγραψε: ↑14 Ιουν 2018, 16:08
Μετά τον Διαφωτισμό και την Αναγέννηση ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ !
Κι αν μιλάμε μάλιστα για τις ιερές θρησκευτικές γραφές ειδικά εκεί ισχύει το ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ, αφού όλα τα ευαγγέλια απευθύνονταν σε απλούς και αμόρφωτους ανθρώπους που δεν είχαν κανένα γνωστικό υπόβαθρο και προαπαιτούμενο !
Το ποιος θα έχει την πιο αξιόπιστη κρίση και θέση για να διατυπώνει κρίσεις, αυτό θα αναδεικνύεται (και όχι μονοσήμαντα) ΜΟΝΟ εκ των υστέρων από την ευγενική και ορθολογιστική αντιπαράθεση ιδεών, και ΠΟΤΈ εκ των πρωτέρων λόγω επίκλησης αυθεντίας ή απυρόβλητου ιερού δόγματος και προσωπικής πίστης που απαγορεύεται να τα αγγίξουμε.
Η πίστη στο υπέρλογο είναι προσωπική και είναι ο ορισμός της αυτοαναίρεσης το να την εκθέτεις σε ένα μέσον (φορουμ) που το εργαλείο της αλληλεπίδρασης των ιδεών είναι η λογική.
άρρει οποιαδήποτε έννοια "δικαιούται" που γράφεις !!μπορεί δηλ. ο οποιοσδήποτε όσο ασχετος κι αν είναι να διατυπώσει οποιαδήποτε κρίση επιθυμεί, αρκεί να είναι ανεκτικός στο να του αναιρούν την μια κρίση μετά την άλλη, ειδικά στα θέματα των θετικών επιστημών που είναι ίσως και πιο χειροπιαστά.
αυτό ακριβώς !Φινγκόλφιν έγραψε: ↑14 Ιουν 2018, 18:33Πέρα από αυτό, κάθε άποψη και εκφραστής της κρίνονται. Δεν υπάρχουν διάκριση ανάμεσα σε άτομα με επιστημολογικό δικαίωμα στην άποψη και με προστασία από την κριτική και σε άτομα που στερούνται αυτών των δικαιωμάτων. Η γνώση είναι κοινωνικό προϊόν και όλοι μπορούν να μετέχουν στην κατανάλωση και παραγωγή του. Δεν υπάρχουν εγγενώς ικανοί και ανίκανοι να έχουν άποψη.
τα είδα και τα ανηπαρήγαγα στην απάντησή μου ! Η εκφορά/άποψης κρίσης από τον οποιονδήπτε δεν έχει κανέναν συσχετισμό με το "δικαιούται" είτε εντός είτε εκτός εισαγωγικών.
λυπάμαι, λυπάμαι που στέκεσαι στους τύπους και όχι στην ουσίαnik_killthemall έγραψε: ↑14 Ιουν 2018, 22:04τα είδα και τα ανηπαρήγαγα στην απάντησή μου ! Η εκφορά/άποψης κρίσης από τον οποιονδήπτε δεν έχει κανέναν συσχετισμό με το "δικαιούται" είτε εντός είτε εκτός εισαγωγικών.
Πόσο μάλλον όταν αυτή αναφέρεται σε κρίση επί των ευαγγελίων τα οποία απευθύνονταν σε αμόρφωτους και εξαθλιωμένους ανθρώπους που δεν είχαν κανένα γνωστικό και εκπαιδευτικό αντικείμενο και προαπαιτούμενο (εκτός κι αν δεν απευθύνονταν σε τέτοιους)
Σε αυτό το μέσον (φόρουμ) όλα τα κρίνει η κόσμια και ευγενική αντιπαράθεση όλων με όλους και όχι η αντιπαράθεση μερικών μόνο με μερικούς, και ούτε οι αυθεντίες ή οι απυρόβλητες ιερές πίστες του καθενός, που εκ των πρωτέρων θα αποφασίζουν αν θα εκκινήσει μια αντιπαράθεση ή οχι !Φινγκόλφιν έγραψε: ↑14 Ιουν 2018, 18:33Πέρα από αυτό, κάθε άποψη και εκφραστής της κρίνονται. Δεν υπάρχουν διάκριση ανάμεσα σε άτομα με επιστημολογικό δικαίωμα στην άποψη και με προστασία από την κριτική και σε άτομα που στερούνται αυτών των δικαιωμάτων. Η γνώση είναι κοινωνικό προϊόν και όλοι μπορούν να μετέχουν στην κατανάλωση και παραγωγή του. Δεν υπάρχουν εγγενώς ικανοί και ανίκανοι να έχουν άποψη.