Απατο 3
Απατο 3
Καποτε δικαιολογουμασταν. Οταν οι ανιχνευσεις μας ,κινουμενες σε μοτιβα που υφαιναμε σαν αλλες Πηνελοπες “επεφταν” σε τειχη χτισμενα με τα κουφαρια των θεωριων του παρελθοντος·των ιδιων θεωριων που πρωτοδιατυπωμενες καθως ηταν , διεκδικουσαν μεριδιο στην τελικη αναλογια των δομικων υλικων του υαλου απο το οποιο δημιουργουνταν τα πρισματα που μας επετρεπαν να καταχωνιασουμε την οποια υπονοια πολυμερειας στα τρισβαθα της συλλογικης μας συνειδησης. Καθε μπουρδουκλωμα, καθε φραγμος οφειλομενος στις αντιφασεις ή τα ορια που εθετε η σωματοποιηση των πρακτικων του λογου , αποτελουσε και ενα ακομα αλλοθι για την επαγωγικη υπερβαση του. Σημερα, αυτο το προνομιο δεν το εχουμε. Αφενος γιατι το υφαδι τελειωσε, και μαζι του καθε ενδεχομενο εμπλουτισμου του πεδιου κατευθυνσεων των ανιχνευσεων μας , υστερα γιατι στην προσπαθεια μας να ξεμπερδεψουμε το κουβαρι επρεπε να εφευρουμε τροπους μη χρονικης αντιστροφης, που συνισταντο στην ανασκοπηση οχι των προκειμενων των προτασεων, αλλα περισσοτερο των θεμελιακων αξιωματων απο τα οποια αυτες απέρρεαν.Φτασαμε,λοιπον, στον 21ο αιωνα να μην ομιλουμε για την προοπτικη μιας ανανεωσης, πραγμα που προυποθετει μια συνεχεια, ενα γιγνεσθαι θεμελιωμενο στην γραμμικοτητα της μεταβασης, αλλα της καταβαραθρωσης, της διασπασης, του κατακερματισμου, τελος, της μη διαλεκτικης αντικαταστασης με μια νεα αφηγηση σταθμισμενη βασει αχρονικων και ανεπικαιρων προτυπων. Αποκτησαμε στην συλλογη της βιβλιοθηκης μας απο εναν Ντελεζ, εναν Ντεριντα, εναν Φουκω, δοκιμια του Αρτω τα οποια φροντισαμε να επιδειξουμε ως ενδειξη του πνευματικου μας πλουτου, μα αλιμονο κι αν καταλαβαμε τιποτα περισσοτερο απο οσα ειμασταν ετοιμοι να καταλαβουμε... Ο Φουκω και ο Ντελεζ, ο Ντεριντα και ο Αρτω ηταν το αποσταγμα μιας εποχης κουρασμενης που κληρονομησε αφηγησεις που επρεπε να αναλυθουν.
Δεν υπηρχε καποια εξωθεν αναγκη για κατι τετοιο, αλλωστε ακομα και τωρα βαδιζουμε στηριζομενοι πανω στην δυσαρμονικη πολυφωνια που προκυπτει απο την ταυτοχρονη υπαρξη των παλαιων και νεων αφηγησεων. Το “επρεπε” εδραζεται στην απροσωπη αναγκαιοτητα για μια ερμηνεια της εσωτερικης διαστασης της αφηγησης, του “καλως κρυμμενου” πισω απο καθε προτασιακη δομη, που κεντριζε το ενδιαφερον οσων δυσκοιλιων ηθελαν μασημενη τροφη για να πεψουν. Οσους επρεπε, για να μπορεσουν να δουν ,να τους φορεσουν γυαλια μυωπιας και για να μπορεσουν να ακουσουν, ενισχυτες ακοης. Μονο που στην περιπτωση μας αυτα δεν ειχαν υλικη υποσταση. Οι μυωπικοι αρχισαν να βλεπουν αφου καθοριστηκε ενας νεος ιδιοτυπος τροπος εκφρασης της, μονο αφου διανοιχθηκε συσχετιζομενος με την πρωταρχικη αφηγηση και την οικειοποιηθηκε ταυτοποιωντας την σε κλασεις συγκεκριμενων μορφων. Με λιγα λογια, οταν μπορεσε το κενο να καλυφθει απο μια νεα θεωρια!
Αυτη ειναι η απαντηση σε μια ερωτηση που ακομα δεν τεθηκε: Πως φτασαμε το διαβασμα του Ντοστογιεφσκυ στην παραλια να γινει μοδα; ΄Η γενικοτερα με ποιον διεστραμμενο τροπο καθιερωθηκε να διδεται αυτη η βαρυτητα στην εκφραση της (α)πνευματικοτητας ;
Ας μην γελιωμαστε, κανουμε αναφορα σε τετοιου ειδους ενεργηματα μοναχα σκεπτομενοι οτι προκεινται για καποιου ειδους εκφραση μιας ηδη ενυπαρχουσας τασης. Επαναστατουμε μπροστα στην προοπτικη της εδραιωσης της εχοντας επιγνωση του σημειου που ξεκινησε.
Δεν υπηρχε καποια εξωθεν αναγκη για κατι τετοιο, αλλωστε ακομα και τωρα βαδιζουμε στηριζομενοι πανω στην δυσαρμονικη πολυφωνια που προκυπτει απο την ταυτοχρονη υπαρξη των παλαιων και νεων αφηγησεων. Το “επρεπε” εδραζεται στην απροσωπη αναγκαιοτητα για μια ερμηνεια της εσωτερικης διαστασης της αφηγησης, του “καλως κρυμμενου” πισω απο καθε προτασιακη δομη, που κεντριζε το ενδιαφερον οσων δυσκοιλιων ηθελαν μασημενη τροφη για να πεψουν. Οσους επρεπε, για να μπορεσουν να δουν ,να τους φορεσουν γυαλια μυωπιας και για να μπορεσουν να ακουσουν, ενισχυτες ακοης. Μονο που στην περιπτωση μας αυτα δεν ειχαν υλικη υποσταση. Οι μυωπικοι αρχισαν να βλεπουν αφου καθοριστηκε ενας νεος ιδιοτυπος τροπος εκφρασης της, μονο αφου διανοιχθηκε συσχετιζομενος με την πρωταρχικη αφηγηση και την οικειοποιηθηκε ταυτοποιωντας την σε κλασεις συγκεκριμενων μορφων. Με λιγα λογια, οταν μπορεσε το κενο να καλυφθει απο μια νεα θεωρια!
Αυτη ειναι η απαντηση σε μια ερωτηση που ακομα δεν τεθηκε: Πως φτασαμε το διαβασμα του Ντοστογιεφσκυ στην παραλια να γινει μοδα; ΄Η γενικοτερα με ποιον διεστραμμενο τροπο καθιερωθηκε να διδεται αυτη η βαρυτητα στην εκφραση της (α)πνευματικοτητας ;
Ας μην γελιωμαστε, κανουμε αναφορα σε τετοιου ειδους ενεργηματα μοναχα σκεπτομενοι οτι προκεινται για καποιου ειδους εκφραση μιας ηδη ενυπαρχουσας τασης. Επαναστατουμε μπροστα στην προοπτικη της εδραιωσης της εχοντας επιγνωση του σημειου που ξεκινησε.
Re: Απατο 3
Άμα είσαι μεταξύ 17-23 όλα καλά φίλε μου, διαφορετικά πρόβλημα.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Απατο 3
Εγώ δεν καταλαβαίνω καν την ερώτηση. Πού πρέπει ακριβώς να διαβάσεις τον Ντοστογιέφσκυ; Στην υπόγα σου στην Νίκαια, αφού έχεις χτυπήσει το γκου πρέζα; Το να διαβάσεις κάτι στην παραλία δίνει βαρύτητα στην έκφραση της (α)πνευματικότητας; Πώς;
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
Re: Απατο 3
Όταν ήμουν 17 και εμένα μου την σπάγανε πολύ τέτοιες φάσεις πάντως, τζαστ σέηνγκ ε.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- Dwarven Blacksmith
- Δημοσιεύσεις: 42513
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:08
- Τοποθεσία: Maiore Patria
Re: Απατο 3
Υφαίναμε σαν άλλες Πηνελοπες μέχρι που η νύχτα άπλωσε το μαύρο πέπλο της πάνω από τη Βασιλεύουσα.
Εξασκήσου στη λακωνικότητα αγαπητέ OP.
Εξασκήσου στη λακωνικότητα αγαπητέ OP.
I would have lived in peace. But my enemies brought me war.
Re: Απατο 3
Εμένα πλέον μου τη σπάει πιο πολύ να βλέπω τα ηλίθια πρόβατα να είναι πάνω από τα κινητά τους στην παραλία.sys3x έγραψε: ↑27 Ιαν 2021, 18:23Όταν ήμουν 17 και εμένα μου την σπάγανε πολύ τέτοιες φάσεις πάντως, τζαστ σέηνγκ ε.
Ενπηρειά και σθένος σου πήρε 6 σελίδες να κάνεις άρνηση απαιτούμενος. Είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα, είμαι νεαρή γυναίκα. Ακόμα και οι Ζαίοι δεν χρειάζονται τα δύο χρώματα σαν κυρίες.
Thank you Google Translate.
Thank you Google Translate.
Re: Απατο 3
είναι προαπαιτούμενο να διαβάσουμε προηγουμένως
τα δύο πρώτα για να κατανοήσουμε το 3;
τα δύο πρώτα για να κατανοήσουμε το 3;
fear as night can’t be shut off
Re: Απατο 3
υποθετω πως ναι, διαβαζοντας τις τοποθετησεις του νον ετζι τινειτζερ συσεξ,του υπολογιστικοτετοιου που (Πραγματι) δεν καταλαβε την ερωτηση μου και του ντουορβεν μπλακσμιθ που τον πειραξε η φλυαρια μου
Ο τιτλος δεν παραπεμπει σε διαπιστωση αλλα επιθυμια. Αυτη, ισως μπορουμε να πουμε οτι δικαιολογειται διαβαζοντας τους απο πανω.Αλλα δεν λεω περισσοτερα μηπως και κινδυνεψω να ξαναχαρακτηριστω φλυαρος απο τον νανο που ισως συνηθισε το κινεζικο λογοσυλλαβικο συστημα
Ο τιτλος δεν παραπεμπει σε διαπιστωση αλλα επιθυμια. Αυτη, ισως μπορουμε να πουμε οτι δικαιολογειται διαβαζοντας τους απο πανω.Αλλα δεν λεω περισσοτερα μηπως και κινδυνεψω να ξαναχαρακτηριστω φλυαρος απο τον νανο που ισως συνηθισε το κινεζικο λογοσυλλαβικο συστημα
Re: Απατο 3
Ναι ρε μαν, επιθυμία, οκ, το πιάσαμε, αλλά μετά εσένα θα σε πιάνουν οι καταθλιψάρες, εγώ έτσι κι αλλιώς ξες.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Απατο 3
εγώ μόνο την ερώτηση κατάλαβα και θα απαντήσω κιόλας.δεν ξέρω
- tipiti klop
- Δημοσιεύσεις: 167
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 09:24
Re: Απατο 3
Πάντως γράφεις όχι ακριβώς σα να ήθελες να επικοινωνήσεις κάποιες ιδέες σου, αλλά σα να ευχόσουν να μπορούσε κάποιος να σε καταλάβει, προδικάζοντας ταυτόχρονα το αποτέλεσμα: άπατο 3.
Πράγματι, κινδυνεύεις να μη σε καταλάβουν.
Μιλάς με ένα ύφος περισσότερο ποιητικό, οπότε ο καθένας αφουγκράζεται περισσότερο την επιθυμία σου, παρά τη σκέψη σου. Και βρίσκεσαι στη φιλοσοφία, ε;
Επίσης το πρώτο πληθυντικό πρόσωπο, σα να είσαστε πολλοί αυτοί που "κάποτε δικαιολογούνταν", αλλά σήμερα "δεν έχουν πια το προνόμιο" παραπέμπει σε κάποια συλλογικότητα, που πάλι υποψιάζεται κανείς ότι πήγε και αυτή άπατη. Ποιοι είστε εσείς ρε παιδιά;
Και τι ακριβώς χάσατε, ή δεν το έχετε βρει ακόμα; Νομίζω αυτό πιάνει στον αέρα το πουλί το συσξ και αρχίζει τις παρηγόριες.
Άμα λοιπόν δεν έχεις αποφασίσει σε ποια βάρκα θα πατήσεις για να μιλήσεις, (σε αυτή της λογικής ή σε αυτή της επιθυμίας που είναι γεμάτη παράπονα και μισόλογα), τότε θα μπερδεύεις τους συνομιλητές σου.
Αν θέλεις, επαναδιατυπώνεις, θέση και ερώτηση. Μη χάνεις ευκαιρία, είμαι σε καλή διάθεση, οι Μεγάλες Αφηγήσεις πέθαναν, η δική μου ζει ακόμα (έτοιμη σε κονσέρβα).
Πράγματι, κινδυνεύεις να μη σε καταλάβουν.
Μιλάς με ένα ύφος περισσότερο ποιητικό, οπότε ο καθένας αφουγκράζεται περισσότερο την επιθυμία σου, παρά τη σκέψη σου. Και βρίσκεσαι στη φιλοσοφία, ε;
Επίσης το πρώτο πληθυντικό πρόσωπο, σα να είσαστε πολλοί αυτοί που "κάποτε δικαιολογούνταν", αλλά σήμερα "δεν έχουν πια το προνόμιο" παραπέμπει σε κάποια συλλογικότητα, που πάλι υποψιάζεται κανείς ότι πήγε και αυτή άπατη. Ποιοι είστε εσείς ρε παιδιά;
Και τι ακριβώς χάσατε, ή δεν το έχετε βρει ακόμα; Νομίζω αυτό πιάνει στον αέρα το πουλί το συσξ και αρχίζει τις παρηγόριες.
Άμα λοιπόν δεν έχεις αποφασίσει σε ποια βάρκα θα πατήσεις για να μιλήσεις, (σε αυτή της λογικής ή σε αυτή της επιθυμίας που είναι γεμάτη παράπονα και μισόλογα), τότε θα μπερδεύεις τους συνομιλητές σου.
Αν θέλεις, επαναδιατυπώνεις, θέση και ερώτηση. Μη χάνεις ευκαιρία, είμαι σε καλή διάθεση, οι Μεγάλες Αφηγήσεις πέθαναν, η δική μου ζει ακόμα (έτοιμη σε κονσέρβα).
- hellegennes
- Δημοσιεύσεις: 40339
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:17
Re: Απατο 3
What?
Ξημέρωσε.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
Α, τι ωραία που είναι!
Ήρθε η ώρα να κοιμηθώ.
Κι αν είμαι τυχερός,
θα με ξυπνήσουν μια Δευτέρα παρουσία κατά την θρησκεία.
Μα δεν ξέρω αν και τότε να σηκωθώ θελήσω.
- ΠΑΓΧΡΗΣΤΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 2150
- Εγγραφή: 24 Σεπ 2019, 15:07
Re: Απατο 3
Σε κείμενο αποστερημένο παντελώς από τόνους μην περιμένεις την αναγνωστική μου συνδρομή φίλε νηματοθέτα
Από την αποπλανητική έλξη στον σημειωτικό τυχοδιωκτισμό μια αμφίκρημνη παλινδρομία
Re: Απατο 3
κρατω τις 4 πρωτες γραμμες του κειμενου σου κι οτι ο συσεξ επιασε καποιο πουλι