Όχι γιατί το τι είναι ασυδοσία είναι υποκειμενικό. Όταν λες ότι επιτρέπεις την ελευθερία λόγου αλλά όχι την ασυδοσία αυτό που ουσιαστικά λες είναι ότι την επιτρέπεις εκτός από τις περιπτώσεις που δεν την επιτρέπεις. Με άλλα λόγια δεν την επιτρέπεις.
Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Re: Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Re: Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Λοιπόν, για να το ξεκαθαρίσουμε.AlienWay έγραψε: ↑10 Οκτ 2021, 14:17Αυτό που φέρεις ως παράδειγμα (ότι πρέπει να στειρωθούν) είναι μια απόλυτη και ακραία θέση, σαφώς ορισμένη. Αυτή τη στιγμή, το πρόβλημα με τη "ρητορική μίσους" το έχουν χώρες όπου τιμωρούνται όσοι εκφράζουν λιγότερο ακραίες ή λιγότερο σαφώς ορισμένες θέσεις.Λοξίας έγραψε: ↑10 Οκτ 2021, 13:17Το παράδειγμα που έφερα, δηλαδή η διάδοση δια λόγου ή έργων, πως οι με σύνδρομο Down (ή οι Ρομά, ή οι Ιεχωβάδες, ή οι μαύροι, ή οι λευκοί, ή...), πρέπει να στειρωθούν, σαφώς και εκφράζει/διαδίδει μίσος, το οποίο μπορεί να υποκινήσει βία και απειλή για την ζωή αυτών κατά των οποίων στρέφει το μίσος του.
Αυτό ακριβώς λέει το άρθρο...
Αυτό συμβαίνει γιατί το μίσος είναι ένα συναίσθημα που ποικίλλει σε ένταση. Δεν υπάρχει κάποιο μισόμετρο για να μετράμε το μίσος.
Πρώτον, το παράδειγμα που έφερες εσύ δεν ισχύει, διότι το "μου έκλεψε το πορτοφόλι ένας Ρομά", είναι μια απλή διαπίστωση και όχι έκφραση, καθ' οιονδήποτε τρόπο, μίσους.
Συμφωνείς; Αν ναι, τότε πρέπει να φέρεις ένα άλλο, παράδειγμα που να εμπίπτει στο πνεύμα και στο γράμμα του νόμου, αλλά και να είναι ασαφές, όπως λες.
Δεύτερον το δικό μου παράδειγμα δεν είναι ακραίο, καθώς έχουν κατά καιρούς (και πολύ συχνά μάλιστα) εκφραστεί παρόμοιες απόψεις για διάφορες μειονοτικές ομάδες. Και στο παρελθόν, έχουν εφαρμοστεί τέτοια μέτρα.
Απλώς, θυμίσου τους Ναζί.
Το μίσος ναι, δεν έχει εντασιόμετρο.
Αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του νόμου. Δεν υπάρχει πουθενά υπόνοια στο άρθρο για πολύ λίγο, μέτριο ή έντονο μίσος, ώστε να τιμωρούνται ανάλογα οι παραβάτες.
Από την στιγμή που εκφράζεις και διαδίδεις απόψεις που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την ζωή των θιγομένων από τις απόψεις αυτές, δεν μετράμε την ένταση του μίσους, αλλά την έκφρασή του.
Δεν υπάρχει "λιγότερο σαφώς ορισμένη θέση"!
Όταν οι δημοσιευμένη ή προφορικά διαδιδόμενη άποψη/προτροπή σου...
προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που µπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, µίσος ή βία κατά προσώπου ή οµάδας προσώπων, που προσδιορίζονται µε βάση τη φυλή, το χρώµα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το σεξουαλικό προσανατολισµό, την ταυτότητα φύλου ή την αναπηρία, κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δηµόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωµατική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων
Τότε έχεις εκφραστεί με μίσος.
Re: Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Ωραία. Ας πάρουμε ένα άλλο παράδειγμα. Λέει κάποιος "Δεν τους μπορώ τους Ρομά. Αιμομικτούνε και βρομάνε σκουπιδίλα".Λοξίας έγραψε: ↑10 Οκτ 2021, 14:37Λοιπόν, για να το ξεκαθαρίσουμε.AlienWay έγραψε: ↑10 Οκτ 2021, 14:17Αυτό που φέρεις ως παράδειγμα (ότι πρέπει να στειρωθούν) είναι μια απόλυτη και ακραία θέση, σαφώς ορισμένη. Αυτή τη στιγμή, το πρόβλημα με τη "ρητορική μίσους" το έχουν χώρες όπου τιμωρούνται όσοι εκφράζουν λιγότερο ακραίες ή λιγότερο σαφώς ορισμένες θέσεις.Λοξίας έγραψε: ↑10 Οκτ 2021, 13:17Το παράδειγμα που έφερα, δηλαδή η διάδοση δια λόγου ή έργων, πως οι με σύνδρομο Down (ή οι Ρομά, ή οι Ιεχωβάδες, ή οι μαύροι, ή οι λευκοί, ή...), πρέπει να στειρωθούν, σαφώς και εκφράζει/διαδίδει μίσος, το οποίο μπορεί να υποκινήσει βία και απειλή για την ζωή αυτών κατά των οποίων στρέφει το μίσος του.
Αυτό ακριβώς λέει το άρθρο...
Αυτό συμβαίνει γιατί το μίσος είναι ένα συναίσθημα που ποικίλλει σε ένταση. Δεν υπάρχει κάποιο μισόμετρο για να μετράμε το μίσος.
Πρώτον, το παράδειγμα που έφερες εσύ δεν ισχύει, διότι το "μου έκλεψε το πορτοφόλι ένας Ρομά", είναι μια απλή διαπίστωση και όχι έκφραση, καθ' οιονδήποτε τρόπο, μίσους.
Συμφωνείς; Αν ναι, τότε πρέπει να φέρεις ένα άλλο, παράδειγμα που να εμπίπτει στο πνεύμα και στο γράμμα του νόμου, αλλά και να είναι ασαφές, όπως λες.
Δεύτερον το δικό μου παράδειγμα δεν είναι ακραίο, καθώς έχουν κατά καιρούς (και πολύ συχνά μάλιστα) εκφραστεί παρόμοιες απόψεις για διάφορες μειονοτικές ομάδες. Και στο παρελθόν, έχουν εφαρμοστεί τέτοια μέτρα.
Απλώς, θυμίσου τους Ναζί.
Το μίσος ναι, δεν έχει εντασιόμετρο.
Αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του νόμου. Δεν υπάρχει πουθενά υπόνοια στο άρθρο για πολύ λίγο, μέτριο ή έντονο μίσος, ώστε να τιμωρούνται ανάλογα οι παραβάτες.
Από την στιγμή που εκφράζεις και διαδίδεις απόψεις που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την ζωή των θιγομένων από τις απόψεις αυτές, δεν μετράμε την ένταση του μίσους, αλλά την έκφρασή του.
Δεν υπάρχει "λιγότερο σαφώς ορισμένη θέση"!
Όταν οι δημοσιευμένη ή προφορικά διαδιδόμενη άποψη/προτροπή σου...
προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που µπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, µίσος ή βία κατά προσώπου ή οµάδας προσώπων, που προσδιορίζονται µε βάση τη φυλή, το χρώµα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το σεξουαλικό προσανατολισµό, την ταυτότητα φύλου ή την αναπηρία, κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δηµόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωµατική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων
Τότε έχεις εκφραστεί με μίσος.
Αυτό πώς το βλέπεις;
Ζούμε σε μια οικονομία.
Re: Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Όχι. Υπάρχουν νόμοι που δεν επιτρέπουν την ασύδοτη εκφορά λόγου και πράξεων. Δεν τίθεται θέμα υποκειμενικής άποψης. Αλλιώς θα ήμασταν το τέλειο τριμπούρδελο στην απόλυτη ανομία και το χάος.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Re: Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Νομίζω πως εδώ κάνεις λάθος. Τα πολιτικά κόμματα (εκτός ίσως από τα μικρότερα αριστερά) το phorum μάλλον το έχουν γραμμένο εκεί που ποτέ δεν πιάνει μελάνι. Οι πολιτικές μάχες εδώ δεν είναι της Α' κατηγορίας. Είμαστε (βάζω και εμε΄να τον ίδιο μέσα) παίκτες τρίτης ερασιτεχνικής κατηγορίας (μην πω και παρακάτω).AlienWay έγραψε: ↑10 Οκτ 2021, 14:26Τα πολιτικά κόμματα χρησιμοποιούν το πχώρουμ για να κάνουν τη προπαγάνδα τους (φαίνεται ποιοι είναι οι έμμισθοι) και το αποτέλεσμα είναι ότι το φόρουμ φαίνεται ότι κινείται και δεν βαλτώνει όπως άλλα. Σε μια εποχή που το μέσο περνάει κρίση γιατί όλοι τη βρίσκουν με τα σόσιαλ μίντια.
Απλώς κάποιοι από εμάς περνάμε και εδώ ένα μέρος από τον ελεύθερο μας χρόνο, αντί να πηγαίνουμε στο καφενείο.
Βγαίνετε κερδισμένοι και εσείς αφού τελικά όλο και κάποιος διαβάζει για τις τριανταφυλιές σας και τα μπιφτέκια σας.
Εδώ κάνεις ένα βασικό λάθος. Κανένα κόμμα δεν θα πλήρωνε άνθρωπο/χρήστη για να γράψει κάτι εδώ (ούτε καν το ΚΚΕ). Όσοι το κάνουν, το κάνουν "για τη πλάκα τους".AlienWay έγραψε: ↑10 Οκτ 2021, 14:26Ωστόσο για τους υπόλοιπους χρήστες, (που δεν βγάζουν χαρτζιλίκι από το φόρουμ), σαφώς έχουν μεγαλύτερη αξία οι άλλες ενότητες κι ας μη κινούνται τόσο.
Αυτός είναι και ο λόγος που οι έμμισθοι εκπρόσωποι των κομμάτων τρολάρουν, γίνονται εριστικοί κλπ. Για να προκαλέσουν και να προσελκύσουν τους άλλους στα νήματα που ανοίγουν.
Συνήθως πρόκειται για νήματα που ασχολούνται με τον εμφύλιο, το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ, τον Γράμμο, το Βίτσι και τον Μελιγαλά.
Για τέτοια ποικιλία μιλάμε!
Προσπαθήστε να αναπτύξετε τις αντίστοιχες ενότητες τότε. Να προσελκύσετε την Πιπίτσα την μανικιουρίστα από το Ζεφύρι και την Ποπίτσα την κομμώτρια από το Κερατσίνι να αφήσουν το Facebook και να έρθουν εδώ και να γράψουν για το Big Brother και το Master Chef.
dtrimedia: Σύντομα κοντά σας!
Re: Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Είναι μία άποψη/γνώμη, που έχει κάποιος για μια "ομάδα ανθρώπων".
Θα μπορούσα να πω το ίδιο για τους ιεχωβάδες, τους μαύρους, του κινέζους ή τους ινδούς, τους καθολικούς ή τους αναρχικούς...
Θα μπορούσα να πω το ίδιο και για τον γείτονά μου ("κατά προσώπου" -όπως λέει το άρθρο).
Προφανώς και δεν θέλεις να εξετάσουμε την αληθότητα μιας τέτοιας άποψης/γνώμης (και σωστά), αλλά την επίπτωσή της.
Πως μπορεί μια τέτοια άποψη να "υποκινήσει, προκαλέσει, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες" σε βάρος αυτής ομάδας ανθρώπων, όπως ορίζει ο νόμος;
Δηλαδή θεωρείς πως μπορεί να βρεθεί ένας τρελός που άκουσε αυτήν την γνώμη, άρπαξε ένα καλάσνικωφ και όρμησε στους Ρομά ή στον γείτονά μου;
Και αν το μεταφέρουμε όχι σε ανθρώπινο επίπεδο, αλλά στο ζωϊκό βασίλειο, όπου οι άνθρωποι πράττουν εύκολα πολύ πιο βίαια, αν εκφράσω την γνώμη/άποψη πως: "οι καυκάσοι μολοσσοί αιμομικτούν και βρωμάνε σκουπιδίλα", θα υποκινήσω κάποιον να πάρει ένα καλάσνικωφ και να ξεκάνει τους συμπαθητικούς αυτούς γίγαντες;
Re: Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Οχι! Ο νόμος διαχωρίζει τις πράξεις βίας που περιγράφεις από την καλλιέργεια μίσους. Εν ολίγοις, μπορεί να το ακούσει αυτό κάποιος τρελός που δεν θα αρπάξει ένα καλάζινκοφ μεν, αλλά θα μισήσει τους Ρομά.Λοξίας έγραψε: ↑10 Οκτ 2021, 15:11Είναι μία άποψη/γνώμη, που έχει κάποιος για μια "ομάδα ανθρώπων".
Θα μπορούσα να πω το ίδιο για τους ιεχωβάδες, τους μαύρους, του κινέζους ή τους ινδούς, τους καθολικούς ή τους αναρχικούς...
Θα μπορούσα να πω το ίδιο και για τον γείτονά μου ("κατά προσώπου" -όπως λέει το άρθρο).
Προφανώς και δεν θέλεις να εξετάσουμε την αληθότητα μιας τέτοιας άποψης/γνώμης (και σωστά), αλλά την επίπτωσή της.
Πως μπορεί μια τέτοια άποψη να "υποκινήσει, προκαλέσει, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες" σε βάρος αυτής ομάδας ανθρώπων, όπως ορίζει ο νόμος;
Δηλαδή θεωρείς πως μπορεί να βρεθεί ένας τρελός που άκουσε αυτήν την γνώμη, άρπαξε ένα καλάσνικωφ και όρμησε στους Ρομά ή στον γείτονά μου;
Και αν το μεταφέρουμε όχι σε ανθρώπινο επίπεδο, αλλά στο ζωϊκό βασίλειο, όπου οι άνθρωποι πράττουν εύκολα πολύ πιο βίαια, αν εκφράσω την γνώμη/άποψη πως: "οι καυκάσοι μολοσσοί αιμομικτούν και βρωμάνε σκουπιδίλα", θα υποκινήσω κάποιον να πάρει ένα καλάσνικωφ και να ξεκάνει τους συμπαθητικούς αυτούς γίγαντες;
Ο νόμος λέει "να υποκινήσει βία ή μίσος".
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος AlienWay την 10 Οκτ 2021, 15:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ζούμε σε μια οικονομία.
Re: Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Περιέγραψα πράξη βίας που ΘΑ συνέβαινε κατ' εσέ
Εξέφρασα μια άποψη/γνώμη που μπορεί, κατ' εσέ, να υποκινήσει πράξεις βίας.
Στο δια ταύτα...
Έχουμε ανθρώπους με μειωμένη αντιληπτική ικανότητα, με διάφορα διανοητικά προβλήματα, με μικρά ή μεγάλα ψυχολογικά νοσήματα, καταλαβαίνεις...
Τότε δεν θα πρέπει να εκφράζουμε καμία αρνητική άποψη, ακόμα και αν είναι αληθής, από τον φόβο μήπως αυτά τα άτομα "μισήσουν" και υποκινήσουμε βία.
Να μην εκφράζουμε δηλαδή την θέση πως οι Ναζί έκαναν από τα χειρότερα εγκλήματα πολέμου, αλλά πως ήταν τα καλύτερα παλικάρια στον κόσμο...
Διότι τα άτομα αυτά, μπορεί να μισήσουν τους Ναζί και να υποκινηθεί βία.
Δεν μπορεί να σταθεί μια τέτοια θέση.
Στο τέλος, θα πρέπει να αλλάξουμε και την Ιστορία...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Λοξίας την 10 Οκτ 2021, 15:36, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Οκ, θα κάνω ένα απλό ερώτημα, επειδή με μπερδεύουν τα θεωρητικα.AlienWay έγραψε: ↑10 Οκτ 2021, 15:14Οχι! Ο νόμος διαχωρίζει τις πράξεις βίας που περιγράφεις από την καλλιέργεια μίσους. Εν ολίγοις, μπορεί να το ακούσει αυτό κάποιος τρελός που δεν θα αρπάξει ένα καλάζινκοφ μεν, αλλά θα μισήσει τους Ρομά.Λοξίας έγραψε: ↑10 Οκτ 2021, 15:11Είναι μία άποψη/γνώμη, που έχει κάποιος για μια "ομάδα ανθρώπων".
Θα μπορούσα να πω το ίδιο για τους ιεχωβάδες, τους μαύρους, του κινέζους ή τους ινδούς, τους καθολικούς ή τους αναρχικούς...
Θα μπορούσα να πω το ίδιο και για τον γείτονά μου ("κατά προσώπου" -όπως λέει το άρθρο).
Προφανώς και δεν θέλεις να εξετάσουμε την αληθότητα μιας τέτοιας άποψης/γνώμης (και σωστά), αλλά την επίπτωσή της.
Πως μπορεί μια τέτοια άποψη να "υποκινήσει, προκαλέσει, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες" σε βάρος αυτής ομάδας ανθρώπων, όπως ορίζει ο νόμος;
Δηλαδή θεωρείς πως μπορεί να βρεθεί ένας τρελός που άκουσε αυτήν την γνώμη, άρπαξε ένα καλάσνικωφ και όρμησε στους Ρομά ή στον γείτονά μου;
Και αν το μεταφέρουμε όχι σε ανθρώπινο επίπεδο, αλλά στο ζωϊκό βασίλειο, όπου οι άνθρωποι πράττουν εύκολα πολύ πιο βίαια, αν εκφράσω την γνώμη/άποψη πως: "οι καυκάσοι μολοσσοί αιμομικτούν και βρωμάνε σκουπιδίλα", θα υποκινήσω κάποιον να πάρει ένα καλάσνικωφ και να ξεκάνει τους συμπαθητικούς αυτούς γίγαντες;
Ο νόμος λέει "να υποκινήσει βία ή μίσος".
Αν δείτε ένα πανώ, μία αφίσα, ένα κείμενο που να αναφέρει
ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ..................... (βάλτε ό,τ ι γουστάρετε στην παρένθεση)
τι είναι;
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.
Re: Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Απάντησέ μου σε αυτό που σε ρώτησα πιο πάνω, να τα ξεμπερδέψουμε...
Ωραία, βάζω ό,τι γουστάρω: "...ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΡΥΔΙΑΣ"
Μια χαρά προτροπή να φάμε καρύδια...και αν βάλουμε και μέλι, ακόμα καλύτερα...
Αλλά αν βάλω μια ομάδα ανθρώπων, που βασίζεται στο χρώμα, στο θρήσκευμα κ.λπ κ.λπ.
τότε είναι προτροπή βίας και υποκίνηση πράξεων που θα θέσουν σε κίνδυνο την ζωή, κ.λπ κ.λπ
Δεν καταλαβαίνω γιατί έβαλες κάτι τέτοιο...
Re: Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Γι αυτό σου λέω εγώ, ότι οι πράξεις βίας είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο. Το μίσος όμως, είναι κάτι εσωτερικό. Κακώς λοιπόν ο νόμος το διαχωρίζει από τις πράξεις βίας.Λοξίας έγραψε: ↑10 Οκτ 2021, 15:26Περιέγραψα πράξη βίας που ΘΑ συνέβαινε κατ' εσέ
Εξέφρασα μια άποψη/γνώμη που μπορεί, κατ' εσέ, να υποκινήσει πράξεις βίας.
Στο δια ταύτα...
Έχουμε ανθρώπους με μειωμένη αντιληπτική ικανότητα, με διάφορα διανοητικά προβλήματα, με μικρά ή μεγάλα ψυχολογικά νοσήματα, καταλαβαίνεις...
Τότε δεν θα πρέπει να εκφράζουμε καμία αρνητική άποψη, ακόμα και αν είναι αληθής, από τον φόβο μήπως αυτά τα άτομα "μισήσουν" και υποκινήσουμε βία.
Να μην εκφράζουμε δηλαδή την θέση πως οι Ναζί έκαναν από τα χειρότερα εγκλήματα πολέμου, αλλά πως ήταν τα καλύτερα παλικάρια στον κόσμο...
Διότι τα άτομα αυτά, μπορεί να μισήσουν τους Ναζί και να υποκινηθεί βία.
Δεν μπορεί να σταθεί μια τέτοια θέση.
Στο τέλος, θα πρέπει να αλλάξουμε και την Ιστορία...
Ζούμε σε μια οικονομία.
Re: Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Γιατί δεν είδα ποτέ να κουνιέται φύλλο σε κάτι τέτοια.Λοξίας έγραψε: ↑10 Οκτ 2021, 15:34Απάντησέ μου σε αυτό που σε ρώτησα πιο πάνω, να τα ξεμπερδέψουμε...Ωραία, βάζω ό,τι γουστάρω: "...ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΡΥΔΙΑΣ"
Μια χαρά προτροπή να φάμε καρύδια...και αν βάλουμε και μέλι, ακόμα καλύτερα...
Αλλά αν βάλω μια ομάδα ανθρώπων, που βασίζεται στο χρώμα, στο θρήσκευμα κ.λπ κ.λπ.
τότε είναι προτροπή βίας και υποκίνηση πράξεων που θα θέσουν σε κίνδυνο την ζωή, κ.λπ κ.λπ
Δεν καταλαβαίνω γιατί έβαλες κάτι τέτοιο...
Οπότε, σαφώς και δεν προτίθεμαι να πάρω στα σοβαρά τις υπόλοιπες αναλύσεις.
Ένα φεκ όπως τα υπόλοιπα το βλέπω και τίποτα παραπάνω.
Ε, όποιος θεωρεί ότι μπορεί να επηρεάσει το ηθικό υπόβαθρο με τέτοιες πομπώδεις χαριτωμενιές, ας συνεχίσει να το πιστεύει.
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.
Re: Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Κατά τα άλλα, έχω την αίσθηση ότι διαβάζω εκθέσεις για πανελλήνιες, με θέμα την ελευθερία του λόγου.
Το γαρ πολύ της κατανόησης γεννά αδιαφορία.
Re: Η ελευθερία του λόγου είναι αδιαπραγμάτευτη.
Θα αρχίσουμε πάλι από την αρχή!
Ο νόμος ΔΕΝ το διαχωρίζει! Το έχει στην αρχή της επεξήγησης και διαβάζεται μαζί με την υπόλοιπη φράση.
Το μίσος δεν έχει εντασιόμετρο, αλλά μπορεί να καθορισθεί με ακρίβεια.
Η άποψη πως "οι Ρομά αιμομικτούν και βρωμάνε", είναι της ίδιας τάξεως με την άποψη πως "ο γείτονάς μου αιμοκικτεί και βρωμοσκυλάει"
Και οι δύο απόψεις, χρήζουν τεκμηριωμένης μελέτης ώστε να αποδειχθεί η αληθότητα ή το ψευδές του ισχυρισμού.
Μόνον τότε, μπορείς να μιλήσεις για άποψη/γνώμη που εκφράζει είτε ένα διαπιστωμένο γεγονός είτε μίσος.
Πως γίνεται να μην το καταλαβαίνεις;
Από την άλλη, η άποψη πως οι Ναζί διέπραξαν φριχτά εγκλήματα πολέμου, είναι τεκμηριωμένο γεγονός και αυτόδεν μπορεί κανένας νόμος να σου απαγορεύσει να το δηλώσεις.
Εκτός και αν ζεις σε έναν ναζιστικό καθεστώς...
Τέλος, η άποψη πως η τάδε ομάδα ανθρώπων είναι υπάνθρωποι και δεν ανήκουν στο ανθρώπινο είδος, αποτελεί έκφραση μίσους, ακόμα και αν δεν σε προτρέπει να κινηθείς εναντίον αυτής της ομάδας ανθρώπων.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Η Ευρωπη του ολοκληρωτισμου - Ελευθερια λογου στην ΕΕ:TEΛΟΣ
από Frappezitis » 11 Ιούλ 2023, 06:42 » σε Διεθνής πολιτική - 52 Απαντήσεις
- 1455 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από dna replication
29 Αύγ 2023, 16:16
-
-
-
Νέα δημοσίευση Παραδείγματα ακροδεξιού λόγου κ πώς τα χρησιμοποίησε ο ΣΥΡΙΖΑ
από neon imposter » 02 Ιούλ 2023, 13:16 » σε Γλωσσολογία - 1 Απαντήσεις
- 562 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αχθος Αρουρης
03 Ιούλ 2023, 01:11
-
-
-
Νέα δημοσίευση Το ΝΕΡΟ έχει μνήμη...η δύναμη του λόγου
από tanipteros » 17 Μαρ 2023, 22:23 » σε Εναλλακτικές επιστήμες - 17 Απαντήσεις
- 1108 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από akirav
18 Μαρ 2023, 15:30
-
-
-
Νέα δημοσίευση Γιατί διάφοροι ΣΥΡΙΖΑίοι αρέσκονται στον εκχυδαϊσμό του δημοσίου λόγου;
από Golden Age » 13 Μαρ 2024, 12:34 » σε Εσωτερική Πολιτική - 6 Απαντήσεις
- 105 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Golden Age
13 Μαρ 2024, 13:12
-