Όσο περνάνε τα χρόνια χειροτερεύει.neon imposter έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 16:55ε, θα τον περίμενες πιο σοβαρό
σε καφενείο να μην πηγαίνει καθόλου άραγε
Δεν ξέρω τι κάνει στην προσωπική του ζωή.
Όσο περνάνε τα χρόνια χειροτερεύει.neon imposter έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 16:55ε, θα τον περίμενες πιο σοβαρό
σε καφενείο να μην πηγαίνει καθόλου άραγε
Η δυσνόητη γραφή (λόγω διαστροφής όχι λόγω πολυπλοκότητας του επιχειρήματος) είναι θέμα αρχής για τη λεγόμενη "ηπειρωτική φιλοσοφία". Και λειτουργεί αντίθετα από ότι λες, με τα δυσνόητα μπορείς να έχεις φιλοσόφους-γκουρού, όπως ο φίλος σου ο Χ. Δε θα δεις σχεδόν ποτέ φαν κλαμπ για αναλυτική φιλοσοφία.neon imposter έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 15:49Αναρωτιέται κανείς αν ο Χάιντεγκερ ή όπως αλλιώς προφέρεται έγραφε τόσο δυσνόητα με στόχο να περιορίσει το γυναικείο του κοινό στο ελάχιστο δυνατό αριθμό, τη Χάνα Άρεντ δλδ - αν ναι κρίνεται ως επιτυχημένος και basedGherschaagk έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 15:43Για το εκούσιο δυσνόητο λέω. Όταν ο άλλος το κάνει επίτηδες το κοινό του μειώνεται.
Ένας φίλος ψυχίατρος (και όχι ψυγείατρος ™ Sus3x) μου έλεγε ότι ο Γιάνης ειναι textbook φαλλικός ναρκισσιστής (εννοούσε από τη στάση του σώματος και όλο το φυζίκ)
Συχνά τους ζηλεύω αυτούς τους ανθρώπους. Φαντάσου να νομίζεις ότι όλος ο κόσμος είναι μια προβολή των επιθυμιών σου και σε περιμένει να τον κατακτήσεις. Να είσαι καθηλωμένος στο νηπιακό στάδιο της ηδονής και να αρνείσαι να μεταβείς σ'αυτό της πραγματικότητας.
Εννοείς ότι αν έκανε μάθημα στα παιδιά ο Σοπενάουερ θα τον καταλάβαιναν;Gherschaagk έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 16:11Πριν από λίγες μέρες εκδιώχθηκε από το σχολείο μας ένας δάσκαλος, που ενώ έχει άπειρα τυπικά προσόντα για να διδάξει, είναι εντελώς ακατάλληλος για να το κάνει. Το κυριότερο του μειονέκτημα είναι ο τρόπος που επιλέγει να χρησιμοποιήσει τον προφορικό λόγο. Είναι δυσνόητος του κερατά και το κάνει επί τούτου σε παιδιά δημοτικού. Μας φώναξε σε συνάντηση και οι μισοί γονείς δεν καταλάβαιναν τα ελληνικά του.neon imposter έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 15:57Το πρόβλημα με τον Χ είναι το ακόλουθοGherschaagk έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 15:53
Ο ναρκισισμός χτυπάει ταβάνι. Για ποιο λόγο να είναι κατανοητός ο άλλος; Για να τον διαβάζει η κάθε πλεμπαία τσοκαρία;
Δεν σφάξανε.
Αν έγραφε έτσι για τη Χάνα, κρίνεται επιτυχημένος για την εποχή του
Αν έγραφε έτσι διότι ήθελε να αφήσει εποχή, δεν ξέρουμε κατά πόσο το πέτυχε - άλλοι τον θεωρούν τον μεγαλύτερο φιλόσοφο του 20 άλλοι τον μεγαλύτερο φιλοσοφικό απατεώνα
Το μόνο π μπορώ να πω - αν έχεις άπλετο χρόνο στη διάθεσή σου, ο Χ βοηθά να σου μείνουν κάποιες γοτθικές λέξεις επειδή τις αντιπαραβάλλει με τις αντίστοιχες αρχαίες ελληνικές. Δλδ ως μέθοδος εκμάθησης γοτθικών είναι πολύ δυνατή.
Μπορεί να έχει διαβάσει όλους τους Γερμανούς φιλοσόφους, μπορεί να ξέρει τον Σοπενάουερ απ'έξω. Δεν με νοιάζει. Όταν ο άλλος χρησιμοποιεί επιτηδευμένο λόγο ξέρω πως έχει φάει πετριά και κόβω λάσπη.
Ευτυχώς έφυγε από το σχολείο για φέτος, είναι η οργανική του σ' εμάς. Αν γυρίσει του χρόνου, άσχετα αν έχει άλλη τάξη, όταν οι γονείς πάνε στον διευθυντή για το διαμαρτυρηθούν, θα είμαι κι εγώ μαζί τους.
Ποζερια σιγουραneon imposter έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 15:48
Πράγματι, τον Κ τον ανέφερε ως αγαπημένο του φιλόσοφο ο Έλντριτς (σίστερς οφ μέρσυ) μαζί με τον Βιτγκενστάην
Αν δεν ξέρεις πολλούς και πολλές μονογαμικούς και μονογαμικές, τότε ο Λιαντίνης έχει δίκιο. Γιατί μοιχεία δεν σημαίνει μόνον η ερωτική πράξη με κάποιον άλλο ή άλλη εκτός του θεσμικού ερωτικού συντρόφου αλλά και η επιθυμία για κάτι τέτοιο, ακόμη και αν δεν πραγματωθεί.Αχθος Αρουρης έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 21:24
Επεσα τυχαια πανω σε αυτο το βιντεο.
Θα προβαλω μια απορια.
Οταν λεει ο Λιαντινης οτι η εντολη
ου μοιχευσεις παραγνωριζει την
ανθρωπινη φυση, δηλ. δεν τα ξερει πολυ
καλα διοτι αγνοει ποια ειναι η ουσια της
ανθρωπινης φυσης,
ο λογος αυτος, μπορει να σημαινει τιποτα
αλλο εκτος απο το οτι η ανθρωπινη φυση
ειναι μοιχαλις δηλ. οτι ο ανθρωπος ειναι
μοιχος εκ φυσεως ;;;;;
Ή κανω λαθος και μπορει να σημαινει
κατι αλλο ;;;;;
Εγώ παντού βλέπω τη λέξη Φύση και εισπράττω τον πόνο της γνώσης.nemo έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 16:50η μιση γεμμα ηταν αυτο και η αλλη μιση ηταν η εξιδανικευση του θανατου τουksk έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 15:29Μεταίχμιο των πραγμάτων; Και ήταν η κυριότερη σκέψη του;nemo έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 00:05
ναι μεχρι στιγμης δεν ακουσα κατι αλλα θα σου πω εγω τι πιστευω ο λιαντινης ειπε να ζουμε στο μεταιχμιο των πραγματων
αυτην ηταν η κυριοτερη σκεψη του και ολο αυτο το ανακατωμα στην γκεμμα ηταν για να τονισει αυτο το πραγμα
επισης ενω ηθελε και το μεταφυσικο στον αντιποδα κατηγορουσε την θρησκευτικη πιστη σαν το χαλιναρι της σκεψης
η αντιφαση ειναι εδω ενω εξεθειαζε τον ανθρωπο που ειναι και η πιστη - σαν μια ολοκληρωση
Nταξ τωρα, στην κλιμακα των συγχρονων Ελληνων φιλοσοφων δεν θα ελεγες οτι ειναι ψηλα. Προσωπικα δεν μου αρεσε η φιλοσοφια του, τον βρισκω πεσιμιστη. Επισης στα εργα του Νιτσε ο μηδενισμος και η απαξιωση φαινεται να προερχεται απο θυμο και οργη, δειχνει εναν ανθρωπο βαθια πληγωμενο απο αυτο που συμβαινει. Στα εργα του Λιαντινη διακρινω απο πισω ναρκισσισμο και αλαζονεια.nemo έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 16:39αυτο κανουν οι φιλοσοφοι - και δεν το εκρυψεBlackdog έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 15:43Προσωπικα δεν εχω διαβασει κατι στον Λιαντινη που δεν ειχα διαβασει αλλου. Ειναι πολυ εμφανες οτι εχει επηρεαστει πολυ απ τη γερμανικη σχολη φιλοσοφιας. Δεν εντυπωσιαστηκα.
Ισως για αυτο αρεσει σε "περαστικους" στην φιλοσοφια, γιατι εκφραζει θεσεις που ειχαν τεθει πρωτα απ τον Νιτσε (κυριως) και τον Σοπενχαουερ. Πιθανον οι αναγνωστες του νομιζουν οτι τα σκεφτηκε μονος του
Σαν καθηγητης παντως εχω ακουσει οτι ηταν καταπληκτικος και ετσι εχει τον σεβασμο μου.
Βασικα αντικαθιστά το "ου" με το "σπάνια δε"Αχθος Αρουρης έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 21:24
Επεσα τυχαια πανω σε αυτο το βιντεο.
Θα προβαλω μια απορια.
Οταν λεει ο Λιαντινης οτι η εντολη
ου μοιχευσεις παραγνωριζει την
ανθρωπινη φυση, δηλ. δεν τα ξερει πολυ
καλα διοτι αγνοει ποια ειναι η ουσια της
ανθρωπινης φυσης,
ο λογος αυτος, μπορει να σημαινει τιποτα
αλλο εκτος απο το οτι η ανθρωπινη φυση
ειναι μοιχαλις δηλ. οτι ο ανθρωπος ειναι
μοιχος εκ φυσεως ;;;;;
Ή κανω λαθος και μπορει να σημαινει
κατι αλλο ;;;;;
Ο Νίτσε δεν είχε καμία σχέση με τον Λιαντινη και δεν εννοώ την συγγραφική τους πορεία...Blackdog έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 22:53Nταξ τωρα, στην κλιμακα των συγχρονων Ελληνων φιλοσοφων δεν θα ελεγες οτι ειναι ψηλα. Προσωπικα δεν μου αρεσε η φιλοσοφια του, τον βρισκω πεσιμιστη. Επισης στα εργα του Νιτσε ο μηδενισμος και η απαξιωση φαινεται να προερχεται απο θυμο και οργη, δειχνει εναν ανθρωπο βαθια πληγωμενο απο αυτο που συμβαινει. Στα εργα του Λιαντινη διακρινω απο πισω ναρκισσισμο και αλαζονεια.nemo έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 16:39αυτο κανουν οι φιλοσοφοι - και δεν το εκρυψεBlackdog έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 15:43Προσωπικα δεν εχω διαβασει κατι στον Λιαντινη που δεν ειχα διαβασει αλλου. Ειναι πολυ εμφανες οτι εχει επηρεαστει πολυ απ τη γερμανικη σχολη φιλοσοφιας. Δεν εντυπωσιαστηκα.
Ισως για αυτο αρεσει σε "περαστικους" στην φιλοσοφια, γιατι εκφραζει θεσεις που ειχαν τεθει πρωτα απ τον Νιτσε (κυριως) και τον Σοπενχαουερ. Πιθανον οι αναγνωστες του νομιζουν οτι τα σκεφτηκε μονος του
Σαν καθηγητης παντως εχω ακουσει οτι ηταν καταπληκτικος και ετσι εχει τον σεβασμο μου.
Οσο αφορα γλωσσα που χρησιμοποιει, νομιζω οτι μιμειται τον Καζαντζακη.
ακριβως ζουμε στο μεταιχμιο των πραγματων -τα παιδαγωγουμε και τα ελεγχουμεksk έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 22:57Βασικα αντικαθιστά το "ου" με το "σπάνια δε"Αχθος Αρουρης έγραψε: ↑05 Οκτ 2022, 21:24
Επεσα τυχαια πανω σε αυτο το βιντεο.
Θα προβαλω μια απορια.
Οταν λεει ο Λιαντινης οτι η εντολη
ου μοιχευσεις παραγνωριζει την
ανθρωπινη φυση, δηλ. δεν τα ξερει πολυ
καλα διοτι αγνοει ποια ειναι η ουσια της
ανθρωπινης φυσης,
ο λογος αυτος, μπορει να σημαινει τιποτα
αλλο εκτος απο το οτι η ανθρωπινη φυση
ειναι μοιχαλις δηλ. οτι ο ανθρωπος ειναι
μοιχος εκ φυσεως ;;;;;
Ή κανω λαθος και μπορει να σημαινει
κατι αλλο ;;;;;
Δεν ξεριζωνουμε τα πάθη αλλά τα παιδαγωγουμε.