Σελίδα 1 από 2

Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 00:32
από Έκτωρ Φοίνιξ
:wave:

Re: Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 00:49
από taxalata xalasa
όχι...

τα μέσα αγιάζουν τον σκοπό...

ίσως και τα έξω...

Re: Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 01:00
από Unicex
Σε καμία περίπτωση Εκτορα. Δηλαδή πες οτι θέλεις να κάνεις έναν πόλεμο για να ελευθερώσεις τη χώρα σου απ' τον κατακτητή. Και στη πορεία διαλέγεις να σφάξεις γυναικόπαιδα του εχθρού. Τελικά νικάς. Ε θα τιμωρηθείς για τα ατοπήματα με έναν μαρτυρικό θάνατο ας πούμε ή ίσως ισόβια φυλάκιση. Ομως στην επόμενη ζωή σου θα ανταμοιφθείς για τον αγώνα σου και θα έχεις παράδεισο.

Re: Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 01:53
από Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7
20--- έγραψε:
20 Ιαν 2025, 01:00
Σε καμία περίπτωση Εκτορα. Δηλαδή πες οτι θέλεις να κάνεις έναν πόλεμο για να ελευθερώσεις τη χώρα σου απ' τον κατακτητή. Και στη πορεία διαλέγεις να σφάξεις γυναικόπαιδα του εχθρού. Τελικά νικάς. Ε θα τιμωρηθείς για τα ατοπήματα με έναν μαρτυρικό θάνατο ας πούμε ή ίσως ισόβια φυλάκιση. Ομως στην επόμενη ζωή σου θα ανταμοιφθείς για τον αγώνα σου και θα έχεις παράδεισο.
Κόψε τις μεταφυσικές ηλιθιότητες
Πόσα Μεμέτια ζούσαν στην Πελοπόννησο το 1821?
(δεν έχω ιδέα)
Πόσα Μεμέτια σφάξαμε στην πορεία της ανάκτησης της Πελοποννήσου?
(1. Χέστηκα πόσα, 2. Όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο)

Πόσων ετών είσαι?
Αυτή η εμμονή με την αιωνιότητα δε θα σε πάει πουθενά, αυτό θέλω να πω

Re: Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 03:28
από Unicex
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 έγραψε:
20 Ιαν 2025, 01:53
20--- έγραψε:
20 Ιαν 2025, 01:00
Σε καμία περίπτωση Εκτορα. Δηλαδή πες οτι θέλεις να κάνεις έναν πόλεμο για να ελευθερώσεις τη χώρα σου απ' τον κατακτητή. Και στη πορεία διαλέγεις να σφάξεις γυναικόπαιδα του εχθρού. Τελικά νικάς. Ε θα τιμωρηθείς για τα ατοπήματα με έναν μαρτυρικό θάνατο ας πούμε ή ίσως ισόβια φυλάκιση. Ομως στην επόμενη ζωή σου θα ανταμοιφθείς για τον αγώνα σου και θα έχεις παράδεισο.
Κόψε τις μεταφυσικές ηλιθιότητες
Πόσα Μεμέτια ζούσαν στην Πελοπόννησο το 1821?
(δεν έχω ιδέα)
Πόσα Μεμέτια σφάξαμε στην πορεία της ανάκτησης της Πελοποννήσου?
(1. Χέστηκα πόσα, 2. Όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο)

Πόσων ετών είσαι?
Αυτή η εμμονή με την αιωνιότητα δε θα σε πάει πουθενά, αυτό θέλω να πω
Αφροδίτη εκεί που είσαι ήμουνα. Η μόνη α-νόητη θέση είναι η δήλωση πως δεν υπάρχουν θεοί. Δεν είναι όλοι οι Τούρκοι παλιοχαρακτήρες ούτε όλοι οι μουσουλμάνοι. Γι' αυτό οι γενικεύσεις δεν κάνουν καλό. 38.

The lover of life is not a sinner the ending is just the beginning. :P

Re: Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 11:26
από Έκτωρ Φοίνιξ
20--- έγραψε:
20 Ιαν 2025, 01:00
Σε καμία περίπτωση Εκτορα. Δηλαδή πες οτι θέλεις να κάνεις έναν πόλεμο για να ελευθερώσεις τη χώρα σου απ' τον κατακτητή. Και στη πορεία διαλέγεις να σφάξεις γυναικόπαιδα του εχθρού. Τελικά νικάς. Ε θα τιμωρηθείς για τα ατοπήματα με έναν μαρτυρικό θάνατο ας πούμε ή ίσως ισόβια φυλάκιση. Ομως στην επόμενη ζωή σου θα ανταμοιφθείς για τον αγώνα σου και θα έχεις παράδεισο.
Έχεις στοιχεία ότι με περιμένει παράδεισος; Αν ναι, παρουσίασέ τα μου να έχω κάτι να ελπίζω.

Re: Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 11:36
από Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7
20--- έγραψε:
20 Ιαν 2025, 03:28
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 έγραψε:
20 Ιαν 2025, 01:53
20--- έγραψε:
20 Ιαν 2025, 01:00
Σε καμία περίπτωση Εκτορα. Δηλαδή πες οτι θέλεις να κάνεις έναν πόλεμο για να ελευθερώσεις τη χώρα σου απ' τον κατακτητή. Και στη πορεία διαλέγεις να σφάξεις γυναικόπαιδα του εχθρού. Τελικά νικάς. Ε θα τιμωρηθείς για τα ατοπήματα με έναν μαρτυρικό θάνατο ας πούμε ή ίσως ισόβια φυλάκιση. Ομως στην επόμενη ζωή σου θα ανταμοιφθείς για τον αγώνα σου και θα έχεις παράδεισο.
Κόψε τις μεταφυσικές ηλιθιότητες
Πόσα Μεμέτια ζούσαν στην Πελοπόννησο το 1821?
(δεν έχω ιδέα)
Πόσα Μεμέτια σφάξαμε στην πορεία της ανάκτησης της Πελοποννήσου?
(1. Χέστηκα πόσα, 2. Όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο)

Πόσων ετών είσαι?
Αυτή η εμμονή με την αιωνιότητα δε θα σε πάει πουθενά, αυτό θέλω να πω
Αφροδίτη εκεί που είσαι ήμουνα. Η μόνη α-νόητη θέση είναι η δήλωση πως δεν υπάρχουν θεοί. Δεν είναι όλοι οι Τούρκοι παλιοχαρακτήρες ούτε όλοι οι μουσουλμάνοι. Γι' αυτό οι γενικεύσεις δεν κάνουν καλό. 38.

The lover of life is not a sinner the ending is just the beginning. :P
Αγνόησε το "ηλιθιότητες" αν κλωτσάει
Μιλάω βαριά και γράφω βαριά, μου κάνει τη γλώσσα πιο ενδιαφέρουσα

Τους πολέμους και τις επαναστάσεις δεν τα κάναμε επειδή οι Τούρκοι είναι πιο κακοί από άλλους λαούς
Αμυνθήκαμε στην εισβολή και προέλασή τους και ξεσηκωνόμασταν συχνά

Επειδή ένας λαός - Κατακτητής προσθέτει τουλάχιστο μία, συνήθως αρκετές, επιπλέον Τάξεις Εκμεταλλευτών
Που κάνουν την επιβίωση κάτω από τον συνολικό Ζυγό τους ακόμα δυσκολότερη. Πιο πολλοί Φόροι, πιο πολλοί αριθμητικά Αντίπαλοι

Το Βυζάντιο δεν ήταν κανένας παράδεισος
Ούτε η Ρώμη
Ούτε η κλασσική Ελλάδα

Απλά, με μια σειρά επιπλέον Αφεντάδων, και ολόκληρους επιπλέον Στρατούς στο πλευρό των
Ξεκινάς από μια μέτρια ή κακή θέση, και καταλήγεις σε μια αρκετά χειρότερη

Γι αυτό σφάξαμε ότι σφάξαμε
Και γι αυτό δεν έχω καμιά ένσταση στο να σφάξουμε κι άλλο
Και δε θα ένιωθα καμιά ενοχή για ότι κάναμε αλλά το "κουκουλώνουμε" για τα, προς τους άλλους λαούς, προσχήματα
Και για να μην μας τρώει το πάθος ή τα μίση

Re: Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 11:47
από ΓΑΛΗ
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 έγραψε:
20 Ιαν 2025, 11:36
20--- έγραψε:
20 Ιαν 2025, 03:28
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 έγραψε:
20 Ιαν 2025, 01:53

Κόψε τις μεταφυσικές ηλιθιότητες
Πόσα Μεμέτια ζούσαν στην Πελοπόννησο το 1821?
(δεν έχω ιδέα)
Πόσα Μεμέτια σφάξαμε στην πορεία της ανάκτησης της Πελοποννήσου?
(1. Χέστηκα πόσα, 2. Όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο)

Πόσων ετών είσαι?
Αυτή η εμμονή με την αιωνιότητα δε θα σε πάει πουθενά, αυτό θέλω να πω
Αφροδίτη εκεί που είσαι ήμουνα. Η μόνη α-νόητη θέση είναι η δήλωση πως δεν υπάρχουν θεοί. Δεν είναι όλοι οι Τούρκοι παλιοχαρακτήρες ούτε όλοι οι μουσουλμάνοι. Γι' αυτό οι γενικεύσεις δεν κάνουν καλό. 38.

The lover of life is not a sinner the ending is just the beginning. :P
Αγνόησε το "ηλιθιότητες" αν κλωτσάει
Μιλάω βαριά και γράφω βαριά, μου κάνει τη γλώσσα πιο ενδιαφέρουσα

Τους πολέμους και τις επαναστάσεις δεν τα κάναμε επειδή οι Τούρκοι είναι πιο κακοί από άλλους λαούς
Αμυνθήκαμε στην εισβολή και προέλασή τους και ξεσηκωνόμασταν συχνά

Επειδή ένας λαός - Κατακτητής προσθέτει τουλάχιστο μία, συνήθως αρκετές, επιπλέον Τάξεις Εκμεταλλευτών
Που κάνουν την επιβίωση κάτω από τον συνολικό Ζυγό τους ακόμα δυσκολότερη. Πιο πολλοί Φόροι, πιο πολλοί αριθμητικά Αντίπαλοι

Το Βυζάντιο δεν ήταν κανένας παράδεισος
Ούτε η Ρώμη
Ούτε η κλασσική Ελλάδα

Απλά, με μια σειρά επιπλέον Αφεντάδων, και ολόκληρους επιπλέον Στρατούς στο πλευρό των
Ξεκινάς από μια μέτρια ή κακή θέση, και καταλήγεις σε μια αρκετά χειρότερη

Γι αυτό σφάξαμε ότι σφάξαμε
Και γι αυτό δεν έχω καμιά ένσταση στο να σφάξουμε κι άλλο
Και δε θα ένιωθα καμιά ενοχή για ότι κάναμε αλλά το "κουκουλώνουμε" για τα, προς τους άλλους λαούς, προσχήματα
Και για να μην μας τρώει το πάθος ή τα μίση
Ποιοι "σφάξαμε" και ποιοι θα "ξανασφάξουμε" στο χαλαρό βρε Αφρούλα;

Όλοι οι εκκαθαριστές έχετε κάποιο θεματάκι με τη χρήση του πρώτου πληθυντικού όταν σας πιάνει το ηρωικό σύνδρομο.

Re: Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 11:48
από Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7
Τεσπά
Ψήφισα "Εξαρτάται"
Επειδή όντως εξαρτάται
Καμιά φορά το ζητούμενο είναι πολύ σημαντικό για να σκαλώσεις στα Μέσα
Ή έχεις μπει με τα μπούνια σε κάτι και δε σε παίρνει να κάνεις πίσω
Άλλες φορές η κακή Κρίση και η κακή Χρήση των Μέσων ακυρώνουν το Σκοπό για τον οποίο ξεκίνησες ή σου καταστρέφουν την όποια ικανοποίηση από την επίτευξη ενός Στόχου

Re: Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 12:00
από Unicex
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 έγραψε:
20 Ιαν 2025, 11:36
Αγνόησε το "ηλιθιότητες" αν κλωτσάει
Μιλάω βαριά και γράφω βαριά, μου κάνει τη γλώσσα πιο ενδιαφέρουσα
Το να είσαι ασεβής δεν θα σου προσφέρει κάτι.
Γι αυτό σφάξαμε ότι σφάξαμε
Και γι αυτό δεν έχω καμιά ένσταση στο να σφάξουμε κι άλλο
Και δε θα ένιωθα καμιά ενοχή για ότι κάναμε αλλά το "κουκουλώνουμε" για τα, προς τους άλλους λαούς, προσχήματα
Και για να μην μας τρώει το πάθος ή τα μίση
Ούτε το να έχεις τάσεις προς τη βία. Και μάλιστα ακραία βία.

Από αυτά έχεις μόνο να χάσεις.

Re: Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 12:01
από Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7
ΓΑΛΗ έγραψε:
20 Ιαν 2025, 11:47
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 έγραψε:
20 Ιαν 2025, 11:36
20--- έγραψε:
20 Ιαν 2025, 03:28


Αφροδίτη εκεί που είσαι ήμουνα. Η μόνη α-νόητη θέση είναι η δήλωση πως δεν υπάρχουν θεοί. Δεν είναι όλοι οι Τούρκοι παλιοχαρακτήρες ούτε όλοι οι μουσουλμάνοι. Γι' αυτό οι γενικεύσεις δεν κάνουν καλό. 38.

The lover of life is not a sinner the ending is just the beginning. :P
Αγνόησε το "ηλιθιότητες" αν κλωτσάει
Μιλάω βαριά και γράφω βαριά, μου κάνει τη γλώσσα πιο ενδιαφέρουσα

Τους πολέμους και τις επαναστάσεις δεν τα κάναμε επειδή οι Τούρκοι είναι πιο κακοί από άλλους λαούς
Αμυνθήκαμε στην εισβολή και προέλασή τους και ξεσηκωνόμασταν συχνά

Επειδή ένας λαός - Κατακτητής προσθέτει τουλάχιστο μία, συνήθως αρκετές, επιπλέον Τάξεις Εκμεταλλευτών
Που κάνουν την επιβίωση κάτω από τον συνολικό Ζυγό τους ακόμα δυσκολότερη. Πιο πολλοί Φόροι, πιο πολλοί αριθμητικά Αντίπαλοι

Το Βυζάντιο δεν ήταν κανένας παράδεισος
Ούτε η Ρώμη
Ούτε η κλασσική Ελλάδα

Απλά, με μια σειρά επιπλέον Αφεντάδων, και ολόκληρους επιπλέον Στρατούς στο πλευρό των
Ξεκινάς από μια μέτρια ή κακή θέση, και καταλήγεις σε μια αρκετά χειρότερη

Γι αυτό σφάξαμε ότι σφάξαμε
Και γι αυτό δεν έχω καμιά ένσταση στο να σφάξουμε κι άλλο
Και δε θα ένιωθα καμιά ενοχή για ότι κάναμε αλλά το "κουκουλώνουμε" για τα, προς τους άλλους λαούς, προσχήματα
Και για να μην μας τρώει το πάθος ή τα μίση
Ποιοι "σφάξαμε" και ποιοι θα "ξανασφάξουμε" στο χαλαρό βρε Αφρούλα;

Όλοι οι εκκαθαριστές έχετε κάποιο θεματάκι με τη χρήση του πρώτου πληθυντικού όταν σας πιάνει το ηρωικό σύνδρομο.
Στα πολιτικά σε κόβω να ψιλοδιαφωνούμε

Στα ελληνοτουρκικά μάλλον όχι

Δε χρειάζεται να γίνεις θύμα για να σου δώσουν δίκιο

Αν καθαρίζαμε τους μελαχρινούς σχιστομάτηδες κτηνοτρόφους στην είσοδο της Μικράς Ασίας
Και δε ζούσαμε το μαρτύριο των αιώνων που ακολούθησαν
Δε θα 'ταν καλύτερα;

Ναι, σφάξαμε

Αν ενοχλεί τόσο, κάνε μια επανεπίσκεψη στους ελληνο - βουλγαρικούς πολέμους
Έκανε καλά ο Βουλγαροκτόνος, ή υπερέβαλε;

Re: Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 12:14
από Unicex
Έκτωρ Φοίνιξ έγραψε:
20 Ιαν 2025, 11:26
20--- έγραψε:
20 Ιαν 2025, 01:00
Σε καμία περίπτωση Εκτορα. Δηλαδή πες οτι θέλεις να κάνεις έναν πόλεμο για να ελευθερώσεις τη χώρα σου απ' τον κατακτητή. Και στη πορεία διαλέγεις να σφάξεις γυναικόπαιδα του εχθρού. Τελικά νικάς. Ε θα τιμωρηθείς για τα ατοπήματα με έναν μαρτυρικό θάνατο ας πούμε ή ίσως ισόβια φυλάκιση. Ομως στην επόμενη ζωή σου θα ανταμοιφθείς για τον αγώνα σου και θα έχεις παράδεισο.
Έχεις στοιχεία ότι με περιμένει παράδεισος; Αν ναι, παρουσίασέ τα μου να έχω κάτι να ελπίζω.
Εχω ένα προαίσθημα πως θα μεγαλουργήσεις. Σε αυτή τη ζωή.

Re: Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 13:02
από Ασέβαστος
ΓΑΛΗ έγραψε:
20 Ιαν 2025, 11:47
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 έγραψε:
20 Ιαν 2025, 11:36
20--- έγραψε:
20 Ιαν 2025, 03:28


Αφροδίτη εκεί που είσαι ήμουνα. Η μόνη α-νόητη θέση είναι η δήλωση πως δεν υπάρχουν θεοί. Δεν είναι όλοι οι Τούρκοι παλιοχαρακτήρες ούτε όλοι οι μουσουλμάνοι. Γι' αυτό οι γενικεύσεις δεν κάνουν καλό. 38.

The lover of life is not a sinner the ending is just the beginning. :P
Αγνόησε το "ηλιθιότητες" αν κλωτσάει
Μιλάω βαριά και γράφω βαριά, μου κάνει τη γλώσσα πιο ενδιαφέρουσα

Τους πολέμους και τις επαναστάσεις δεν τα κάναμε επειδή οι Τούρκοι είναι πιο κακοί από άλλους λαούς
Αμυνθήκαμε στην εισβολή και προέλασή τους και ξεσηκωνόμασταν συχνά

Επειδή ένας λαός - Κατακτητής προσθέτει τουλάχιστο μία, συνήθως αρκετές, επιπλέον Τάξεις Εκμεταλλευτών
Που κάνουν την επιβίωση κάτω από τον συνολικό Ζυγό τους ακόμα δυσκολότερη. Πιο πολλοί Φόροι, πιο πολλοί αριθμητικά Αντίπαλοι

Το Βυζάντιο δεν ήταν κανένας παράδεισος
Ούτε η Ρώμη
Ούτε η κλασσική Ελλάδα

Απλά, με μια σειρά επιπλέον Αφεντάδων, και ολόκληρους επιπλέον Στρατούς στο πλευρό των
Ξεκινάς από μια μέτρια ή κακή θέση, και καταλήγεις σε μια αρκετά χειρότερη

Γι αυτό σφάξαμε ότι σφάξαμε
Και γι αυτό δεν έχω καμιά ένσταση στο να σφάξουμε κι άλλο
Και δε θα ένιωθα καμιά ενοχή για ότι κάναμε αλλά το "κουκουλώνουμε" για τα, προς τους άλλους λαούς, προσχήματα
Και για να μην μας τρώει το πάθος ή τα μίση
Ποιοι "σφάξαμε" και ποιοι θα "ξανασφάξουμε" στο χαλαρό βρε Αφρούλα;

Όλοι οι εκκαθαριστές έχετε κάποιο θεματάκι με τη χρήση του πρώτου πληθυντικού όταν σας πιάνει το ηρωικό σύνδρομο.
κατι μου λεει οτι ουτε κοτοπουλακι δεν εχει τα κοτσια να σφαξει.

Re: Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 13:06
από Ασέβαστος
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 έγραψε:
20 Ιαν 2025, 12:01
ΓΑΛΗ έγραψε:
20 Ιαν 2025, 11:47
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 έγραψε:
20 Ιαν 2025, 11:36


Αγνόησε το "ηλιθιότητες" αν κλωτσάει
Μιλάω βαριά και γράφω βαριά, μου κάνει τη γλώσσα πιο ενδιαφέρουσα

Τους πολέμους και τις επαναστάσεις δεν τα κάναμε επειδή οι Τούρκοι είναι πιο κακοί από άλλους λαούς
Αμυνθήκαμε στην εισβολή και προέλασή τους και ξεσηκωνόμασταν συχνά

Επειδή ένας λαός - Κατακτητής προσθέτει τουλάχιστο μία, συνήθως αρκετές, επιπλέον Τάξεις Εκμεταλλευτών
Που κάνουν την επιβίωση κάτω από τον συνολικό Ζυγό τους ακόμα δυσκολότερη. Πιο πολλοί Φόροι, πιο πολλοί αριθμητικά Αντίπαλοι

Το Βυζάντιο δεν ήταν κανένας παράδεισος
Ούτε η Ρώμη
Ούτε η κλασσική Ελλάδα

Απλά, με μια σειρά επιπλέον Αφεντάδων, και ολόκληρους επιπλέον Στρατούς στο πλευρό των
Ξεκινάς από μια μέτρια ή κακή θέση, και καταλήγεις σε μια αρκετά χειρότερη

Γι αυτό σφάξαμε ότι σφάξαμε
Και γι αυτό δεν έχω καμιά ένσταση στο να σφάξουμε κι άλλο
Και δε θα ένιωθα καμιά ενοχή για ότι κάναμε αλλά το "κουκουλώνουμε" για τα, προς τους άλλους λαούς, προσχήματα
Και για να μην μας τρώει το πάθος ή τα μίση
Ποιοι "σφάξαμε" και ποιοι θα "ξανασφάξουμε" στο χαλαρό βρε Αφρούλα;

Όλοι οι εκκαθαριστές έχετε κάποιο θεματάκι με τη χρήση του πρώτου πληθυντικού όταν σας πιάνει το ηρωικό σύνδρομο.
Στα πολιτικά σε κόβω να ψιλοδιαφωνούμε

Στα ελληνοτουρκικά μάλλον όχι

Δε χρειάζεται να γίνεις θύμα για να σου δώσουν δίκιο

Αν καθαρίζαμε τους μελαχρινούς σχιστομάτηδες κτηνοτρόφους στην είσοδο της Μικράς Ασίας
Και δε ζούσαμε το μαρτύριο των αιώνων που ακολούθησαν
Δε θα 'ταν καλύτερα;

Ναι, σφάξαμε

Αν ενοχλεί τόσο, κάνε μια επανεπίσκεψη στους ελληνο - βουλγαρικούς πολέμους
Έκανε καλά ο Βουλγαροκτόνος, ή υπερέβαλε;
πολυ ευκολα μιλας για σφαξιματα, χωρις να το εχεις κανει ποτε, και χωρις να προκειται να το κανεις, ουτε στις φαντασιωσεις σου. ακομη και εκει, καποιον αλλο εχεις στο νου να στειλεις να κανει το σφαξιδι.

Re: Αγιάζει ο σκοπός τα μέσα;

Δημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2025, 13:09
από Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7
20--- έγραψε:
20 Ιαν 2025, 12:00
Α Φ Ρ Ο Δ Ι Τ Η 3 6 5 - 24_7 έγραψε:
20 Ιαν 2025, 11:36
Αγνόησε το "ηλιθιότητες" αν κλωτσάει
Μιλάω βαριά και γράφω βαριά, μου κάνει τη γλώσσα πιο ενδιαφέρουσα
1. Το να είσαι ασεβής δεν θα σου προσφέρει κάτι.
Γι αυτό σφάξαμε ότι σφάξαμε
Και γι αυτό δεν έχω καμιά ένσταση στο να σφάξουμε κι άλλο
Και δε θα ένιωθα καμιά ενοχή για ότι κάναμε αλλά το "κουκουλώνουμε" για τα, προς τους άλλους λαούς, προσχήματα
Και για να μην μας τρώει το πάθος ή τα μίση
2. Ούτε το να έχεις τάσεις προς τη βία. Και μάλιστα ακραία βία.

Από αυτά έχεις μόνο να χάσεις.
1. Ε, τότε, άντε γαμήσου :smt047

2. Αν δεν πέφτω τόσο έξω
Χρησιμοποιείς το ίντερνετ και τις ανατολίτικες σοφίες
Για να παλατζάρεις
Να ισορροπήσεις αυτό που γνωρίζεις ότι είναι αλήθεια
Με αυτό που θα ήθελες να είναι αλήθεια
Αλήθεια
Εσύ βλέπεις τους πιο βίαιους να χάνουν από τη στάση τους;
(δεν εννοώ τους τρελά βίαιους, που συνήθως φεύγουν νέοι)

Σε κάθε περίπτωση
Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν το ίντερνετ για να επικοινωνήσουν
Κι η επικοινωνία έχει κάμποσο ψέμα και υποκρισία
Αλλά, υποχρεωτικά, έχει κατά βάση Αλήθεια
Και Ακρίβεια
(και υποκειμενικότητα σ' αυτά βέβαια)
Αλλιώς δεν επικοινωνείς
Άρα δεν κάνεις "τη δουλειά σου"

Δε θα σε υποχρεώσω να μου πεις τι ισχύει όντως
Μόνο και μόνο για να στη σπάσω
Αλλά η βία
Αν τη δεις αντικειμενικά
Είναι πολύ κακή όταν την υφίστασαι
Λειτουργεί καλά αν τη χρησιμοποιήσεις σωστά
Γενικά