Τι είχε πει; Έψαξα και βρήκα μόνο που τα έχωνε στο Σωκράτη περί Ολυμπιακού.
Γενικό Επιτελείο Φόρουμ.γρ.
- Belisarius
- Δημοσιεύσεις: 4945
- Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 02:50
- Phorum.gr user: Belisarius
- Τοποθεσία: Στην ουρά του λύκου
Re: Γενικό Επιτελείο Φόρουμ.γρ.
μέσες άκρες ότι ενώ τον σωκράτη τον σέβεται και τον υπολογίζει, και για αυτό πήρε τον ολυμπιακό παρά τα χρέη που του άφησε χωρίς να το κάνει θέμα, ο γιος του (ο πέτρος) είναι βλάκας και για αυτό πήγε στην πολιτική. Ούτε ο πατέρας του δεν τον εμπιστεύεται με τις επιχειρήσεις.Belisarius έγραψε: ↑17 Ιουν 2021, 20:18Τι είχε πει; Έψαξα και βρήκα μόνο που τα έχωνε στο Σωκράτη περί Ολυμπιακού.
Σκότωσε τον ζαίο που κρύβεις μέσα σου!
- Belisarius
- Δημοσιεύσεις: 4945
- Εγγραφή: 20 Μάιος 2018, 02:50
- Phorum.gr user: Belisarius
- Τοποθεσία: Στην ουρά του λύκου
Re: Γενικό Επιτελείο Φόρουμ.γρ.
Οκ ευχαριστώ. Η ενασχόληση του με τη πολιτική πάντα μου φαίνονταν ανεξήγητη.Lord Brum έγραψε: ↑17 Ιουν 2021, 20:49μέσες άκρες ότι ενώ τον σωκράτη τον σέβεται και τον υπολογίζει, και για αυτό πήρε τον ολυμπιακό παρά τα χρέη που του άφησε χωρίς να το κάνει θέμα, ο γιος του (ο πέτρος) είναι βλάκας και για αυτό πήγε στην πολιτική. Ούτε ο πατέρας του δεν τον εμπιστεύεται με τις επιχειρήσεις.Belisarius έγραψε: ↑17 Ιουν 2021, 20:18Τι είχε πει; Έψαξα και βρήκα μόνο που τα έχωνε στο Σωκράτη περί Ολυμπιακού.
-
- Δημοσιεύσεις: 16838
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γενικό Επιτελείο Φόρουμ.γρ.
Ακόμη ένα άρθρο της Πτήσης που είναι για κλωτσιές.jimdenin έγραψε: ↑17 Ιουν 2021, 21:28Γι'αυτό οι μακαρονάδες στην 1η τριάδα;
https://navaldefence.gr/italy-could-off ... equipment/
Re: Γενικό Επιτελείο Φόρουμ.γρ.
Ναι.Belisarius έγραψε: ↑17 Ιουν 2021, 19:55Έχει αποκληρώσει τον Πέτρο; Γι' αυτό κατέβηκε Ευρωβουλευτής;
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
-
- Δημοσιεύσεις: 16838
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γενικό Επιτελείο Φόρουμ.γρ.
Μπορει να αργω αλλα δεν ξεχνω.
Ποσο λεγανε καποιοι επαγγελματιες ανθελληνες οτι κοστιζουν οι ΜΚ41;
4 ΜΚ41 με 70 μυρια USD ειναι καλα;
Finland – Mk 41 Vertical Launching Systems
https://www.dsca.mil/press-media/major- ... ng-systems
Ποσο λεγανε καποιοι επαγγελματιες ανθελληνες οτι κοστιζουν οι ΜΚ41;
4 ΜΚ41 με 70 μυρια USD ειναι καλα;
Finland – Mk 41 Vertical Launching Systems
https://www.dsca.mil/press-media/major- ... ng-systems
Re: Γενικό Επιτελείο Φόρουμ.γρ.
Ναι. Νομίζω ο Γοργίας ήταν που τον αποστόμωσε σχετικά με τον Ολυμπιακό.Belisarius έγραψε: ↑17 Ιουν 2021, 20:18Τι είχε πει; Έψαξα και βρήκα μόνο που τα έχωνε στο Σωκράτη περί Ολυμπιακού.
Re: Γενικό Επιτελείο Φόρουμ.γρ.
Γεγονος γι αυτο και τον ομιλο τον τρεχει εδω και χρονια ο Κωνσταντινος. Ο Πετρος απλα σουλατσερνε διχως σκοπο και θεση, μετα ασχοληθηκε με το Παρκο Τριτση, γενικα οτι εκανε ηταν εκτος ομιλου.Lord Brum έγραψε: ↑17 Ιουν 2021, 20:49μέσες άκρες ότι ενώ τον σωκράτη τον σέβεται και τον υπολογίζει, και για αυτό πήρε τον ολυμπιακό παρά τα χρέη που του άφησε χωρίς να το κάνει θέμα, ο γιος του (ο πέτρος) είναι βλάκας και για αυτό πήγε στην πολιτική. Ούτε ο πατέρας του δεν τον εμπιστεύεται με τις επιχειρήσεις.Belisarius έγραψε: ↑17 Ιουν 2021, 20:18Τι είχε πει; Έψαξα και βρήκα μόνο που τα έχωνε στο Σωκράτη περί Ολυμπιακού.
"Εγώ Μανιάτα φυσικιά. Θα στεϊρωθού 'ς τα γόνατα. Και όλους τους φίλους θα δεχτού κατά που πρέπει καθενού...."
- Οργισμένος
- Δημοσιεύσεις: 14417
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 00:21
Re: Γενικό Επιτελείο Φόρουμ.γρ.
Ναι αυτη η τιμη φαινεται λογικη. Βεβαια το κοστος για 1 μκ41 εντος πλοιου ειναι μεγαλυτερο αλλα ως χαρντγουερ αυτη ειναι η τιμη.stergiosbik έγραψε: ↑18 Ιουν 2021, 19:04Μπορει να αργω αλλα δεν ξεχνω.
Ποσο λεγανε καποιοι επαγγελματιες ανθελληνες οτι κοστιζουν οι ΜΚ41;
4 ΜΚ41 με 70 μυρια USD ειναι καλα;
Finland – Mk 41 Vertical Launching Systems
https://www.dsca.mil/press-media/major- ... ng-systems
ΤΟ βιβλίο μου:https://www.smashwords.com/books/view/412984
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
Η τραγελαφικά ωμή αλήθεια για την Ελλάδα.
ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ!!!
Στηρίξτε με, η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λάμψει...
-
- Δημοσιεύσεις: 16838
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 13:22
- Τοποθεσία: Λαρισα-Ορεινη Καλαμπακα
Re: Γενικό Επιτελείο Φόρουμ.γρ.
Οργισμένος έγραψε: ↑20 Ιουν 2021, 11:01Ναι αυτη η τιμη φαινεται λογικη. Βεβαια το κοστος για 1 μκ41 εντος πλοιου ειναι μεγαλυτερο αλλα ως χαρντγουερ αυτη ειναι η τιμη.stergiosbik έγραψε: ↑18 Ιουν 2021, 19:04Μπορει να αργω αλλα δεν ξεχνω.
Ποσο λεγανε καποιοι επαγγελματιες ανθελληνες οτι κοστιζουν οι ΜΚ41;
4 ΜΚ41 με 70 μυρια USD ειναι καλα;
Finland – Mk 41 Vertical Launching Systems
https://www.dsca.mil/press-media/major- ... ng-systems
Ξέρω ότι τρως μεγάλη πικρα αλλά μην το δείχνεις τόσο έντονα.
Δυστυχώς για σένα,ο ποθος σου για τα μεμετια θα μείνει απλά ένας πόθος.
Re: Γενικό Επιτελείο Φόρουμ.γρ.
https://newpost.gr/amyna/60ce1fe7e994b4 ... -mahitikon
Εφιάλτης για τους Τούρκους μετά τα Rafale και τα Viper: Αναβάθμιση των F-16 block 50 το επόμενο βήμα για τα ελληνικά «φτερά» -Το σχέδιο εκσυγχρονισμού των 38 μαχητικών.
To κόστος εκτιμάται ότι θα φτάσει για τα 38 μαχητικά περίπου τα 490 εκατ. ευρώ, χωρίς τις επιβαρύνσεις της αμερικανικής κυβέρνησης, με την τελική τιμή να γνωστοποιείται από τις ΗΠΑ προς την Ελλάδα περίπου έξι μήνες έπειτα από την επίσημη εκδήλωση ενδιαφέροντος.
Την ώρα που το πρόγραμμα για την αναβάθμιση των 84 μαχητικών F-16 block 52+ και block 52+ adv σε διαμόρφωση Viper προχωρά μέσα στο χρονοδιάγραμμα, η Πολεμική Αεροπορία έχει ήδη έτοιμο το σχέδιο για αναβάθμιση των 38 μαχητικών F-16 block 50 ενώ ταυτόχρονα μελετά τις επιλογές που έχει για το μέλλον των παλαιότερων block 30.
H αναβάθμιση των 38 μαχητικών τα οποία μοιράζονται στην 347 Πολεμική Μοίρα «Περσέας» και στην 341 Πολεμική Μοίρα «Βέλος» με έδρα την 111 Πτέρυγα Μάχης στη Νέα Αγχίαλο Βόλου αποτελεί ειλημμένη απόφαση ως συνέχεια του προγράμματος Viper. Και αυτό γιατί σημαντικός αριθμός από τα απάρτια (LRUs) τα οποία θα αφαιρεθούν από τα 84 F-16 τα οποία θα μετατραπούν σε «Οχιές» πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στο πρόγραμμα αναβάθμισης των block 50. Ήδη τόσο το ΓΕΕΘΑ όσο και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας έχουν εγκρίνει το πρόγραμμα που αφορά τα 38 μαχητικά τα οποία αποφασίστηκε να αποκτηθούν από την Πολεμική Αεροπορία το 1992 (Peace Xenia ΙΙ).
Ουσιαστικά πρόκειται για μαχητικά με ηλικία 23-25 ετών ανάλογα με την χρονολογία που παραδόθηκαν στη HAF. Αεροσκάφη, δηλαδή, τα οποία βρίσκονται στη μέση, όπως εκτιμάται, της επιχειρησιακής τους ζωής και κατά συνέπεια η αναβάθμιση θεωρείται επιβεβλημένη. Και μάλιστα, σύμφωνα με τις σχετικές μελέτες, βρίσκονται στην ιδανική ηλικία και κατάσταση για upgrade. Όλα σχεδόν τα απάρτια τα οποία προβλέπει το σχέδιο αναβάθμισης θα προέρχονται από τα 84 F-16 τα οποία θα μπαίνουν στην ΕΑΒ για την αναβάθμιση σε Viper ενώ θα χρειαστεί να αγοραστούν μόνο κάποια επιπλέον απάρτια.
Έτσι τα 38 F-16 block 50 θα μετατραπούν σε block 52+ adv όπως ακριβώς είναι σήμερα τα μαχητικά από τις δύο Μοίρες του Αράξου την 335 «Τίγρης» και την 336 «Όλυμπος». Η πιο σημαντική διαφορά που θα τα χωρίζει δηλαδή από τα Viper θα είναι το radar με τις «Οχιές» να διαθέτουν Aesa ενώ θα είναι πλήρως διαλειτουργικά αφού η αναβάθμισή τους θα περιλαμβάνει και Link 16.
To πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί με διακρατική συμφωνία της ελληνικής κυβέρνησης με την κυβέρνηση των ΗΠΑ με τη διαδικασία αποστολής LOR (Letter ofRequest ) από την Αθήνα και την απάντηση με LOA (Letter Of Offer andAcce ptance) των Αμερικανών. To κόστος εκτιμάται ότι θα φτάσει για τα 38 μαχητικά περίπου τα 490 εκατ. ευρώ, χωρίς τις επιβαρύνσεις της αμερικανικής κυβέρνησης, με την τελική τιμή να γνωστοποιείται από τις ΗΠΑ προς την Ελλάδα περίπου έξι μήνες έπειτα από την επίσημη εκδήλωση ενδιαφέροντος.
Η αναβάθμιση των μαχητικών προβλέπεται να γίνει στις εγκαταστάσεις της 111 Πτέρυγας Μάχης στη Νέα Αγχίαλο από τεχνικούς της Πολεμικής Αεροπορίας με τη συνδρομή και εποπτεία της κατασκευάστριας εταιρείας Lockheed Martin. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, εάν η LOA υπογραφεί μέσα στο 2021 το πρόγραμμα θα διαρκέσει έξι χρόνια και θα ολοκληρωθεί το 2027 ταυτόχρονα με την παράδοση στη ΠΑ των τελευταίων Viper. H διαδικασία βρίσκεται στην τελική της ευθεία με το πρόγραμμα να έχει εγκριθεί από το Ανώτατο Αεροπορικό Συμβούλιο και το Συμβούλιο Αρχηγών Γενικών Επιτελείων και να απομένει η κατάθεσή του στη Βουλή και στην αρμόδια επιτροπή άμυνας.
Την ίδια ώρα, πάντως, οι Επιτελείς της Πολεμικής Αεροπορίας καλούνται να αποφασίσουν και για το μέλλον των 32 μαχητικών F-16 block 30 των παλαιότερων του τύπου που διαθέτει η HAF. Τα αεροσκάφη αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος Peace Xenia I στα τέλη της δεκαετίας του 80 και συγκεκριμένα μεταξύ Νοεμβρίου 1988 και Οκτωβρίου 1989. Εξετάζεται τόσο το ενδεχόμενο να πουληθούν-υπάρχουν προτάσεις με τελευταία αυτή της αεροπορίας του Μαρόκου- είτε να παραμείνουν στο οπλοστάσιο της HAF με ενδεχόμενο αναβάθμισης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα block 30 τα οποία ανήκουν στην 330 Πολεμική Μοίρα «Κεραυνός», τους κατ’ εξοχήν δηλαδή εδώ και τριάντα χρόνια αναχαιτιστές του Αιγαίου, μπορούν να εκσυγχρονιστούν έως και τη διαμόρφωση των F-16 block 50.
Εφιάλτης για τους Τούρκους μετά τα Rafale και τα Viper: Αναβάθμιση των F-16 block 50 το επόμενο βήμα για τα ελληνικά «φτερά» -Το σχέδιο εκσυγχρονισμού των 38 μαχητικών.
To κόστος εκτιμάται ότι θα φτάσει για τα 38 μαχητικά περίπου τα 490 εκατ. ευρώ, χωρίς τις επιβαρύνσεις της αμερικανικής κυβέρνησης, με την τελική τιμή να γνωστοποιείται από τις ΗΠΑ προς την Ελλάδα περίπου έξι μήνες έπειτα από την επίσημη εκδήλωση ενδιαφέροντος.
Την ώρα που το πρόγραμμα για την αναβάθμιση των 84 μαχητικών F-16 block 52+ και block 52+ adv σε διαμόρφωση Viper προχωρά μέσα στο χρονοδιάγραμμα, η Πολεμική Αεροπορία έχει ήδη έτοιμο το σχέδιο για αναβάθμιση των 38 μαχητικών F-16 block 50 ενώ ταυτόχρονα μελετά τις επιλογές που έχει για το μέλλον των παλαιότερων block 30.
H αναβάθμιση των 38 μαχητικών τα οποία μοιράζονται στην 347 Πολεμική Μοίρα «Περσέας» και στην 341 Πολεμική Μοίρα «Βέλος» με έδρα την 111 Πτέρυγα Μάχης στη Νέα Αγχίαλο Βόλου αποτελεί ειλημμένη απόφαση ως συνέχεια του προγράμματος Viper. Και αυτό γιατί σημαντικός αριθμός από τα απάρτια (LRUs) τα οποία θα αφαιρεθούν από τα 84 F-16 τα οποία θα μετατραπούν σε «Οχιές» πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στο πρόγραμμα αναβάθμισης των block 50. Ήδη τόσο το ΓΕΕΘΑ όσο και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας έχουν εγκρίνει το πρόγραμμα που αφορά τα 38 μαχητικά τα οποία αποφασίστηκε να αποκτηθούν από την Πολεμική Αεροπορία το 1992 (Peace Xenia ΙΙ).
Ουσιαστικά πρόκειται για μαχητικά με ηλικία 23-25 ετών ανάλογα με την χρονολογία που παραδόθηκαν στη HAF. Αεροσκάφη, δηλαδή, τα οποία βρίσκονται στη μέση, όπως εκτιμάται, της επιχειρησιακής τους ζωής και κατά συνέπεια η αναβάθμιση θεωρείται επιβεβλημένη. Και μάλιστα, σύμφωνα με τις σχετικές μελέτες, βρίσκονται στην ιδανική ηλικία και κατάσταση για upgrade. Όλα σχεδόν τα απάρτια τα οποία προβλέπει το σχέδιο αναβάθμισης θα προέρχονται από τα 84 F-16 τα οποία θα μπαίνουν στην ΕΑΒ για την αναβάθμιση σε Viper ενώ θα χρειαστεί να αγοραστούν μόνο κάποια επιπλέον απάρτια.
Έτσι τα 38 F-16 block 50 θα μετατραπούν σε block 52+ adv όπως ακριβώς είναι σήμερα τα μαχητικά από τις δύο Μοίρες του Αράξου την 335 «Τίγρης» και την 336 «Όλυμπος». Η πιο σημαντική διαφορά που θα τα χωρίζει δηλαδή από τα Viper θα είναι το radar με τις «Οχιές» να διαθέτουν Aesa ενώ θα είναι πλήρως διαλειτουργικά αφού η αναβάθμισή τους θα περιλαμβάνει και Link 16.
To πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί με διακρατική συμφωνία της ελληνικής κυβέρνησης με την κυβέρνηση των ΗΠΑ με τη διαδικασία αποστολής LOR (Letter ofRequest ) από την Αθήνα και την απάντηση με LOA (Letter Of Offer andAcce ptance) των Αμερικανών. To κόστος εκτιμάται ότι θα φτάσει για τα 38 μαχητικά περίπου τα 490 εκατ. ευρώ, χωρίς τις επιβαρύνσεις της αμερικανικής κυβέρνησης, με την τελική τιμή να γνωστοποιείται από τις ΗΠΑ προς την Ελλάδα περίπου έξι μήνες έπειτα από την επίσημη εκδήλωση ενδιαφέροντος.
Η αναβάθμιση των μαχητικών προβλέπεται να γίνει στις εγκαταστάσεις της 111 Πτέρυγας Μάχης στη Νέα Αγχίαλο από τεχνικούς της Πολεμικής Αεροπορίας με τη συνδρομή και εποπτεία της κατασκευάστριας εταιρείας Lockheed Martin. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, εάν η LOA υπογραφεί μέσα στο 2021 το πρόγραμμα θα διαρκέσει έξι χρόνια και θα ολοκληρωθεί το 2027 ταυτόχρονα με την παράδοση στη ΠΑ των τελευταίων Viper. H διαδικασία βρίσκεται στην τελική της ευθεία με το πρόγραμμα να έχει εγκριθεί από το Ανώτατο Αεροπορικό Συμβούλιο και το Συμβούλιο Αρχηγών Γενικών Επιτελείων και να απομένει η κατάθεσή του στη Βουλή και στην αρμόδια επιτροπή άμυνας.
Την ίδια ώρα, πάντως, οι Επιτελείς της Πολεμικής Αεροπορίας καλούνται να αποφασίσουν και για το μέλλον των 32 μαχητικών F-16 block 30 των παλαιότερων του τύπου που διαθέτει η HAF. Τα αεροσκάφη αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος Peace Xenia I στα τέλη της δεκαετίας του 80 και συγκεκριμένα μεταξύ Νοεμβρίου 1988 και Οκτωβρίου 1989. Εξετάζεται τόσο το ενδεχόμενο να πουληθούν-υπάρχουν προτάσεις με τελευταία αυτή της αεροπορίας του Μαρόκου- είτε να παραμείνουν στο οπλοστάσιο της HAF με ενδεχόμενο αναβάθμισης. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα block 30 τα οποία ανήκουν στην 330 Πολεμική Μοίρα «Κεραυνός», τους κατ’ εξοχήν δηλαδή εδώ και τριάντα χρόνια αναχαιτιστές του Αιγαίου, μπορούν να εκσυγχρονιστούν έως και τη διαμόρφωση των F-16 block 50.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
Re: Γενικό Επιτελείο Φόρουμ.γρ.
https://newpost.gr/amyna/60cd7e2ae994b4 ... -folia-tis
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό και το χρονοδιάγραμμα μέσα στο 2022 στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία συνολικά 8 F-16 θα μετατραπούν σε Viper.
Η Πολεμική Αεροπορία ανεβαίνει επίπεδο, καθώς το πρώτο F-16 Viper πέρασε με επιτυχία τα πρώτα «crash test» στις ΗΠΑ. Μάλιστα το μαχητικό F-16 block 52+ adv βρίσκεται εδώ και δύο μήνες στην Αμερική και στην Αεροπορική Βάση Edwards στην Καλιφόρνια και σε καθημερινή βάση πραγματοποιεί πτήσεις έχουν συμπληρώσει συνολικά 60 κατά τη διάρκεια των οποίων δοκιμάζονται στα όρια όλα τα καινούργια συστήματα τα οποία τοποθετήθηκαν στο μαχητικό όσο βρισκόταν στην Ελλάδα.
Οι έλεγχοι που κάνουν οι Αμερικανοί στο μαχητικό είναι εξονυχιστικοί και τεστάρεται κάθε λειτουργία του ενώ παράλληλα καταγράφεται η συμπεριφορά του σε κάθε πτητική φάση αλλά και στο έδαφος. Συγκεκριμένα ελέγχονται θερμοκρασίες, ακτινοβολίες, πιστοποιήσεις συστημάτων και όπλων. Το «Fly Test Aircraft» υποβάλλεται καθημερινά σε εξαντλητικούς ελέγχους με τους αρμόδιους να μετρούν με τη βοήθεια ειδικού εξοπλισμού τη συμπεριφορά του και τις επιδόσεις του.
Οι παρατηρήσεις και οι διορθώσεις
Οι παρατηρήσεις και οι σχετικές ρυθμίσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο «πρωτότυπο» μαχητικό είναι ελάχιστες με τα στελέχη της LM να κάνουν λόγο για ένα απόλυτα επιτυχημένο project όπως ακριβώς είχε σχεδιαστεί από την εταιρεία και παρουσιάστηκε στην Πολεμική Αεροπορία.
Να σημειωθεί ότι ιδιαίτερη έμφαση στον έλεγχο της συμβατότητας του νέου ραντάρ AESA AN/APG-83 SABR με το σύστημα αυτοπροστασίας ASPIS II το οποίο ήδη διέθεταν τα Ελληνικά F-16. Tα πρώτα στοιχεία από τις δοκιμές σύμφωνα με πληροφορίες δείχνουν ότι δεν έχουν προκύψει προβλήματα στην «συνύπαρξη» των δύο συστημάτων και έτσι δεν τίθεται θέμα για νέο σύστημα αυτοπροστασίας το οποίο θα επιβάρυνε επιπλέον το συνολικό κόστος του προγράμματος αναβάθμισης κατά περίπου 200 εκατ.
Οι δοκιμές περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων έλεγχο σε ειδική εγκατάσταση ραντάρ, έλεγχο επικοινωνιών, ναυτιλίας, ηλεκτρονικού πολέμου σε περιβάλλον κάθε είδους παρεμβολών και απειλών. Τεχνικοί και δοκιμαστές επισημαίνουν ότι μπορεί να αλλάξει με στόχο την άριστη λειτουργία του μαχητικού σε συνθήκες απόλυτης πίεσης και την δυνατότητα καλύτερου ελέγχου και χειρισμού από τον ιπτάμενο.
Όταν ολοκληρωθούν όλες οι δοκιμές του «Fly Test Aircraft» στην Αεροπορική Βάση Edwards το μαχητικό αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι να πετάξει στο Αεροπορική Βάση Elgin στη Φλόριντα. Eκεί θα υποβληθεί σε νέες εξαντλητικές δοκιμές και κυρίως σε έλεγχο στον Anechoic Chamber, στον ειδικό δηλαδή ανηχοϊκό θάλαμο. Πρόκειται ουσιαστικά για το τελευταίο κρίσιμο «crash test» για να ανάψει το «πράσινο φως» και να προχωρήσει η μαζική μετατροπή των 83 υπόλοιπων Ελληνικών F-16 σε διαμόρφωση Viper. Έως τα τέλη του 2021 σύμφωνα με τον σχεδιασμό το «Fly Test Aircraft» μαχητικό θα επιστρέψει στην Ελλάδα με την γραμμή παραγωγής στην ΕΑΒ να αναλαμβάνει.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό και το χρονοδιάγραμμα μέσα στο 2022 στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία συνολικά 8 F-16 θα μετατραπούν σε Viper ,το 2023 ακόμη 14 και το 2024 16 τα οποία θα επιστρέφουν σε δύο Πολεμικές Μοίρες ώστε άμεσα να συγκροτηθούν οι πρώτες επιχειρησιακές Μοίρες Viper. Θα ακολουθήσει η αναβάθμιση ακόμη 16 το 2025, 18 το 2026 και το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί το 2027 με τα τελευταία 11 μαχητικά.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό και το χρονοδιάγραμμα μέσα στο 2022 στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία συνολικά 8 F-16 θα μετατραπούν σε Viper.
Η Πολεμική Αεροπορία ανεβαίνει επίπεδο, καθώς το πρώτο F-16 Viper πέρασε με επιτυχία τα πρώτα «crash test» στις ΗΠΑ. Μάλιστα το μαχητικό F-16 block 52+ adv βρίσκεται εδώ και δύο μήνες στην Αμερική και στην Αεροπορική Βάση Edwards στην Καλιφόρνια και σε καθημερινή βάση πραγματοποιεί πτήσεις έχουν συμπληρώσει συνολικά 60 κατά τη διάρκεια των οποίων δοκιμάζονται στα όρια όλα τα καινούργια συστήματα τα οποία τοποθετήθηκαν στο μαχητικό όσο βρισκόταν στην Ελλάδα.
Οι έλεγχοι που κάνουν οι Αμερικανοί στο μαχητικό είναι εξονυχιστικοί και τεστάρεται κάθε λειτουργία του ενώ παράλληλα καταγράφεται η συμπεριφορά του σε κάθε πτητική φάση αλλά και στο έδαφος. Συγκεκριμένα ελέγχονται θερμοκρασίες, ακτινοβολίες, πιστοποιήσεις συστημάτων και όπλων. Το «Fly Test Aircraft» υποβάλλεται καθημερινά σε εξαντλητικούς ελέγχους με τους αρμόδιους να μετρούν με τη βοήθεια ειδικού εξοπλισμού τη συμπεριφορά του και τις επιδόσεις του.
Οι παρατηρήσεις και οι διορθώσεις
Οι παρατηρήσεις και οι σχετικές ρυθμίσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο «πρωτότυπο» μαχητικό είναι ελάχιστες με τα στελέχη της LM να κάνουν λόγο για ένα απόλυτα επιτυχημένο project όπως ακριβώς είχε σχεδιαστεί από την εταιρεία και παρουσιάστηκε στην Πολεμική Αεροπορία.
Να σημειωθεί ότι ιδιαίτερη έμφαση στον έλεγχο της συμβατότητας του νέου ραντάρ AESA AN/APG-83 SABR με το σύστημα αυτοπροστασίας ASPIS II το οποίο ήδη διέθεταν τα Ελληνικά F-16. Tα πρώτα στοιχεία από τις δοκιμές σύμφωνα με πληροφορίες δείχνουν ότι δεν έχουν προκύψει προβλήματα στην «συνύπαρξη» των δύο συστημάτων και έτσι δεν τίθεται θέμα για νέο σύστημα αυτοπροστασίας το οποίο θα επιβάρυνε επιπλέον το συνολικό κόστος του προγράμματος αναβάθμισης κατά περίπου 200 εκατ.
Οι δοκιμές περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων έλεγχο σε ειδική εγκατάσταση ραντάρ, έλεγχο επικοινωνιών, ναυτιλίας, ηλεκτρονικού πολέμου σε περιβάλλον κάθε είδους παρεμβολών και απειλών. Τεχνικοί και δοκιμαστές επισημαίνουν ότι μπορεί να αλλάξει με στόχο την άριστη λειτουργία του μαχητικού σε συνθήκες απόλυτης πίεσης και την δυνατότητα καλύτερου ελέγχου και χειρισμού από τον ιπτάμενο.
Όταν ολοκληρωθούν όλες οι δοκιμές του «Fly Test Aircraft» στην Αεροπορική Βάση Edwards το μαχητικό αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι να πετάξει στο Αεροπορική Βάση Elgin στη Φλόριντα. Eκεί θα υποβληθεί σε νέες εξαντλητικές δοκιμές και κυρίως σε έλεγχο στον Anechoic Chamber, στον ειδικό δηλαδή ανηχοϊκό θάλαμο. Πρόκειται ουσιαστικά για το τελευταίο κρίσιμο «crash test» για να ανάψει το «πράσινο φως» και να προχωρήσει η μαζική μετατροπή των 83 υπόλοιπων Ελληνικών F-16 σε διαμόρφωση Viper. Έως τα τέλη του 2021 σύμφωνα με τον σχεδιασμό το «Fly Test Aircraft» μαχητικό θα επιστρέψει στην Ελλάδα με την γραμμή παραγωγής στην ΕΑΒ να αναλαμβάνει.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό και το χρονοδιάγραμμα μέσα στο 2022 στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία συνολικά 8 F-16 θα μετατραπούν σε Viper ,το 2023 ακόμη 14 και το 2024 16 τα οποία θα επιστρέφουν σε δύο Πολεμικές Μοίρες ώστε άμεσα να συγκροτηθούν οι πρώτες επιχειρησιακές Μοίρες Viper. Θα ακολουθήσει η αναβάθμιση ακόμη 16 το 2025, 18 το 2026 και το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί το 2027 με τα τελευταία 11 μαχητικά.
Μαλακίαν φυγείν αδύνατον.
- Κόκκορας
- Δημοσιεύσεις: 17778
- Εγγραφή: 03 Ιουν 2018, 17:20
- Phorum.gr user: Κόκορας
- Τοποθεσία: Συμβασιλεύουσα Πόλις
Re: Γενικό Επιτελείο Φόρουμ.γρ.
δυο είναι τα θέματα τα μεγάλα της εθνικής άμυνας,που οφείλει η ελληνική κυβέρνηση να διεκπεραιώσει
πρώτα απ''ολα να περιορισει τον αριθμο ανωτατων αξιωματικων σε νουμερα λογικα για το μεγεθος της χωρας,αυτο δεν χρειαζεται να γινει με ριζοσπαστικο τροπο,αρκει να κλεινει τις θεσεις σταδιακα ωστε να μην επονται αλλοι,χρειαζεται ενα νεο μοντελο διοικησης
και φυσικα σε καθε συναντηση με τους ελληνοκυπριους να απαιτει την αυξηση των αμυντικων τους εξοπλιστικων δαπανων για την ανατολικη μεσογειο,ουσιαστικα το κλειδι στα ελληνοτουρκικα ειναι η κυπρος
οχι με εναν αρνητικο τροπο οπως συνεβαινε τις προηγουμενες δεκαετιες ,αλλα με εναν θετικο
η ελλαδα προσεφερε μια ασυγκριτη δικλειδα ασφαλειας,ενεταξε με τιτανιο αγωνα την κυπρο στον πιο δυνατο οργανισμο του κοσμου!στον σκληρο πυρηνα της ΕΕ(και ΟΝΕ ως συνεπεια)
αυτο θα επρεπε να αποτελεσειε φαλτηριο για απαγκιστρωθουν απο φοβιες(και υπεκφυγες) οι ελληνοκυπριακες κυβερνησεις
και να στησουν αμυντικη βιομηχανια ,αλλα και στρατο/στολο πρωτης ταξεως,συγκρισιμο του ελλαδιτικου
δεν το κανουν στο βαθμο που υποχρεουνται και η χρεωκοπημενη ελλαδα ξηλωνεται για να υπερασπιστει τα δικαιωματα της ανατολικης μεσογειου
ο δενδιας και ο μητσοτακης πρεπει να προσανατολιστουν πανω σε αυτο,να πιεζουν τους κυπριους,δεν αρκουν οι βεγγερες και η διπλωματια,καλη και αυτη βεβαιως,αλλα οιεποχες αλλαζουν
πρώτα απ''ολα να περιορισει τον αριθμο ανωτατων αξιωματικων σε νουμερα λογικα για το μεγεθος της χωρας,αυτο δεν χρειαζεται να γινει με ριζοσπαστικο τροπο,αρκει να κλεινει τις θεσεις σταδιακα ωστε να μην επονται αλλοι,χρειαζεται ενα νεο μοντελο διοικησης
και φυσικα σε καθε συναντηση με τους ελληνοκυπριους να απαιτει την αυξηση των αμυντικων τους εξοπλιστικων δαπανων για την ανατολικη μεσογειο,ουσιαστικα το κλειδι στα ελληνοτουρκικα ειναι η κυπρος
οχι με εναν αρνητικο τροπο οπως συνεβαινε τις προηγουμενες δεκαετιες ,αλλα με εναν θετικο
η ελλαδα προσεφερε μια ασυγκριτη δικλειδα ασφαλειας,ενεταξε με τιτανιο αγωνα την κυπρο στον πιο δυνατο οργανισμο του κοσμου!στον σκληρο πυρηνα της ΕΕ(και ΟΝΕ ως συνεπεια)
αυτο θα επρεπε να αποτελεσειε φαλτηριο για απαγκιστρωθουν απο φοβιες(και υπεκφυγες) οι ελληνοκυπριακες κυβερνησεις
και να στησουν αμυντικη βιομηχανια ,αλλα και στρατο/στολο πρωτης ταξεως,συγκρισιμο του ελλαδιτικου
δεν το κανουν στο βαθμο που υποχρεουνται και η χρεωκοπημενη ελλαδα ξηλωνεται για να υπερασπιστει τα δικαιωματα της ανατολικης μεσογειου
ο δενδιας και ο μητσοτακης πρεπει να προσανατολιστουν πανω σε αυτο,να πιεζουν τους κυπριους,δεν αρκουν οι βεγγερες και η διπλωματια,καλη και αυτη βεβαιως,αλλα οιεποχες αλλαζουν
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Πονηρές σκέψεις που το επιτελείο του Σύριζα δεν μπορεί να κάνει
από wooded glade » 14 Σεπ 2022, 13:18 » σε Εσωτερική Πολιτική - 0 Απαντήσεις
- 260 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από wooded glade
14 Σεπ 2022, 13:18
-
-
-
Νέα δημοσίευση Άλλα φόρουμ
από Imperium » 27 Φεβ 2024, 12:23 » σε Phorum.com.gr - Διαδικτυακή κοινότητα - 40 Απαντήσεις
- 1876 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Feindflug
14 Μαρ 2024, 16:19
-
-
-
Νέα δημοσίευση Οι στρουθοκάμηλοι του φόρουμ...
από OANNHSEA » 05 Δεκ 2022, 17:58 » σε Εσωτερική Πολιτική - 14 Απαντήσεις
- 653 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από OANNHSEA
18 Δεκ 2022, 22:42
-
-
-
Νέα δημοσίευση Αντωνυμίες και φόρουμ
από Καραμελίτσα » 16 Νοέμ 2022, 17:16 » σε Phorum.com.gr - Διαδικτυακή κοινότητα - 31 Απαντήσεις
- 1683 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από georgebi
18 Νοέμ 2022, 00:35
-