Δημοκράτης έγραψε: ↑12 Ιουν 2019, 02:07η σχέση εραστή ερωμένου στην ΕΛλάδα δεν υποδήλωνε πουστριλίκια
Μακεδονία
- DIOMEDESGR
- Δημοσιεύσεις: 6665
- Εγγραφή: 24 Οκτ 2018, 19:46
- Phorum.gr user: DIOMEDESGR
Re: Μακεδονία
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel." Samuel Johnson, 1775.
-
- Δημοσιεύσεις: 24586
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μακεδονία
ναι γέλα και κάνε κλασικά την πάπιαDIOMEDESGR έγραψε: ↑12 Ιουν 2019, 02:10Δημοκράτης έγραψε: ↑12 Ιουν 2019, 02:03ο Αλέξανδρος ήταν φίλος με τον Ηγαιστίωνα από τα 7 του, έπαιζαν μαζί την Ιλιάδα και έκαναν τον Αχιλλέα με τον Πάτροκλο και πολεμούσε μαζί του μέχρι και την ημέρα που πέθανε. Εσύ αν ήσουν ο ισχυρότερος βασιλιάς και πέθαινε ο επί 20 χρόνια κολλητός σου τι θα έκανες δηλαδή βρε διαδικτυακή τατιάνα που βλέπεις παντού λούγκρες;
-
- Δημοσιεύσεις: 24586
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μακεδονία
είσαι που είσαι αμόρφωτος πουλάς και πνεύμα
- DIOMEDESGR
- Δημοσιεύσεις: 6665
- Εγγραφή: 24 Οκτ 2018, 19:46
- Phorum.gr user: DIOMEDESGR
Re: Μακεδονία
Μ'αυτα που γράφεις ρε φιλάρα τι άλλο μπορώ να κάνω?Δημοκράτης έγραψε: ↑12 Ιουν 2019, 02:17ναι γέλα και κάνε κλασικά την πάπιαDIOMEDESGR έγραψε: ↑12 Ιουν 2019, 02:10Δημοκράτης έγραψε: ↑12 Ιουν 2019, 02:03ο Αλέξανδρος ήταν φίλος με τον Ηγαιστίωνα από τα 7 του, έπαιζαν μαζί την Ιλιάδα και έκαναν τον Αχιλλέα με τον Πάτροκλο και πολεμούσε μαζί του μέχρι και την ημέρα που πέθανε. Εσύ αν ήσουν ο ισχυρότερος βασιλιάς και πέθαινε ο επί 20 χρόνια κολλητός σου τι θα έκανες δηλαδή βρε διαδικτυακή τατιάνα που βλέπεις παντού λούγκρες;
Στα σοβαρά τα πιστεύεις αυτά τα συγκεκριμένα?
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel." Samuel Johnson, 1775.
-
- Δημοσιεύσεις: 24586
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μακεδονία
δεν πιστεύω τίποτα σανοφάγε ζαίε, αυτά γράφει ο Αρειανός
Re: Μακεδονία
Συνήθως υποδήλωνε και ομοφυλοφιλικό έρωτα. Το σημαντικό είναι πως έχουμε μόνο 3 πηγές που υπονοούν ή μιλάνε για ερωτική σχέση Αλεξάνδρου και Ηφαιστίωνα : α) Αρριανός που μεταφέρει γνώμη του Επίκτητου . Ο ίδιος ο Αρριανός δεν λέει κάτι σχετικό στην Ανάβασή του. β) Αιλιανός που τους παρομοιάζει με Αχιλλέα και Πάτροκλο. Στο Συμπόσιο του Πλάτωνα υπήρχε διχογνωμία για τον αν ο παθητικός ήταν ο Πάτροκλος ή ο Αχιλλέας και αν είχε δίκιο ο Αισχύλος. Αυτό είναι σημαντικό γιατί ο παθητικός θεωρείτο κατάπτυστος. Ο Όμηρος βέβαια δεν λέει τίποτα για ομοφυλοφιλία μεταξύ τους. γ) Ψευδο - Διογένης, δηλαδή παιγνιώδης διάθεση στο όλο θέμα.Δημοκράτης έγραψε: ↑12 Ιουν 2019, 02:07η σχέση εραστή ερωμένου στην ΕΛλάδα δεν υποδήλωνε πουστριλίκιαΖαποτέκος έγραψε: ↑11 Ιουν 2019, 13:07Ατεκμηρίωτες υποθέσεις ότι το μνημείο είναι του Ηφαιστίωνα.DIOMEDESGR έγραψε: ↑11 Ιουν 2019, 12:51
Αμφίπολη: Παραγγελία του Μ. Αλεξάνδρου o τύμβος, για να τιμήσει τον Ηφαιστίωνα
Και γιατί είναι κοινό μυστικό το αντίθετο απο αυτό που γράφεις εσυ?
Βλακείες γράφει όποιος γράφει ότι ο Αλέξανδρος ήταν ομοφυλόφιλος. Δεν υπάρχουν αποδείξεις . Δες ένα ουδέτερο άρθρο :
Οι τρεις έλληνες βιογράφοι του Αλεξάνδρου (Αρριανός, Διόδωρος και Πλούταρχος) που βρίσκονται χρονικά πλησιέστερα με αυτόν, δεν τους αποκαλούν "εραστή" ή "ερώμενο", αλλά μόνο "φίλο" ή "μάλιστα τιμώμενο". Ο ίδιος ο Αλέξανδρος φέρεται να αποκαλεί τον Ηφαιστίωνα "φιλαλέξανδρο" ή σε άλλη περίσταση "δεύτερο Αλέξανδρο".
Παρομοίως, οι οψιμότεροι ρωμαίοι ιστορικοί Κούρτιος και Ιουστίνος χρησιμοποιούν τη λέξη amicus (φίλος), ποτέ την λέξη amans (εραστής). "Άρα ο Αλέξανδρος δεν τα είχε με τον Ηφαιστίωνα" συμπεραίνουν οι υπέρμαχοι αυτής της θεωρίας.
Παρ' όλα αυτά, σε ένα άλλο έργο του ο Αρριανός αναφέρει μία μοναδική φορά τον Ηφαιστίωνα ως "ερώμενο" του Αλεξάνδρου (Λόγοι 2.12.1'7-8). Αρκετά αργότερα υπάρχει ακόμη μια αναφορά του ρωμαίου συγγραφέα Αιλιανού (VH 12.7) ότι κατά την επίσκεψή τους στην Τροία, "ο Αλέξανδρος έκανε το γύρο του τάφου του Αχιλλέα και ο Ηφαιστίων το γύρο του τάφου του Πατρόκλου, υπονοώντας ότι ήταν ερώμενος του Αλεξάνδρου, όπως ο Πάτροκλος του Αχιλλέα".
Επίσης έχουμε ένα σχόλιο του Διογένη (Επιστολές 24) ότι ο Αλέξανδρος εξουσιάζονταν από τους μηρούς του Ηφαιστίωνα (πράγμα που υπονοεί ότι ο Ηφαιστίων ήταν ερωμένος του Αλεξάνδρου). Τέλος, ο θρήνος και το βαρύ πένθος του Αλεξάνδρου για το θάνατο του φίλου του έχει χρησιμοποιηθεί σαν απόδειξη της ιδιαίτερης σχέσης των δύο Μακεδόνων. Κατά τον Αρριανό μάλιστα, ο Αλέξανδρος θα προτιμούσε να έχει πεθάνει ο ίδιος νωρίτερα (7.16.8). "Άρα ο Αλέξανδρος τα είχε με τον Ηφαιστίωνα" συμπεραίνουν οι υπέρμαχοι αυτής της θεωρίας.
Είναι φανερό ότι οι ιστορικές πηγές (κυρίως οι χρονικά εγγύτερες στον Αλέξανδρο) δεν είναι ξεκάθαρες και έτσι θα μείνουμε για πάντα με την απορία, αν η σχέση ανάμεσα στον Αλέξανδρο και τον Ηφαιστίωνα είχε σεξουαλικό υπόβαθρο ή προεκτάσεις. Ίσως, όμως, επηρεασμένοι από την εποχή μας και την κουλτούρα μας, να ασχολούμαστε με κάτι δευτερεύον. Ίσως είναι πολύ πιο σημαντικό να εστιάσουμε στο ότι και οι δύο ήρωες είχαν γαλουχηθεί με τα λόγια του δασκάλου τους, του Αριστοτέλη, ο οποίος πίστευε ότι η πολύ καλή φιλία ήταν ο τέλειος έρωτας και ότι η φιλία είναι κατάσταση ζωής, όχι απλά ένα συναίσθημα (Ηθικά Νικομάχεια 1156b, 1157b). Ο Αριστοτέλης πίστευε ότι ο φίλος είναι ο δεύτερος εαυτός (βλ. "δεύτερος Αλέξανδρος") και ότι κάθε άνθρωπος μπορεί να έχει μόνον έναν τέτοιο φίλο (1170b και 1171a). Η φιλία στην αρχαία Ελληνική κουλτούρα ήταν ένα μεγαλειώδες συναίσθημα, τις διαστάσεις του οποίου αδυνατούμε να συλλάβουμε σήμερα.
Από τα στοιχεία που έχουμε, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ανάμεσα στον Αλέξανδρο και τον Ηφαιστίωνα υπήρχε όντως μια τέτοια φιλία. Με δεδομένα αισθήματα τέτοιας έντασης, η ύπαρξη ή όχι σεξουαλικών σχέσεων ανάμεσα τους είναι απλά μια παρωνυχίδα. Το να τους θεωρούμε εραστές υποβιβάζει τη σχέση τους, όχι γιατί η ομοφυλοφιλία είναι κάτι κακό, αλλά γιατί μπροστά στη φιλία με την αρχαιοελληνική της έννοια, η σεξουαλική έλξη μόνη της είναι, συγκριτικά, πολύ λίγη.
https://www.10percent.gr/old/issues/200408/11.html
Οι πηγές αυτές δεν φτάνουν για να υποδηλώσουν ερωτική σχέση μεταξύ Αλεξάνδρου και Ηφαιστίωνα, απ' την στιγμή μάλιστα που οι σχετικοί Έλληνες συγγραφείς ( Διόδωρος, Αρριανός, Πλούταρχος ) δεν λένε κάτι τέτοιο ξεκάθαρα.
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
-
- Δημοσιεύσεις: 24586
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μακεδονία
όχι, ο εραστής και ο ερωμένος ήταν ένας κοινωνικός θεσμός στον μισό αρχαίο ελληνικό κόσμο και δεν είχε σχέση με πουστριλίκια.. Όταν έφτανε σε πουστριλίκια ήταν κοινωνικό πρόβλημα με τυπικό παράδειγμα ο Αλκιβιάδης. Επίσης στον αρχάιο κόσμο ο πισογλέντης σαφέστατα ήταν ότι χειρότερο υπήρχε αλλά και ο κωλομπαράς απαράδεκτος ήταν. Δεν υπήρχε κάποια διάκριση στην θέση που έχεις στα πουστριλίκια.
Το συμπώσιο του Σωκράτη και όχι του ΠΛάτωνα , δεν κανένα θέμα με τον Αχιλλέα και τον Πάτροκλο. και ποιος τον έπαιρνε.
Το συμπώσιο του Σωκράτη και όχι του ΠΛάτωνα , δεν κανένα θέμα με τον Αχιλλέα και τον Πάτροκλο. και ποιος τον έπαιρνε.
Re: Μακεδονία
βρε μην παρασύρεστε απ τους ψυχάκηδες, ο Ζάεφ είναι το θέμα μας όχι ο Ηφαιστίωνας
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας
-
- Δημοσιεύσεις: 24586
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μακεδονία
ο ζάεφ δεν είναι το θέμα μας γιατί ο Ζάεφ δεν είναι κάποια σοβαρή προσωπικότητα. Το πρόβλημα έιναι καθαρά ελληνικό. Έχουμε υπερβολικά πολλούς αμόρφωτους αριστερούς που δημιουργούν προβλήματα
Re: Μακεδονία
Είχε και με ομοφυλοφιλικό έρωτα βρε φίλε, πώς να το κάνουμε ; Ο Αλκιβιάδης πολιτικό πρόβλημα ήταν , όχι κοινωνικό. Και ο ενεργητικός δεν ήταν ότι καλύτερο. Αλλά ο παθητικός ήταν σε πολύ χειρότερη μοίρα. Ας θυμηθούμε το "ανδρόγυνος" που πέταξε ο ένας Παυσανίας στον άλλον - οι φίλοι του Φιλίππου Β΄:Δημοκράτης έγραψε: ↑12 Ιουν 2019, 11:48όχι, ο εραστής και ο ερωμένος ήταν ένας κοινωνικός θεσμός στον μισό αρχαίο ελληνικό κόσμο και δεν είχε σχέση με πουστριλίκια.. Όταν έφτανε σε πουστριλίκια ήταν κοινωνικό πρόβλημα με τυπικό παράδειγμα ο Αλκιβιάδης. Επίσης στον αρχάιο κόσμο ο πισογλέντης σαφέστατα ήταν ότι χειρότερο υπήρχε αλλά και ο κωλομπαράς απαράδεκτος ήταν. Δεν υπήρχε κάποια διάκριση στην θέση που έχεις στα πουστριλίκια.
Το συμπώσιο του Σωκράτη και όχι του ΠΛάτωνα , δεν κανένα θέμα με τον Αχιλλέα και τον Πάτροκλο. και ποιος τον έπαιρνε.
φήσας ἀνδρόγυνον εἶναι καὶ τοὺς τῶν βουλομένων ἔρωτας ἑτοίμως προσδέχεσθαι.
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/tex ... ection%3D4
Του μείωσε τουλάχιστον τον μισό ανδρισμό του.
Δες εδώ κάποια στοιχεία που μου είχε δώσει ο συμφορουμίτης Chronicle :
«Όποιο αγόρι ενέδιδε εύκολα το θεωρούσαν θηλυπρεπές, μομφή σοβαρή σε μια κοινωνία που μαστιζόταν από τον πόλεμο. Η αποδοκιμασία για όποιον εμπορευόταν τα κάλλη του ήταν πολύ πιο έντονη από την αποδοκιμασία της γυναίκας πόρνης, σε τέτοιο βαθμό, ώστε στην Αθήνα, αν μια τέτοια κατηγορία εναντίον κάποιου αποδεικνυόταν αληθινή, το πρόσωπο αυτό αποκλειόταν από τα δημόσια αξιώματα και δεν είχε δικαίωμα λόγου στην εκκλησία του δήμου. Σε δικανικούς λόγους η κατηγορία αυτή προσάπτεται συχνά εναντίον του αντιδίκου, αν και, συνήθως, χωρίς σοβαρά επιχειρήματα. Ο ενεργητικός ομοφυλόφιλος δεν επέσυρε την αποδοκιμασία, αντίθετα μάλιστα μπορούσε να θεωρηθεί πιο ανδροπρεπής από κάποιον που έτρεχε πίσω από τις γυναίκες»
(Andrewes Antony, «Αρχαία Ελληνική Κοινωνία», ΜΙΕΤ, 1983, σ. 318-319)
«Στην περιοχή των ομοφυλοφίλων η δια του πρωκτού επικοινωνία ήταν μόνο προβληματική, διότι αυτή για τον ένα σύντροφο, έναν άνδρα, σήμαινε διείσδυση, δηλ. παθητική, θηλυπρεπή συμπεριφορά. Το να παραδίνει τον εαυτό του και να αφήνεται να χρησιμοποιείται σα γυναίκα, αυτό ήταν το προσβλητικό κι όχι αυτή καθαυτή η δια του πρωκτού πράξη.»
(Reinsberg Carola, «Γάμος, Εταίρες και Παιδεραστία στην Αρχαία Ελλάδα», 2η, Παπαδήμας, 1999, σ. 188)
«Όποιος παρέχει στον εαυτό του τη χαρά να διαβάζει κάποτε τα έργα του Αριστοφάνη, αντιλαμβάνεται και απ’ αυτά επίσης την εχθρική, θα ‘λεγα, στάση της αθηναϊκής κοινωνίας εναντίον των παθητικών ομοφυλόφιλων. Σ’ όλες τις κωμωδίες του εμφανίζεται αντίθετος τόσο προς τους ενεργητικούς όσο και τους παθητικούς ομοφυλόφιλους (ιδίως προς τους τελευταίους αυτούς…). Σε όλα του τα έργα βρίσκει τον τρόπο να τους ειρωνευθεί: Στην κωμωδία του Νεφέλες καταγγέλλει τα νέα παιδαγωγικά συστήματα που, όπως λέει, αύξησαν τελικώς τον κύκλο των ευρυπρώκτων (αυτών που είχαν πλατιά τα οπίσθια)»
(Δημάκης Π., «Πρόσωπα και Θεσμοί της Αρχαίας Ελλάδας», Παπαδήμας, 1994, σ. 148)
Χαχα, το Συμπόσιο του Σωκράτη είναι αυτό του Ξενοφώντα φαντάζομαι. Την έχω ακούσει αυτή την άποψη από τον Γεωργιάδη, αλλά δεν μας είπε γιατί προτιμάει το ένα και παρακάμπτει το άλλο .
… εις μικράς μεν ατυχίας ευρεθήσεται φίλος, εις μεγίστην δε και επιμένουσαν συμφοράν μηδείς σε πλανήση , φίλος ουκ έσται . ( Στρατηγικόν Κεκαυμένου )
Re: Μακεδονία
Δεν είναι θέμα αμορφωσιάς. Ότι και να κάνεις θα συνεχίσουν.Δημοκράτης έγραψε: ↑12 Ιουν 2019, 12:37Έχουμε υπερβολικά πολλούς αμόρφωτους αριστερούς που δημιουργούν προβλήματα
Το θέμα είναι να δείχνεις τα προβλήματα που δημιουργούν
όχι να προσπαθείς να τους τα λύσεις
θα το δουλεύετε σκληρά το εξηνταράκι σας
-
- Δημοσιεύσεις: 24586
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μακεδονία
Σε πάρα πολλές περιπτώσεις ο εραστής και ο ερωμένος ήταν συγγενής, πέρα από αυτό υπάρχει ένα περιστατικό που ο Αλκιβιάδης γράφει στα @@ του τον Περικλή και δεν ξέρει κανένας που βρίσκεται. Την είχε κάνει από το σπίτι του και έμενε με τον εραστή του. Ένας δούλος του περικλή ήθελε να βγάλει φρουρούς έξω να τον βρουν και ο Περικλής που την είχε πιάσει την δουλειά τον σταμάτησε γιατί αν μάθαινε οτι ο κοσμος ότι ο Αλκιβιάδης γαμιέται με τον εραστή του θα έχανε τα πολιτικά του δικαιώματαΖαποτέκος έγραψε: ↑12 Ιουν 2019, 12:43Είχε και με ομοφυλοφιλικό έρωτα βρε φίλε, πώς να το κάνουμε ; Ο Αλκιβιάδης πολιτικό πρόβλημα ήταν , όχι κοινωνικό. Και ο ενεργητικός δεν ήταν ότι καλύτερο. Αλλά ο παθητικός ήταν σε πολύ χειρότερη μοίρα. Ας θυμηθούμε το "ανδρόγυνος" που πέταξε ο ένας Παυσανίας στον άλλον - οι φίλοι του Φιλίππου Β΄:Δημοκράτης έγραψε: ↑12 Ιουν 2019, 11:48όχι, ο εραστής και ο ερωμένος ήταν ένας κοινωνικός θεσμός στον μισό αρχαίο ελληνικό κόσμο και δεν είχε σχέση με πουστριλίκια.. Όταν έφτανε σε πουστριλίκια ήταν κοινωνικό πρόβλημα με τυπικό παράδειγμα ο Αλκιβιάδης. Επίσης στον αρχάιο κόσμο ο πισογλέντης σαφέστατα ήταν ότι χειρότερο υπήρχε αλλά και ο κωλομπαράς απαράδεκτος ήταν. Δεν υπήρχε κάποια διάκριση στην θέση που έχεις στα πουστριλίκια.
Το συμπώσιο του Σωκράτη και όχι του ΠΛάτωνα , δεν κανένα θέμα με τον Αχιλλέα και τον Πάτροκλο. και ποιος τον έπαιρνε.
φήσας ἀνδρόγυνον εἶναι καὶ τοὺς τῶν βουλομένων ἔρωτας ἑτοίμως προσδέχεσθαι.
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/tex ... ection%3D4
Του μείωσε τουλάχιστον τον μισό ανδρισμό του.
Δες εδώ κάποια στοιχεία που μου είχε δώσει ο συμφορουμίτης Chronicle :
«Όποιο αγόρι ενέδιδε εύκολα το θεωρούσαν θηλυπρεπές, μομφή σοβαρή σε μια κοινωνία που μαστιζόταν από τον πόλεμο. Η αποδοκιμασία για όποιον εμπορευόταν τα κάλλη του ήταν πολύ πιο έντονη από την αποδοκιμασία της γυναίκας πόρνης, σε τέτοιο βαθμό, ώστε στην Αθήνα, αν μια τέτοια κατηγορία εναντίον κάποιου αποδεικνυόταν αληθινή, το πρόσωπο αυτό αποκλειόταν από τα δημόσια αξιώματα και δεν είχε δικαίωμα λόγου στην εκκλησία του δήμου. Σε δικανικούς λόγους η κατηγορία αυτή προσάπτεται συχνά εναντίον του αντιδίκου, αν και, συνήθως, χωρίς σοβαρά επιχειρήματα. Ο ενεργητικός ομοφυλόφιλος δεν επέσυρε την αποδοκιμασία, αντίθετα μάλιστα μπορούσε να θεωρηθεί πιο ανδροπρεπής από κάποιον που έτρεχε πίσω από τις γυναίκες»
(Andrewes Antony, «Αρχαία Ελληνική Κοινωνία», ΜΙΕΤ, 1983, σ. 318-319)
«Στην περιοχή των ομοφυλοφίλων η δια του πρωκτού επικοινωνία ήταν μόνο προβληματική, διότι αυτή για τον ένα σύντροφο, έναν άνδρα, σήμαινε διείσδυση, δηλ. παθητική, θηλυπρεπή συμπεριφορά. Το να παραδίνει τον εαυτό του και να αφήνεται να χρησιμοποιείται σα γυναίκα, αυτό ήταν το προσβλητικό κι όχι αυτή καθαυτή η δια του πρωκτού πράξη.»
(Reinsberg Carola, «Γάμος, Εταίρες και Παιδεραστία στην Αρχαία Ελλάδα», 2η, Παπαδήμας, 1999, σ. 188)
«Όποιος παρέχει στον εαυτό του τη χαρά να διαβάζει κάποτε τα έργα του Αριστοφάνη, αντιλαμβάνεται και απ’ αυτά επίσης την εχθρική, θα ‘λεγα, στάση της αθηναϊκής κοινωνίας εναντίον των παθητικών ομοφυλόφιλων. Σ’ όλες τις κωμωδίες του εμφανίζεται αντίθετος τόσο προς τους ενεργητικούς όσο και τους παθητικούς ομοφυλόφιλους (ιδίως προς τους τελευταίους αυτούς…). Σε όλα του τα έργα βρίσκει τον τρόπο να τους ειρωνευθεί: Στην κωμωδία του Νεφέλες καταγγέλλει τα νέα παιδαγωγικά συστήματα που, όπως λέει, αύξησαν τελικώς τον κύκλο των ευρυπρώκτων (αυτών που είχαν πλατιά τα οπίσθια)»
(Δημάκης Π., «Πρόσωπα και Θεσμοί της Αρχαίας Ελλάδας», Παπαδήμας, 1994, σ. 148)
Χαχα, το Συμπόσιο του Σωκράτη είναι αυτό του Ξενοφώντα φαντάζομαι. Την έχω ακούσει αυτή την άποψη από τον Γεωργιάδη, αλλά δεν μας είπε γιατί προτιμάει το ένα και παρακάμπτει το άλλο .
Λέω συμπόσιο του Σωκράτη και όχι του Πλάτωνα γιατί ο Πλάτωνας απλώς καταγράφει. για τον ίδιο λέγω κακώς λέμε η πολιτεια του πλατωνα και όχι του Σωκράτη. Σε αυτά τα βιβλία ο Πλάτωνας απλώς καταγράφει τις φιλοσοφικές συζητήσεις του Σωκράτη
-
- Δημοσιεύσεις: 24586
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μακεδονία
+1Athos έγραψε: ↑12 Ιουν 2019, 12:46Δεν είναι θέμα αμορφωσιάς. Ότι και να κάνεις θα συνεχίσουν.Δημοκράτης έγραψε: ↑12 Ιουν 2019, 12:37Έχουμε υπερβολικά πολλούς αμόρφωτους αριστερούς που δημιουργούν προβλήματα
Το θέμα είναι να δείχνεις τα προβλήματα που δημιουργούν
όχι να προσπαθείς να τους τα λύσεις
δεν προσπαθώ να τα λύσω, η λογική μου έιναι ακριβώς να δείχνω τις μαλακίες που έχουν κάνει. Οι ζαίοι μας φόρτωσαν μια κατάπτυστη συμφωνία και έχεις άτομα σαν τον DIOMEDESGR να σε λένε μπαρούφες δεν τρέχει τίποτα να τους λέμε μακεδόνες γιατί ο Αλέξανδρος μπορεί και να ήταν μπάι
η βλακεία έχει πάει σε άλλο επίπεδο
-
- Δημοσιεύσεις: 24586
- Εγγραφή: 25 Ιαν 2019, 00:26
Re: Μακεδονία
επίσης κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνει η μαλακία με το "χτυπάμε τον εθνικισμό" και την ίδια ώρα βαφτίζουμε μακεδόνες τους Σκοπιανούς, Προφανώς το να είσαι σκοπιανός εθνικιστιής έιναι οκ ή κάτι δεν έχω καταλάβει καλά
- DIOMEDESGR
- Δημοσιεύσεις: 6665
- Εγγραφή: 24 Οκτ 2018, 19:46
- Phorum.gr user: DIOMEDESGR
Re: Μακεδονία
Και ούτε που θα καταλάβεις, μην το παλεύεις.Δημοκράτης έγραψε: ↑12 Ιουν 2019, 13:09επίσης κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνει η μαλακία με το "χτυπάμε τον εθνικισμό" και την ίδια ώρα βαφτίζουμε μακεδόνες τους Σκοπιανούς, Προφανώς το να είσαι σκοπιανός εθνικιστιής έιναι οκ ή κάτι δεν έχω καταλάβει καλά
Ποτέ το πίτουρο δεν πουλήθηκε πιο ακριβά απτο αλεύρι.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel." Samuel Johnson, 1775.
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
-
Νέα δημοσίευση Μαϊμού η Βεργίνα κύριοι ;! Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ σε κίνδυνο
από Τζιτζιμιτζιχότζιρας » 05 Μαρ 2024, 18:59 » σε Αρχαιολογία - 125 Απαντήσεις
- 2301 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Σέλευκας
07 Μαρ 2024, 15:42
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ιστοσελίδα του μαρινακη παραδέχεται μεγάλες απώλειες της ΝΔ στη Μακεδονία
από Aprilianos » 14 Ιούλ 2022, 14:13 » σε Εσωτερική Πολιτική - 2 Απαντήσεις
- 262 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Aprilianos
14 Ιούλ 2022, 15:58
-
-
-
Νέα δημοσίευση Ζήτω η Fitch.Τρέχουν στην Βορεια Μακεδονια οι Έλληνες για ψώνια
από Μαδουραίος » 02 Δεκ 2023, 10:59 » σε Εσωτερική Πολιτική - 33 Απαντήσεις
- 796 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Frappezitis
04 Δεκ 2023, 19:22
-
-
-
Νέα δημοσίευση Είχε χρηματοδοτήσει ο Πούτιν τη ΝΔ για να καταψηφήσει τη συμφωνία Τσίπρα-Ζάεφ για την μακεδονία;
από Sol » 15 Σεπ 2022, 18:41 » σε Εσωτερική Πολιτική - 59 Απαντήσεις
- 1494 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Sol
18 Σεπ 2022, 21:14
-